Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Getin Bank opinie

Ocena na podstawie 253 opinii

1.53 / 5

  • Prostota obsługi
    1.49
  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ela / 2022-09-30 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Na infolinii mówią jedno w banku zupełnie co innego.
    ZaletyŻadnych
  • ~elba / 2022-11-20 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZNADZIEJA !!!
    Bylo zle z obsluga klienta pod nazwa Getin , a teraz jest jeszcze gorzej po zmianie nazwy na VELO
    Niby infolinia dostepna calodobowo 7 dni w tygodniu, a od 2 dni , w roznych godzinach kontakt niemozliwy, zas wysluchiwanie muzyczki nie prowadzi do niczego.
    Goraco nie polecam
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelnej obslugi klienta. Dostep do infolinii przez wiele godzin NIEMOZLIWY
  • ~Ewa / 2022-07-26 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt ograniczony, dodzwonienie graniczy z cudem. Pozdrowienia dla Zarządu, zabierzcie się do organizacji pracy, płacimy wam za to i to sporo.
  • ~Ewelina / 2022-11-22 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zachęcona "wysokim" oprocentowaniem na lokacie, złożyłam wniosek o jej założenie. Po trzech miesiącach odsetki zostały naliczone, natomiast lokata się odnowiła na nową tym razem z żałosnym oprocentowaniem 0,15%.... Chociaż miała być nieodnawialna. Ciekawy jest fakt, że próbując zerwać nową umowe, przechodzac krok po kroku (do przeklikania dosłownie 3 kroki), nie jestem w stanie jej zerwać. Na drugim kroku podstawia się nowa genialna oferta 8% na 2 lub 4 miesiące... Natomiast zerwanie lokaty NIEMOŻLIWE. Przypadek? Dodzwonić się na infolinię, graniczy z cudem, kulkukrotnie próbowałam się dodzwonić w różnych godzinach dnia. Bezskutecznie. Wisiałam po 40 minut na telefonie, jedynie co uzyskałam to informację od automatycznej sekretarki, że linia jest przecązona i żeby czekać w kolejce. Kpina. Nie raz miałam w tym banku lokatę, ale obecnie przechodzą samych siebie.
    Wady- brak jakiejkolwiek obsługi klienta
  • ~Frankowcziz2008 / 2016-04-03 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziony tym bankiem. W 2008 roku, pracując za granicą zostałem nakłoniony do wzięcia pseudofrankowego kredytu na skromne mieszkanie w wielkie płycie. Wtedy informowano mnie, że to dla mnie najlepsze rozwiązanie, a ja oczekiwałem od instytucji zaufania publicznego uczciwości. Po ośmiu latach spłacania kredytu, zaledwie 200 tys, spłaciłem już ok 130 tys (płacę blisko 1700 zł/ mc), do spłaty przy obecnym kursie franka pozostało mi 448 000! W Getin "Banku" nie mam dostępu do podglądu swojego kredytu online, od trzech lat obiecują mi przez infolinię, że pracują nad tym rozwiązaniem dla "starych kredytów", nic się nie zmienia. Liczę, że obecna władza uporządkuje bałagan, na który pozwoliła KNF w 2007 i 8 roku. Nie oczekuję pomocy od nikogo, pracuję dodatkowo w weekendy i spłacam ten toksyczny kredyt, mimo, że na "życie" zostaje mi niewiele, a często brakuje. Oczekuję właściwego nadzoru Państwa nad nieuczciwymi praktykami banków, w tym Getin, który m.in. utrudnia spłatę kredytu frankowego, we frankach. Obecnie w moim mieście jest tylko jeden punkt, który przyjmuje franki. Jeśli bym chciał spłacać kredyt we frankach, poprzez kantor online, to 99% kantorów skasuje mi opłatę ok. 50 zł za tę operację. Liczę, że obecny rząd zrobi z tym porządek. P.s. irytują mnie dwie sprawy - płatne bankowe trole, które na forach bundują "złotówkowiczów" przeciwko frankowiczom oraz lament osób, które wzięły kredyty w złotówkach. Mnie, płacącego podatki nikt nie pyta czy chcę się dokładać do "Mieszkania dla młodych" i innych programów dla kredytów złotowych, proszę więc złotówkowiczów o odpuszczenie sobie krytyki osób, które często błędnie poinformowane kupiły wymarzone mieszkanie, a obecnie ich życie zatruwane jest manipulacjami chciwych bankierów.
    ZaletyJedyna zaleta, jaką dostrzegam, to to że to polski bank, niestety czuję się i tak bardzo oszukany.
    WadyWady wypisałem wyżej: 1) pseudofrankowy kredyt, 2) wysokie spready, 3) niedozwolone klauzule w umowie, 4) manipulacji przy podpisywaniu umowy - namawianie na franki, 5) brak możliwości podglądu kredyty z 2008 roku online, 6) wysokie kary za dosłownie wszystko, 7) utrudnianie spłaty kredytu w zaciągniętej walucie, 8) fatalnie prowadzona strona na Facebooku, gdzie do każdego problemu admin odsyła do infolinii, 9) brak sensownej, dobrowolnej propozycji ratowania kredytów walutowych, 10) pogłoski o złej kondycji finansowej banku
    Kredyt frankowy z 2008 na kwotę 2000 tys, spłacone ok 130 tys, pozostało ok 450 tys, rata mc 1600-1700 zł :( tragedia.
  • ~gość / 2022-07-22 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas połączenia z konsultantem 40 MIN i zero reakcji - ten bank nie jest dla Kowalskiego - ODRADZAM!!!
  • ~Halina / 2021-05-18 07:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam od wielu lat konto. Do tej pory nie miałam większych uwag ale w tym roku wiele się zmieniło na niekorzyść.
    Zaletyobsługa miła
    WadyZłodziejsko wysokie opłaty za pobranie pieniędzy z bankomatu. Za 1000zł zabrano mi 35 zł !!!!! Coraz mniejsza liczba oddziałów bezpośredniej obsługi a więc i większe kolejki!!!!!!
  • ~Hanna / 2021-12-10 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nierzetelny, w siedzibie czeka się na obsługę godzinami, pracownicy nie sprawdzają wszystkich danych,tym samym wprowadzają w błąd. System zamykania konta przez internet bez informacji zwrotnej. To powoduje, że klient nie jest informowany o braku wykonania dyspozycji - opłaty za prowadzenie konta są naliczane. Wyrównanie w banku i ponowna dyspozycja zamknięcia konta, dokonanie opłaty wyrównującej oraz z góry do czasu zamknięcia i ... znowu niedopłata 1,29. Dlaczego? - bo wcześniej, podobno,technicznie konto było niedostępne, po wizycie w placówce system raptem naliczył za jeden miesiąc odsetki. Biedny pracownik nie wiedział a klient powinien. Ten bank to totalna porażka a oderwanie się od niego wyjątkowo trudne. A. G
  • ~hubert68 / 2021-08-31 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim korzystanie z "usług" Get in Bank-u. Ten złodziejski bank bezprawnie, od maja 2018 przetrzymuje i obraca ponad dwoma tysiącami złotych moich pieniędzy, odmawiając ich zwrotu. W kwietniu 2018 spłaciłem całkowicie kredyt mieszkaniowy, przy okazji sprzedałem moje mieszkanie w Gliwicach. Z ostatnią ratą nadpłaciłem około 5 tys. złotych, by ostatecznie rozliczyć kredyt, uwzględniając wszystkie niezbędne opłaty. Ponieważ w tym czasie większość czasu spędzałem w Szwecji a mieszkanie było sprzedawane, więc sporo spraw formalnych załatwiał za mnie pełnomocnik - pośrednik w handlu mieszkaniami, którego upoważniłem do tego w ODDZIALE GET IN BANKU. Otóż bank nie uznał tego pełnomocnictwa, tłumacząc się, brakiem kopii dowodu osobistego! Tłumaczenie, biorąc pod uwagę ustanowienie pełnomocnictwa w oddziale tego "banku" jest kuriozalne! Pisma pozwalające na wykreślenie zastawu z hipoteki przesłano po blisko pół roku, co naraziło mnie na kolejne straty finansowe! Jakiś idiota lub co bardziej prawdopodobne oszust, pomimo wiedzy o sprzedaniu mieszkania, konsekwentnie wysyła pisma na moje nazwisko, na adres sprzedanego mieszkania w Gliwicach. A ponieważ są to listy polecone, więc nie ma możliwości ich odebrania. Podobnie bankowi złodzieje "nie potrafią" od ponad trzech lat ustalić numeru rachunku, z którego przez kilkanaście lat, co miesiąc otrzymywali spłaty rat kredytu.
    Dla mnie każdy pracownik Get in Banku jest zwykłym złodziejem. Ocenę tego postępowania pozostawiam oczywiście potencjalnym klientom tego "banku".
    Zaletybrak
    Wadyniewiarygodni, niesłowni, złodzieje
  • ~irek / 2022-04-22 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam. Niestety jestem klientem tego banku. W dniu 20.04.2022 próbowałem dodzwonić się na infolinię w sprawach Lokaty na Nowe Środki. Przy zakładaniu lokaty była mowa o oprocentowaniu 3%, po założeniu lokaty okazałao się, że jest to 1,3%. Oczekiwałem na połączenie 31,41 min., mimo deklarowanych 10 min., bezskutecznie, zrezygnowałem. Ponowiłem próbę kontaktu w dniu 22.04.2022, czas oczekiwania 23,21 s, bezskutecznie, ponownie zrezygnowałem. Pragnę przestrzeć przed Lokatą na Nowe Środki.
  • ~Iza / 2022-02-16 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jedna wielka porażka. Mam w nim konto ROR które będę likwidować. Najgorsze gie to ich bankowość internetowa. Chciałam przelać większą kwotę, nie przechodziło, sprawdziłam limit 250 000, więc kwota była niższa i powinno przejść. Kilka razy kupowałam przez internet chcąc zapłacić w getin banku, ciągle był komunikat "coś poszło nie tak" nie mogę zapłacić. Loguje się ciągle z tego samego urządzenia i ciągle ten sam komunikat: Logujesz się z niezarejestrowanego urządzenia proszę o weryfikację" Ostatnio w ogóle nie mogłam się zalogować i zablokowała mi się cała bankowość internetowa. Obsluga chamska. Obsługująca chamska stara pani najpierw kazała mi założyć maseczkę na nos bo miałam na pół nosa, później bezczelnie powiedziała że mnie nie obsłuży bo nie chcę jej ściągnąć. I jeszcze mi wciskała że oni mają najlepszą bankowość internetową na świecie. W banku w Toruniu pustki, bo nikt tam już chyba nie trzyma pieniędzy. Obsługa to jakieś jedno wielkie kretyństwo nieprzyjazne dla klienta. I jeszcze jak chciałam złożyć skargę to nie chcieli mi podać adresu ani maila.
    Zaletyżadnych
    Wadyjw
  • ~Jacek / 2022-03-10 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbuje dodzwonić się cały dzień na infolinię, słucham muzyczki po 30min i tak w kółko. Zabieram się z tamtąd, nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~jacek / 2022-07-14 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    nie można się dodzwonić !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletynie można się dodzwonić
    Wadynie można się dodzwonić
  • ~jadna gwiazkda to za duzo / 2022-09-24 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to totalna porażka, blokują mi środki, obsluga klienta to jakies barany co nie potrafia powiedziec dlaczego, potrzebuje zrobic transakcje karta na juz bo kurs ma znacznie a tu dupa, wycofuje srodki i spadam z tego gowan bo inaczje togo nie nazwe
    Zaletyobluga klienta to barany co odpisuja pytaniem na pytanie po kilku dnich
    Wadysame wady, nie polecam chybna ze trzymasz 100zl to spoko ale wieksze kwoty to darujcie sobie
  • ~Jan / 2021-12-22 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy wyjątkowo wredni. Nie mogłem wymusić likwidacji swojego konta jak i nie mogę wymusić likwidacji moich zgód więc nadal wysyłają nagminnie swoje reklamy a wręcz bezczelnie do mnie dzwonią
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie z oszustwem klienta na czele
  • ~Janina / 2022-02-04 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 3 lutego miałam załatwić sprawy w oddziale na ul. Górczewskiej 200. Przelew owszem zrobiłam, ale w pozostałych sprawach spotkałam się z nieompetencją ,błędną informacją i raczej mnie "olano".Już po raz ddrugi w tym oddziale młoda panienka zupełnie niekompetentna nie umiała załatwić mojej sprawy.Wycofuję się z tego banku.
    Natomiast wieczorem udałam się dooddziału w Galeri Wileńska na ul. Targowej gdzie spotkałam się z pełną profesjonalną obsługą, gzie z dużym zaangażowaniem i empatią zostałam obsłużona i załatwiłam swoje sprawy Bardzo dziękuję pani J.M.
    Zaletyoprócz pani J.M. w galeri Wileńska - brak
    WadyNa Górczewskiej dramat
  • ~Jarosław / 2021-12-16 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jest super jak chcą byś wziął kredyt.Jak już chcesz spłacić to mają w dupie.Wszelkie niedomówienia i przeciąganie klienta to jedna wielka porażka.Nie są pomocni.Nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.Omijajcie ludzie ten bank jak najdalej
    ZaletyBrak
    WadyPełno.Niedomówienia,brak kompetętnych osób na infolini na 10 tel. 1 osoba konkretna i wie co robi
  • ~Joanna / 2022-07-13 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można się dodzwonić wykonałam 2 połączenia łącznie na ich linii byłam 60 minut i nikt nie odebrał to są żarty na automatycznym komunikacie było powiedziane ze większość połączeń odbierają po 10 minutach dla wiarygodności wstawiam zdjęcie z ich numerem telefonu i czasem oczekiwań.
    ZaletyBrak zalet
    WadyW kulki lecą i oszukują banda debili
  • ~Julita / 2022-08-20 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie, z takim chamstwem i bezczelnością jeszcze nigdzie się nie spotkałam !!! Od 3 tygodni próbuję odblokować konto, które zresztą zostało bezpodstawnie zablokowane, nie pierwszy raz zresztą, wierzcie mi, że przed logowaniem w tym hm... banku jestem w pełni skoncentrowana, aby nie zrobić jakiegoś błędu ! I jestem pewna, że nie zrobiłam. Ale Konto zablokowane.
    Wszystkie moje próby odblokowania to... ok, będę kulturalna, chociaż cisną mi się brzydkie słowa !
    W "procesie" odblokowania to same komunikaty typu" uzupełnij adres mailowy. Jak ja mam go uzupełnić? No jak ? Co mam dopisać ? Możliwe, że mają stary, dawno już nieaktualny adres, o czym bank poinformowałam !
    Czyli tak ; nie mogę wysłać formularza, bo nie przyjmuje mojego adresu e-mail. Nie przyjmuje też mojego dowodu tożsamości.
    No i tutaj nie winię banku, bo nie wiem, jaki dokument mają u siebie. Czy mój paszport, czy karta stałego pobytu?
    Ale nie ma opcji weryfikacji. 3 tygodnie wydzwaniam o różnych porach dnia i nocy na infolinię jedną, drugą i trzecią...
    A wygląda to tak : nie wybrałeś numeru. Nie wybrałeś numeru. Miałam jednak szczęście pewnego dnia, i numer się wybrał.
    Jakoś tak po mojej korespondencji mailowej z bankiem. Następnie było czekaj na połączenie z doradcą. Czekałam. Bardzo długo. W ciągu tych 3 tygodnie w sumie ok. 4 godzin. O różnych porach dnia i nocy... Maili też wysłałam masę, z prośbą, z żądaniem, cały czas odpisywali dosłownie kpiąc sobie ze mnie. Od początku informowałam, że jestem w Tajlandii, gdzie 1 minuta rozmowy kosztuje mnie prawie 9 zł ! Ok, korzystam teraz ze skypa, ale kilkadziesiąt pln już mi zjadło.
    I co mi odpisują na każdego maila ? Proszę się udać do oddziału, proszę dzwonić na infolinię. Tyle razy już pisałam, że nikt nie odbiera ! I że przebywam w Tajlandii... Kolejny email; proszę się udać do oddziału. Jak dla mnie to jest kpina.
    Próbowałam chyba z rok temu zlikwidować konto, oczywiście nie było takiej opcji. Przez internet. Problem mój to że mam z nimi umowę, że muszę wpłacać co miesiąc 1 tys. pln, jeżeli nie, to kara. Kiedyś to było 10 zł, teraz nie wiadomo...
    Mam wprawdzie u nich tylko 1000 zł, których nie mogę ruszyć z wiadomych przyczyn, ale co miesiąc będą mi potrącać kary. Nie wiem ile teraz, ale ile by nie było, to jest jedno wielkie G, jak Getinbank. Sytuacja wygląda tak ; co miesiąc muszę wpłacać do banku 1 tys. pln. Przelewem oczywiście. Co miesiąc! Pieniądze zamrożone, nie mogę zrobić przelewu, no bo konto zablokowane i nie ma opcji odblokowania. Analizując dalej, to jest moim zdaniem działanie celowe. Ponieważ; mają moje tysiąc zł., jeżeli przestanę wpłacać, będą mnie karali jakąś kwotą (nie wiem ile teraz), czyli pobierali z konta 1000 zł.
    Ten tysiąc szybko "zejdzie", więc jaka kolej transakcji ? KOMORNIK !!! Logiczne ? Czego nie rozumiesz ?

    ZaletyDobra szkoła życia o bankach i ich oszustwach. A może nie ?
    WadyNaiwni klienci...
  • ~Julita / 2022-09-27 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, z jakim miałam do czynienia w całym moim życiu. A ostatnie 2 miesiące, to jeden wielki stress i horror, już w depresję wpadam! Zablokowali moje konto online, jestem pewna, że nie zrobiłam żadnego błędu przy logowaniu, blokada! Blokada, której nikt nie może odblokować!!! Bo nikt nie chce! Nie mam dzisiaj siły opisywać całej historii, ale zapewniam, że to nadrobię. Nie pozostaje mi nic innego, jak zaangażować adwokata!
    Nie chodzi tu o dużą kasę, jedyne 1 tys. zł, ale... jakieś 100 lat temu, zawarłam umowę z getinbankiem, ze jestem zobowiązana co miesiąc wpłacać 1 tys pln, jeżeli nie, będę ukarana: kiedyś było 10 zł, a teraz ? Nie wiem. I nie zdziwiło by mnie, gdyby było 100 pln. Nie odbierają (ode mnie) telefonów na infolinii getinbanku, Moje koszty telefoniczne przekroczyły już stan konta.
    cdn...
    Zaletyzero
    Wadytylko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1959
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1441
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 792
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4155
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808