Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariusz / 2012-12-03 09:31
    Ocena: 2.00 / 5
    ZERO ODPOWIEDZIALNOŚCI. Chciałem zwiększyć prędkość internetu z 2 na 20 mega. Dwa dni przed terminem internet przestał działać. Liczne telefony do Netii i w końcu wizyta techników. Wymiana przyłącza (dla zasady), krótki test, rozmowa i okazuje się, że może być 6 mega. Taka może być stabilna prędkość przy mojej odległości od centrali!!! ODLEGŁOŚĆ OD CENTRALI (TŁUMIENIE NA KABLU) WARUNKUJE PRĘDKOŚĆ!!! Netia obiecuje a następnie zleca ustawienie prędkości do TP. TP jak otrzyma zlecenie to je wykonuje. ALE CZY KOGOŚ INTERESUJE CZY TO BĘDZIE DZIAŁAĆ?? NIE!! TO KLIENT MUSI CIERPIEĆ ŻEBY SIĘ W KOŃCU DOWIEDZIEĆ JAKĄ PRĘDKOŚĆ MOŻE MIEĆ REALNIE A PÓŹNIEJ PROSIĆ O PONOWNĄ ZMIANĘ. cdn
    Zaletyinternet za rozsądne pieniądze
    WadyTOTALNY BRAK PROFESIONALNEGO PODEJŚCIA DO TEMATU
    5 LAT
  • ~Medion / 2012-10-29 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze odradzam!!! Przez poprzedni rok, mając umowę z netią wszystko chodzilo dobrze. Teraz, gdy zawarlem umowe na usługe MAX czuje sie oszukany. Firma netia poprostu twierdzi, że moje lacze jest za slabe na 20mb/s, i UWAGA na testach w najlepszym wypadku mam 7 mb/s!!!!!!
    Nie polecam usług netii, jeśli już bierzecie, to nie bierzcie tego calego MAX'a!!!! Aktualnie, na testach mam 700kb/s...
    ZaletyBRAK
    Wadyza malo miejsca.
    od roku zwykla umowa, teraz na 12-mcy MAX
  • ~Medziu / 2015-08-26 17:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Netię mam od paru lat. Mam w umowie do 20mb/s niestety w porywach maksymalnie dochodzi do 13-14mb/s. Upload nie przekracza nawet 1mb/s. Ale głownie chodzi o stabilność, a raczej jej brak. Co chwilę mnie rozłącza (jestem dość zapalonym graczem), niemiłosiernie ścina mnie i nie mogę tego naprawić. W dodatku w umowie mam jeszcze telefon stacjonarny, ponieważ nie można kupić samego internetu, dlatego płacimy więcej na cholerę. Co tydzień lub co dwa tygodnie dzwonią i proponują nam ciągle tą samą ofertę pomimo tego że już odmówiliśmy i obecnie nie chcemy nic przedłużać ani nic kupować ponieważ zostały podłączone do mojego domu światłowody i czekam na jakieś oferty. Jedyną zaletą jest to, że jest to jeden z szybszych internetów w okolicy ale cholernie niestabilny.
    Zaletyprędkość (coraz gorzej)
    Wadyniestabilny, obsługa klienta itd.
    Kilka lat
  • ~Miliosek / 2014-09-17 16:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Dno, czasami nie ma 2 tygodnie internetu
    WadyCzęste problemy z dostępnością, słaby kontakt
    4 lata, około 45 zł teraz, niestety w mojej lokalizacji nie ma dużego wyboru.
  • ~Mirek / 2010-05-27 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Az się zagotowałem czytając Pani wypowiedz.Teraz przynajmniej wiem kim ja jestem w oczach pracowników Netii .
    Szanowna Pani jak można tak nazywać klientów ,widzę ze konsultanci Netii nie tylko są nie douczeni ale ze to banda chamstwa ,bo jak można tak ubliżać ludziom którzy płacą rachunki i z których pieniędzy pani otrzymywała pensje ????
    Zaletybrak
    Wadyzaniżone transfery , a czytając wypowiedz pani spokojnej to brak mi poprostu slow na określenie pracowników .Mam jedynie nadzieje ze nie wszyscy pracownicy Netii tak myślą jak pani spokojna
    18miesiecy
  • ~miten / 2014-08-15 14:43
    Nie polecam usług tej firmy. Fatalne łącze internetowe i jakość obsługi klienta na niskim poziomie.
  • ~Monika Lewandowska / 2014-07-28 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, Mam usługi z firmy netia ponad rok. Totalna porażka przestrzegam wszystkich którzy chcą korzystać z ich usług. Co chwile nie mam sygnału chociaż rachunki sa płacone regularnie.
    technicy kilkakrotnie sprawdzali podlaczenie i każdy z nich twierdzi ze wszystko jest w najlepszym pożadku.
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena, brak usług
    1,5 roku płace 120 zl miesiecznie
  • ~Mr.Obvious / 2015-11-07 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet traci się kila razy w ciągu dnia, wysyłanie zazwyczaj 2/3x wyższe od ściągania, podpisałem umowę 100Mb/s a najwyżej ile dostałem w ciągu ostatniego roku to jakieś 16. Co do obsługi klienta, to zgłosiłem problem a naprawiono go po 3 dniach, zamiast obiecanych 48h. Wymienili podobno wadliwy kabel, a internet wciąż nie działa jak należy. Najśmieszniejsze jest to, że gdy internetia ma obciążenie na linii, to nie można się nawet do nich dodzwonić, bo ciągle im przerywa. Ogólnie tragedia, jutro zmieniam dostawcę.
    ZaletyBrak
    WadyŻycia mi nie starczy, żeby je wymienić.
    2 lata
  • ~naciągnięty / 2012-12-18 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    miłe panie naciągają na infolinii na rabaty później trzeba o nie dochodzić drogą pisemna szkoda nerwów i czasu lepiej nie dać się wrobić i mieć spokój na każdy telefon od nich KRÓTKO NIE DZIĘKUJE DOWODZENIA
    Zaletyw miare dobry inter
    Wadynaciąganie na infolini
    9
  • ~netek / 2013-06-12 23:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Nigdy ale to NIGDY netii
  • ~netia_4razySzybszyInternet_lepszyTelefo / 2010-05-14 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    10 miesięcy temu podpisałem umowę na 24 miesiące: 4 razy szybszy internet i lepszy telefon na lini Neti więc pozornie wszystko powinno działać bez problemu. Telefon działa w technologi VoIP (Netia to najdroższy operator VoIP na rynku). Od samego porządku mam ciągłemu problemy techniczne. Rzadko zdarza się że któraś z usług działa prawidłowo(tak jest teraz - dzięki czemu mogę napisać tę opinię).
    Test prędkości wykonany 5 min temu:
    122 kB/s - odbiór
    24 kB - wysyłanie
    // Czyli nie tak źle(da się korzystać), ale i tak zaniżone do prędkości na umowie.
    W występuje oczywiście szereg innych problemów, przy których w ogóle nie mam internetu.
    Przez ich router ZyXel nie da się rozmawiać przez telefon i korzystać na raz, mimo że trzeba za karzą usługę płacić osobno!
    Przez 90% czasu albo nieda się rozmawiać przez telefon w ogóle(nieda się dodzwonić/wykonywać rozmów) albo jakość jest fatalna, są opóźnienia które w znaczny sposób utrudniają kontakt. Dodatkowo na routerze ZyXel często przerywa połączenie.
    Niektóre wyżej opisane problemy da się jednak rozwiązać poprzez kupno modemu Pirelli z 99zł. Ja tak zrobiłem i jakość usługi wzrosła jednak i tak jest bardzo niska. Poprawiła się jakość (nie przerywa) rozmów jeżeli już działają(a jest to bardzo rzadko). Przy modemie Pirelli pojawia się nowy problem telefon buczy podczas rozmowy, jednak nie jest to tak uciążliwe jak problemy w ZyXel.
    Przez cały czas router musi być podłączony do prądu(24h na dobę). To oczywiści konsumuje według moich obliczeń 10zł/miesiąc.
    Przy rozmowie internet najczęściej się rozłączał w najmniej oczekiwanym momencie.

