Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inteligo opinie

Ocena na podstawie 134 opinii

2.19 / 5

  • Prostota obsługi
    2.38
  • Oferta
    2.19
  • Obsługa klienta
    2.06

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 7 z 7
  • ~steven / 2017-10-10 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal 30 minut czekam aby ktoś łaskawie odebrał połączenie na infolinii
    Zaletybrak
    Klient od 2005 roku - jutro zamykam konto w tym żałosnym banku
  • ~TheReakMan / 2014-05-26 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    GDZIE TE WPLATOMATY NIBY????????????????
    Wadynieczytelnosc serwisu, niekompetentna obsluga, ukryte koszta
    9
  • ~trusaki / 2023-04-06 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko było zgodnie z umową (więc nie postrzegam tego jako żaden +) do czasu aż próbowałem będąc za granicą zmienić numer telefonu.
    Terminy realizacji usług zlewane, od 2 marca (dziś jest 6 kwietnia) nie byłem w stanie odblokować konta (zablokowana apliikacja IKO poprzez niewazny nr telefonu) - więc bank bedzie pokrywał wszystkie roszczenia, których nie byłem w stanie w tym czasie zrealizować. Nie odpuszczę.
  • ~Winozaur / 2015-02-12 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to nieporozumienie. Nie mam w nim konta na szczęście ani jakichkolwiek relacji i generalnie dziwię się, że ktoś ma tam swoje pieniądze. Przede wszystkim nie działa infolinia...pod żaden nr nie można się dodzwonić; nie odpowiadają na maile. Najśmieszniejsze jest to,że nawet odrzucają połączenia alarmowe... Pewne jak w banku raczej nie dotyczy Inteligo
    Zaletybrak
    Wadyjw
    nie udało mi się kupić produktu (pomimo usilnych starań)
  • ~Wojciech / 2022-11-19 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    A można dać pół gwiazdki? Korzystałem wiele lat, obecnie Inteligo jest jak moloch, co ma w d... potrzeby klientów. Nie dość, że nie ma konta walutowego i PKOBP rżnie klienta na spreadzie, to blokują karty i przelewy z powodu widzi mi się to embargo to przelewy do banku nieprzyjaznego jedynej słusznej racji stanu. I zostałem z zablokowaną kartą bez możliwości dodzwonienia się na infolinię, ponieważ nie obsługuje niesłusznej zagranicy. Proszę troszeczkę to żartem traktować, ale czarę przepełniło umówienie się na wypłatę pieniędzy i zablokowanie mi z tego powodu karty. Czas zabrać swoją firmę z dala od tego bagna. Na koniec pani z infolinii powiedziała że parokrotnie dzwonili do mnie i nie odbierałem, szkoda że godziny jej pracy oscylowały tak koło 2 w nocy zagranicą.
    ZaletyBrak
    WadyDinozaur
  • ~Zniesmaczony Klient / 2021-08-14 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada !!!!!!!!!!!!!!!!!! - 30 moin oczekiwania i rozłączyłem się- firma krzak
  • ~Archie / 2013-11-27 12:36
    Zamknięcie konta pachnie dramatem, wszystko zablokowane ale informacji od 2 miesięcy od wysłania pisma brak.Totalne lekceważenie klientów którzy zrezygnowali z ich usług. Żałuję że zrobiłem to tak późno
    Zaletyżadnych
    Wadybrak kontaktu z klientem, obsługa klienta marnej jakości (wynikająca raczej z politykli firmy)
    10 lat
  • ~lenin72 / 2013-02-13 23:47
    Moim subiektywnym zdaniem Inteligo to dziady - bezpłatne bankomaty i bezpłatne prowadzenie konta ma każdy inny bank i nie jest to żadna rewelacja. Wszystko jest ładnie i pięknie doputy dopuki nie zdarzy się jakaś sytuacja wynikająca z ewidentnej winy tej instytucji - oczywiście reklamacje nic nie dają ,a na infolinii siedzą tępe "maszynki" powtarzające tylko : "bardzo mi przykro". Na koncie już tylko trzymam niewiele ponad 100 zł.( bo za darmo) - chce żeby ta banda miała co robić obsługując moje konto.

    DNO
    ZaletyZadne
    Wadywszystko
    kilka lat
  • ~Marek / 2016-06-21 14:07
    Korzystam z Inteligo około 15 lat,
    i myślałem ze ten niby bank coś chce zrobić dla własnych klientów, ale niestety wielkie rozczarowanie,
    cokolwiek się tam o coś wnioskuje to zawsze odmowa!!!
    Zaznaczam ze nie jestem przestępcą finansowym i spłacam swoje zobowiązania
    " w terminie" no możne pośliznę się o dwa dni.:)(czasami)
    ale jakiekolwiek składanie wniosków o podwyższenie debetu jest negatywne (przez 15 lat).nie wspomnę o pożyczkach
    i innych produktach .
    Dodatkowo zawsze obciążają konto za sms-y z info o saldzie , korzystanie z karty, i jeszcze jakieś o których nie wiem.
    Reasumując Konto INTELIGO - Nikomu nie polecam i STRZEŻCIE się TEGO!!!
    WadyAll-inclusive
    15
  • ~mbo / 2013-02-14 16:28
    Brak wpłatomatów w przypadku konta wirtualnego to duza niekonsekwencja.
  • ~Wujo / 2013-09-06 14:14
    Mam konto w inteligo od 6 lat. Generalnie mnie zadowala w pełni, jedyne co to wkurzająca jest autoryzacja podpisem przy płaceniu kartą. Wprowadźcie PIN przy płaceniu i będę zadowolony w 100%
strona 7 z 7
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1440
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 907
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 792
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4151
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807