MiejscowośćPoznań
strona 115 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »
-
~Memesis / 2018-04-21 15:41
Nieustanne przerwy w dostawie internetu, czasem kilkusekundowe, czasem kilkugodzinne (średnio raz na miesiąc trzeba wówczas dzwonić i jakoś załatwiają problem po ich stronie 'poprawiając parametry' - co?), to cholernie niewygodne dla kogoś, kto chciałby grać rankingowo w gry sieciowe lub CHOCIAŻ rozmawiać przez skype'a bez problemu. Ale nie, nawet tego nie uciąga, stale szum - co jest problemem, gdy partner mieszka za granicą i chciałoby się pogadać (no bo o wspólnym graniu nie ma co marzyć, co jest mi solą w oku, bo oboje uwielbiamy gry multiplayer). -
-
~Mer / 2018-06-11 14:00
Przestarzała infrastruktura (do 20 Mbit/s). Ceny prawie takie same, jak w dużo szybszym światłowodzie. Promocje cenowe tylko dla nowych. Starzy jak się przyzwyczaili dużo płacić, to niech płacą dalej. Zaletystabilnść.Wadyprzestarzała infrastruktura CU.MiejscowośćToruń -
~Merkury / 2020-05-01 03:37
Obsługa klienta to totalna porażka, rezygnowałem z płatnych usług, kilkukrotnie prosiłem o wyłączenie bezpiecznego internetu, a pani nadal mnie namawiała do zostawienia tej usługi, skończyło się bardzo nieprzyjemną awanturą WadyTelefoniczna obsługa klientaMiejscowośćRybnik -
~Merlin660 / 2016-08-26 14:17
Witam. Mam Internet w Netii od tygodnia,tak więc trudno mi obiektywnie ocenić,ale póki co,jestem zadowolony. Instalacja została przeprowadzona fachowo,pan był uprzejmy,a umowa na 22 MB faktycznie jest 18-19MB. Filmy online czy Youtube bez problemu. Żadnych skoków ani spadków prędkości na razie nie stwierdzam. Test prędkości(posiadam router Netia Spot) na kilku portalach jest identyczny,PING 30. Poprzednio Internet miałem z MNI TELECOM.Firma przestała działać,nabijając ludzi w butelkę. WadyProblem z dodzwonieniem się na opolską infolinię. -
~Methius / 2022-11-28 12:34
Od dwóch tygodni brak internetu w firmie, w budynku stary switch od 10 lat. Kilka komputerów w ratuszu ma zrywany sygnał wiele razy dziennie, oczywiście przed wielką awarią światłowodu jaką w tej chwili wciskają. Nie da się prowadzić firmy w takiej sytuacji, skandal. WadyOpisałem chyba wystarczająco?MiejscowośćBytom -
~michal / 2009-11-22 20:36
W tej sieci nie ma żadnej wolności wyboru, nie obchodzą ich ludzie, chodzi im tylko o złapanie klienta.
Jeśli wydaje ci się że zaoszczędzisz w neti to grubo się mylisz, dużo więcej w niej stracisz. Podsumowywując straciłem w neti już 600zł a suma straconej kasy nadal rośnie.
Pozdrawiam.Zaletynie znalazłemWady-obsługa klijenta do bani -
~Michal / 2017-12-14 23:51
Tragedia!!! Nie polecam!!! Szybszy internet mam w telefonie który niestety muszę udostępniać z uwagi na najniższy transfer w Polsce! Przpustowość na poziomie 12 KB/s! Kpina i żart!!! Postaram się, aby zerwano ze mna umowę!!! ZaletyAbosultnie nie posiada!WadyTransfer, Cena, Obsługa klientaMiejscowośćCzęstochowa -
~Michal / 2023-04-04 10:45
Hejka,
Bardzo nie polecam Netii jako firmy.
Miałem przedłużoną umowę, ale niestety musiałem się przeprowadzić. Miałem bardzo podobne dwa mieszkania do wyboru, w jednym Netia świadczyła usługi w drugim nie. Wybrałem więc to w którym świadczyła usługi - potwierdzone telefonicznie, oraz reklamy na klatce schodowej. Po podpisaniu aneksu o przeniesienie usług i przeprowadzce, okazało się, że jednak nie da sie podłączyć neta, bo przewody są uszkodzone, a Netia za nie nie odpowiada. Zostałem więc bez internetu. Po prawie miesiącu głupich rozmów, zaproponowali mi internet z LTE. Podpisałem więc tego samego dnia umowez Toya i Toya podłączyła mi neta następnego dnia używając kabla koncentrycznego.
Unieważnienie umowy z netią ze względu na ich wprowadzenie mnie w błąd zostało odrzucone, odwołanie od decyzji również. Musiałem więc zapłącić karę 900zł za zerwanie przedwczesne umowy! Paranoja. Polecam trzymać sie z dala od tej firmy!ZaletycenaWadyObsługa klienta- wprowadzanie w błąd, niekompetencja działu obsługi klientaMiejscowośćŁódź -
-
~Michal / 2023-09-20 09:00
Mógłbym 2 tomy opowieści napisać na temat fatalnie świadczonych usług Netia, niestety nie mam czasu.
Proszę mi wierzyć, jeżeli macie Państwo możliwość wyboru innego usługodawcy nawet kosztem przepłacenia 5-10zl miesięcznie za usługę to proponuję to zrobić.
Pozwoli to uniknąć dodatkowych kosztów, prób wyłudzenia pieniędzy oraz trakowania jak śmiecia.ZaletyCzasami trafi się niewinna osoba w tej organizacjiWadyOszustwa, odwoływanie wizyt montażu, obarczanie winą za wlasne błędy, próby wyłudzenia pieniędzy (1700zł)
Fatalna obsługa klienta (jedna Pani się trafiła w porządku)MiejscowośćWarszawa -
~Michał / 2017-10-13 13:56
No niestety NETIA to syf jakich mało. Same problemy. Próbowałem dwa razy i zawsze jest coś nie tak, a to ich pseudo przedstawiciel Cię oszuka, później się okazuje że usługa miała być, a nie ma. Oczywiście za usługę zapłacisz, potem możesz sobie pisać wyjaśnienia i reklamacje. Dział reklamacji ma klienta głęboko w poważaniu,a jak nie zapłacisz to naliczą Ci odsetki. Potem jeżeli nawet uznają cudem reklamacje, to będziesz musiał pisać kolejną o zwrot naliczonych odeset etc. Tragedia. Skończy się okres promocyjny (umowa podpisana na 2 lata, można zapomnieć jakie tam były wszystkie warunki umowy) wtedy Netia zamiast np wyjść frontem do klienta i napisać e-mail przypominający że kończy się umowa i okres promocyjny w związku z tym zmieni się to i to, to robi swoje. I z opłaty A robi się 3xA. Podpisałem z nimi umowę bo to Polska firma, ale niestety tak działającego działu reklamacji i obsługi klienta nikomu nie polecam. ZaletyMają dośc dobrą ofertę.WadyTragiczni, nierzetelni i nieuczciwi przedstawiciele sprzedający usługi. Handel danymi osobowymi. Niby można zgłosić do GIODO ale komu się chce. Tragiczny, nastawiony od razu na "nie" dział reklamacji. Brak zwykłej przyzwoitości. -
~Michał / 2017-11-29 11:10
Ciągle problemy z internetem problemy z dodzwonieniem się
ZaletyBrak zalet same wadyMiejscowośćLubin -
~Michał / 2018-04-03 11:03
Sposób w jaki konsultanci rozmawiają z klientem jest tak zmanipulowany że tak do końca nie można dowiedzieć się za co zapłacę i ile. Klient nigdy nie dowie się jaki otrzyma rachunek na koniec miesiąca. Zaletypłać i nie stękajWadyniewolnicze przywiązanieMiejscowośćWrocław -
~Michał / 2018-05-03 12:09
Jedyne co dobre to cena w porównaniu z konkurencja, dekoder nie używalny posługa klienta tragedia żeby zgłosić jakaś reklamacje zostaje się drogą listowną ogólnie nie polecam MiejscowośćWroclaw -
~Michał / 2018-05-17 19:45
Szkoda słow, predkosc w ofercie max 100 na poziomie 15 mbps, nie wazne czy na netia super spocie czy wypasionym routerze problemy z trasowaniami ZaletyBrakWadyNiska jakosc polaczenia, brak kompetencji, dlugi termin usuwania usterek, trzeba czytac dobrze umowyMiejscowośćKraków -
~Michał / 2018-05-17 19:45
Szkoda słow, predkosc w ofercie max 100 na poziomie 15 mbps, nie wazne czy na netia super spocie czy wypasionym routerze problemy z trasowaniami ZaletyBrakWadyNiska jakosc polaczenia, brak kompetencji, dlugi termin usuwania usterek, trzeba czytac dobrze umowyMiejscowośćKraków -
~Michał / 2018-06-22 14:16
Zastanawiam się skąd te wszystkie negatywne opinie. Z Netii (wcześniej Dialogu) korzystam już od dobrych kilku lat. Transfery na testach były zawsze nieco wyższe niż deklarowane. Sporadyczne awarie były naprawiane szybko i sprawnie.
Obecnie mam łącze 900mbit na światłowodzie doprowadzonym do mieszkania. Pomimo "granicznego" transferu dla urządzeń sieciowych połączenie jest stabilne a szybkość transferu zależna od nadawcy, np. aktualizacje MSOffice lecą na pełnej szybkości. Polecam.Zaletyszybkość, stabilność, szybka reakcja na zgłoszone usterki, cenaWadybrakMiejscowośćWroclaw -
-
~Michał / 2018-11-01 11:01
Najgorszy internet jaki kiedykolwiek wcześniej miałem. Prędkość tragedia, obsługa klienta na poziomie targowiska. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćWołomin -
~Michał / 2019-01-05 13:45
Najgorszy dostawca internetu z jakim miałem do czynienia. Ciągle jakieś awarie. Od kilku dni mam internet przez kilkadziesiąt minut, później przez tyle samo nie mam. MiejscowośćWrocław -
~michał / 2020-12-02 19:39
Unikajcie tego operatora. Brak kontaktu. Na infolinii czeka się ok 1 godziny na odbiór telefonu....ale bardzo szybko jak ktoś chce podpisać umowę ZaletyżadneWadyna maksaMiejscowośćWrocław -
~Michał / 2022-02-06 10:44
Internet stacjonarny od ponad 6 lat, ewentualne problemy po zgłoszeniu szybko rozwiązywane. Realne parametry łącza i cena lepsze niż u lokalnej konkurencji. Router/AP Netiaspot w miarę ok. MiejscowośćPoznań
strona 115 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »