niewiadoma w tytule to tylko oznacza czy za chwile nie zostanę bez internetu.Tak było w poniedziałek ( 10. 09) gdy po kilku godzinach od aktywacji usługi połaczenie zostało przerwane, aż do dzisiaj (14. 09) do 15-tej i maqm tylko nadzieję, że teraz już będzie dobrze, bo niby dlaczego to ja konsument mam ponosić karę za to, że Netia i TP SA prowadzą walkę o klienta. Z tąd też konsultanci proszą o cierpliwość, a niezawodność jest niewiadomą. Dzięki.
ZaletyParametry, cena.
WadyNiepewność
Aktywacja nastąpiła ponad 30 dni po podpisaniu umowy. Pakiet promocyjny.
~Sbbdbshsbshshs / 2022-01-02 23:02
Ocena: 1.00 / 5
Babcia się wkurza naprawiajcie ten internet niggerzy
ZaletyŻadne
WadySame
MiejscowośćŻnin
~sceptyk / 2024-03-08 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Byłem zadowolonym klientem Logitusa przez kilka lat, aż wreszcie wchłonęła go Netia. Po jakimś czasie wymusiła na mnie podpisanie umowy na gorszych parametrach i z wyższą ceną. Ostatecznie zgodziłem się, z braku wyboru. Przyszedł technik "przekonfigurować usługę", natomiast coś nie wyszło i mimo wielu prób nie udało się osiągnąć prędkości zbliżonych do obiecanych w nowej umowie (gorszych niż u Logitusa). Po paru dniach WYŁĄCZYLI mi interenet. Infolinia nie może zdecydować się czy wyśle mi znowu technika czy też wyślą mi pismo, że nie da się mnie przyłączyć na umownych warunkach. Babka na infolinii każe czekać po kilkanaście minut i jest opryskliwa. Tragedia!
Zaletykażdy kiedyś umrze, Netia też
Wadywszystko
MiejscowośćBąkowo
~Schwan / 2010-12-03 11:26
Ocena: 1.00 / 5
Firma Netia nie jest w stanie uruchomić usługi. Od połowy września, kiedy to podpisałem umowę, (a mamy już grudzień) czekam zwodzony kolejnymi terminami. W międzyczasie zerwałem umowę z TPSA i zostałem bez telefonu i internetu. Rozmawiając z konsultantami odnoszę wrażenie jakbym mówił z upośledzonymi..nic nie wiedzą, nic nie mogą, każą czekać. Zdaję się, że skruszony zmuszony będę wrócić do tepsy.
Zaletybrak
WadyTermin uruchomienia usługi. Mają 40 dni, ale jak masz zerwana umowę z TPSA, a usługa nie jest jeszcze uruchomiona, zdany jesteś na ich łaskę. można czekać kolejne tygodnie.
opóźnienie 7 tygodni
~SebakTychy / 2019-09-18 16:09
Ocena: 2.25 / 5
Telewizja przerywa , internet słaby i wfi ogółem do du.. Technik już tydzień się nie pojawia od zgłoszenia ..
Zaletynie ma
WadySame wady ..
