Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 788 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jerzy / 2020-11-05 12:23
    Ocena: 3.00 / 5
    NIE POLECAM usług ING emerytom. W przypadku zajęcia komorniczego ,niezależnie od egzekucji ZUS ,Bank dokonuje kolejnej egzekucji./ jak przy wynagrodzenia za prace !! /. W m-cu 10/2020 ZUS zajął dopuszczalne 25% , a ING nielegalnie dodatkowe 33 % . Reklamacja w tej sprawie + skarga nie załatwiona od 24.09. 2020.
  • ~kolas / 2021-07-13 19:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Potrzebowałem na cito pożyczki na wadium aby wzić udział w przetargu.W aplikacji jak i po zalogowaniu na stronie widnieje spory limit promocyjnej pożyczki specjalnie dla mnie. Tylko nie ma jak jej wziąć, po kliknięciu "weź pożyczkę" przetwarza chwilę i pojawia się komunikat "nie udało się pobrać danych" i to trwa przez tydzień i przez tydzień nie są w stanie zdiagnozować i poprawić usterki co po telefonachz przeprosinami, liczy się pewność wsparcia finansowego.W sumie jako partner w biznesie ocena 0.
    ZaletyMoże i byly ale się zmyły
    WadyObecnie same
  • ~Krystyna / 2023-03-28 16:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem długoletnim klientem tego banku ale zamierzam go zmienić. Wprowadza często zmiany to nie daje poczucia bezpieczeństwa. W moim mieście jest bardzo mało bankomatów i mimo moich kilku próśb o zwiększenie liczby bankomatów likwiduje kolejne. W bankomatach usytuowanych są oddziale głównym brak jest mniejszych nominałów. Dzisiaj otrzymałam kolejną informacje o zmianach w bankowości internetowej. Mam wrażenie, że kolejne zmiany są wyłącznie korzystne dla banku. Na pisma kierowane do banku otrzymuje odpowiedzi bardzo na okrągło albo wcale. Mam już upatrzone dwa inne banki. Wiem, że przez moje odejście bank nie zbankrutuje. Może jednak zaczną bardziej dbać o tych co jeszcze maja
    ZaletyZalety zaczęły schodzić na dalszy plan
    WadyBrak poczucia stabilności
    Likwidacja bankomatów
  • ~Lukasz / 2022-07-24 05:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem czy wszystkie banki mają takie złodziejskie sposoby okradania ludzi, ale w ING na pewno. Cwaniactwo tego banku nie zna granic. Wziąłem w 2021 dwie spore pożyczki, bo wiedziałem, że będę mógł spłacić je szybko i przed datą zawarta na umowie. Pierwsza z nich była na 60 miesięcy, druga na 96(!). Taka była oferta dla mnie i nie dało się na krótszy okres. Dlaczego? A dlatego, że jak teraz spłacam częściowo te kredyty, kwota odsetek ani okresu spłaty nie maleje. Co miesiąc odnawia się liczba miesięcy spłaty do końca. I tak naliczają takie same odsetki niezależnie od wielkości pozostałego zadłużenia do spłaty. Kapitał maleje, a odsetki zostają na tym samym poziomie. No. Miałem rete w wysokości 850zl. W tym 350 odsetek i 500 kapitał. Teraz po nadpłacie prawie 40tysiecy w ciągu roku odsetki są na tym samym poziomie 350, a kapitał spadł do 240. Wychodzi na to, że tak czy siak będę musiał tym złodziejom oddać wszystkie odsetki, niezależnie od czasu spłaty tego oszukańczego kredytu. I to po tylu latach z nimi.
    ZaletyŁatwość obsługi aplikacji
    WadyNiezliczone
  • ~Mraj / 2021-08-29 10:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Posiadam konto kilka lat. Mam kartę kredytową. Założyłam konto oszczędnościowe i wpłacałam sobie tam końcówki z konta.
    Moje wynagrodzenie przyszło zamiast w piątek to w poniedziałek...a w piątek był czas na spłatę karty. Oczywiście zabrało mi wszystko z konta oszczędnościowego..to nie fair. Ja nie ruszałam tych pieniędzy a bank sobie je wziął. Dlaczego nie z konta głownego zamrożone nie zostały najbliższe wpływy. Założyłam konto w innym banku. Wkurzyłam sie
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZły system informatyczny
  • ~Ola / 2021-02-01 17:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam bardzo zadowolona do czasu źle wpłaconych pieniędzy przez wpłatomat.Po złożonej reklamacji okazało się że sprawdzony został nie ten wpłatomat z którego korzystałam.Po ponownej reklamacji dostałam informacje,że nie znaleziono nadwyżki gotówki.Nie ma nr. telefonu który umożliwiłby kontakt z osobą decyzyjną.Wyszło na to,że po kilkunastu latach bycia bezproblemową klientką chciałam wyłudzić 400,00zł.od banku.Jestem rozżalona.
  • ~Tomek / 2023-11-20 15:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Tragedia , chyba zmienię bank ci informatycy nie dają rady.
    Zaletytrudno się doszukać
    Wadysame
  • ~tomek .o / 2024-03-17 01:02
    Ocena: 3.00 / 5
    w kazdy weekend robia aktualizacje i nie mozesz korzystac z blika to jest jakis zart
    Wadyprace serwisowe to zart
  • ~Ursgru / 2019-09-12 23:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Aplikacja nie działa, brak możliwości zalogowania do aplikacji mobilnej poza domowa siecią wi fi
  • ~A / 2024-02-20 18:38
    Ocena: 2.67 / 5
    15 lutego wpłacałam euro na konto walutowe w Szczecinie przy ulicy Wyszyńskiego. Pani oglądała 500 euro chyba 10 minut. Prościej i szybciej byłoby skorzystać z odpowiedniego sprzętu do sprawdzania banknotów i bank taki sprzęt powinien mieć. 50 euro nie zostało przyjęte, bo niby było zniszczone. Z jednej strony było delikatnie pobrudzone od długopisu a tak poza tym całe. To już drugi raz jak ten bank ma jakiś wyimaginowany problem z przyjęciem waluty., która jest dobra. Trzeciego razu nie będzie , bo zamykam konto i otwieram w moim drugim banku.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Adroan / 2023-08-30 20:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Jezeli chodzi o Bank to spolo ale o obsluga klkenta to masakra! Zrobiłem przelew Expresowy ok 16 i teraz jest 20:55 i nadal kolega nkeotrzymał kasy. Popimo zapłaciłem dodatkowo t zł ze ELIXIR SŁABO......
  • ~Aga / 2024-04-24 19:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Posiadam konto w ING od końca lat 90-tych, jednak zaczynam się zastanawiać nad wyprowadzką. Zgadzam się z innymi wpisami, że bank zanadto ingeruje w prywatność klientów i nadinterpretuje przepisy ustawy o praniu brudnych pieniędzy. Niedawno próbowałam zapłacić kartą debetową za zakup herbaty w brytyjskim sklepie. Transakcja nie została wykonana, a po chwili się dowiedziałam, że moja karta i konto zostały zablokowane. Na infolinii mi powiedziano, że konto zostało zablokowane, bo "algorytm wykrył, że jest to dla mnie nietypowa transakcja"! Czy jeżeli będę na Madagaskarze i będę musiała pilnie zapłacić za usługę medyczną (na przykład ratującą życie), to algorytm też to zablokuje, bo nigdy przedtem nie płaciłam za lekarza na Madagaskarze??? Przecież to jest jakaś paranoja!
    ZaletyObsługa klienta raczej OK, ale nigdy nie przeprowadzałam w banku żadnych skomplikowanych czynności, typu umowa kredytowa itd.
    WadyIngerencja w prywatność, schizofreniczne algorytmy, fatalna oferta oszczędnościowa
