Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 788 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2023-11-21 11:48
    Ocena: 3.67 / 5
    K...a co to za nowa aplikacja. Nie można zmniejszyć ,czy przełączyć strony bo wylogowuje.
    ZaletyBrak
    WadyByło dobrze to żeście .....
  • ~Maro / 2023-05-18 10:24
    Ocena: 3.67 / 5
    Pracownicy banku kontrolując konta starszych ludzi wysyłają im SMS-y z ofertami lokat uwaga z "funduszem" co jest dość ryzykowne... na wysoki procent , dobrze wiedząc ile mają oszczędności na kontach bankowych, osobiście mi na ten przykład takowego SMS nie przysłali tylko rodzicom i to już o czymś świadczy ...
    ZaletyDarmowe konto
    WadyKarta fizyczna tylko VISA , wypłaty za granicą z bankomatów 3% kwoty wypłacanej ... Konta oszczędnościowe z kapitalizacja na bo udowy procent dopiero po 3 miesiącach pod warunkiem, że saldo nie będzie niższe jak te sprzed wpłaty ...
  • ~Norbert / 2022-12-21 12:15
    Ocena: 3.67 / 5
    Poszukuję klientów ING Banku Śląskiego, którzy posiadają kredyt hipoteczny i którym bank nie chce skrócić okresu kredytowania po wcześniejszej spłacie części kredytu.
  • ~Rafał / 2024-04-08 20:20
    Ocena: 3.67 / 5
    W banku ING w dziale KYC i AML pracują kretyni/kretynki po dietetyce,AWF,kursach żeglarstwa, pedagogice i innych tego typu śmieciowych rzeczach, którzy nie potrafią zrozumieć słowa pisanego (ustawa o przeciwdziałaniu prania pieniędzy). Ustawa mówi tylko o przelewach powyżej 15000 euro, w ogóle ,ale to w ogóle nie daje prawa bankowi do blokowania pieniędzy klienta bez porozumienia z ODPOWIEDNIM URZĘDEM PAŃSTWOWYM. Bank ING bezczelnie blokuje pieniądze zwykłych klientów ,żeby wykorzystując ustawę pożyczać ich pieniądze innym na procent.Wszystkim poszkodowanym przez te praktyki klientom radzę złożyć doniesienie na policję i prokuraturę o bezprawne zagarnięcie majątku. A bankowi ING daję dobrą radę,żeby przestał robić interesy z ukraińskimi i ruskimi żulikami( co tak naprawdę robią nadal),a debili z KYC wyrzucić na zbity pysk, bo tylko odstręczają przyszłych i obecnych klientów oraz generują niepotrzebne koszta.
  • ~Wioleta / 2023-01-23 11:39
    Ocena: 3.67 / 5
    Konsultanci są chamscy,nie zainteresowani kliententem, nie wykwalifikowani,mają często problem z systemem bankowym, z kierownictwem jest tak samo, informatycy bankowi są bardzo nie wykwalifikowani nie raz nawet nie potrafią zaktualizować tu sprzętu na którym pracują bądź usunąć błędu w systemie bankowym, uważają że robią łaskę klientom,że wykonają jakąś operację bankową np. takie z przelewami własnymi lub sprawdzeniem stanu stanu konta bankowych i ogólnie personel nie potrafi skupić się na pracy tylko podrywa klientów i jest przy tym nachalny, nie potrafi zrozumieć odmowę umówienia się na spotkanie poza godzinami pracy i poza pracą. Uważam,że to powinnaś się poprawić. Dziękuję
  • ~Zawiedziona / 2024-02-21 08:12
    Ocena: 3.67 / 5
    Po wielu latach użytkowania konta zwykłego jak i walutowego, jestem zmuszona odejść za wypłacenie choćby 50 zł płacić 10zl ? Kpina, gdy podpisywałam umowy wszystkie warunki były korzystne teraz to jakieś zdzierstwo jaki nie ma banku w Twojej miejscowości i masz ochotę latać tylko do ich oddziału to powodzenia. Dla mnie to okradanie .
    ZaletyTeraz to już chyba żadnych szybkie przelewy oferują też inne banki ten nie jest wyjątkowy już w noczym
    WadyGora
  • ~Autumn81702 / 2016-02-21 14:02
    Ocena: 3.33 / 5
    Nowa TOiP mówi samo za siebie. Pierwsza wypłata z bankomatów innych niż firmowe i Planet Cash darmowa, każda następna 2,50 prowizji.
    Sprawdzenie stanu konta w innych bankomatach niż wskazane wyżej - 1,50 prowizji.
    Do tego wypłata gotówki za granicą - prowizja 6% wypłacanej kwoty. W przypadku płatności bezgotówkowych w walucie innej niż złotówki - 3% kwoty transakcji bezgotówkowej.

    Super, prawda? Jak zakładałem konto, było ekstra. Teraz niestety nie jest, a mogło być tak dobrze!
    ZaletyJako zaletę można podać obsługę klienta. To akurat jest spoko.
    WadyNowa TOiP. Płatne bankomaty - wstyd.
    8 miesięcy
  • ~expert2 / 2012-01-03 08:04
    Ocena: 3.33 / 5
    W jakim celu Bank zablokował możliwość drukowania miesięcznych wyciągów? Na pewno pozbawił nas możliwości prowadzenia domowego archiwum. Po zmianie banku lub awarii serwera zostajemy z ręką w nocniku. Zastanawiam się, czy jest to legalne? Jestem wieloletnim klientem ale takie postępowanie będzie przyczyną zmiany banku.
    ZaletyObsługa intuicyjna
    WadyZABLOKOWANA możliwość wydruku wyciągu
  • ~HANKA / 2023-04-14 10:58
    Ocena: 3.33 / 5
    Pomimo,że jest wieloletnim, rzetelnym i wiarygodnym klientem banku od wielu lat,trzy miesiące temu zostałam zupełnie odcięta od bankowości i nie miałam żadnej możliwości dalszego funkcjonowania jako klient tego banku co zmusiłoby mnie do odejścia do konkurencji. Tylko dzięki ogromnemu zaangażowaniu pracownika banku,Panu Grzegorzowi,w oddziale w Siemianowicach,mogę korzystać z bankowości ING.Dzięki kreatywności,pomysłowości i znajomości procedur przez Pana Grzegorza udało się przez nie przebrnąć,pomimo że sprawa wyglądała na beznadziejną.Dla banku indywidualny klientem nie jest pewnie znaczący więc może sobie pozwolić,by go stracić ale to właśnie dzięki jego pracownikom,ich empatyczności i zaangażowaniu bank może nadal obracać naszymi pieniędzmi,więc w takim przypadku powinno się takiego pracownika nagrodzić premią, bo dziś bardzo trudno o dobrych pracowników i to jeszcze takich,z których klienci są zadowoleni.
  • ~Ing / 2023-09-30 19:30
    Ocena: 3.33 / 5
    Witam ING …,, niby wszystko Oki …,, ale w 40000 tysięcznym mieście ( Września WLKP ) wypłata kilkudziesięciu tysięcy złotych to przygoda całego tygodnia …,, trafiła mi się okazja kupna czegoś fajnego i niestety nie miałem gotówki, bo wypłata max 10 tyś Słabo , bardzo słabo
  • ~kristofer / 2021-12-10 14:14
    Ocena: 3.33 / 5
    świat to widział posiadam konto w Euro ale nie mogę bezpłatnie wpłacić gotówki do banku , wcześniej mozna było 1 raz na miesiąc bezplatnie , mam tez konto w PKO i tam nie ma problemu ile razy potrzeba wplacam czy to złotówki czy EURO
    Zaletyzaczyna brakować zalet
    Wadypłatne wplacanie pieniedzy EURO
  • ~Maniek / 2018-11-29 21:46
    Ocena: 3.33 / 5
    MASAKRA TEN INTERNETOWY - ING, ciągle czytam komunikaty: "Ograniczenia w dostępności niektórych usług. Obecnie działanie niektórych funkcji systemu bankowości internetowej i mobilnej może być ograniczone. Nadal możesz sprawdzić saldo swoich kont lub wysłać przelew. "
    Tak to jest, jak coś jest niby za darmo (bo za 300zł kartą), to znaczy, że tak NAPRAWDĘ jest do NICZEGO ... Stare powiedzenie ale JARE i POLSKIE, a nie ZAGRANICZNE !!
