Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek Lewicki / 2013-10-08 19:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Obiecywali 20 a przeważnie jest 4 Mb/sk
    A przy niskich szybkościach telewizja chodzi tak marnie, ze oczy bolą
    Z cała pewnością do HD to się ma jak ruska kosiarka do mercedesa.
    ZaletyOgólnie działa stabilnie i jak na moje potrzeby internetowe - wystarczająco. Ale dałem się namówić na telewizję. A tu juź szybkość odgrywa powazna rolę. I niestety. jeśli idzie o szybkość - to mam ok 20% tego za co płacę
    Wadybrakuje mi tych 80% z tego za co płacę
    Z usług Netii korzystam już kilka lat, przeniosłem się z Neostrady, bo to był zupełny horror
  • ~Marta / 2015-10-20 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM .....OBSŁUGA KLIENTA W KWESTII AWARII JEDNO WIELKIE NIEPOROZUMIENIE !!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyNIE MA CHYBA POZYTYWNEJ A NAJGORSZY JEST CZAS USUNIĘCIA AWARII ..CZAS REAKCJI 48 H NA PAPIERZE !!!!
    OD CZASU PRZEJĘCIA DIALOGU
  • ~Matchevy / 2012-12-04 01:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem w tej firmie z internetem już chyba 6 lat. Na początku firma ta była naprawdę w porządku. A teraz to co się dzieje to woła o pomstę do nieba. przenosiliśmy się do nich z telefonem. Wszystko pięknie, zapewniano mnie że internet z telefonem będzie z pakietowany z internetem we wrześniu. W ogóle narobili bałaganu z umowami. Najpierw napisali na mnie a potem na mnie i żonę. Czyli łącznie przysłali kurierem dwie umowy. Ale to jest nic. Zaczęło się we wrześniu. Lawina telefonów o przedłużenie umowy na internet. Odmawiałem bo wtedy kiedy dzwonili to nie miałem czasu. Jak zadzwoniłem i poprosiłem o to z pakietowanie to powiedziano mi że nie można bo internet i telefon jest na osobnych umowach i potrzebne jest połączenie kont. To ja z oburzeniem wygadałem swoje a ta pani z wielką łaską przyjęła to zgłoszenie. Po kilku dniach zadzwoniłem i co się okazało: można połączyć konta. To wtedy mówię że chciałbym przedłużyć umowę na internet. Zaproponowali mi oczywiście 20 mb/s. Ale przez wrodzoną dociekliwość zapytałem się czy moje łącze wyciągnie ta prędkość. A pani mnie poinformowała że nie i może mi zaproponować 10 mb/s. Do tego to cudo netiaspot. Zgodziłem się. No i co? Jest grudzień i niby już miałbym mieć to 10 mb. A nie mam. Najszybciej chodzi mi z prędkością w porywach 7 mb. A netiaspota jak niema tak nie widać. Najlepsze jest to że 20 mb miałem mieć za 69.90zł a 10 mb mam za 45.90zł. Wniosek - naganiają ile wlezie
    ZaletyW miarę rozsądna cenowo
    WadyBałagan, niekompetencja, nieczyste zagrywki i beznadziejne routery
    6 lat
  • ~max / 2007-11-29 18:22
    Jak działał to ok, ale przestał działać i ponad 2 tyg nikt nie może tego naprawić.Panienki z infolinii bardzo miłe, ale ja nie chcę się z nimi umawiać na randkę , tylko chcę aby działał internet.Nie sposób zdobyć jakikolwiek telefon do kierownictwa.To chyba firma zmilitaryzowana -wszystkie kontakty tajne.
    Zaletymiły głos panienek z infolinii
    Wadybrak internetu
    działał jakieś 2 m-ce
  • ~Michał / 2014-11-13 11:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam jestem w netii miesiąc, i już od pierwszego tygodnia umowy wyczekuję z utęsknieniem jej końca. Beznadziejny kontakt, kompletne olewanie sprawy oraz gburowatość pracowników to tylko niektóre z cech tej "sieci". Dla przykładu podam pewną sytuację. Nie mam internetu co środę od początku zawarcia umowy i nie pomaga, że dzwonię mówię, że internet za, który bądź co bądź płacę jest mi w tym dniu najbardziej potrzebny. W słuchawce słyszę standardowe "A zresetował pan modem?" i cenne rady w stylu "proszę sprawdzić czy nie wypiął pan kabla i nie włożył go do innego wejścia". Po całej rozmowie słyszę tylko standardowe i oklepane "Pana zgłoszenie zostanie wysłane i potraktowane jako priorytet, na pewno to naprawimy. A ja kończę bez internetu w następną środę. Z racji, że mieszkam w dużym mieście, przy wyborze dostawcy muszę kierować się jego zasięgiem na osiedle na którym mieszkam. Jedyne sieci jakie do mnie docierają to Netia i miejski ineternet, który oferuje radiówkę tylko o prędkości maks 6mb/s. Jak tylko zakończy się umowa od razu przenoszę się do miejskiego, który choć wolniejszy nie może być gorszy, bo od netii to naprawdę nie wiem jaka sieć mogłaby być gorsza. Zachęcam Was do rozważenia zawarcia z nimi umowy, bo patrząc na pozostałe opinie możecie sami stwierdzić jakie netia ma podejście do klienta. Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam
    Zaletyczasem jest internet
    Wadypopatrzcie na recenzje
    miesiąc
  • ~mjarz / 2015-09-05 22:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Obiecane 20Mb/s w DROPS. Na początku max 16Mb/s a później tylko gorzej. Od miesiąca rwie łącze a szybkość nie przekracza 10Mb/s.. jest 5Mb/s... 1Mb/s... 8 Mb/s. Non stop zgłaszam awarię ale zero skuteczności ze strony netii (specjalnie z małej litery). Mam około 800 metrów do centrali - teraz mi mówią że na moim łączu może być max 14Mb/s to czemu wcześniej przy podpisywaniu umowy tego nie powiedzieli ? Czemu wcześniej miałem 16 ? Czemu OPL bo to jest OPL infrastruktura proponuje mi 80 MB/s ?! Tracę cierpliwość i sądzę że jak nic się nie zmieni to jeszcze w tym miesiącu im podziękuję za ten syf który sobą reprezentują.
    ZaletyBrak umowy terminowej
    WadyRwie połączenie, tragiczna szybkość nawet 20 razy wolniej niż max z oferty
    około 2 lat, 49pln
  • ~Ness / 2015-02-01 13:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągłe przerwy w dostawie internetu powtarzające się dosłownie co minutę..Paniusie na infolinii potrafią tylko powiedzieć coś w stylu: "no faktycznie, są u pani rozłączenia'. Mimo kilkukrotnej interwencji problemy nie ustały, a nawet jest ich więcej. Nie potrafią dobrać prędkości łącza do kabla. Jest do 10 Mb w umowie? a walnijmy klientowi tyle, nie ważne że łącze nie udźwignie ;]
    Od czterech miesięcy ta sama historia.
    Nie ma sensu się z tym dziadostwem użerać, no chyba że do końca umowy ;/
    ZaletyNiezauważalne
    WadyWskazane w treści opinii
    2 lata, 59 zł
  • ~Nie polecam / 2013-05-10 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia S.A. co to takiego? Jest to firma której płacisz grubą kase za produkt bez gwarancji... Co to oznacza? Zamawiając internet z netii są 2 opcje. Albo dostaniesz to co obiecują (kable netii) albo odwrotnie (kable TP). Ja niestety mam 2gą wersję kable TP. Byłem przepinany na centrali kilka razy zacząłem od karty ADSL2+ a skonczyłem nie wiem na czym... Internet z dnia na dzień był coraz gorszy a dzwonienie na infolinie nic nie dało... Powodów jest kilka - brak wiedzy pracowników, ich negatywny stosunek do pracy ponieważ nie chcą w niczym pomóc, doradzić nie wiem normalnie jakbym gadał ze ścianą nic nowego się nie dowiaduję , a tylko tracę czas. Ocena dla netii 0 ponieważ ? znaję sobie sprawe że mogą być trudności z komunikacją z TP ale co mnie to obchodzi skoro płace za 20mb a dostaje 1mb. Jak się cos obiecuje mam to napisane w umowie, głównie dlatego do nich przeszedlem to powinni się z tego wywiązać. UWAGA !Rozwiązać umowę z netią nie jest tak prosto jest połowa miesiąca a pracownik netii powiedział że umowa zostanie rozwiązana pod koniec czerwca... Nie polecam tym którzy maja internet na kablach TP, lepiej zostać w TP bo z nimi przynajmniej jest dobry kontakt i dzwoniąc do nich można się spodziewać reakcji a netii jakiegoś buraka na linii który nie wie gdzie pracuje i co tam ma robic...
    ZaletyMożna nawet oglądać grafikę na googlach
    Wadyzbyt wiele
    zbyt długo, za drogo
  • ~Paweł / 2015-11-04 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest nienormalna instytucja, nawet najgorszemu wrogowi bym nie polecił tej firmy. W każde late wielkie problemy z internetem. Raz nawet przez 10 dni nie było i tylko mówili, że usterka zostanie usunięta w ciągu 48h. Straszni naciągacze.
    ZaletyBrak
    WadyProblemy z internetem, naciąganie, nie informowanie itd...
    4 lata
  • ~Piotr / 2013-11-10 04:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet "Do 20 MBit" przez cały weekend skacze w okolicach 2MBit na sekundę. Połączenie zrywa się notorycznie - czasem nawet w odstępie kilku minut. Najgorszemu wrogowi bym tego nie polecał.
    Zaletybrak
    Wadydziesięciokrotnie zaniżona prędkość transferu, zrywanie połączenia
    miesiąc, 60zł/m-c
  • ~radi / 2012-07-19 11:42
    Ocena: 1.50 / 5
    OSTRZEGAM i ODRADZAM !!!
    Konsultanci mili tylko przy sprzedaży usług,czuję się okłamywany, przy sprzedaży zostałem poinformowany, że gdyby w razie przeprowadzki okazało się, że w nowym lokalu nie będzie warunków technicznych do przeniesienia internetu, nie będę płacił kary, teraz domagają się zapłaty.
    Podczas przełączania internetu z TP SA do Netii, odcięli internet na 1,5 miesiąca!!! Każdy konsultant przekazywał inną informację o potrzebie wysyłania innych oświadczeń, które i tak okazały się niepotrzebne.
    W innym lokalu po poprzednim wynajmującym zostało gniazdo NETII, trzy dni udowadniali mi, że nie mają tam linii, chociaż wszyscy sąsiedzi mieli telefony w netii bo akurat TP SA nie miała tam żadnego przyłącza.
    Wielki bałagan, niekompetentni i niekulturalni konsultanci, przekazują sprzeczne informacje, jeżeli korzysta się z innego rutera wszelkie awarie internetu zrzucają na winę użytkownika. O wszelkie interwencje technika trzeba się wykłócać i dzwonić po kilka razy, aż trafi się na konsultanta który wyśle technika. Włączają intenet za szybki do możliwości łącza i dochodzi do bardzo częstego zrywania połączeń z internetem, nawet co godzinę, każde zerwanie wymaga zrestartowania routera.
    Jedna wielka katastrofa. Korzystam z internetu Netii w trzech lokalizacjach i wiem co piszę, wszędzie te same problemy. Na szczęście telefony zostawiłem w TP SA i już za 6 m-cy wracam do nich z internetem.
    ZaletyBRAK
    Wadyniekompetentna i niemiła obsługa, złe parametry techniczne,
    18 miesięcy
  • ~robert / 2015-10-12 22:24
    Ocena: 2.00 / 5
    internet to jeden wielki syf omijac ich szerokim łukiem!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak
    1,5 roku 50 zł
  • ~seba / 2012-07-21 16:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Obiecali 20Mbs a mam około 8Mb, przy wyłączonej telewizji i odłączeniu drugiego komputera, ale w umowie jest wpisane że "DO 20Mbs", więc jak dostarczą 1Mbs to też mozna powiedzieć że spełniają warunki, tylko takie olewanie klienta ma "krótkie nogi". Co do telewizji Netii to KOMPLETNA TRAGEDIA, zaniki sygnału, psujący się dekoder, ponoć od burzy, fatalny serwis, czasami można sobie czekać z tydzień na jakąkolwiek reakcją...
    ZaletyMożliwość ostrego ochrzanienia konsultanta, pewnie się już przyzwyczaili...
    WadyFatalna obsługa, opieszałość, dużo mniejsza przepustowość niż obiecują...
    Dwa miesiące telewizja i 20Mb (ogólnie klient na telefon stacjonarny od 1999r).
  • ~Skow / 2015-10-29 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czerwca walczę z jednym problemem - rozłączający się internet. Codziennie od 2 do 6 razy. Dzisiaj mi rozłączyło 3 razy, dodam tylko, że mamy dopiero godzinę 17:17. Kończe ze złodziejami współpracę. NIE POLECAM
    ZaletyŻadne
    WadyZbyt długo by wymieniać...
    Zbyt długo i zbyt dużo zapłaciłem...
  • ~Stanisław / 2013-08-21 17:48
    Ocena: 2.00 / 5
    mobilny internet
    Zaletybrak
    Wadycałe mnustwo
    od 3 miesięcy
  • ~szopik / 2013-05-13 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przygoda z dramatem, jakim jest Internetia.
    Szanowni Państwo, mam nieprzyjemność korzystania z Państwa usług i dzwonienia kilka razy w miesiącu i zgładzania awarii. Korzystam z routera WIFI i mam nieprzyjemność przepiania za każdym razem bezpośrednio do komputera kabel żeby podać IP panu w telefonie i za każdym razem przesuwać, biurko, komputer, szafę. Już na samym początku miałem nieprzyjemność podczas podpinania internetu gdzie Panowie, którzy przyszli nie potrafili skonfigurować routera i powiedzieli, że oni mieli tylko wprowadzić kabel do mieszkania, a nie uruchomić mi internet. A teraz się męczę z Państwem na szczęście mam umowę na czas nieokreślony i właśnie pojadę ją rozwiązać. Jak że się cieszę w tym momencie, że nie udało się wam mnie namówić na dłuższe zobowiązanie. Mam nieprzyjemność również, że mówi mi się, że internet działa, kiedy jest inaczej. Mimo że pracuję w IT i wiem, co mówię to Pan w słuchawce nie słucha, co mam do powiedzenia tylko wymyśla teorie. Mimo że naprowadzam na problem jest on bagatelizowany. Od kilku miesięcy na ulicy Wielickiej, 73 w Krakowie co chwila są problemy z usługą świadczenia Internetu. Niestety, jakość takiej usługi, za którą płacę i dodatkowo każda rozmowa z konsultantem mnie kosztuje, a jako że pracuję przez Internet to tracę dodatkowo czas, a Państwo nie zwracają mi kosztów, ponieważ usługa może nie działać 23 godziny i włączycie ją na 1 godzinę i wszystko jest według was OK. Cóż na szczęście mam wolność wyboru :)
  • ~typowy seba / 2014-12-08 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i kilometr mułu, mam umowę na internet 16Mb/s (przedłużoną), a faktycznie mam 1Mb/s i to z gigantycznym PINgiem, który uniemożliwia otwarcie większości stron (tą odświeżałem 4x zanim się załadowała).
    Jak dzwonię, żeby wezwać serwisanta to Pan na infolinii wciska mi kit, że na kablach w mojej okolicy szybciej się nie da i nic się nie da zrobić, ale serwisant będzie dziś albo jutro. Minęło 11dni i nadal brak serwisanta i poprawy. A na kablach w tej okolicy na bank da się osiągnąć 16Mb/s bo wcześniej przez 2lata miałem w netii taką samą umowę i internet działał sprawnie, a po przedłużeniu umowy na kolejne dwa lata jakby (odcięli) mi internet ot tak z dnia na dzień, Nie polecam nikomu bo u nich łatwe jest tylko podpisanie umowy, wtedy są na zawołanie jak grzeczne pieski, a teraz jak już mam umowę, to mają mnie w nosie i nic nie robią sobie z tego, że nie dostarczają mi takiej usługi jaką zamówiłem.
    Zaletybrak zalet
    Wadynie wywiązują się z umowy, olewają klientów, nie chcą naprawić łącza które od niedawna szwankuje, konsultanci z infolinii nie mają pojęcia o tym o czym rozmawiają z klientami, na słowo "PING" reagują jakbym po chińsku mówił, a to jeden z podstawowych parametrów sieci.
    o wiele za długo i o wiele za drogo
  • ~wscieklyuzytkownik / 2012-09-01 12:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam firmę NETIA jako dostawce internetu

    Z Powodu:

    Ich system jest tak zrobiony, że raz w tygodniu w nieoczekiwanym momencie ogranicza internet, pomaga zresetowanie modemu, ALE jeśli masz włączone programy pracujące z internetem, to SZLAG TRAFI ICH PRACE, będą się cały czas rozłanczać, na przykład około godziny 5:00, 6:00, 8:00 czy 23:00, lub kiedykolwiek, gdy wystąpi ten czynnik, najczęsciej jak Cie niema przed komputerem. Pozdrawiam.
    Zaletyzmienne IP
    WadyZAWODNY internet, rozłącza Cie raz w tygodniu, Twoje programy przestają działać. Niskie przepustowości w ofercie, kiepska oferta.
    Około 4 lat.
  • ~zulu / 2012-12-15 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem umowę przez kuriera, po ok dwóch tygodniach zadzwoniłem z pytaniem kiedy się koś zjawi by podłączyć internet, w ignoranckim tonie otrzymałem odpowiedz że jeszcze muszę sobie poczekać po umowa musi się uprawomocnić i od tego momentu mam jeszcze czekać 21 dni!!! Po miesiącu zadzwoniłem ponownie z pytaniem co dalej z tym podłączenie to otrzymałem odpowiedz że w umowie jest błąd i nie wiadomo kiedy będzie zrealizowana gdyż najpierw musi skontaktować się ze mną przedstawiciel ale nie wiadomo kiedy?! Po 31 dniach od od zaksięgowania umowy napisałem wypowiedzenie zgodnie z regulaminem że jeżeli do 30 dni nie udostępnią sygnału to można wypowiedzieć umowę z winy Netii. Wysłałem wypowiedzenie poleconym i mam nadzieję że to już koniec. Nie polecam nikomu tej firmy,totalne olewanie klienta.
    Zaletybrak
    Wadyniekompeteęcja, arogancja, ignoranctwo
  • ~Zygii / 2013-03-19 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Net 6 mb/s w dzien to ledwo 50 kb/s co chwile wywala ogólnie taki szajs
    Zaletybrak
    Wadyza dużo wymienać
    1,5 roku 80 zł
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3017
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024