To jest najgorsza firma na rynku, nigdzie nie znajdziecie tylu oszustów co w tej firmie. Miałem z nimi do czynienia zarówno prywatnie jak i służbowo. Prywatnie to przyjechał do mnie ich przedstawiciel, nagadał głupot, autentycznie nałgał, aby tylko podpisać z nim umowę. Okazało się, że pracownik z największą liczbą podpisanych umów dostawał jakąś nagrodę (chyba wycieczkę). Tak więc łgarz latał po terenie gdzie nie było możliwości technicznych na korzystanie z ich usług i robił z ludzi balona. Człowiek po miesiącu oczekiwań dzwonił do tej pseudo firmy i słyszał tylko, że umowa jest nieważna, oczywiście bez żadnych konsekwencji z ich strony.
W firmie niestety jestem zmuszony korzystać z ich usług (to nie moja decyzja), ale na każdym kroku wykazuję jacy to oszuści. Zadzwonili na początku roku z informacją, że mogą ZA DARMO zwiększyć prędkość łącza i to ośmiokrotnie, w trakcie rozmowy zaproponowali też kartę dotyczącą internetu mobilnego z limitem 10 GB. Powiedziałem, że nie potrzebuję, ale stwierdzili, że jest za darmo więc może mi się przyda, więc zgodziłem się. Po kilku miesiącach sprawa wygląda tak, że internet jaki był taki jest (nie zwiększyli prędkości łącza nawet 0,5 Mb), a za kartę doliczają 20 zł. miesięcznie, choć miała być za darmo i nie została nawet aktywowana do dnia dzisiejszego.
Autentycznie to jest najgorsza firma na rynku, która głównie zajmuje się robieniem z ludzi balonów.
ZaletyBRAK ZALET
WadyOSZUŚCI
MiejscowośćWarszawa
~Konrad / 2020-02-05 07:39
Ocena: 4.25 / 5
Internet mi działa mam go od roku -nie miałem jeszcze awarii , prędkość 90 mega więcej chyba komp nie pójdzie , na telewizję rodzice też nie narzekają -czasem dekoder trzeba wyłączyć i załączyć ponownie do prądu, opłaty 39 zł za internet i telewizję to mniej niż gdzie indziej .
Zaletybrak awarii , szybkie wi-fi
Wadynie wiem
MiejscowośćRuda Śląska
~Konrad / 2021-11-26 00:04
Ocena: 2.00 / 5
Usterka po dwóch dniach, czas oczekiwania na technika zmusił mnie do usunięcia awarii na własny koszt. Za to firma pompuje w marketing o wiele więcej pieniędzy niż w obsługę techniczną prawie codziennie ulotki od trzech innych handlowców, a technika po trzech dniach się nie doczekałem, lepiej dopłacić niwiele i podpisać umowę z konkurencją.
ZaletyCena
WadyObsługa techniczna i bezawaryjność
MiejscowośćPoznań
~Konrad / 2022-07-07 22:45
Ocena: 1.25 / 5
Netia to największa padaka wśród internetów, większego shitu nigdzie nie kupisz. Nie polecam, prawdopodobnie internet w Zimbabwe jest kilkukrotnie lepszy.
Zaletybrak
Wadysane
MiejscowośćRzgów
~Konrad Muter / 2020-03-14 13:08
Ocena: 3.00 / 5
Witam, mam do opowiedzenia historię pewnej usterki, moja usterka trwa już od 4 marca godzin rannych. Zgłaszałem usterkę już parokrotnie, odpowiedziano mi, że trwa modernizacja i prowadzony jest światłowód - ok, jestem w stanie to zrozumieć, lecz kabel jest poprowadzony od mniej więcej 4 dni, a technika który podłączyłby Internet jak nie było, tak nie ma. Sprawa dotyczy całego bloku. Z tego, co się dowiedziałem, w samej mojej klatce jest 6 mieszkań z "netią", wszyscy zgłaszają ten sam problem, niektórzy ponoć codziennie, a Państwo mają nas, że tak się wyrażę w głębokim poważaniu. Od Państwa pracownika pracującego pod tym numerem: 223526468 usłyszałem wczoraj, że technik na 100% będzie u mnie 13.03.2020, jak się Państwo domyśla kolejny raz zostaliśmy zignorowani. Wobec takiego zachowania, jestem zmuszony udostępniać tą wiadomość na każdym profilu Waszej firmy jaki znajdę. Tylko błagam, proszę się nie tłumaczyć stanem zagrożenia epidemiologicznego, mieliście Państwo wystarczająco dużo czasu na usunięcie usterki. Nie ma tutaj żadnych zgromadzeń ludzkich, także można być spokojnym o bezpieczeństwo pracowników. Są jedynie ludzie pozamykani w domach, często starsi, pozbawieni jakiegokolwiek kontaktu ze światem, ponieważ usterka dotyczy także telewizji. Moja frustracja spowodowana jest nie tym, że nie mogę zobaczyć ulubionego serialu na netflixie, tylko tym, że od poniedziałku internet będzie potrzebny w pracy zdalnej, a już w ten weekend przy e-learningu. W takim wypadku odliczenie dni bez usługi od faktury to trochę zbyt mała rekompensata. Proszę o szybką odpowiedź, choć znając państwa procedury niewiele ona wniesie.
~Kopernikus / 2015-11-18 21:05
Ocena: 5.00 / 5
Ja korzystam w Poznaniu na Kopernika. Miałem chwilowe problemy jak TV działała na Wi-Fi ale przepiąłem na kabel i jest ok. Jako jedyni mają kanały w HD w rozdzieczości 1080P czyli pełne klatki. Najlepiej to widać jak się mecz ogląda. Szczerze? Skusiło mnie to, że mają kanały Eleven Sport bez opłat dodatkowych. I oczywiście cieszę się, że się pozbyłem Inei... złodzieje... płaciłem 130 zł za nic tak naprawdę. Ja tam w Poznaniu szczerze polecam Netię czy jak się zwą Gigakablówka
ZaletyKanały Eleven, rozdzielczość HD 1080P Bardzo niska cena
Wadysłabo działa telewizja na Wi-Fi. lepiej podłączyć na kablu i działa bez najmniejszego problemu
8 miesięcy
~Korek / 2019-09-16 21:18
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj to już chyba z 10 raz mi się odłączył internet z tego ich bezużytecznego netia spotu. Uciekać gdziekolwiek, byleby zdala od tego.
ZaletyNic
WadyKatorga przy oglądaniu filmów w jakości większej niż HD albo w graniu online.
MiejscowośćGdańsk
~Kornel / 2023-06-08 11:25
Ocena: 1.75 / 5
Dno. Zamknąłem umowę, aby podpisać nową na nowym mieszkaniu. Zrobili bajzel z logowaniem do panelu netii, bo są 2 numery konta przypisane do tego samego maila co za tym idzie nie mogę użyć prywatnego routera.
Brak możliwości zalogowania sie do strony.
Brak informacji o haslach
Adres MAC routera 2 razy podawany technikowi na telefonie i nadal nic.
Pakiet 600mb i internet dziala jak chce.. 250mb, czasem 100mb. Dno
MiejscowośćBiałystok
~kow / 2017-02-15 16:34
Ocena: 3.75 / 5
Nie wiem skąd tyle jadu na Netię. Mieszkam w Warszawie od sierpnia mam Gigakablówkę i co tu narzekać ? Poprzednio miałem UPC teraz płace prawie połowe mniej za podobne usługi tylko , że tu mam jeszcze nagrywarkę, i działa ok. Menu w dekoderzy to chyba z 10 lat różnicy tak samo jak to że dekoder jest chyba z 10 razy mniejszy. W sumie na UPC nie narzekałem - tylko ta cena!!!
Zaletydekoder, nagrywarka,
~Kraków / 2022-03-07 11:57
Ocena: 2.25 / 5
Jakaś masakra, poprostu internet i TV przestał działać. Dzwonię na infolinię i dowiaduje się o awarii że rozwiążą sprawę prawdopodobnie do 5 dni do 11. 03. Nie otrzymałem żadnego powiadomienia od nich a ewidentnie awaria już była wcześniej bo na infolini powiedzieli ze dziś zostałem podpięty pod awarie. W przypadku gdy ktoś pracuje z domu i potrzebuje stabilnego łącza to jest tragedia. Muszę wcześnie wstać, dojechać do biura wydać na paliwo i stracić dziennie dodatkowo 2h.Absolutnie odradzam każdemu tego operatora bo zwyczajnie jest niewiarygodny. Żałuję że nie wybrałem konkurencji i skusiłem się oferta bo jak się okazuje co tanie to drogie.
MiejscowośćKraków
~KremDoProtezKolega / 2020-01-26 04:20
Ocena: 1.25 / 5
gówno. to nie opinia to fakt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Zaletyco?
Wadywszystko
Miejscowośćno właśnie nie korzystam bo nie ma
~Kri / 2023-10-04 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Okropna obsługa! Po pół roku od zerwania umowy żądają pieniędzy. Nie polecam.
~Krio / 2023-02-08 16:35
Ocena: 1.00 / 5
Każdy polecał szybki internet dużo kanałów bez anteny wszystko internetowo ... jedynie przez dwa miesiące później nie można nawet telewizora wlaczyc bo zacina nie samowicie 3/4 dni brak internetu a do nich dodzwonić się to wyczyn
ZaletyBrak
WadyBrak internetu
MiejscowośćChojnów
~Krio / 2023-03-07 10:53
Ocena: 1.50 / 5
Drugi dzień brak internetu za co się do cholery płaci ...
ZaletyBrak
WadyBrak internetu
MiejscowośćChojnów
~Kris / 2022-08-30 11:19
Ocena: 2.25 / 5
Niestaty Państwa usługi są na niskim poziomie. 10-go sierpnia wykupiłem dodatkowe mobilne 10 GB i za 2 dni nie miałem jeszcze prawidłowego Internety. Po interwencji technika mój standardowy pakiet promocyjny 2 GB za który płaciłem od miesięcy zaczął działać. 29-sierpnia po wyczerpaniu 2 GB prędkoś gwałtownie spadła.
Po 7-miu telefonach technik powiedział mi że dodatkowy pakiet 10 GB nigdy nie został aktywowany.
Ponadto 15 sierpnia zakupiłem telefonicznie stały , miesięczny pakiet 10 GB i nauczony doświadczeniem zapytałem dzisiaj (30-ty) czy dostanę kartę dzisiaj albo jutro tak jak to było uzgadniane. Okazało się że NIE - musiałem jeszcze raz przedyktować wszystkie dane i aktywować usłgę. Ile razy trzeba w Netii zamawiać usługę ? 2 razy ? więcej?
Pozdrawiam
Krzysztof
MiejscowośćWarszawa
~Kris / 2024-01-09 09:26
Ocena: 1.00 / 5
Umowe mam na 40zl a zadaja 50zl i jeszcze do windykacji mnie podali. Netia to oszuści
WadyOszukuja
MiejscowośćKrakow
~Kris-Ufol / 2020-02-22 22:53
Ocena: 5.00 / 5
Negatywy to chyba konkurencja pisze, albo ludzie którzy mają starą infrastrukturę na kablach telefonicznych i z żalu i bólu 4 liter że nie mają światłowodu je wystawiają. Internet 300/50 i tv za 50 zł to chyba bestseller na rynku.
Na światłowodzie doprowadzonym aż do mieszkania!-rzadko się tak zdarza u innych operatorów-pingi poniżej 10ms-dla tych co się znają.
Dla mnie najlepsza oferta na rynku.
4 razy dzwoniłem na infolinię i nigdy nie czekałem dłużej niż minutę.
Polecam bo zwyczajnie to bardzo dobrze działa - żeby nie napisać za........a ;-)
ZaletyŚwiatełko :-)
Wadybrak
MiejscowośćGrudziądz
~kristoff / 2022-05-25 11:34
Ocena: 1.00 / 5
nigdy więcej Netia.Dziadostwo.Sprzedawania danych klienta firma reklamowym.itd.Zadowoleni?
Zaletybrak
WadyWszystko
MiejscowośćLubliniec
~krml / 2023-10-06 00:12
Ocena: 1.00 / 5
gówno jakich malo, ping w grach co chwila po 5 tysięcy, syf największy, nie polecam, do wyje**nia ten internet i cala ta ich sieć obsrana
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćTychy
~kroll / 2016-07-19 12:07
Ocena: 3.50 / 5
Najlepszą opcją na wiejskiej części Podlasia jest mobilne LTE z anteną wzmacniającą. Byłem w plusie, ale nie popisali się z propozycjami na przedłużenie umowy i wybrałem netię. Prędkość podobna, ale cena i limity przystępniejsze w netii. Także bardzo na plus.