Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Getin Bank opinie

Ocena na podstawie 253 opinii

1.53 / 5

  • Prostota obsługi
    1.49
  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2021-12-09 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem klientem banku. Getin bank nenka mnie SMS o spłatę kredytu bez żadnych danych bądź możliwości kontaktu oddzwonienia . Konsultant telefonicznie nie chciał podać żadnych informacji. Musiałem poświęcić swój czas żeby to wyjaśnić. Żenada brak szacunku i nawet policji wezwać nie chcieli jak mówiłem dzwońcie ku... Na policję krzyczałem na pul kaskady w Szczecinie do czego się nadają. Trza być niepełnosprawnym psychicznie i mieć lekki zespół dauuuna żeby mieć tam konto. Podsumowując bank terroryzuje osobę prywatną domagając się spłaty pożyczki. Konsultant telefonicznie mówi że mam osobiście kontaktować się z bankiem więc zapytam po co on tam pracuje i dlaczego tam pracuje. Tracę czas a pracowniczka banku mówi że tak SMS z Getin banku ale to pomyłka bo tak się zdarza więc wiedza o tym ale żeby to wyjaśnić trza osobiście bo konsultant nie może. Miej niż zerrrrooo oo . Narzucał bym tu ale nie puszcza. Mój nr 502142242 jak ktoś chce żebym to potwierdził. I w tej sytuacji widać jak Getin szanuje ludzi i kim jest bo czytając to i zakładając tam konto bankowe jeśli to robisz to coś z tobą nie tak????????????
    ZaletyZadnych
    WadyMniej niż zeroooo oo nie da się tego opisac
  • ~Adam / 2022-03-01 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem doczynienia. Nic nie idzie załatwić. Sprawy które idzie załatwić w każdym innym banku w 2-3 minuty tutaj trwa godzinami, wszystko jest problemem. Paranoja.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko.
  • ~Agad / 2021-12-30 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny bank. Nic nie potrafią pomóc ani załatwić . Infolinia to jakiś żart. Wisi człowiek na telefonie godzinami a i tak usłyszy, że trzeba się udać do placówki.
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalizm, brak rzetelności
  • ~Agnieszka / 2022-03-16 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Taki bank że nawet wniosku nie można złożyć trzeba jechać do Lublina żenada i masakra
  • ~Agnieszka / 2022-06-13 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank robi ludzi w bambułko. Zamyskają oddziały nie informując nikogo z klientów. Infolinia, osoby nie potrafią odpowiedzieć co zrobić w takim wypadku jak odział jest 100 km dalej. Poprostu zbywają. Omijacie ten bank z daleka
    Zaletybałagan
  • ~agnieszka / 2022-06-21 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    aby dodzwonić się na infolinie graniczy cudem. Dodzwoniłam się po 30 min aby konsultantka mogła mnie przełączyć i dalej w nieskończoność czekanie po czym sprawy nie załatwiłam. Odziały były wszędzie a teraz tylko po wielkich miastach. Nie polecam obsługa po sprzedażowa niska
  • ~agnieszka / 2022-07-15 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    na infolinie się nie dodzwonisz ...
    wiszę już 1;15min ...
    dramat
  • ~AHA / 2022-05-25 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie przyjął mojego wniosku ponieważ niekompetentni pracownicy banku wprowadzili mnie w błąd Dodam jeszcze że w moim mieście nie ma już oddziału i z każdym wnioskiem muszę jeździć do miasta wojewódzkiego oddalonego o 60 km.Żenada i brak kompetencji oraz produktów bankowych
    ZaletyBrak
    WadyPowolna obsługa niewiedza niekompetencja
  • ~ala / 2022-12-14 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    pobrano 10 zl za wydanie karty standartowej bez zadnego wizerunku
  • ~Aleksandra / 2023-01-16 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia , kiedy człowiek by nie poszedł czeka się godzinami .
    Ze wszystkim jest problem.
    Zamknęłam wszystkie konta w tym beznadziejnym banku.
  • ~Aleksandra / 2023-02-14 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie!!! Mojej chorej babci wcisnęli kredyt na 60 tysięcy zł. Kto normalny daje taki kredyt osobie, która miała lichą emeryturę?! O wszystkim dowiedziałam się po jej śmierci. Wszyscy członkowie rodziny zrzekli się spadku, a dziś moja ciotka dostała pismo, że przyjęliśmy spadek i oczekują tego, żeby zapłacić. Naciągacze i oszuści!! Omijacie ten bank szerokim łukiem
  • ~Alicja / 2020-03-19 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    W Bialymstoku w oddziale na ul. Sienkiewicza uwaga na manipulację klientami. Nie daj się manipulować, bo stracisz dużo pieniedzy. Przychodzisz z jasno sprecyzowanymi planami, a po rozmowiez konsultantem wychodzisz z produktem, ktory ci wmanipulowal na ktorym tracisz w ciagu tylko tygodnia ponad 700zl.I jeszcze obslugujacy jest na tyle bezczelnh, ze radzi ci znowu cierpliwe czekać. Obsluga arogancka i prostacka, nie ma nic wspolnego z profesjonalizmem. Zainwestowanych pieniedzy w Fundusz NobleBank jeszcze nie odzyskalam, chociaz zapewniono mnie, ze po umorzeniu jednostek otrzymam je w ciągu 3 dni. Przyszlam na 4 dzień, a pieniedzy mocno uszczuplonych jeszcze nie ma. Okazalam swoje niezadowolenie, to obslugujacy mnie pracownik arogancko mi odpowiedział, ze może mi zaraz wydrukować. Chcę przezstrzec wszystkich przed tym oddziałem , aby omijali go zdaleka. Zlozylam naturalnie zazalenie. I nie wykluczone, ze wystąpię na drogę prawną. Czekam na rozpatrzenie zazalenia.
    ZaletyDość estetyczny wystrój sali obslugi klienta
    WadyPracownicy bezkarni, kierownik akceptuje nieprofesjonalne zaxhowanie personelu, duzo manipulacji, bezprawia, arogancji, nieprofesjonalizmu, lepiej nie wchodzic do tego odzialu, bo zostaniesz bez swoich szansna zaplanowana inwestycję. Dodam, że lepszą ma obsługę w swojej osiedlowej Biedronce niż tam mialam doświadczyć.
  • ~Anakin / 2022-06-07 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno! Lichwiarski bank, właśnie dzwonię na infolinię - czekam już na linii godzinę !
    Zaletybrak!
  • ~Ania / 2021-11-12 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat Dodzwonić się graniczy z cudem Nigdy tam nie zakladalam konta a mam cztery rachunki
  • ~Ania / 2022-06-13 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Parę miesięcy temu nie powiedziałabym złego słowa na ten bank, niestety, coś ewidentnie uległo zmianie, niestety na gorsze.
    Od tygodnia próbuję dodzwonić się na infolinię Getin Banku, aktualne połączenie trwa 29 minut i cisza.. i tak za każdym razem do momentu wyczerpania mojej cierpliwości i ciśnięcia słuchawką.
    Próbuję się dodzwonić w celu odblokowania weryfikacji 3DS, kiedy raz udało mi się dodzwonić (a była to godzina 6:00 rano i jeden jedyny raz!) to otrzymałam informację, że wszystko załatwione, okazało się inaczej i znów tracę swój czas na infolinii...

    Dawno nie spotkałam się z takim lekceważeniem klienta poprzez ignorowanie telefonów, rozumiem, że mogą mieć "większy ruch", ale codziennie? Tyle czasu? Serio? ZDECYDOWANIE ODRADZAM!
    ZaletyObsługa w placówce jest sprawna, niestety znajduję się za granicą i kontakt telefoniczny jest dla mnie jedyną opcją.
    WadyBrak kontaktu ze strony infolinii.
  • ~Anna / 2021-09-21 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem co stało się ostatnio ale aplikacja i konto ciągle się zacinają. Nie można normalnie używać konta. Robię zakupy przez internet i zacina się PayU, wysyłam przelew przez aplikację i zacina się w trakcie, a potem przechodzi 2 razy! Na infolinii nie mogą tego cofnąć. Loguję się przez kompa i wyskakuje "sprawdź połączenie internetowe" (które na wszystkich innych stronach działa super) Teraz muszę prosić sprzedawcę o zwrot pieniędzy za podwójny przelew. Paranoja. Zamknę jak tylko będę mogła.
    Zaletynie ma
    Wadynic nie działa jak powinno
  • ~Antek / 2021-11-22 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    System telefoniczny rozłącza oczekujące rozmowy po kilku minutach.
  • ~Arek / 2022-01-17 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalnie zjebany bank nie można się dodzwonić na infolinię aplikacja często nie działa porażka normalnie
  • ~Arno. / 2022-05-23 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, zdecydowanie nie polecam. Dodzwonić się nie można, a zamknięcie u nich rachunku to droga przez mękę!
    ZaletyBrak zalet.
    WadySame wady.
  • ~Asia / 2022-04-07 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! Infolinia to porażka. Nikt nie odbiera. Czekałam ponad godzinę i nic. Jak najdalej od tego banku! Absolutnie nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa beznadziejna
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 903
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2797