WadyNigdy więcej
strona 5 z 7
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Henryk / 2023-07-27 14:52
Totalne dno , od 3 miesięcy od daty złożenia wniosku nie mogę zamknąć konta ciągłe weryfikacje i nic, a opłaty pobierają i straszą windykacją. -
-
~Hermes / 2021-04-16 09:29
Długie 30 minutowe czekanie by połączyć się z kimś kto nic nie może, żal nie usługa, będę zamykał to konto jakie faktycznie było fajne 20 lat temu i zatrzymali się i stoją a czas płynie - nie polecam, omijać szerokim łukiem Zaletybyły 20 lat temuWadytak dużo że długo było by kronikę wad spisywać i pomijać przekleństwa -
~jacek / 2023-08-23 22:10
BANDA NIEUDACZNIKÓW , zalogowali mnie do mojego konta na NIEPOPRAWNE DANE WERYFIKACYJNE !!!
następnie po 20 minutach gdy zadzwonił następny konsultant , podałem TAKI SAME dane weryfikacyjne i został mi zablokowany dostęp do konta !!!! a byłem w trasie !
Po złożeniu REKLAMACJI droga elektroniczną gładkim językiem napisali że to nie widzą problemu, po kilku miesiącach ten sam problem :( i związane mam ręce ! brak dostępu do zgromadzonych środków:(
WSZYSTKO PRZEPROWADZONE ZA POŚREDICTWEM KARTY KODÓW, nieważne blokada !!!!
NIE POLECAM maja klienta w dupie TOTALNIE ! , oprocentowanie to jakaś TRAGEDIA !, brak oddziałów lokalnych !, utrudniony kontakt !, system bezpieczeństwa to KPINAZaletybrak zalet same wady !!Wadymaja klienta w dupie TOTALNIE ! , oprocentowanie to jakaś TRAGEDIA !, brak oddziałów lokalnych !, utrudniony kontakt !, system bezpieczeństwa to KPINA -
~Jakub / 2022-02-20 15:12
Zmarnowana niedziela!!!Ludzie skąd wy bierzecie osoby na stanowisko konsultanta jeszcze tak beznadziejnych konsultantów nie widziałem nigdy w życiu na żadnej infolinii w żadnym banku!!!Kompetentni nie pomocni a do tego nieuprzejmi!Właśnie w dniu jutrzejszym zamykam konto w Inteligo i nigdy w życiu nie polecam go żadnemu z moich znajomych nie mogłem dostać się do swoich pieniędzy aby zrobić zwrot środków które przyszły mi na moje konto błędnie ludzie zastanówcie się co wy robicie!!!!!! ZaletyZalety chyba śmiesznie jesteście!!!!!!WadyNie kompetentna obsługa niemiła a żeby dodzwonić się na infolinię musicie poświęcić ci ludzie cały dzień!A konsultanci dalej nic wam nie pomogą!!!!! -
~K. / 2022-03-06 22:12
Całodobowa infolinia? Połączenie się konsultantem graniczy z cudem. To nie są minuty, a godziny czekania! Byłam klientem tego Banku przez kilkanaście lat i wystarczy. Dziękuję -
~Katarzyna / 2022-10-02 20:14
wisze kolejne poł h wciagu dnia na fonie zeby odblokowac konto. To jakis zart???? Jest pozny wieczor niedziela. Gdzie sa pracow nicy?? Ponoc czynne 24 h w kazdy dzien tygodnia!!! Likwiduje konto! Mam dosc ZaletybrakWadysame wady -
~kitula987 / 2014-09-29 15:54
żałosne Zaletyżadnych , oszustwo.., ma być darmowe , a raptem znikają pieniądzeza jakieś opłaty!!!!!!!!!!!!!!!!!WadyWszystkie jakie są Możliwe, ale tak robi PKO BP!!!! -
~kolo / 2014-10-31 20:03
A w moim przypadku bank szuka DZIURY W CAŁYM w kwestii uznania praw do nagrody (w programie poleceń). Wszystko wygląda na jedno wielkie OSZUSTWO. Pozostaje walczyć do upadłego i ostrzegać wszystkich znajomych aby trzymali się z daleka od tego pseudo-banku. Program ma wyłącznie na celu zwabienie nowych klientów, chociaż moim zdaniem DZIWNE I ZAWIŁE PRAKTYKI jakie później wobec nich stosuje, równie szybko ich zniechęci. Zaletynic nie trwa wiecznie-moja przygoda z inteligo teżWadyto jedna wielka... WADAmam go już ZBYT DŁUGO -
-
~Krystian / 2022-07-30 18:08
Żeby zmienić numer telefonu do autoryzacji trzeba im wysyłać listy pocztą. Bank zatrzymał się w 19 wieku - odradzam z całego serca. ZaletybrakWadyWczesny PRL -
~Krzysztof / 2022-06-23 10:56
Zamykają konta nie informując o tym. Firma Inteligo to żart! omijajacie szerokim łukiem. Dramat po całej lini, śmieszni są. ZaletyżadnychWadyWszytsko co złe - opóźnieni w rozwou debile -
