strona 29 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~Kostek / 2009-11-25 23:44
Banda oszustów .Dalisny namówic się przedstawicielowi netii opowiadał ze przełączenie z tp będzie niezauważalne .Dostalismy sms że 19 będzie wszystko aktywne jest 25 a tu lipa .Nikt nie potrafi powiedziec kiedy wszystko będzie aktywne . Potencjalni klienci omijajcie tę firmę -
-
~krzysiek / 2010-10-27 06:27
mam podobna sytuacje :((
jak dzwonie do Netii to mówią ze łącze jest bez gwarancji pingu ,a wiec jak ping będzie 1000tez według Netii będzie ok :(((
a wiec zawsze zostaje nam granie w warcaby na kurnik.pl , tam wysokie pingi nie przeszkadzają
a o takich grach jak Battlefield ,Wolfenstein - Enemy Territory czy Counter Strike zapomnijmy :(((((Zaletyjak ktoś lubi ściągać filmy XXX to ma szybkie łączeWadyale jeżeli ktoś lubi pograć to raczej radzę uczyć się gry w warcaby i w szachy
pocieszam się tylko tym ze jeszcze rok i powiem Netii papapapapapapapapappapapapapapapapapapaprok -
~lala / 2014-11-19 15:22
Netia = banda OSZUSTÓW!!!!!
3 lata temu podziękowałem, rozwiązałem umowę i odesłałem ruter.Zamknąłem firmę. W tym roku przysłali fakturę na firmę na kwotę 360zł i od razu przekazali do firmy windykacyjnej, która wydzwania do mnie i straszy sądami jak nie zapłacę. Nie mam zamiaru płacić za ich wymyślone faktury. Chcę oddać sprawę do Sądu. Czy ktoś jeszcze mam takie problemy? Może w grupie będzie łatwiej. Nie dam się zastraszyć oszustom!! -
~lolo / 2015-05-25 21:38
Nie polecam nikomu. 1,5 tygodnia temu dostali zgłoszenie awarii i brak jakiegokolwiek odzewu z ich strony. Przy próbie ponownego zgłaszania awarii żona usłyszała od opryskliwej panienki po 15 minutach czekania na infolinii, że nie ma potrzeby im przypominać o awarii bo już mają zgłoszenie i mamy grzecznie czekać. Firma, która ma za zadanie nałapać jak najwięcej klientów a potem jakoś to będzie. Ręce i nogi opadają :( ZaletybrakWadyamatorszczyzna -
~maly321 / 2009-01-04 18:02
Podpisalem umowe z netia w 2008r i zaczely sie problemy.
1. Przez pierwszy miesiac zero internetu ale kase zaplac
2. Po dwoch miesiacach odciety telefon, poniewaz pracownik netii zapomnial o swoich obowiazkach
3. Niekompetentni pracownicy do granic bolu.
Firma moja stracila spore pieniadze przez netie i do tej pory nie moge sie doczekac rekompensaty.
W innym kraju juz dawno zniknela by z rynku!!ZaletyBrakWadySame minusy -
~Małgorzata / 2009-11-03 21:15
Z wielką przyjemnością chcialabym polecić ewentualnym przyszłym użytkownikom Netię. Ok 3 lat byłam klientką TPSA. Sprawność działania pracowników Netii jakość usługi raz łatwość z jaką załatwiłam internet oraz telefon stajconarny przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Załatwiłam praktycznie wszystko w domu.
Pewnego wieczora weszłam na stronę Netii wypełniłam, formularz na drugi dzien juz miałam odzew z firmy. Mało tego Netia rozwiązała za mnie umowę z TPSA bez zadnych problemów! O każdym kolejnym kroku działania ze strony Netii informowali mnie sms-em w każdej chwili jeszcze dodatkowo na stronie mogłam sprawdzić na jakim etapie załatwiania jest moja sprawa. Dzisiaj ku mojemu zaskoczeniu dostałam sms o możliwosci aktywowania internetu. Wystarczyło wejść na stronę i dokonać aktywacji i..mam internet który działa bez zarzutu . Cena również naprawdę konkurencyjna !
Wiem ze brzmi to trochę jak reklamowka ale takie są fakty
Zdecydowanie polecam i zachęcam ! :)ZaletySzybkość działania, cena, łatwość złożenia wniosku, przemiła obsługa telefoniczna, otwartość na klienta, bieżące informowanie smsem oraz pocztą elektroniczną o kolejnych etapach sprawy oczywiści jakość usługiWadybrak -
~mania / 2012-12-15 12:32
absolutnie NIE POLECAM Netii! niby internet chodzi dobrze, ale tyle nerwów co miałam przez tą firmę to nie jest warta tego. od podpisania umowy łaskawie ktoś się mną zainteresował żeby podłączyć internet po miesiącu czasu. Wydzwaniałam co chwilę i ciągle obiecywali że już ktoś "jutro" przyjdzie... to szedł tak miesiąc. I jeszcze informowanie klienta coś im nie wychodzi- np. że pierwszy rachunek jest podwójny za wykorzystany miesiąc i już przyszły... A już nie wspomne o dzwonienie na infolinie i z nimi o czymkolwiek rozmawiać- jedno wielkie ściemnianie. Wadybeznadziejny kontakt z klientem przy załatwianiu umowy i jej realizacji, nie mówienie wszystkiego (albo zupełnie coś innego niż jest faktycznie) przez infolinię -
~Marcin / 2009-03-17 11:56
chciałem zamienić telekomunikację kablowa ( która nie mogła mi założyć szybkiego internetu) na Netię WiMAx, ... po wstępnych rozmowach z przedstawicielami, potwierdzeniach zasięgu ( wykonanych po dwóch miesiącach od złożenia prośby) i podpisaniu umowy,.... oraz rozwiązaniu umowy z TPSA ........................okazało się że usługa nie może być wykonana bo ilość przekaźników się zablokowała, a umowa mimo podpisania została rozwiązana,
iiiiiii obudziłem się z ręką w przysłowiowym nocniku ani beznadziejnego łaczaTpsa ani wypasionego Neti czyli krótko mówiąc g...noZaletybardzo dobra reklamaWadytak jak zwykle polska jest 50 lat za murzynami i zainteresowanie przekracza wszelkie możliwości przewidywania -
-
~Marcin K. / 2015-01-20 18:10
Jestem użytkownikiem Dropss'a po llu. Cena 49 pln. Wcześniej Multimo (Telestrada) z telefonem za 96 pln. Jakość ta sama pingi troszeczkę lepsze od poprzedniego dostawcy. Nie narzekam, po rezygnacji z Multimo i przeniesienia telefonu do dostawcy voip (HaloNet), rachunki spadły o prawie 50% (96 a 49,90 to różnica...). Osobiście nia mam zastrzeżen. Problemy były po podpisaniu umowy (wcisnęli na siłę Hbo Go, zbyt długo przenosili usługe od poprzedniego dostawcy, błędy przy pierwszym logowaniu do ebok). Beznetu byłem około 13 godz, jak tpsa odłączała Multimo i podłaczali pod llu. Ogólnie jest ok. Zaletycena, stabilność, prędkośćWadykonsultanci, bajzel w papierach, długie przenoszenie 'linii'2 mies - 49,9pln/ mies. -
~Marecki / 2015-10-23 20:38
Tragedia to mało powiedziane... ZaletyTani internet przez 6miesięcy umowyWadyTelewizja zacina ,internet zacina. Nie można dogadać się z konsultantem. Dodzwonisz się szybciej do wróżbity Macieja....3miesiące. -
~Marek / 2014-06-26 17:27
Mam Telefon oraz internet w Netii na kablach TPSA. Co do telefonu to nie mam uwag wszystko OK , jednak usługa internetu to totalna klapa. Usługa internetu max10 w kilku pierwszych miesiącach osiągała prędkość maksymalną, jednak od półtorej miesiąca max co osiągam to 50% tego co na papierze. Nie pomaga wymiana Modemu, reklamacje też na nic się zdają ponieważ konsultanci zasłaniają się klauzula jakoby usługa jest DO 10Mega czyli nawet jak mam 1 to z ich strony wszystko gra. Co ciekawe sąsiad który ma połączenie z tego samego słupa przed moim oknem ma pełne 10 MBps. Ostatnio bezczelnie odmówiono mi przyjęcia reklamacji gdyż nie widza podstaw abym ją składał. Odradzam usługi Netii (internet BSA) na łączach TPsA. ZaletybrakWadybrak widoków na poprawę parametrów11 miesiecy i nigdy wiecej -
~MARIUSZ NURZYŃSKI / 2012-10-19 14:25
OBSŁUGA FATALNA, ZASIĘG I DZIAŁANIE INTERNETU SŁABIUTKIE.
DOBRZE ŻE NIE CZĘSTO MAM KONTAKT Z FIRMĄ NA TAK NISKIM POZIOMIE.
NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!ZaletyBRAK !!!!!!!!!!!WadyZA MAŁO MIEJSCA ŻEBY JE WYMIENIĆ. GŁOWNIE TO UKRYTE KOSZTY O KTÓRYCH DOWIECIE SIĘ NA KOŃCU.4 M-CE !!! -
~mariusz wieczerzak / 2012-12-16 08:53
ta telewizja długo nie pociągnie,Za mało czasu żeby opisywać chłam jakim ludziom wciskają.Jestem tego najlepszym pszykładem. -
~Marzena / 2017-02-09 22:29
Netia to porażka, porażka i jeszcze raz porażka!! Nie polecam nikomu. Płacę stówę za taki szajs a Speed Test pokazuje mi 1mb download. Takie beznadziejne połączenie powinno być za darmo!! Połączenie z Internetem CO 2 MINUTY się gubi. Aktualizuję głupią grę od 4 godzin i jest dopiero 1/3! Jutro rezygnuję z usług tej firmy i przechodzę do konkurencji. Netia to M A S A K R A!!!! ZaletyBrakWadyCiągle gubiące się połączenie!! Średnio co 2 minuty. -
~Mati / 2015-07-31 22:58
Netia dla mnie to tragedia. Od samego początku problemy. Telefon średnio raz w miesiącu, ostatnio codziennie. Na infolini bezczelne, wciskające ciemnotę panienki.
