Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inteligo opinie

Ocena na podstawie 134 opinii

2.19 / 5

  • Prostota obsługi
    2.38
  • Oferta
    2.19
  • Obsługa klienta
    2.06

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Matylda / 2022-02-22 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zenujace jest to ze bank przetrzymuje pieniadze ,jesli zgubicie kody telef.to juz nie dostaniecie sie do swoich pieniędzy nigdy!!!!!Konsultanci na infolinii niekompetentni,niemili,nawet niepomocni!Nigdy w zyciu nikomu nie polece Inteligo za żadne skarby na swiecie !!!!
    ZaletyZero zero zero
    WadyZenada!!!!!!!
  • ~max / 2022-08-01 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    kkkkk...aaaa nikt nie odbiera od 30min tylko melodyjka leci. obsługa klienta zero a chcę tylko zaaktualizować numer dowodu osobistego.
    Zaletybrak
    Wadynikt nie odbiera
  • ~mcl5 / 2023-01-14 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniłem całkowicie swoją opinię na temat Inteligo. Bez żadnego powodu zablokowano mi dostęp do serwisu WWW (nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego) i do tego problemy z nadaniem pin-u do nowej karty do bankomatu. Tak, że nie mam dostępu do swoich własnych pieniędzy i zostałem z nieopłaconymi rachunkami i bez środków do życia. Zastanawiam się nad zmianą banku.
    ZaletyKiedyś same zalety.
    WadyTeraz same wady.
  • ~Michal / 2021-11-30 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo długo czekałem na połączenie z konsultantem. Ostatecznie po 30 min odpuściłem. Masakra!
    ZaletyBrak
    WadyMase
  • ~Mike / 2018-09-30 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Te same problemy: na infolinii nikt NIE odbiera. Karty nie mogę zamówić on-line. Zamykam konto.
  • ~Mirek / 2015-06-09 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    W sumie potwierdzam że Inteligo się stacza i niestety dziadostwo !
    Nie dawno brałem udział w programie mam mamInteligo i polecenia osoby okazuje się ze gwarantowana nagroda to bajka którą można wsadzić sobie miedzy książki bank się stacza i jest coraz gorszy serwis - dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem .
    ZaletyBrak
    Wadysame wady
    10lat
  • ~MrTtrs / 2022-08-01 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolini można wisieć godzinami i tak nikt nie odbiera. Na listy nie odpowiadają, a ostatni list z potwierdzeniem odbioru wrócił do mnie.
    Wadytragiczna obsługa klienta...
  • ~Niedoszła klientka / 2017-08-28 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypełniłam formularz zakłądania konta - żeby potwierdzić moje dane, miał zadzwonić konsultant, bo inaczej ani rusz. Próbowali trzy razy, ale raz nie mogłam rozmawiać i poprosiłam o kontakt o konkretnej godzinie. Dwa razy dzwonili wcześniej, kiedy nie mogłam rozmawiać i kontakt więcej nie nastąpił. Dodzwonienie się na ich infolinię graniczy z cudem (telefon prawie poparzył mi ucho), a na e-mail z pytaniem o zakładanie konta nie odpisali ani słowem.

