Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~darek / 2015-10-18 21:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Telewizja dno. Ręce bolą od resetowania modemu i dekodera. Non stop ping-owanie obrazu. Internet kiepski, nie otwierają się strony.Obecnie czekam na usunięcie awarii-10 dni trudno w to uwierzyć. Nie dajcie się nabrać na niską cenę.
    Zaletybrak
    Wadykiepski sygnał, stop klatki, serwis do bani
    parę lat, telewizja i internet 89,90 zł
  • ~Daruś / 2014-07-20 09:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam was, ta firma to oszusci swojego rodzaju, co chwila braki internetu naprawiaja te braki w ciagu 7 dni co jest kuriozalne jak na taka firme, wyłaczaja internet co burze, na 3dni , NIE POLECAM !! mam transfer do 4MB a pobieranie i wysyłanie max 200kb/s !! ODRADZAM UMÓW Z TĄ FIRMA !!
    ZaletyBrak
    WadyBraki internetu, chamska obsługa,
    mam go 2 lata, 50zł mc
  • ~Dorota / 2011-08-09 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najpierw prez rok byłam namawiana przez telemarketerów Netii aby zamówić u nich internet, dla świętego spokoju sie zgodziłam, ponieważ akurat kończyła mi się umowa z innym dostawcą internetu, a z usług telefonicznych Netii byłam zadowolona. Byłam upewniana, że intenet podłączą mi zaraz po podpisaniu umowy. Podpisałam więc umowę i zaczęło się: za tydzień, za dwa, pod koniec miesiąca, na początku przyszłego, w pierwszym tygodniu sierpnia, a dzisiaj dzwonię do konsultanta i pan mówi: przewidywana data 8. września. Zapytałam tylko którego roku, bo już mi ręce opadły. Aby nie zostać odciętą od świata musiałam kupić internet na miesiąc w Orange, ale ten miesiąc właśnie się kończy. Jedyny plus to taki, że już nikt nie dzwoni z propozycją intenetu.
  • ~Elfafry / 2012-10-22 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga super do momentu podpisania umowy,potem dramat, bałagan, założyli mi dwa profile, jeden anulowali i chcieli mnie jeszcze za to kara obciążyć. Nie polecam. Zrazilam się już na wstępie
  • ~Elzbieta / 2015-08-28 16:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Wlasnie pisalam z konsultantem Netii na ich stronie. Chcialam skorzystac z promocji Netii 6miesiecy za 1zł. Konsultant stwierdzil, ze nie moge z tej promocji skorzystac. Zapytalam z jakiego powodu. Stwierdzil, ze w moim regionie nie ma mozliwosci skorzystania z tej promocji, "moge Pani zaoferowac 3miesiace za 1zl. Na to odpowiedzialam " a gdzie macie zapis, ze oferta jest ograniczona terytorialnie. Konsultant zaczal sie tlumaczyc, ze jest tu tylko konsultantem i nie on ustala zasady. Netia to zlodzieje i oszusci. Reklamuja promocje a gdy sie z nimi kontaktujesz, dowiadujesz sie, ze nie mozesz z nich skorzystac. Ja dziekuje za takiego operatora, kombinuje przed podpisaniem umowy, a co to bedzie po podpisaniu umowy? Nie dziekuje, nie na moje nerwy. Za duzo sie naczytalam. Nie szanuja nowego klienta tak samo jak i stalych z tego co poczytalam. To istna Hanba. Firma zasluguje na bankructwo. Moze w obliczu bankructwa i stracie klientow obudza sie i zaczna szanowac czlowieka. Narazie nie widze powodow, zeby z nimi zaczynac. Dodam, ze znajomy zaraz po podloczeniu internetu na drugi dzien mial awarie, caly dzien bez neta. Jakis czas bylo dobrze, jednak po pewnym czasie regularnie mial problemy z polaczeniem, ciagle zrywalo sie polaczenie, pingi skakaly jak szalone, jako, ze jest informatykiem znal sie na tym. Pewnego dnia rozesmial sie jak konsultant zadal mu pytanie, czy modem nie stoi na mirkofali? Na to stwierdzil, ze tak chowam go do piekarnika czy to przeszkadza?
