Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 1945 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2012-12-27 13:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie odradzam współpracę z tym parabankiem! Pół roku temu wysłałem rezygnację z konta na oryginalnym bankowym druku. Równocześnie dokonałem wpłaty kwoty wyższej niż wymagana do zamknięcia rachunku z nadzieją, że w chwili gdy odeślą nadpłatę będę miał potwierdzenie, że konto jest zamknięte. Byłem w błędzie!! Wizyta i rozmowa z p. dyrektorem Erykiem w poznańskim oddziale na ul. Święty Marcin przeniosła mnie w świat niekompetencji pana dyrektora, Z rozbrajającą szczerością poinformował mnie, że on nic nie może. Szok: dyrektor oddziału!
    Niestety konta nadal nie udało się zamknąć. Będę próbował dalej, może się uda i bank wbrew mojej woli nie będzie na siłę prowadził konta i za te usługi kasował.
    Zdecydowanie odradzam i przestrzegam przed tym parabankiem.
    Zaletyco? czy są jakiekolwiek?
    Wadywyłącznie
    kilka lat
  • ~tramwajarz / 2011-08-28 10:48
    Od trzech lat nie mogę uwolnić się od mBanku, bo bank twierdzi że w rezygnacji z usług banku jest nie mój podpis, ciekawe jaki ekspert to stwierdził.Rekomenduje omijanie mBanku jeśli nie chcecie popaść w niewolnictwo
    Jerzy Chiluta w niewoli
  • ~dekor3d / 2013-11-26 15:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Moja żona ma konto w mbanku, tzn. zamyka je, ale uwaga, mbank wprowadził opłatę za konta walutowe nie informując jej o tym, umieścił tylko gdzieś w swoim serwisie informację o tym. Dowiedziała się dopiero z wyciągu. Nie wysłali maila ani żadnej informacji reklamowała to potem, jednak udają głupa, że klient musi codzinnie zaglądać do serwisu. Dziwnym przypadkiem 22.11 pojawiła się pierwsza informacja o zmianie opłat w posatci powiadomienia, mbank ma taką mozliwość, jednak gdy wprowadzał opłaty, to nie chciał tego zrobić! Moja rada unikajcie mbanku!
    Zaletyobecnie żadne w porównaniu do innych banków
    Wadywprowadzają opłaty tylnymi drzwiami, nie inforumując klientów, trudno rezygnować z konta, traktują klienótw jak idiotów
    2 lata
  • ~Gabriela / 2015-07-11 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Chcialam sie podzielic moimi doswiadczeniami z Mbankiem.
    Jezeli Panstwo nie jestescie zmuszeni do wspolpracy z ta instytucja naprawde prosze sie zastanowic dwa razy przd podjeciem takiej decyzji. Jest to bank niekompetentny, nie dajacy zadnych informacji, ograniczjacy dostep do jakich kolwiek praw klienta. Jednym slowem stara sie zrobic z nas "glupkow" Maja mlinie- ale nie moga sobie nawet Panstwo zapisac czatu-ta usluga zostala szybciutko wycofana-aby nie pozostawic zadnych sladow po niekompetencji. Jezeli Panstwo chca uzyskac informacje o swoim kredycie -wylacznie mozna to zrobic przez mlinie-(przez telefon, mail wykluczone)gdzie pracownik mlini wysyla zapytanie do innego dzialu i Panstwo musza oddzwonic po 3-4 dniach aby uzyskac odpowiedz. Ja zadzwonilam po tygodniu odpowiedzi nie bylo, pracownik mlini ponowil zapytanie po czym po kliku dniach zadzwonilam i otrzymalam odpowiedz nie odnoszaca sie do zapytania. Rece opadaja.Chodzilo o splate raty kredytowej i mozliwosc zaoszczedzenia - oczywiscie "za pozno". Sprawy reklamacji-bank w celu wydluzenia okresu reklamacji wysyla maila "pracujemy nad Panstwa sprawa" nastepne 30 dni maja do rozstrzygniecia. Pomijam sprawe oplat sa bardzo wysokie. Nie mozna nic zalatwic w oddziale. I jezeli Panstwo mieszkaja zagranica -tez Bank nie wspomaga.Mialam spotkanie z dyrektorem banku -tez jego wiedz nie byla szeroka.Jednym slowem Banki w Polsce maja coraz szersze uprawnienia a nasz wspanialy rzad wspomaga Instytucje finansowe a nie obywateli.
