strona 1 z 168
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Róża / 2025-09-16 21:10
Wybrałam się pełna obaw na wycieczkę Flixbusem do Wrocławia. Już w Katowicach zostałam miło zaskoczona serdecznością i kulturą pana Artura i pana Tomasza. Komfort jazdy oraz opieka wymienionych panów sprawiła, że drogę powrotną wybrałam z tym samym składem panów kierowców. Polecam wygodę, oraz obsługę autokaru, natomiast podróżnym życzę opieki Pana Artura i Pana Tomasza -
-
~Agnieszka / 2025-09-16 20:59
Bardzo sympatyczna podróż :) dnia 16.09.2025 g.6:50 z Katowic do Wrocławia, miałyśmy przyjemność jechać z przesympatycznymi Panami, podróż była tak miła, że zdecydowałyśmy się na powrót g.20:20 do Katowic też w tym towarzystwie. Serdecznie pozdrawiamy Pana Artura i Pana Pawła, bardzo dziękujemy za bezpieczną i przyjemną podróż :) Tacy kierowcy to skarb każdej firmy przewozowej. -
~Tusia / 2025-09-16 17:53
Pani kierowca nie wpuściła pasażera bez biletu bo stwierdziła że nie zdazy go kupić choć jak się okazało autobus stał na peronie jeszcze 5 minut. Ogólnie odniosłam nie fajne zachowanie tej pani. Wszystko inne jest ok ZaletyCena, komfort jazdyWadyZachowanie kierowcy -
~K. / 2025-09-15 21:40
Musiałam się gdzieś podzielić może akurat żona tego kierowcy przeczyta i skojarzy że o niego chodzi
Niedziela Berlin wysoki kierowca wkładał mi walizkę z taką natarczywością że aż czułam się z tym źle widziałam że albo miał obrączkę albo widoczny ślad po obrączce bo to już było tydzień czy dwa tygodnie temu ale nie dawało mi to spokoju Nie byłam zainteresowana a gość ewidentnie. Kobieto żono tego kierowcy współczuję Ci z całego serca obyś szybciej niż później się dowiedziala jaką gadkę ma Twój mąż do pasażerek i czym zajmuje się w pracy bo ewidentnie to nie jest sam zawód kierowcy. -
~Barbara / 2025-09-13 21:23
Dziś mój partner jedzie w strone Gdyni i ukradli mu plecak. Zgłosił to kierowcy a kierowca to zbagatelizował. -
~Dmytro / 2025-09-12 13:13
03.09.2025 linia 1230 z Wrocławia do Łodzi. Numer mojego biletu to 3281427978.
Przyjechałem na dworzec we Wrocławiu, podszedłem do autobusu o 4:40 (03.09.2025), autobus zaczął odjeżdżać. Pokazałem wydrukowany bilet przez okno dwóm kierowcom i zacząłem machać rękami, żeby kierowca się zatrzymał.
Ale kierowca machnął na mnie ręką i odjechał. Musiałem pojechać taksówką do Łodzi za 150 zł.
Nie polecam Flixbusa. Skontaktowałem się z infolinią Flixbusa, ale mnie zignorowali! Nie polecam Flixbusa.ZaletyNie maWadyFlixbusa mnie zignorowali! -
~Zadowolony ???? / 2025-09-11 09:24
Wolę już na pieszo iść z Warszawy do Łodzi niż objazd po stolicy i okolicach robić bo firma musi autobus na serwis zaprowadzić , z pasażerami ZaletyBrakWadySame wady -
~Kuba / 2025-09-10 15:07
Kierowca odmówił pasażerom wejścia do busa pomimo wielu wolnych miejsc. Na stronie jest informacja że można zakupić bilety u kierowcy. Kierowca nie miał terminala i polecił czekać 3 godziny na następny bus. WadyKierowca działa na szkodę firmy. -
-
~Rafał / 2025-09-09 17:32
Ludzie to nie śledzie w puszkach. Potrzebne odpoczynki Trzeba kości rozprostować ZaletyJeśli jakieś są to ja nie zauważyłemWadyBrak postojów na krótkie odpoczynki. W samochodach ciasno i nie wygodnie. Nie polecam na dłuższą podróż. -
~Gucio / 2025-09-09 13:36
Obaj kierowcy zza wschodniej granicy, w trakcie podrozy trwaja dlugie i glosne rozmowy obu panow miedzy soba oraz przez telefony. Niewielkie zaintereseowanie pasazerami. W autobusie zimno. -
~Julia / 2025-09-09 12:07
Nie polecam z takim chamem bez kultury dawno się nie spotkałam. Kierowcy nie stoją frontem fo klienta, Pan stwierdził że nie można kupić biletu i gdyby nie moja szybka interwencja to by odjechał z moja walizką a ja bym została na dworcu. Ostatni raz gdy chciałam skorzystać z waszej usługi. Nie polecam nikomu -
~Saracen / 2025-09-08 15:19
Z takim chamem i burakiem kierowca nie spotkałam się nigdy!Dziwię się że firma z tym nic nie robi bo jest to powtarzający się zarzut.Kierowca zapewne z patologicznej rodziny bo takimi wulgaryzmami mówił.Zero chęci pomocy. Chciałam jechac z lotniska Pyrzowice i nie moglam kupic biletu ani przez stronę ani przez aplikację.Informacja wszedzie jest podana ze można kupić u kierowcy. Jednak u niego też nie moglam bo ponoć mu czytnik nie działał. Wypchnął mnie z autobusu i powiedział że go to nie interesuje . Zamknął drzwi i pojechał. Klasa ZaletyCena,wygodaWadyKierowcy -
~WRONA / 2025-09-07 14:40
Autobusy na trasie Katowice Zakopane kursują z nieczynna toaletą , tragedia, trasy dalekobieżne bez toalety gwarantowanej przy zakupie biletu, czyli warunków podróży. n Zaletybrak , ponieważ wtedy kierowca powinien to oficjalnie ogłosić, że w razie konieczności pasaże ma dac znać , to wtedy się zatrzyma .Wadyto już kolejny raz -
~Pasażer / 2025-09-07 14:31
Podczas przejazdu FlixBusem w dniu 07.09.25 na trasie Bratysława – Warszawa,spotkałam się z bardzo niekulturalnym zachowaniem kierowcy (starszy mężczyzna).
Podczas krótkiego postoju skorzystałam z toalety w autokarze (ok. 2 minuty, gdy pasażerowie byli jeszcze na zewnątrz). Kierowca uderzał w drzwi i w nieprzyjemny sposób zwrócił uwagę. Ponadto, siedząc tuż za nim, słyszałam jego niegrzeczne komentarze kierowane do pasażerów.
Uważam, że takie zachowanie nie przystoi obsłudze. Dno i brak kultury . -
~Krzysztof / 2025-09-07 09:41
WI-FI do 250MB ? Po prostu ogrom...
Ogólnie syf w autokarze od gum na przyszybiach po toaletę, która wygląda na zwykłą kloakę. Zupełny brak kultury kierowców.ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Kris / 2025-09-07 09:35
Niepełne zwroty za niewykorzystane bilety, ponoć mają być wykorzystane na poprawę jakości podróżowania - bzdura. Wystarczy wejść do toalety - niczego nie ma. Papieru toaletowego, ręczników papierowych, śmieci na podłodze a na toalecie nie da się usiąść. Przycisk kranu trzeba trzymać jedną dłonią, żeby umyć drugą. Niemiecki system jak w Oświęcimiu. W końcu siedziba firmy Monachium. ZaletyBrakWadyMasa -
~Kristopher / 2025-09-07 09:19
Brak papieru toaletowego, mydła w płynie i ręczników papierowych, śmieci w toalecie i brudno. Ceny są najwyżej konkurencyjne. Zwrot za niewykorzystany bilet do dwóch dni to zaledwie 20% - skandal!!!
Infolinia działa tylko od poniedziałku do piątku
Pozostaje pisanie poprzez maila o zwrot za niewykorzystany bilet. Zobaczymy z jakim skutkiem. Nie skorzystam już z ich usług. To szkopska linia - więc czego się spodziewać???????ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Akia / 2025-09-06 19:48
Dziś hciałam z mamą pojechać busem nr 1291, moja mama już wpisywała pina by zapłacić za miejsca, ale kierowcy poprostu zamknęli drzwi przed nami i pojechali, wiedząc, że jei by zajęło to mniei niż 30 sekund. Odjeżdżając, jeden z kierowców pokazał na zegarek na ręce, patrząc mi w oczy, jak by mówiąc, że czas skończył się. Uważam, że jest to brak szacunku wobec klienta. -
~Honda / 2025-09-06 12:40
Dziś na trasie Halle Wrocław z toalety tak daje ze nie idzie wyczymac to nie jest podobne kase się płaci więc niech kupią zapach daje ze masakra -
~Tereska / 2025-09-05 21:41
Spóźnienie 30 minut w Toruniu, brak wyjaśnień od kierowcy, stoi i drapie się po głowie, nie ma pojęcia, dlaczego w toalecie śmierdzi, dlaczego w autobusie są śmieci i brud, dlaczego pasażer nie słyszy, jaka to stacja, bo on jej nie zapowiada, i bardzo nerwowy jak zwraca się jemu uwagę.Tak wyglądała moja podróż z Płocka do Torunia linią 1252, prosze znaleźć kierowcę, który spełni wszystkie wymagania i będzie kompetentny. Wadykierowca nie spełnia wymagań
strona 1 z 168
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »