Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3213 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~vallejo / 2010-01-14 23:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Awarii nie potrafia naprawic od 2 tygodni. Czas i pieniadze spedzone na telefonie w oczekiwaniu na konsultanta sa powazne. "Udzielaja informacji", z ktorych nic nie wynika. Biora numer telefonu kontaktowego i mowia, ze w ciagu 24 godzin, do jutra do 19.00, najpozniej jutro rano, ktos sie skontaktuje. Nikt sie nie kontaktuje, wiec wnioskujesz, ze nic sie nie dzieje, znow dzwonisz i tak w kolko. Na emaile nie odpowiadaja.
    Nie ma tam nikogo, kto by wzial odpowiedzialnosc za wykonanie pracy.
    Kontrakty sa tak sformulowane, ze abonent musi placic a oni nic nie musza. Uwaga - jesli nie masz uslugi przez ponad 30 dni, mozesz zerwac kontrakt z ich winy. Sprawdz w kontrakcie.
    Pytalam ich jaki maja nadzor, gdzie mozna zlozyc zazalenie - wydaje sie, ze oni zadnego nadzoru nie maja!
    A czy jest jakis rzecznik konsumentow?
    WadySame minusy, a najgorzej, ze maja Cie w d.
    sierpien 09
  • ~Wojtek S / 2010-03-25 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM TEGO CHŁAMU
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    3 lata
  • ~yetti / 2010-09-29 21:59
    Ocena: 2.25 / 5
    Wszystko na początku miało być tak piekne, wiec dałem się skusić i odszedłem od TPS-y /bo nie chciałem dawać swoich pieniedzy na emerytury Francuzom/. Owszem były przepychanki o uwolnienie mojego numeru z TPS do Neti, póxniej oczekiwanie na modem do internetu. Wszystko to już po czasie od kiedy powinienem się cieszyć swoim super szybkim internetem. Tymczasem samo podłączenie internetu zpozoru proste zajeło mi bardzo duzo czasu i w końcu sześć!!!! telefonów do serwisu Neti z prosba o pomoc. Czego się nie nasłuchałem. Ci ludzie nie maja zielonego pojecia o funkcjonowaniu internetu. W końcu znalazł sie jedem madry człowiek który w 10 minut załatwił ze mną telefonicznie całą procedurę instalacji internetu.
    Został telefon, który równiez przeniosłem do nowego operatora. Do dzisiejszego dnia nie mam telefonu działajacego niezawodnie i w sposób ciągły. Albo nie mozna dodzwonic sie do mnie albo ja nie mogę wykonać żadnego połaczenia.
    juz znudziły mi się te wydzwanianai na infolinie i wysłuchiwanie "Papugi" a póxniej długie słuchanie muzyki z taśmy, i czekanie na Konsultanta, który nie jest w stanie nic poradzić iu twierdzi, ze mój problem jest w trakcie realizacji i rozwiazywania. Moja cierpliwość już się kończy, wiec myślę, że w najbliższym czasie złożę tej FIRMIE podziękowanie i skruszony bede prosił o przyjecie z powrotem do TPS SA. Przed podjęciem decyzji o zmianie operatora warto sie zastanowić.
    I jeszcze jedno. Nie wiem jaki w końcu dostane rachunek za te świadczone usługi?
    Zaletyw miarę dobrze działa internet
    Wadysą kłopoty ze skyp'em
  • ~ZAWIEDZIONY / 2010-02-25 16:17
    WIELKA PORAŻKA!
    Od miesięcy nie mogę się doprosić w telefonicznym biurze klienta (innego nie mają) o zmianę danych na fakturach i o zmianę miejsca dostarczania ich "usługi". DNO, DNO, DNO! Za każdym razem mówią co innego, a do tego panienka potrafi się po prostu rozłączyć. MASAKRA!
    Szczerze odradzam wszystkim korzystanie z usług tego tworu.
