Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 1962 opinii

1.67 / 5

  • Prostota obsługi
    1.71
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zjaro / 2014-03-21 17:51
    Ocena: 2.00 / 5
    dno, nie polecam nikomu, w ostatnim roku popsuli się totalnie, mam u nich dwa konta i zwijam się jak najszybciej. w tej chwili trzeba tam pilnować swoich pieniędzy bo zdejmę ci z konta potem musisz zgłaszać reklamacje itd totalna porażka. zastanówcie się zanim powierzycie im swoje pieniądze
    Zaletybrak już nie widze żadnych zalet
    Wadysame, straciłem zaufanie do tego banku
    ok.10lat jak nie dłużej
  • ~Banktrud / 2015-08-26 19:35
    Odradzam wszystkim mBank, obsługa kompletna żenada, po kradzieży pieniędzy z konta trzeba wisieć 5000 razy na telefonie, żeby coś załatwić, na mLini nie wiadomo z kim się gada, różne odpowiedzi na zapytania mailowe.
    Niby najtańszy bank, ale w rezultacie najdroższy jak się podliczy wszystkie telefony na mLinie, łażenie do siedziby Banku by wszystko po załatwiać itp. I nikt nie przeprosi.....
    ZaletyBrak
    Wadyobsługa żenada, niekompetencja, najdroższy bank jak się podliczy dzwonienie na mLinie
  • ~dagets / 2008-11-14 23:38
    Ocena: 3.33 / 5
    mBank jest dobrym bankiem, ale... obsługa... Czy konsultanci wiedzą, że mają odbierać telefony? Internetowi konsultanci także olewają klientów. Co się ostatnio porobiło? Mogliby również zainwestować w lepszy wygląd interfejsu po zalogowaniu..
    Zalety+SMSy potwierdzające przelew,
    +Prosty, wygodny interfejs
    Wady-SMSy czasem zbyt późno przychodziły, ale to rzadkie przypadki
    -Mało staranny w wyglądzie interfejs ;P
    2 lata
  • ~Daniel / 2014-12-17 16:46
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam mbanku, chyba, że ktoś korzysta tylko z darmowych usług.
    Prawie 3 miesiące trwa zamknięcie rachunku za który muszę płacić (taki rachunek mam) bo blokuje go karta kredytowa, której zamknięcie trwa parę miesięcy. Z osobą, która zajmuje się moimi reklamacjami nie mogę się skontaktować mailowo, ani telefonicznie. Oni jednak mogą do mnie pisać maile. Jak odpiszę to dostaję autoresponder. Jedynie listy mi pozostały. Już wysłałem 4 i się poddałem i czekam i płacę...
    ZaletyPrzyjazna obsługa konta, fajne karty kredytowe
    WadyRozwiązanie umowy to jakaś masakra
    5 lub 6 lat
  • ~Gabi / 2016-05-14 23:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety po wielu latach korzystania z usług mBanku w dniu dzisiejszym wypowiedziałam umowę o rachunek. Powód: mBank nalicza opłaty (6 zł/miesiąc) za kartę nieaktywną, którą wysyłają listem zwykłym i która może nie trafić do klienta a i tak będzie musiał za nią zapłacić. Kiedyś to był dobry bank, ale dziś nie mogę inaczej określić metod ich działania inaczej, niż KRADZIEŻ. Banda złodziei. Nie dajcie się nabrać!!! Są dużo lepsze banki.
  • ~george / 2011-05-30 21:31
    Ocena: 3.33 / 5
    witam wszystkich
    jesli chodzi o Mbank i zwykle, proste (przelewy i zwykle i do ZUS i US) jest bardzo OK !!!
    ALE: wlasnie dostalem info od nich ze zalegam im jakas smieszna kwote 20zl do rachunku ktorego od 3 lat nie uzywam. fakt faktem moje przeoczenie ze nie zamknalem tego konta kiedy zrezygnowalem z prowadzenia firrmy. jak popatrzylem na historie rachunku to wyszly dziwne rzeczy ale o tym dalej (jeszcze jeden fakt: NIE SPRAWDZISZ HISTORII RACHUNKU PONAD 3 LATA WSTECZ !!! a konto mam od 2003r. !!) wedlug mnie natomiast skandalem jest ze tylko raz rocznie informuja o saldzie danego konta i nagle na koniec roku okazuje sie ze masz minus bo wziales "dodatkowe opcje" w tym przypadku debet na koncie. ok. biora 100zl za odnowienie kredytu ALE wczytajcie sie DOBRZE w umowe o tej "usludze" bo okazuje sie ze te ....... licza WAM odsetki od kwoty NIEWYKORZYSTANEGO limitu kredytowego !!!!!!!!. Czyli po prostu mowiac: jak nie zrobisz na koncie takiego "minusa" na jaki sie zdecydowales to te ........ policza Ci za to odsetki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Dle mnie to jest je....ie klientow na maksa i typowe zalozenie ze: i tak nikt nie czyta umów wiec mozemy goscia ugnoic tak jak nam sie podoba ! ODRADZAM WSZELAKIE KRYDYTY I KARTY DEBETOWE W TYM BANKU !!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Gość / 2013-06-05 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    konto w mBanku mam od 2006 roku czyli całkiem sporo. na początku było wszystko OK. niestety od zeszłego roku borykam się z zamknięciem konta firmowego (konto prywatne jeszcze u nich posiadam). Na infolinii nie chcą mi podać przyczyny niemożności zamknięcia konta. Po wysłaniu formularza zamknięcia konta dopiero po 3 m-cach dostaję odpowiedź na piśmie, choć do kontaktu podany jest również mail który podawałam przy umowie - że nie zgadza się im mój podpis bo nie jest dokładnie taki sam jak przy podpisywaniu umowy, bo nie tak wygląda dosłownie jedna literka - przecież charakter pisma wyrabia się z wiekiem... poza tym dobija mnie karta Pay Pass - nie ma możliwości wybór zwykłej debetowej z paskiem magnetycznym - transakcje Pay-passem nie są od razu blokowane - rozliczenia w tzw. trybie on-line przez co za każdym razem muszę sama pilnować żeby nie przekroczyć limitu konta bo będzie debet, którego nie ustaliłam na moje szczęście. A jak już przekroczyłam saldo przez przypadek to potrafili nawet po 21-ej wieczorem dzwonić że weszłam na nieustalony debet za co są wysokie opłaty.
    Ponadto denerwujące są te ich ciągłe telefony żeby na siłę coś komuś sprzedać - jeden z konsultantów stwierdził że ja napewno potrzebuję ich usług i karty kredytowej choć jeszcze o tym nie wiem (oni niby lepiej ode mnie wiedzą, jakie mam potrzeby)
    ogólnie rzecz biorąc odradzam u nich konto
    Zaletybrak
    Wadynie jestem w stanie zliczyć wad
    7
  • ~jamax / 2012-09-25 18:41
    Ocena: 1.67 / 5
    jestem w tym "banku" od 11 lat. Na początku się starali.
    Teraz obsługa jest skandaliczna. Potrafią nakładać blokady bez żadnego uzasadnienia powołując się na jakieś wyimaginowane trudności. Totalny brak kompetencji. Te niedouczone callgirlsy mają zero wiedzy i kompetencji do zajmowania się bankowością. Skandaliczne traktowanie klienta. Nie potrafią wyjaśnić najprostszych operacji, które sami bez mojej wiedzy przeprowadzali. Mam nadzieję, że padną jak najszybciej.
  • ~johnyhack / 2015-05-28 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy pseudonim jaki znam...omijać z daleka
    Wadyniekompetentni, nieznajomość, nieuczciwi, przelewy nie trafiają na konta
    5 lat
  • ~kowal / 2011-12-01 05:41
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank jest gorszy niż PKO BP za czasów PRL. Przelewów po godz. 15 nie wykonują/ z wyjatkiem ZUS/, zlecenia nie są realizowane całymi dniami.Paranoja nie bank.
  • ~mKibel / 2014-11-10 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Gratuluję: spaprać grafikę i funkcjonalność. Dzisiaj dostaję "błąd systemu" na deser. Innymi słowy: strona się konkretnie posypała (nie, nie u mnie) i od 30 minut nie działa. Na pocieszenie: wywala mi obrazek z czyimś ryjem i facepalmem. Czy to ma mnie uspokoić?
    Zaletyprzyzwyczajenie
    Wadypogarda dla użytkownika
    10 lat
  • ~nipi / 2012-08-09 12:27
    Ten bank to lichwa i naciągactwo.W najbliższym czasie zmieniam bank.Nie polecam.
    Zaletykiedyś były
    Wadydziałania ba szkode klienta
  • ~Paweł / 2014-03-07 13:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia mam konto w mbanku od 2007 roku i stwierdzam ze bardziej na dno się upaść nie da chyba. Wypowiadam umowę jak najszybciej i nowym klientom szczerze odradzam.
  • ~prawda / 2015-02-14 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank, który sprzedaje produkty i nie bierze za nie odpowiedzialności np. ubezpieczenia, które nie są ubezpieczeniami, bo nie pokrywają szkód a są tworem mbanku breubezpieczenia
    Wadyoszustwo i nabijanie kasy dla banku
  • ~rw / 2015-03-16 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ku przestrodze !!! Ten Bank to jeden z największych moich horrorów jakie przechodzę !!!! Opiszę sytuacje. W październiku 2014r. otworzyłem MSaver oraz MSaver Plus, po dniu dokonałem rezygnacji z MSaver Plus i teoretycznie został on zamknięty(zawieszony dokładniej), myślałem że bedę mógł spokojnie dokonywać modyfikacji oszczędzanych kwot na MSaverze,,,,,jednak nie.....do dnia dzisiejszego oba produkty to naczynia połączone, MSaver Plus jest zawieszony, a na MSaverze nie mogę dokonać żadnej modyfikacji od listopada 2014r.....mamy marzec 2015r !!!!!!ciągle są ściągane z mojego konta pieniądze( na MSaver), nie da rady tego zawiesić, zmodyfikować, zlikwidować,,,,,wykonałem kilkanaście telefonów w tej sprawie składając szereg reklamacji, jednak bez żadnego skutku !!!!!Brak kompetentnych ludzi, jestem olewany jak pies !!!!! Moje nerwy się już skończyły, za 3 dni idę z nagranymi rozmowami i kopią mailów do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Poznaniu. Jestem rozgoryczony i zażenowany tym Bankiem. Nie polecam....nigdy więcej takiej traumy!!!!! Sprawa póki co jest nierozwiązana !!!!!
  • ~Tomasz R. / 2013-01-11 15:47
    Ocena: 2.67 / 5
    Wszystko jest w porządku, do momentu kiedy musicie uzyskać jakieś zaświadczenie. Koszty kosmiczne - 100 zł za oświadczenie nietypowe dla banku, typowe 80 zł. Czeka się na ten świstek tydzień czasu a i tak przychodzą informacje, na których nie zależy klientowi.
    ZaletyNiby tani
    WadyDrogie dodatkowe usługi
    10
  • ~Zawiedziny / 2015-04-22 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, jest to najgorszy produkt jaki kiedykolwiek kupiłem. Kredy z tym Bankiem to jak niekończąca się opowieść a koszty jak czarna dziura. Wiele banków przerobiłem i w okresie własnego kryzysu , to co zgotował mi ten bank to "nigdy więcej" piszę ku przestrodze jak pomniki z II wojny światowej.
    Zaletyteraz!!!!!!!!
    Wadyzła komunikacja i złe podejście do klienta, brak czasu
    8 lat
  • ~Zawiedziony / 2011-06-20 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak dlamnie na początku Ok a teraz tragedia
    Przestrzegam przed tym bankiem zwłaszcza kiedy ma się kilka kont (subkont)
    W przypadku gdy trafi się wam niedaj boże egzekucja (przykladowo US) to zaczynająsie takie schody że to bajka
    Blokują wam wszystkie konta na kwote z egzekucji nie można dysponowac środkami
    czas realizacji niby 5 dni max a co sie okazuje przy tym jak się dzwoni do nich codziennie to może zrealizują po jakiś 14-20 dniach mimo że środki znajdują sie na koncie
    Rozumiem zablowac sobie raz srodki a reszte zostawic to nie dowala blokade na kazdym z subkont
    Porażka !!!!!!!!!!
  • ~Ala / 2015-11-26 21:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam ten bank, a zwłaszcza totalnie NIEKOMPETENTNYCH pracowników infolini. Mam tam rachunek od początku jego istnienia i za chwilę go zamykam. Zrobiłam przelew zagraniczny, ale zdziwiłam się bo nie zostały ściągniete za niego środki ani przelew nie widniał w żadnej zakładce typu historia przelewów, czy histroia przelewów walutowch itd w związku z czym skontaktowałam się z mlinią. Pani ,,specjalistka" poinformowała mnie, że przelew nie został wykonany bo nie zostały ściągniete środki i również nie widnieje w systemie, który ona właśnie ogląda, kazała ponownie zrobić przelew i jednocześnie poinstruowała mnie, w której zakładce w przyszłości szukać takich przelewów. Po wykonaniu po raz kolejny przelewu walutowego, okazało się, że jednocześnie zostały wykonane dwa - ten, który właśnie zrobiłam i ten zrobiony dzień wcześniej. Skontaktowałam się ponownie z mlinią i od drugiej pani dowiedziałam się, że ten pierwszy przelew był w trakcie realizacji ( dostęp do podglądu ma TYLKO pracownik a użytkownik konta nie - mądre i logiczne!) i ,,specjalistka", z którą wcześniej rozmawiałam sprawdzała nie tam gdzie trzeba i błędnie poinformowała mnie gdzie szukać przelewów walutowych, usłyszałam, że wina leży po stronie ,,specjalistki". Złożyłam reklamację, na której rozpatrzenie bank ma bagatela 30 dni i niestety nikogo nie obchodzi, że zdublowana kwota była przeznaczona właśnie na miesiąc życia mojej rodziny, poinformowano mnie, że skoro mam problemy finansowe z tego tytułu to zawsze mogę poprosić odbiorcę o przelanie nadpłaty a to, że stracę pieniądze za 2 przelewy i podwójne przewalutowanie to już nie ich problem. Farsa nie bank.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentni pracownicy, beznadziejna strona konta
    10 lat
  • ~alutka / 2017-01-30 17:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Założyłam u nich konto, bo brałam kredyt, więc w sumie musiałam. Kredyt już spłacony, a konto zostało. Usunęłam swoje drugie konto w innym banku. Dlaczego? Wkurzało mnie ciągłe wydzwanianie telemarketerów. Tu mogę sobie załatwić wszystko w plaikacji lub przez internet lub telefon.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1962
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1441
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1176
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 793
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4279
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4162
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3771
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2810