    ZaletyMoim zdaniem zadnych nie ma
    Wadynie szanuja klienta, oszukuja ludzi, nie dotrzymuja warunkow swiadczenia umow, ponadto nie dbaja tez o stalych klientow, twierdzac, ze nie moga korzystac z promocji gdyz sa tylko dla nowych klientow
    nie mam i nie bede miec, po tym co uslyszalam od ludzi i konsultanka dziekuje za takiego uslugodawce
  • ~ex netia BIALYSTOK / 2015-01-29 19:54
    Ocena: 2.50 / 5
    po rozwiązani umowy zaczely się PROBLEMY z dostarczeniem faktury ostatniej jak byłem ich klientem docieraly zawsze po rozwiązaniu umozy nie docierają już do mnie i jestem w trakcie WALKI o ostatnia fakturę a biuro obsługi to przy telefonach siedza same BARANY, odradzam każdemu firme NETIA
    Zaletywogle
    Wadytransfer i bok
    mialem 2 lata
  • ~gal anonim / 2013-05-11 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    netia to banda złodziei mają zły internet nie dają takiej prędkości jaka jest w umowie. Ludzie rezygnujcie z usług netii
    Wadyruter zrywa połączenia, niestabilna prędkość
  • ~gk / 2015-05-06 19:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałam UPC, byłam megaszczęśliwa. Netię mam na łączach po UPC. Teoretycznie powinna działać. Jeśli mam 1 awarię w tygodniu, to już jest dobrze. Do mojego obowiązkowego planu dnia doszedł codzienny kontakt z infolinią Netii. Codziennie coś nowego. A czasem wogóle nie mam żadnej usługi Netii. Zero nudy. Bardzo polecam masochistom.
    Zaletymyślałam, że są ale nic mi nie przychodzi do głowy
    Wadywi fi co chwilę ma przerwy, w tv znikają kanały, obraz faluje dziwnie, raz jest na jednym odbiorniku, raz na drugim. co chwila resetuję dekoder, zgodnie zresztą z zaleceniem infolinii, faktury bardzo nieregularne
    mam pół roku, płacę średnio 80 zł
  • ~jj / 2011-04-22 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dajcie się oszukać!!! Sam mam połowę transferu za który płacę...nie zliczę telefonów i maili które wykonałem do tej złodziejskiej firmy...gdy trzeba było przedłużyć umowę wszystko było cacy ale potem okazało się że muszę płacić za szybkość której nie posiadam,gdyż mam słabe łącza...Ładnie to wygląda Kot na reklamie a w rzeczywistości tą firmą powinien się zająć PROKURATOR
    Zaletynie dostrzegłem
    Wadywszystko
    2 lata
  • ~John / 2011-10-02 21:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet od Netii mam 1 miesiąc i w tym okresie nie było dnia, żeby nie przerwało połączenia internetowego. Zerwań jest od kilu do kilkunastu na dobę, o wielu pewnie nawet nie wiem. Co drugi dzień dzwonię do biura obsługi, są grzeczni, ale kombinują. Nic wynika z ich interwencji, nie ma żadnej poprawy.
    ZaletyCena w miarę
    WadyNiestabilne łącza.
  • ~Juanio / 2013-03-11 20:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Internetia = TRAGEDIA !!!
    Od poczatku lutego zgłaszam na infolinie problemy z internetem a w zasadzie jego brak ( i tutaj moj blad bo odrazu powinno pojsc pisemko) i za kazdym razem slysze ze w przeciagu 2 dni ktos sie ze mna skontaktuje dzisiaj po ponad miesiacu uslyszalem cos nowego a mianowice, ze niezbedna jest wymiana jakiegos urzadzenia na pytanie kiedy to sie odbedzie uslyszalem ze w przeciagu 2 dni :D
    Jajca i kabaret na calego ale juz poszlo pisemko do nich i do wiadomosci UOKiK.
    Nie polecam nikomu tego dostawcy internetu !!!!! sam zaczynam procedure rezygnacji zeby nie obciazono mnie jakimis tam karami
    A jeszcze jedno za kazdym razem kied dzwonie a telefonow bylo juz ok 20 to za kazdym razem rozmawiam z kims innym :D Bardzo duza obsada czyzby az tyle skarg mieli ?
    Zaletybrak
    Wadytylko wady
    ok 1 rok temu internetia przejela mojego dotychczasowego dostawce
  • ~Khal / 2015-02-03 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia...
    Oszuści, wysłali mi pierwszy rachunek opiewający na kwotę 8 tysiecy złotych.
    Nie dośc,ze po podłaczeniu "internetu" nie funkcjonował wogóle. To na dodatek po tym jak straciłem około 100zł na telefony do nich. Nie doswiadczona osoba która pracuje w serwisie Netia infolinia. Ja napewno im nie zapłace tego, bo to sa jakieś kpiny. Netia to wyzyskiwacze.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    Miesiąc
  • ~kjp44 / 2015-08-23 19:34
    Ocena: 1.75 / 5
    W Netii już szósty rok. Było całkiem nieźle ok. 7/1. ale od pewnego czasu inter zaczął zwalniać i przerywać. Zgłoszenie zrealizowano, ale tak, że teraz mam łącze w porywach 3,5/0,5. Na moją dezaprobatę, co do wykonania zlecenia naprawy, usłyszałem stanowczą odpowiedź,że zlecenie zostało zamknięte, a lepszego internetu na moim łączu nie będzie.
    Umowa się kończy, ale z tego co czytam o innych dostawcach, ciężko będzie znaleźć coś dobrego.
    Zaletybyły, ale się skończyły
    Wadynie przejmują się klientem, obcinają transfer
    5 lat 8 miesięcy
  • ~klient / 2014-09-03 11:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Sprzedaja 20 i wiecej Mb dokładają TV, a infrastruktura bez zmian od lat. Względnie niedrogie, ale jednak DNO
  • ~Kris / 2015-02-12 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to masakra jeśli chodzi o usługi, infolinie i całokształt.
    Udało mi się zerwać umowę po 4 miesiącach bez ponoszenia kosztów dodatkowych.
    Warto z tymi złodziejami walczyć i się nie dawać
    Zaletybrak
    Wadyjakość usługi, infolinii, rozliczeń
    4 m-ce stanowczo za długo
  • ~krzysiek39pl / 2015-07-16 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    netie mam od dziesieciu miesiecy infolinia jest do dupy ,olewaja klienta i zbywaja dzwoniacego nie polecam.Telewizja jest żenujaca zrywa polączenia.Po zakończeniu umowy zrywam współprace z tą chorą firmą.
    Zaletyinfolinia ignoruje dzwoniącego
    Wady10telewizja do dupy
    10 miesiecy
  • ~Kubas / 2012-06-05 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Połączenie strasznie niestabilne, minimum kilka dni w miesiącu gdy internet rozłącza co 2 minuty. Mimo zgłoszeń do dostawcy brak jakiejkolwiek reakcji. Ich technicy strasznie nieudolni nie potrafią dojść w czym tkwi problem więc wystawiają zgloszenia na nowe rutery.. przysłali mi ich już 4 i twierdzą dalej że to wina urządzenia..
    Nie polecam nikomu komu zależy na stabilności i dobrej obsłudze klienta.
    ZaletyBrak
    WadyMnustwo
    Od 6 lat.
  • ~lewandar / 2009-06-01 09:02
    Kończyła mi się umowa na Neostradę (2MB) z końcem maja 2009r. Od lutego licznymi telefonami bombardowała mnie Netia abym przeszedł do nich z internetem i telefonem. "Przedstawiciele" Netii potrafili niekiedy do mnie dzwonić nawet 3 razy dziennie. Odkładałem podjęcie decyzji do połowy kwietnia sprawdzając inne alternatywne oferty usługodawców. W końcu zdecydowałem się na Netię ze względu na najkorzystniejszy pakiet, który mi zaoferowano (szybki internet + lepszy telefon). Szybko podpisaliśmy umowę na LLU aby do końca kwietnia załatwić nieprzedłużanie umowy z TP. Wszystko odbywało się bezproblemowo (kurcze sielanka, niedługo od Dnia Dziecka będę miał 4MB od Netii i fajny telefoniki), aż tu nagle kubeł zimnej wody. 07.05.2009r dzwoni do mnie panienka z Netii informując mnie o braku możliwości technicznych świadczenia usługi LLU na moim łączu (łącze TP). Na moje pytanie - dlaczego zatem oferowano mi tę usługę bez wcześniejszego sprawdzenia możliwości technicznych - panienka zwala winę na TP. Szybko podpisuję aneks z TP na neostradę, ale przez 1 miesiąc będę musiał zapłacić po cenie