Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~warrenprice / 2017-12-06 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści, nie będę płacił za internet którego nie ma
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~WaszeX / 2019-03-16 01:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Ta sieć to jakaś porażka. Od 6 lat w tej sieci i od 2 lat źle się dzieje.... ciągle błędy, przerwany Internet... miałabyc pomoc techniczna a była du.. odradzam i nie mogę się doczekać aby zakończyć umowę z całego serca !!!!!
    ZaletyBrak
    WadyTechnicy
    Operatorzy co tylko umieją zresetować router
    Cena
    Przerywany Internet
    Brak światłowodu na terenie
    Brak konkretnych ofert
  • ~weronika / 2017-03-22 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniła do mnie Pani od Netii, przekonując ze ma dla mnie świetna ofertę Internetu. Musze zaznaczyć ze miała być darmowa na cztery miesiące i jej koszt miał nie przekraczać 20 złotych. Zgodziłam sie. Po kilku dniach przyszła karta. Ale bez rutera. Dzwonie do nich. I nagle za ruter mam dodatkowo zapłacić i abonament darmowy jest na trzy miesiące i koszt to ponad 40 zl! Co ciekawe kiedy chciałam wszystko wyjaśnić dwa razy, DWA razy nasza rozmowa została odrzucona!
  • ~Weronika / 2018-08-07 15:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Wiecznie brak połączenia, wiecznie cos nie dziala. 5 razy dziennie musze resetowac router żeby zaczęło dzialac.. Ile mozna,nie za to płace.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Weronika / 2022-09-12 12:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałam wziąć netię od koleżanki, która przeprowadziła się do bloku, w którym tego dostawcy nie było. Zwykle przepisanie umowy, przeniesienie usług. NO NIESTETY.
    Monter przyjechał w poniedziałek, ale akurat zepsuł mi się domofon. Z jego strony kontaktu brak - nie zadzwonił, a na infolinii połączyć się mogą tylko klienci z nadanym numerem.
    Później absolutny brak kontaktu przez tydzień! Zrezygnowałam - upc założyli mi w jeden dzień.
    W kolejny poniedziałek dzwoni do mnie pani z obsługi klienta - zapewne uzgadniać jak to monter może przyjechać za 3 lata, bo wiadomo, gdyby miał się szybko pojawić to sam by zadzwonił.
    Koszmar, żart. Nie polecam, odradzam jak mogę.
    ZaletyNie udało mi się ich zaznać
    WadyObsługa klienta i kontakt z nim to żart.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~WhiteLioness / 2020-11-03 16:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Od Netii obecnie mamy 3 telefony komórkowe, internet i telewizję, o ile na usługi komórkowe nie mogę narzekać, o tyle internet i obsługa klienta zostawiają wiele do życzenia. Zgłoszony problem uszkodzonego routera - zrywa wifi przy bezproblemowym działaniu "na kablu". Pierwsze zgłoszenie - "router dawno nie był resetowany, zresetujemy to pomoże" no nie pomogło, drugie zgłoszenie - z łaską wymiana routera w ciągu 3-5 dni. Pan "technik" podał przez drzwi pudełko z nowym routerem i się utlenił. Po założeniu nowego routera urządzenie się co chwila rozłącza przez co nie ma ani internetu ani telewizji. Zgłoszenie numer 3 - "będziemy diagnozować zdalnie przez najbliższe 48h jeśli nie pomoże to technik zadzwoni się umówić" chwilowo jestem bez telewizji i internetu mając zdalne nauczanie, o ile z łączem jako takim większych problemów nigdy nie było o tyle ich sprzęt to złom.
    ZaletyDobry zasięg komórkowy
    Dobra cena w pakietach
    WadyWadliwy sprzęt
    Nieskuteczna obsługa techniczna
    MiejscowośćPiekary Śląskie
  • ~Wiesiek / 2017-12-01 22:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Częste awarie w szkielecie Netii, jak nie przeciety światłwód to inne pierdoły. Kiedyś było ok, obecnie kicha!!!
  • ~Wiesiek / 2023-05-02 12:15
    Ocena: 4.00 / 5
    Za obsługę klienta -1 na Infolinii.
    Internet i tv z Netii są bardzo dobre.
    Niestety, schody zaczeły się po zgubieniu jednej komórki.
    Wtedy Netia pokazała totalne DNO.
    Od 6 marca 2023 do 20 kwietnia 2023 nie było kompetentnej osoby w Netii która potrafiłaby wysłać duplikat SIM karty.
    26 rozmów z Infolinią i 26 ponagleń wysyłanych z Infolinii do Magazynu, bez skutku. Magazynier Netii był pijany albo umysłowo chory.
    20 kwietnia 2023, w końcu doszła karta SIM. Po 44 dniach!!!
    Niestety, od 20 kwietnia do dziś czyli 2 mają 2023 ( kolejne 12 dni) Netia nie jest w stanie aktywować tej karty. Netia to z pewnością Dom Wariatów. Infolinia nic nie może, Dział Reklamacji ma samych Impotentów i też nic nie może, Dział Aktywacji też nic nie może i nikt nic nie wie. Mam listę nazwisk wszystkich ich agentów, wszystkie rozmowy są tam w Netii nagrywane, więc jest dowód na ich ignorancję, lecz niestety, Netia to jedna wielka dezorganizacja. Odradzam kontakty z Netią.
    ZaletyDobre parametry, oprócz załatwiania karty SIM bo to totalne dno.
    WadyZałatwianie duplikatu SIM karty z Netii jest niemożliwe. Zatrudnieni pracownicy Netii nie wiedzą co robią, bardzo odradzam kontaktów z Netią. Infolinia odbiera sprawnie telefony, ale nie mają tam zielonego pojęcia co robić.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Wieslaw / 2017-11-26 22:54
    Za każdym razem zgłaszam awarię przyjeżdżają monterzy jeden mądrzejszy od drugiego naprawiają telewizję przez telefon Proszę włączyć Proszę wyłączyć Czekam tylko aż minie koniec umowy i zrezygnuje i nikomu nie będę polecał
    ZaletyŻadne
    Wady wszystkie możliwe
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wieslaw / 2023-05-02 20:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Występują stop klatki oraz zanik foni. Trwa to o pół roku.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Wiesław / 2023-07-03 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak usunięcia awarii od 7 miesięcy. Opłata 100% a usługa warta 50%.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta. Chyba Pan Prezes nie interesuje się swoją firmą
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~wika / 2016-10-11 15:17
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem u nich już wiele lat. Ostatnio przy drobnej usterce spróbowałam kontaktu przez fb i bardzo polecam. Szybko i konkretnie odpisali mi co mam zrobić.
    Zaletycena
  • ~Wiktor / 2018-06-04 17:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak słów. Dlaczego? Brak Internetu. A pieniążki za pakiet z konta lecą. Awarie sieci co 20 minut.
    Wolna prędkość. Jaki Netia ma slogan? "GIGAWOLNOŚĆ, tani internet..."
    ZaletyBrak
    WadyWolna prędkość, awaryjność, obsługa klienta nic nie robi
    MiejscowośćKraków
  • ~Wioletta / 2022-03-24 18:06
    Ocena: 2.25 / 5
    Najgorsza telewizja z jaką miałam do czynienia. Wieczne awarie,które trwają godzinami. Brak rzetelnych informacji.Zbywanie klienta. Pani na infolinii kasę sobie zresetować ustawienia nie zastanawiając się, że nie każdy jest biegów w tym temacie nie mówiąc już o starszych osobach. Po prostu tragedia.
    ZaletyBrak
    WadyWieczne awarie
    MiejscowośćŻagań
  • ~Wiselka1923 / 2020-04-20 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Całe szczęście, że moja przygoda z tą firmą dobiegła końca. Podczas uzyskiwania informacji w jaki sposób zrezygnować z usług konsultantka była bardzo opryskliwa, ton którym się odnosiła był na poziomie obrażonego dziecka, któremu zabrało się ulubioną zabawkę. Jakość usług to jakaś tragedia. Prędkość pobierania to ok 1 Mb/s, nie mówiąc już o notorycznych przerwach w dostarczaniu internetu (tzw. kickach). Jeżeli myślisz o zakupie usług w tej firmie to 100x się zastanów i przewertuj rynek pod względem ofert internetu stacjonarnego.
    MiejscowośćJaworzno
  • ~witter / 2021-01-11 13:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Występują bardzo często chwilowe przerwy, co powoduje zrywanie połączenia i gasną strony.
    Każdorazowa reklamacja jest jak rzucaniem piaskiem do morza.
    ZaletyW normalnych warunkach dość szybki.
    WadyJako operator wciąż mi "wciska" różne płatne opcje co widać na każdorazowych fakturach, mimo że co miesiąc reklamuje i odwołuje.
    MiejscowośćChorzów
  • ~Wkurwiony Klient / 2017-10-13 19:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Trzeci tydzien czekam na poprawne podlaczenie internetu, szrot ktory nazywaja routerem zawiesza sie po kilku minutach pobierania pliku, testuje juz druga sztuke i ta tez jest wadliwa, to co sie dzieje to kpina z klienta, jak mozna wciskac taki zlom. Ciezko sie dodzwonic do obslugi klienta, a na odpowiedzi mailowe czeka sie 3-4 dni mimo ze na stronie podaja max 48h, totalna zenada. Dodam jeszcze ze kilka lat temu tez mialem internet od nich, byl on niestabilny, czesto rozlaczalo, realne predkosci to moze 60-70% z tych deklarowanych, i 2 razy wymienialem wtedy router bo zle dzialal. Myslalem ze sie poprawili ale widze ze jest coraz gorzej i na pewno nie dam sie nabrac trzeci raz. UNIKAC TEJ FIRMY JAK OGNIA !!!
    ZaletyRouter moze sluzyc jako podstawka pod kubek z kawa/herbata zeby nie zostawiac kolek na blacie.
    Kotu bardzo podoba sie pudelko
    WadyBrak internetu
    Slaba obsluga klienta
    Klamliwi konsultanci
    Ceny raczej malo konkurencyjne
    Dolaczany sprzet to szrot
    Nigdy nie mailem do czynienia z tak niskim poziomem swiadczonych uslug
  • ~Wkurwionyklient / 2023-09-08 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny dzień kolejny problem! Znowu brak połączenia.... Koniec z tym ! Najgorszy operator.... omijać i się nie wiązać z nimi !
    ZaletySzybki internet , który posiada każdy inny operator.
    WadyCała Netia jest jedną dużą wadą. Porażka!!!!!
    MiejscowośćSzczecin
  • ~wkurzona / 2018-06-27 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropne, nie dzialalo jak mialo i pare miesiecy po ukonczeniu umowy chcieli dalszich 200 zl. I grozili sadem. Nie polecamy ani neta ani televizji. Nie ma szans sie dodzwonic i ustalic o co chodzi.
    Zaletynic
    Wadywyciagaja pieniadze
    MiejscowośćTrojmiasto
  • ~Wkurzony / 2019-10-21 17:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem w Netii już półtora roku i mogę powiedzieć, żeby nikt tego nie brał. Obsługa klienta to dramat. A usługi pozostawiają wiele do życzenia. Sam internet zrywa co parę godzin. A aktualnie juz 3 dni nie ma internetu w ogóle, gdyż netia postanowila wyłączyć usługę dla starszych modemów nie wymieniając ich wcześniej na nowy. Tak więc juz 3 dni czekam aż jaśnie Pan pojawi się u mnie w progu i łaskawie wymieni modem.
    MiejscowośćŁódź
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306