Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3382 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 170
  • / 2025-10-07 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet nie zadzwonili. Były 4 bilety na jeden numer telefonu. 40 euro, nikt nie wróci. Bardzo źle
  • / 2025-10-06 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 3.10.2025 miałem wykupiony bilet na godzinę 12.00 z Berlina (lotnisko) do Szczecina
    Wylądowałem wcześniej i był autobus do szczecina o godzinie 9.30.
    Podeszłem do kierowcy czy ma wolne miejsca. Tak mam odpowiedział. Ale pana nie zabiorę.
    Na pytanie dlaczego odpowiedział że " bo nie" potem że taki regulamin, a potem że "jak chcę jechać to mam wykupić sobie drugi bilet. Kupując bilet na 12.00 Pani z infolini zapewniała mnie że jeżeli kierowca ma wolne miejsca to na pewno mnie zabierze. Siedziałem w na lotnisku ponad 2,5 godziny oczekając na prawidłowy autobus.
    Nie polecam firmy. Kierowca beszczelny. Panie na infolini KŁAMIĄ. Lepiej pojechać inną firmą zapłacić te 50-70 zł więcej ale tam pracują ludzie a nie buraki
  • / 2025-10-03 23:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie dość, że skasowali złodzieje ponad 10 złotych drożej niż standardowo, to jeszcze jakiś nied***bany kierowca nie zatrzymał się na przystanku z którego mialam jechać. Oczywiście pieniądze za bilet sobie zgarnęli Rozmowa z obsługą klienta była nie na poziomie i nic nie pomogła.. Jakaś wredna baba nie była ani trochę pomocna i w efekcie nie udało mi się nic załatwić i tym bardziej dojechać tam gdzie miałam!!! Skandal! Dotychczas byłam pasażerką tej firmy mimo CIAGLYCH opóźnień! ODRADZAM KAŻDEMU TĄ FIRMĘ! ZERO REKOMPENSATY ZA SYTUACJE MIMO ŻE POWINNI.
    OD DZISIAJ JUŻ NIGDY NIE UDAM SIĘ W PODRÓŻ Z TYMI ZŁODZIEJAMI. NIE POZDRAWIAM!
    ZaletyBrak
    WadyOpóźniania, droższe bilety niż zazwyczaj, brudne WC, fatalna obsługa
  • / 2025-09-30 10:06
    Ocena: 4.50 / 5
    UWAGA ! autobusy dalekobieżne kursują z nieczynną toaletą , jest tak od dłuższego czasu , nic z tym nie robią .
    Zaletycena biletu
    Wadybardzo często nieczynne toalety , szczególnie na trasach dalekobieżnych
  • / 2025-09-29 07:48
    Ocena: 1.00 / 5
    W czwartek 25 września autobus na linii Warszawa zachodnia - Lublin z godz 22:05 opóźnił się o 20 min. Chciałem kupić bilet u kirowcy a ten z uśmiechem powiedział mi że NIE bo autobus już odjechał... Ja mu na to że nie - bo on stoi tu na przystanku, a on mi na to że fizycznie tak ale w systemie już odjechał i nie może mi sprzedać biletu mimo że sa wolne miejsca. Zabrać mnie tez nie moze bo nie mam biletu... dramat!!!
    Zaletybedzie jeździł luźny, ja nigdy wiecej sie nie skusze.
    Wadysystem sprzedazy biletów
  • / 2025-09-28 21:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Jechaliśmy do Zakopanego 27 sierpnia. Kierowca na trasie Lublin Rzeszów bardzo przyjemny. Kulturalny, pomocny, nawet po postoju przeliczył pasażerów. Od Rzeszowa do Zakopanego kierowca tragedia
    Niesympatyczna nieprzyjemne odpowiada pod nosem. W Krakowie przerwa 5 min i odjeżdżał bez nas mimo tego ze wiedział ze w 3 os poszliśmy dod toalety. Matce z 6 letnim dzieckiem wręcz powiedział ze odjedzie jak sie chwilę spóźnia. Byłoby po 1 gwiazdce jednak za kierowcę nr 1 podniosłam ocenę
  • / 2025-09-28 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Często podróżuję Flixbusem, jednak nie zawsze jestem usatysfakcjonowana.

    Po pierwsze w tym roku flixbus miał wielkie opóźnienie ok. 1,5 h!!!
    W maju czekałam na opóźniony flixbus na dość pustym dworcu ŁÓDŹ FABRYCZNA w NOCY!!!

    Ostatnio, jadąc z Łodzi do Wrocławia nue było w toalecie wody i mydła. Pan kierowca stwierdził, że trudno. Taki dostał autokar...

    Najczęściej kierowcy są mili i uczynni, ale bywają też sytuację krytyczne :(
    WadyJest dość ciasno. Toaleta pozostawia wiele do życzenia... O opóźnieniach pasażerowie są informowani dopiero od tego roku.
  • / 2025-09-28 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dojechałam do Frankfurtu na czas
    A tu niespodzianka autobus odjechal nie poczekał na bilecie miałam przesiadki więc powinni czekać
    Zostalam sama z 5 letnim dzieckiem w nocy na dworcu ....
    Płacz dziecka,zimno...masakra co przeszłyśmy
    Dojechałam na własny koszt do miejsca zamieszkania w PL na 12 powinnam być około 4 fliksbusem,który na mnie nie poczekał
  • / 2025-09-28 10:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Prowadzić autokar nocą to bardzo poważna odpowiedzialność Brawa dla kierowców???? Wracałam trasą N1291 do Krakowa Dziękuję ❤️
    ZaletyNie ma
    WadyNie ma
  • / 2025-09-27 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    25.09 2025 przystanek Berlin do Łodzi h. 17:45 bardzo mili kierowcy pomocni podroz sama przyjnosc
    ZaletyWygoda wifi
    WadyNie ma żadnych wad
  • / 2025-09-27 14:08
    Ocena: 2.50 / 5
    26.09.2025 autobus jadący na Modlin z Portu Chopin oznaczenie W57. Jeden z obsługujących bardzo opryskliwy. Nie zabrał nas ponieważ jak twierdzi nie ma możliwości zakupu biletu w autobusie, tylko online… spóźnił się, więc takiej możliwości również po uzyskaniu tej informacji nie mieliśmy. Dodam, że w poprzednim kursie tym samym przewoźnikiem zakup biletu na miejscu był możliwy.
  • / 2025-09-27 13:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Odjazd Gorzów Wielkopolski do Poznań.
    W dniu 27.09.2025.
    Kurs 1340 .
    Z Gorzów Wielkopolski do Poznań.
    Agresywny podróżny miejsce 5C względem drugiego podróżnego ( 6C)
    Tylko dlatego ,że niechcący kolanem uderzył w tył jego siedzenia ( podróżny spał ,nieświadomy sytuacji)
    Szok!
    Obsluga zareagowała ,natomiast uważam,że ten agresywny podróżny powinien wysiąść na najbliższym przystanku od zdarzenia .
    Dyskomfort podróży oraz poczucia bezpieczeństwa. .
    ZaletySama podróż profesjonalna .
    WadySłabe konsekwencje wobec winnego.
  • / 2025-09-26 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam korzystania z oferty tej firmy przewozowej. Dnia 25.09.2025 zrobiłam rezerwację na trasie Nysa- Polanica Zdój wyjazd o godz. 10.10 .na dzień 26.09.2025 Po godzinie 22 wysłano do mnie e-mail o przełożeniu wyjazdu na ten sam dzień po godzinie 17. Nie pomogły żadne argumenty, że na miejscu muszę być do godziny 12, poradzono mi abym wzięła taryfę. Kiedy troszkę zeszły emocje i zadzwoniłam o anulowanie i zwrot poniesionych kosztów, otrzymałam odpowiedź, że najszybciej w ciągu 6 dni nastąpi zwrot( zaznaczam,że cała wina leży po stronie przewoźnika) . Jeżeli ktoś chce aby przewoźnik decydował o której macie jechać, aby obracał Waszymi pieniędzmi conajmniej przez 6 dni w razie odwołania przejazdu proszę bardzo. Moim zdaniem jest to najgorsza firma przejazdowa z jaką się dotychczas spotkałam
  • / 2025-09-25 22:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Co o przejeździe na plus a co do czasu jazdy to minus 100 minut opóźnienia informacja przychodzi 30 minut na czas odjazdu a jak chcesz zmienić na inny to dopłatą bo masz 15 minut do zastanowienia bo jak tego nie zrobisz to potem na aplikacji zostaje ci kupić inny przekaz lub czekanie, pomoc to do 17 godziny to znaczy 0 bo jest 17:30 i co dalej kupować drugi bo co do reklamacji czas trzeba 120 minut musi być autokar spóźnienia chore to ludzie kupują na aplikacji bilety 20 minut przed przyjazdem autokaru i dowiadują się że autokar ma spóźnienie 100 minut i siedzisz i czekasz czy będzie nie tak to powinno wyglądać jedziesz z Wrocławia do Krakowa jesteś na 23:05 a autobus miejski ostatni odjechał 5 minut temu i co dalej taksówka za 50 zł lub na piechotę interes do pozazdroszczenia nie nie minus a więc uważajcie o której jedziecie tanio to by było pociągiem i na czas
  • / 2025-09-25 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina opóźnienie ponad godzinne a panowie stoją i palą na dworze
  • / 2025-09-24 23:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowcy powinni bardziej się interesować co się dzieje na górnym pokładzie.
    Kurs z Warszawy do Paryża. Para na ostatnim siedzeniu się zabawiała w nocy. Słychać było głośne jęki oraz klapsy.
    ZaletyBrak
    WadyPara uprawiająca seks
  • / 2025-09-21 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobusy z dużym opóźnieniem. Często nie zatrzymują się na przystankach.
  • / 2025-09-21 07:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Opóźnienia ponad godzinne, kierowcy umywają ręce i nie pomagają przy spóźnieniach przesiadkowych mówiąc, że to nie ich sprawa. Nie potrafią korzystać z GPS i mylą drogi oraz przystanki. Kierowca nie aktualizuje dobrze czasu dotarcia do przystanku różnica jest ponad 10min i prawdopodobnie przez to nie otrzymałam również informacji na e-mail oraz sms z nowym kursem.
    ZaletyCeny są dobre
    WadyOpóźnienia, zachowanie kierowców, nie informowanie o przystankach na które wjeżdżamy, brak pomocy oraz udzielenia informacji.
  • / 2025-09-20 13:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam panow z polaczenia warszawa zachodnia - Paryż. Obsługa na najwyższym poziomie zwłaszcza Pan Michał.
  • / 2025-09-19 22:22
    Ocena: 3.75 / 5
    Podróż z Nevsehir miała trwać ok. 12 h. dlatego liczyliśmy na wygodny autobus z toaletą - jak reklamują na stronie - nie było żadnego dodatkowego miejsca na nogi - fotel poprzedzający opierał mi się o kolana, swojego nie mogłam opuścić z tego samego powodu. Nie było toalety, a ponadto w autobusie śmierdziało papierosami. Na dodatek najpierw otrzymaliśmy informację, że autobus będzie opóźniony o prawie godzinę , to gdy zmieniliśmy z tego powodu kurs na wcześniejszy, po przyjeździe na dworzec okazało się, że ten kurs również będzie opóźniony (tym razem o 20 minut). Także poza ceną ten przewoźnik na trasie Nevsehir - Izmir nie miał nic do zaoferowania. Choć plusiki za bardzo miłą obsługę.
strona 1 z 170

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5520
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3382
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 929
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 740
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 391
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 360
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4868
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4063
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3143