Chciałam wziąć netię od koleżanki, która przeprowadziła się do bloku, w którym tego dostawcy nie było. Zwykle przepisanie umowy, przeniesienie usług. NO NIESTETY.
Monter przyjechał w poniedziałek, ale akurat zepsuł mi się domofon. Z jego strony kontaktu brak - nie zadzwonił, a na infolinii połączyć się mogą tylko klienci z nadanym numerem.
Później absolutny brak kontaktu przez tydzień! Zrezygnowałam - upc założyli mi w jeden dzień.
W kolejny poniedziałek dzwoni do mnie pani z obsługi klienta - zapewne uzgadniać jak to monter może przyjechać za 3 lata, bo wiadomo, gdyby miał się szybko pojawić to sam by zadzwonił.
Koszmar, żart. Nie polecam, odradzam jak mogę.
ZaletyNie udało mi się ich zaznać
WadyObsługa klienta i kontakt z nim to żart.
MiejscowośćWarszawa
~WhiteLioness / 2020-11-03 16:45
Ocena: 2.25 / 5
Od Netii obecnie mamy 3 telefony komórkowe, internet i telewizję, o ile na usługi komórkowe nie mogę narzekać, o tyle internet i obsługa klienta zostawiają wiele do życzenia. Zgłoszony problem uszkodzonego routera - zrywa wifi przy bezproblemowym działaniu "na kablu". Pierwsze zgłoszenie - "router dawno nie był resetowany, zresetujemy to pomoże" no nie pomogło, drugie zgłoszenie - z łaską wymiana routera w ciągu 3-5 dni. Pan "technik" podał przez drzwi pudełko z nowym routerem i się utlenił. Po założeniu nowego routera urządzenie się co chwila rozłącza przez co nie ma ani internetu ani telewizji. Zgłoszenie numer 3 - "będziemy diagnozować zdalnie przez najbliższe 48h jeśli nie pomoże to technik zadzwoni się umówić" chwilowo jestem bez telewizji i internetu mając zdalne nauczanie, o ile z łączem jako takim większych problemów nigdy nie było o tyle ich sprzęt to złom.
ZaletyDobry zasięg komórkowy
Dobra cena w pakietach
Częste awarie w szkielecie Netii, jak nie przeciety światłwód to inne pierdoły. Kiedyś było ok, obecnie kicha!!!
~Wiesiek / 2023-05-02 12:15
Ocena: 4.00 / 5
Za obsługę klienta -1 na Infolinii.
Internet i tv z Netii są bardzo dobre.
Niestety, schody zaczeły się po zgubieniu jednej komórki.
Wtedy Netia pokazała totalne DNO.
Od 6 marca 2023 do 20 kwietnia 2023 nie było kompetentnej osoby w Netii która potrafiłaby wysłać duplikat SIM karty.
26 rozmów z Infolinią i 26 ponagleń wysyłanych z Infolinii do Magazynu, bez skutku. Magazynier Netii był pijany albo umysłowo chory.
20 kwietnia 2023, w końcu doszła karta SIM. Po 44 dniach!!!
Niestety, od 20 kwietnia do dziś czyli 2 mają 2023 ( kolejne 12 dni) Netia nie jest w stanie aktywować tej karty. Netia to z pewnością Dom Wariatów. Infolinia nic nie może, Dział Reklamacji ma samych Impotentów i też nic nie może, Dział Aktywacji też nic nie może i nikt nic nie wie. Mam listę nazwisk wszystkich ich agentów, wszystkie rozmowy są tam w Netii nagrywane, więc jest dowód na ich ignorancję, lecz niestety, Netia to jedna wielka dezorganizacja. Odradzam kontakty z Netią.
ZaletyDobre parametry, oprócz załatwiania karty SIM bo to totalne dno.
WadyZałatwianie duplikatu SIM karty z Netii jest niemożliwe. Zatrudnieni pracownicy Netii nie wiedzą co robią, bardzo odradzam kontaktów z Netią. Infolinia odbiera sprawnie telefony, ale nie mają tam zielonego pojęcia co robić.
MiejscowośćWrocław
~Wieslaw / 2017-11-26 22:54
Za każdym razem zgłaszam awarię przyjeżdżają monterzy jeden mądrzejszy od drugiego naprawiają telewizję przez telefon Proszę włączyć Proszę wyłączyć Czekam tylko aż minie koniec umowy i zrezygnuje i nikomu nie będę polecał
ZaletyŻadne
Wady wszystkie możliwe
MiejscowośćWarszawa
~Wieslaw / 2023-05-02 20:07
Ocena: 1.50 / 5
Występują stop klatki oraz zanik foni. Trwa to o pół roku.
ZaletyBrak
WadyFatalna obsługa klienta
MiejscowośćJelenia Góra
~Wiesław / 2023-07-03 21:42
Ocena: 1.00 / 5
Brak usunięcia awarii od 7 miesięcy. Opłata 100% a usługa warta 50%.
ZaletyBrak
WadyLekceważenie klienta. Chyba Pan Prezes nie interesuje się swoją firmą
MiejscowośćJelenia Góra
~wika / 2016-10-11 15:17
Ocena: 4.25 / 5
Jestem u nich już wiele lat. Ostatnio przy drobnej usterce spróbowałam kontaktu przez fb i bardzo polecam. Szybko i konkretnie odpisali mi co mam zrobić.
Zaletycena
~Wiktor / 2018-06-04 17:05
Ocena: 1.50 / 5
Brak słów. Dlaczego? Brak Internetu. A pieniążki za pakiet z konta lecą. Awarie sieci co 20 minut.
Wolna prędkość. Jaki Netia ma slogan? "GIGAWOLNOŚĆ, tani internet..."
ZaletyBrak
WadyWolna prędkość, awaryjność, obsługa klienta nic nie robi
MiejscowośćKraków
~Wioletta / 2022-03-24 18:06
Ocena: 2.25 / 5
Najgorsza telewizja z jaką miałam do czynienia. Wieczne awarie,które trwają godzinami. Brak rzetelnych informacji.Zbywanie klienta. Pani na infolinii kasę sobie zresetować ustawienia nie zastanawiając się, że nie każdy jest biegów w tym temacie nie mówiąc już o starszych osobach. Po prostu tragedia.
ZaletyBrak
WadyWieczne awarie
MiejscowośćŻagań
~Wiselka1923 / 2020-04-20 12:30
Ocena: 1.00 / 5
Całe szczęście, że moja przygoda z tą firmą dobiegła końca. Podczas uzyskiwania informacji w jaki sposób zrezygnować z usług konsultantka była bardzo opryskliwa, ton którym się odnosiła był na poziomie obrażonego dziecka, któremu zabrało się ulubioną zabawkę. Jakość usług to jakaś tragedia. Prędkość pobierania to ok 1 Mb/s, nie mówiąc już o notorycznych przerwach w dostarczaniu internetu (tzw. kickach). Jeżeli myślisz o zakupie usług w tej firmie to 100x się zastanów i przewertuj rynek pod względem ofert internetu stacjonarnego.
MiejscowośćJaworzno
~witter / 2021-01-11 13:26
Ocena: 2.25 / 5
Występują bardzo często chwilowe przerwy, co powoduje zrywanie połączenia i gasną strony.
Każdorazowa reklamacja jest jak rzucaniem piaskiem do morza.
ZaletyW normalnych warunkach dość szybki.
WadyJako operator wciąż mi "wciska" różne płatne opcje co widać na każdorazowych fakturach, mimo że co miesiąc reklamuje i odwołuje.
MiejscowośćChorzów
~Wkurwiony Klient / 2017-10-13 19:06
Ocena: 1.50 / 5
Trzeci tydzien czekam na poprawne podlaczenie internetu, szrot ktory nazywaja routerem zawiesza sie po kilku minutach pobierania pliku, testuje juz druga sztuke i ta tez jest wadliwa, to co sie dzieje to kpina z klienta, jak mozna wciskac taki zlom. Ciezko sie dodzwonic do obslugi klienta, a na odpowiedzi mailowe czeka sie 3-4 dni mimo ze na stronie podaja max 48h, totalna zenada. Dodam jeszcze ze kilka lat temu tez mialem internet od nich, byl on niestabilny, czesto rozlaczalo, realne predkosci to moze 60-70% z tych deklarowanych, i 2 razy wymienialem wtedy router bo zle dzialal. Myslalem ze sie poprawili ale widze ze jest coraz gorzej i na pewno nie dam sie nabrac trzeci raz. UNIKAC TEJ FIRMY JAK OGNIA !!!
