Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafał Płaszczyca / 2013-11-06 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!! W ciągu ostatniego miesiąca 6 razy internet przestawał nagle działać. Szybkość obsługi zniewala - z nóg - konsultanci przekazują do techników a techników jeszcze nie widziałem. Pasmo udręk i niekończące się telefony do biura obsługi klienta w sprawie awarii. Szybkość transferu czasem nawet zadowalająca, ale nie zawsze, w ciągu dnia jest znacznie gorzej.
    ZaletyTrudno dostrzec jakieś zalety
    WadyNie działa
    1 miesiąc
  • ~seweryn / 2013-11-19 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    witam.Posiadam netie internet i tv na tescie wyskakuje ze mam 8MB a telefon w komurce dziala szybciej zas co do tv to juz sie nie ywpominam wiecznie lagi i nic sie nie da ogladnac.Ostatnio dzwonil do mnie konsultant i pytal mnie o zadowolenie z inter i tv to jak mu powiedzialem ze w wiekszej rodzielczosci mam tv na zbiorczej antenie to sie rozlaczyl...profesjonalne podejscie do klijenta :)) dlatego tez juz napisalem rozwiazanie umowy z prawnikiem
    Zaletykolor routera
    Wadynie ma dnia bez lagow i zwiechy
    od kwietnia 2013
  • ~tomek44 / 2014-10-21 10:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Internetia - w tej przecudnej firmie nic się nie zmieniło. Co mała burza w Szczecinie to padają im jakieś urządzenia w mojej lokalizacji. Musi technik przyjechać i coś tam zresetować. Oczywiście żeby skłonić pana technika do przyjazdu konieczna jest osobista wizyta w firmie i solidny ochrzan znajdującej sie tam i nudzącej się panienki. Co burza to się muszę zwalniać z pracy - żadne telefony do BOK (biuro olewania klienta) nic nie dają, żadne maile podobnie. Trzeba tam samemu pójść i błagać o usunięcie awarii. Zastanówcie się 5 razy zanim z nimi podpiszecie umowę - pewnie dotyczy też samej NETII. Wyjątkowo asertywni dranie !!!!
    Zaletybrak
    Wady100% asertywność BOK
    4 lata
  • ~Wojciech Sadowski / 2014-12-18 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Cała współpraca z Netia to niestety pasmo zawodów, zaczęło się od ewidentnego oszustwa, kiedy zamiast obiecanych 6 MB otrzymałem dostęp o prędkości 2MB, ponadto pracownik Netii nie wysłał w terminie zlecenia rozwiązania umowy do Orange w związku z czym naliczono mi tam opłatę dodatkową w kwocie 250 zł., Netia oczywiście jej nie zrefundowała. kiedy rozwiązałem w końcu umowę z niewiadomych przyczyn Netia wystawiła kolejną fakturę.
  • ~aga71 / 2014-02-18 00:16
    Jestem klientem Netii od 4 lat. Od samego początku były problemy. Najpierw miało być 20 Mb/s, potem okazało się że będzie 10 Mb/s, a faktycznie ostatnio mam ok. 1Mb/s. Problem jednak największy jest w ciągłym zrywaniu. Myślałam , że tak się dzieje tylko u mnie, ale koleżanka ma te same problemy- twierdzi, że praktycznie nie ma internetu. Zdecydowałam się zrezygnować z usług tej firmy i przestrzegam innych.
    Zaletybrak
    Wadybardzo wolny internet, ciągłe przerwy i zrywanie, brak zainteresowania ze strony Netia
    4 lata za 139 zł
  • ~anula1718 / 2015-01-19 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Skąd netia bierze swoich "kompetentnych" pracowników? Bo zmianie warunków umowy zmieniono mi sprzęt z dsl na vdsl. Na infolinii poinformowano mnie, że stary sprzęt mogę zostawić w POK, natomiast pani pracująca tam odmówiła mi tego! U was każdy ma swoją wersję, mówi co innego.
    Jak przychodzi to zawierania umowy to jesteście mili, a jak pojawiają się problemy z łączem to nagle dowiaduję się, że nie jestem klientem netii tylko jakiegoś dropsu! Podczas zawierania umowy nie było o tym mowy! Z infolinii netii odsyłano mnie do dropsu, z dropsu do netii, nikt nic nie wie. Robicie z klientów idiotów! Żałuję przedłużenia z wami umowy! Oby te dwa lata szybko przeleciały, nigdy więcej! Ostrzegam wszystkim przed tą firmą!
    Dodam, że zamiast prędkości do 50mb/s mam 21 mb/s. To chyba trochę za mało??
    Nie pozdrawiam.
    Wadyczęste awarie, niekompetentni pracownicy, słaba prędkość
  • ~gerbit / 2013-12-16 14:18
    nie polecam. Brak profesjonalnej obsługi klienta. Czeka się długo na pomoc lub obluge. Co najgorsze bardzo długie przestoje i lagi. nie POLECAM.
  • ~J / 2014-09-12 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Problem na każdym kroku, a dodzwonienie się do nich graniczy z cudem !
  • ~JAQ / 2007-07-16 21:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Usługa "Net24" świadczona przez Netia S.A
    Całą treść umieściłem w plusach i minusach,uwążam że to powinno wystarczyć,starałem się być obiektywny .
    Aby ten komentarz mół się ukazać musi się w tej rubryce znależć 100 znaków (słownie : sto )
    Zalety-serwis techniczny czynny 24h (połączenie bezpłatne z telefonu stacjonarnego w Netii)
    -przyzwoite parametry
    -bezawaryjność na dobrym poziomie tj.1 na 1,5 roku
    Wady-dość wysoki abonament (patrz niżej)
    -możliwy tylko z telefonem
    -nie ma możliwości załatwienia nawet najdrobniejszych spraw w nawet śiedzibie!!!
    -brak biura obsługi klienta,jedynie szwankujący telefon (2szt.) w siedzibie
    -ogólnie panujący bałagan,na każdym poziomie
    -długie oczekiwanie na podłącznie do 2 mieśięcy!!!
    -konieczność podpisania umowy na 2 ,3 lata
    1,5 roku
  • ~jhyczko / 2013-03-29 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zafundowałem sobie internet i nie sądziłem że będzie tyle zgrzytów.8 marca przysłano netia spota . No i nie działa. Telefon 801802803 i już wiem zepsuty filtr który muszę kupić na własny koszt bo to nowe nie podlega gwarancji ???? Kupiłem ale nadal interneciku brak. kolejne telefony do "specjalistów" . 19 marzec monter nareszcie przybywa -Ruter walnięty i tyle. 25 marzec przysłali nowy. Może to już??
    Jakoś działa ale:miało być 20 Mb/s jest ledwo 8 Dostałeem rachunek oczywiście za okres nie funkcjonowania . No cóż telefon infolinia - pomoc poinformowała mnie że oni sygnał dali i mogłem sobie korzystać z innego rutera i to nie jest ich sprawa. Przeżyłem komunę i nie sądziłem że w "Netii" dalej tak działają (jak ongiś) bezkarnie
    Zaletyjakiś internet jest
    Wadysame
    krótko
  • ~Joannna H / 2013-02-21 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma netii to jest jakaś kpina ! OCzekiwałam na modem bodajze z 4 miesiace i sie nie doczekałam! Dziś zerwałam umowe gdyz z usług nie skozystałam !! To jakiś zart ! Pierwszy raz mam stycznośc z taka firma!!!
    Zaletybrak
    Wadysame!
  • ~kajko / 2014-04-22 15:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Zawarłem umowe na internet max 20 w styczniu usługa miała ruszyc 6 lutego dziś 22 kwietnia i nic!! 5 razy dzwoniłem za kazdym razem mówili że sie ktoś odezwie w 48 godz i cisza zgłaszałem reklamacje podawali 3 x nowy termin za miesiąc i NIC Firma oszukuje byle przdłuzyć umowę. Teraz likwiduje Netie z 2 ch firm w których pracuję, Nie dajcie nabić się w butelkę mają w d...ie klienta a wydzwanianie na infolinie podwyższyło tyko moje rachunki za telefon!! pozdrowienia z Brzegu.
    Zaletyzanim zawrzesz umowę
    Wadypo zawarciu umowy nie wywiązuje się z niej.
    kilka lat
  • ~Karchedon / 2012-09-24 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    jakoś usług fatalna, internet działał 2-3 godziny w ciągu dnia w czasie wakacji, 16-17 w czasie zimy - nie wiem od czego to jest zależne, pora ciepła pora zimna? Aby to poprawić obniżyli szybkość transferu danych, rachunek oczywiście został bez zmian. Internet w trakcie połączeń regularnie się rozłącza, helpdesk nie jest w stanie pomóc, do tego dochodzą dziwne 'przymulenia' łącza, nie związane z użytkowaniem. Jeśli myślisz o wzięciu netii, lepiej przemyśl temat jeszcze raz
    Zaletyczasami działa
    Wadyale częściej jednak nie; dostępność do internetu zależna od pory roku (!!!), fatalna obsługa klienta
    prawie 2 lata
  • ~karol z ostrowa wlkp. / 2015-01-29 19:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Ludzie NETIA to totalni OSZUŚCI I NACIĄGACZA
    jak macie wybrać netie to proponuję się sporo zastanowić!!!
    Jeśli chcecie mieć święty spokój to nie zadawajcie się z firmą NETIA bo i tak po umowie naciągną was na koszty. Osobiście dopłaciłem tej firmie prawie 180PLN za błąd z ich strony, po czym dowiaduje się ze to moja wina a i tak musze zapłacić bo komornik już dzwoni do mnie. Nie zważają na to że sprawa reklamacji nadal trwa .
    ZaletyBRAK
    WadyDUŻO
    3lata
  • ~Karolina / 2007-09-21 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam netię przez Internet - po kilku dniach dostałam kurierem umowę - po zapoznaniu się z nią stwierdziłam że nie podpisuję jej - wybrałam Neostradę. Po kilku dniach Neostrada przestała działać - okazało się że mimo że mam niepodpisaną umowę u siebie w domu - Netia przesłała do TP dyspozycję o udostępnienie łącza pod swoją usługę - no więc Neostradę odłączono.
    Mało tego - okazało się że przy odbiorze przesyłki (zawierającej umowę) abonentka na którą rzekomo dokonano rejestracji nieświadomie podpisała umowę myśląc że chodzi o potw. odbioru itp. Kurier powinien informować że podpisywane dokumenty są aż tak ważne - no a teraz po złożeniu wypowiedzenia tej nieświadomej umowy muszę czekać miesiąc aż spowrotem udostępnią mi linię pod Neostradę mimo że modemu Netii nie miałam przez chwilę w rękach nie mówiąc już o rejestracji i uruchomieniu usługi.
    Zaletybrak!!!!!!!
    Wadysami widzicie
    nie kupiłam go no ale Netii to nie interesuje :(
  • ~kim1410 / 2012-11-12 19:21
    Podpisaliśmy umowę z Netią, rok temu do tej pory nie mamy urządzeń ani internetu a rachunki sięgaj 1000 zł, banda złodzieji i nic więcej.
    nie mam wcale
  • ~LUK / 2014-07-31 16:19
    Ocena: 3.50 / 5
    Dopóki nic nie trzeba załatwić wszystko działa jak należy, ale wystarczy zmiana rutera i zaczyna się JAZDA!! Najpierw przez 4 dni przypisywali nowy adres MAC - oczywiście codziennie przez 4 dni miałem zagwarantowane że sprawa załatwiona. Później był technik - chłop nie ma pojęcia co robi. Posiedział 2 godziny po czym stwierdził iż ze strony technicznej wszystko jest OK. Zamknął zlecenie, a ty chłopie radź sobie sam bo internetu jak nie było tak nie ma.
    Już 12 dzień mija a ja nadal słyszę "ktoś się z Panem skontaktuje" i ni widu ni słychu....
    NETIA i jej serwis to jedno wielkie nieporozumienie. Ludzie tam nawet nie wiedzą jaki rodzaj połączenia ma ich abonent....
    ZaletyBRAK
    WadySERWIS + INFOLINIA TO TOTALNE DNO!
    8 lat - wcześniej dialog i serwis był wzorowy
  • ~Łukasz / 2015-03-05 13:50
    rewelacyjna oferta - 3 miesiące za 1zł na zachętę, a później nic nie działa..
  • ~m / 2012-12-31 18:49
    nigdy więcej NETI to co robią to farsa
  • ~majster / 2013-07-09 22:06
    Ocena: 4.00 / 5
    Info dla użytkowników będzie przydługie ale proponuje przeczytać żeby zaznajomić się trochę z tematem Netii dla segmentu klientów prywatnych: Najpierw trochę o technologii:

    Technologia LLU - Netia posiada tylko centralę i końcowy odcinek linii. Na infolinii technicznej mają dostęp do DSLamów i mogą sprawdzić prędkość tłumienie itd. Jednak kable należą nadal do TP. W przypadku awarii jeżeli centrala Netii oraz port odpowiada sprawa trafia do TP, która musi zweryfikować linię oraz część swojej infrastruktury. TP każdorazowo na obsługę zgłoszenia ma czas 24 godziny nie licząc świąt dodatkowo Netia musi jeszcze wysłać do nich zgłoszenie na co technicy mają także czas 24h. Dlatego zgłoszenia często się przeciągają. Jeżeli ktoś miał wcześniej TP i przechodzi do Netii może liczyć na bardzo podobne parametry stan usługi jaki w TP. Różnica może być w transferze jeżeli problemem była przeciążona centrala TP oraz cenie.

    Technologia BSA - całkowicie obsługiwana przez TP. Netia jedynie dzierżawi linie. Konsultanci mogą jedynie sprawdzić czy jest nawiązane połączenie oraz czy użytkownik nie wpisuje błędnego hasła. Weryfikacja awarii na infolinii opiera się na informacji uzyskanych od klienta. Zgłoszenia awarii jw obsługuje TP znowu mają czas na odpowiedź 24h. Jakość usługi po przejściu do Netii identyczna jak w TP lub gorsza ponieważ często TP przepina klienta na wydzierżawione urządzenia, które oczywiście są często już wysycone.

    Technologia - CU

    Własna infrastruktura Netii Kable + urządzenia. Jakość usługi zależy w główniej mierze od odległości od centrali. Konsultanci mają dostęp do urządzeń i infrastruktury. Czas reakcji na awarię szybki najczęściej usuwają problem tego samego dnia. Obsługą zajmuje się podwykonawca Netii.

    IPTV + VDSL tak samo własna technologia z początku problemy z konfiguracją urządzeń aktualnie jedna z lepszych technologii Netii.
    Czas reakcji bardzo szybki

    NGA czyli nowy foton w głównej mierze opiera się na infrastrukturze córki spółki internetii Jakość bardzo dobra o ile nie najlepsza czas usówania szybki.

    Podsumowując biorąc usługę od Netii warto się zastanowić jak to działa i mieć cierpliwość jeżeli decydujemy się na łącza po TP. Wiadomo, że nie będzie im zależało na czasie reakcji na zgłoszenia.


    Obsługa klienta Home ... średniactwo ponieważ jest zbyt duża rotacja osób. 80 % ludzi to pracownicy na zlecenie którym wiadomo jak się chce pracować za parę złotych.

    Właśnie zmienia się sytuacja na rynku małego biznesu. Netia naprawdę podnosi jakość obsługi prostuje własne procesy. Najlepiej mają się klienci Korporacyjni dla których jest dedykowana infolinia obsługa tam po prostu miodzio.


    ZaletySzybki czas reakcji na zgłoszenia na własnej infrastrukturze.
    WadyWymuszona dosprzedaż usług na infolinii konsultanci stają na rzęsach żeby sprzedać usługę. Przez co osaczają klienta
    Ponad 6 lat najpierw internetia (ComNet) aktualnie VDSL + IPTV
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3017
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024