Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2053 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 103
  • ~awu / 2013-05-22 15:33
    mBank zablokował moje pieniądze na dwoch kontach, ktore u nich posiadam, na kwote ponad 20 tysiecy zlotych; mimo dotepnosci srodków na koncie Bank nie rozksięgowuje srodków od ponad tygodnia; podobno regulamin pozwal na 30 dniowe przetrzymywanie kasy przez nich; wystosowalam juz podanie, ktore osobiscie zanioslam do punktu obslugi ( sa takie, ale kontakt z nimi niewiele daje) i zlozylam 2 razy dyspozycje telefoniczną o rozksiegowanie moich pieniedzy - ZERO REAKCJI; wlasciciel konta w mBanku nie może z nikim rozwiązą problemów, nawet takiego , ktory jest niezgodny z prawem,jedyne do czego ma prawo to zlozyc dyspozycje i czekac;
    konto które zablokowoali bezpodstawnie jest kontem spólki, ktora nie może realizowac przelewow, wyplat i grozi nam upadlosc;
    nie zakladajcie tam kont, bo oszczednośc na darmowym prowadzeniu rachunku jest pozorna, a przy pierwszej skomplikownej sytuacji zostaniecie oszukani i wasze pieniądze przepadna na dlugie tygodnie; złozylam tez skarge do knf, chociaz pewnie to nic nie da.. wyjatkowo, wbrew sobie postanowila tez napisac o tym na formum, to jest pierwsza moja tego typu reakcja w zyciu, ale tym razem postanowilam tego nie zostawic bez komentarza
    Wadynie zakladajcie konta w mBanku
  • ~Kawka / 2013-02-19 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM!!! Na koncie mBiznes ZUS zajął mi środki, w związku z czym mBank zablokował mi środki również na eKoncie, co za sobą pociągnęło niemożliwość spłaty karty kredytowej i dodatkowe odsetki. Po wyjaśnieniu sprawy w ZUS, ten ściągnął mi zajęcie i wysłał odpowiednie pismo do banku, by odblokował mi środki. Bank przez dwa miesiące nie chciał mi odblokować środków, twierdząc iż nie otrzymał pisma, mimo iż ZUS posiadał zwrotne potwierdzenie odbioru!!! Interweniowałam kilkukrotnie i za każdym razem konsultanci odpowiadali, iż w tej sprawie mogą złożyć tylko dyspozycje, a na odpowiedź przyjdzie mailem do siedmiu dni. Odpowiedź przychodziła po dziesięciu dniach, a w treści, iż nie otrzymali żadnego pisma!!! Pismo otrzymane przez bank 28 listopada dopiero odnalazło się 25 stycznia!!! I nawet żadnego wyjaśnienia!!! A kto mi zwróci odsetki z karty kredytowej, które na dokładkę przy spłacie tylko kwoty minimalnej na ostatni wymagany dzień jeszcze się w cudowny sposób kapitalizują? Przecież karty spłacić nie mogę bez pośrednictwa eKonta. Ponadto mBank jest jedynym bankiem w Polsce, który pobiera prowizję w wysokości 30 zł, z tytułu przelewu zajęcia egzekucyjnego, mimo iż w tej sprawie interweniował już nawet UOKiK!!! Ten bank wo wielka pomyłka!!!
    ZaletyDarmowe konto
    WadyKłamstwo - wręcz oszustwo i złodziejstwo, naginanie regulaminu, niekompetentni konsultanci, częste zmiany cennika opłat
    6
  • ~obs / 2013-02-03 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbując odblokować konto dzwoniłem na inf ok 8 razy .W połowie KAZDEJ rozmowy kontakt został przerwany (prawdopodobnie rozmowa nie moż trwac dłuzej niż 3 minuty )Straciłem na rozmowy ok 20 zł nie załatwiając NIC.Pracownicy byli tak uprzejmi że mimo prośby nikt z nich nie oddzwonił !Co jeden konsultant to inna informacja .Prosiłem np o podanie innego nr tel uzyskałem odp ze innego poza 801300800 nie ma co jest wierutną bzdurą .Oczywiście można polecić ten bank ale tylko esobom mającym kilkadziesiąt tysięcy wolnych pieniedzy aby leżały w m banku bez żadnego oprocentowania.Dla zwykłych zjadaczy chleba kompletna porażka.Mimo zastrzezenia kontaktów handlowych wielokrotnie wydzwaniano do mnie z ofertą różnych usług tego banku-naruszając tym samym ochronę danych osobowych .Tak więc nawet Waszych danych nie umią prawidłowo zabezpieczyć
    Zaletybrak
    Wadynie profesjonalna obsługa ,brak dostępu,naruszanie danych osobowych
    7
  • ~ru / 2014-02-13 18:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Właśnie po 6 latach kończę przygodę z mbankiem i żałuję, że wcześniej nie trafiłem na tą stronkę. Na początku było na prawdę fajnie, ale to co ostatnio robią, to jest jakaś makabra. Po kolei:
    - 10zł/miesiąc opłaty za Maestro Gold. Wcześniej normalna Visa Electron była darmowa, ale za wypłąty ze wszystkich bankomatów brali 5zl więc mnie przekonali że ta lepsza bo nie będzie problemów z zakupami przez neta. Obecna Visa w Millenium daje mi takie same mozliwości za 0zł :) (wystarczy jeden raz nią zapłacić w miesiącu i mieć min. 1000zł wpływu miesięcznie na konto)
    - w nowym interfejsie w historii widnieją operacje sprzed np. godziny, a saldo pozostaje bez zmian. Już kilkukrotnie się złapałem na tym, że wszedłem niezamierzenie na kredyt odnawialny, bo saldo widniało dodatnie. Pszypadek? Nie sondze.
    - wysłali mi pita giełdowego z błędnymi danymi adresowymi. Dzwonię, a pani mówi że to moja wina, bo nie zmieniłem danych w odpowiednim terminie. Ja mówię że jestem pewny że zmieniałem i proszę sprawdzić datę. Ona mówi że nie ma takiej możliwości i mnie przełączy. Po 20min muzyczki się rozłączyłem. Próbowałem jeszcze 2-krotnie i za każdym razem włączali muzyczkę. Poszedłem do Multibanku pan powiedział, ze wystawi mi duplikat za jedyne 30zł. Dziękuję mu za to, bo to był ostateczny gwóźdź do trumny dla tego banku.
    - coroczna opłata za odnowienie kredytu odnawialnego 1,8% + opłata za ewentualne podwyższenie i oprocentowanie 14,75%. Dzwoniłem z zapytaniem czy by mi nie obniżyli za staż, bo inne banki mają niższe, a pani powiedziała że jej system nie pozwala
    - niby darmowy rachunek maklerski, a ostatnio zrobili opłatę 8zł/miesiąc za jedną pozycję notowań ciągłych. We wszystkich innych DM to jest za friko. Do tego jak sprzedajesz akcje to możesz czekać i tydzień na pojawienie się środków na e-koncie.
    - przychodzi mi ostatnio sms, że został dostęp zblokowany przez internet. Dzwonię i pytam się dlaczego. Pani mówi, że w trosce o bezpieczeństwo i pewnie dlatego że nie mam zainstalowanego antywirusa !?!
    Zaletyobecnie żadnych
    Wadywszystko co wyżej, do tego z pracowników Multibanku zrobili roboty, które mają się tylko uśmiechać
    6
  • ~Acha / 2013-04-28 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Zaczyna sie od konta a po kilku latach oferuja zlodziejskie formy oszczedzania jak polisolokata plus mSaver. mSaver kosztuje 6 zeta plus iles procent kwoty przelewanej na rachunek. Efektywniej oszczedza sie w skarpecie. Juz trzeci miesiac probuje uwolnic sie od tego. Najpierw 2 miesieczny okres rozpatrywania reklamacji teraz problemy ze stroną. Wycofanie sie bedzie kosztować mnie kolejne 50 zeta. Ostrzegam nowych klientow. Czytalam juz kiedys tego typu posty ale ignorowalam je i spotkalo mnie to samo. mBank nie szanuje klienta.
    Przestrzegam
    acha
    Zaletydarmowe konto
    Wadyhaczyki i złodziejska polityka oszczedzania
  • ~Aotearoa / 2014-04-27 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Procedura rezygnacji z usług tego banku trwała 5 miesięcy. Szczytem było stwierdzenie tzw. "eksperta online", że "fakt, iż bank podbił pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki nie oznacza, że tą przesyłkę odebrał". Każdy z konsultantów mówi co innego, każdy powołuje się na inny regulamin. Odejście z tego pseudo-banku było z mojej strony świetną decyzją.
    ZaletyAbsolutny brak zalet
    WadyOlewactwo wobec klienta, brak rzetelności i jeszcze długo by wymieniać
    Konto mialem kilka lat
  • ~Arturo / 2012-06-12 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Mam od kilku lat konto w mBANKU, z roku na rok obserwuję jak Dobry BANK, zaczyna być coraz gorszy w obsłudze jak zaczyna mnie nabijać w butelkę ...

    1. mBANK i MultiBank... ich współpraca to fikcja... To dwa osobne banki które dbają o swoje sprawy osobno.
    Chciałem dokonać wpłaty w Euro na konto walutowe 1000euro. W Oddziale MultiBanku powiedziano mi ze mam mieć odliczona kwotę... a prowizja będzie wynosiła 15 euro... Ok Wziąłem 1020 euro... udałem sie do oddziału Multi Banku. Powiedziano mi ze mam mieć 1015, ... miałem 1020 zapytałem:
    - czy stanowi dla nich problem rozmienić 20 euro na 4x5?
    - Tak, bo nie mogą... Ma być dokładnie 1015euro!
    - przecież jesteście jednym bankiem? to paranoja? kłopot rozmienić 20 euro???
    - Jak pan tak wybrał sobie wizrtualny bank to tak jest.
    No powiem SUPER WSPÓŁPRACA! odział Bielsko-Biała 11listopada! Multi Bank!

    2. Chciałem uzyskać debet w koncie firmowym, obroty mam na ponad milion... rocznie.
    Zapytałem o 60.000
    - tak ma pan zdolność na 100.000 w uproszczonej formie... telefonicznie.
    - super poproszę zatem o 60.000
    - musi Pan udać się do naszego oddziału najbliższy 78km... :-//
    W końcu po wieluuu bólach udało mi się uzyskać 50.000 przez telefon. Masakra!

    3. Postanowiłem po czasie zamknąć debet, na początku go zredukować... o 10.000
    Okazało się to niemożliwe przez telefon... do 20.000 można do 50000 NIE!
    Mam wypełnić pismo, -> potem je wysłać pocztą... -> potem mają 14 dni -> i pobierają prowizje od takiego wniosku -> i może w końcu mi to obniżą...
    Cały czas liczona jest mi też prowizja za... DEBET!
    JAJA! i naciąganie klienta w piękny sposób.
    Poprzednio zredukowanie debetu z 20.000 do 15.000 zajęło mi 7 minut telefonicznie! w 2011r.

    mBANK sam na własne życzenie traci klienta takiego jak ja... swoje obroty mogę przenieść do innego banku. Sam mBANK na własne życzenie traci dobrego klienta! Jak atu logika tego Banku?
    Bo ja nie wiem...
    PS.
    Razem ze mną w mBanku ma 5 pracowników konto... nie potrwa to długo.
    Bardzo przepraszamy ze korzystamy z mBANKU, więcej nie będziemy!
    Miło widzieć jak nas traktuje mBANK :-/
  • ~Kamil Roman / 2013-09-07 11:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Na początku naiwnie zachłysnąłem się propagandą, że konto za 0 zł, bez haczyków i w ogóle 0 opłat. A tu psikus założyłem kilka poleceń zapłaty i musiałem za każde płacić 1 zł/miesiąc
    Do tego Jak się chce zamówić produkt bankowy, to jest można to zrobić miło łatwo i przyjemnie i najczęściej przez serwis internetowy. Gdy zaś chce się z niego zrezygnować, to bez wizyty na poczcie się nie obejdzie. A i konsultant, który miał zadzwonić, jakoś dodzwonić się nie może, mimo że wcześniej jego kolegom się to nagminnie udawało, gdy chcieli mi wcisnąć kolejny cudowny pakiet za 5 zł/miesięcznie.
    3. Zastrzegłem kartę, bo z niej nie korzystałem, a mBank bez zamówienia przysłał mi nową. Niby wygodne, ale znowu 4 zł/mies. leciało z konta...

    Generalnie przeniosłem się do innego internetowego banku i do m***** więcej nie wracam.
    Zaletyw miarę sensowny serwis internetowy
    Wady"ukryte" opłaty, ciągłe zmiany taryfy opłat i prowizji na niekorzyść klienta
  • ~dirty / 2013-08-21 18:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Mija wslasnie 13 lat mojej przygody z MBankiem, zaczynalem jako student a koncze jako przesiebiorca, mimo kilku wpadek, ktore nie wydawaly mi sie tak wielkie ostatnia wyprowadzila mnie z rownowagi, a mianokwicie podejscie analityka do moich potrzeb, bo podejrzewam ze uczen na poziomie gimnazjum jest w stanie oszacowac podstawowe parametry matematyczne. Po mimo ze Pani dzwonila do mnie 2 razy z przeprosinami uwazam ze jest to nie dopuszczlne trakktowanie klienta z takim stazem i takimi obrotami na koncie, w dzisiejszych czasach kiedy sektor bankowy walczy cena albo jakoscia MBank przegrywa na obu frontach. i tak w jeden dzien Mbank stracil klienta z 2 rachunkami (firmowy i prywatny ) msaver, kontem maklerskim, supermarketem, 2 liniami odnawialnymi i jednym kredytem gotowkowym, akurat jestem w takiej sytuacji ze moglem wszystko od reki posplacac i wypowiedziec umowy. BRAWO !!! teraz pozostaje tylko wybrac odpowiedniego partnera ktory bedzis ewdzieczny ze co miesiac zostawie mu kilkaset zlotych.
    Zaletybyly ale sie skonczyly
    Wadywiecej niz zalet
    13 lat
  • ~Długo miałem... / 2014-10-20 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto od 10 lat... na początku był to chyba najprzyjaźniejszy bank ze wszystkich. Niestety drobnymi kroczkami zaczęli wszystko psuć... koniec oprocentowania na RORach, opłaty za poprzednio darmowe produkty... ostatnio wykazali się szczytem arogancji: "nowoczesny" (łał) interfejs jest po prostu nieczytelny i mało użyteczny. Nie mam pretensji o to że go wprowadzili dopóki miałem wybór. Niestety po 9 miesiącach odcięli mi możliwość logowania się do starego interfejsu. Każdy kto miał styczność z komputerami wie, że nie było technicznych przeciwwskazań do pozostawienia starego sposobu logowania. Ale nie... firma wie lepiej co jest dla mnie dobre. I sama ta korporacyjna arogancja jest dostatecznym powodem aby mBank zwyczajnie odradzać.
  • ~Sławek / 2014-10-17 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W zapale tworzenia medialnych nowości mBank zafundował sobie(i klientom) nową stronę transakcyjną. W skrócie: wodotryski, feeria barw i gadżecików, a nawet gra. Oni chyba nie zdają sobie sprawy do czego służy konto bankowe. Jasne system tabelek nie jest zbyt widowiskowy, ale praktyczny. A nowa strona chyba skierowana jest głównie do przedszkolaków ewentualnie gimbusów. Ale oni pieniądze będą mieli dopiero za kilkanaście lat...
    Zaletybrak
    Wadynieprzejrzysty interfejs, masę produktów których klient nie chce, i tęczowy zawrót głowy
  • ~gisby / 2014-06-24 22:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Pomóżcie m-Bankowi – zrezygnujcie z jego usług !!!

    Od 5 lat byłem klientem tegoż banku posiadając bezpłatny ROR. Nie nadużywanego jego usług – tylko od czasu do czasu dokonywałem wirtualnych przelewów. Ale dobre złego początki …. Najpierw wprowadzono opłatę za kartę debetową, potem przysłano mi nową listę hasłem do przelewów choć na starej miałem jeszcze z 8 haseł (chciałem z niej zrezygnować i przejść na hasła sms ) i pobrano mi za to 19 zł. Miarka się przebrała, gdy z jakiś względów „udało” mi się zablokować konto. Zadzwoniłem wieczorem …. Po kilkunastu minutach nabijania sobie na telefon słuchałem muzyczki … bo jak twierdzą : „mają dużo interesantów i próbują coś z tym zrobić „ . W końcu zgłosiła się konsultantka, która po weryfikacji mnie jako klienta – zamiast mnie odblokować – to stwierdzała że może mi zamówić rozmowę zwrotną na jutro … bo dziś nikt już nie zadzwoni. Na nic zdały się tłumaczenia, że nie po to tyle czekałem na jej zgłoszenie… Ona może tylko zamówić rozmowę na jutro … poprosiłem o telefon po 19-tej ( bo tak pracuję) na stacjonarny bo tylko taki mają w swych notatkach. Na nic zdało się sugerowanie że wtedy jeszcze nie miałem komórki. A na koniec okazało że nie można wybrać godziny. Oczywiście zadzwonili … o 9 rano i przywitała ich tepsowa sekretarka. Żona która akurat była w domu oddzwoniła do nich i przedstawiła sprawę. Oczywiście nic nie da się zrobić … Zadzwoniłem wieczorem (czekając kilkanaście minut) – wyjaśniłem sprawę – i oczywiście konsultantka znów zamówiła rozmowę i NIKT do godziny 22 nie zadzwonił. Sam do nich zadzwoniłem o 21.45 znów czekając , ktoś odebrał stwierdził że jest mu przykro … i może mi na drugi dzień zamówić … rozmowę zwrotną. Trzepnąłem słuchawką … i po dwóch dniach wymówiłem konto.

    Strach pomyśleć co by było jak byłbym zagranicą lub musiał dokonać przelewu życia ….

    To bank który tylko wiele obiecuję – lecz po złapaniu olewa klienta – bo przecież ma bezpłatne konto – nie ważne że trzymasz u nich pieniądze…. Nie rozumiem też dlaczego konsultantka nie może załatwić tak prozaiczne sprawy …


    Pomóżcie m-Bankowi – zrezygnujcie z jego usług !!!
    Zaletytaniość
    Wadyinfolinia
    5 lat
  • ~obs / 2014-02-04 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli wszystkie banki w tym kraju zostaną zlikwidowane pozostanie Wam ten jeden .Dopóki jednak pozostanie chociaż jeden inny M bank omijajcie bardzo szerokim łukiem.Tu zawsze winien jest klient inne bankomaty itdW ciągu dwóch dni konto zablokowano mi dwukrotnie .Na reklamacje odpowiadają miesięcami .Bankomaty nie wypłacają gotówki .Konsultancji mylnymi inf blokują dostęp do konta.Nikt w tym banku nic nie wie i nic nie może (oprócz telef nagabywania na swoje"rewelacyjne usługi")
    Zaletybrak
    Wadynie sposób wymienić wszystkich
    10
  • ~Przymusowo stary klijęt mbank / 2013-06-14 17:07
    Mbank to oszuści, kanciarze . Bezpodstawne potrącenia ,które nie są zaksięgowane (bez wpisu do historii ). Potrącenia za spłatę kredytu z konta podstawowego. Potrącenia za wypłaty z niektórych bankomatów w sieci euronet. Odradzam wszystkim ten bank.
