MiejscowośćKraków
strona 131 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- nastepna »
-
~Ruda / 2022-07-27 11:39
To jest jakiś żart. 6 awaria internetu w tym roku, ostatnia zgłoszona dwa dni temu i nikt do tej pory się nie skontaktował. Na infolinii wszyscy mówią wyklepany formułki nie wykazują chceci pomocy. Nie polecam i z pewnością umowy nie przedłużę ! -
-
~rysiek / 2018-11-29 08:41
Netia to najwięksi sk......le. Nie zawierajcie umowy z netią totalna porażka ciągłe przerwania
Nie zapłacę ani grosza h...m.Wy też nie płaćcie jeszcze w życiu takiego gó...a nie widziałemZaletybrakWadyWszystkie dużo by o tym gadaćMiejscowośćBielsko-Biała -
~rysiek / 2022-11-06 10:51
działanie internetu dalekie od deklarowanego!!!!! to samo dotyczy TV. serwis praktycznie nie istnieje. to są oszuści. dobrzy są tylko w powiadamianiu o płatnościach. najgorszy operator na rynku!!!!!!!!!!!!!! ZaletybrakWadytak dużo, że brak słów!!!!!!!!!!!!!!MiejscowośćLublin -
~Ryszard / 2018-05-24 18:47
Proszę unikajcie tej firmy złożyłam w Salonie Netii w Rybniku rezygnację z ich usług.W biurze osługi klienta poinformowano mnie że rezygnacja wpłynęła równy miesiąć pojej złożeniu czyli okres wypowiedzenia przedłużył mi się o miesiąc.Pani poinformowała mnie że salony Neti działają na takich samych zasadach jak Żabki.i oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności.Szkoda tylko że pan w salonie Netii ma dostęp do wszystkich naszych danych łącznie z numerem telefonu a za nic nie ponosi odpowiedzialności co jest kompletną bzdurą zamierzam nagłośnić tą sprawę bo to jest jakiś absurd Zalety*****WadyObsługa klienta *****MiejscowośćRybnik -
~Ryszard / 2019-08-07 12:43
Po wielu latach w internetii odchodzę w kłótni, bo internet nie działa od paru miesięcy, a tylko faktury przychodzą do płacenia, a ja się pytam za co? A dziś mi konsultantka powiedziała przez telefon, że odłączy mi internet z końcem sierpnia, który nie działa od maja?! (sic) I była zdziwiona, że po tylu miesiącach awarii internetu z internetii mam nowego dostawcę, a kto normalny by czekał na 14. dniowe wielokrotne rozpatrzenie reklamacji w internetii???? ZaletybrakWadypłacenie za nic!!!! internet nie działa!!!!MiejscowośćWrocław -
~Ryszard / 2023-09-02 14:29
Najgorszy operator w Polsce. Działa na przestarzałym sprzęcie. Firma tylko i wyłącznie nastawiona na zyski a nie na satysfakcję Klientów. Na połączenie trzeba czekać co najmniej 30 min. wysłuchując durnego komunikatu "prosimy o oczekiwanie". Wiadomo, ze jak konsultant się nie zgłasza to musimy oczekiwać na zgłoszenie. Właściwy był by komunikat "prosimy o cierpliwość"!!!! Po zgłoszeniu się konsultanta usłyszymy od niego, że zgłoszenie zostało przyjęte i w granicach 48 godz. zostaniemy poinformowani o sposobie rozwiązania problemu. Ja czekam już ponad tydzień na taką informację (chodzi o wyłączanie programu TV po godz. 24,00). Bardzo żałuję, że przeniosłem się do tego operatora. Płacę za "b.szybki" internet, którego nie mam i mieć chyba nie będę. Ludzie jak najdalej od tego operatora.!!!!!!!!!!!!
Acha, jeszcze jedno - zatrudnić jeszcze więcej konsultantów przy takiej ilości zgłoszeń, a czas oczekiwania się skróci!!!!!!!!!!
