strona 146 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- nastepna »
-
~konsultant / 2011-01-17 23:46
Jestem konsultantem w Netii i również posiadam internet 8M z Netii. Jestem zadowolony, co prawda działa mi 7M na Cu ale nie odczuwam różnicy. Cena super. Nie muszę mieć telefonu stacjonarnego.
Traktujcie konsultantów jak ludzi, a nie z ryjem od razu to będzie należycie obsłużeni.
Hehe życzę zadowolenie z usług Netii ;) -
-
~kos / 2010-09-13 08:59
Firma bardzo słabo zorganizowana nie wywiązują się z umów, gubią dokumenty, zapominają itd. Na rozpatrzenie reklamacji trzeba czekać 1 miesiąc. Wszystkie ustalenia są telefonicznie. Najsłabsza moim zdaniem firma telekomunikacyjna. ZaletycenaWadynic nie oferują2 lata -
~kosaaa / 2007-09-14 14:33
2miesiace czekalem, az mi laskawie podlacza ten internet, przez telefon bylem oczywiscie splawiany itd. masakra, nie polecam..... -
~kriss / 2010-08-10 14:17
Podpisałem umowę z netią i od dwóch tygodni cisza,ani internetu,ani telefonu.Konsultanci maja wyklepane teksty na pamięc.Przeszedłem z TPSA i teraz żałuję,ale pocieszenie jest takie,że wracam do nich,a o NETI nie chcę słyszeć nigdy więcej...TO COŚ TAKIEGO JAK DIALOG,żenada!!!!!!!!!!Klijenta maja za nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!! ZaletyZEROWadyOd początku do końca same minusy - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
~krystin123 / 2010-03-02 18:30
Umowę z Netią podpisałam w listopadzie,internet w tp kończył mi się w styczniu. Nad zmianą na netie zastanawiałam się przez 2 tygodnie,czytałam różne forum opinie były niezaspecjalne,ale skusiła mnie cena poł roku za 1 zeta.Na podłączenie czekałam 1 dzień (bez neo z tp)także niezbyt długo,biorąc pod uwagę,że mam taką kozacką cenę.Opłacało się wszystko działa nic nie przerywa. Jak to zawsze jest jak brałam 2 lata temu Neostradę z Tp to opinie były straszne i każdy polecał Netię teraz widzę,że na odwrót.jak dla mnie to jakość jest taka sama więc po co przepłacać Zaletycena,jakośćWadybrak -
~krzyszi / 2009-08-03 15:16
Toczę walkę o założenie internetu w technologii WIMAX już drugi miesiąc. Pracownicy działu obsługi twierdzą, iż nie ma zasięgu chociaż nadajnik jest 1,5km od mojego domu (zasięg nadajnika około 12 km). przedstawiciele Netii wrzucają do skrzynek listowych ulotki, zapewniają o możliwości podłączenia i bardzo chętnie podpisują umowy. Tylko, że później nikt się już nie kontaktuje choć wedle umowy na podłączenie mają 21 dni roboczych. Ogólnie totalny chaos i bałagan. Dział obsługi to jest szczyt niekompetencji, każdy konsultant z którym rozmawiałem na ten sam temat mówił zupełnie różne rzeczy.Dzisiaj właśnie usłyszałem, iż był u mnie technik z Netii i dokonywał pomiaru zasięgu tylko, że ja nikogo takiego nie widziałem na oczy ( a powinienem ponieważ pomiar jest dokonywany w miejscu założenie anteny czyli na dachu budynku, więc pomiar był chyba wirtualny). Ogólnie dramat i szkoda tracić zdrowie na słuchanie głupot opowiadanych przez pracowników działu obsługi Netia. Zamiast inwestować w reklamę powinni zainwestować w szkolenia pracowników. Nikomu nie polecę jakiegokolwiek kontaktu z tą firmą. ZaletyżadnychWadyniekompetencja, bałagan, naciągactwo -
~kw / 2008-06-13 09:50
