Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Firma / 2015-07-11 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,

    Z tego co widzę każdy z opiniodawców, których opinie zdążyłam przeczytać ma podobne problemy.
    Netia nie jest rzetelną firmą... Posiadamy internet jak i również tel stacjonarny w tej firmie od wielu lat. W sumie odkąd sięgam pamięcią.
    Problemy z roku na rok narastają coraz bardziej co bardzo mnie dziwi, ponieważ NETIA traci wielu klientów do czego sama potrafi się przyznać w rozmowie telefonicznej mówiąc, że jestem ostatnią osobą u której jest podłączony internet na osiedlu. Chciałabym dodać, iż mieszkam niemalże na początku osiedla.
    Mieliśmy propozycje zwiększenia prędkości internetu, jednak okazało się, że Pani która pracowała w obsłudze poinformowała nas błędnie i maksymalnie mamy i możemy mieć 8 Mb/s.. Zawodna prędkość... Dodam, iż co 10 min nie mam internetu na 20 - 30 min. Prowadzę działalność gospodarczą przy której potrzebuję stałego dostępu do internetu.
    NETIA nie wywiązuje się z umowy. Płacimy zbyt wysokie rachunki jak na brak internetu przez 80% użytkowania. Jednak umowy nie da się zerwać co jest karygodne skoro jestem letnim klientem, nie zalegam z płatnościami, WiFi nie ma mowy, aby odbierało dłużej niż 10 min, chociaż na komputerze stacjonarnym również są te same problemy. Błędnie nas informują i nie wywiązują się z umowy co powinno być podstawą do zerwania umowy przez klienta. Z logicznego punktu widzenia jeżeli nie zapłaciłabym za rachunek ja mam problem, dlaczego więc oni nie ponoszą konsekwencji ?
    W tej samej cenie, a nawet taniej niż płacę za internet NETIA mogę mieć bardzo szybki internet UPC.. niestety według nich muszę czekać rok na zerwanie umowy.
    Klienta zatrzymuje się dobrą ofertą i rzetelnością. Każda szanująca się firma o tym wie, że mamy rynek konsumenta '' klient nasz Pan''... każda firma prócz tej..
    Zaletybrak
    Wadywolny internet, brak odbioru Wi-Fi, brak stałego dostępu do internetu, drogie rachunki, brak możliwości zerwania umowy, obojetne traktowanie klientów.. itd
    zdecydowanie za długo
  • ~galbo / 2010-01-24 22:47
    zanim przysłali umowę do podpisu mieli sprawdzić czy przeniesienie numeru z Tepsy i założenie netu na linii Tepsy będzie możliwe - sprawdzili da się, będzie Pan zadowolony.
    Internet mieli aktywować po 14 dniach, nie udało się.
    Po 16 dniach i paru godzinach wiszenia na słuchawce w oczekiwaniu na audiencję u Pana Konsultanta - połowiczny sukces - co prawda usługa została aktywowana(hurrrraaa!!!!!!!!) ale niestety internet nie działa z powodu że - bo nie - ale naprawią, będziePanzadowolony. Przez kolejne 4 tygodnie, po godzinach spędzonych na wysłuchiwaniu w słuchawce muzyki na infolinii dezinformacyjnej, naście razy usłyszałem że walczą, że się starają, że już jutro może pojutrze, że technicy przyjdą do mnie niebawem i będziePanzadowolony. Po 6 tygodniach od podpisania umowy w końcu usłyszałem konkretny termin - w ciągu najbliższego miesiąca na pewno NIE UDA się podłączyć netu a potem to się zobaczy kiedy będziePanzadowolony. W końcu w połowie października wypowiedziałem im umowę na podstawie zapisów ich regulaminu, pomimo to i tak straszyli mnie nałożeniem kary za zerwanie umowy. Od listopada technicy Netii przychodzili do mnie już trzy razy aby założyć mi internet, z instalacji którego zrezygnowałem w październiku - fakt że umowa została wypowiedziana wcale ich nie zwilża - oni mają Zlecenie.
    W międzyczasie Netia przenosiła mój numer telefonu z Tepsy - po dwóch miesiącach walki z tym wyzwaniem zawodowcy z Netii odnieśli sukces, niestety jak to zwykle u nich sukces połowiczny - udało im się rozwiązać moją umowę z Tepsą, skutecznie tym samym pozbawiając mnie telefonu stacjonarnego bo oczywiście uruchomić tego numeru przez Netię się już nie udało - ale przecież nasi technicy pracują nad tym i się starają i już jutro, pojutrze niebawem będziePanzadowolony.

    Ostatecznie moja przygoda z firmą Netia skończyła się zanim miała okazję się rozpocząć. Na plus mogę zapisać jedynie to, że nie płacę już za telefon stacjonarny bo dzięki Netii już go nie mam.
    Internet założyłem w lokalnej kablówce, trwało to 3 dni.

    W połowie stycznia dostałem odpowiedź na reklamację, którą złożyłem w październiku. Oczywiście reklamacja została odrzucona ale to pikuś. Dowcip polega na tym, że w piśmie wysłanym 11 stycznia 2010, odrzucają moją reklamację, która wg Netii została zgłoszona 14 stycznia 2010 - nareszcie przyspieszyli działanie.


    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, nieudolność, brak odpowiedzialności za podjęte zobowiązania, olewanie klientów i ich problemów
  • ~Galin / 2009-12-07 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Sposób w jaki w/w firma traktuje klientów - 0!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tragedia, żenada. Nic dobrego o tej firmie powiedzieć nie mogę. Strzeżcie się jak ognia!! Jeżeli niestety ktoś w Was podpisał z nimi umowę to módlcie się, żeby internet nigdy Wam nie nawalił (wątpię aby było to możliwe), bo inaczej NIKT Wam tej usterki nie naprawi. Nie macie się co łudzić. Ja od ponad 4 m-cy dzwonię bezskutecznie i zgłaszam cały czas ten sam problem. 3 razy miała przyjechać osoba techniczna. Oczywiście nikt się nie zjawił. SAMEMU musiałem przeciągnąć kabel linii zewnętrznej do swojego pokoju, zarobić gniazdko telefoniczne, po czym pani z BOK poprosiła mnie o wymianę routera na jakiś inny (mój prywatny!!!!), bo to może jednak router się zepsuł. Czyli mam zainwestować ok. 200-300 pln w coś co powinienem od nich za 1 pln dostać!!!! Na dodatek zgłoszenie awarii nie jest możliwe z telefonu Netii bo to VOIP. Nie ma netu, nie ma tel. Zostaje tylko komórka i ok 30 min. czekania aż ktoś łaskawie odbierze.
    Dlatego firmie NETIA mówię zdecydowane NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyjak kiedyś jeszcze mi internet działał (było to bardzo dawno temu...) to trzymał parametry OK
    Wadyolewanie klientów
    zrywanie połączenia
    ZERO reakcji na zgłoszenia awarii
    kłamanie o wysłaniu technika (podejrzewam, że w ogóle ich nie mają)
    Wyuczona na pamięć gadka ludzi z BOK - żenada
    1 rok na łączu analogowym 2Mb/s i 4 m-ce cyfrowa centrala 4Mb/s
  • ~goscinnie / 2010-01-11 17:46
    witam!
    już opisywałam (9 grudnia ubr.)swój przypadek jak to sie reklamację składa do netii zrobiłam więc odwołanie i dzieki Bogu jest 11 stycznia a ja ani widu ani słychu odpowiedzi wiec dzwonię do nich dzisiaj i jakaz moja niespodzianka ........odniosłam wrażenie że tam nikt nic nie wie ? i dalej swoje ale przeciez pani........ i tak wkółko macieju -godzine rozmowy i nic nadal nie wiem bo pani która ze mną rozmawiała stwierdziła że odwołanie jest rozpatrywane i nic więcej mi nie powie a gdyby tego było mało to odwołanie wysłałam im 12 grudnia 2009 a 11 stycznia pani mnie informuje że reklamację rozpatrują w przeciągu 30 dni a odwołanie -niemają czasookresu określonego !!!! totalna paranoja !!!! tzn że co ? mogą i po 2 latach jak się umowa skończy ?????? to sie nadaje do rzecznika praw konsumenta i do obsmarowania w mediach !!! ktoś musiałby im chyba paru porad prawnych udzielić !!!! rachunki naliczają jak chcą mają umowę przed nosem na którą się powołują a nawet tej umowy nieczytają i nie wywiązują się z niej - każdy tam mówi co innego -5 konsultantów i 5 sprzecznych opinii na jeden temat
    laik widzi różnice między DOMÓWIENIEM a ZAMÓWIENIEM !!! A N E T I A nie !!! kolejne 30 dni mija a oni nawet sie niezabrali za dokumenty do rozpatrzenia -wrażenie!!!-SAMI nawet NIEWIEDZĄ gdzie je mają !!! i dziś musiałam zgłaszać kolejną reklamację i sama już nie wiem na co - na poprzednią reklamację??? na odwołanie ??? grunt że muszę czekać kolejne 30 dni !!! więc teraz za 14 dni otrzymam info że przyjeli reklamację i za kolejne 14 otrzymam odp z dopiskiem że to decyzja ostateczna - tak jak pisza za kazdym razem -nie dajcie sie NABRAĆ oni podpisują podstawą prawną a ta podstawa prawna to ogólna ustawa świadczenia usług telekomunikacyjnych ale nic nie piszą na temat możliwości odwoływania się i w jakim terminie trzeba to zrobić! jeśli ktoś zna choc trochę przepisy prawne wie że zawsze taka info musi być ! więc pamiętajcie że jest na to 14 DNI
    - i nie dajcie się oszukać im ze 30 -bo potem wam wyślą pisemko ze juz po terminie i nici z reklamacji
    ŻENADA I PORAŻKA !!!!!!!!
    Powinni zamknąć tą pseudo firmę to jawne naciągactwo i oszustwo !!!




    Zaletyniema takich
    Wadyniekompetencja totalna
  • ~Greg / 2008-10-27 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia właśnie muszę zapłacić karę 800zł bo wielmożna netia nie mogła przenieść numeru na nowy budynek (a przenosili go pół rok). Jakoś TP sa poradziło sobie z tym w 1 dzień. Więc kogo mogli obarczyć kosztami jak nie mnie. W ogóle obsługa do daremna czysta biurokracja. Ludzie jak możecie to nie podpisujcie z netią żadnej umowy, gdyż zawsze wszystko zrobią przeciw Wam. Ja dałem się nabrać niestety.
    Zaletynie mają plusów
    Wadydużo by pisać, przede wszystkim to naciągacze
    1rok
  • ~Hekto / 2014-11-22 20:07
    Ocena: 3.25 / 5
    Internet dobry. Staż 4 lata. Widze tutaj mnóstwo negatywnych opinii i szczerze zastanawiam się czy po prostu Ci klienci trafiają na monterów lebrów czy konkurencyjne firmy najęły sobie hejtów. W każdym razie jeśli znajdziecie coś w tych cenach czemu nie, ale póki co Netia ma najlepsze oferty. Zaryzykowałem i nie wyszło mi to na złe. Pozdro.
    ZaletySzybkość i cena.
    WadyCiężko skonsultować się z Biurem.
    4lata
  • ~Ja48 / 2015-11-23 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,same problemy a to brak fonii a po chwili nic nie ma dzwonie do operatora ,reset rutera i tak co dwa tygodnie (każde połączenie kosztuje )co miesiąc inna kwota,wyższa. Oszuści pierwszej klasy. Miałem UPC,VEKTRE,a ja głupi zamieniłem na Netie chyba już całkiem mi ...........!!!!
    Zaletynie ma
    Wadysame
    trzy miesiące(jeszcze dziewięć) na szczęście
  • ~jabac / 2013-04-24 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej netii !
  • ~Jacula / 2008-11-28 10:37
    Miałem podobną sytuację jak Ty i gdy się zorientowałem i chciałem wycofać i złożyć zamówienie w necie ,,pani" konsultat nie chciała już ze mną rozmawiać.Po niewielkiej wymianie zdań i zasuregowaniu że zostałem oszukany ,,pani" zmieniła ton na znacznie dosadniejszy i niegrzeczny.
    Po całej rozmowie postanowiłem złożyć zamówienie przez neta i nie przyjmować oferty pośrednika neti ale okazało się że moje zamówienie w neti było blokowane i nie mogłem ostatecznie go złożyć.
    Nikt bezpośrednio w netii nie mógł mi pomóc i tak na dzień dobry straciłem ok 150 zeta.
    Dziś mam problemy z połączeniem ,,brak połączenia serwera".Obdzwoniłem ze 4 razy infolinię(bo na bezpłatną Neti*88 brak szansy dodzwonienia) ,zamówieniu informatyka , rozgrzebaniu wszystkich kabli i pracy przy kompie od 14 do 18 okazało się że jest masowa awaria.Nikt wcześniej się nie przyznał.Straciłem kasę na informatyka , filtry , telefony i wolny czas,pomijając pilne płatnośi przez net.Awarię usunieto ale internet w dniu następnym również nie działa a konsultanci dalej twierdzą że jest OK połączenie z ich strony.
    5 miesięcy
  • ~Jan50 / 2010-01-08 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój przypadek niech bedzie ostrzeżeniem dla innych!!!!Wmiesiącu lipcu 2009 podpisałem umowe na telefon i internet z NETIA na warunkach że przenosze dotychczasowy numer telefonu z TP do neti. Po podpisaniu umowy okazało sie że z ...przyczyn technicznych nie da sie uruchomic internetu ani tez telefonu!!!!!Przed podpisaniem umowy Netia zapewniła mnie że nie bedzie żadnych problemów z przeniesieniem numeru jak i z zainstalowaniem internetu.Po kilkudziesieciu złożonych reklamacjach telefonicznych w BOK za każdym razem byłem zapewniany że za ...kilka godzin usługa będzie działąć. Trwało to ok. 2 tyg. kiedy to wypowiedziałem umowę.Netia przyjeła wypowiedzenie ,ja zwróciłem sprzęt i zaczeły sie ......schody. NETIA NIE CHCE ODDAĆ ŁĄCZA TELEFONICZNEGO TP!!!!na moje interwencje składane pisemnie otrzymuje po miesiacu informację że.....moja reklamacja jest rozpatrywana i w najbliższym czasie otrzymam odpowiedz!!!!TRWA TO JUZ 4 MIESIĄCE!!!Co 3-4 tygodnie wysyłam do nich kolejne pismo w sprawie oddaniaPRZYWŁASZCZONEGO ŁĄCZA /nie można to inaczej nazwać/ Nawet TP nie może odzyskac łacza ponieważ jak sie dowiedziałem nieoficjalnie ....nie chca zadzierac z Netia ponieważ Ci od razu leca na skarge do UKE!!!! Odpowiedzi jakie otrzymuje od p. Renaty Bukowskiej Koordynatora Sekcji reklamacyjnej wołaja o pomste do nieba!!!! Pani ta ma w komputerze wzór odpowiedzi bo każda zawiera sformułowanie: JEDNOCZEŚNIE UPRZEJMIE INFORMUJEMY ŻE DECYZJA W PRZEDMIOTOWEJ SPRAWIE ZOSTANIE NIZWŁOCZNIE PRZESŁANA PO ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO. Od tej uprzejmości NETI to sie człowiekowi juz niedobrze robi. jedyny ratunek to UKE w Krakowie do którego udaję się 12 stycznia .
    Dlatego też OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED PRZEKAZYWANIEM NETI ŁĄCZY TELEFONICZNYCH!!!!!
    jestem otwarty na każdy Państwa pomysły abym odzyskał przywłaszczony przez NETIĘ numer telefonu.
    ZaletyŻADNYCH JAK NAJDALEJ OD TEJ FIRMY
    WadyTraktowanie klientów jak przedmioty!!!!Żadnego poczucia uczciwości !!!!
  • ~Janusz / 2010-04-27 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem umowę z NETIĄ 18-02-2010, po pewnym czasie zacząłem się dowiadywać kiedy?