    Zaletyoprocentowanie, kredyty
    Wadydostęp do usług elektronicznych ciągle są niedostępne, zwłaszcza gdy stoję w sklepie przy KASIE
  • ~Piotr80 / 2024-03-05 16:55
    Ocena: 3.33 / 5
    To byłby dobry bank gdyby:
    - nie mieli tego świra na punkcie prania pieniędzy. Jak to jest,że Polacy muszą udowadniać skąd mają pieniądze ( A dokumenty ,powinny być tylko do wglądu w oddziale lub na wideo czacie, zmajcie swoje prawa klienci), a Ukraińcy mogą tu otwierać konta bez adresu i udowadniania niczego. Ukraina to dopiero pralnia pieniędzy.
    - na infoliniach siedzieli ludzie z porządną znajomością jęz. polskiego ZAANGAŻOWANI W ROZWIĄZANIE PROBLEMÓW.
    -nie zamykano tak wiele placówek, gdyby każdą łatwą sprawę można było załatwić, ot tak z wejścia z ulicy.
    - nie rezygnowano całkowicie z gotówki w oddziałach, bo wiem jako informatyk ,że maszyny potrafią się zawiesić ot tak , a potem żądanie zwrotu pieniędzy na infolini to jest droga przez mękę i raczej nie odzyskasz.
  • ~ToJa / 2022-09-01 21:47
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeśli chodzi o aplikację to Ok. Ale wizyta w banku to na dzień dobry porażka. Pani na wejściu zaczęła mnie odpytywać jak w szkole przy tablucy, więc w końcu zapytalam, czy tu będziemy rozmawiać??? Przeszłyśmy do pomieszczenia , no i nie dosyć, że drzwi otwarte, to o ironio weszła nastepna klientka i zaczęła być odpytywana na stojąco, wszystko było słychać, a to nie do konca chyba o to chodzi.
    ZaletyMiła i kompetentna obsługa.
    WadyZbyt bliska odległość między klientami, prz załatwianiu formalności.
  • ~Wojtekos / 2008-11-13 22:20
    Ocena: 3.33 / 5
    Niestety, konto dobre do wpłacania i wypłacania - jak chcesz kartę czy limit zadłużeniowy to zaczynają się schody na maksa.
    Niestety - za duzo rzeczy trzeba załatwiać osobiście w oddziale jak na konto internetowe a poziom obsługi jest lekko mówiąc.
    ZaletySystem komunikatów sms - o operacjach na koncie
    WadyObsługa, niedopowiedzenia na stronach internetowych
    6 miesięcy
  • ~adam / 2021-05-02 10:26
    Ocena: 3.00 / 5
    ING , ma zamiarb likwidowac w niektorych miejscowosciach kasy co to bedzie za bank bez KAS . Lepiej w takim razie zmienic bank
  • ~Adam Znamiec / 2024-02-15 13:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam nie polecam placówki w Skoczowie na spotkanie z doradcą nie mam co liczyć jedynie umuwienie się daje rade, obsługa klienta bardzo słaba.
    WadyBrak profesjonalnej obsługi na miejscu w Skoczowie
  • ~Agnieszka / 2022-04-21 18:09
    Ocena: 3.00 / 5
    W galerii Sfera w Bielsku-Białej pracują prostacy a nie dojrzali i odpowiedni ludzie. Obrażają klientów i wyśmiewają prosto w twarz. Jak bank jest dobry tak pracownicy fatalnie, przez nich rezygnuje z banku.
    WadyW galerii Sfera w Bielsku-Białej pracują prostacy a nie dojrzali i odpowiedni ludzie. Obrażają klientów i wyśmiewają prosto w twarz. Jak bank jest dobry tak pracownicy fatalnie, przez nich rezygnuje z banku.
  • ~asdasd / 2022-12-28 20:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Boty wydzwaniają kilka razy dziennie wciskając kredyty - przesada

    poza tym ok
  • ~Gaga / 2018-10-12 12:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem klientką tego banku już od kilku lat i właściwie nie mogę narzekać kiedy korzystam z ich usług przez internet, natomiast dokonanie wpłaty lub wypłaty w samej placówce to dramat. Ostatnio spędziłam tam prawie pół godziny aby wypłacić pieniądze (musiałam zrobić to w banku). Dwa stanowiska które zajmują się takową obsługą i kolejka oczekujących. Obok dwie panie które stały i nie bardzo wiedziały co zrobić ze zdenerwowanymi klientami więc proponowały kawę, żenada taka obsługa.

    ZaletyDobrze działające aplikacje przez internet
    WadyZbyt długi czas oczekiwania na obsługę w samym banku i zbyt częste przerwy techniczne
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2802