    Muszę ciągle dzwonić do pomocy technicznej (z komórki jeżeli równierz akurat telefon niedziałą), za co muszę płacić. Obsługa jest miła, ale niekompetentna
    i ciągle przełączają do kolejnych konsultantów. Za każdym razem trzeba czekać ok 10 min i słuchać denerwujących opini.

    Jeżeli chodzi o PING to w CS 1.6 wynosi ok 2000ms a miejscami 5000 ms. Osoby w temacie wiedzą co to oznacza.
    Do tego zablogowane są połąćzenia przychodzące - czyli niemożona utworzyć serwera ani w pełni korzystać np. z skype czy torrent. Jeżeli chcesz zalogować się na router i samodzielnie skonfigurować połączenie i NAT aby wszystko zaczęło działąć normalnie to dioda Internet zapala się na czerwono i trzeba resetować skrzynke. Pirelli jest zablokowany (przez Netie) i niedane możliwości konfiguracji połączenia.
    Router trzeb resetować(nie restartować) średnio dwa razy w tygodnu.
    Resetowanie modemu do złoty środek na wszystkie problemy w netii - więc jeżeli jesteś klientem netii to nawet niemusisz już dzwonić tylko zaopatrzyć się w spinacz i co dwa dni "trzymać skrzynce" przycisk rst przez ok 30 sek.

    Pozdrawiam

    PS: Bez mojej zgody netia aktywowała u mnie pakiet bezpieczny intenet za co musiałem przez 5 miesięcy płacić 9,99PLN. Nie oddali mi zapłaconych pieniędzy tłumacząc że to błąd w systemie który już naprawili więc za 49,95PLN zapewniają że to się już nie powtórzy!!!
    ZaletyJak ktoś ma dużo czasu do zmarnowania, to serdecznie polecam!
    WadyNetia nie wywiązuje się niemal z rzadnego punktu umowy mimo że ja płacę regularnie a jak się chce zerwać umowe to trzeba płacić olbrzymie kary.
    10 miesięcy - ok 80-100 zł abonamentu plus wykonane rozmowy(głównie do pomocy technicznej)
  • ~Oszukany / 2015-01-14 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    STANOWCZO NIE !!! DLA TYCH OSZUSTÓW !!! Nie dajcie się oszukać jak ja .
    ZaletyBajkopisarze
    WadyWszystkie jakie są .
  • ~Oszusci / 2016-03-04 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Haha. Netia chyba kupiła sobie pozytywne opinie, bo w ciagu tygodnia z 1,5 * skoczło na 2,3;)

    Oszusci. Każdy kto z Wami miał do czynienia wie, że trzeba omijać szerokim łukiem!!!
    Zaletybrak
    Wadymiliony
  • ~Paweł Wu / 2015-01-13 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracują tam chyba ludzie którzy zamiast mózgu mają cegły, odpisują na reklamację na zasadzie Ctrl+C Ctrl+V każdemu to samo, zero indywidualnego podejścia do problemu Klienta
    Zaletybrak
    Wadywada jest sama firma internetia
    20 miesięcy 49,90
  • ~pfff / 2010-02-25 15:23
    nie ma co pisac o tym necie jest do dupy..
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~Radek / 2011-11-21 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez półtora miesiąca nie udało im się podłączyć internetu. Za to udało się:

    * wysyłać umowę kurierem do Warszawy przez 2 TYGODNIE
    * omyłkowo anulować umowę
    * nie przyjść na umówiony termin montażu linii
    * chamsko wmawiać, że monter się ze mną kontaktował (co było nieprawdą)
    * ŹLE podłączyć linię (tak, że później nie można było jej aktywować)
    * uszkodzić biegnącą obok linię TP
    Zalety-
    Wadyniekompetencja, niekompetencja, niekompetencja
    -
  • ~RAFAL / 2014-12-05 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    NETIA OSZUKUJE KLIENTÓW................ POBIERAJĄ ZALICZKĘ JEDNOCZEŚNIE WYPOWIADAJĄC UMOWĘ, NIE ODDAJĄC WPŁACONYCH PIENIĘDZY!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUSTWO, NIERZETELNOŚĆ
  • ~REKIN / 2009-12-30 15:45
    Cześć.

    Nie będę opisywał jak zrobili mnie w druta, bo nie skończyłbym tego tak szybko. Generalnie podpisałem umowę 4 listopada 2009. Cóż do dnia dzisiejszego nie mam ani telefonu, ani internetu.
    Telefony na infolinie kończą się mniej więcej tak. Odbiera ktoś, a następnie mówi, że musi mnie przełączyć i potem mogę sobie czekać godzinę, dwie, etc. Nikt dalej nie podnosi słuchawki. Tak więc czuję się bezradny. Proszę napiszcie czy mam podstawę do zerwania umowy bez ponoszenia żadnych kosztów? Wszak NETIA w żaden sposób się z niej nie wywiązała.
    Będę bardzo wdzięczny.

    Pozdrawiam....
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKO
  • ~robol / 2012-12-01 21:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia!ustalone warunki umowy z netią telefonicznie to obiecanki miało byc 8mb a jest 1mb w porywach do 5mb, abonament bez zmian to z 45zł wzrósł na prawie 60zł wszystko im wolno i na dodatek gdy dzwonię po roku umowy i pytam dlaczego nie jest tak jak się zobowiązali to mi wciskają że tak miało byc.firma nie jest godna zaufania nigdy więcej!
    Zaletynie miałem proglemu z dostempem do internetu.
    Wadynie dotrzymanie warunków umowy.
    3 lata a zaczołem od 45zł
  • ~roman / 2012-11-01 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    ruter netia spot tragedia ciągle zrywa połączenie
    Zaletybrak
    Wadynetia firma naciągaczy
    od trzech tygodni
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4665
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3014
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2607
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023