    Zaletyza darmo, mała opłata za kartę
    Wadytrudności w założeniu konta, dodzwonienie się na infolinię w ciągu przyzwoitego czasu graniczy z cudem, problemy z kontaktem
    konta nie założyłam, bo konsultanci nie potwierdzili wypełnionych przeze mnie danych, a innego rodzaju potwierdzenia danych (np. poprzez drobny przelew z innego swojego konta) brak
  • ~Niezadowolony / 2017-10-11 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonie na infolinie czekam ponad 30 minut i nic nikt nie odbiera
    Rafał
    WadyOlewanie klientów.
  • ~Olm / 2018-02-23 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonic sie normalnie nie mozna identyfikator pozniej haslo i jeszcze nie ma tematu o co sie chcialo zapytac
  • ~Paweł / 2021-05-26 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar i tragedia. Dodzwonić się nie da rady pod żaden z numerów, zamiast tego, można sobie godzinami słuchać irytującej muzyczki. W czasach, kiedy jesteś zabezpieczony na kilka różnych sposobów i możesz potwierdzić swoją tożsamość, na swoim koncie internetowym, nie możesz zmienić nr. telefonu, bo trzeba to zrobić telefonicznie. Ale jak to zrobić telefonicznie, skoro nie można się dodzwonić? Ano nie można. Koniec tematu. Jutro idę do banku i Bóg mi świadkiem, że jeśli tam będą mi robić z tym problemy, zacznę wyzywać. Tak wygląda wygodne bankowanie według Inteligo. Naciąganie klientów na koszty, nie odbieranie telefonów, zmuszanie do wizyt w banku. W czasach Internetu. Udowodniliście mi, że niepotrzebnie czekałem z szukaniem konta u konkurencji. Usługa żenująco słaba. Odradzam.
    ZaletyNie stwierdzam.
    WadyDodałbym jeszcze niejedno zdanie, ale po co?
  • ~Paweł / 2022-08-19 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to fikcja nie można się dodzwonić nikt nie odbiera masakra
  • ~Piotr z W-wy / 2014-11-27 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    KIEDYŚ WZIĄŁEM DEBET 200)ZŁ< SPŁACIŁEM I Ci Złodzieje okradają mnie nadal,
    Zrobili to dwukrotnie na sumę 400zł, nie odpowiadają na maile , więc sprawa trafi do Sądu. Dość Złodziejstwa.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • ~Piotrek / 2015-08-24 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne konto oczekiwanie az ktos laskawie odbierze telefon jest przegieciem a jak juz ktos odebral to czkelem 10 min az laskawie pani sprawdzi w komputerze dlaczego debetu nie mam. I propo debetu na stronie napisane jest ze w 90 sekund a mi powiedziano ze mam do 5 dni sobie czekac jakies jajca z ludzi robia odradzam kazdemu
    ZaletyBRAK
  • ~PiT / 2021-09-30 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś katastrofa. Założyłem konto Oszczędnościowe dla córki powiązane ze swoim. Gdy córka skończyła 13 lat bez ostrzeżenia zamknięto konto i skradziono całe oszczędności. Już miesiąc włączę o zwrot kilku tysięcy z tego konta ale póki co bezskutecznie.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa jak za komuny.
  • ~Powell / 2013-09-16 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tego konta od czasu zmiany serwisu na nowy, ciągle są na nim błędy nie pozwalające na przeprowadzenie transakcji (np. zakladanie lokaty) a wysłanie informacji mailowych o tych błędach nie skutkuje żadną odpowiedzią ze strony inteligo. Przez kilka lat był to dobry serwis jednak dziś zdecydowałem ze szukam czegoś innego, banku gdzie traktuje się klienta poważnie a nie udaje ze się nic nie dzieje. Jak w tak poważnej instytucja jaką jest bank można było wdrożyć niedziałający serwis zawierający masę błędów.
    powyzej 6 lat
  • ~qqr / 2022-08-10 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na konsultanta jest absurdem. Jest to kilkanaście minut, przy czym do załatwienia ostatniej sprawy potrzebowałem trzech kolejnych telefonów.
  • ~Remigiusz / 2022-12-29 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Infolinia odbiera po kilku godzinach oczekiwania. Nie mają pojęcia jak rozwiązać problem. Konto można zlikwidować tylko listownie. Tak też uczynię. Jedna wielką porażka....
    ZaletyBrak
    WadyTotalne Dno
  • ~Smutny Klient / 2017-08-01 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    60 minut czekam na połączenie z infolinią hop hop... może napiszę list?

    Aby wypowiedzieć umowę trzeba napisać list buahha a potem odpisują że podpis się nie zgadza
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    15 lat
  • ~Stefan / 2021-11-12 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, złodziejski państwowy bank; oczekiwanie na infolinii trwa pierdyliard godzin, ODRADZAM!!!
    Zaletybrak
    Wadyjw
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1440
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 907
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 792
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4151
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807