    ZaletyBrak
    WadyBiuro Obsługi (Olewania) Klienta
    2 lata
  • ~zerbin / 2007-08-18 13:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Już 5 tygodni czekam na założenie internetu przez Netię mimo iż obiecywali, że w 3 tygodnie się uporają najdalej. Ale jest tak, że nie idzie się do nich dodzwonić a jak już się już uda i tak nic nie można się dowiedzieć bo zawsze odbiera nie ten co powinien. Oczywiście przełącza rozmowę w kosmos i po 15 minutach sami odkładamy słuchawkę.
    ZaletyMiała być cena plusem.
    WadyBałagan w firmie. Brak informacji. Bardzo długi czas oczekiwania na reakcję.
  • ~Złototalne / 2010-04-02 01:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem w netiii od 5 lat, ta firma to kpina i śmiech - po umowie żegnam ich, nigdy nie wracam.
    Akcje : za brak możliwości technicznych to klient ponosi winę i surowe kary. Zagubiona umowa, a przez to wygenerowanie przez netie kary pieniężnej... oczywiście umowę znajdują po wielu dniach. Infolinia to żal i nieporozumienie, każdy mówi co innego w różnych porach roku. Długie oczekiwania na cokolwiek, zmiany prędkości, czy usług. Próba zmiany prędkości trwa 3 miesiące, w sądnym dniu nic się nie dzieje a pani na infolinii nie wie dlaczego i dolicza kolejne dni oczekiwania... oczywiście nikt nie ma tam żadnych uprawnień i nic nie zrobi od ręki, potrafią tylko słuchać, ot automatyczne sekretarki i imitacja pomocy. Niekiedy oczekiwanie na konsultanta trwa aż ponad 1h i 20min jak w moim przypadku.... a przy uporczywiej próbie załatwienia sprawy traci się możliwość dodzwonienia na infolinie w przeciągu kilkunastu godzin.

    Net jest po kablach TP, wiec tych klientów traktują jak śmieci. Tam gdzie mają własne LLU - inna bajka i wszyscy są zadowoleni,ucieszeni..bla bla.
    ZaletyDobry jakościowo net, dobre trasy pakietów, styki z większością operatorów, niebanalne pingi.
    WadyObsługa klienta dno, dno i jeszcze raz dno. Nabijanie w butelkę klienta, manipulacje umów, kręcenie ,niejasności i puste zapewnienia, każda kwestia musi zakończyć się sporem lub opóźnieniem czy konfliktem.
    5
  • ~zuza / 2011-03-20 22:46
    Ocena: 4.50 / 5
    Witam!
    Sama niestety nie posiadam internetu z Netii, ponieważ nie posiadam łącza, o czym zostałam uczciwie poinformowana przez przedstawicielkę Netii (nikt nie wciskał mi umowy bez możliwości świadczenia usług). Ale bardzo dużo osób z mojej rodziny i znajomych korzysta z usług tej firmy i są bardzo zadowoleni.
    Nie bardzo rozumiem ludzi, którzy mając internet w TP np. o prędkości 1Mb decydują się na prędkość np. 20Mb u innego operatora. Ludzie- przecież nikt Wam nie wymienia tych łaczy, więc jeżeli mieliście wcześniej taką, a nie inną prędkość to nie porywajcie się na z motyką na księżyc żeby tylko zaimponować kumplowi, że macie 20Mb.
    Ktoś słusznie poradził żeby najpierw "odkurzyć" swój komputer, później dopiero czepiać się jeżeli jest coś nie tak i nie robić afery jak przy ściąganiu filmów net Wam muli. Trzeba torrenta na jakiś czas wyłączyć to nie będziecie narzekać na to, że strony Wam się wolniej otwierają.
    Jeżeli chodzi o jakość obsługi na infolinii, przyznaję-fatalna. Ale samo załatwienie spraw dotyczących podpisania umowy-profesjonalna. Załatwiałam internet moim rodzicom, którzy z racji wieku nie bardzo orientują się w temacie prędkości itd. Pani, z którą rozmawiałam telefonicznie poinformowała mnie o wszystkich możliwościach, szczerze mówiąc, że więcej możliwości niż 2Mb na tym łączu nie ma, a nie proponowała mi złotych gór tylko po to, żeby (jak tutaj piszecie) naciągnąć klienta na umowę i niech dalej sobie radzi sam. Wzięłam do niej kontakt, więc jakby cokolwiek się popsuło to mam do kogo się zwrócić. Wam proponuję robić przy podpisywaniu umowy to samo.
    Nie mam zastrzeżeń. Pozdrawiam wszystkich zadowolonych i niezadowolonych:)
    Zaletyprędkość ceny doradztwo telefoniczne
    Wadyinfolinia
  • janina / 2010-04-15 23:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Wygasła mi umowa z Netią, toteż zrezygnowałam z ich usług. Niestety, powiedziano mi, że muszę jeszcze miesiąc czekać na wypowiedzenie. W tym samym czasie wysłano mi od razu rachunek za internet STRICTE 1 MG w wysokości 136 zł i dodatkowo za telefon oraz rozmowy, których jeszcze nie przeprowadziłam na kwotę ponad 100 zł.!!!!! N ie jestem w stanie zapłacić takiej sumy! Nie wiem co mam robić! Infolinia Netii nie odbiera moich telefonów. Kochani, błagam o jakąś radę kogoś kto był w podobnej sytuacji, bo to jest jawny rozbój !!!!
    Będę szczerze wdzięczna za wszelką pomoc! Pozostaliście mi tylko WY!
    Janina
    P. S. Co sądzicie o Neostradzie ? Czy to podobna instytucja ?

    ZaletyNajpierw pozorna troska o klienta, a potem niewolnik złapany i usidlony bez prawa do normalnego wyzwolenia się z niewoli
    WadyKłamstwa, zawyżony faktury za ! MG
    3 lata
  • jareks-2005 / 2008-08-16 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    mam linie TP teraz kończy mi sie umowa i nie wiem co zrobic może coś doradzicie do jakiego przejśc operatora aby mniej płacic za internet z dobrym skutkiemn
    pozdrawiam
    jarek.08@neostrada.pl
  • zenobiazmiasta / 2008-04-06 01:33
    Necik mi śmiga jak marzenie po prostu wybornie;-) ja mam netie a kumpel ma z tp.sa - obaj mamy 1Mb/s ale na stronie www.dsl.cz albo speedtest.pl mi pokazuje około 1150 kb/s a mu między 800 a 900 kb/s... no i tego komentować chyba nie trzeba .... hehe.... no i jeszcze kaska na start (no wypaśik)
    Zaletycena
    szybkość
    kontakt z obsługą techniczną
    Wadynie najlepszy modem ale..... heh.... TP.sa daje taki sam ;-D
    Około puł roku. instalacja za free, modem i umowe kurier mi przywiuzł (na koszt neti :-)),
  • ~... / 2011-03-16 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    .
    Zalety.
    Wady.
    .
  • ~12345 / 2009-06-13 14:49
    W grudniu 2008 podpisałem umowę z netią Na szybki internet i lepszy telefon. Umowa z TPSA kończyła mi się w styczniu. Miało być lepiej a jest jak zawsze. Gdzieś w okolicach lutego dostałem informację, że muszę poprawić jakiś papierek. OK, poprawiłem odesłałem. W maju zadzwoniłem, jakaś kobieta znów powiedziała że coś jest nie tak. Żadnych przeprosin żadnych propozycji. Wysłałem pismo o rozwiązaniu umowy. Minął miesiąc żadnej odpowiedzi. Firma beznadziejna, zainteresowanie klientem zerowe. Przestrzegam wszystkich!!!!