    Reklamowałem wielokrotnie otrzymując sukcesywnie następujące odpowiedzi:
    1. muszę odczekać 30 dni i nie ma możliwości przyspieszenia,
    2. muszę odczekać 40 dni i nie ma możliwości przyspieszenia
    3. muszę odczekać 30 dni, licząc od dnia 2 marca (przesłanie dokumentów z jednego działu do drugiego trwa 2 tygodnie) i nie ma możliwości przyspieszenia
    4. połączenie zostanie wykonane po 20-02-2011 po wygaśnięciu umowy z TPSA (UMOWA TA JUŻ NIE ISTNIEJE)
    5. umowa nie może być zrealizowana, ponieważ NETIA nie może dostarczyć internetu mobilnego tak jak to jest zapisane w umowie (miała to być opcja dodatkowa oferowana w promocji o którą się nie starałem)
    6. moja umowa została wykasowana z systemu, mam prawo podpisać nową umowę, która zostanie rozpatrzona w regulaminowym czasie.
    I PO SPRAWIE
    ZaletyBRAK
    WadyNie potrafię ocenić
  • ~Jarek / 2010-05-29 18:15
    wypowiedziałem im umowę za niewywiązywanie się z warunków świadczenia usługi internet, straszyli mnie że zostanę obciążony karą umowną około 500 pln bla bla... Napisałem skargę do UKE i pomogło.
    Netia na piśmie przyznała się do błędów i rozwiązała ze mną umowę. Szkoda dzwonić do IBOA szkoda czasu , pieniędzy ,zdrowia.Ludzie niekompetentni.Piszcie w razie problemów do UKE na pewno pomogą.Teraz korzystam z NEO 6Mb/s cały czas śmiga ,pół roku za 1 pln a 18 m-cy za 89 pln. Netię miałem 2Mb na umowie a faktycznie 0,5 Mb za 79 pln. Różnica kolosalna . Brawo TPSA.
  • ~Jenot / 2011-12-22 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna amatorszczyzna. Męczę się już od lata ze spadkami prędkości w godzinach popołudniowych i wieczornych. Teraz zbliżają się święta jest oczywiście jeszcze gorzej. Posiadam internet 10 mb/s a przy pomiarach przepustowości testerem na stronie netii często mam poniżej 1 mb/s. Ping oscyluje wtedy w granicach 50-60 ms a potrafi wynosić ponad 100 ms ! Skandal, kpina z ludzi i żenada ! Po kilku interwencjach i mydleniu oczu, że wina leży po stronie tpsa, która niby ma przeciążone łącza przyjechał gość z obsługi i stwierdził, że wina leży po stronie netii, gdyż mają za słabą infrastrukturę. Ta żałosna firma jest zainteresowana tylko i wyłącznie pozyskiwaniem klientów, ale to co się później dzieje to już ich nie interesuje. Rozwiązuję umowę i przechodzę do konkurencji a w związku z tym, że mam dostęp do dobrych prawników zastanawiam się również nad skierowaniem sprawy do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta. Moja cierpliwość się skończyła. Gdyby sprawa była rozwiązana to mógłbym powiedzieć, że jest w porządku ale oni zwyczajnie mają gdzieś klientów kompletni nie wywiązując się z umowy. Obowiązek wywiązywania się z umowy leży nie tylko po stronie osoby, która zobowiązuje się opłacać abonament ale również po stronie operatora.
    Zaletychyba tylko to, że w ogóle działa....
    Wadynotorycznie spadająca prędkość, fatalna obsługa, kompletne niewywiązywanie się z umowy i całą reszta
  • ~Jenot / 2011-08-30 18:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety ale firma Netia jest żałosna. Mam internet teoretycznie 10 mb/s a często przy sprawdzaniu pomiaru prędkości nie przekracza 4 mb/s. Router potrafi tracić synchronizację co skutkuje rozłączeniem internetu. Niestety zmiana routera jest na nic bo sprawdzałem już na bodaj trzech. Kpina z ludzi i tyle. Nie mogę nikomu polecić tej firmy niestety. Płaci się za stały i nieograniczony dostęp do internetu 24h/dobę wiec pytam się co to ma być ?? Jeżeli nie są w stanie świadczyć usługi na takim poziomie na jakim powinna być świadczona i zapewniają, że tak będzie to niech tego nie robią. Nigdy więcej internetu od firmy Netia Żenada.
