Internet z netii - 1Gb, działa jak należy, oczywiście mam podpięty swój router WiFi 6 zamiast routera netii. Na razie bez problemów, pingi niskie, telewizja działa w obu pokojach po wifi, nic się nie przycina. Instalatorzy wykonali kawał dobrej roboty. Miejsce użytkowania Tychy.
Zaletyniskie pingi, szybkość, cena pakietu
Wadyna razie brak
MiejscowośćTychy
~Kryspin / 2022-03-08 17:55
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy internet jaki w życiu widziałem co chwile internetu nie ma
Zaletynie ma zalet
Wadyoj za duzo zeby wymieniac
Miejscowośćgdansk
~Krystian / 2017-12-31 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku dni ping powyżej 1000 0.3 mb/s, obsługa klienta tragiczna, zamiast rozwiązywać problem proponują mi kolejne pakiety O.o , częste braki internetu, jeszcze rok do końca umowy i koniec tej męczarni, radzę trzymać się z daleka od tej firmy.
Zaletybrak
MiejscowośćElbląg
~Krystian / 2018-06-26 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Interet w neti to kpina. Nie polecam, pobiera po 100 kb/s ... Brak słów.
ZaletyJak lubisz być dymany to możesz zaliczyć jako zalete ;3
WadyZa dużo pisania.
MiejscowośćOlsztyn
~Krystian / 2018-07-11 19:32
Ocena: 5.00 / 5
Nie rozumiem negatywnych opinii. Nigdy nie miałem żadnego problemu z Netią i za każdym razem gdy dzwonię na infolinię trafiam na osobę kompetentną, która potrafi wytłumaczyć mój problem. Jakość po kablu miedzianym oceniam na 5. Światłowód na który zostałem zmigrowany w ciągu kilku dni roboczych oceniłbym na 6 gdybym mógł. Od kilku ładnych lat jestem klientem Netii i nigdy się jeszcze nie zawiodłem. Płynny obraz streamingowy na TV w obydwóch wypadkach, opóźnienia występują, ponieważ to tv internetowa ale to normalne. Giganagrywarka za 0 zł to swietna opcja dla osób, które nie chcą płacić ekstra za usługi dodatkowe. Cena dla stałego klienta po dobrej negocjacji dużo lepsza niż dla nowego klienta! w 100% polecam Netię!
Zaletycena, jakość usługi, obsługa klienta
Wadybrak
MiejscowośćKatowice
~Krystian / 2023-08-18 13:07
Ocena: 1.00 / 5
To są złodzieje i nie polecam okłamują ludzi pobierają pieniądze przez aplikację a później mówią że to nie ich wina i nie zwrócą pieniędzy wifi nie działa jeszcze kierowcy to oszuści nie polecam precz z takim przewoźnikami mają pasażera daleko
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyWady mają takie że oszusci
MiejscowośćPrzeworsk
~Krystyna / 2018-06-01 18:18
Ocena: 1.75 / 5
Sygnał z seci wytrzymuje max 10 minut, potem się zrywa....muli, zawiesza - i jest coraz gorzej. jestem u nich od 2003 roku ale to moja ostatnia umowa. Są zainteresowani jedynie wpychaniem oferty telewizyjnej. A propozycja sygnału o lepszych parametrach wiąże się z przekuwaniem przez korytarz i przedpokój nowego kabla - w XXI wieku!!!Są daremni.
Zaletymonter z godną podziwu szczerością wyjawił że zmiana kabla i tak nic mi nie poprawi...ma u mnie plus:)
Od 2 miesięcy zrywa Internet przynajmniej 50 razy dziennie, nie polecam trzymać się z dala od tego ścierwa
Zaletypodwójny brak
Wadyobyście w tej obsłudze wszyscy sraczki dostali
MiejscowośćBielsko-Biała
~Krystyna / 2022-07-03 15:50
Ocena: 4.00 / 5
Psuje dni się co najmnie raz w miesiącu.Na usunięcie usterki trzeba czekać 1-2 dni.
ZaletyWia tylko wady
MiejscowośćWrocław
~kryswoj / 2010-11-12 19:25
Ocena: 4.00 / 5
W swojej opinii nie będę narzekał na jakość połączenia i prędkość przesyłu, bo akurat do tego nie mam zastrzeżeń. Wszystko działa (do tej pory) stabilnie, przepustowość łącza jest dokładnie taka za jaką płacę i jakiej wymagam.
Mam z kolei PRZEOGROMNE zastrzeżenia co do obsługi klienta, kompetencji konsultantów i tempa załatwiania jakichkolwiek spraw.
Mój przypadek wygląda następująco: * przy podpisywaniu umowy konsultant zaproponował mi 30dniowe NIEODPŁATNE korzystanie z bezprzewodowego internetu. Zgodziłem się, otrzymałem urządzenie, które w rezultacie nie aktywowałem, bo nie było takiej potrzeby. Jako, że urządzenie miałem odesłać na swój koszt, a nie miałem adresu magazynu, z którego urządzenie pochodziło to zadzwoniłem do Obsługi Klienta. Tam konsultant podał mi adres (KATOWICE), zapakowałem urządzenie, wysłałem i wydawało się, że problem z głowy. Okazało się zupełnie co innego.
Po 30dniach otrzymałem fakturę o wartości 49zł za... modem, który odesłałem, a na kolejnych fakturach widniały pozycje dotyczące korzystania z bezprzewodowego internetu.. Zrobiłem wielkie oczy bo: a. urządzenia już nie miałem, b. nigdy nie aktywowałem usługi, a sam modem wysłałem przed upływem 30dni co było równoznaczne z tym, że nie wyrażam zgody na świadczenie usługi.
Wykręciłem numer do Biura Obsługi, a tam, o dziwo dowiedziałem się, że urządzenie wysłałem na ZŁY adres. Niekompetentny konsultant podał mi adres do Katowic, a nie do WARSZAWY, gdzie modem powinien trafić.. Złożyłem zatem reklamację (dn. 24.09).. Konsultant, z którym rozmawiałem stwierdził, że reklamacja będzie rozpatrywana DO 30dni i zostanę powiadomiony o decyzji.
W dniu dzisiejszym, tj. 12.11 zadzwoniłem ponownie do Obsługi Klienta z zapytaniem, czy moja reklamacja została rozpatrzona. Okazało się, że decyzja (na szczęście pozytywna) została wystawiona 20.10 (22dni TEMU!!!), o czym, jak nie trudno się domyślić, NIKT mnie nie poinformował. Konsultant zapytany dzisiaj, kiedy zatem zostanie wystawiona faktura korygująca odpowiedział bezczelnie - NIE WIEM, PROSZĘ ZADZWONIĆ PÓŹNIEJ BO W TEJ CHWILI TRWA RENOWACJA SYSTEMU !!!
Proszę mi wierzyć, że w wyżej przedstawionym opisie darowałem sobie wielu szczegółów dotyczących kilku innych wiadomości email i jeszcze kilku rozmów przeprowadzonych z BOK..
Reasumując - łącze TAK, obsługa klienta, rzetelność i kompetencja NIE.. Ja osobiście odliczam dni do końca umowy i zapewniam, że umowy nie przedłużę. Wracam do TPSA, gdzie wszystko da się załatwić "od ręki", a firma jak dba, tak dba, ale dba o klienta!!
ODRADZAM PODPISYWANIA UMOWY Z NETIA S.A. NA JAKIEKOLWIEK USŁUGI.
umowa od 3msc
~Krzsztof / 2022-10-10 07:54
Ocena: 1.25 / 5
Od dwóch miesięcy w każdy poniedziałek awarie internetu. Jakość internetu kiepska router tragedia na cały dom ???? nie daje rady.
ZaletyBrak
WadySame wady nie polecam nikomu
MiejscowośćChojnów
~Krzych / 2022-05-20 14:22
Ocena: 1.50 / 5
Obraz na telewizorze rozmyty w porównaniu z nadawaniem Orange - porównanie ten sam telewizor ten sam program.
ZaletyBrak
WadyBardzo niska jakość sygnału telewizyjnego
MiejscowośćKraków
~Krzychoo / 2017-12-12 13:37
Ocena: 1.75 / 5
Nareszcie pożegnałem się z firmą Netia. Wcześniej był to Dialog. Dopóki był to Dialog to usługi działały na dobrym poziomie i serwis był zadowalający. Nikomu nie polecam.
Miałem u nich 3 usługi (TV, Internet do 50 Mbps, telefon bez limitu)
Jakość łącza.
Awarie które często im się zdarzają rozwiązują długo. Jak w piątek popołudniu im się zdarzy to awarię usuwają dopiero w poniedziałek koło południa. Hitem była awaria trwająca 2 tygodnie. Ja otwierałem zgłoszenia a oni zamykali bez kontaktu i sprawdzenia. W końcu udało się wyartykułować problem. Serwisanci rozwiązywali problem rozłączającego się modemu światłowodowego 2 tygodnie. Już chcieli światłowód wymieniać a okazało się że wystarczyła wymiana zasilacza.
Obsługa infolinii. Panie miłe i na tym koniec.
Oferta:
Dno. Uwaga na ofertę TV. Zaliczają do ilości kanałów telewizję regionalne (chyba około 20 kanałów a na każdym to samo) jako każdy osobny. Niby można sobie samemu ustawić dowolne pakiety ale to tylko teoria.
Hit na koniec.
Trzeba im zdać sprzęt. Posiadałem dekoder do TV i modem światłowodowy. Modem przyjęli w punkcie obsługi klienta ale dekodera nie chcieli bo dekoder to muszę sam odesłać do magazynu na swój koszt. Bo tak jest w umowie. Normalnie kosmos.
Ta firma to jeden wielki kanał
ZaletyW miarę działające łącze, chociaż o wartości z umowy jako maksymalnej można tylko pomarzyć.
Wady- modem światłowodowy grzeje się makabrycznie
- Netia Spot - pilot działa jak tylko jest dokładnie skierowany na urządzenie. każdy odchył wyżej lub niżej powoduje zawieszenie.
- serwis makabryczny.
- infolinia brak osób znających się na usługach sprzedawanych.
- bardzo droga oferta
- uwaga oszukują przy kanałach TV
MiejscowośćWrocław
~Krzychu / 2017-07-09 19:56
Ocena: 1.50 / 5
Witam. Moja opinia będzie z ostatnich dwóch lat. Do stycznia nie było większych problemów z internetem. Zaczęły się dopiero w tym roku. Zrywanie, prędkość 2-3 mb gdzie mam do 20mb do tego bardzo wysokie pingi po włączeniu telewizji, nawet 300-400. Pomimo, że wcześniej było wszystko w porządku. Nie wiem jak Wy chcecie zatrzymać klienta. Dzisiaj napisałem już wypowiedzenie. Bo umowę mam na czas nieokreślony. nie polecam internetu z netii na pewno na Dolnym Śląsku. Rozmowa z osoba z netii wygląda tak jakbyś rozmawiał z taboretem. A potrafią tyle co moja siotra. Czyli zrestartować komputer.
Wady- wysoka cena co do prędkości (w moim miescie)
- ping
- zrywanie internetu
- dręczenie telefonami (pomimo, że się nie zgodziło na rozmowę po nocce w pracy)
~krzychu / 2018-07-18 21:03
Ocena: 1.50 / 5
kupiłem internet do 70 Mb/s,a dostaje niecałe 10, dzwonie na infolinie to mi mówią że mam tego neta do 70mb/s a nie opisali w umowie ile gwarantują, płace za to 70zł miesięcznie... czekam aż umowa sie skończy i przechodze do upc.
Zaletybrak
Wadyprędkość internetu, obsługa na infolinii
MiejscowośćGłogów
~Krzysiek / 2017-10-22 16:10
Ocena: 2.00 / 5
Z firmy korzystam ogólnie teraz 2 miesiące i są przerwy w dostawie internetu (niedługie ok.10-15min.)
Cena trochę za wysoka, internet ma mniejszą prędkosć niż było mówione na obsługę klienta czeka się (na infolinii) bardzo dlugo.polecam dla osób niezadużo wymagających
ZaletyMiła obsługa na infolinii
WadyCzęste przerwy w dostawie internetu
~Krzysiek / 2022-09-17 08:38
Ocena: 1.50 / 5
Masakra częsty brak podstawowych programów TV Infolinia to oczekiwanie ponad 30 minut.
ZaletyBrak
WadyJak wyżej +różne dywagacje techników na temat awarii całkowicie niespójne ze sobą
MiejscowośćKraków
~Krzysztof / 2017-01-16 19:05
Ocena: 4.75 / 5
100Mb szybki internet w promocji. Działa dośc bezporblemowo - w Warszawie. Czasem router trzeba zrestartować. Tak z raz, dwa razy na miesiąc. Dwa razy w ciągu roku były grubsze prace z kilkugodzinną niedostępnością.
Korzystam od 9 miesięcy, płacę 50zł.mieś
~Krzysztof / 2018-11-01 22:03
Ocena: 1.00 / 5
internet od roku czasu,nieustannie spadajaca predkosc,brak mozliwosci prowadzenia rozmow przez Skype,otwieranie jakiejkolwiek strony trwa wiecznosc,predkosc 150mbps a dziala gorzej niz internet radiowy z predkoscia 2mbps, wszelkie zgloszenia pozostaja bez odzewu,zero reakcji,NAJBARDZIEJ SZMACIARSKA FIRMA jaka kiedykolwiek istniala,placisz co miesiac 49,99 i nawet nie mozesz korzystac z mega szybkiego internetu na swiatlowodzie wedlug ich reklamy,co za BANDA,jak taki syf w tym kraju moze funkcjonowac? odradzam zakup czegokolwiek z NETII !!!! z daleka od tej firmy !!!!!
MiejscowośćDamaslawek
~Krzysztof / 2019-08-21 14:01
Ocena: 2.25 / 5
Według umowy dają mi 100 Mb, a faktycznie dają mi 2-8 Mb.
21.08.2019
Nie reklamowałem tej usługi ale zrobie to.
Do listopada 2018 miałem umowę na 50 Mb, wtedy kilkukrotnie reklamowałem usługę. Za każdym razem BOK odpowiadało, że u nich wszystko w porządku. Nie wiem dlaczego zostałem u tego dostawcy, chyba ze względu na cenę + 69 zł z telewizja.