Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariusz / 2017-06-18 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam internet ciągle się rozłącza, miałem UPC i nie było problemów teraz skusiłem się netie i nawet do głowy mi nie przyszło że mogą być takie problemy. Jeśli ktoś wie jak rozwiązać z nimi umowę bez ponoszenia konsekwencji to proszę o informację.
  • ~Mariusz / 2018-05-29 16:30
    Ocena: 4.00 / 5
    Internet do wybory szybki i bardzo szybki przynosi zadowolenie choć w mierniku prędkości dużo mniejszy niż na umowie ...
    Zaletyna pewno cena niezawodność
    Wadymarny kontakt a jak już ktoś zadzwoni z państwa obsługi po wypowiedzeniu to koszmar przykład dzisiaj poprosiłem po rozmowie o oddzwonienie o godzinie 13 już pani nie zadzwoniła ale wcześniej usłyszałem że pracuje do 14 ja niestety wyszedłem z pracy by odebrać telefon a pani po prostu ... nie zadzwoniła dziwicie się że ludzie szukają innych firm .....
    MiejscowośćKraków
  • ~Mariusz / 2018-07-20 14:04
    Ocena: 2.75 / 5
    szanowni panstwo chce dzisiaj podzielic sie z wami tym co mnie dzieki wam mnie spotkalo.
    byc moze ja tego nie pamietam zeby taka rozmowa byla ze mna prowadzona ale byc moze nt przedluzenia umowy, jesli jednak widzieliscie ze nie ma reakcji to wy jako dysponenci mozecie wyslac info na monitor o zachodzacym problemie ludzie sa w roznym wieku i maja zbyt wiele na glowie by pamietac zeby pamietac o drobiazgach wczoraj bez zadnego ostrzezenia wylaczyliscie mi TV gwarantujac jedno ze powrot do niej bede mial za tydzien. Ja tylko domniemam ze wspolpraca z bankiem uklada sie wysmienicie bo ten nie dotrzymuje terminow przeplywu gotowki i jesli zdarzy sie tak jak mnie taka przypadlosc w czwartek to ja nie mam zadnych szans na to by tv wrocilo do mnie w ciagu doby ja rozumiem wasz szczyt zadowolenia kiedy mozecie utzrzymujac szmal w banku zarabbiac sobie na procentach lokatach i huk go wie jeszcze na czym, tylko czy tak postepuja UCZCIWI USLUGODAWCY. W MOIM MNIEMANIU WY NIMI NIE JESTESCIEI ZASTANAWIA MNIA JAK TO SIE DZIEJE ZE NAROD WAS JESZCZE UTRZYMUJE
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mariusz / 2019-03-24 08:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Internet od netii zainstalowany w ciągu dwóch dni. Nie było żadnego problemu z poprowadzeniem kabelka światłowodowego. Jest giętki i można do ułożyć jak się chce. Montaż to robi tak jak mu się powie. Usługa na światłowodzie. Działa rewelacyjnie. Z umówionych 900 mbitow jest 850-900. Upload to zawsze 100 mbitow. Jestem zadowolony. Polecam do gier online.
    Dodatkowo wziąłem telefon stacjonarny do tej usługi i mam za 20 zł nielimitowane rozmowy na stacjonarne i komórki. Dodatkowo w cenie połączenia darmowe do UE USA i Kanada. Jakość stacjonarnych połączeń wysmienita.
    ZaletyWysoka prędkość przesyłu 900/100
    Niskie opóźnienie ping
    Router wifi od huawei
    WadyNie można podłączyć telefonu VoIP pod ich usługę. Nie podają danych do zalogowania na własnym sprzęcie sip.
    MiejscowośćOpole
  • ~Mariusz / 2019-10-02 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia jako jedyny dostawca ma tak utrudniony kontakt z klientem (w tym przypadku biznesowym)
    MIESIĄC czekałem na montaż internetu, kolejny MIESIĄC w którym 3 razy był serwisant naprawić sprzęt i internet nadal nie działa (oczywiście fakturki wpływają terminowo i wymaga się ode mnie także terminowej zapłaty, natomiast chyba nie rozumieją tego że w dzisiejszych czasach firmy często potrzebują internetu żeby móc zarabiać).
