Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kruger / 2023-02-13 13:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Internet z netii - 1Gb, działa jak należy, oczywiście mam podpięty swój router WiFi 6 zamiast routera netii. Na razie bez problemów, pingi niskie, telewizja działa w obu pokojach po wifi, nic się nie przycina. Instalatorzy wykonali kawał dobrej roboty. Miejsce użytkowania Tychy.
    Zaletyniskie pingi, szybkość, cena pakietu
    Wadyna razie brak
    MiejscowośćTychy
  • ~Kryspin / 2022-03-08 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy internet jaki w życiu widziałem co chwile internetu nie ma
    Zaletynie ma zalet
    Wadyoj za duzo zeby wymieniac
    Miejscowośćgdansk
  • ~Krystian / 2017-12-31 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni ping powyżej 1000 0.3 mb/s, obsługa klienta tragiczna, zamiast rozwiązywać problem proponują mi kolejne pakiety O.o , częste braki internetu, jeszcze rok do końca umowy i koniec tej męczarni, radzę trzymać się z daleka od tej firmy.
    Zaletybrak
    MiejscowośćElbląg
  • ~Krystian / 2018-06-26 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Interet w neti to kpina. Nie polecam, pobiera po 100 kb/s ... Brak słów.
    ZaletyJak lubisz być dymany to możesz zaliczyć jako zalete ;3
    WadyZa dużo pisania.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Krystian / 2018-07-11 19:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie rozumiem negatywnych opinii. Nigdy nie miałem żadnego problemu z Netią i za każdym razem gdy dzwonię na infolinię trafiam na osobę kompetentną, która potrafi wytłumaczyć mój problem. Jakość po kablu miedzianym oceniam na 5. Światłowód na który zostałem zmigrowany w ciągu kilku dni roboczych oceniłbym na 6 gdybym mógł. Od kilku ładnych lat jestem klientem Netii i nigdy się jeszcze nie zawiodłem. Płynny obraz streamingowy na TV w obydwóch wypadkach, opóźnienia występują, ponieważ to tv internetowa ale to normalne. Giganagrywarka za 0 zł to swietna opcja dla osób, które nie chcą płacić ekstra za usługi dodatkowe. Cena dla stałego klienta po dobrej negocjacji dużo lepsza niż dla nowego klienta! w 100% polecam Netię!
    Zaletycena, jakość usługi, obsługa klienta
    Wadybrak
    MiejscowośćKatowice
  • ~Krystian / 2023-08-18 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    To są złodzieje i nie polecam okłamują ludzi pobierają pieniądze przez aplikację a później mówią że to nie ich wina i nie zwrócą pieniędzy wifi nie działa jeszcze kierowcy to oszuści nie polecam precz z takim przewoźnikami mają pasażera daleko
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyWady mają takie że oszusci
    MiejscowośćPrzeworsk
  • ~Krystyna / 2018-06-01 18:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Sygnał z seci wytrzymuje max 10 minut, potem się zrywa....muli, zawiesza - i jest coraz gorzej. jestem u nich od 2003 roku ale to moja ostatnia umowa. Są zainteresowani jedynie wpychaniem oferty telewizyjnej. A propozycja sygnału o lepszych parametrach wiąże się z przekuwaniem przez korytarz i przedpokój nowego kabla - w XXI wieku!!!Są daremni.
    Zaletymonter z godną podziwu szczerością wyjawił że zmiana kabla i tak nic mi nie poprawi...ma u mnie plus:)
    Wadyjakośc sygnału, częste awarie, namolni merketingowcy wciskający telewizyjne pakiety.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Krystyna / 2022-06-19 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2 miesięcy zrywa Internet przynajmniej 50 razy dziennie, nie polecam trzymać się z dala od tego ścierwa
    Zaletypodwójny brak
    Wadyobyście w tej obsłudze wszyscy sraczki dostali
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Krystyna / 2022-07-03 15:50
    Ocena: 4.00 / 5
    Psuje dni się co najmnie raz w miesiącu.Na usunięcie usterki trzeba czekać 1-2 dni.
    ZaletyWia tylko wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~kryswoj / 2010-11-12 19:25
    Ocena: 4.00 / 5
    W swojej opinii nie będę narzekał na jakość połączenia i prędkość przesyłu, bo akurat do tego nie mam zastrzeżeń. Wszystko działa (do tej pory) stabilnie, przepustowość łącza jest dokładnie taka za jaką płacę i jakiej wymagam.

    Mam z kolei PRZEOGROMNE zastrzeżenia co do obsługi klienta, kompetencji konsultantów i tempa załatwiania jakichkolwiek spraw.

    Mój przypadek wygląda następująco:
    * przy podpisywaniu umowy konsultant zaproponował mi 30dniowe NIEODPŁATNE korzystanie z bezprzewodowego internetu. Zgodziłem się, otrzymałem urządzenie, które w rezultacie nie aktywowałem, bo nie było takiej potrzeby. Jako, że urządzenie miałem odesłać na swój koszt, a nie miałem adresu magazynu, z którego urządzenie pochodziło to zadzwoniłem do Obsługi Klienta. Tam konsultant podał mi adres (KATOWICE), zapakowałem urządzenie, wysłałem i wydawało się, że problem z głowy. Okazało się zupełnie co innego.

    Po 30dniach otrzymałem fakturę o wartości 49zł za... modem, który odesłałem, a na kolejnych fakturach widniały pozycje dotyczące korzystania z bezprzewodowego internetu.. Zrobiłem wielkie oczy bo:
    a. urządzenia już nie miałem,
    b. nigdy nie aktywowałem usługi, a sam modem wysłałem przed upływem 30dni co było równoznaczne z tym, że nie wyrażam zgody na świadczenie usługi.

    Wykręciłem numer do Biura Obsługi, a tam, o dziwo dowiedziałem się, że urządzenie wysłałem na ZŁY adres. Niekompetentny konsultant podał mi adres do Katowic, a nie do WARSZAWY, gdzie modem powinien trafić.. Złożyłem zatem reklamację (dn. 24.09).. Konsultant, z którym rozmawiałem stwierdził, że reklamacja będzie rozpatrywana DO 30dni i zostanę powiadomiony o decyzji.

    W dniu dzisiejszym, tj. 12.11 zadzwoniłem ponownie do Obsługi Klienta z zapytaniem, czy moja reklamacja została rozpatrzona. Okazało się, że decyzja (na szczęście pozytywna) została wystawiona 20.10 (22dni TEMU!!!), o czym, jak nie trudno się domyślić, NIKT mnie nie poinformował. Konsultant zapytany dzisiaj, kiedy zatem zostanie wystawiona faktura korygująca odpowiedział bezczelnie - NIE WIEM, PROSZĘ ZADZWONIĆ PÓŹNIEJ BO W TEJ CHWILI TRWA RENOWACJA SYSTEMU !!!

    Proszę mi wierzyć, że w wyżej przedstawionym opisie darowałem sobie wielu szczegółów dotyczących kilku innych wiadomości email i jeszcze kilku rozmów przeprowadzonych z BOK..

    Reasumując - łącze TAK, obsługa klienta, rzetelność i kompetencja NIE..
    Ja osobiście odliczam dni do końca umowy i zapewniam, że umowy nie przedłużę. Wracam do TPSA, gdzie wszystko da się załatwić "od ręki", a firma jak dba, tak dba, ale dba o klienta!!

    ODRADZAM PODPISYWANIA UMOWY Z NETIA S.A. NA JAKIEKOLWIEK USŁUGI.
    umowa od 3msc
  • ~Krzsztof / 2022-10-10 07:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Od dwóch miesięcy w każdy poniedziałek awarie internetu. Jakość internetu kiepska router tragedia na cały dom ???? nie daje rady.
    ZaletyBrak
    WadySame wady nie polecam nikomu
    MiejscowośćChojnów
  • ~Krzych / 2022-05-20 14:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Obraz na telewizorze rozmyty w porównaniu z nadawaniem Orange - porównanie ten sam telewizor ten sam program.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo niska jakość sygnału telewizyjnego
    MiejscowośćKraków
  • ~Krzychoo / 2017-12-12 13:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Nareszcie pożegnałem się z firmą Netia. Wcześniej był to Dialog. Dopóki był to Dialog to usługi działały na dobrym poziomie i serwis był zadowalający. Nikomu nie polecam.
    Miałem u nich 3 usługi (TV, Internet do 50 Mbps, telefon bez limitu)

    Jakość łącza.
    Awarie które często im się zdarzają rozwiązują długo. Jak w piątek popołudniu im się zdarzy to awarię usuwają dopiero w poniedziałek koło południa. Hitem była awaria trwająca 2 tygodnie. Ja otwierałem zgłoszenia a oni zamykali bez kontaktu i sprawdzenia. W końcu udało się wyartykułować problem. Serwisanci rozwiązywali problem rozłączającego się modemu światłowodowego 2 tygodnie. Już chcieli światłowód wymieniać a okazało się że wystarczyła wymiana zasilacza.

    Obsługa infolinii. Panie miłe i na tym koniec.
    Oferta:
    Dno. Uwaga na ofertę TV. Zaliczają do ilości kanałów telewizję regionalne (chyba około 20 kanałów a na każdym to samo) jako każdy osobny. Niby można sobie samemu ustawić dowolne pakiety ale to tylko teoria.

    Hit na koniec.
    Trzeba im zdać sprzęt. Posiadałem dekoder do TV i modem światłowodowy. Modem przyjęli w punkcie obsługi klienta ale dekodera nie chcieli bo dekoder to muszę sam odesłać do magazynu na swój koszt. Bo tak jest w umowie. Normalnie kosmos.

    Ta firma to jeden wielki kanał
    ZaletyW miarę działające łącze, chociaż o wartości z umowy jako maksymalnej można tylko pomarzyć.
    Wady- modem światłowodowy grzeje się makabrycznie
    - Netia Spot - pilot działa jak tylko jest dokładnie skierowany na urządzenie. każdy odchył wyżej lub niżej powoduje zawieszenie.
    - serwis makabryczny.
    - infolinia brak osób znających się na usługach sprzedawanych.
    - bardzo droga oferta
    - uwaga oszukują przy kanałach TV
    MiejscowośćWrocław
  • ~Krzychu / 2017-07-09 19:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam. Moja opinia będzie z ostatnich dwóch lat. Do stycznia nie było większych problemów z internetem. Zaczęły się dopiero w tym roku. Zrywanie, prędkość 2-3 mb gdzie mam do 20mb do tego bardzo wysokie pingi po włączeniu telewizji, nawet 300-400. Pomimo, że wcześniej było wszystko w porządku. Nie wiem jak Wy chcecie zatrzymać klienta. Dzisiaj napisałem już wypowiedzenie. Bo umowę mam na czas nieokreślony. nie polecam internetu z netii na pewno na Dolnym Śląsku. Rozmowa z osoba z netii wygląda tak jakbyś rozmawiał z taboretem. A potrafią tyle co moja siotra. Czyli zrestartować komputer.
    Wady- wysoka cena co do prędkości (w moim miescie)
    - ping
    - zrywanie internetu
    - dręczenie telefonami (pomimo, że się nie zgodziło na rozmowę po nocce w pracy)
  • ~krzychu / 2018-07-18 21:03
    Ocena: 1.50 / 5
    kupiłem internet do 70 Mb/s,a dostaje niecałe 10, dzwonie na infolinie to mi mówią że mam tego neta do 70mb/s a nie opisali w umowie ile gwarantują, płace za to 70zł miesięcznie... czekam aż umowa sie skończy i przechodze do upc.
    Zaletybrak
    Wadyprędkość internetu, obsługa na infolinii
    MiejscowośćGłogów
  • ~Krzysiek / 2017-10-22 16:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Z firmy korzystam ogólnie teraz 2 miesiące i są przerwy w dostawie internetu (niedługie ok.10-15min.)
    Cena trochę za wysoka, internet ma mniejszą prędkosć niż było mówione na obsługę klienta czeka się (na infolinii) bardzo dlugo.polecam dla osób niezadużo wymagających
    ZaletyMiła obsługa na infolinii
    WadyCzęste przerwy w dostawie internetu
  • ~Krzysiek / 2022-09-17 08:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra częsty brak podstawowych programów TV Infolinia to oczekiwanie ponad 30 minut.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej +różne dywagacje techników na temat awarii całkowicie niespójne ze sobą
    MiejscowośćKraków
  • ~Krzysztof / 2017-01-16 19:05
    Ocena: 4.75 / 5
    100Mb szybki internet w promocji. Działa dośc bezporblemowo - w Warszawie. Czasem router trzeba zrestartować. Tak z raz, dwa razy na miesiąc. Dwa razy w ciągu roku były grubsze prace z kilkugodzinną niedostępnością.
    Korzystam od 9 miesięcy, płacę 50zł.mieś
  • ~Krzysztof / 2018-11-01 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    internet od roku czasu,nieustannie spadajaca predkosc,brak mozliwosci prowadzenia rozmow przez Skype,otwieranie jakiejkolwiek strony trwa wiecznosc,predkosc 150mbps a dziala gorzej niz internet radiowy z predkoscia 2mbps, wszelkie zgloszenia pozostaja bez odzewu,zero reakcji,NAJBARDZIEJ SZMACIARSKA FIRMA jaka kiedykolwiek istniala,placisz co miesiac 49,99 i nawet nie mozesz korzystac z mega szybkiego internetu na swiatlowodzie wedlug ich reklamy,co za BANDA,jak taki syf w tym kraju moze funkcjonowac? odradzam zakup czegokolwiek z NETII !!!! z daleka od tej firmy !!!!!
    MiejscowośćDamaslawek
  • ~Krzysztof / 2019-08-21 14:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Według umowy dają mi 100 Mb, a faktycznie dają mi 2-8 Mb.
    21.08.2019

    Nie reklamowałem tej usługi ale zrobie to.

    Do listopada 2018 miałem umowę na 50 Mb, wtedy kilkukrotnie reklamowałem usługę. Za każdym razem BOK odpowiadało, że u nich wszystko w porządku. Nie wiem dlaczego zostałem u tego dostawcy, chyba ze względu na cenę + 69 zł z telewizja.


    MiejscowośćPoznań Piątkowo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2600
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021