Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AN / 2010-03-05 21:03
    Ocena: 3.25 / 5
    Raz jestem pracownikiem Netii...
    Dwa korzystam z BSA na łączach tp...
    i jestem bardzo zadowolona! najwyraźniej większość z was czytając umowę nie zwraca uwagi na to co tam jest napisane....

    Nie kumata obsługa Netii? Z tego co wiem klienci "wychodzący" z mojej rozmowy są zadowoleni właśnie z tego, że jestem AŻ TAK KUMATA!

    Jeżeli chcecie mieć pewność co do umowy to po co zamawiacie ją przez neta? Aż tak ciężko jest wysłać sms? Konsultant Netii ma za zadanie efektowne wykorzystanie czasu - sprawdzenie dostępności według adresu, zaproponowanie klientowi najlepszego rozwiązania!

    Jestem zadowolonym użytkownikiem, jak i pracownikiem.
    ZaletyŚwietna obsługa ;)
    WadyDługi czas aktywacji usług (chociaż mnie to nie dotknęło)
    aktywacja 19zł, internet 6 miesięcy 1zł brutto miesięcznie, 2 miesiące (lepsza niż neostrada)
  • ~Bolek Klonowski kupa / 2013-02-18 19:16
    Ocena: 3.25 / 5
    ja za rok zmienie na netie bo te neo ciągle spowalnia swoje łącze i powiedzieli że max 20mb mi pójdzie mi powiedziała miła pani max 20mb mi pójdzie max 20 to chyba dobrze bo jak będe miał internet w neti dadzą mi netia spota za grosze chamstwo w państwie
    Zaletydobra cena łącze podobne do neostrady
    Wadywina neo ciągle awarie itp
    narazie jeszcze nie kupiłem
  • ~fish169 / 2011-03-17 23:32
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam internet w netii i powiem szczerze nie narzekam smiga jak wsciekły 1000 razy lepszy niz tepsa i inne szmatławce nie mam zadnego problemu ani z netem ani z biurem obsługi dzwoniłem tylko raz zeby zwiększyć limit prędkosci do max i podziekowanie jest tak jak chciałem a nie wiem dlaczego wy wszyscy macie jakies ale do netii na moim osiedlu jest masa ludzi co mają w netii i kazdy zadowolony a wy oceny najlepiej najnizsze bo tepsa lepsza przestancie p******ić bo miałem w tepsie to modem wyleciał przez okno do dupy firma i do dupy łacze
    Zaletyznakomity sygnał 6 obsługa klienta daje 6 uzytkowanie daje 6
    Wadybrak
    od 12 miesięcy ile dałem niewazne
  • ~Jacydo / 2011-10-11 13:14
    Ocena: 4.50 / 5
    Widze że na tym forum każdy opisywany operator jest do kitu. Korzystam z usłu Netii już trzy lata i wszystko działa bez zarzutu, nikt mnie nie oszukuje ani nie wysyła komornika :) Na tym forum żaden operator wam nie pasuje, o co wam ludzie chodzi? :)
    ZaletyNiezawodność, rzeczywista prędkość.
    WadyCena
    3 lata
  • ~czarny / 2015-02-02 08:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem jak działa Netia w tamtych technologiach co inni opisują
    Ja mam netie w technologii HFC gigakablowka i jest rewelacja niska cena jakość wysoka tak wiec szacunek dla netii
  • ~dziubson / 2014-09-23 12:20
    Ocena: 4.00 / 5
    Może w natłoku tylu hejtów moja opinia będzie miłą odmianą. Otóż jestem w miarę nowym klientem Netii i jak na razie mam same pozytywne odczucia. Obsługa z uśmiechem na twarzy i anielską cierpliwością przeprowadziła mnie przez całą papierologię oraz proces podłączania usługi. Odpowiedzieli na wszelkie moje pytania i wyjaśnili kruczki. Dzięki temu uzyskałem satysfakcjonują mnie ofertę, a dodatkowo dorzucili mi fajny tablet (chyba do końca września mają taką promocję). Usługa działa prawidłowo, a ja mogę się cieszyć internetem i tv. Dlatego uprzedzam, żeby nie skreślać Netii z góry
    Zaletystabilność usług, obsługa, atrakcyjna promocja
  • ~keyscom / 2013-12-28 17:13
    Ocena: 4.75 / 5
    jestem z netią ponad 4 lata,nigdy nie miałem żadnej awarii,przedłużanie umowy zawsze było bezproblemowe,internet działa tak jak powinien tj.10mb/s.Mogę tylko polecić!!!
  • ~nicki / 2015-03-01 19:42
    szybki internet w gigakablu 300 mb jest mega tani więc polecam
    Zaletycena, szybkość
    2 miesiące
  • ~PRACOWNIK / 2013-10-18 17:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam

    Chciałbym wyjaśnić pare niejasności jakie związane są z Netią.

    Netia jest aktualnie drugim co do wielkości operatorem w Polsce a zawdzięcza to sobie zakupem wielkich firm telekomunikacyjnych jakim był Dialog, Internetia, Aster itp.
    Aktualni klienci na własnej sieci Neti nie mają z usługami problemu. Górka zaczyna sie jeśli jest to infrastruktura wykupionych przez Netie firm. Firmy które kupiła Netia już od dawna myslały nad tym aby się sprzedać tak więc ich infrastruktura jest w opłakanym stanie. Netia wydaje bardzo dużo pieniędzy na modernizacje tych sieci aby klienci byli zadowoleni. Niestety jest to strasznie czasochłonne. Dialog posiadał ok 500 tys. klientów po przejęciu wiec naprawa szaf pod które są Państwo podpięci a jest ich około kilku tysięcy wiąże się z niestety z czasem jak i pewnymi brakami dostarczania usług. Ok. 3tyg. temu wymieniany był na weekend główna centrala Dialogu dlatego duża liczba klientów nie posiadała internetu. To samo dotyczy infrastruktur tych mniejszych firm kupionych przez Netie. Natomiast jeśli są Państwo na sieci TP (bsa/wlr) która charakteryzuje się prędkościami internetu 10MB,20MB,40MB każda usterka jaka jest związana nie zależy od nas ale od TP, poniewaz nasze są urządzenia natomiast cała sieć należy do TP.

    Natomiast sieć światłowodowa Neti jak i Dialogu jest w pełni siecią światłowodową. Technologia ta wchodzi do samego klienta do domu i zakończona jest ona kablem optycznym co daje osiągnąć prędkości na poziomie 50/100MB stałej prędkosći nie zmiennej. Więc jeśli klient bierze 50MB to ma 50MB a nie od 10-50MB. Większość firm posiadających światłowody wprowadzają klienta w błąd ponieważ światłowód dochodzi tylko do budynku, nie do klienta, a do klienta jest prowazony zwykły kabel miedziany.

    Mam nadzieje że pewne wątpliwości rozwiałem natomiast jeśli są jakieś pytania proszę śmiało pisać postaram się na nie odpowiedzieć.
    ZaletyNajnowsza oferta w drodze. GIGA WOLNOŚĆ
  • ~R4mpage / 2013-04-14 18:52
    Ocena: 4.50 / 5
    Poprostu cudo. Ping po 15-20ms, download 1,5mb/s. Ludzie jeśli 6.5gb w 1h to wolny nnet to kude weźcie z nasa albo coś. Bqrdzo polecam ten internet. Żadnej awarii od 3 miechów,zawsze jest, czekajà na opłatę rachunku dość długo, ogólni jest okay. Mam oferte 20mb/s
    ZaletySzybki, stałe łacze, nie wiesza, caly czas jest
    Wadybrak
    3 miesiące. Oplata miesieczna 45,90, umowa na 2lata
  • ~zamerozo / 2012-10-28 08:35
    Ocena: 4.25 / 5
    Witam internet z neti mam juz 6 miesiecy i nigdy nie mialem z nim zadnych problemow:):) Ruter mam netia spot i dziala bez zarzutu przy predkosci 16m/b dlatego jestem w ciezkim szoku co ludzie wypisuja i jakie maja problemy z tym oto netem. Na koniec powiem tyle goraco polecam net smiga az milo:):):)
  • ~netia / 2011-06-18 14:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijającym się operatorem telekomunikacyjnym w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line. http://netia.waw.pl/
  • ~Styles / 2015-01-07 17:04
    Ocena: 4.50 / 5
    Ja mam neta od Netii. Wreszcie nie przepłacam - za miesiąc daję tylko niecałe 40 zeta. I uważam, że nie am sensu więcej! Poza tym, ponieważ zamawiałem teraz, pierwsze 6 miesięcy mam w ogóle za 1 zł. No niech mi ktoś powie, ze można taniej, naprawdę!
    Zaletytanio!
    Wadybrak
    od tygodnia
  • ~Bartek / 2012-12-02 00:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Internet LLU - rewelacja. Tłumienie linii 20dB,a synchronizacja 25 mega (zero rwania) i realna prędkość w okolicach 21 Mb/s i do tego tryb fast (ping do onetu rzędu 12-15 ms). LLU jest SUPER. Nie ma żadnego DLM'a jak w Orange. Jak internet po kablach TP to tylko LLU
    ZaletyBrak DLM,Tryb fast
    Listopad 2011,wczęsnie w tehcnologii BSA odkąd się pojawiła
  • ~Grzegorz Kołomej / 2008-08-21 02:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem klientem Netii. Chciałem, miałem dobre chęci, ale nie jestem.