Ostanio prędkość, jak to można nazwać prędkością o,1 Mb/s wiec kolejne telefony do nich i co słyszę że mam się łączyć po kablu bo przez wi-fi to normalne taka prędkość. W końcu płacę za 10Mb/s 60 zł, a maksymalnie zdarzało sie 6, teraz cieszę sie z 3 Na szczęście juz bliski koniec umowyZaletyBrakWadyWyłącznie wady2 lata, 59,9 zł -
~Michał / 2012-10-29 19:26
Przepisałem umowę na siebie. Faktury dalej dostawał poprzedni właściciel. W ciągu 5 miesięcy zmienili mi dwa razy numer konta na który miałem wpłacać abonament. Za drugim razem nie zauważyłem i wpłąciłem na stare. Dopiero po napisaniu 5-tego maila przeksięgowali środki. Wcześniej wyłączyli mi Internet z powodu zaległości (choć faktycznie miałem nadpłatę tylko na starym rachunku). W kolejnych fakturach zostałem obciążony za dodatkową usługę, którą wyłączyłem zaraz po zawarciu umowy (2 miesiące wcześniej). Nie dało się jej wyłączyć w dniu zawarcia (taki trick: "a może zapomni".Oprócz tego naliczyli mi abomament o 5zł droższy niż w umowie zawartej przez telefon. Jeszcze domyślnie naliczyliby mi kolejne 5zł za papierową fakturę, ale nie zagapiłem się i od razu zamówiłem elektroniczną. ZaletybrakWadyj.w6 miesięcy -
-
~Mietek / 2015-05-20 19:31
KATASTROFA!!! Póki był Dialog było super. Od kiedy należą do Netii to od razu zaczęły się problemy.
W ubiegłym roku nie miałem dostępu do internetu przez około 2 m-ce; to nie były przerwy - przez ten okres nie było w ogóle dostępu do neta.
Odnośnie reklamacji - w tym długim okresie musiałem zastąpić - czyli wykupić inny internet (prowadzę firmę). Oczywiście niewywiązywanie się z umowy z ich strony nie jest podstawą do ubiegania się o zwrot poniesionych przeze mnie dodatkowych kosztów.
Problem z netem to również zanik na kilka dni, częste chwilowe przerwy, itd. itd. oczywiście faktura nie jest z automatu pomniejszona o dni bez internetu - trzeba poprosić o pomniejszenie faktury.
Reasumując - PORAŻKA!!!!ZaletyBRAKWadyWSZYSTKOza długo -
~mikosek5 / 2017-04-20 16:05
Ten internet to porażka.Działa tylko zaraz po zadzwonieniu do konsultanta (często mało kompetentnego).Max dobrego działania to jakiś tydzień bez wywalania co 5-15 min . Nie tylko ja mam ten internet moi znajomi także mają z nim problemy min: ping,wywalanie,itp. Mam nadzieję że pomogłem. Zaletydość taniWadyCena do jakości znikoma,słaba obsługa która czasem nie wie co się do nich mówi,wywalanie co chwilekorzystamy kilka lat od około 1 roku jest porażka kompletna -
~młody / 2014-09-18 21:03
nie polecam netii nawet dla wroga Wadybrak kompetencji infolinii, naciąganiedługo -
~natural23 / 2011-02-02 17:27
- Sprzedawali mi super internet który miał być wystarczająco szybki do pobierania/przeglądania/rozmów skype - do wszystkiego, wtedy jeszcze nie wiedziałem, że 1 Mb/s to mało i tak to posżło.
Za miesiąc była już oferta z netem od 4 mb/s za tą samą cene, co teraz mam 1 mb/s.
- Gdy dzwoniłem w sprawie awari po pierwsze:
- musiałem płacić za czekanie na połączenie z konsultantem ( z 15 min czekania )
- koleś z którym gadałem traktował mnie jak osła, z pytaniami czy kabelek do internetu jest podłączony
Po 3 cczy 4 dniach ktoś się zjawił i naprawił problem.
- zero opcji zmian w umowie na korzyść klienta, bądź co bądz, takie mam oczekiwania aby sprzedawca działał na zasadzie " klienta nasz pan " a w Netii mamy tylko typową " masówkę " wpychać ile się da dla masy.ZaletyStabilnośćWadyCena, szybkość, oferta, obsługa klienta13 miesięcy, 50 zł miesięcznie
strona 29 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »