Autobus z Płocka do Warszawy nie pojawił się,próba dodzwonienia na infolinię to totalna porażka, automatyczna sekretarka mówi powoli, przeciąga i słuchanie tych wszystkich wywodów powoduje mdłości. Jeżeli chcesz zatwierdzić wybierz jeden,aby zatwierdzić wciśnij *, jeżeli chcesz porozmawiać z konsultantem pozostań na linii i wtedy połączenie zostaje zerwane. Najlepszy tekst to: chcesz się czegoś dowiedzieć? Poszukaj sobie na stronie ,,Flixbusa" możliwość porozmawiania z kimkolwiek jest niemożliwe. Infolinia nie istnieje. Na szczęście istnieją inne sposoby na dotarcie do celu z pominięciem ,,Flixbusa" którego nie polecam. A więc jeżeli chcecie przemieścić się z miejsca na miejsce to zaplanujcie sobie transporty ,,awaryjne",najlepiej to omijać ,,Flixbusa" zaplanować przejazd innymi środkami transportu.
Zaletybrak
WadyInfolinia nie istnieje, próba czterokrotnego połączenia(około godziny 17) kończyła się zerwaniem połączenia. Słyszałem tylko: chcesz się czegoś dowiedzieć to sobie poszukaj na stronie flixbusa".
~Robert / 2024-11-26 11:12
Ocena: 1.00 / 5
To jest tylko zazdrość nędzy i biedoty takiej jak my w możliwość nieograniczoną bawienia sie życiem...i ile to tez było te 30% enigmatyczne...20min na godzinnej trasie czy godzina na 3 godzinnej.
Też jest dobre karta multisportu w dobrych gwiazdkowych hotelach a serwisu kuwety i sprzatania auta nie ma z zielonej utopii.Ale Olaf już odpłynął zamknął hute stali na 11 tys...ciekawe.
Zaletynie ma zalet
Wadywykształcenie na taxi jeżdżą filolodzy Polscy i historycy,żolnierze emerytowani.
Za taką kase-może uczyć sie
Bo nadchodzi grube i brzydkie niemieckie biedne bezrobocie
~Maciej Lewicki / 2024-11-25 21:40
Ocena: 1.75 / 5
Opóźnienie przyjazdu autobusu o jakieś 30% czasu całego przejazdu. Infolinia tylko z nazwy, bo nie da się uzyskać informacji. Kierowca nie potrafiący obsługiwać urządzenia do sprawdzania biletów, najgorszy przewoźnik z jakim miałem do czynienia. Odradzam
ZaletyBrak
~Robert / 2024-11-24 21:14
Ocena: 1.00 / 5
W przyszłym tygodniu będzie szadź w małopolsce
Zaletydrogi A.P masz za wysokie dochody mierz sie z wysokimi tytułami ...i stanowiskami ...z paniami z urzedu marszalkowskiego lub ministerstwa infrastruktuty i transportu
WadyI odpuść transport dla nas.najwłaściwszy
~A.P / 2024-11-24 15:33
Ocena: 2.50 / 5
Zdecydowaliśmy się wraz z mężem na powrót z Etretat do Warszawy. Autobus zjawił się na stanowisku planowo. Autobus bez oklejenia zielonego. Po wejściu na pokład ujrzeliśmy stajnie. Smród na wejściu, syf na podłodze, fotele twarde i poplamione. Po wejściu do WC smród okropny, brak papieru. Po zwróceniu uwagi kierowcy że nie ma papieru usłyszałam że to nie jest publiczna toaleta i trzeba mieć swój papier. Autobus podczas podróży strasznie szarpał. Na samą myśl o tym że mamy tym autobusem jechać 26 h stwierdziliśmy że wysiadamy w Paryżu i wracamy samolotem.
Nie polecam, reklamują się jak to pięknie ładnie a rzeczywistość inna.
ZaletyOferta wygląda fajnie jak się nie wsiądzie do autobusu
WadyDużo by wymieniać
Brak WiFi
Smród
Brud
Kierowca nie miły
~Klitsuk Natallia / 2024-11-23 11:53
Ocena: 1.00 / 5
W nocy z 20-21 listopada, w Warszawie na lotnisku Chopina,kierowca FLIXBUSA o numerze MPC 084, linii N1228 DAUGAVPILS, odmówił przewozu, argumentując,iż nie można zakupić biletu na miejscu u kierowcy (tylko i wyłącznie poprzez zakup online). Na stronie internetowej widnieje wpis, pozwalający kupić bilet u kierowcy przez płatność kartą.
Kierowca miał miejsce, które mógł udostępnić,ponieważ autobus był w większej mierze pusty. Dodatkowo sam autobus miał opóźnienie godzinę.
W konsekwencji nie było innej możliwości do miejsca docelowego w środku nocy.
WadyBrak możliwości zakupu biletu u kierowcy, opóźnienie ok godzinne, brak większego wyboru w dostępności nocnych autobusów, niestosowne zachowanie kierowcy wobec klienta
~mudr / 2024-11-20 20:29
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie jeżdżą na własne ryzyko wybierając miasta ktorych nie znają
Każdą podróż polecam ubezpieczyć w Warcie...są nawet jednodniowe ubezpieczenia ...i oczywista oczywistość europejska karta ubezpieczenia zdrowotnego ...Prosze o umozliwienie rejestrowalnego bagażu..
Tak jak zarejestrowane auto stoi na ulicy...to nie jest afiszowanie sie ze swoją osobą...to jest potrzeba bezpieczenstwa wlasnych rzeczy...i przez pryzmat jej oczy gdy przejechała tyle kilometrow i zawiodlo ją z bólem w oczach to co mogła zobaczyc...dbajcie Panstwo o pelnosprawnych i niepelnosprawnych klientow Bycie za widocznym wg wielu taksowkarzy jest np niewlasciwe...ile innych osob mogloby miec wrażenie
ZaletyNie chcialbym tamtej pani zawieść..jakas mloda kobieta ją podwiozła
WadyNumer rejestracyjny bagazu mozna zawsze nadac..jak nr fotela w busie
Rejestracji samochodu ...gdy ktos na wlasną ręke doszukuje sie identyfikacji...nie da sie zmienic
..za wlasciwy adres nie zastepuje ubezpieczenia ...nie zastepują dobra innych ludzi
~ .. / 2024-11-19 07:29
Ocena: 3.00 / 5
tam budʹte oberezhni, yak u Vidni... treba pochynaty z roboty z idiotamy... pratsyuvaty v Nimechchyni
~PASAŻER / 2024-11-18 14:33
Ocena: 2.50 / 5
Kierowca jadący dnia 02.11.2024r.z Warszawy do Lublina o godzinie 20:15: kierowca - CHAM, grubiański prostak. Ludzi -pasażerów uważa za zło konieczne, najlepiej dla niego byłoby aby zapłacili i nie jechali, nie potrafi rozmawiać, krzyczy na pasażerów. Zdecydowanie NIE polecam FLIXBUSA.
ZaletyBRAK
WadyOBSŁUGA NIE PRZYSTOSOWANA DO LUDZI, MOGĄ EWENTUALNIE PRZEWOZIĆ ZIEMIĘ, PIACH ...ETC.
~derek / 2024-11-17 21:39
Ocena: 1.00 / 5
Co to jest patodeveloperka...partyzantka...atrapa...to jest flixbus...gdy ze zmeczenia na lawce jeczysz na opoźnienie 30min-60 min...albo na wozku inwalidzkim..wszyscy maja gdzieś...że Ty tam siedzisz...
Polskie firmy.. Polskie kontrakty...ale wytlumaczyc że było źle..brak zwrotu kosztow to nie do firmy obslugujacej kontrakt/linie tylko do flixbusa po niemiecku...czyż to nie jest kpina z klienta ...z uwzgledniania reklamacji..przecież to E-BUS nie jechal lub Inter nie jechał...lub mial tak zepsuty autobus i zimno...ze Niemcom cofały sie procesy starzenia..jaki tam flixbus...oni najwyżej dobra niemiecka agencje mogliby otworzyc...a nie tam komunikacje...miedzynarodową...no no
Dziadersy
I kupno biletu...tylko przez platforme flixa...bo kasa kasa kasa kasa..nie aplikacja jakas ...
To musisz byc zaaprobowany przez flixa do tej podroży...bo tam to jak w busie bayernu...kazdy ma swoją godnosc...przy stoliku niemieckim siedzą Niemcy...Lewandowski nie..
ZaletyPrzejeźdzcie sie dla odmiany czyms innym...driższym..nie wiem czy jeszcze droższym...żebyscie co jakis czas chociaż...rozumieli szacunek wobec siebie..moze potem bedzie wobec innych
17 listopada, odjazd godz. 14 00. Trzeba być 15 min wcześniej. Zimno, pada deszcz. Autobus ma nieznaczne opóźnienie. Kierowcy wychodzą, otwierają luki bagażowe i zapalają papierosa. Z bagażami szamocą się glonami kobiety. Jedna jest na wózku inwalidzkim. Przy pomocy innych pasażerów z trudem podchodzi do drzwi kiedy słyszy::”już odjeżdżamy”. Nie mam pretensji, że kierowca jest z Ukrainy, ale o to że zderzenie z polską rzeczywistością jest takie straszne. Przez 2 tyg podróży pasażerowie niepełnosprawni otaczani byli szczególną opieką. Kiedy i w Waszej firmie takie standardy zapanują? Nie pozdrawiam i nigdy nie skorzystam z usług.
~konsument / 2024-11-10 16:25
Ocena: 1.00 / 5
Autobus Flixbus bardzo dużo się opóźnił w związku z czym musiała zrezygnować z wyjazdu. Firma Fixbus nie chce zwrócić pieniędzy za niewykorzystany bilet. Ostrzegam osoby które chciałyby podróżować autobusem , żeby nie kupowali wcześniej przed wyjazdem biletów na autobusy Flixbus, ponieważ jeżeli autobus Flixbus będzie miał opóźnienie i będą musieli zrezygnowaź z wyjazdu w związku z opóźnieniem autobusu Flixbus,, to nie odzyskają pieniędzy. To jest nieuczciwa firma.