~Sebastian / 2021-04-22 23:42
Ocena: 1.50 / 5
Ten internet jest tak beznadziejny ze sie opisac nie da
ZaletyNiska cena
WadyPowolny
MiejscowośćBytom
~Sebastian / 2021-05-19 02:07
Ocena: 1.25 / 5
Jeśli ktoś chce mieć wiele nieprzyjemnych przygód z dostawcą internetu z całego serca polecam Netię. Przez pierwszy rok gdy byłem nowym klientem nie było żadnego problemu. Od dłuższego czasu borykam się z podwyższonym pingiem, notorycznymi przerwami w dostawie internetu gdy go najbardziej potrzebuję i zmniejszoną prędkością pobierania. Ponadto muszę powiedzieć, że opłaty są wyższe niż w umowie. Posiadam również pakiet telefoniczny. bardzo częste telefony od firmy – “Drogi kliencie twój limit miesięczny został wykorzystany w 80 lub w 100%” – i tak na przemian często 6 razy dziennie. Najwyraźniej sami nie wiedzą ile klient wykorzystał i wolą poinformować o takim lub takim wykorzystaniu parę razy. Najlepsze jest to, że w umowie nie ma jakiegokolwiek zapisku odnośnie limitu. Nie polecam dostawca kpi z klienta, konsultanci są niekompetentni. Na linie obsługi bardzo ciężko dodzwonić bo zawsze otrzymuję informację “drogi kliencie niestety czas oczekiwania jest wydłużony, wszyscy konsultanci prowadzą rozmowy”. Czasem się zastanawiam ilu konsultantów posiadacie bo wszystko idzie tak mozolnie jakby było ich 5 na cały kraj. Kilka razy przyjeżdżała do mnie pomoc techniczna, naprawione na parę dni. Najśmieszniejszym wytłumaczeniem braków w dostawie internetu było “Posiada pan stary model routera”. Miało być to moją winą ponieważ Netia twierdziła iż nowy router otrzymałem, wszystko na to wskazywało z ich umów. Po twardych negocjacjach firma przysłała nowy router a stary kazała odesłać. Przerwy w dostawie nadal zdarzają się nadal bardzo często. Jeszcze raz nie polecam!!!
MiejscowośćNisko
~Sebastian / 2021-12-10 11:22
Ocena: 1.00 / 5
Niestety oszukują w kosztach przyłącza. Złodzieje na maksa.
ZaletyBrak
WadyOszukują klienta.
MiejscowośćRybnik
~Sebastian / 2023-09-04 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, obsługa to totalne dno....
Wprowadzają ludzi w błąd że zasięg jest dostępny pod wskazanym adresem, wysyłają sprzęt, umowę.. po czym twierdzą że nie da sie zamontować urządzenia bo nie ma zasięgu, że monterzy byli pod budynkiem i sprawdzili, bo nawet nie było łaska przyjść do mieszkania, później wystawiają fakturę za 2 miesiące które trzeba było zapłacić bo przecież umowa była podpisana i karzą zwrócić sprzęt na swój koszt. No totalne jaja powiem szczerze, pierwszy raz się z takim czymś spotykam ale na prawdę uważajcie na tą firmę, serdecznie odradzam bo tak samo żeby coś załatwić na infolinii , graniczy z cudem, ściągnęli ode mnie należności za które nie powinienem płacić. NIGDY W ZYCIU, ŻADNEJ WSPÓŁPRACY Z NETIĄ.
MiejscowośćKatowice
~SebUA / 2018-02-13 18:48
Ocena: 1.50 / 5
Obsługa klienta to dramat podobnie jak stabilność internetu. Stanowczo odradzam.!!
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćWieckowice
~Senior / 2022-08-09 15:53
Ocena: 2.25 / 5
Ogólnie nic sie nie zmieniło-czyli złodziejstwo.nie było wyjšcia,więc musielišmy kupić usługè netii.nagle okazało siè że drugi dekoder to kolejne ok.30 zł za aktywacjè-wczešniej brak info na ten temat.Wysyłka starego sprzętu na własny koszt i nawet nie potrafią zlecić kuriera.Przecież moge išć do innego operatora jak nie odpowiada oferta~komentaż pani sprzedającej umowę.Żadnych rabatów dla klientów zmieniających lokalizację usługi.Ewntualnie nieopłacalny rabat,bo nie rezgnując ze starej umowy dalej byšmy ponosili absurdalny koszt dodatkowy.Kategorycznie odradzam.P.S.Pani przez telefon miła,a przy bezpošrednim kontakcie bardzo sucha i urzędowa obsługa-chyba chodziło o to,że jak klient wrócił to i tak weźmie.
~Sheeshku / 2022-01-04 18:27
Ocena: 1.25 / 5
Internet często przerywa, podczas włączonego TV na internecie stacjonarnym ping skaczący od 40 do nawet 15k. Przerwy w dostawie, brak stabilności łącza. Gdy zadzwoniłem z zapytaniem odnośnie podłączenia światłowodu, konsultant stwierdził że zbyt mało osób na mojej ulicy korzysta z Netii, i nie jest to dla nich opłacalne.
W najbliższym czasie rezygnuje, szczerze nie polecam
ZaletyDo pewnego czasu dobra obsługa
WadyBrak stabilności internetu, wysoki skaczący ping, słaby download oraz brak wsparcia ze strony BOK
MiejscowośćTrzebinia
~shk / 2018-06-28 16:07
Ocena: 1.75 / 5
Bardzo nie polecam firmy netia.Dostalem ulotke zinternetem za 39zł.Zamówilem taki i pierwsza faktura 59zł.Dziesiatki teleofnow i reklamacje nic nie daja.Bez mojej zgody wlaczyli mi jakies pakiety TV za 20zł.Przez telefon beda was osuzkiwac w zywe oczy.Pani przez fona zarzekała sie ze przyjdzie faktura 39zł przyszła 59zł.Całe szczescie mam nagrane rozmowy i zanteresowlaem sie uokikiem.Odradzam kategorycznei firme Netia.
Wadywszystko
Miejscowośćwarszawa
~Shyma / 2022-09-14 11:35
Ocena: 1.00 / 5
Lipa totalna olewają klienta jak się tylko da ostatni raz przedłużyłem z nimi umowę.
MiejscowośćKatowice
~siedaw / 2023-04-01 16:08
Ocena: 1.00 / 5
tragiczne pobieranie i wysyłanie, już dane komórkowe są lepsze od niego.
Zaletynie ma
Wadytragiczne pobieranie i wysyłanie
MiejscowośćMilicz
~Siergiej / 2018-03-14 11:21
Ocena: 2.75 / 5
Nie można się do nich dodzwonić.Dzwoniłem z karty więc wiem ile wydałem-45 zł i się nie dodzwoniłem.Jak już się udało , to konsultant powiedział -cytat/proszę chwilkę poczekać/ i kwitłem przy słuchawce ok 15 min aż się telefon rozładował.Technik zamontował nowy ruter ,miał być z umową .Oczywiście był bez umowy.I znowu dzwonienie ,i łaskawie wysłali mi kopie umowy już wypełnioną przez nich.Nie mogę się pierwszy raz zalogować bo coś mam nie tak z umową.Chciałem zrezygnować z narzuconych przez nich ;bezpiecznego internetu; ale nie mogę bo trzeba się zalogować.I znowu próba dzwonienia...
Zaletyniska cena
WadyInternet straszne niestabilny .Raz 1.5mb ,a sekundę dalej 0(nul) i tak zawsze .
MiejscowośćSzczecin
~siesie / 2023-04-02 17:37
Ocena: 1.00 / 5
ogromne opóźnienia i nie da się do nich dodzwonic
Wadyopóźnienia
~Sii / 2022-11-27 18:24
Ocena: 1.00 / 5
Gówno. duzy ping w kazdej grze gdy w domu z internetu korzysta wiecej osob nie da sie nic zrobic bo tak wszystko zamula
~Silver / 2021-06-24 16:38
Ocena: 1.00 / 5
Po wielu latach nienagannej współpracy, potraktowano mnie karygodnie. Nigdy więcej firm Solorza!!
ZaletyBrak
WadyFatalne traktowanie wieloletnich klientów. Firma skazana na zagładę.
MiejscowośćWarszawa
~siwy1008 / 2019-09-17 07:51
Ocena: 1.00 / 5
prosze omijac z daleka, przerywa, obsluga nie potrafi rozwiazac problemow a oplaty pobieraja