  • ~BarBara / 2019-05-19 12:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Ewentualne wypłacanie gotówki w oddziale to porażka. Pieniądze zamówione odpowiednio wcześniej, a w oddziale znudzone panie, znudzony i przygłuchych pan kierownik. Trzeba mu wykrzykiwać nazwisko tylko po to, aby następnie odesłał do kolejki do kasy. Pani z koleżanką obok ustala w jakich nominałach ma wypłacić... pieniądze wcześniej zamówione (celowo powtarzam). Zgłoszenie uwag o tej sytuacji powoduje, że dostaniecie śmieszną odpowiedź od pani „specjalistki” ds. relacji z klientem, że ona sugeruje, aby dokonywać przelewów w zaciszu domowym, bo oni działają transparentnie i jawnie, a bezpieczeństwo klienta mają gdzieś. I gdzie tu jest to ich „liczą się ludzie”?
  • ~Emerytka / 2023-11-25 03:14
    Ocena: 2.67 / 5
    NIGDY WIĘCEJ NIE ODDAM PIENIĘDZY DO ING. Pracowaliśmy uczciwie oboje z mężem od rana do nocy, uskładałam przez ponad 40 lat pracy nieduże pieniądze, założyłam więc lokatę na 5,5%, bo jest inflacja i nie chcę trzymać pieniędzy w domu, a bank zażądał oświadczenia o źródle dochodów w związku z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.JESTEM OBURZONA, tym bardziej, że wypytają o szczegóły, jak i dochody męża, wraz z podaniem jego źródła dochodu i daty urodzenia. Uczciwi ludzie muszą składać oświadczenia, a ciekawe, czy tłuste koty obecnie rządzące wypełniają takie oświadczenia, np. państwo M. Może bank wyda stosowne wyjaśnienia, bo poczułam się poniżona. Może to bank P*i*s*o*w*s*k*i*? W każdym razie zamierzam napisać do rzecznika praw obywatelskich.
    ZaletyTERAZ BRAK
    WadyJak w opisie.
  • ~Eska / 2022-08-23 08:51
    Ocena: 2.67 / 5
    Likwidacja punktów kasowych w oddziałach jest największym nieporozumieniem. W dużym mieście nie wpłacisz/wypłacisz wiekszej kwoty, bo w banku nie ma kas!!! Aby dokonać operacji trzeba jechać do innego miasta!!! Kolejki do obsługi niewiarygodnie długie.
    ZaletyAplikacja pozwala na szybkie załatwienie wielu spraw, ale nie wszystko można załatwić on-line.
    WadyBrak punktów kasowych w oddziałach banku. Jakość obsługi klienta w oddziałach banku, kolejki, długi czas oczekiwania, mała liczba stanowisk obsługi zniechęcają do korzystania z ING
  • ~ggau / 2022-05-24 20:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Prawie dwa lata korzystsłem я uslug tego banku. Blikowałem w Biedronce, Lidlu i innych sklepach aż nagle dostałem wiadomość w appce banku. Wymagana była kupa papierów postwierdzających miejsce zamieszkania, pracy i legalności zródel finansowych. Wprzypadku niedostarczenia nawet jednego z dokumentów chodziło o wypowiedzeniu umowy rachunkowej. Powiedziano było o podstawie prawnej która ma sporo lat "O preciwdziałaniu praniu pienędzy i finansowania teroryzmu". Natomiast w czasie otwierania konta ta podstawa nie przeszkadzała, a też i dzisiaj nie przeszkadza otworzyć konto w innym banku na podstawie dowodu tożsamości.
    Moim zdaniem dokumenty są wymagane w celu nawiazywania kredytu.
    Ponad to zadużo informacji prywatnej jest wymagano. Banku należy przechowywać kasę a nie przetwarzać moje dane. Moje dane są przetwarzane przez Użądy Panstwowe a nie banki komercyjne.
    ZaletyBlik i wpłatomaty
    WadyBrak szacunku do klienta. Za prawie dwa lata przechowywania USD i EURO dostałem minus zamiast plusa przy zamknienciu konta.
  • ~Grzegorz D / 2023-12-19 13:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Chciałem otworzyć rachunek bankowy w ING, mieszkając w Anglii i nie posiadając polskiego numeru telefonu. Zgodnie z informacjami otrzymanymi od banku, jedynym sposobem na otwarcie konta było osobiste zgłoszenie się w placówce. W związku z tym, zakupiłem bilet i udałem się do Rzeszowa na spotkanie w oddziale ING.

    Podczas wizyty zostałem poproszony o wyjaśnienie, dlaczego potrzebuję rachunku bankowego. Moim pierwotnym zamiarem było otwarcie konta z powodu posiadania nieruchomości w Polsce, którą wynajmuję. Niestety, nie miałem przy sobie umowy najmu, przez co pracownik banku nie mógł mi otworzyć konta na tej podstawie.

    Zmieniliśmy zatem powód otwierania konta na "otrzymanie darowizny", gdyż miałem przy sobie odpowiedni dokument dostępny na Dropboxie. Po przedstawieniu go pracownikowi, poinformowano mnie, że potrzebne jest tylko aktywowanie aplikacji mobilnej, aby proces został zakończony.

    Niestety, dzień później otrzymałem informację o odmowie otwarcia rachunku. Jestem głęboko rozczarowany całym procesem. Straciłem dużo czasu, pieniędzy i energii na podróż do Polski, a mimo to moja prośba o otwarcie konta została odrzucona. Taka sytuacja jest frustrująca, zwłaszcza że wydawało się, iż wszystkie wymagania zostały spełnione.

    Następnie napisałem na livechat, i sprostowałem sprawę i chciałem przesłać umowę najmu nieruchomości. Mówiono mi, że muszę złożyć nowy wniosek (kolejny przylot do PL bez gwarancji otwarcia) ehh.

    Mam nadzieję, że ING podejmie kroki w celu ulepszenia swojego procesu otwierania rachunków dla klientów zagranicznych, aby inni nie musieli przechodzić przez podobne trudności.
  • ~Katarzyna / 2023-08-09 08:36
    Ocena: 2.67 / 5
    jestem klientem od ponad 15 lat, prywatnie i firmowo. Jest coraz gorzej z obsługą na infolinii jak i z opiekunem. O leasingu nie wspomnę. Chyba czas zmienić bank .............
    Zaletyostatnio brak zalet
    Wadybeznadziejna obsługa
  • ~Konrad / 2022-04-29 17:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Posiadam konto w tym banku od 2011 roku. Przez pierwsze 8 lat było w sumie ok, nie licząc ciągle zepsutych wpłatomatów w oddziale banku w mieście w którym aktualnie mieszkam. Od 2019 roku coś się popsuło. Olewackie podejście do klienta, dalej dość częste problemy z wpłatomatami, pobieranie opłat za kartę która nie była aktywna oraz pobieranie opłat mimo wykonania nią transakcji powyżej 300 zł. Chyba czas się przenieść do innego banku.
  • ~Kremilka / 2023-11-14 10:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Nowa odsłona aplikacji Banku ING to niestety krok w złym kierunku. Miałam nadzieję na poprawę, ale zmiany okazały się być bardzo niefortunne. Poprzedni interfejs był o wiele bardziej czytelny, a teraz wszystko wydaje się być mniejsze i trudniejsze do zrozumienia.

    Najbardziej rażące jest zmniejszenie liter. Wydaje się, że projektanci zapomnieli o tym, że nie wszyscy mają doskonałe wzrok. Zwłaszcza osoby starsze z pewnością odczują trudności z korzystaniem z nowej wersji aplikacji.

    Dodatkowo, brak konsultacji z użytkownikami przed wprowadzeniem zmian jest niezrozumiały. Czy naprawdę nikt nie pomyślał o tym, żeby zapytać nas, co myślimy o nowym wyglądzie? Może dzięki temu udałoby się uniknąć błędów, które teraz utrudniają korzystanie z usług bankowych.

    Nie możemy również pozostać obojętni wobec braku możliwości powrotu do poprzedniej wersji. Każdy ma inne preferencje i ograniczanie nas do korzystania z nowego interfejsu, który nie spełnia naszych oczekiwań, to zdecydowanie nie fair.

    Mam nadzieję, że Bank ING wysłucha opinii swoich klientów i podejmie działania naprawcze. Obecny stan rzeczy zdecydowanie nie sprzyja korzystaniu z aplikacji, a wręcz przeciwnie - zniechęca do korzystania z usług bankowych online.
    Zaletyobecnie brak - kiedyś wszystko
    WadyAplikacja
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803