Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ola / 2018-09-02 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ! Internet bardzo kiepski, na wieczór często po 2 godziny nie działa, w ciągu dnia rownież potrafią wyłączyć. Co do telewizji , to najgorsza. Od Msc czekam aby przyszedł serwisant wymienić dekoder, który raz działa raz nie. Telewizja sie zacina czasem w ogóle nie można jej włączyć. Obsługa klienta miła jak chcą Ci wcisnąć usługę potem jak masz problemy, to robi sie nie przyjemnie. W styczniu kończy sie umowa i nigdy więcej Netii.
    MiejscowośćLubin
  • ~Ola / 2022-03-07 20:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Mieszkam sama. Wszystko przez lata ogarniał maż. Człowiek stary nie chce sie uczyć. Dobrze, że na tych infoliniach pracują kobiety anioły. Bez ich porad chyba bym wywaliła ten internet i telewizor przez okno. Trzeba zaczać od kabelkow i dobrej listwy zasilajacej. Bo spada napiecie pradu. U mnie w Łodzi śmiga internet jak petarda. Z wymiana skrzynki od telewizji też nie ma problemu.Aktualnie czekam na kuriera GSL.
    Bo ta skrzyneczka zdechła po roku.
    Wczesniej przysłali mi nowego pilota do tv z bateriami. Mozna wiec pomysleć o kliencie. Ja czesto marudze, na tych infoliniach, że nie ma hbo.go. Ale zmienia sie w hbo.go max i to teraz trzeba samemu sobie wgrac. Ja jestem bardzo zadowolona, bo bardzo poagaja Panie z infolini. Docenuam ich prace.
    ZaletyKontakt od 7 rano.
    Wspaniała infolinia.
    WadySkrzynki sa produkcji chinskiej.
    Ale moze sie czepiam.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Ola / 2022-09-24 11:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam, gorąco NIE polecam Neti. Od dwóch tygodni nie mam internetu ponieważ burza zerwała kabel, problem był zgłaszany od samego początku. Codziennie dzwoniłam na infolinię z pytaniem czy ta usterka zostanie kiedykolwiek naprawiona. Za każdym razem moja sprawa była ponaglania, a panowie technicy jak się nie pojawiali tak do dziś się nie pojawili. Za pierwszym razem nie mieli wozu z drabiną ponieważ nikt nie poinformował ich, że problemem jest zerwany kabel, za drugim razem panowie znowu nie zostali o tym poinformowani, tylko zwinęli kabel i odjechali nie pojawiając się już więcej. Do techników nie można się nawet dodzwonić. Jest sobota a ja kolejny weekend nie mogę nic zrobić. Netia ma bardzo lekceważące podejście do klienta.
    MiejscowośćKraków
  • ~olaf / 2010-03-29 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety często tak bywa, że realna szybkość łączą nie odpowiada oferowanej...
    ludzie kuszą się na promocję, patrząc tylko na cenę
    nie zastanawiając się nad jakością usługi oferowanej przed danego dostawcę itp.
    ja wcześniej miałem net radiowy u lokalnego dostawcy, ciągle były problemy z łączem
    zmieniłem dostawcę na tp, myślałem też o netii
    ale jednak opcja dodatkowego pakietem TV z neostradą przeważyła
    i nie żałuje
  • ~Olena / 2025-03-07 10:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszusty! Przyszedł przedstawiciel Netii i opowiadał że tanio, 3 mies za darmo... Powiedziałam że mam Vectrę. Pan powiedział że to można przenieść i to żaden problem. Podpisałam wypowiedzenie z Vectry i umowę z Netią. Poszłam do Vectry oddać router. Tam powiedzieli że w żaden sposób nie można anulować umowy zanim wygaśnie. I że Netia nie ma dostępu do danych Vectry tak że to jest całkowite kłamstwo o przeniesieniu. Także Pani powiedziała że mamy 14 dni żeby odstąpić od umowy z Netią. Inaczej będziemy płacić na 2 umowy. Dowiedziałam się że wielokrotnie było zgłoszone do urzędu o takim oszustwie. Zadzwoniłam do Netii żeby zrezygnować. Ale nie na infolinie lech na telefon z ulotki, którą zostawił ten Pan. Natomiast zaczął namawiać mnie i mówić że to Vectra oszukuje i po prostu nie chcą klientów puszczać. Powiedział że przeniesienie trwa miesiąc. (a po tym minie 14 dni i nie będę mogła odstąpić). W końcu powiedział że okay anulujemy. Następnego dnia zdecydowałam zadzwonić jednak na infolinie. Tam powiedzieli że nic nie jest anulowane i rzeczywiście mnie oszukali. Zarejestrowali rezygnacje. Urządzenie Netii to ja jeszcze za swój koszt muszę wysłać ponieważ tak jest wpisane w umowie. Mało tego; instalator obciął mi kabel Vectry i teraz nie mam żadnego internetu. Muszę jeszcze do Vectry wpłacić żeby mi to naprawili bo to jest jakby z mojej winy.
    WadyOSZUSTY
    MiejscowośćJawor
  • ~Olha / 2022-05-05 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    I would never have thought that in Europe could be such bad internet! but netia proved otherwise! The speed of the Internet is just miserable! Just awful! netia you brazenly deceive people!
    no one from support speaks english!
    ZaletyNo
    WadyAll
    MiejscowośćKrakow
  • ~Oliwia / 2016-09-27 18:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam internet z Netii ok 2/3 lat . Na poczatku bylo wszystko dobrze , ale jak internet zaczal sie psuc i nie mialam zasiegu , łaczyl mi sie 2 razy dziennie na pare minut a potem znowu zasieg ginal . Dzwonilam do obslugi Kilkakrotnie i tumaczyłam co i jak , ale nic nie skutkowało . Odpowiadali ze to moja wina i tak temat sie konczyl . Nie polecalm internetu z Netii!!! Zero kontaktu z obsluga jak juz sie dodzwonie to zostaje odeslana z kwitkiem . Nie polecam ...
    Zaletynie znam zalet :0
    WadyWad jest duzo : Brak zasiegu , Zero pomocy z obslugi kienta
  • ~olunia / 2010-04-16 22:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Trzy miesiące temu podpisaliśmy umowę z Netią, od początku były same problemy najpierw jakaś pani na infolinii nie potrafiła zapisać poprawnie nazwiska, i pomimo faksów telefonów na fakturze dalej jest inne nazwisko. Poza tym internet działa b. powoli, a w godzinach szczytu wcale.
    Do końca umowy i żegnaj Netio!!!!!
    Zaletycena
    Wadyczęsty brak dostępu do internetu
  • ~ona / 2021-02-05 12:29
    Ocena: 1.25 / 5
    UWAGA !!!
    Nie wierz w ani jedno słowo naciągacza z Netii, ani też w ich reklamy
    Faktura za pierwszy miesiąc 190 pln, podczas kiedy deklarowano 70pln miesięcznie i aktywacja 0 zł
    Faktycznie, aktywacja 68 pln, abonament 122 pln
    F-rę dostałam pomimo wypowiedzenia umowy
    Przyczyn rezygnacji już mi się nie chce opisywać
    Komentarz na infolinii po zgłoszeniu reklamacji odnośnie bezpodstawnego wystawienia f-ry :
    System Wystawił, dostanie pani korektę,
    Przepraszam - brak
    ZaletyW miarę szybki kontakt z infolinią,
    Wadycałe mnóstwo
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ona / 2024-03-20 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to jedna z najgorszych firm. Podpisana umowa na internet, w której stało jak wół, że internet będzie po tygodniu. Czekałam półtorej miesiąca. W dniu, w którym zrezygnowałam z umowy, łaskawie przywieźli sprzęt.
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie
    MiejscowośćKatowice
  • ~Onaa / 2022-07-09 17:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Netia ma super internet i super konsultantów w reklamie. Jeszcze kilka lat temu jak miałam problem to reakcja i pomoc była natychmiastowa. Podczas rozmowy konsultant odkłada słuchawkę bo mu się rozmowa nie podoba to chyba całkowity brak kultury i profesjonalizmu.
    WadyZbyt słaby internet lub wręcz przerwy.
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~Orest / 2024-03-18 19:12
    Ocena: 4.25 / 5
    super polecam szczególnie dzięki lnstagram:znieprawiona super mi poprawiła wieczór!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~oriental_chicek / 2010-06-29 12:32
    Netia i Neostrada korzystają chyba z tego samego łącza , wiec nie powinno być problemu z zasięgem, a jeśli chodzi o prędkości to chyba każdy operator podaje max. prędkość, co nie oznacza ,że zawsze taka będzie. Osobiście wydaje mi się,że ostatnio prężnie rozwijają się operatorzy neta mobilnego. Coraz większe prędkości i niższe ceny, przynajmniej teraz , po obniższe cen - 25 % we free.
  • ~oriental_chicken / 2010-02-19 13:30
    Krzysztof dlaczego jesteś niezadowolony z Netii? Widze, ze opinie dosc podzielone , są negatywne opinie, ale widze ze rowniez zwolennikow nie brakuje. Czy to może wynika z miejsca zamieszkania? Mieszkam na obrzezach Warszawy, wiec licze się z tym , ze z prędkością może być roznie, ale obawiam się żeby nie zrywalo polączenia:/. A orientujecie się czy Neostrada nadal daje możliwość wzięcia neta na probe? Przez jaki okres można testowac?
  • ~oryginalus / 2020-02-13 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwieksza banda zlodzieji jaka istnieje, naliczanie zawyzonych faktur, urudniony kontakt ,zwlekanie z realizacja reklamacji. Ogolnie wieczne problemy! Nigdy Wiecej z tymi qwami nic niechce miec do czynienia.
    ZaletyBrak zalet
    WadyJak wyzej.
    MiejscowośćKrakow
  • ~Oszukana klientka / 2018-01-26 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukana klientka
    Przed chwilą otrzymałam e-fakturę, kwota wyższa o 20 zł jakim prawem ?. Bardzo częste prerwy w dostawie internetu. Kontakt z infolinią i Biurem Obsługi tragedia, a jak już się doczekam na połączenie po kilku minutach połączenie jest zerwane. Nigdy więcej Netii oraz UPC.






























    Zaletybrak
    Wadypodwyższenie kwoty faktury pomimo zapewnień, że kwota przez czas trwania umowy nie ulegnie zmianie, częsty brak internetu, Kontakt z BOK czasochłonny
    MiejscowośćKraków
  • ~Oszukany / 2018-09-19 06:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy dostawca internetu na rynku!
    Ulubiony ich tekst - awaria masowa . Jestem bez internetu 2 dzień, Na naprawe mają każdorazowo do 48h, ciekawe czy się wyrobią. Z poprzednimi dostawcami nigdy nie było takich przerw, skusiła mnie niska cena, Umowa podpisana 2tyg temu i już taka wtopa a tu jeszcze 2 lata… uff
    WadyPrzerwy w dostawie internetu 48 godzin
  • ~Oszukany abonent / 2018-01-10 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA PUŁAPKA !!!!!!!!!!
    Reklamują internet 150 mb/s i deklarują, ze na ich routerze po wifi jest spadek transferu na poziomie 10-15%

    Mam 63 mb/s. W dziale reklamacji poinformowali mnie, ze powinienem się cieszyć bo to i tak dużo. Nie mam na piśmie wypowiedzi technika, wiec reklamację tez moge sobie wlozyc w buty.

    Nawet gdyby po ich routerze wifi transfer będzie na poziomie 10mb/s to według nich jest wszystko ok.

    Oszukany klient!!
    WadyOszuści na bezczelnego
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Oszukany Netii / 2018-06-18 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra!!!! Firma PULAPKA !!!
    Począwszy od nieuczciwie zawartej umowy, dalsza obsługa klienta to horror. Nie odpowiadają na monity reklamacyjne. Mimo nadania numeru sprawie, zgłoszenie wisi nie załatwione 4 miesiące a sprawa nie załatwiona. Byłem wcześniej 9 lat klientem vectry, przedstawiciel skusił mnie ofertą która okazała się nie prawdziwa. Stosują elektroniczne umowy, więc miał możliwość manipulacji. Bardzo żałuję, że wdepnąlem w tą firmę "krzak". Vectra to nie jest osmy cud świata, ale doceniam święty spokój, który miałem. Teraz szarpanka i upokorzenie klienta. Transfer internetu, który podają na ulotkach i przy podpisywaniu niech was potem nie zdziwi. Mam połowę z tego co na umowie i pani mówi, ze i tak mam szczęście, router wifi obniżą transfer- mimo, że jest ich firmowy. O tym jednak nie informują przy podpisywaniu umowy.
    WadyPrzedstawiciel handlowy może was oszukać, potem jest słowo przeciwko słowu- więc zostajecie z konsekwencjami. Firma się nie poczuwa
    Miejscowośćwarszawa
  • ~P / 2019-07-28 22:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet to kpina. 2 urządzenia podłączone i łącze zapchane. Telewizja nie lepsza lekka burza i koniec oglądania. Porażka.
    ZaletyJak nie ma burzy i wiatru jest ok.
    WadySłaby Internet.
    MiejscowośćRadlin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2599
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021