~eR / 2024-11-08 11:39
Ocena: 1.00 / 5
Nie pojade już flixbusem za cene tych 3 osób..Państwa praca jest bardzo rozwojowa...podziwiam...uczyć sie mówić wieloma językami...podróżować za darmo do 25 krajów w tym Brazylii..Chile...Meksyku...wszystko z wysokim socjalem ...autokarem...ciekawe czy tam tez wszystkie siusiumajty beda przeglądniete ...to jest upokarzające
Nie mieć a być...rozwijać się emocjonalnie...Studiować ...rozmawiać...niezwykła zupełnie możliwość dla zwykłych ludzi Pozdrawiam i pochwalam taki pomysł na życie...pomysł na realizacje...
My zwykli ludzie nie mamy na to czasu...a zawod nas przecież nie definiuje...a panstwo jako piloci wielogodzinnych podrozy winni jestescie zawodu troche publicznego zaufania...i pisząc to wielu conajmniej klientow pewnych jest ze tez juz wiecej nie pojedzie.Wykonujemy wszyscy trudną prace...zarabiamy róznie..i czy nie zawsze jestesmy bogaci...ale wszyscy jestesmy ludzmi...i nikt absolutnie nikt nigdy za 6 lat mieszkania nie zrobil takiej nagonki...z lęku wlasnego, strachu ..niedojrzalosci i to jest nadzwyczajne bo to poznaje ludzi o wiele lepiej. Tacy jestesmy a to jest tylko powierzchowny przegląd...jak sie nie wie do kogo sie mowi to sie nie mowi.Taką iloscią wystawionych jezykow ...chamstwa conajmniej w kilku krajach...nigdzie w języku niemieckim nie musialem motywowac co w spoznieniu autobusu bylo nie tak...czy to czasem nie jest mobbing...I czy nie jest to przesada...
Wolnosc ...wolnosc jest potrzebna aby facebook z opiniami o podrozach w innych krajach flixbusa mogl dalej istniec ...bo czasem tylko mozna sobie przeczytac o Chile...a czasem Chile mozna wybrac pozostawiając te 3 osoby
ZaletyNie ma przepraszam.
A zwrocone pieniadze jak w piramidzie finasowej okazkjonalnie mozna tu rozumiesz kupic vouchera na wykopie
WadyTo jest żenujące...i co z tego ze do Gdyni z Poznania jest najtaniej jak nie chcesz w chu...
.czegos takiego
Nie chcesz takiej opinii
~Oszukana / 2024-10-31 18:36
Ocena: 1.00 / 5
Pół godziny przed wyjazdem odwołany rejs z lotniska w Berlinie. Brak kontaktu w j. Polskim. Od miesiaca próbuje odzyskać pieniądze za bilet - bezskutecznie. Stracony cały dzień pracy.Nikt nie liczy się z ludźmi Złodzieje.
WadyOpryskliwi polscy kierowcy, ci którzy jeżdżą na trasie Berlin Kopenhaga. Zero empatii. Polaczki
Złodziejska opluga
~Pasażer / 2024-10-30 10:41
Ocena: 2.33 / 5
Autobus nie przyjechał brak infolinii w sobotę w języku Polskim. Olanie całkowite pasażera.Odmawiają zwrotu pieniędzy. Tragedia mają gdzieś pasażerów.
~Jurek / 2024-10-29 21:23
Ocena: 1.00 / 5
Zostawili mnie na lodzie w środku nocy!!!
Odwołali kurs autokaru Warszawa - Gdańsk o godzinie 23:30, którym miałem jechać do Płocka z lotniska Chopina.
Wiadomość o zerwaniu umowy na przewóz mnie z Warszawy do Płocka przysłali mi esemesem o godz 20:00 kiedy leciałem samolotem z Londynu do Warszawy!!!
Dziecinada!!!
0% profesjonalizmu!!!!!
~Patrycja / 2024-10-29 10:14
Ocena: 2.50 / 5
Kurs z Katowic do Lyon. Kierowcy robiący sobie catering podczas podróży. Smród na cały autobus.
~Robert / 2024-10-28 10:50
Ocena: 1.00 / 5
O bando szympansów...taki jest mniej wiecej poziom...jak bedzie ćpać i chlać to pojdziecie na 10-14 lat wojska autriackiego do wychowania..
I skonczy sie dzień wiecznego niedourośniętego dziecka co se moze pozwalac bez konsekwencji na wszystko
~Maciej / 2024-10-27 23:27
Ocena: 1.00 / 5
Jestem rozczarowany bardzo. Autobus ominał Gdańsk i noe odebrał z przystanku pasażerów, którzy od 2h czekali na transport. Nie polecam tej firmy. Takich rzeczy sie nie robi.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Pan M. / 2024-10-27 16:57
Ocena: 2.00 / 5
Ogrzewanie na full przy 15 stopniach na zewnątrz sprawiło, że podróż była koszmarna. O odorze z kibla nawet nie chcę pamiętać. W dodatku zero zainteresowania ze strony obsługi. To była moja ostatnia przygoda z tą firmą. Polski Bus RIP.