    8 lat
  • ~honorynka / 2014-10-30 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam W dalszym ciągu uważam, że nowy układ strony mbanku jest niewyraźny, skomplikowany, zawiły. Każdej funkcji szukam; ktoś wziął pieniądze za coś z czego ludzie nie są zadowoleni.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady; w ocenie nie ma miejsca na 0; wstawiam 1 pkt ale oznacza on 0
    od dawna
  • ~Kim / 2012-08-10 15:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Na infolinii każdy mówi co innego. Jak zaczynają się problemy, wisisz na telefonie, nikt ci nie jest w stanie pomóc, a że nie ma oddziałów to nie ma gdzie się udać po pomoc. Koszmar.
    Zaletybrak opłaty za prowadzenie konta
    Wadyniskie oprocentowanie, opłata za kartę, brak placówek, długie oczekiwanie na połączenie telefoniczne, ubogi interfejs strony
  • ~klientka / 2015-10-30 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przez zakładaniem konta w mbanku. Założyłam rachunek przez infolinię, żeby zapewnić sobie natychmiastowy wpływ środków przy sprzedaży domu, ponieważ kupujacy (osoba fizyczna) miał rachunek w mbanku. Pracownik infolinii, którego poinformowałam, dlaczego zakładam rachunek, nie powiedział mi, że dla banku będzie to transakcja podejrzana. Kiedy po kilku dniach chciałam zrobić przelew z rachunku w mbanku na mój rachunek w innym banku, okazało się, że rachunek został zablokowany natychmiast po wpłynięciu pieniędzy. Nikt mnie oczywiście nie powiadomił ani o blokadzie ani o jej powodach. Na infolinii kazano mi jechać do oddziału mbanku z dokumentami w celu udowodnienia, że istnieję. Przypominam, że konto jest internetowe. Pojechałam do jedynego czynnego w Warszawie w sobotę oddziału mbanku, gdzie pracownik zrobił xero mojego dowodu i prawa jazdy a następnie odmówił mi pisemnego potwierdzenia, że dałam się zweryfikować i powiedział mi, że dział bezpieczeństwa zdecyduje czy i kiedy rachunek zostanie odblokowany. Po złożeniu kolejnej reklamacji rachunek odblokowano. Po zrobieniu przeze mnie przelewu na mój rachunek w innym banku, konto w mbanku zostało ponownie zablokowane - znów bez poinformowania mnie o tym. Ponownie pracownik infolinii polecił mi pojechać do oddziału z dokumentami w celu udowodnienia, ze istnieję. Kolejna wizyta w oddziale i kolejna reklamacja tym razem nie pomogły. Otrzymałam jedynie informację, że we właściwym czasie właściwy pracownik się ze mną skontaktuje. Efekt jest taki, że mimo iż pieniądze nie pochodziły z Kajmanów, tylko z Polski - z innego rachunku w tym samym banku i pomimo że mam zagwarantowaną regulaminem mbanku możliwość robienia z moimi pieniędzmi wszystkich legalnych operacji, rachunek jest nadal zablokowany już trzeci dzień, a ponieważ przed nami jest weekend, to znaczy, ze mbank będzie korzystał z moich pieniędzy jeszcze co najmniej dwa dni. Myślę, że w tym wszystkim nie chodzi o sprawdzenie legalności pochodzenia pieniędzy czy też mojej wiarygodności, lecz o to że mbank nie chce wypuścić pieniędzy klientów za wszelką cenę. Ja na razie straciłam czas i nerwy, a nie wiadomo, czy się na końcu nie okaże, że to ja będę musiała udowadniać swoją uczciwość
    Zaletybrak
    Wadynieuczciwość
  • ~niezadowolony / 2015-03-23 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wdrożeniu nowej platformy - najgorszy bank. Wszystko jest nieczytelne, nieintuicyjne. Ważne funkcje poukrywane, trzeba klikać i klikać. Kolorki, mrugające obrazki, pasaże handlowe itp - to chyba dla dzieci. Nie da się normalnie pracować - przy większej ilości operacji można dostać oczopląsu... horror. Gratuluję osobie która pozwoliła na wdrożenie takiego systemu !!
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady
    Od momentu przymusowego przejścia ze starej wersji.
  • ~poszkodowany / 2013-07-26 18:56
    Ocena: 2.00 / 5
    witam , wziołem reklamowany kredyt w MBANKU , 3000 zeta na 10 miesięcy rata miała być 347, 63 gr. , nieststy sprytny bank zataił zmyślnie i nformacje o ubezpieczeniu którego nie chcę i o prowizji która nie jest mała , i tak mnie wyciulał , zrobił to tylko raz , zaraz jak spłacę kredyt to zamknę u nich konto i tyle mnie zobaczą , są inne banki które oferują konta i przelewy za darmo i mam kontakt z człowiekiem w placówce banku , także cwaniaki i oszuści w białych kołnierzach zbyt dużo się nie najedzą , a chyba dużo więcej stracą pozdrawiam i patrzcie ludziska co wam oferują możecie zostać golasami
    Zaletybrak
    Wadyjeszcze większe niż potop
    zaczynam
  • ~qwerty1234 / 2013-11-26 00:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to złodziejstwo mam tu konto od 2004 roku i nigdy nie naliczali żadnej opłaty a teraz niby wysłali jakąś kartę nową mimo że stara jeszcze była ważna i naliczali opłatę za dwie mimo że drugiej karty nigdy nie dostałem. Wystarczy że dłuższy czas nie zaglądasz na konto a już cię ograbią na kasę temu 4 tamtemu 4zl i interes się kręci złodziejstwo się zrobiło mam konto w innych bankach i tam to jest nie do pomyślenia jeżeli płaci się za kartę to zawsze za aktywowaną. Dobrze że mogę jeszcze dobrowolnie zamknąć konto i zrezygnować z ich złodziejskich usług.
    Jak by tak człowiek zapomniał i tam nie zaglądał to można się nie wypłacić po jakiś czasie nie wiadomo czy za jakiś czas nie wprowadzą innej opłaty i tak się dorobią na ograbianiu biednych ludzi. Lepiej z takim bankiem niemieć nic wspólnego w tym sektorze trzeba stawiać na rzetelność i zaufanie.
    Wadykradzierz
    10 lat
  • ~Ulaa / 2015-02-24 14:39
    Masakra, naciąganie na każdym kroku. Chcesz zrezygnować z listy haseł to pamiętaj, że wyślą Ci nową przy 40 numerze, resztę haseł nie wykorzystasz. Zamknięcie konta firmowego to bardzo czasochłonna procedura. Nowa wersja szaty graficznej nie podoba mi się, wykresy do niczego nie są mi przydatne.
  • ~zbigniew33 / 2012-07-12 09:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Z MBankiem jestem praktycznie od początku jego istnienia. Zniosłem dużo- wprowadzenie opłat za papierowe listy haseł jednorazowych, kartę z chipem, opłatę 2 złote za kartę debetową, comiesięczne zmiany tabeli opłat i prowizji. Lecz nie zniosłem ostatniej podwyżki (sprzed miesiąca ). Założyłem konto w AliorSync i stopniowo tam przenoszę tam aktywa. Jeżeli się sprawdzi, założę tam także konto żonie, którą do MBanku ściągnąłem z PKO SA (ten od żubra).
    Zaletydobrze opracowany internetowy interfejs obsługi konta, bezpłatny EMakler.
    Wadyopłaty za cudze bankomaty, opłata za kartę debetową, częste zmiany regulaminu i wiele innych.
    wiele lat, miał być bezpłatny, lecz stopniowo stał sie płatny.
  • ~zidzior / 2012-11-29 13:31
    Ocena: 1.67 / 5
    odradzam ten Bank, realizaując przelew krajowy przetrzymują pieniądze, to samo w drugą stronę.

    Ponadto, próbowałem zamknąć konto "M-Saver - oszczędzanie", które jak twierdzi obsługa banku rzekomo sam musiałem aktywować. Niestety do dziś (minął ponad miesiąc) w dalszym ciagu rachunek jest aktywny i ściągają pieniądze z kazdej transakcji. Dziś otrzymałem info, że w dalszym ciagu trwają prace nad zamkneciem rachunku. Celowe działanie na zwłokę celem obracania pieniędzmy klientów.

    Zdecydowanie odradzam ten Bank !!!
    Wadybrak kompetencji ludzi w nim pracujących, nierzetene informacje
    4 miesiące
  • ~12 letni byly klient / 2012-01-18 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak w tytle, naprawde szkoda slow, nikomu nie polecam cokolwiek zalatwic w tym banku, obsluga klienta ma cie gdzies, nikt nie potrafi odpowiedziec na zadne pytanie. Mi wplatomat wciagnal 2000zl, odzyskalem je po dwoch odpoawiedziach negatywnych po 3,5 miesiaca, postanowilem rozstac sie z bankiem, walcze juz 3 miesiac, ale teraz juz wiem dlaczego, zeby pobrac oplaty roczne za karty, zniszczone i zastrzezone od 3 miesiecy, za kredyt w koncie z ktorego kozystalem.... szkoda slow... zadzwoncie na mlinie i zapytajcie jak zamknac karte.. dostaniecie na maila formularz, wypelniasz, wysylasz i standardowo nie dociera (oczywiscie wina poczty -), nawet badziewne kartki swiateczne w najgorszym dla poczty okresie ida szybciej niz polecony do mBanku... normalnie nie chce mi sie dalej pisac.. ODRADZAM
    Zaletytylko na pierwsz rzut oka
    Wadymusial bym wypracowanie pisac
    12lat
  • ~ad / 2013-12-05 11:01
    Ocena: 1.33 / 5
    OMIJAJCIE TEN mBANK - BARDZO ZŁE TRAKTOWANIE KLIENTA - WPROWADZENIE OPŁAT BEZ POINFORMOWANIA. ZLIKWIDOWAĆ KONTO PRZEZ mLINIE GRANICZY Z CUDEM A DO TEGO PUSZCZAJĄ SPECJALNIE MUZYCZKĘ WSZYSTKO ABY JAK NAJDŁUŻEJ TRWAŁO ŻEBY KLIENT ZAPŁACIŁ JAK NAJWIĘCEJ ZA ROZMOWĘ.
    TOTALNE OLEWANIE KLIENTA I NACIĄGANIE NA DODATKOWE KOSZTY.
    WYCOFUJE SWÓJ WKŁAD W TEN BANK I BĘDĘ WSZYSTKIM W KOŁO ODRADZAŁ WSPÓŁPRACY Z NACIĄGACZAMI.
    NOWY SERWIS TRANSAKCYJNY JEST NIE PRZYJAZNY, NIE CZYTELNY WRĘCZ ODSTRASZAJĄCY.
    ZaletySTARY SERWIS TRANSAKCYJNY
    WadyNACIĄGANIE NA DODATKOWE KOSZTA NIE INFORMUJĄC O TYM
  • ~Adrian Perlik / 2013-09-07 00:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Szanowni Państwo, w mBanku wszystko jest dobrze o ile nie mamy specjalnych wymagań, potrzeby negocjacji warunków którejkolwiek z usług, reklamacji oraz lubimy płacić różne ukryte opłaty i prowizje, ewentualnie co tydzień śledzimy kolejne zmiany regulaminów/tabeli opłat i prowizji pisane z różnymi błędami przez sprytnych prawników firmy.

    Polecam osobom, które dopiero startują w życiu i to ich pierwsze doświadczenia z bankami. Pozostałym, dorosłym, o konkretnych potrzebach i wymaganiach stanowczo odradzam. Prowizje i oprocentowanie kredytów z kosmosu, konta oszczędnościowe 1%. Ale najlepsze są reklamacje, nawet na działanie systemy transakcyjnego, czeka się nawet m-c na odpowiedź - w której dowiadujemy się "sorry, złożona reklamacja była zbyt ogólna abyśmy mogli zrozumieć problem". Zabawne, ale ktoś przecież reklamację na mLinii przyjmował - i zapewniał, że jest to zrozumiałe : )

    Przykładów po latach mogę mnożyć dziesiątki. Ten ostatni okazał się o jeden za dużo, tym bardziej kiedy tak się chwalą nowym systemem transakcyjnym, i wydają miliony na reklamę TV zamiast po prostu powalczyć o pochlebne opinie obecnych posiadaczy profesjonalną obsługą klienta.
    Zaletyśliczna złota karta kredytowa z rybką
    Wadywszystko pozostałe
    12
  • ~arkadio / 2015-10-04 11:35
    Mbank sięgnął już zenitu w opłatach i oszukiwaniu klientów.
    Nie wiem jak można się tak lansować i reklamować jako przyjazny i uczciwy bank. Uciekajcie z Mbanku jak najszybciej
    Zaletyżadnych
    Wadyzbyt mało miejsca, by je wszystkie wymienić
  • ~dorka167 / 2014-10-16 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam słowa mojego przedmówcy idiotyczny pomysl z wylaczeniem starego dostępu do konta ,po co utrudniać ludziom prace tam wchodziłam wszystko było czytelne i przejrzyste tu takies kwiatki cuda wianki pytam się po co i w dodatku wylaczaja bez zapytania się czy mnie to interesuje,niestety na tym traca ,razem z mezem przenoszę się do innego banku,nastepnym razem proponuje zapytać się klientów czy chcą takich zmian a tak po prostu ich tracą.
    Zaletybrak
    Wadyzmiany bez uzgodnien
    5
  • ~honorynka / 2014-10-24 22:06
    nowa wersja beznadziejna; chętnie przejdę do innego banku
    Zaletyżadne
    Wadysame wady, nieczytelność strony, niejasność, zawiłóść
    parę lat
  • ~klientMbanku / 2013-02-05 20:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Bank oszukuje klientów zasłaniając się regulaminami. Była promocyjna lokata na 7 proc o nazwie msaver dla stałych klientów dla tych co założa konto msaver i spełnią określone warunki. Ja spełniłem warunki ale, okazało się, żeby dostać promocyjne oprocentowanie to ja muszę zadzwonić na mlinie i oświadczyć, że chce takie oprocentowanie. To jakaś kpina. Na stronie było wyraźnie napisane założ msaver na 7 proc.. Dla mnie ten bank przestalbyć wiarygodny
    Wadybrak wiarygodności
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2797