    ZaletyJeśli działa 10 mb/s to jest ok
    WadyCała reszta
  • ~Jurcio / 2012-01-14 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dajcie się nabrać na promocję w neti na internet mobilny za 0zł dla firm, ponieważ ja dałem sie nabrać zostałem w ręku w nocniku, czyli po 7 dniach od podpisania umowy prze kuriera została mi naliczona opłata za 2 m-ce z góry czyli 104zł a miało być na próbe bezpłatnie, po zgłoszeniu reklamacji i gdy poprosiłem o przysłanie i nagrania mojej rozmowy z przedstawicielem z kturym rozmawiałem powiedziano mi że to jest tylko do własnych potrzeb i nic takiego nie otrzymam, io co gorsze to jeszcze mmio że zapłaciłem te 104zł to jeszcze naliczono mi kolejny m-c za abonament pomimo że umowa była na cza nieokreślony i wypowiedzenie dałem w trybie natychmiastowym czyli wpłyneła do nich 19 grudnia a okres kończył się 7 stycznia.
    Ludzie bardzo proszę nie ufajcie oszustom i trzymajcie sie z dal odnich, nigdy więcej NETII.
    WadySame minusy
    1 m-c. Miał być bezpłatny a zrobił się płatny 104zl.
  • ~kabe / 2014-06-26 22:05
    Ocena: 1.50 / 5
    odkąd Dialog przejęła Netia odradzam.Po wygaśnięciu promocji z Dialogu stawki wzrosły masakrycznie - oczywiście nikt nie zaproponował nowej umowy chociaż jestem ich klientem od 10 lat. Gdy sam się tym zainteresowałem i wyraziłem w kwietniu chęć przejścia na internet max20 od 1.06 podwyższono transfer do 10Mbit/s (w porywach). Konsultant oczywiście twierdzi że jest ok. W mojej miejscowości jest mała konkurencja ale i tak odradzam Netię.
    Zaletybrak
    Wadytransfer niższy niż wynika z umowy
  • ~Klient / 2012-03-24 12:26
    Netia to totalne niepowodzenie. Oszukali mnie z umową. Przez telefon konsultant poinformował o cenie która miała wynosić 39.90. W dniu dzisiejszym otrzymałem fakturę na kwotę 59.90. Przez telefon powiedzieli mi,że faktura została naliczona prawidłowo. Sprawę zgłaszam do UOKiK.
    Zaletybrak
    Wadycena, jakość łącza
    300 pln
  • ~klient neti / 2014-09-05 10:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Jak macie możliwość korzystania z innych operatorów to nie wahajcie się.
    Nie polecam Netii i na pewno do nich juz nie wroce. Caly ten bełkot marketingowy kryje za sobą totalną indolencje jak w obsłudze klienta tak i pomocy technicznej. A nie daj Boze jesli zdarzy die Wam nie zaplacic w teminie i wpadniecie w blokade uslug to przywrocenie dostepu do internetu i uslug telefonicznych okraszone jest kilkunstoma telefonami do dzialu finansowego i technicznego i tlumaczeniem jsk dziecku ze faktura jest zaplacona i przeslane potwierdzenie zapłaty, co wiecej nawet na koncie netia online sami potwierdzają zaksiegowanie faktury to i tak nie doczekacie sie zdjecia blokady jak podają do 24h, ale co najmniej 3dni. W odpowiedzi uslyszycie po kolejnych monitach w dziale technicznym ze blokada została nieprawidliwo zdjęta. Tylko.....co mnie to kuzwa obchodzi jesli trzy dni kaza mi czekac. Na szczęscie Orange wrocilo do gry. Droga Netio. Wypowiedzenie w drodze.
    mam netie od 4 lat
  • ~Klient Netii / 2015-10-27 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś rok, dwa lata temu internet rozłączał się przynajmniej 2 razy w ciągu godziny codziennie, problem znikł po telefonie gdzie wyraziłem swoją opinie na temat ich łącza. Jakiś czas spokój i teraz znów się zaczęło, tym razem dosłownie co 5-10 minut :) Z całym szacunkiem to są jakieś JAJA.
  • ~kokos / 2013-07-02 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    serdecznie odradzam
    Zaletybrak
    Wadynachalny, arogancki marketing bezposredni
    2 lat , nie pamiętam
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3014
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2606
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023