PozdrawiamZaletyBrakWadyWszelkieMiejscowośćLublin -
~rzodkiewka / 2022-12-06 02:19
totalne g****
nie polecam nikomu raz czekalam 1,5h az ktos laskawie odbierze telefon zamiast pracowac to popijaja sobie kawke albo spia, bezczelnosc!!! teraz czekam od 40 min bo oczywiscie znowu jakas j***** awaria i chyba sie nie doczekam! niektorzy ludzie pracuja z domu
strata czasu i pieniedzy, ciagle cos jest nie tak z internetem, non stop sa jakies awarie, non stop cos nie dziala. a nawet jesli dziala to i tak dosc wolno i bardzo czesto sa problemyZaletywzglednie cena, czasami jak juz konsultanci laskawie odbiora to sa miliWadywydajnosc, predkosc, obsluga klienta, nie odbieranie telefonow, nieustanne awarieMiejscowośćwarszawa -
~S / 2018-11-30 11:37
Nie zawierajcie usług z tą firmą.Oszuści jakich mało. Pani zawierając umowę przez telefon naciągnęła mnie beszczelnie na 5 zł do abonamentu nie informując mnie o dodatkowych opłatach. Po kontakcie w celu wyjaśnienia otrzymałem przeprosiny że nie zostałem poinformowany o tym fakcie . I tak to naciągają jak tylko się da tu 5 zł tam 2 zł i już jest milion więcej na koncie .Nie polecam tej firmy .Firma która jest nie fer co do klienta nie jest godna polecenia co i czynię.Zdecydowanie odradzam. -
-
~s3bas / 2021-10-04 18:09
Inastlaca uslugi na czos nieokreslony poniewaz utkwilem w Polsce w czasie covidowym a internet byl niezbedny do pracy. Zapacilem na instalacje i zapewnino mnie ze potem bedzie mozna z ta umowa robic co zechce. Do czasu kiedy nie zdecydowalem ze moge zostac w Polsce chwile dluzej. Poprosilem o umowe na 9 miesiecy poniewaz uznalem ze szkoda pzeplacac > nie da sie trzeba na 24 miesiace. Tlumacze ze jest to zbyt dlugi czas bo nie wieaza z Polsa swojej przyszlosci. Nawet po porobnaniu do oferty konkurencji nie bylo takiej sily ktora sklonilaby netie do wspolpracy. Poprosilem o przyblizenie wraunkow wypowiedzenia: 30-dniowe wypowiedzenie na pismie i wsienka na torcie > zwrot router na moj koszt? Router ktorego od poczatku nie chcialem i ktory byl odlaczaony zaraz po wyjsciu instalatora z mieszkania. Dopytalem jeszcze czy moge dac wypowiedzenie wczesniej na konkretna date zeby mniej wiecej w tym terminie podlaczyc interneet konkurejcji > oczwysiscie mozna jesli jest to 30 dni plus. Napisalem wypoiwedzenie i wtedy zaczely sie telefony netii... dlaczego? Wyjasnilem sytuacje ale nikt nie potrafil dac mi tego co potrafi operator zapenwic nowemu klientowi. Czyli staary klient ktory placi zawsze rachunki o czasie nie jest netii potrzebny. Ale to nie koniec rewalecji. Kilka dni pozniej dostaje informacje od netii ze usuluga zostanie wylaczona rowno 30 dni od daty wplyniecia mojego wypowiedzenia. Po rozmowie z 3-ma konsulanatmi wszyscy zgodnie ztwierdzili ze takie jest prawo i ze jak wypowiedzenie wplynelo 3-ciego to 3-ciego ussluge netia musi wylaczyc. Na nic zdalo sie tlumacznie ze pracuje zdlanie i ze inny konsultant powiedzial cos innego. Kazali pisac reklamacje ktorej odpowiedz brzmiala tak jak odpwoiedz 3-ch konsulatantow. Nie wazne ze to pracownik netii popelnil blad - to ty kliencie sie tym martw. To nie nasz problem. Na szczecie inny oprator okazal sie bardziej elsastyczny i usluge podlaczyl wczesniej. Ale niemak po netii juz chyba zostanie....
Dotadkowo obluga awarii wykonywana jest na odwal sie. Spadl mi tranfer do 100 mb a jak kazde dziecko wie tak czesto dzieje sie gdy z 6-ciu przewodo w sretce sa aktywne tylko 4. Napraw pana instalatora polegala na docisnieciu skretki do switcha. Czyli zetknijmy przewod nie waze ze jak kto poruszy to sie znowu rozaczy. Na moja prosbe o poprawienie zacisniecia przewodu uslyszlame ze to zostalo porzadnie zrobione...Zaletyinternet dobrej jakosciWadytraktowanie klienta jak w PRL
usuwanie usterek na odczepenego
klient placacy abonament o czasie jest wrogiem
klientowi ktory chce wypowiedziec umowe utrudnimy zycie
ogolnie firma bez zasad kierujaca sie wylacznie zyskiem
firma nie dbajaca o naprawianie blledow sowich pracownikow i o swoje imieMiejscowośćWrocław -
~Saj / 2022-03-24 00:00
Od zeszłego roku ciałe problemy, awaria srednio raz na tydzien, masakryczna awaria gdzie przestaje działać wszyskto na dobre pół dnia lub dłużej średnio co miesiąc.
Totalne szambo,, jesli kończy wam się umowa albo myślicie o podpisaniu z netia na tv czy internet odradzam, juz UPC które ma tragiczną obsługę jest abrdziej stabilne i nie ma TYLKO awarii.ZaletyBRAKWadyWszystkie, spadki predkosci, awaria na awarii prowadzace srednio co miesiąc do katastrofalnej awarii.MiejscowośćKraków -
~Saki / 2017-11-13 23:26
Internet zwolnił do 0,5mb/s po telefonie przysłali goscia ktory mowi ze nic nie moze zrobic bo łącze jest słabe , obecnie mam około 20% srednio pakiet loss (0,5mb/s) ( w umowie 12mb/s ) internet jest nie stabilny a zrobienie zwykłego przelewu stanowi nie lada wyzwanie Firma nie warta uwagi mająca w .... swoich klientów ZaletyBrakWadyBrak pomocy technicznej
Słaba prędkość( 1/20 tej z umowy)
Brak poczucie odpowiedzialności za jakość usług a raczej ich brakMiejscowośćRzeszów -
~Samarytanin / 2022-11-16 00:59
Internet średnio 2 razy w tyg nie działa , a o telewizji szkoda gadać zacinający się obraz, wyłączają programy które się ma w pakiecie kto itd. Nawet wrogowi bym nie polecił ZaletyBrakWadyTragiczny internet , a telewizja niewiele lepiej działa.MiejscowośćŁódź -
~Samsung20YT / 2019-02-11 00:00
Netia, jest to bardzo dobry dostawca internetu i telewizji. Jedyne co można im zarzucić to nie najlepsza obsługa klienta. Internet jest stabilny (150mb's) tak jak w umowie. Telewizja działa zawsze w full HD , nic nie przerywa. Polecam bo oferty są tanie ,a bardzo dobre. Zalety- Internet
-Telewizja
-Ceny
-wszystko jest takie jak w umowieWady-Obsługa klienta
-Czas montażu (światłowodu)MiejscowośćŁódz -
~Sandra / 2019-12-27 15:22
JEDNA WIELKA PORAŻKA!!!!!!!! na wstępie dodam,
że jestem stałą klientką, do tej pory byłam zadowolona, jakieś małe 'awarie' się zdarzały, ale po dzisiejszej rozmowie z kolejną osobą, która nic nie wie, nie ma do niczego uprawnień to ręce mi opadły! 27 października została zgłoszona zmiana adresu usługi, mamy 27 grudzień, kolejny miesiąc płacę za internet i telewizję, których dalej szanowni państwo nie przenieśli, w połowie listopada po MOIM kontakcie dowiedziałam się, że czekali aż wyrażę zgodę na mniejszą prędkość internetu, bo w nowym miejscu zamieszkania NIESTETY nie są wstanie zagwarantować, tej za którą płacę, czekali na zgodę.... ale nie raczyli się ze mną skontaktować, wysłać maila, smsa, gołębia czegokolwiek! Na pytanie skąd miałam się dowiedzieć, że...
...czekają na jakieś potwierdzenie z mojej strony oczywiście nie usłyszałam odpowiedzi, przy niewygodnych pytaniach najłatwiej się rozłączyć, później trzeba było czekać aż rozpocznie się nowy cykl, poproszono mnie o kontakt na początku grudnia, 2 grudnia po kilkudziesięciu minutach wyczekiwania aż odbierze kolejna jakże wykwalifikowana osoba UDAŁO się, pani przyjęła zgłoszenie, miałam nadzieje, że tym razem prawidłowo, do dziś (27.12) monter miał czas na kontakt ze mną, gdyby usługa została przeniesiona nie pisałabym tej opinii. Nie szanujecie klientów w ogóle, na prośbę o...
...odsłuchanie pierwszej rozmowy nikt nie miał uprawnień, na prośbę o rozmowę z kimś bardziej kompetentnym odsyłano mnie do regulaminu, ŚMIECHU WARTE, nie są w stanie zagwarantować mi usług, za które płacę, nie wywiązują się z terminów, rozwiązać umowy też się nie da, mimo, że to oni nie wywiązują się z warunków umowy, straszą jakimiś karami, mają klientów głęboko i szeroko. NIE POLECAM!!!!!!!!MiejscowośćOzimek -
~Sara / 2015-12-10 16:31
mam internet mobilny w Netii i jest niezły- mało płacę, a do umowy dostałam smartfon i 10Gb netu także polecałabym Zalety38 -
~Sara / 2022-04-11 15:39
Brak kontaktu mimo wielokrotnych prób, obciążenie mimo tego że sami popełnili błąd, brak faktur na maila. Bardzo ciezko doprosic sie o naprawe usług które są przekładane , mimo nie jasnosci sami sie nie kontaktuja po 3 miesiacach nakladaja bez podstawna kare za rezygnacje. ZaletybrakWadytotalne olanie klientaMiejscowośćKraków -
-
~Sas / 2017-10-02 13:45
Od 4 lat byłem klientem biznesowym Netii, posiadałem internet 20mb/s oraz telefon stacjonarny. Po 4 latach Orange zainstalowało światłowód w mojej okolicy, niezwłocznie przeszliśmy na ich usługę (100mb/s). Z racji tego, że umowa w Netii nam się skończyła i przeszła w tryb bez terminowy, chcieliśmy zatrzymać sam telefon. Wysłałem pismo z rezygnacją, zapakowałem modem Netiaspot do usługodawcy. Dostałem odmowę, iż nie mogę zrezygnować z internetu ponieważ telefon stacjonarny jest tylko ważny w usłudze z internetem. Pomimo ponownej prośby nie odłączono mi usługi internetu, faktury były wystawiane na obie usługi, mimo iż wyraźnie zaznaczyłem, że chce z niej zrezygnować i nie będę z niej korzystał. Stwierdziłem, że przestanę płacić za usługę z której nie korzystam. Po 4 miesiącach obsługa Netii (dział windykacji), dzwoni do mnie i oczywiście straszy windykacją. W momencie przedstawienia mojego stanowiska, iż chciałem zrezygnować z jednej usługi i zostawić drugą, a faktury wystawione na moją firmę są zawyżone, dopiero zaczęto wysłuchiwać moich oczekiwań jako stałego klienta (wiele lat byłem klientem Netii prywatnie). Oczywiście w tej sprawie nic nie zrobiono, Pani z windykacji zależało tylko na odzyskaniu pieniędzy za wystawione faktury, wg mnie z niesłusznie naliczoną obsługą za internet.
Takie podejście do klienta zakrawa o skandal, Netia kompletnie nie słucha swoich klientów i wychodzi z pozycji siły. Nie polecam usług tej firmy, prędzej czy później będzie pojawiał się problem.
Prawdopodobnie zdecyduję się na reklamację tych usług, ciekawe czy to cokolwiek da.
PS Zdaję sobie sprawę że niepłacenie jest słabym podejściem do tematu. Miało to za cel zwrócenie uwagi.
PS2. Numer jest w trakcie przeniesienia do Orange, które de facto też ociąga się z tematem ponad umówione 30 dni.Zaletymoże kiedyś jakieś mieli teraz brakWadywolny internet
zerowa elastyczność
wysokie opłaty
niestabilne łącza
słaby sygnałBydgoszcz -
~sasquad / 2018-09-17 17:26
Od ponad pół roku urządzenia Netii w Poznaniu i Ostrowie Wlkp. tracą 80% pakietów. Problem wielokrotnie zgłaszany przez mojego ISP, którego dostawcą jest Netia. Odzew? Mają to głęboko w d.. ZaletyŻadnych. Brak jakiejkolwiek możliwości kontaktu poza infolinią, na której pracują małpy doradzające wyciąganie i wkładanie wtyczek. Zgłoszenia firm zewnętrznych są ignorowane lub przerzuca się na nie odpowiedzialność pomimo ewidentnych dowodów na wadliwe działanie operatoraWadyCała ta firma to jedna wada zwłaszcza jeśli chodzi o InternetMiejscowośćOstrów Wlkp. i okolice -
~Sasza / 2007-09-14 21:10
niewiadoma w tytule to tylko oznacza czy za chwile nie zostanę bez internetu.Tak było w poniedziałek ( 10. 09) gdy po kilku godzinach od aktywacji usługi połaczenie zostało przerwane, aż do dzisiaj (14. 09) do 15-tej i maqm tylko nadzieję, że teraz już będzie dobrze, bo niby dlaczego
to ja konsument mam ponosić karę za to, że Netia i TP SA prowadzą walkę o klienta. Z tąd też konsultanci proszą o cierpliwość, a niezawodność jest niewiadomą. Dzięki.ZaletyParametry, cena.WadyNiepewnośćAktywacja nastąpiła ponad 30 dni po podpisaniu umowy. Pakiet promocyjny. -
~Sbbdbshsbshshs / 2022-01-02 23:02
Babcia się wkurza naprawiajcie ten internet niggerzy ZaletyŻadneWadySameMiejscowośćŻnin
strona 131 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- nastepna »