    Zaletybrak
    Wadyoszusci
    ok 20 lat przez zaciągniety kredyt
  • ~Renata / 2014-11-11 19:07
    Witam,
    W dalszym ciągu uważam, że nowy układ strony mbanku to jeden wielki koszmar - jest niewyraźny, skomplikowany, zawiły. Każdej funkcji szukam; ktoś wziął pieniądze za coś z czego ludzie nie są zadowoleni a mowi sie, że to dla dobra klienta - no chyba ktos pozamienial role.
    Zaletyzadnych
    Wadywszystko koszmar
  • ~sylwekkk / 2014-09-30 13:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiem Wam tak, nie wiem kto wpadł na tak debilny pomysł połączanie konta z prowadzeniem jakiegoś portalu.. nie mam sił.. nie każdy lubi taki syf. Wsześniej było prosto, łatwo i chyba każdemu na tym zależy, a teraz chce skopiować swój nr. konta bo nie chce klepać go z palca to nie wiem czy to jest JAVA czy inny shit który uniemożliwia mi to.. jeszcze poczekam chwilkę i poszukam innego banku, bo tak naprawdę to teraz wszystko jedno gdzie się ma konto.. no chyba że to pomaga przy kredytowaniu itp.
    Zaletykiedyś był tani
    Wadyinterfejs użytkownika
    8 lat
  • ~Tadeusz Piątek / 2013-12-02 11:42
    Witam.
    Unikajcie tego banku jak ognia. Od trzech lat prowadzę sądową wojnę (bezskutecznie) z tą organizacją. W marcu 2011 roku zablokowali mi konto przez które, spłacałem dług z karty kredytowej - BEZ ŻADNYCH WYJAŚNIEŃ kto i z jakich powodów zablokowano mi konto. Oczywiście zażądano ponownej wpłaty (raty kredytu) plus kolosalne odsetki za zwłokę!!!! Gdy poprosiłem o jednomiesięczną prolongatę (chociaż nie czułem się winny) , ze względu na złą sytuację finansową - "pokazano" mi gest Kozakiewicza !!!!
    Zaletyb r a k
    Wadypłacz, płać i nie śmiej pytać dlaczego
  • ~zly / 2014-10-01 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    jak to jest z tym bankiem ze z kata giną mi pieniądze w zeszłym miesiącu zginęło mi 450zl a w tym miesiącu już cala wyplata wsiąkła jak idee do placówki żeby się dowiedzieć co jest grane to słyszę odpowiedz ze bez telekodu nic mi nie powiedzą[mój stary jest nie aktualny]i w ciągu 10 dni dostane nowy a w tym czasie będę z rodzina piach wpierdzielal!!!!!!!!!!
    Zaletyzadnych zalet
    Wadysame wady
  • ~ed / 2013-04-21 23:10
    Ocena: 2.67 / 5
    oj coś się ostatnio zrobili pazerni, zrobiłem przelew do Chorwacji na 100 euro, zabrali ponad 10% prowizji. Jakieś jaja.
