Nie polecam korzystać z usług GetinBanku przy otrzymywaniu zagranicznych przelewów. Dość znany pracodawca - Hasbro, od ponad roku przysyłał mi wynagrodzenie w USD na konto oszczędnościowe USD w GetinBanku. W dniu przelewu Hasbro wysyła notę przekazu i zawsze pieniądze pojawiały się na moim koncie do dwóch dni od otrzymania noty. W przypadku przelewu z 19-ego sierpnia na 8000USD tak się nie stało. Po pewnym czasie skontaktowałam się z GetinBankiem i dowiedziałam się, że nie znają numeru konta Zleceniodawcy mimo dwukrotnego kontaktowania się z bankiem Zleceniodawcy, i w związku z tym pobrali prowizję od mojego wynagrodzenia, po czym pieniądze te "zwrócili" do nadawcy. Co ciekawe kolejne dwa przelewy, które również przyszły od Hasbro "zrealizowali na podstawie moich wyjaśnień" i otrzymałam je na swoim koncie. Udało mi się uzyskać od GetinBanku MT-199 odnośnie dyspozycji zwrotu, plik przesłałam przedstawicielowi Hasbro. Po sprawdzeniu przez Hasbro, dostałam od nich odpowiedź, że GetinBank nie przelał pieniędzy na ich konto (!) tylko do INNEGO BANKU.
Gdy tylko dostałam tą wiadomość wczoraj, złożyłam reklamację. Może wtedy ktoś kompetentny będzie w stanie wyjaśnić sytuację i zwrócić mi pełne wynagrodzenie, które miałam otrzymać ponad pięć tygodni temu.
Na tej podstawie stanowczo odradzam korzystania z usług GetinBanku. Nie życzę nikomu stresu, kontaktowania się z GetinBankiem i tłumaczenia tej samej sytuacji różnym przedstawicielom.Zaletybrak problemów z przelewami krajowymi
Wadyproblemy z przelewami zagranicznymi, brak odpowiedniego kontaktu ze strony przedstawicieli banku, brak ujednoliconej procedury uznawania przelewow zagranicznych, niekompetencja pracowników