    Wadysame minusy
    od stycznia 2009
  • ~aleksander kumkwat / 2015-11-13 10:25
    Ocena: 4.50 / 5
    widzę że opinie o necie z netii są mocno w kratkę dlatego i ja postanowiłem dorzucić swoje 3 grosze - jest spoko. :) ostatnio mają nawet taką całkiem sensowną promkę z internetem za 2 ziko a później za niecałe 8 dych i to bez limitu. wjechałem w nią i polecam. szybko i bezproblemowo, net się nie wiesza (przynajmniej u mnie!) więc daję same plusy
    Zaletyszybkość internetu
    2.11
  • ~anikafox / 2011-09-21 19:26
    Ocena: 1.75 / 5
    MIESIĄC CZEKAŁAM NA NAPRAWĘ , DZWONIŁAM CO 2-GI DZIEŃ,(JESZCZE NIE DOSTAŁAM RACHUNKU ZA KOMÓRKĘ I AŻ SIĘ BOJĘ)OBSŁUGA KLIENTA DO D..Y,MAJĄ NAS ZA BANDĘ IDIOTÓW I GŁOMBÓW,NAPRAWY SIĘ NIE DOCZEKAŁAM,WIĘC MĄŻ SAM ODKOPAŁ KABEL,WYMIENIŁ USZKODZONY FRAGMENT I EUREKA!!!DZIAŁA!!!ZAJĘŁO MU TO MOŻE 3GODZ.A ONI KAZALI NAM UZBROIĆ SIĘ W CIERPLIWOŚĆ I DALEJ CZEKAĆ!PO PROSTU PARANOJA!NIE POLECAM TEGO OPERATORA!!!
    ZaletyBRAK
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
    6 MIESIĘCY
  • ~Artur 2007 / 2008-01-12 10:45
    Ocena: 2.75 / 5
    Parametry: w zasadzie dobre czasami br4ak w dostawie nie przekraczający 24 godzin
    Obsługa klienta: beznadziejna jeśli jestes sponsorem Małysza to spróbuj sie najpierw dodzwonic z jakimś problememtylko przełaczają od jednego do drugiego i nadal nic nie złatwisz.......(nie pierwszy raz dzwoniłem to wiem minimum 30pln zniknie z konta tel...)
    Niezawodnośc: Od 2 miesiecy mam w porzadku początek był h....y !
    cena: wtej cenie inni dostawcy mają lepsze oferty.......a netia?? 2mb=100pln nie przesada??
    Zaletyszybka instalacja , w miarę dobrze chodzi
    WadyBiuro obsługi klienta niezadowalającebrak osób kompetentnych
    7 miesięcy
  • ~Damian / 2011-02-17 11:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Podłączenie na czas, zero problemów. Polecam :)
  • ~Daniel / 2014-04-04 15:16
    Ocena: 4.75 / 5
    Ja nie widzę w tym nic dziwnego, że firma dochodzi swoich roszczeń, które się nie przedawniają, byliby łosiami gdyby teego nie robili. Co do sedna to ja jestem z usług firmy bardzo zadowolony, zarówno z TV osobistej jak i neta.
    2
  • ~daro / 2010-02-14 14:52
    to wielka chała chodzi jak chce amiałbyc taki szybki 1mbs masakra aaa ijeszcze problem z odpaleniem jego dzis popołudniu wogóle nie załącza sie nie ma jak radiówka smiga jak nie wiem o kazdej poze dnia dzieki netia niech was zlinczują wreszcie!!!!!
  • ~ela / 2009-12-08 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    od miesiąca załatwiam
    zakończyłam umowę z TP a po miesiącu, dwóch podpisanych umowach mówią mi że nie wiadomo czy mogą podłączyć internet
    uważam, że to jest kpina z ludzi
    przez telefon pracownicy są ordynarni
    dopóki nie podpisałam umów dzwonili pięć razy dziennie, każdy z innej miejscowości
    Zaletybrak
    Wadywszystko, uważam, że macie za dużo klientów i nie możecie sobie poradzić
    nie udało mi się go jeszcze zdobyć
  • ~Emil / 2014-04-17 13:53
    Ocena: 4.75 / 5
    Hej, ja dla odmiany chciałbym powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony z internetu i telewizji netii, konsultanci w momencie kiedy chciałem zmienić sobie pakiety również okazali się bardzo pomocni. Łącze stabilne wszytsko hula jak trzeba :-)
    Zaletystabilne łącze, pomocni konsultanci
    Wadynic nie przychodzi mi do głowy.. może cena zawsze mogłoby być za darmo :-)
    3 lata (nie pamiętam)
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2715
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347