    Netia miała w założeniu obsługiwać internet u moich Rodziców. Mieszkają 50 km ode mnie. Sprawdziłem możliwość uruchomienia internetu na stronie, wysłałem zamówienie (internetem, żeby było szybciej). Po jakimś tygodniu przyszły dokumenty, przy czym kurier zaczął się awanturować, że zabiera podpisane obie kopie umowy. Z zaciekawieniem przyjąłem tę informację, ale ok. Chce, co będę człowiekowi życie utrudniał, niech zabiera. Do chwili obecnej nie mam kopii tej umowy, ale coraz mniej mi zależy, żeby ją mieć.

    To działo się półtora miesiąca temu. Z racji błędnego wypełnienia jednego z papierków, "bieg sprawy" zaczął się jednak dopiero przed miesiącem. I teraz jazda bez trzymanki. Deklaracje ze strony Netii, dotyczące terminów (7 dni roboczych) to czyste mrzonki. Teoretycznie sygnał DSL Rodzice mają od prawie dwóch tygodni (po moich kilku telefonicznych internwencjach i magicznym zasłanianiem się procedurami przez BOK). Piszę "teoretycznie", bowiem w praktyce internet jednak nie działa. DSL się synchronizuje, ale połączenia z internetem nie ma. Ot, magia. Oszczędzę Wam szczegółów...

    Miało być taniej. Jest:
    - cytat z rozmowy z BOK - mój Tato usłyszał "Niech pan sam zadzwoni do TPSA i opisze im problem". Nie, to nie żart.
    - mowy nie ma o jakimkolwiek dotrzymywaniu terminów.
    - podpisana umowa nie została nam odesłana.
    - żeby skonfigurować połączenie w domu, sprawdzić (zgodnie z sugestią Pana Netiowca) router, ponownie wrócić do Rodziców i znowu nawiązać cudowny kontak z Netiolandią przejechałem ponad 200 km po nic. Dopiero po stwierdzeniu, że "Router godzinę temu działał na Neostradzie" inny Pan Netiowiec ruszył makówką i "wypisał zlecenie do TPSA".
    - panienka z BOK, poproszona o oddzwonienie, nie oddzwania
    - do chwili obecnej nie wiem, kiedy (jeśli w ogóle) usługa zostanie uruchomiona
    - ogólnie stwierdzić trzeba, że Netia okłamuje potencjalnego klienta - skoro po sprawdzeniu statusu okazuje się, że uruchomienie usługi jest możliwe, a jednak nie jest, to coś tu jest nie tak.

    Ogólne wrażenia z kontaktów z Netią?
    "A co, głupi kliencie, my Ci pokażemy, że mamy Cię w d..."

    Żenada i dno.
    ZaletyA są jakieś?
    Nie mam produktu. Netia mnie ma. W poważaniu.
  • ~nieziemska / 2015-10-22 13:15
    Super, daję 5 gwiazdek na luzie. Otóż jako jedyni macie najlepszy pakiet sportowy Eleven&Eleven Sports :) Tylko gratulacje i dobre oceny sie należą, supoer Netia!!!
  • ~Konrad / 2008-11-28 19:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia oszukuje swoich klientów i dodatkowo straszy karami za rozwiązanie umowy, pomimo, że wina za niedotrzymanie warunków Umowy leży po stronie Netii.
    8 listopada 2008 aktywowałem usługę "Szybki Internent II" o szybkości 2 Ķbity na łączach TP SA. Otrzymuję od Operatora (Netii) 70 kbit do 800 kbit( Transfer jest mierzony na serwerze Netii). Sygnał jest nierówny, często zanika. Technicy z firmy Erikson pracujący dla Netii nic nie mogą zrobić, aby transfer był zgodny z umową. Zrzucają winę na TP SA. a ci panowie z kolei na Netię. Napisałem oficjalną reklamację, w której żądam rozwiązania umowy z winy Operatora. Zobaczymy. Na razie po ponad 30-tu rozmowach z konsultantami (o-801-802-803) jak również z paniami z Działu Umów, stwierdzam, iż Netia jest wirtualną firmą nastawioną na oszukiwanie Abonenta. Całkowity brak rozumienia pojęcia Umowy jako prawnego zobowiązania Operatora na dostarczenie szybkości transferu sygnału internetowego zgodnie z Umową. Sprawa prawdopodobnie zostanie zgłoszona do UKE.
    Przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów przed zawieraniem umów z Netią.
    ZaletyŻadnych plusów.
    WadyNiekompetentny Dział Techniczny, za każdym razem rozmawia się z innym konsultantem, całkowity brak odpowiedzialności pracowników wszystkich szczebli
  • ~Małgorzata / 2009-11-03 22:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie jestem po lekkim szoku na skutek czytania tutejszych opinii.
    Sama zamówiłam szybki internet i NAPRAWDE działa świetnie.
    Pracownicy Netia są przemili i NAPRAWDE aż miło tam zadzwonić czego nie moge powiedzieć o TPSA.

    Odeszłam z TPSA ponieważ ich ceny były katastroficzne. Zamowiłam ponad 2 lata temu niejaki mulitpakiet (tel 1 MB , tv kablowa (kilka kanałów), telefon stacjonarny (60min za darmo/mc) Na poczatku rachunki ok 160 zł (dodam że moje rozmowy telefoniczne miesciły się w tej darmowej godzinie). Po 2 latach kiedy to konczyła mi się umowa zadzwoniłam miesiąc przed jej koncem z pytaniem czy przesłano by mi jakieś propozycje promocji jako stalej kiletnce płacącej regularnie rachunki. Oczywiscie Pani zapewniła że dostanę pocztą informacje o promocjach . O sprawie zapomniałam. Obudziłam się w momencie kiedy to przeszłam automatycznie na umowe stałą i co miesiąc rachunek....ponad 310 zł!!!!!!!!!!!!! Byłam w szoku Oczywscie po pierwszym spóźnieniu z zaplatą pierwszego rachunku odłączony telefon (dodam że po uregulowaniu nie przyłączono telefonu mi już nigdy) Ale tu może moja wina bo nie interweniowałam (miałam powoli dość) A oto krotka charakterystyka multipakietu

    TELEFON - cena może być (choć za mniejszą kwotę mam w Netia 120 min gratis a nie 60)
    Tv KABLOWA (VIDEOSTRADA) - kilka kanałów pomiędzy ktorymi "dziury" pt:"kanał niedostepny w tym abonamencie" bywa ze pilotem trzeba "lecieć" po tych dziurach ze 20 razy żeby dotrzec do dostępnego kanału.(nie można ustawić inaczej)
    W Videostradzie głównie starocie (filmy dawno obejrzane) lub "tanie". Hmm trzeba oddać że 2 lata temu rzucili promocje i przez całe święta (chyba z miesiąc) miałam odkodowane wszystkie HBO i chyba juz im sie nie opłacało, bo wiecej nic nei zrobili. Acha! no i kiedyś z powodu napraw była tv nieczynna każdy dostał dodatkowe 10 zł na videostradę w prezencie (tu bardzo ładnie)

