Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Getin Bank opinie

Ocena na podstawie 253 opinii

1.53 / 5

  • Prostota obsługi
    1.49
  • Oferta
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~przemo / 2022-06-22 19:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Po raz kolejny bank nie stanął na wysokości zadania. Zamknięcie konta po zakończeniu leasingu wymagało 2 wizyt w oddziale ( bo ktoś nie zeskanował podpisu ). Próba wysłania formularza na skrzynkę również spełzła na niczym. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Ludzie w oddziale nadrabiają niedociągnięcia "banku", choć pomimo szczerych chęci nie dają rady. Jest to niestety moja druga przygoda z tym pseudo bankiem i pierwszy raz był bardziej nieprzyjemny. Zakończyło się wizytą u prawnika żeby wyegzekwować pieniądze po wcześniejszej spłacie kredytu. NIE POLECAM.
    Zaletyobsługa w oddziale
    Wadycały bank to jest jedna wielka wada
  • ~Robert / 2022-08-14 19:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Stanowczo odradzam , tępota personelu powalająca , debil , szkoda ze nie chce się ujawnić a prosiłem , wymyślił regulamin prawdopodobnie nigdy nie korzystając z banku , takich ludzi powinno się eliminować z sektora bankowego a sama instytucje szumnie nazywająca się bankiem - zlikwidować !
    Chce spłacić wczesniej kredyt hipoteczny i ciagle stawiane są nowe problemy , ze inny podpis , ze inny mail , ze nie taka data , ze nie doszło , ze za późno itd itd jeżeli to nie głupota to musi być sabotaż
    Wybierajcie inne banki , bardziej życiowe , normalne i kompetentne w obsłudze - mam konta osobiste i firmowe w Santanderze i ING - brak problemów , a wiec można stanowić obsługę ku zadowoleniu i wygodzie klienta a nie durnej i chorej ambicji jakiegoś pisiora posadzonego tam z nadziału , rozkład tego para banku oś środka - zadanie wykonane , padają i mam nadzieje ze nastąpi to szybko
  • ~W.......y / 2022-09-17 17:14
    Ocena: 1.67 / 5
    BANK USIŁUJE PRZYCIĄGNĄĆ KLIENTÓW DOŚĆ WYSOKIM OPROCENTOWANIEM LOKAT ALE WCALE KLIENTOM ICH NIE ZAKŁADA !!! PROCES ZAKŁADANIA LOKATY KOŃCZY SIĘ PO PODANIU DANYCH OSOBOWYCH I ZGÓD MARKETINGOWYCH . MIAŁ BYĆ WYSŁANY MAIL Z POTWIERDZENIEM ZAWARCIA ALE NIE WYSYŁANO GO . PO OSOBISTEJ WIZYCIE W BANKU NIE MA ŚLADU W SYSTEMIE O OTWARCIU LOKATY . NA MIEJSCU NIE MA MOŻLIWOŚCI ZAWARCIA UMOWY OD A-Z WRAZ Z WYDRUKOWANĄ UMOWĄ I I NR. RACHUNKU BO PRACOWNICY KRĘCĄ JAK TYLKO MOGĄ BY TEGO NIE ZROBIĆ A PROCES ZAKŁADANIA DOLOŃCZYĆ W DOMU . PO ZALOGOWANIU W DOMU I WYPEŁNIENIU WNIOSKU ZGODNIE Z ICH WYTYCZNYMI POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT : NIEPRAWIDŁOWO WYPEŁNIONY , NIEPRAWIDŁOWA SUMA , OKRES ITD. A TAK W OGÓLE TO NIE MAMY TAKIEGO PRODUKTU . I NA TYM KOŃCZY SIĘ PROCES ZAKŁADANIA LOKAT W TYM ŚMIESZNYM ZBIERACZU DANYCH OSOBOWYCH !!! JAK MASZ DUŻO CZSU I STALOWE NERWY - SPRAWDŻ JAK NIE WIERZYSZ .
    ZaletyBRAK
    WadyROBIENIE LUDZI W H..A !!!
  • ~pT / 2022-01-13 11:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo słaba obsługa telefoniczna, bardzo długo czas oczekiwania na konsultanta. Liczony już w godzinach.
    Wadysłaba obsługa telefoniczna
  • ~Alessandro / 2022-07-21 17:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Od chwili obowiązkowego przejścia z Noble do Getin Banku to tak, jak z nieba spaść do piekła. Nikt nic nie wie, bez szans dodzwonienie się na infolinię i ogólnie kpina z klientów. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyJeśli ktoś zna, chętnie poznam. Ja nie znam.
    WadyZa mało miejsca aby wymienić chociażby te największe.
  • ~anna / 2022-09-11 11:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Naciągacze , lokaty inwestycyjne to szwindel ,omijajcie z daleka , mamę narżnęli dranie po 10 latach walczymy o wyciągnięcie wpłat , DZIESIĘĆ LAT wpłacała po parę groszy odzyska się z zerowym !!!! " zyskiem " ......
    Zaletyżadne
    Wadynarzynanie na niewidzialne zyski inwestycyjne , de facto gruba strata i z drżeniem wyciągnięcie gołych dziesięcioletnich oszczędności BEZ KAPITALIZACJI , straty straty straty , żyją na cudzy koszt ,naciągacze.
  • ~Barbara / 2022-07-26 22:10
    Ocena: 1.33 / 5
    DRAMAT!!!! Omijać z daleka!!!!! Jedno wielkie oszustwo!!! Brak kontaktu od miesiąca dzwonię godzinami i nic nikt nie odbiera!
    ZaletyTylko wady!
  • ~Beata / 2023-09-15 10:24
    Ocena: 1.33 / 5
    ''Pisz jasno, konkretnie i bez błędów.''
    NIE POLECAM
  • ~Były klient / 2022-10-20 22:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Kuszą korzystnie oprocentowanymi lokatami, a za chwilę lokata jest wyłączona. Na stronie klienta nie ma informacji odnośnie włączenia lub wyłączenia lokaty.Chodzi tylko o to by wpłacić nowe środki. Mówią głupoty co komu pasuję aby tylko klient połkną haczyk. Pracownicy mówią jedno a Infolinia drugie. Niedouczony personel nie potrafi nawet zlikwidować kąta na żądanie klienta.W placówce zamknęła pani konto a pani z infolini mówi że nic nie było zrobione by konto miało być zlikwidowane.Mówią że przelew będzie bezpłatny, co okazuje się płatne.Żenada.Wiele sytuacji skłania do opuszczenia zakłamanej współpracy. Na koniec nawet pani dyrektor placówki w Zamościu przy ul. Hrubieszowskiej błysnęła prostotą. NIe potrafiła zsumować płatności kartą. Chce wejść na głowę klienta nie zdając sobie sprawy z jakim hukiem może spaść.
    ZaletyBrak
    WadyNiedouczony personel
  • ~Były klijent! / 2022-01-13 12:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Posiadanie konta oszczędnościowego! Tragedia! Zmuszają człowieka do pięciu tranzakcji kartą!co miesiąc taki warunek!brak bankomatów!wpłata na konto raz w miesiącu gratis, każda następna wpłata!!!! 10zł prowizja!!!! To żart i kpina
    ZaletyBrak
    WadyNic do zaoferowania! Dziwna polityka banku
  • ~Justyna Gil / 2021-09-28 12:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam korzystać z usług GetinBanku przy otrzymywaniu zagranicznych przelewów. Dość znany pracodawca - Hasbro, od ponad roku przysyłał mi wynagrodzenie w USD na konto oszczędnościowe USD w GetinBanku. W dniu przelewu Hasbro wysyła notę przekazu i zawsze pieniądze pojawiały się na moim koncie do dwóch dni od otrzymania noty. W przypadku przelewu z 19-ego sierpnia na 8000USD tak się nie stało. Po pewnym czasie skontaktowałam się z GetinBankiem i dowiedziałam się, że nie znają numeru konta Zleceniodawcy mimo dwukrotnego kontaktowania się z bankiem Zleceniodawcy, i w związku z tym pobrali prowizję od mojego wynagrodzenia, po czym pieniądze te "zwrócili" do nadawcy. Co ciekawe kolejne dwa przelewy, które również przyszły od Hasbro "zrealizowali na podstawie moich wyjaśnień" i otrzymałam je na swoim koncie. Udało mi się uzyskać od GetinBanku MT-199 odnośnie dyspozycji zwrotu, plik przesłałam przedstawicielowi Hasbro. Po sprawdzeniu przez Hasbro, dostałam od nich odpowiedź, że GetinBank nie przelał pieniędzy na ich konto (!) tylko do INNEGO BANKU.
    Gdy tylko dostałam tą wiadomość wczoraj, złożyłam reklamację. Może wtedy ktoś kompetentny będzie w stanie wyjaśnić sytuację i zwrócić mi pełne wynagrodzenie, które miałam otrzymać ponad pięć tygodni temu.

    Na tej podstawie stanowczo odradzam korzystania z usług GetinBanku. Nie życzę nikomu stresu, kontaktowania się z GetinBankiem i tłumaczenia tej samej sytuacji różnym przedstawicielom.
    Zaletybrak problemów z przelewami krajowymi
    Wadyproblemy z przelewami zagranicznymi, brak odpowiedniego kontaktu ze strony przedstawicieli banku, brak ujednoliconej procedury uznawania przelewow zagranicznych, niekompetencja pracowników
  • ~Justyna123 / 2021-10-08 21:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Szkoda gadac najgorszy bankw histori zeby placic 35 zl za wyplate z bankomatu pieniedzy smiech na sali j nie tylko produkty zyski a potem straty niezle maja gadane
    ZaletyBrak
    WadyBarszo wysokie i nierealne prowizje za wyplate z bankomatu.Falszywe promoxje produktow Zerowy kontakt
  • ~Karol sznajdrowicz / 2021-12-20 10:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzwoniąc na infolinię dostaje inne (głównie faluszywe informacje).
    Czekanie za umowa, oświadczeniami i wszystkim co się tylko da. Nieslowni, nieterminowi i całkowicie dramat.

    Nigdy więcej nie skorzystam, już lepiej trzymać pieniądze w skarpecie niż w tym dziadostwie.
    ZaletyPani w placówce kompetentna, ale ma związane ręce przez centrale
    WadyCentrala
  • ~klev / 2022-07-14 09:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie można się dodzwonić........ od rana próbuję już 48 minut i nikt nie odbiera.
    Wadyinfolinia, brak banków w duzych miastach
  • ~Marcin / 2022-07-25 12:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalne dno bank zaksięgował mi odrzucony przelew, i ma niby pełno procedur do odzyskania pieniędzy, a otrzymuje informacje że wiedza jak je odzyskać. totalna porażka od jakiegoś czasu. już raz miałem naliczanie niesłuszne prowizje od płatności, ale je wyjaśniłem i odzyskałem pieniądze.
    ZaletyAplikacja w miarę dobra
    Wadyinfolinia tragedia
    co chwile jakieś błędne prowizje lub błędy w płatnościach
  • ~Mark / 2022-02-22 16:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdzierstwo za wydrukowanie stanu posiadania aktywów żąda się zapłaty 20 zł za jedną kartkę zenada.Obsluga senna w nosie ma kolejkę niekompetentna co dzień mówi każdy co innego oprocentowanie walut to kpina z klientów apeluje do KNF o wnikliwe przyjrzenie się działalności tego banku
    ZaletyCałkowity brak zalet
    WadySame wady
  • ~Tomasz / 2022-04-07 11:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Nadpłacony w 100% kredyt gotówkowy. Po 24 godzinach brak śladu w stanie rachunku kredytowego. Infolinia nie odpowiada.
    Likwidowane placówki (woj. opolskie). Dno.
    Zaletybrak
    Wadyza dużo do pisania.
  • ~xy / 2018-06-23 23:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo wysoki procent.
    Ubezpieczenie tylko dla picu, które nie istnieje w rzeczywistości.
    Obsługa klienta na poziomie zerowym.
    Totalnie niewykwalifikowane osoby na call center, które uważają się za właścicieli tegoż banku.
    Nie wiem czy to kwestia głupoty, czy skutecznego prania mózgu...ale to by wyjaśniało dlaczego zatrudnia się każdego z przypadku na call center...bo niewykształconymi osobami można łatwiej manipulować.

    System informatyczny banku to pożal się Panie...dno totalne.
    Dzwonią do mnie prawie codziennie, prawie codziennie wysyłają smsy z żądaniem kontaktu, gdzie nigdy nie miałem niczego wspólnego z ich bankiem...
    Nie pomagają reklamacje i dyspozycje zmiany...

    Po prostu żenada, złodziejstwo i traktowanie klienta jak intruza.
    WadyUbezpieczenie, które istnieje tylko po to, aby podwyższać koszta końcowe raty.

    Konsultanci call center aroganccy, chamscy i zachowujący się jak właściciele banku oraz traktujący każdego klienta jak wroga.
  • ~***** Getin Bank / 2022-06-02 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Od roku czasu zmieniam zabezpieczenie kredytu. Popełniają błędy. A to brak daty na dokumencie zwalniającym hipotekę z nieruchomości. Wizyta u notariusza odwołana. Kolejny dokument od momentu wydania przez tydzień krąży od siedziby do placówki banku. Na wniosku wpisu do księgi wieczystej pracownik banku zapomniał się podpisać. Czego skutkiem jest odrzucenie wniosku. Na czas przeniesienia kredytu zażyczyli sobie kaucji wysokości kredytu. Pomimo wpisu hipoteki na nowa nieruchomość stwierdzili że kaucji i tak nie zwrócą . Przestrzegam wszystkich przed braniem kredytu w Getin banku . Absolutnie nigdy nie powierzył bym im już swoich pieniędzy. Lokat , inwestycji nigdy !!!!!! Nie korzystajcie z ich usług!!!!!!
    ZaletyNie ma.
    WadyBrak kompetencji, wprowadzenie w błąd.
  • ~*****GetinBank / 2022-01-09 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta słaba, aplikacja i strona coraz gorsze, obsługa chamska. Ja stąd uciekam
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 903
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2797