Oczywiście dodzwonić na infolinię graniczy z cudem, ale po kilku dniach udało się mi dodzwonić i wyłaczyć te usługi.
Moje zdziwienie sięgnęło zenitu kiedy w grudniu 2018 (czyli w okresie kiedy wedlug umowy korzystałam bezpłatnie z usługi) dostałąm fakturę na 50 zł. Okazało się, że mam włączone jeszcze jakieś dodatkowe usługi o których nie miałam pojęcia. Konsultant z którym podpisywałam umowę beszczelnie mi powiedział,że " w natłoku spraw mógł zapomnieć o takim szczególe"... zachowanie jest karygodne i niedopuszczalne.
Poza tym internet bardzo powoli chodzi i często się zwiesza.
Jest bardzo rozczarowana współpracą z tą firmą i na pewno nigdy więcej się nie nią nie zdecyduje i wszystkim będę odradzała.
Zaletybrak
Wadynaciąganie klienta,
włączanie bez wiedzy dodatkowych płatnych usług,
utrudniony kontakt,
niewiedza lub celowe wprowadzanie klienta w błąd przez konsultantów,
bardzo słaby internet
Ogólnie tragedia
włączanie bez wiedzy dodatkowych płatnych usług,
utrudniony kontakt,
niewiedza lub celowe wprowadzanie klienta w błąd przez konsultantów,
bardzo słaby internet
Ogólnie tragedia
MiejscowośćWrocław