~kwk / 2022-09-16 17:43
nie można z www zlikwidować lokaty - tylko mozna przez telefon - ale ustawienie hasła czy próba zalogowania się w serwisie telefonicznym nie jest możliwa z powodu kilkusekundowych czasów ustawionych na IVR, na wprowadzenie konta i hasła. Masakra. -
~Lecim / 2020-11-03 19:47
Dramat, od 3 miesięcy nie mogę zamknąć u nich konta. Przylepiają się jak gówno do buta i nie chcą się odkleić. Zamknięcie konta tylko listownie, obecnie 3 wnioski odrzucone, jutro podejście numer 4. Infolinia też dramat, dzwoniąc do nich można w międzyczasie zrobić obiad. Zresztą po połączeniu też nie lepiej, na infolinii ludzie niekompetentni, którzy nie potrafią podać innych informacji niż stan konta i kiedy do kiedy należy zrobić przelew by nie było problemu z kontem. Najwyższe opłaty za najtańsze konto w Polsce. Ale nie daj boże wejdziesz na limit konta, to codziennie smsy dostajesz na numer telefonu, po kasę wiedzą jak wyciągnąć łapę. ZaletybrakWadytrzymają klienta i robia pod górę z zamknięciem konta, wysokie opłaty za konto -
~magda / 2022-06-03 15:50
Od 3 tygodni próbuję uzyskac dostęp do konta dziecka, które przeszło z formy junior. Wykonałam już KILKANAŚCIE telefonów, KAŻDY z konsultantów mówi co innego. KAŻDY. Ludzie z łapanki. Zero kompetencji. Dostępujeszcze nie mamy. Jedni mówią, ze mamy czekać na telefon, drudzy że mamy dzwonić. Masakra. Oczywiście nikt nie dzwonił do nas. NIE POLECAM szkoda nerwów. ZaletybrakWadynie ma żadnej pozytywnej rzeczy -
~maja / 2022-05-23 08:45
tragedia...wnioskowalam o limit kredytowy wieczne telefony na koncu glupia baba kazala mi isc z jakims dokumentem do oddzialu pko w oddziale nie istnieje jako klient bo to pko nie inteligo.oddzwonilem to nastepna dzida tepa stwierdzila ze to jakas oszustka ta ktora mnie wyslala do odddzialu.no porazka.wniosek sami usuneli bez rozpatrzenia.debile w h... -
~Maliwna / 2022-05-06 08:26
tragiczna obsługa telefoniczna jak i samego banku . Absolutnie nie polecam ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO -
~Małgorzata / 2020-03-08 22:51
Chory bank i konto. Od 14.02.2020 do dziś przetrzymują emeryturę mamy, bo wprowadzili zabezpieczenia niby. Karta kodów zablokowana, bo nie uzywana od 8 lat, dali sobie 4 dni robocze 8 dni temu na akceptację nowego narzędzia autoryzacji, czyli telefonu i nadal nie można wejść na konto, żeby przelać i wypłacić emeryturę. Na infolinii arogancja, 80 latki mają same obsługiwać kompa, córka nie może pomagać..
Jak jutro mama nie odzyska pieniędzy, napiszę o tym wszędzie. Kpina i brak szacunku do klientów. Nie wchodzicie do Inteligo!!!!
-
-
~Marcin / 2013-09-10 09:35
Po "modernizacji" banku, straciłem możliwość wykonywania przelewów na 5 dni (jak na razie, pewnie będzie więcej). Tragiczna obsługa klienta. Bank, kiedyś był ok, jak widać wszystko się zmienia. Zaletyżadnych -
~Marcin / 2021-07-06 17:17
Infolinia Inteligo to dno. Nie odbierają telefonów ZaletyBrakWadyDługi czas oczekiwania zakończony porażka. Po godzinie zrezygnowałem -
~Marta / 2021-07-01 09:41
MASAKRA. Zablokują konto z niewiadomych przyczyn a potem każą się kontaktować z infolinią, której nikt nie obsługuje!!!!!!! ODRADZAM TEN BANK !!!! Pozostawią bez środków do życia. Jeśli dysponujesz tylko 1 kontem masz problem!!!! ZaletyżadnychWadyszkoda czasu na wymienianie -
~Matylda / 2022-02-22 19:25
Zenujace jest to ze bank przetrzymuje pieniadze ,jesli zgubicie kody telef.to juz nie dostaniecie sie do swoich pieniędzy nigdy!!!!!Konsultanci na infolinii niekompetentni,niemili,nawet niepomocni!Nigdy w zyciu nikomu nie polece Inteligo za żadne skarby na swiecie !!!! ZaletyZero zero zeroWadyZenada!!!!!!!
strona 5 z 7
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »