Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2016-02-02 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM NETIE!!! Wprowadzaja celowo w błąd żeby ściągnąć od klientów pieniądze. Zadzwonił przedstawiciel żeby przenieśc internet i telefon stacjonarny do Netii za co miałem dostac również w abonamencie gratis karte inetrentu mobilnego i druga telefoniczną. Podpisałem umowę, Netia w moim imieniu miała przenieść inetrnet i telefon stacjonarny po okresie wypowiedzenia, z uwagi na wydłużone terminy abonamnetowe w orange nie uczynili tego ale przysłali mi internet mobilny i karte telefoniczną, których defacto nie potrzebowałem z abonamnetem miesięcznym 60zł. Po kontakcie z infolinią dostałem odpowiedź że mam sie bujac i płacic, bo tak jest na umowie. Zdecydowanie odradzam!!!!
    ZaletyBrak
    Wadywprowadzaja w błąd klientów bez możliwości reklamacji
    3 miesiące
  • ~TRAGEDIA!!!!!! / 2013-04-22 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jakaś!!! Według umowy miałem mieć 17.5 Mbit/s za 59.99 a mam 0.8 Mbit/s !!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyprędkość
    za długo
  • ~Uredie / 2013-03-16 19:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Netia ;/ Ehh...
    Od kiedy podobno mieli nam zwiększyć szybkość internetu do 20, tak internet stał się niestabilny, cena oczywiście wzrosła, a prędkość? A prędkość oczywiście zmalała. Częste zaniki łącza, brak łącza to norma. Wieczorami czasami praktycznie nie da się korzystać.
    ZaletyBrak
    WadyStabilność, częste
    3 lata, około 120 zł
  • ~vr5 / 2015-01-23 15:01
    Ocena: 3.25 / 5
    Mam w Netii od lata 2014 pakiet: DSL, telewizja, telefon stacjonarny. Na łączach Dialogu, więc gdy to działa - po prostu działa. Połączenie internetowe do 20Mbit/s - zwykle osiąga właśnie 20 Mbit/s, może tylko czasem YouTube dziwnie się ślimaczy. Telewizja - nie narzekam, ale niekiedy zdarza się, że w bardzo dynamicznych scenach widać, że obraz klatkuje i rozsynchronizowuje się z dźwiękiem. Interfejs telewizji jest nieprzystosowany do telewizorów analogowych, niemniej działa. Telefon stacjonarny - oczywiście bez zarzutu, tu nie ma co komentować. Za to gdy coś w Netii nie działa, może być naprawdę ciężko dotrzeć do kogoś, kto cokolwiek w tej sprawie zrobi. Czas uruchomienia mojej umowy był REKORDOWO długi i żadna siła nie była go w stanie skrócić (cóż, "awaria masowa", system informatyczny, dla którego jesteśmy niczym, no i nieśmiertelna biurokracja), poza tym zdarzył się też tygodniowy całkowity brak połączenia (oraz parę krótszych, ale również denerwujących) - nici ze zdalnej pracy. Oczywiście dostałem rekompensatę. Najgorszy jest ten kosmiczny dystans między KORPORACJĄ a szarym żuczkiem, jakim człowiek dla niej jest. Zanim system firmy sobie uświadomił, że sprzęt Dialogu dawno zwróciłem, dostałem fakturę na 400zł za niezwrócenie starego sprzętu... Tego, że biura obsługi w ogóle nie są tak naprawdę biurami obsługi i w kolejce do infolinii, gdzie może będzie ktoś w stanie pomóc (a może i nie), czekają tak samo, jak każdy szary obywatel - nie ma co komentować; niedokładnie cytując innego obywatela - Bareja by na to nie wpadł. Dużo wykonują zewnętrzne firmy, więc czasem mamy "czeski film, nikt nic nie wie" i w sumie nawet żal się wyżywać na szeregowych pracownikach biura. Tym z nich, którzy ze mną wytrzymali, serdecznie życzę mnóstwa wytrwałości w obsługiwaniu zdesperowanych (jak ja kiedyś) klientów.
    ZaletyNa dobrych łączach zwykle działa bezproblemowo
    WadyBywa, że padnie na amen, wtedy znikąd pomocy
    6 miesięcy, 85zł/mies. brutto
  • ~waff / 2008-06-12 12:20
    zamówiłem pakiet - mial dzialac telefon i net - nagle sie okazuje ze internetu nie bedzie a zalezalo mi na tym jedynie wiec kazą mi pisac rezygnacje choc to oni nie wywiazali z umowy i bede musial jeszcze i ich telefonu musiał korzystac- szcyt absurdu - nie polecam
  • ~wawrzyn / 2015-10-13 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia wykupiła lokalnego dostawcę z cała infrastrukturą i jest monopolistą w mojej mieścinie.
    6 lat temu za poprzedniego administratora miałem w porywach 80mb/s za 60 zł miesięcznie (światłowód finansowany z UE). Obecnie mam przy pakiecie 50mb/s w porywach 12mb/s, na infolinii oznajmili że infrastruktura nie pozwala na większy transfer.
    Średnio przez 10 dni w miesiącu nie działa nic, reklamacje uznają dopiero jak od momentu zgłoszenia upływają 2 doby. Na telefony do nich wydaję około 30zł miesięcznie.
    Reklamacji prędkości nie uznają ponieważ zgodnie z umową prędkość nie przekracza 50mb/s!!!! Tak mają napisaną umowę.
    Czekam na zasięg LTE i rezygnuję z tych oszustów.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    4 lata, oni mnie kupili
  • ~wiesław / 2015-01-27 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzega jeśli Netia to w oczach pojawic się powinien czerwony kolor ostrzegawczy.Przepracowałem 40 lat w Polsce mając w życiu prywatnym i słuzbowym wiele razy z urzędami, ale takiego chamstwa i arogancji jak w Netii naciągania klientów na kasę po raz pierwszy spotkałem.Ostrzegłem i ostrzegam znajomych przed tymi naciągaczami.
    ZaletyPiękne słówka przy zawieraniu umowy.
    WadyTrzymają się klienta jak"RZEP PSIEGO OGONA"
    2 lata 79 zł
  • ~Wk*****ny / 2014-11-30 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Byliśmy zmuszeni zmienić operatora z UPC na Netie przez UOKiK. Po 3 dniach od podpisania umowy cały blok nie ma internetu, telewizji, telefonu. Na sobotę wieczór zostaliśmy odcięci przez Was od wszystkiego. Problem został zgłoszony na infolinii przez kilka osób kilka godzin temu i nic! Nie dość, że zostaliśmy postawieni przed faktem dokonanym przez brak możliwości wyboru operatora to jeszcze świadczy nam się gorszą usługę niż była u poprzedniego operatora, gdzie takie incydenty nie miały miejsca! Gdyby nie net w telefonie zupełnie byłbym odcięty od świata...Wielkie dzięki Netio!
    ZaletyZero
    WadyJak dotąd wszystko
    39.99zł -> 4dni
  • ~wojciech kujawa / 2012-09-04 12:48
    witam dajcie sobie spokuj z tą firmą mają gdzies klijenta
    pozdrawiam
    Wadyobsługa oszukuje i naciąga na rozmowy
  • ~zzxx / 2015-09-15 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet w dzisiejszym świecie. Kilkanaście (jak nie kilkadziesiąt) nadają ten ich internet za pomocą morsa chyba. Jest-nie ma-jest-nie ma. Już nie wspominając o ciągłym gubieniu pakietów. Poza tym, zdecydowanie zbyt często mają te swoje "awarie" - internetu może nie być kilka dni - I zero kontaktu. Jak już się uda do nich dodzwonić, to powiedzą kilka ogólników, że pracują nad problemem i cześć. Jak zadzwonisz jeszcze raz, to mają pretensje, że im przeszkadzasz. Najgorzej. I do tego drogo.
    Nie polecam - jest multum innych, lepszych ofert. Dziwi mnie, że taka firma jeszcze nie zbankrutowała. Przy obecnej konkurencji w tej branży jest to coś niesamowitego.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko wymienione wyżej.
  • ~and2 / 2011-08-17 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest firma ,z którą można zawrzeć umowę dwa razy - pierwszy i ostatni.nie wywiązuje się z umowy, kontakt na mój koszt z biurem obsługi to koszmar ,telefony po godzinie bez efektu ,nalicza abonament np.za mobilny internet mimo,ze ma problemy z dostarczeniem przez miesiąc modemu, przedstawiciele podrabiają umowy i nikogo w firmie to nie obchodzi.pierwszy i ostatni raz mam nadzieje na kontakt z taką firmą.
    A reklamy ,które produkują są adekwatne ,kierują ofertę do ludzi nie myślaących, takich ludzkich małp,
    ZaletyBrak
    WadySame
    Miesiąc, cena zależy od tego czy mam liczyć cenę sfalszowaną przez przedstawiciela czy z promocji
  • ~aro / 2014-08-07 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo jakich mało!!!

    Nadciąga burza i neta nie ma, co drugi, trzeci dzien awarie.

    NIE POLECAM!
    WadySame wady
    4 lata
  • ~Autumn81702 / 2013-08-14 12:05
    Co do komentarza Olki:
    - "Oso­by używające więcej niż 3 wyk­rzyk­ników lub py­taj­ników to oso­by z za­burze­niami włas­nej oso­bowości." ~Terry Pratchett. Nie wal tyle wykrzykników bo wychodzi na to, że masz ze sobą jakiś problem i tyle. Mówisz "niedoszkolone dupki" - oszukanego klienta najlepiej jest nazwać niedoszkolonym dupkiem. Szkoda że mówisz o klientach, a nie o Netii.
    - Teraz drugie: piszesz że "zaopatrz się w informacje techniczne przed podpisaniem umowy". A wyobraź sobie że Netia specjalnie dyma klientów. W starym mieszkaniu miałem neta 4, a potem 16 Mb/s - działał, prędkość była bardzo bliska tej na papierze.
    Po przeprowadzce do nowego mieszkania konsultant ze znanej już wszystkim firmy na N. powiedział że powinno być 20 Mb/s. I co? Wyr***ał klienta - inna konsultantka podczas zgłaszania jednej z wielu awarii odpowiedziała że na łączu osiągnie się maksimum 3,5 Mb/s (uwaga, centrum Warszawy i taka niska prędkość!), a na speedtest pokazuje niecałe 6 Mb/s - jako dowód: http://www.speedtest.net/result/2899837148.png. Każdy z konsultantów utrzymuje swoją wersję, żadna nie jest prawdziwa! Co ciekawe, kiedy chcieliśmy rozwiązać umowę z powodu licznych problemów, konsultant stwierdził że... jest ich za mało. No k**wa, następny trik na to aby zmusić klienta do pozostania w tej firmie.

    A co do neta - od momentu kiedy technik przyszedł naprawić kable w skrzynce w bloku (jakieś gimbusy postanowiły że pozbawią neta mieszkańców) internet od wielu tygodni, o dziwo się nie rozłącza. Nie zmienia to jednak faktu że prędkość dalej nie jest bliska tej co na papierze, a konsultantom nie ma co wierzyć - każdy ma swoje wersje, więc niesmak pozostał :-/. Nie chcę w przyszłości powtórki z rozgrywki, czyli zgłaszania awarii neta i frustracji. Dlatego miesiąc przed końcem umowy wysyłamy wypowiedzenie i koniec, czas na nowego operatora. Nie mam nic absolutnie więcej do napisania, wszystko już jest wyjaśnione. Netia się poleciła, szkoda że po ponad 3 latach współpracy postanowiła zrobić z klienta zabawkę. Takiemu operatorowi dziękujemy, idziemy stąd!
  • ~babas2032 / 2015-01-30 16:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Co to ma być ?? To się nazywa internet !!!!
    Jak bierzecie się za coś to róbcie to porządnie .Bo to tak muli, że nic nie można przeglądać,
    w tym waszym pseudo internecie
    Nie polecam ! .
    Zaletybrak !!!
    Wadymuli , cena , nie opłacalne wydatki .
  • ~Błażej Baja / 2015-08-05 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna z najgorszych ofert jakie kiedykolwiek miałem!
    Uzasadnienie zacznę od początku:
    1. Reklama i oferta na stronie internetowej mówiły o 20 mb/s za 60 zł
    Później dowiedziałem się,że taka oferta dotyczy tylko łączy światłowodowych (o czym na stronie nie było nawet słowa), i że mogę mieć 10mb/s za 50 zł. Niestety się zgodziłem! :-(

    2. Na dostęp do internetu (realizację umowy) czekałem ponad miesiąc!

    3. Z 10 mb/s, które obiecywali zrobiło się (sprawdzone dane na moje łącze- sam mierzyłem)
    w nocy- 5-8 mb/s
    w dzień- 3-7 mb/s

    (testy przeprowadziłem przy podłączonym do internetu tylko PC)

    4. Obsługa klienta za każdym razem, jak masz jakiś problem najpierw spróbuje Cię zbyć, a później z WIELKĄ ŁASKĄ zajmie się twoją sprawą (co oczywiście trochę potrwa)

    Podsumowanie:
    Zdecydowanie odradzam!!!
    Sam niestety się sparzyłem :-(
    ZaletyMoim skromnym zdaniem brak.
    WadyNiska terminowość, lekceważenie problemów klienta, niska prędkość, stosunkowo wysoka cena, nieścisłości w reklamach i informacjach na stronie.
    umowa na czas nieokreślony, zawarłerm ją jakiś niecały rok temu, koszt: 50 zł/msc
  • ~dzinks / 2015-04-02 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Byłem klientem netii przez ostatnie 2 lata, samą usługę dostarczanai internetu oceniam na poziomie dostatecznym. Po odmowie przedłużenia umowy (na takich samych warunkach bo niestety nie było korzystniejszej oferty) zaczalem dostawac głuche telefony z numeru 221238439. W ostatnich dniach liczba połaczeń siegała 12 dziennie. Musiałem zablokować numer. Szczerze niepolecam zwłaszcza ze względu na uciążliwości związane z nachalnymi sprzedawczykami,
    Wadynachalni sprzedawcy!!!
  • ~fishe / 2013-12-10 20:22
    Ocena: 1.25 / 5
    To nie jest profesjonalna firma. Zlewają klienta, zero obsługi, tylko powciskać ciemnotę. Sprzedają TV nieprzetestowaną, szarpie, wiesza się. Konsultanci mają zero wiedzy
    Zaletydość tanio
    Wadybadziew nad badziewie
  • ~grzecho457 / 2013-02-18 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Coż tu dodac? Po pierwsze moja opinia zamieszczona na temat Netii zostala usunieta... Opinia zaczynała sie od słów : Ostatnio netia chciala mnie oszukac... tak zrobili by mnie w bambo jeszcze na 1,5 roku i placilbym nie mało bo ok 94 zł miesiecznie. A ja po miesiacu zerwaem umowe, zaplacilem ich tą aktywacje i mam teraz internet od lokalnego dostawcy placilem przez 4 miesiace po ok 1zł a teraz po 59 za 4Mbity ale ta czwórka dziala podobnie jak netia 12Mbit. Czasem maja awarie ale szybko je naprawiaja - dodam ze to radiowka na 5Ghz.
    ZaletyJakby to ujac jakos nie widze.
    WadyChcą za wszelka cene cie oszukac zebys im wiecej placil przez dluzszy czas, ciekawe kiedy zbankrutuja.... Ha ha ha
    Miałem ja rok czasu
  • ~Grzegorz / 2015-08-25 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam umowę na internet do 10mb/s, oczywiście obsługa mówi mi, że nie dochodzi do mnie lepsza prędkość niż 4mb/s. Żenada. Nie przyjmują reklamacji. Na emaile odpowiadają ctrl+c ctrl+v. Internet przerywa, żeby dodzwonić się do nich trzeba mieć dużo cierpliwości.
    Zaletybrak
    Wadydużo kasy za wolny internet. Oszukiwanie klienta
    5 lat
  • ~Hanna / 2014-08-05 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam. Zamówiłam usługę przez telefon (internet+ TV), miałam dostać tablet w prezencie i to by było na tyle z przyjemności związanych z tą firmą. Po pierwsze na infolinii poinformowano mnie,że tablet zostanie przywieziony przez montrera - niestety jak przyjechał monter okazało się to być wierutną bzdurą. Po drugie okazało się, że nie mam doprowadzonych kabli do mieszkania i należy wywiercić otwór aby dostać się do skrzynki. Monter powiedział,że wymaga to zgody zarządcy więc musiałam poczekać. Po tygodniu monter się nie odzywał więc zaczęłam do niego dzwonić - oczywiście bez rezultatu. W ciągu następnych 2 tygodniu wykonałam 16 (!) kilkunasto minutowych połączeń do Netii - niestety nikt nie potrafił mi pomóc, byłam ciągle przełączana do różnych działów, nie portafili znaleźć numeru do montera, nie znali firmy,która dokonywała podłączenia, a mój termin przyłączenia z 20.07.2014 zamienili na 4.09.2014 twierdząc, że było wykonane do mnie połączenie i mieli moją zgodę na to. W końcu otrzymałam numer do Pani, która pracuje w zewnętrzej firmie robiącej przyłączenia. Okłamała mnie, że pismo z prośba o przyłączenie zostało wysłane do zarządcy - niesety zarządca nie potwierdza tego faktu. Choć Pani była niezwykle miła i obiecała potraktować sprawę priorytetowo prez 5 dni się nie odzywała, a obecnie jej numer nie odpowiada. Obecnie jestem na etapie rezygnowania z usługi (co mimo formalnie nie podpisanej umowy nie powinno być trudne), a jednak jest. Generalnie jeśli ktoś nie chce tracić dużo pieniędzy i czasu to nie polecam firmy. W ich infolinii pracują wyjątkowo niekopetentni ludzi.
    ZaletyZDECYDOWANIE BRAK
    Wadybardzo, bardzo zła obsługa zarówno w punktach sprzedaży jak i na infolinii
    ponad miesiąc samego przyłączania, ok. 90 zł
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3016
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024