strona 1 z 167
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Cezary / 2025-08-25 14:30
Rezerwacja nr 3281174481
Rejs Szczecin-Berlin
Najwyższe uznania dla profesjonalnego a jednoczesnie z poczuciem humoru przeprowadzenia prcesu podrozy pod wzgledem informacji i bezpieczenstwa dla kierowcy Pana Łukasza. -
-
~Bomba / 2025-08-25 09:52
Smród w autobusie,kierowcy nie respektują tego że ma się wykupione miejsce w autobusie -
~Rene / 2025-08-24 23:35
Witam,
Dziś miałam przyjemność wraz ze swoim synem podróżować Flixbusem z Zamościa do Warszawy linią 1300
Od samego startu podróży Pan Paweł kierowca, którego miałam przyjemność poznać, pomógł nam z dość ciężkimi walizkami i wskazał uprzejmie wykupione miejsca...
Wszyscy pasażerowie jak zauważyłam byli traktowani bardzo uprzejmie i życzliwie...
Nie pierwszy raz podróżuję Flixbusem i zawsze sobie bardzo chwalę, zarówno komfort podróży jak i bezpieczeństwo...
Ale dziś doszedł kolejny bonus w postaci super kierowcy Pana Pawła,którego profesjonalizm i uprzejmość mówi o tym, że firma Flixbus zatrudnia prawdziwych profesjonalistów na wysokim poziomie...
Bardzo dziękuję za przyjemną i bezpieczną podróż...☺️
Do zobaczenia wkrótce...ZaletyWspaniała obsługa i komfort jazdy -
~Aleksander / 2025-08-24 21:48
Miałem zapłacony bilet Katowice Lwów.4 godziny przed odjazdem dostałem sms że autobus jest opóźniony 590 minut!!!!!! Tak,dobrze czytacie.Przebukowalem na następny dzień,pokazało mi autobusy po południu,bo poranny był droższy!!!! I mi go nie pokazało.Odwolali autobus i żadnego ukłonu w stronę pasażera!!!! Potem wszedłem na stronę i pisze nie że opóźniony,tylko pełen!!! Komunikacja autokarowa to dalej komuna,a ta sieć wpisanej się w to idealnie!!!!! ZaletyBrak -
~Mateusz / 2025-08-23 15:17
Linia 1316, 22.-23.08 [tam/ powrot]
Trasa Chełm - Praga
Dwóch bardzo dobrych kierowców. Skupienie na trasie cały czas (Katowice- Duszniki-Zdrój). Brak niepotrzebnego gadania. Pomoc w razie jakiegokolwiek problemu od razu.
Jeden Pan w Opolu poszedł na dłużej niż Panie informowali (5min) i nikt mu nie robił z tego chamskich uwag, choć może by się przydało!
Pozdrawiam Wszystkich użytkowników Flixbusa:-)ZaletyProfeskonalizm kierowcówWadyZachowanie niektórych pasażerow -
~Krzysztof / 2025-08-23 13:32
Właśnie przed chwilą kierowca nie zatrzymał się na przystanku w Náchod i wywiózł nam syna po za miasto zostawiając na pastwę losu na stacji benzynowej. Widzieliśmy przejeżdżający obok dworca bus,ale jakoś nie raczył wjechać na przystanek tylko zwyczajnie sobie pojechał dalej mimo zwrócenia uwagi o wysiadaniu.Masakra -
~Anonim / 2025-08-21 22:33
Pierwszy i ostatni raz.
Pierwsza rezerwacja wyjazd/powrót z Apeldoorn-Amsterdam Sloterdijk.
W trasie do Sloterdijk,kierowca uzupełnił papier toaletowy,kładąc go na dachu toalety.
Podróż powrotną, niestety,odbyła się pociągiem,ponieważ autobus zamknął drzwi,gdy dobiegliśmy (2 osoby dorosłe +dziecko 8 lat) ,pukaliśmy do drzwi.
Reakcja kierowcy była taka,że odwrócił się i popukał w czoło,po czym pojechał dalej.
Rozumiem,że czas może być kwestią dyskusyjną,ponieważ według zegara na stacji kolejowej był 16.16,a kierowca "odhaczył"wyjazd o 16.17.
Kierowca był świadomy,że proszą o otwarcie drzwi uczestnicy przejazdu,ponieważ pasażerowie podróżowali z tym kierowcą w nocy z 17 .08na 18 .08,oraz 3 godziny wcześniej przed feralnym wyjazdem.
Sprawy przepisów,godzin odjazdów,opóźnień ,mogą być dyskusyjne,ale,żeby nie zadbać o bezpieczeństwo pukającego dziecka do drzwi,pokazać mu "kuku na muniu" i jednocześnie rozpęd,a autobus,to jest szczyt niekompetencji.
Ten kierowca nie powinien z ludźmi pracować,a nawet że zwierzętami,bo z taką dbałością o bezpieczeństwo,to bym mu swojego psa nie powierzyła.
Zaznaczam,że miejsce zdarzenia było ,gdzie zatrzymanie autobusu nie powoduje złamania przepisów,zagrożenia dla uczestników ruchu drogowego.
Znając zachowania holenderskich kierowców,uprzejmość,dbałość o klienta,wyrozumiałość,to wstyd mi za polskiego kierowcę w oczach świadków zdarzenia,którzy z niedowierzaniem kiwali głową,że tak może zachować się kierowca.
Rozżalona zadzwoniłam do obsługi klienta.
Jedyne,co mogła dla mnie zrobić konsultantka,Panie Marlena,to poinformować,że powinnam być 15 minut przed odjazdem autobusu(sama zaznaczyła,że rozmowa jest nagrywana,gdybym chciała dochodzić praw).
Nie chcę ich,a właściwie moich pieniędzy.
Mamy XXI,standardy i możliwości wyboru.
Korzystajmy z nich i nie wybierajmy firm,które nie dbają o bezpieczeństwo nawet swoich klientów.
Poniży,rozjedzie,ale" postawi na swoim".
Przyniesie wstyd cywilizowanym rozwiązaniom,lakoniczne formułki odklepie przez telefon,zamiast wsparcia,zainteresowania.
Dodam,że ze Sloterdijk jest możliwość alternatywnej podróży(na tym odcinku) z firmą Flixbus,ale z innego państwa,ale p Marlena nie była zainteresowana pomocą klientowi .
Myślę,że firma Flixbus ma potencjał, ale....musi inwestować nie tylko w nowoczesną flotę,ale i w kompetentnych ludzi .
Na dzień dzisiejszy,mając porównanie z innym przewoźnikiem,to Flixbus przegrał.
Z przyczyn oczywistych, nie podam nazwy konkurenta,ale stwierdzam,że z Flixbusem ,może(teoretycznie) krócej,ale realnie....Dłużej,drożej,z dodatkowymi kosztami,a w pakiecie chamstwo i ignorancja,oraz brak podstawowego wyposażenia toalety. -
~Jarema / 2025-08-21 11:15
Zdarzenie miało miejsce na trasie Plymouth-Londyn. Zjawiłem się na stacji przed zalecanym przez przewoźnika czasem. W trakcie oczekiwania dostałem na aplikację informację o opóźnieniu 47 minutowym. Czekałem więc w poczekalni okresowo kontrolując sytuację na peronie. W pewnym momencie zrobiło się zamieszanie na zewnątrz, wybiegłem na peron zobaczyłem pasażerów biegnących za autobusem. Dogoniłem autobus przed opuszczeniem dworca autobusowego, odmówił wpuszczeni i ojechał. Była godzina 5 minut po planowanej godzinie odjazdu. W aplikacji komunikaty o wcześniejszym opóźnieniu znikły. Reklamacja nie została uwzględniona. Pierwszy I ostatni raz z Flixbusem. -
-
~Marek / 2025-08-21 08:23
Autobus dramat w którym dni upalne nie ma klimatyzacji za to jest włączone ogrzewanie. Zmiana bookingu i cena za to zmianę to zart. Nie wspomnę o anulacji bilety gdzie oddają 1/3 ceny ZaletyBrakWadyBrak klimatyzacji -
~jdjsjj / 2025-08-20 20:11
Miałam same nieprzyjemne doświadczenia z flixbusem. Busy opóźniane na bieżąco po kikanaście minut, aż w końcu odwoływane. Obsługa klienta jest fatalna, o zwrotach pieniędzy można zapomnieć, a ceny i tak są wygórowane. Lepiej ufać pociągom, są tańsze, pewne i zwroty są uczciwe, a nie nakierowane na zbijanie pieniędzy z pasażera. Wady- często odwoływane lub się spóźniają
- brak dobrej obsługi klienta -
~wrozka / 2025-08-20 20:07
masakra chciwce zabrali mi 50 zl przy anulowaniu biletow za 80, nieustannie sie spozniaja lub notorycznie odwoluja przejazdy po podwyzszaniu czasu opoznienia nikogo tam nie obchodzi klient ceny tez wcale nie sa oszalamiajace pociagiem pojechalabym taniej. dramat ZaletyzadneWadyopoznienia
odwolywanie przejazdow
brak kompensacji
chciwosc -
~Szok / 2025-08-20 19:58
Koszmar autobus spóźniony 45 minut. Kierowca bardzo arogancki. Brak toalet. Kierowca całą drogę komentował jeszcze że ludzie powinni jeździć pociągami to by nie musiał się użerać . Klimatyzacja na full było jak w lodówce cała rodzina dojechała zmarznięta i przeziębiona na wakacje. -
~Paweł / 2025-08-20 19:15
Widzę że albo ja mam niebywale szczęście albo ludzie wyjątkowego pecha.Odbylem podróże flix busem na trasach.bialystok-wilno parę razy,Białystok-daugavpils w obie strony,Wilno-bauska w obie strony,jak również kursy do Warszawy,kowna druskiennik,mariampola i pewnie w wielu innych kierunkach których już nie pamiętam.Po za jednym opóźnieniem wynoszącym 15min autobusy były zawsze punktualnie,jeśli nie działała toaleta kierowca robił przystanki na CPN.Jesli moje wykupione miejsce było zajęte po interwencji kierowcy było zwalniane.Polecam wszystkim korzystanie z tego przewoznika ZaletyJak wyzejWadyNie stwierdzono -
~Klient / 2025-08-19 07:47
18.08.25 r. pozdrawiam pana kierowcę, który nie zajechał na dworzec autobusowy po pasażerów z wykupionymi wcześniej biletami...... Na infolinii kobitka beztrosko powiedziała tylko, że widzi, iż autokar jest w trasie... i rozłączyła połączenie, choć automat wcześniej komunikował prośbę, by poczekać do końca połączenia, żeby dać na końcu ocenę.... - więc uniemożliwiła ocenę. Dlatego opiniuję tutaj - ku przestrodze. -
~ZGON. / 2025-08-18 22:18
Firma ma największą statystykę zdarzeń drogowych/wypadków.Dwa razy jechałem z FLIXEM i dwa razy było zdarzenie drogowe z innym pojazdem,czekanie na Policję itd.,itp. ZaletyJW.WadyJW -
~Mad / 2025-08-18 20:01
Opóźnienie większe niż czas trwania kursu. Obsługa klienta dramat. Musiałam pojechać pociągiem ostatecznie. Zwrot kosztów - zapomnij. Obsługa dramat - nie polecam. ZaletyBrak -
~Lunula / 2025-08-18 10:40
Dzień dobry jestem bardzo zawiedziona tą firmą Flixbus zero wsparcia że strony kierowcy , kupowałam bilet Berlin -Paryż i co kierowca mówi że na 3:40 proszę kupić a potem nie stety nie bo to była godzina dojazdu a nie odjazdu kupiłam następny na 4 rano gdzie też pobrało pieniądze z konta , i co też ważne ten pierwszy bilet wogóle się nie wygenerował gdzie pobrano pieniądze drugi już był bilet i też pobrano pieniądze no 9j rozumiem drugi bilet jest to wiadomo pieniądze pobrano, ale za ten pierwszy gdzie pobrano pieniądze a biletu nie ma , więc dzwonię na infolinię i pani nie kompetentną jak robot powtarzała że w systemie widnieją dwa bilety i NIE ODDADZĄ PIENIĘDZY BO SYSTEM POKAZUJE ŻE SĄ DWA a ich nie ma i wygenerowało tylko jeden bilet I powtarzała to samo i na koniec powiedziała że jak napiszę do nich maila to i tak odpowiedz będzie negatywna i to nie stety już taka druga sytuacja gdzie wcześniej miałam problem z biletem bo musiał być papierowy , a nie na aplikaci z kodem jednym słowem DRAMAT FIRMA FLIXBUS ZaletyNie ma zalet jestem zawiedziona ich podejściem do klientaWadyDRAMAT nic dla ludzi zero pomocy -
~Oburzona / 2025-08-17 19:04
Zrezygnowałam z uczestnictwa w bardzo ważnym wydarzeniu dla mnie, żeby zdążyć na Flixbus. W planowej godzinie odjazdu (!!!) dostałam maila, że spóźni się 60 min! Czyli o 30 min więcej czasu, niż miało trwać moje wydarzenie! Oburzające! Dlaczego nie można wcześnie informować??
Ponadto miałam być wieczorem u mojej mamy wymagającej opieki. Godzinę dłużej jest sama!
Oburzające!!! NIGDY więcej Flixbus!! -
~Hania / 2025-08-17 14:19
Przejazd z Warszawy do Dębek linia N1260 wszystko sprawnie kierowcy i pani kierowczyni bardzo mili,lekkie opóźnienie z sytuacji że pasażerka się przewróciła chodząc po autobusie podczas jazdy...Kierowca szybko zareagował i wezwał pomoc medyczną...reakcja pasażerów też na plus.Na pewno nie raz skorzystam z usług Flixbusa ZaletySzybko mili kierowcy -
~Janek / 2025-08-16 21:47
Spóznienia, podstawianie drugiego autobusu Rzeszów Przemyśl 16.08 - ostatni kurs.Przyjazd 45 minut po wlaściwym czasie. Zmiana terminu wyjazdu oznacza zabranie 80 procent wartości biletu. Czy w dzisiejszych czasach to możliwe, a jednak możliwe w Flixbusie. ZaletyBrakWadyButa, arogancja, brak punktualności.
strona 1 z 167
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »