Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 785 opinii

1.78 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.81
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2022-04-24 10:28
    Ocena: 4.33 / 5
    Bank Ing to jeden z najlepszych banków w Polsce ale ma też minusy założyłem konto dziecko poniżej 13 lat i co się okazuje dziecko nie ma aplikacji mobilnej a prawie każdy bank to oferuje i Ing nie posiada też Obsługi WearOS (ale WearOS nie obsługuje żaden bank w Polsce(chyba millennium oferuje na apple watche))(mój zegarek to Samsung Galaxy Watch 4
    ZaletyWszystko
    Wady-Brak apki dla dziecka
    -Brak obsługi WearOS(fajnie jakby Ing było pierwszym bankiem z tą opcją)
  • ~Ewa / 2020-07-03 22:24
    Ocena: 4.33 / 5
    W piątek miałam wątpliwą przyjemność odwiedzić ING przy pl. Unii Lubelskiej w W-wie. Wizyta była koszmarem, brak dostatecznej ochrony w temacie Covid, obsługa w postaci filigranowej brunetki - wiele do życzenia;
    aby załatwić temat ZAMKNIĘCIE KONTA, musiałabym uiścić 8 zł, co nie było wykonalne bo kasa czynna do 16:00.
    Wróciłam do domu i nie omieszkałam zamieścić opinię ze swoimi odczuciami na str. ING.
    Dziś (3 dni później, musiałam wziąć pół dnia urlopu aby zdążyć przed zamknięciem kasy.
    Jakież było moje zdziwienie, kiedy powitał mnie uroczy młody człowiek koordynujący ruchem klientów. Miałam wrażenie, że jestem w innym świecie, zaopiekował się mną jakbym była jedynym klientem w banku, oczywiście robił to w sposób subtelny, nie przytłaczał swoją troską ale czuć było, że nadzoruje płynność tematu. Dodatkowym zaskoczeniem była otwarta kasa (do godz. 17:00). Ogólnie czuć było miłą atmosferę pracowników
    Myślę, że trzeba było mojego negatywnego wpisu na str. ING aby stała się magia a wizyta w oddziale Banku była przyjemnością. Bardzo mnie cieszy jako, że BANKOWI powierzamy swoje pieniądze a w zamian powinniśmy czuć się bezpieczni i obdarzeni szacunkiem. Moja ocena w temacie OFERTA jest na 3 gwiazdki - z prostej przyczyny. Założyć konto jest bardzo prosto i on line, natomiast zamknąć to już duże wyzwanie - TYLKO osobiście w oddziale BANKU
    Zaletyreagowanie na uwagi klienta
    Wadywciąż zbędna papierologia
  • ~Gniewosz / 2015-02-22 21:34
    Ocena: 4.33 / 5
    Super bank od kilku lat w oddziale w Sieradzu załatwiam sprawy bez problemu.POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletykompetencja
    Wadybrak
    kilka lat
  • ~halina / 2023-05-09 15:47
    Ocena: 4.33 / 5
    Od kilku lat jesteśmy z mężem klientami Banku Śląskiego przy ul. Krowoderskich Zuchów 2 w Krakowie. Naszym opiekunem ze strony banku jest Pan Tomasz Chmiel, któremu tą drogą chcieliśmy podziękować za cierpliwość, przemiłą obsługę, a przede wszystkim za bardzo profesjonalne doradztwo finansowe. W naszej ocenie ( a byliśmy już klientami niejednego banku ) jest osobą o wysokiej kulturze osobistej, niezwykle empatyczną i godną polecenia. Z poważaniem Halina i Kazimierz
  • ~Padlock / 2021-07-18 19:23
    Ocena: 4.33 / 5
    Na tle większości banków w Polsce i tych, u których byłem klientem. Naprawdę wyróżnia się na plus.
    Aplikacja i przelewy z nowymi u nowoczesnymi sposobami. W przypadku problemów, szybka możliwość rozwiązania problemu przez aplikację, czat czy telefon. Opcji kontaktów wiele w celu uzyskania informacji czy problemów technicznych.
    Ludzie kompetentni i słuchają klienta. Polecam!
    ZaletyLogo, kolor, podejście do klienta, łatwość aplikacji, wiele możliwości kontaktu z bankiem
    WadyNa razie nie dostrzegłem
  • ~Szymon / 2022-12-03 18:50
    Ocena: 4.33 / 5
    Aplikacja działa poprawnie, jest dużo rozwiązań ułatwiających wykonywanie przelewów. Niestety minusem jest to, że muszę mieć dwa osobne telefony korzystając z dwóch kont-na osobę prywatną i spółkę Cywilnaą. To dla mnie absurd chyba, ze Pani z oddziału z Pszczyny wprowadziła mnie w błąd...
    ZaletySzybkie przelewy
    WadyNie można zainstalować 2 aplikacji na 1 telefonie
  • ~Użytkownik banku / 2022-01-18 12:30
    Ocena: 4.33 / 5
    Posiadam konto w tym banku już kilka lat. Oferty są dobre. W razie konieczności skorzystania pomocy na infolini lub w placówce zawsze trafiłam na miły personel oraz wykwalifikowany
  • ~Żywiciel / 2016-04-04 12:06
    Ocena: 4.33 / 5
    W miarę normalny bank, może dlatego, że staram się nie wchodzić z nimi w głębszą współpracę. Nie muszę odwiedzać oddziału, wszystko można załatwić przez internet. Ostatnio wprowadzili opłaty za wypłaty z bankomatów, ale przy odrobinie organizacji można ich uniknąć. Mogę śmiało polecić.
    ZaletyMożna się z nimi dogadać.
    WadyBrak konieczności potwierdzania każdej transakcji przelewu kodem z SMSa.
  • ~Adam / 2019-12-30 13:05
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem w ing ponad dekade, po drodze miałem styczność z trzema innymi bankami. Ing najlepiej sobie radzi z obsługą klienta.
    ZaletyAplikacja mobilna która jest bardzo intuicyjna, działa szybko, mnóstwo usług wewnątrz
    Blik
    Kantor
    Smartsaver
    Szybkie przelewy
    Obsługa telefoniczna
    Konsultanci sumienni i przeszkoleni
    Możliwość zbierania punktów i ich spieniężenia na zniżki w sklepach
  • ~basska / 2021-07-31 17:42
    Ocena: 4.00 / 5
    mam konto prawie 10 lat. i nie zamierzam się rozstawać. duzo fajnych opcji w aplikacji, pomocnych. w banku byłam kiedy musiałam zmienić dowód, tak wszystko załatwiam przez śpię.
    Zaletyfajna, prosta aplikacja
    Wadyopłata za wypłatę z "obcego" bankomatu
  • ~Gwjddk / 2023-07-29 10:44
    Ocena: 4.00 / 5
    Zwolniona pani (ŻONA ) po 19 latach dostaje wypowiedzenie i płacze
    Wyniki nie do zastrzeżeń pracodawcy
    Redukcja etatu bo komputer będzie klientów obsługiwał....BRAWO
    NIE DZIWIE SIE ZE MACIE NERWY NA ING ....brak ludzi...z doświadczeniem....komputer do boju.
    Życzę miłego dnia banku ING że tak potraktował człowieka co ma więcej wiedzy niż wasi nadwładni dysydenci
    ZaletyDepresja
    WadyDepresja
  • ~michał / 2021-07-28 13:52
    Ocena: 4.00 / 5
    Czekam od 07.07 na info dlaczego nie mam dostępu do opcji internetowych. Pani na infolini nie potrafi na to pytanie odpowiedzieć , pani w banku również. Zgłosiłem reklamacje w dni 07.07.2021 i nadal nic.
    Wadyawarie, nieszanowanie klienta
  • ~Nea / 2023-04-12 21:12
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem związana głownie poprzez kredyt hipoteczny z tym bankiem, ale też wykonuje podstawowe czynności "życiowe" czyli opłaty. Co do tego nie mam zastrzeżeń. Podobają mi się wszelkie nowelizacje.
    Z jedną rzeczą nie mogę się zgodzić a mianowicie praktyki bankowe złodziejskie i to w porozumieniu ... podsuwają ubezpieczenia Nationale Nederlanden- oczywiście starannie w dobranej grupie wiekowej, bo z góry mają wyliczone, że jak się klient złapie to kasa leci i to przez parę ładnych lat ( wszystko online) - nie wychodzisz z domu.
    W normalnych warunkach - na ten przykład w DE, jeśli chcesz zrezygnować z polisy zwracają Ci składkę z 2, 3 czy 10 lat bo są różne przypadki / zmiany firmy ubezpieczeniowej czy inne.

    Nie dajcie się ludzie nabrać 150zł / msc to ściema ... ani nie daje dobrej sumy ubezpieczeniowej, ani też tego nie wycofacie jak w normalnych krajach. I to za pośrednictwem banku jawne złofdziejstwo.

    Zaletyżadnych
    Wadywiele
  • ~oLo / 2022-11-20 21:50
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem klientem ładnych parę lat. Generalnie nie mam problemów, czasem się zdarzy że coś nie działa ale rzadko trafiam na problemy, ogólnie śmiało mogę polecić. Obsługę ciężko mi ocenić bo wszystko udaje mi się załatwić na stronie banku. Z ofertą trochę słabo ale czy obecnie ktoś ma dobra ofertę na ten cza? Szukam i znaleźć nie mogę.
    ZaletyProstota działania
    WadySłaba oferta na ciężki czas
  • ~Tosiencja / 2017-08-29 21:10
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam tu konto od 2009 roku. Przez dwa lub trzy lata miałam tez akrte i regularnie, raz w miesiacu robiłam wypłaty w ich bankomatach i nigdy nie było z tym problemu (bankomat nigdsy nie zaszwankował). Jak dla mnie przejrzysta bankowość internetowa (i to głównie dla niej nadal mam u nich konto) i na tym poziomie korzystania z usług tego banku nie mam zastrzeżeń.
  • ~A / 2021-03-07 11:09
    Ocena: 3.67 / 5
    Kiedyś był to bezsprzecznie jeden z lepszych banków. Obsługa klienta na najwyższym poziomie, kompetentni i kulturalni ludzie. Każdy klient był ważny. To się niestety w ostatnich latach drastycznie zmieniło. Na infolinii zasiadają osoby nie rozróżniające podstawowych pojęć. Na czacie dla klientów nie jest lepiej - moje pytanie o możliwości finansowania inwestycji zostało zbyte stwierdzeniem, że mogę sobie sama przejrzeć ofertę w bankowości internetowej. Pewnie, że mogę, ale chyba jestem staroświecka i zostałam kiedyś przyzwyczajona do innych standardów obsługi. Najmniejszy problem aktualnie urasta do nienormalnych rozmiarów i załatwienie jednej sprawy zajmuje całe tygodnie, podczas których człowiek jest z każdą pierdołą odsyłany do oddziału, po czym w oddziale dowiaduje się, że nie był umówiony, więc ma się bujać. Dodatkowo sieć oddziałów kurczy się z każdym rokiem.

    Na plus zaliczam z pewnością czytelną i funkcjonalną bankowość internetową oraz aplikację mobilną i chyba tylko to mnie jeszcze trzyma w tym banku.
    Zaletyfunkcjonalna bankowość internetowa, aplikacja mobilna
    Wadypoziom obsługi klienta spadł drastycznie
  • ~Irek / 2020-11-28 21:45
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie ma tragedii mimo mojej rezygnacji z konta u nich polecam.Minus każde zaświadczenie kosztuje ok 20 zł i trzeba czekać tydzien
    ZaletyObsługę aplikacja
    WadyOpłata za zaświadczenie mimo tego że jest się klientem
  • ~Klientka / 2018-12-10 13:12
    Ocena: 3.67 / 5
    Jestem klientem banku od wielu lat, ale w ostatnim czasie te częste awarie systemu skłaniają mnie do zmiany banku.
    ZaletyTanie kredyty
    WadyCzęste awarie bankowości internetowej oraz bankomatów i wplatomatów.
  • ~kris / 2022-08-04 11:27
    Ocena: 3.67 / 5
    jestem klientem banku wiele lat ale takie kłody pod nogi jakie rzuca klientowi Ing to w żaden inny banku nie robi.
    Mam kr hip i w związku z rosnącymi ratami / a malejącym w nich kapitałem/ nadpłacam kredyty hipoteczny co m-c.Aby było to dla mnie korzystne wnioskuję /na czacie okres oczekiwania nawet 1,5 dnia/ o skrócenie okresu kredytowania i tu zaczyna się mega problem dla banku....
    Musi przygotować stosowny aneks - min czas 14 dni roboczych/ to jeszcze nic/ trzeba się umówić do banku na podpisanie takiego dokumentu - brak personelu powoduje ze zaproponowano mi wczoraj termin na wrzesień albo przejażdżkę do innego miasta i oddziału... JAKAŚ KPINA ostatni aneks którego termin był ustalony grubo przed podpisaniem i potwierdzany 2 smsami z banku -w momencie pojawienia się w banku zgodnie z wytycznymi okazało się ze nie ma osoby która mogla by dok podpisać po godzinie udało się sprawę załatwić..i tak co m-c....
    Można to zrobić w aplikacji bankowej albo podpisać aneks np poprzez kod sms...Ale po co lepiej utrudniać .....
    Wadyutrudnianie Klientowi procedur
  • ~Marek / 2023-11-21 11:48
    Ocena: 3.67 / 5
    K...a co to za nowa aplikacja. Nie można zmniejszyć ,czy przełączyć strony bo wylogowuje.
    ZaletyBrak
    WadyByło dobrze to żeście .....
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1941
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1433
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 900
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 787
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 785
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4263
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4138
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3752
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3461
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789