ZaletyRouter moze sluzyc jako podstawka pod kubek z kawa/herbata zeby nie zostawiac kolek na blacie.
Kotu bardzo podoba sie pudelko
WadyBrak internetu
Slaba obsluga klienta
Klamliwi konsultanci
Ceny raczej malo konkurencyjne
Dolaczany sprzet to szrot
Nigdy nie mailem do czynienia z tak niskim poziomem swiadczonych uslug
~Wkurwionyklient / 2023-09-08 14:47
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny dzień kolejny problem! Znowu brak połączenia.... Koniec z tym ! Najgorszy operator.... omijać i się nie wiązać z nimi !
ZaletySzybki internet , który posiada każdy inny operator.
WadyCała Netia jest jedną dużą wadą. Porażka!!!!!
MiejscowośćSzczecin
~wkurzona / 2018-06-27 12:10
Ocena: 1.00 / 5
Okropne, nie dzialalo jak mialo i pare miesiecy po ukonczeniu umowy chcieli dalszich 200 zl. I grozili sadem. Nie polecamy ani neta ani televizji. Nie ma szans sie dodzwonic i ustalic o co chodzi.
Zaletynic
Wadywyciagaja pieniadze
MiejscowośćTrojmiasto
~Wkurzony / 2019-10-21 17:05
Ocena: 1.50 / 5
Jestem w Netii już półtora roku i mogę powiedzieć, żeby nikt tego nie brał. Obsługa klienta to dramat. A usługi pozostawiają wiele do życzenia. Sam internet zrywa co parę godzin. A aktualnie juz 3 dni nie ma internetu w ogóle, gdyż netia postanowila wyłączyć usługę dla starszych modemów nie wymieniając ich wcześniej na nowy. Tak więc juz 3 dni czekam aż jaśnie Pan pojawi się u mnie w progu i łaskawie wymieni modem.
MiejscowośćŁódź
~Władysław / 2021-08-13 09:49
Ocena: 1.50 / 5
Od początku zamówienia są problemy. Jakość nigdy nie była dobra Często składałem reklamacje.Bardzo często zawieszał się lub ginął obraz lub głos.Na zakończenie umowy odesłałem sprzęt i okazało się, że nie zestaw PLC (dostarczył go kurier, nie musiałem go kwitować zostałem poinformowany, że jest to sprzęt jednorazowego użytku)).
WadyUtrudnienia w odbiorze zawieszanie się lub ginięcie obrazu lub głosu albo jednego i drugiego.
MiejscowośćWarszawa
~Właściciel umowy niestety / 2017-10-10 20:58
Ocena: 1.00 / 5
Wciskają ludziom umowę tłumacza coś innego przychodzi coś innego. Nie wytłumaczą dobrze tylko coś kręcą i kolejna umowę dają gdzie O tym nic nie powiedzą. Obsługa nie miła. Mówią ludziom ze nic nie wysłali a jak się powie że ma duże email to zmieniają zdanie.
ZaletyBrak
WadyNie miła obsługa śmieszne ceny śmieszne kary
~Włodzimierz / 2018-01-24 10:03
Ocena: 4.50 / 5
Mam NETIĘ 1,5roku - jestem b.zadowolony. Internet działa szybko i bezproblemowo. Z telewizją z początku coś nie grało, ale poprawili. Przez cały czas wysoka jakość .Tylko raz awaria masowa, ale usunięta w ciągu kilku godzin.
ZaletyMam trzy dekodery HD i internet - wszystko działa OK !
WadyMogła być ta usługa trochę tańsza -ja płacę 114PLN/miesiąc
MiejscowośćŁódź
~Włodzimierz / 2018-08-15 22:05
Ocena: 1.00 / 5
porażka prędkość internetu - to jakieś nieporozumienie