Chciałam dowiedzieć się o możliwość dostępu do internetu. Niestety konsultant, Łukasz Kościelny, był bardzo nieuprzejmy. Nie dowiedziałam się niczego konkretnego, a niesmak po rozmowie pozostał. -
~larkin / 2009-12-14 01:53
Napiszę tylko tak choć mi nie wolno bo pracuję w netii.Macie całkowitą rację co do tej sieci.Potrafią zamiast jednego klienta obsłużyć trzech na raz tzn tak jak pisał marcino,że w umowie było 6mb a miał 2.5mb czyli z jego łącza podzielili na 2 jeszcze.Sam widziałem jak to robią. -
-
~lenzi / 2012-04-01 19:36
O jak ja zaluije ze zgodzilam sie na zamiane TP.SA na Netie Nie wiem czy to ze mieszkam na poludniu kraju jest przyczyna odbioru ale nie ma dnia zeby zanikal ni internet.To jest męka a nie INTERNET..... przy uslugach TP nie bylo mowy o takich PRZESTOJACH Czekam jeszcze troche i natychmiast zmieniam NETIE NA TP >>>> Bo TAKA PRACA INTERNETU TO PORAZKA ....i jeszcze tyle placic za o ze NIE MAM Internetu po pare godzin dziennie .LUDZIE ZASTANOWCIE SIE JA BARDZO ZALUJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyZADNEWadyCODZIENNY BRAK DOSTEPU >>>>>>>>Niestety od miesiaca i juz chce uciekac sttaaaddd ....... -
~lowa / 2008-04-23 12:16
U mnie wystepuja czeste przerwy w dzialniu. Transfery nie do konca takie jakie powinny byc. Obsluga klienta to dno. Dowiedziec sie czegokolwiek i rozpatrywanie reklamacji to porazka, nie mowiac ze zostalem wprowadzony w blad i musialem sporo przeplacic. Byle do konca umowy i zmykam. Zaletyprzewaznie dzialaWadyczeste przerwy, obsluga klienta niekompetentna -
~manikk / 2015-05-25 12:30
sredni net. srednia jakosc. NIE POLECAM -
~Marek / 2010-09-08 20:30
Uważajcie przy zawieraniu umowy z NITIĄ. mają totalny bałagan; zawarłem w połowie czerwca umowę na Mega przyspieszenmie, ruter przyslali szybko , ale mial zadziałac dopiero od 17 lipca br. SĄdziłem że działa ale fakturę otrzymałem jeszcze na starych warunkach (w sierpniu). Po kilkunastu rozmowach z konsultantami dowiedziałem się iż nie mam 20 a 6Mb/s. Nikt wcześniej nie poinformował mnie o tym fakcie. Nie pozwolono mi nawet na skorzystanie z gwarancji obniżenia ceny jaka przyskługuje Klientowi po półł roku od podpisania umowy a u mnie minęło ponad 10 miesięcy... Ciągle dzwoniąc na infolinię dowiaduje się nowych szczegółów o niuansach mojej umowy... Totalny bałagan nikt nad niczym nie panuje ( mimo że są upszejmi). Kretyńska rejklama z Kaszpirowskim dopełnia jakgdyby tej groteskowej sytuacji. Nie twierdzę , byście omijali NETiĘ - ale uważajcie i sprawdzajcie kilkukrotnie czy ustalenia z operatorem zostały wlaściwie zanotowane na Waszym koncie. Drobiazgiem nazwę fakt i ż bez mojej wiedzy włączono mi pakiet "Security" za parę zetów miesięcznie... Zaletyczęsto miła obsługa,Wadybrak kompetencji , rzetelności, nastawienie na ściągnięcie klienta... póżniej problemy z wyprostowaniem ewentualnych problemow proceduralnych.os 08.2009 -
~Mariusz / 2015-11-21 11:31
Ogólnie na plus ale jeżeli chodzi o rozwijanie się pod kątem łącza internetowego ewidentnie jest coraz gorzej.W 2011 podpisałem umowę z Netią na internet 20MBit lub maksymalnej możliwej przepustowości więc już wtedy miałem 100Mbit-realnie 97Mbit downloadu i 80Mbit uploadu oraz 0 pinga testując łącze na speedtest.net.
Dzisiaj parametry te nawet spadły bo wynoszą odpowiednio 89Mbit ściąganie ,50Mbit wysyłanie oraz ping wynosi 20ms.Ewidentnie Netia się w mojej okolicy nie rozwija a parametry łącza są słabsze.Telewizja tylko zasługuje na uwagę.Dobrze że mam jeszcze tutaj możliwość sprawdzenia UPCZaletyTelewizja ,Łącze dla nowych użytkownikówWadyŁącze jest z roku na rok słabsze -
~Messu / 2010-04-23 00:13
A ja jestem zadowolony zero usterek zero problemów prędkość jaka miała być jest o obsłudze nie moge się wypowiadać bo nie było potrzeby korzystać no może jedynym minusem jaki mnie spotkał z ich strony to fakt że pani się pomiliła podczas podpisywania umowy i nie zaznaczyła x przy modemie stacjonarnym i musieli dosyłać później trwało to 2 dni od mojego telefonu :) 1 rok -
~mirba4 / 2009-12-13 20:30
Totalny brak profesjonalizmu. Myslałem, że tylko ja mam pecha w Netii, ale już mi lżej czytając wasze komentarze.
1. 11 pierwszych faktur wystawionych zostało błednie (niektóre poprawiali kilkakrotnie=
2. W ciągu 24 miesięcy około 10 razy awarie "masowe". Raz 3 tygodnie.
3. Konsultantów to biorą chyba po gimnazjum, bo zupełny brak kompetencji.
4. Od roku wszelkie odpowiedzi na reklamacje przychodzą nie podpisane, a konieczność podpisu pod odpowiedzią jest wymagane rozporządzeniem ministra infrastruktury.
5. 3 razy odpowiedź na reklamację przysła;i po terminie 30 dni.
6. Rozwiązanie umowy zgodnie z terminem to istna droga przez męke.
Nie polecam Netii najwiekszym wrogom i przestrzegam innych!!!!!!!!
Ja już uwolniłem się u nich od internetu, z telefonem pomęczę sie do końca roku i nie chcę nawet wymawiać słowa NETIA!!!!!!!ZaletycenaWadyobsługa, kompetencja, porządek24 miesiace -
~naiwniak / 2009-12-01 21:53
Już miesiąc oczekuję na możliwość połączenia Internetowego. Straciłem wiele godzin na próby rozmów z operatorami Netii, ale Ci puszczają tylko muzyczkę, albo są totalnie niekompetentni. Czy nie ma bata na tę firmę? ZaletybrakWadywyłącznieczekam, jest już po terminie -
-
~Newmano / 2010-09-02 18:11
Od 1 sierpnia mam internet z netii. Na aktywacje czekałem jakieś 3-4 godziny więc jestem zadowolony. Miało być 4 mb/s jest, dodatkowo płace mniej niż w tp jest ok. Jedyne zastrzeżenie mam do obsługi klienta. Wiszenie na słuchawce po 20 min. to minimum na dodatek dopiero za 3 razem udzielono mi odpowiedzi. Za całokształt jednak plus ZaletyOfertaWadyObsługa klienta -
~On / 2009-12-29 11:54
Pierwszy tefon : opisanie sprawy i ... czekanie 20 min na znak życia, - brak , zostajesz automatycznie rozłączony
Drugi telefon 10min po pierwszym : przepraszamy w chwili obcenej ppolaczenie nie moze byc zrealizowaneWadywszystko -
~Patryk / 2015-05-01 19:23
NIE POLECAM! ZaletybrakWadyinfolinia, brak dostępu do internetu, problemy z tv. -
~piko / 2016-01-29 16:55
ja jestem klientem netii od dwóch lat, do tej pory miałem z nimi raz problem, ale załatwiłem to jak trzeba i wszystko cacy. Mam u nich gigakablówke i śmiało moge polecić
strona 146 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- nastepna »