normalnej (160 PLN) a nie po promocyjnej (79 PLN) gdyż minął termin (30 kwietnia) na przedłużenie umowy. OK, rozumiem moja wina.Jednak ja nie odpuszczam Netii i brnę dalej. Tak dla własnego sprawdzenia wpisuję swój nr telefonu w aplikację Netii aby zobaczyć co mogę otrzymać w ofercie - okazuje się, że nadal mogę otrzymać wszystko co mi wcześniej zaoferowano. Kurcze, wpiszę nr telefonu z pracy (wewnętrzny numer centralki dyspozytorskiej w budynku TP) i co? Też mogę dostać szybki internet i lepszy telefon, przenieść ten nr do Netii. Gratuluję pomysłu i składam reklamację, w której podaję, że świadomie zostałem wprowadzony w błąd przez Netię i narażony na poniesienie dodatkowych kosztów w wysokości różnicy między 160 a 79 PLN czyli 81 PLN z propozycją zrekompensowania mi tej kwoty lub zamiennie przyznania 2 wcześniej obiecanych aparatów telefonicznych. Otrzymałem odpowiedź, że reklamacja jest bezpodstawna i Netia umywa ręce i jak chcę to mogę iść z tym do sądu itd.Szczerze to nie liczyłem na jakąkolwiek rekompensatę ale co mi szkodziło się potargować. Poważna firma powinna się jakoś znaleźć i załatwić sprawę (choćby przysyłając gadżet np kubek na przeprosiny). A tak sobie napisałem ku przestrodze innym nagabywanym przez Netię. Pamiętajcie, przed podpisaniem umowy zarządajcie na piśmie, że to co wam oferują jest sprawdzone pod względem możliwości technicznych. W przeciwnym razie niech sobie szukają innego Jelenia. To ja napisałem "Jeleń"
    ZaletyŻadnych plusów
    WadyJak w treści opinii
    Niestety nie doszło do finalizacji z winy Netii
  • ~limka / 2012-11-07 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porazka. Umowa podpisana 4 tyg temu a oni dopiero teraz i to po naszych interwencjach informuja nas ze nie moga dostarczyc nam internetu (miasto Wroclaw) w dodatku nikt mi tego na pismie dac nie moze (mail) -wysla mi to za kilka dni (wiec nadal obowiazuje mnie jakas podpisana umowa - podpisze z nowym dostawca - a za tydzien okaze sie ze jednak juz moga nam podlaczyc internet i bede zobowiazana placic za dwie te same uslugi ) nie wspomoinajac o tym ze wydluza mi sie czas braku internetu. ZADNYCH PRZEPROSIN Z ICH STRONY. Na infoliniach siedza papugi w kolko powtarzajace, ze one nic nie moga, ze one nic nie wiedza i nikt nie ma prawa ani mozliwosci zeby polaczyc z jakims przelozonym wiec i skargi nikt nie przyjmie. odsylaja klienta jak pileczke pingpongowa z jednego dzialu do drugiego a jest ich az 2.
    WSZYSTKO JEST ROZOWE DO CZASU PODPISANIA UMOWY POŹNIEJ TO JUZ WIELKA CZARNA DZIURA..........
    ZaletyBRAK
    WadyCALA NETIA
    4 tyg mam, ale nie mam............
  • ~Marek / 2014-06-24 09:13
    Odradzam wszystkim współpracę z tą firmą. Na szczeęście kończy mi się umowa we wrześniu. Przykład: m-c kwiecień, brak internetu przez tydzień, maj - brak internetu całkowicie przez 6 dni, czerwiec 2014 roku brak internetu przez tydzień. Stanowczo odradzam wszystkim współpracę z tą firmą. Wracam do starego operatora. Nie podaję nazwy, żeby nie robić reklamy.
    Zaletyżadnej
    WadyPo wyładowaniu atmosferycznym firma konkurencyjne na drugi dzień przywróciła działanie internetu, z Neti oczywiście nikt się nie zjawił mimo zgłoszenia wielokrotnego. Internet przywrócono po 4 dniach, żeby było śmieszniej jest on na lini konkurencji, na której internet zaraz przywrócono. NII POLECAM NIKOMU
    22 miesiące i jesienią daję sobie spokój
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4665
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3015
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2607
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024