    INTERNET- wooooooooolny, moj komputer nieźle mielił zanim załapał internet po resetowaniu modemu.
    Jakość modemu -o Boże.. mrugające błyszczące logo tPSA pierwszego wieczoru zakłócało nastrój (no ale zawsze można ową pokaźną "skrzynkę -neon" odwrócić napisem do ściany :)))

    Częste rozłączanie internetu - norma.
    Acha info nieoficjalne dla wszystkiech ściągaczy : (TPSA często zakręca kurek w nocy) rano resetowanie i masz internet spowrotem.

    Ale problemow przy zerwaniu umowy nie robili.

    Po tej złozonej charakterystyce pozdrawiam wszystkich ktorzy żałują odejscia z TPSA i zastanawia mnie czy tych wszytskich negatywów na Netię nie zrobili pracownicy TPSA (bo kloca się one z faktami- piszę to jako klientka Netia) Przynajmniej w większości . Ktoś niezadowolony zawsze musi być (tak jak ja z TPSA hehehe)

    Na koniec proszę o wybaczenie przekazania gołej prawdy wszystkim wyznawcom firmy TPSA :)
  • ~Janqs / 2012-09-11 16:10
    Ocena: 4.50 / 5
    Większość argumentów przeciw Netii jest taka, że nie ma 'fizycznie' miejsca w którym można załatwić swoje sprawy i Netia jest firmą wirtualną. Nie zgodzę się z tą opinia, ponieważ Salony Netii funkcjonują już od dobrego roku! Proszę sprawdzić na stronie www.salon-netia.pl. W tej kwestii dużo się zmienia w Netii na dobre. W Salonie jest profesjonalna obsługa, która obejmuje swoją 'opieką' już od podpisania umowy. Dodatkowo dochodzi aspekt ekonomiczny. W salonie często są oferty specjalne i dodatkowo można przeczytać całą umowę bez pośpiechu. Z mojej strony serdecznie polecam.
    ZaletyProfesjonalna obsługa, atrakcyjna cena i nowoczesne urządzenia
    WadyNiestety nie w każdym mieście funkcjonuje salon Netii
    Internet 20Mb/s i telewizja 82 kanały za 79zł
  • ~mella / 2012-07-11 21:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Szczerze polecam ta firmę. Poniższe opinie to raczej ckliwe żale osób, które chciałyby mieć wszystko za darmo bo im się należy. Netia swiadczy usługi bardzo wysokiej jakości. Tylko klienci są mało rozumni bo zgadzają się na usługi podpisują umowy jakby byli pod wpływem środków odurzających a potem się budzą że cytuje komentarz z forum" nieczego im nie podpisywałem". Nie czytają umów nie czytają szczegółowych warunków promocji a przecież wszystko jest napisane. Trzeba tylko umieć czytać i MYŚLEĆ. Ja korzystam od dwóch lat z usług Netii. Nigdy nie miałam problemu. Jedna awaria w ciągu dwóch lat usunięta w 5 godzin. Bardzo mili konsultanci na infolinii służą pomocą i radą, wszystko wyjaśnią. Obsługa klienta zdecydowanie wyższa niż w TP. Czasami długo się czeka na połączenie ale przecież ta firma ma prawie 4 mln klientów więc nic dziwnego że trzeba poczekać. Przecież i tak płaci się za połączenie a nie za jego długość. Jak tacy ludzie dzwonią jak ci z tego forum to nie dziwie się że jest taki czas oczekiwania. A co od prędkości internetu to netia daje maxa na łączu. Sory ale nikt nie będzie dla jaśnie państwa kładł nowych kabli w jakiejś zapyziałej wiosce. Netia to najlepsza firma jak do tej pory. Zamierzam dokupić sobie mobilny 10GB i hbo go tv bo jest fajna i niedroga oferta. A ci którzy szukają tu opinii o Netii niech nie dadzą się zwieść mocherowym awanturnikom;p
    Zaletysuper prędkość, fachowa obsługa, niskie ceny, pomoc techniczna
    Wadybrak
    dwa lata,49.90brutto
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3954
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023