    Każda osoba na infolinii mówi zupełnie co innego. Kiedyś jak poprosiłem technika żeby poczekał na mnie 15 minut to powiedział żebym sp******ł. Gdyby nie fakt że jako jedyni mają łącza w tym miejscu wybrałbym kogokolwiek, nawet jeśli internet mieliby przynosić w wiaderkach ludzie z plemion z afryki - łatwiej się z nimi dogadać i obsługa zdecydowanie bardziej cywilizowana.
    Na innych lokalizacjach mam UPC, zawsze montaż w 48h, szybka instalacja i brak czekania godzinami i patrzenia się w ścianę aż łaskawie ktoś w końcu uruchomi usługę.
    Mam nadzieję że ta postkomunistyczna firma w końcu zbankrutuje, a przejmą ją jakieś bardziej normalne przedsiębiorstwa. Dziwię się że firma z tak beznadziejnymi usługami, tak skandalicznym podejściem do klienta ma prawo istnieć na rynku.
    Z życzeniami powrotu do normalności i dobrej obsługi klienta.
    Nie pozdrawiam.
    Wadysame wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~Mariusz / 2021-11-20 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    st to firma, która traktuje klientów jak śmieci!!!! W 2017r. zakończyłem z nimi współpracę. W dniu 20.07.br. otrzymałem z Sądu Rejonowego w Lublinie nakaz zapłaty z odsetkami prawie 800,00zł za to, ze od marca 2018r. nie opłacałem abonamentu. Adres był nie właściwy, nie było takiej umowy i sprawę sąd oddalił i umorzył. Co najciekawsze zwróciłem się do Netii z prośba aby przysłali mi tą umowę, protokoły przekazania sprzętu z tej ulicy gdzie nigdy nie mieszkałem. Ponadto moje dane umieszczono bez powiadomienia w Krajowym Rejestrze Dłużników. Odpowiedź była oczywiście lakoniczna, żadnych przeprosin tylko że oni oddali sprawę firmie windykacyjnej, a takowej umowy i protokołów przekazania sprzętu z tej ulicy nie posiadają. Sprawę przekazałem Policji i aktualnie prowadzi ją prokurator pod kątem wyłudzenia środków finansowych ode mnie przez Netię i nie właściwe wykorzystywanie moich danych osobowych. Jeżeli sprawa zostanie umorzona złożę wniosek do Sądu Rejonowego o zadośćuczynienie i nagłośnie sprawę w środkach masowego przekazu. O to CAŁA PRAWDA o NETII !!!!!
    ZaletyWYŁUDZANIE PIENIĘDZY
    WadyJEDNO WIELKIE OSZUSTWO
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Mariusz / 2022-03-23 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Patałachy, co tydzień awaria dla ludzi pracujących zdalnie z daleka od tej sieci.Brak kontaktu.Beszczelni konsultanci .
    MiejscowośćKraków
  • ~Mariusz / 2022-09-09 17:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia, mobilny LTE najgorszy jaki miałem, niska prędkość, dodatkowo inne zapewnienia od Pani z działu utrzymania klienta a inna rzeczywistość, brak możliwości sprawdzenia ilości pozostałego transferu, napewno nigdy więcej nie skorzystam z usług.
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość, infolinia, podejście obsługi klienta, brak rzetelności w oferowanych usługach.
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~Mariusz / 2022-12-15 10:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Naprawdę polecam wszystkim super internet.
    Muzyka gry online nic nie zacina.
    Filmy
    MiejscowośćWejherowo
  • ~markhen / 2021-08-01 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to jakiś żart,z utęsknieniem czekam na koniec umowy,bo jak chciałem zrezygnować to każą zapłacić karę umowną,w weekendy internet zero tv się tnie-kpina
    ZaletyChyba żart-zalet nie ma
    WadyWszystkie
    Miejscowośćkalisz
  • ~Markus0 / 2018-03-23 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem u nich od 3-lat.Podpisałem umowę telefoniczną na światłowód 100Mb,nie mam więcej niż 20Mb.Jedno i wiele innych oszustw!!Szkoda pisać.Zrywam jednostronnie umowę.
    Naprawdę-uważajcie na nich!!
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćOpole
  • ~Maro / 2024-02-29 03:33
    Ocena: 4.50 / 5
    Mam 1 gb i działa super , dobrze ze przeszedlem z pleja.
    ZaletySzybkość
    WadyBoty na infolini
    MiejscowośćZabrze
  • ~marsylka / 2020-10-18 15:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Bylam klientka Netii przez kilka lat, tylko dwa razy nastapilo opoznienie w platnosciach, po prostu bylam hospitalizowana, a przelewy robie "z palca". Nie byly to dwie zaleglosci. Niestety po drugim razie moj internet zostal zablokowany. Od razu zadzwonilam na infolinie, gdzie mila pani uspokajala, ze nie ma problemu jesli pojdzie przelew natychmiastowy - przelew poszedl i dwa dni byla cisza. Niestety byla to cisza przed burza - otrzymalam wypowiedzenie umowy wraz z kara 600 zl i nakazem natychmiastowego odeslania modemu (na wlasny koszt). Usilowalam sie od decyzji odwolywac - niestety blyskawicznie,tzn okolo 2 miesiace potem przyszlo wezwanie przedsadowe. Nie zostalam zaproszona na proces - zaraz potem wyrok plus koszty sadowe plus komornicze. Lacznie za zabawe z Netia zaplacilam 1800 zl, na moment wszczecia procesu nie zalegalam nawet z groszem za uslugi tylko za ich absurdalna kare. Dlatego teraz jestem w Orange, ktory wprawdzie oferuje o wiele nizszej jakosci uslugi jednak czuje sie bezpieczna - daleko od hardcore Netia. Mam wrazenie, ze oni zarabiaja na wszelakich karach, a kiedy znienacka taka kara spadnie - to niestety nie mozna liczyc ani na tlumaczenia ani na negocjacje - placz i plac !
    Zaletystosunkowo wysoka jakosc uslug
    Wadycala reszta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mart / 2016-09-24 13:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorsze podejście do klienta ever! Osoby pracujące na infolinii sa zupełnie niezainteresowane klientem i pomocą mu, mówią wręcz wprost, ze tu tylko pracują i nie odpowiadają za warunki umowy. Okazało sie, ze nie ma możliwości przeniesienia usługi w jedno miejsce, ok rozumiem. W kolejne miejsce mozna było przenieść, po tygodniu kiedy miał przyjść monter okazało sie, ze jednak nie. Trzeba zmienić umowę na gorszy internet, droższa ofertę i umowę na dwa lata. Nie polecam, nie skorzystam wiecej, wszystkim odradzam!
    ZaletyBrak
    WadyObsluga klienta na żenujacym poziomie
    Dwa lata
  • ~Marta / 2019-01-09 15:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Po pięciu latach użytkowania internetu Netii (niezawodnego, ze dwa razy nie było internetu, ale obsługa szybko pomogła) nagle prędkość spadła niemalże do 0 i zgłaszając problem dowiedzieliśmy się, że to wina infrastruktury a internet taki mieliśmy zawsze! Ja pytam jakim cudem? 5 lat śmigał jak szalony, a teraz nawet poczty nie idzie sprawdzić... Oni na to, że tak być nie mogło i zawsze mieliśmy taka prędkość... Tak więc dziękujemy oszustom i wypowiadamy umowę :(
    ZaletyObsługa klienta ok
    WadyOszuści
    MiejscowośćKatowice
  • ~Marta / 2020-03-17 16:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Od czwartku 12.03 brak internetu. Awaria zgloszona, problem mial byc rozwiązany w ciagu 48h. Kilka razy ponownie zgloszone, 'ktos mial przyjsc', do tej pory usterka nie naprawiona. W chwili obecnej kontakt przez infolinie praktycznie niemożliwy.
    MiejscowośćLublin
  • ~Martyna / 2018-07-12 00:10
    Ocena: 1.75 / 5
    na początku włączono nam "gratisowe" pakiety, których nie dało się wyłączyć, teraz "pakiet promocyjny" zakończył się i nie ma możliwośi zmiany pakietów (na mniejszą ilość), tak więc mam milion kanałów, których nie oglądam a za które trzeba płacić...
    instalator twierdził, że wszystko da się wyłączyć na stronie a tam pokazuje się informacja, że dodatkowe usługi (np. giganagrywarka) można wyłączyć tylko dzwoniąc do nich czyli wcale bo nie odbierają... xD
    MiejscowośćWrocław
  • ~Martyna / 2022-09-02 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu internetu z Netii. Przez pewien czas było w miarę ok ale nadszedł moment, gdy router robi się czerwony ilka razy dziennie, Internet działa bardzo wolno. Kiedy dzwoni do nas ktoś na tel stacjonarny, Internet się odłącza. Awaria jest zgłaszana od 2 miesięcy, nie robią w tej sprawie nic. Przysłali techników po 3 tygodniach od pierwszego zgłoszenia i wielu wielu rozmowach telefonicznych. Nie mamy wielkich wymogów związanych z Internetem, powinien on po prostu działać. Jestem nauczycielem prowadzącym kursy angielskiego online i uniemożliwia mi ten internet pracę. Prawda jest taka, że powinniśmy wymagać zwrotu rachunku albo w ogóle go nie płacić. Jeśli chcecie uniknąć nerwów i staty czasu jak i pieniędzy nie wybierajcie Netii. Zmieniamy teraz dostawce. Jeśli netia nie zmieni nastawienia do klientów, będą tylko trącić klientów. Koszmarna firma!
    ZaletyBrak
    WadyBardzo zły internet
  • ~maruda / 2018-12-02 16:57
    Ocena: 3.75 / 5
    Mam telefon stacjonarny (bez limitu do wszystkich) oraz internet.Miałem również komórkę,ale przeniosłem do lepszej sieci i lepszymi warunkami.Telefon działa bezproblemowo.Internet również.Mankamentem jest to ze firma nie informuje o zmianach.Dotychczas miałem dostęp do Netia_Fon_Free_Internet,a od kilku dni brak dostępu.W Netii odpowiedziano mi,że to z uwagi na zerwanie umowy z firmą Fon.Odnoszę wrażenie,że to tylko wymówka.Czy ktoś wie na ten temat
    ZaletyZnikoma awaryjność,przyzwoity abonament
    Wadydługie oczekiwanie na zgłoszenie konsultanta,opłata za połączenie z innego telefonu niż Netia,niezbyt szybka interwencja w usunięciu usterki
    MiejscowośćLublin
  • ~maruda / 2019-08-21 14:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Lublin:W abonamencie (szybki internet MAX 50 na kablu telefonicznym za 45,90 PLN).Speed test wskazuje prędkość do 20 Mbps.Ponoć lepiej się nie da.Awarie sporadyczne.Wycofano Netia Fon Free internet bez poinformowania (można było zerwać umowę bez żadnych konsekwencji,ale informacji o tym nie było).Długi okres oczekiwania na odpowiedź.NIE POLECAM usług Netii.U innego dostawcy mam zapewnioną prędkość internetu 120Mbps oraz 157 programów tv za 62 zł/m-c
    Zaletymała awaryjność
    Wadydrogo,zaniżona do oferowanej prędkość internetu
    MiejscowośćLublin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4479
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4650
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3945
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2599
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021