  • ~Kinoman / 2013-05-15 16:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamknąłem karty i przeniosłem się do konkurencji. Niestety, ostatnio mBank zbierał u mnie same negatywy. Najpierw pojawiła się opłata za kartę (2zł, a za miesiąc będzie już 4), choć akurat mnie to nie dotyczyło, bo kartami płaciłem sporo, ale już sam fakt jest smutny, zwłaszcza, że inne banki nie tylko nie pobierają opłat za debetówki, ale potrafią nawet zwracać część prowizji od zakupów. Kolejna kwestia to zmiany regulaminu... Ja już nie mam czasu (i zwyczajnie szkoda mi na to życia) czytać co chwilę wielostronicowych wypocin "cwanych" prawników, którzy w natłoku bzdurek próbują co jakiś czas przemycać zmiany ważne dla klienta, oczywiście zmiany na jego niekorzyść. To jednak nie wszystko. Ostatnie dwie wpłaty we wpłatomacie dokonane późnym wieczorem dotarły na konto dopiero następnego dnia. W obu przypadkach zależało mi na pilnym wykonaniu transakcji i jak głupi czekałem bez sensu aż do trzeciej w nocy :(( Jakoś inny bank potrafi załatwić to nawet w kilka minut, więc dłużej wyrozumiały być już nie zamierzam. Wirtualna karta kredytowa mBanku kosztująca 25zł/rok to fajna sprawa, ale jak dokonałem zakupu za granicą (UE) na kwotę ponad 600 zł, to mBank doliczył sobie prawie 40zł za tak zwane "przewalutowanie". Nie wiem skąd oni biorą swoje kursy walut i tabele oprocentowania, ale jedno jest pewne - aktualny mBank powinien zmienić nazwę na mLichwa, bo rżnie klientów jak stado baranów. W jakim innym kraju na świecie odsetki od kredytów mogą być 10x wyższe niż procent od oszczędności?! W ogóle skala lichwy w Polsce to jakiś absurd i jeden wielki przekręt, tak samo, jak wysokość prowizji, jaką sklepy muszą płacić od transakcji bezgotówkowych. Mamy najniższe zarobki w UE, ale oczywiście wszelkie opłaty właśnie u nas są najwyższe, bo przecież tu jest Polska - kraj czwartego świata i naród piątej kategorii, o który nikt nie dba i finansjera żeruje sobie na nim do woli. Ostatnia sprawa to nowe karty. Stara debetówka traciła ważność, więc otrzymałem nowy egzemplarz. I oczywiście karta przyszła w wersji PayWave, choć nikt mnie nie pytał, czy taką chcę, bo "naturalnie" mBank nie zamierza już wydawać kart bez anteny. Cóż, dziś już większość banków w Polsce tak postępuje, jednak tutaj jest jedno ogromne, dodatkowe "ale". Transakcje zbliżeniowe są przez mBank autoryzowane w trybie OFF-LINE (bez łączenia z bankiem!). W ten sposób mBank przekonał mnie ostatecznie, że nie chce dłużej zarabiać na moich zakupach (a płaciłem kartą do 2k zł miesięcznie). Cóż, nie zamierzam wisieć 3 miesiące na telefonie (mLinia), a potem ciągać się po prokuraturach i sądach, próbując odzyskać pieniądze ukradzione sklonowaną/skradzioną/zgubioną kartą nie wymagającą ani PIN-u, ani połączenia z bankiem. Gdybym dostał od mBanku możliwość wyboru rodzaju karty, tzn. mógłbym pozostać przy normalnej karcie bez anteny (czyli pasek magnetyczny + chip + autoryzacja zawsze/wyłącznie PIN-em), to pomimo długiej listy zastrzeżeń do tego banku, wciąż byłbym jego klientem. Niestety, próba zmuszenia mnie do korzystania z karty z anteną zakończyła się dla mBanku utratą klienta.
    ZaletyProsta obsługa
    WadyCiągłe zmiany regulaminu, gwałtowny wzrost kosztów, co chwilę jakieś awarie/problemy techniczne, oprocentowanie kredytów z kosmosu, zerowe odsetki od oszczędności, karta PayWave autoryzowana off-line (brak możliwości wyboru zwykłej karty)
    7 lat
strona 1 z 103
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2053
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1228
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1024
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 990
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 930
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4808
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4021
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3110