Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Getin Bank opinie

Ocena na podstawie 253 opinii

1.53 / 5

  • Prostota obsługi
    1.49
  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Asia / 2022-05-13 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w jakim w życiu spotkałam się. W placówce długo się czeka, mega długo. Nie polecam. Nic niebierzcie ludzie!!! Poranoja jakaś!!! Nie wiem za co dają nagrody bo napewno nie za najlepszy bank
  • ~atraks / 2022-01-13 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga - Bank zablokował mi konto już od ponad 2-ch tygodni , gdy pytam dlaczego ? że muszą zweryfikować przychody ! Masakra z tego co wiem mogą ale na max 24h o ile prokurator lub inna instytucja nie każe inaczej ,wszystkie środki zablokowane , to się pytam za co ja mam żyć ? Paranoja robią ze mnie jakiegoś przestępce .
    Czekam a potem kieruje sprawę do prawników.
    Zaletyzalety??? - śmiech na sali
    Wadywszystko co możliwe
  • ~bbbb / 2022-03-03 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia próbuje się dodzwonić na infolinie i przez cały czas słucham muzyczki . To jest normalnie ignorowanie klienta . Naciągają tylko klientów na koszty . Nie wiem gdzie mam złożyć skargę ale na pewno to zrobię .
    MASAKRA. Z daleka od tego Banku
    ZaletySame Wady
    WadyWszystkie
  • ~bd / 2022-06-28 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamknięcie konta po zmarłej osobie wymagało już 3 wizyt w Banku i nie wierzę że po 4 się zakończy. Przy każdej kolejnej wizycie jesteśmy informowani o brakujących dokumentach (po wcześniejszych zapewnieniach że już są kompletne). Dla mnie to jakaś kpina ze mnie i mojego czasu. Nie polecam!
    Zaletybrak
  • ~Bogda / 2022-02-18 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś masskra zeby w XXI wieku stac w takiej kolejce na zewnątrz, typowe dla tego banku.
  • ~Bogdan / 2022-03-03 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bylem aktywować kartę obsługa była bardzo arogancka i pani powiedziała że złością ze wszystko pisze w internecie i mam sobie poczytać Nie polecam o ja przenoszę siefo innego banku. Chamstwo i złodziejstwo ijak można wytłumaczyć że pisze bankomat getin Bank a gnoje biorą prowizję od tysiąca 35 złotych.???? To jaki to jest bankomat? Czyj????
    ZaletyZero
    WadyWszystko tylko dla siebie
  • ~Bogdan / 2022-06-24 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny bank ( po BOS banku ) , który w mojej opinii wyłudza dane osobowe klienta ! Po uzyskaniu tych danych kontakt zero kontaktów i informacji dlaczego nie zrealizowali tematu !!! A tzw konsultant w moim odczuciu jest absolwentem szkoły podstawowej !
    ZaletyZaletą jest to ,że nie wpłaciłem tam pieniędzy na lokatę !!!
    WadyJak wyżej , szkoda słów !!!
  • ~bozena / 2021-11-19 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    dodzwonic sie do was to jak wygrac w totolotka czemu nie zatrudnicie wiecej osob na infolinie
  • ~Ciumek / 2022-10-06 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    https://youtu.be/QdB3RBo3AjQ

    Filmik na jutubku po prostu chyba mówi wszystko.
    Uścisków i pysków cała kupa '
  • ~Dariusz / 2021-08-24 19:42
    Ocena: 1.00 / 5

    Najgorsza placówka banku jaka może być najlepiej omijać szerokim łukiem począwszy od bardzo długiego czasu oczekiwania po najbardziej nie kompetentną obsługę jaka tylko może być przykład.przychodzę spłacić kredyt,a miedzy czasie kobieta próbuję wcisnąć kolejny kredyt pytając 6 razy dopiero po moim pytaniu "czy wzięła byś kredyt jak go nie potrzebujesz?"kobieta dała spokój z pytaniami,cała wizyta mogła trwać z 20 min krócej gdyby nie jej pazerność na prowizje!Co do prowizji po 2 latach dostałem pismo,że należy mi się zwrot prowizji po czym udałem się do tej samej placówki banku no i znowu stało się to samo,a nawet i gorzej nie wspominając już,że kobieta nachalnie próbowała wcisnąć kredyt to papiery,które zostały tam złożone w celu odzyskania prowizji nie dotarły do głównej placówki banku tak była zajęta wciskaniem nie potrzebnego kredytu,że nie dopełniła wszystkich formalności,strata czasu i brak szacunku do klienta,a tak przy okazji jak się pracuję w banku z ludźmi to wypadało by nie pokazywać brzucha przy stoliku
    ZaletyBrak
  • ~Dariusz D. / 2020-05-06 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelewy na większe kwoty w ostatnim czasie (maj 2020) są zatrzymywane "ze względów bezpieczeństwa" na wiele dni i mają status "oczekujących", przy czym nie jest możliwe ani wycofanie przelewu ani popchnięcie go dalej. Konsultanci na infolinii są bezsilni i nie wiedzą nawet jak się z tego wytłumaczyć, poza "oddzwonimy jutro" "oddzwonimy pojutrze" itd.

    Myślę że to jest temat dla KNF.

    Podejrzewam że Getin znajduje się w tragicznej sytuacji finansowej i w ten sposób się ratują. Ja już zdecydowałem się wycofać wszystkie lokaty z tego pseudo banku.
    Zaletybrak
  • ~Denis / 2022-05-18 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ,wszystkim,obsługa , kontakt z klientem i czas i obsługi dramat.Złożyłem wniosek,3 dni zero odzewu ,klient sam musi dzwonić na infolinię ,a nie bank szok!!!.Finalnie rezygnacja z wniosku bo aż strach ci mogło by się dalej wydarzyć.
    Nigdy więcej,klient traktowany jak najgorsze zło,usługi i czas realizacji szkoda gadać itp.
    W porównaniu do cery innych banków średniowiecze.No i najważniejsze klient przychodząc po ofertę jest najważniejszy czy pracownik który ma wszystko w poważaniu.
    ZaletyŻadnych
    WadyLekceważenie klienta ,czas obsługi produktu jak w 90 latach prawie tydzień,komplety brak kontaktu ze strony banku
  • ~Domi / 2022-07-26 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka . Nic nie umieją załatwić . 3 h na lini i ciagle mnie przełączają
    ZaletyNie ma juz
    WadyNie ma kudzi widać ze upada
  • ~Dominik / 2022-07-13 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwoch dni nie moge wykonac przelewu, bo nie otrzymuje kodu na SMS do transakcji.
    Mysle ze specjalnie utrudniaja wyplyw pieniedzy z banku.
    ZaletyDotychczas bylo OK
  • ~Dorota / 2022-03-03 01:27
    Ocena: 1.00 / 5
    To są oszuści, od samej góry, czyli dyrektorzy, dyrektorki itp... Tam nie ma żadnej etyki zawodowej. Przymuszają pracowników do przestępstw czyli wciskania produktów inwestycyjnych, ukrywając prawdę o ofertach, kłamią. Sama góra również nieetyczna. Mam nadzieję na szybki koniec banku.
    ZaletyNie ma już
    WadyWszystko
  • ~E. M. / 2022-11-02 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa, niedouczony personel na infolinii, PO 40 minut wiszę na telefonie i nie odbierają. Reklamację, którą winni zakończyć po dwu tygodniach rozpatrują d3 miesiące. Dział reklamacji w ogóle się nie kontaktuje i sam nic nie robi w sprawie, celowo zwleka. Nie przysłali mi karty nie mam dostępu do środków. Czas stąd iść.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Edward / 2021-12-10 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Za kredyt w kwocie 130000 zł. tenże bank obciążył mnie ubezpieczenia na kwotę 65000 złoty. Proszę o poradę, co mam zrobić. Przysłali mi kopię sfałszowanej Umowy. Inny był doradca i inna Umowa. W przesłanej mi kopii Umowy jest inny doradca.
    Edward
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~Edward / 2021-12-11 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień Dobry !
    W Warszawie w GB na ul. Puławskiej 81 pracował Opiekun Klienta, nazywał się Miłosz Dydio. Udzielał mi kredytu i jego podpis był na oryginale mojej Umowy. Poprosiłem w GB o kopię Umowy, owszem przysłali mi kopie Umowy ale z podpisem zupełnie nieznanej mi osoby. Na tej kopii Umowy są dopisane wszelakiej maści "ubezpieczenia" na kwotę 43,000,00 złotych. Byłem w szpitalu 1,5 miesiąca i nie dostałem nic od GB bo coś tam coś tam. Gdyby ktoś miał jakieś informacje na temat tego Opiekuna Klienta Miłosza Dydio to bardzo bym prosił o udostępnienie. Nie wiem co teraz robić. Zaległości w spłatach nie mam.'
    Pozdrawiam Edward
    Zaletyżadne
    Wadymaxymalne
  • ~Edward / 2021-12-17 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprostowanie do opinii wcześniejszej. Wetknęli mi ubezpieczeń na 56 tys. złotych. Pomocy !!!
    Edward
    Zaletyżadne
  • ~Ela / 2022-06-03 07:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Spłaciłam kredyt hipoteczny w dniu 17. 05 nie moge sie doczekać dokumentow potwierdzajacych od 18 dni to jest dramat i brak poszanowania klienta! Infolinia to jakaś porazka czas oczekiwania 20 30 minut jeden pracownik twierdzi ze wysłane kolejny ze nie wyslane. Traktowanie klienta jako zlo konieczne ODRADZAM STANOWCZO
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1962
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1441
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1176
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 793
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4279
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4162
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3771
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2810