Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3186 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 160
  • / 2025-06-22 08:55
    Ocena: 4.75 / 5
    Polecam podróże ????Uznanie dla kierowców ????Wkładają całe serce w swoją pracę.???? Pozdrawiam ????
    ZaletySuper
    WadyNie mam
  • / 2025-06-20 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropnie Autobus się spóźnił. Zadzwoniła do infolinii z pytaniem o przeniesienie rezerwacji na następny lot, pracownik infolinii powiadomił, że autobus przesiadkowy będzie czekał 5 minut. Po 4 minutach autobusu już nie było. Musiałem wziąć nowy bilet, nikt nie zwrócił pieniędzy
    WadyObsługa infolinii nie kompetentna
  • / 2025-06-19 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia tylko automat i przekierowuje na stronę www.
    Żart a nie infolinia.
  • / 2025-06-19 08:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Od kilkunastu lat jeżdżiłam flixbusem nad morze.To jaką 6godzinną podróż odbyłam w tym 2025 roku dzięki kierowcy spowodowało,że to była ostatnia podróż z tą firmą.Przysięgam,nigdy już nie wsiądę do autobusu tej firmy!
    ZaletyNowoczesny pojazd.
    WadyTragiczne,aroganckie zachowanie kierowcy.
  • / 2025-06-18 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    To są takie transporty widmo.
    Nie wiadomo szczegolnie w czyim interesie.Nie pasażerów, firmy zarządzającej też nie( im pasowałaby sama platforma zamawiania biletòw)
    Tam jest jakiś czas rezerwy kapitałowej nibu wymiany cześci samochodów ale to nie zarabia wiécej plus na siebie niż transport towarowy tych samych zreszta firm.Ktoś sobie obmyślił, że dla transportu klientów potrzeba w firmie transportu towarowego z jeden taki nazwijmy to autobus.Pobożne życzenie ilość pozwoleń, koszty kontroli granicznych, wreszcie sprawdzanie dokumentów i kontrole celno- skarbowe utrudniają zwykłym kierowcom życie.
    ZaletyPowinien byc pilot wycieczki albo niech ktorys robi za stewardesse i rozdaje cieple reczniki na brode
    WadyOpóźnienia będą tylko wzrastać.Przesyt chętnych.Wszystkie - firmy- chcą zarabiać lepiej bez zwiekszenia ilosci połączeń.
  • / 2025-06-18 11:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam autobus opóźniony o 40 min i zero informacji. Kierowca całkowicie zlekceważył pytania pasażerów . Drugi kierowca chyba się uczy jeździć bo nawet nie wiedział jak trasa ma jechać. W dodatku jechał tak jakby woził ziemniaki a nie ludzi . Gdy pasażer się zapytał o której będziemy na miejscu to kierowca jeszcze go nie właściwie potraktował . Więcej nie pojadę z tą firmą koszmar
    ZaletyBrak
    WadyJest ich dużo . Spóźnienie autobusu brak informacji kierowca bardzo niegrzeczny
  • / 2025-06-17 20:07
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobus miał opóźnienie 30 minut, musiałam skorzystać z innej opcji dojazdu ponieważ na miejscu miałam przesiadkę, na którą bym nie zdążyła. Nie dostałam zwrotu pieniędzy bo opóźnienie nie wyniosło powyżej 2h. Absurd.
  • / 2025-06-17 06:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Wracałam z Krynicy Morskiej do Warszawy 15.06.Siedziałam na pierwszym miejscu z powodu choroby lokomocyjnej.Miejsce było po przeciwnej stronie od kierowcy.Jednak zasłonił obie rolety na przedniej szybie tak,że nie widziałam nic przed sobą.Słońce było za nami,nie mogło go razić.Na moje prośby był opryskliwy,nie odsłonił rolet przez całą drogę.Męczarnia przez całą podróż!
  • / 2025-06-16 12:59
    Ocena: 3.25 / 5
    Sama musiałam zapakować walizkę do łuku bagażowego
    Przesiadka w Hamburg to był jeden wielki koszmar. 3 godziny czekania na dworcu pełnym bezdomnych i narkomanów o 3 w nocy. Autobus nie miał WiFi mimo zapewnienia podczas kupna biletu ze WiFi jest dostępne.
    Kolejna przesiadka w Berlinie i znów powtarza się schemat czekania 4.5h z bezpdomnymi i narkomanami.. nie daj się zwieść przestępnej cenie.. nie polecam.
    ZaletyJedyną zaletą jest tani bilet
    WadyWad jest tak dużo że aż nie wiadomo od czego zacząć
  • / 2025-06-14 17:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie jedź Janie z Gdańska flixbusem ja cie prosze.Po to jest ICE city zeby nim jechac.Flixbus w ogole nie powinien miec tej usranej kuwety do i z Gdańska dalej potocznie zwanej apartamentem eh autokarem.
    FL jest na potrzeby podróży z Ukr do Niemiec, a my bo nie mamy żadnej nitki chociaż kolei musimy tam jechac w tym zaduchu.Udar, zawał, choroba lokomocyjna; dziękuje nie tańcze.Kto za takie coś bierze tam wtedy odpowiedzialność. Szkoda byłoby mieć śmiertelny z powodu zawału- to takie jest jak u hieny; jak już bez czego tam- empatii.Taki XXI w.
    I poza tym nie radze se z tym i nie rozumiem..za 150 lat. Dlaczemu ten ICek do Berlina jest zawsze opóźniony.Jak i tak nie ma po co jechać- to jest inna rzecz.
    Za Polski przepraszam tego przetłumaczyć się nie da, to z tym językiem stylistycznie zawsze było z obciążeniem wstępnym.
    ZaletyNa szczęście idzie starość choroby po molibdenie wyrzut kw moczowego, dobrze bolą stawy.Także jest nam jedno.Tego świata nie nauczymy
    WadyOdwodnienie.
    Tam by powinien może byc bidon z wodą jak kuweta na WOŚP po 2zl..na paypass
    Ale w ogóle to by może dawało warunki wrażenia nierzeczywistego, że ktoś jest poważny. Z Bogiem.
  • / 2025-06-14 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zła obsługa i lekcawazce oraz niemiłe traktowanie przez kierowców pasazerow. Prawie dwugodzinne opóźnienie. Szok i skandal. 12: 50 z Gdańska Głównego 14 czerwca.
  • / 2025-06-13 13:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Rezerwacja i zmiana biletu to jakaś porażka. Niedziela brak kontaktu z biurem obsługi klienta, infolinii, czatu. Opłata pobrana za rezerwację i za dopłatę na inny kurs ale biletu brak. Reklamacja to wyuczone regułki nie mające odpowiedzi na zadane pytania. Kłamstwa nie mające pokrycia że opoźnienie autobusu , którego nie było. W końcu ignorancja i brak odpowiedzi na Emile. Telefoniczna rozmowa tak przekażemy sprawę do działu prawnego i na tym koniec. Brak poszanowania pasażera który zawarł umowę o przewóz. Dochodzenie prawdy i odzyskanie pieniędzy niemożliwe. To był ostatni raz kiedy skorzystałam z usług Flixbusa.
    WadyZły system rezerwacji kupna biletu tylko w sieci brak kontaktu zwłaszcza w niedzielę z obsługą klienta. Brak poszanowania pasażera składającego reklamację.
  • / 2025-06-12 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ruda Śląska Wirek centrum kardiologiczne.110 minut to jest calkowicie za dlygo do zlotej godziny..zawał smiertelny
    ZaletyCena
    WadyKomunikacje miejskie ponizej 60tysi obywateli nie oplacaja sie powinny byc wlączane pod aglomeracke i miec buspasy dla elektrycznych samochodow
  • / 2025-06-12 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy opóźnieniu 110 minut brak zwrotu kosztów (to prawie 2 godziny) więc jak jedziesz na lotnisko to niestety ale nie masz nic z tego
    WadyCzęste opoznienia
  • / 2025-06-10 13:27
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem niemile zaskoczona. Po pierwsze kierowca taxowki nie mógł znaleźć przystanku, bo wogole nie było żadnej tabliczki, ani oznaczenia,że to przystanek flixbus we Wrocławiu. Niepewność naraztała kiedy autobus się spóźniał. Autobus spóżniony, wychodzi kierowca nadmuchany i arogancki, szybko zamyka drzwi i cos mówi, ale niestety w języku dla mnie niezrozumiałym! Myślę,że ukraińskim. Nawet nie odpowiedział na dzień dobry.
    Pytam, czy może powtórzyć, więc powtarza znowu w języku mi nie znanym!!!!
    W końcu sam bierze mój telefon i powiększa sobie kod biletu!!! Wskazuje mi ręką bagażnik palcem dając do zrozumienia,że mam spakować bagaże.
    Dodam, że jestem z osobą niepełnosprawną w stopniu znacznym i w między czasie pomagam osobie bez nóg i rąk wejść do autobusu. On nadal czeka aż wrócę i włożę 2 walizki podręczne do bagażnika!!!
    W autobusie ciągle rozmawia przez telefon w swoim języku na całą parę, albo słucha muzyki w języku chyba ukraińskim. Szok, napewno nie będę korzystała z tego transportu wiecej, bo ta podróż nie należała do najprzyjemniejszych delikatnie mówiąc. Czułam się upokożona zachowaniem kierowcy
    WadyBrak oznaczenia przystanku.
    Obsługa nie porozumiewająca się w języku polskim
    Arogancka, bezpomocna obsługa
  • / 2025-06-05 20:55
    Ocena: 3.25 / 5
    Jeżdżę "z nimi" od dawna, a zaczynałem z Polskim Busem. To była super firma, bo subsydiowana przez UK. Flixbus zaczynał ambitnie, a potem stwierdził, że czas skubać klientów. Wymyślono opłaty dodatkowe za rezerwację (bezzwrotne), opłaty za wybór miejsca, a ostatnio drakońskie potrącenia za rezygnację z przejazdu (sic!). Oficjalnie można zrezygnować nawet na 15 minut przed odjazdem, ale w takim wypadku kwota potrącenia wyniesie 80%. Takie potrącenie zaczyna się od 2 dni przed odjazdem (tj. 48 godzin mierzone co do sekundy). To jest złodziejstwo! Opłata manipulacyjna nie powinna przekraczać 15% ceny biletu. Reasumując: sprawdzajcie oferowane przez Flixbus ceny z ofertami np. PKP IC. Na mojej trasie (Kraków-Wrocław) pociągi są już tańsze (bilety studenckie, dla seniora, rodzinne itp.) niż Flixbus i nie stoją w korkach na A4. Kiedyś oceniałem Polskiego Busa 10/10, a teraz Flixbusowi daję 6/10.
    Zaletydużo kursów, możliwość wyboru miejsca, WiFi na pokładzie
    Wadystale rosnące ceny biletów, drakońskie opłaty manipulacyjne w przypadku anulowania rezerwacji (to nie są linie lotnicze!), opłata dodatkowa za wystawienie biletu elektronicznego (sic!), toaleta o marnej dostępności
  • / 2025-06-05 18:08
    Ocena: 3.50 / 5
    Zapewne o tym wiecie, więc piszę tylko dlatego, abyście wiedzieli, że ja wiem i rozsyłali to dalej.
    W dobie internetu flixbus ma czelność pobierać opłatę dodatkową podczas sprzedaży biletu?!?!?!
    To ja się pytam - gdzie mogę się udać, aby tej opłaty uniknąć?
    Gdyby prowadzili swoje kasy, to obsługa sprzedaży kosztowałaby ich dużo więcej.

    ERGO: pobieranie opłaty dodatkowej przy sprzedaży biletu to zwykłe zdzierstwo, brak szacunku dla klienta i ich małostkowość.

    Oto moja opinia, którą i tak mają w głębokim poważaniu. Miłego dnia. :-)
  • / 2025-06-03 22:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia.Nigdy więcej.Jeszcze tak upokorzona i zlekceważona nigdy nie byłam i to we własnym kraju i za własne pieniądze.Autobus spóźniony prawie dwie godziny.Kierowcy całą drogę mimo spóźnienia w doskonałych humorach całą drogę zmuszona byłam słuchać bardzo głośnej konwersacji w języku ukraińskim.Rpzmoea była tak głośna, że słuchawki nie pomagały.Jakby tego było mało, mimo olbrzymiego spóźnienia panowie zarządzili przerwę , która uległa znacznemu wydłużeniu z powodu problemu z tachografem.To jednak nie zepsuło kierowcom humoru, dalej byli w świetnym nastroju i bardzo ich bawła moja negatywna reakcja na ich brak profesjonalizmu.Panowie bardzo byli zadowoleni z siebie , że spóźnienie było nieco mniejsze niż jak mówili ostatnio.
    ZaletyBrak
    WadyNigdy więcej nie zdecyduję się na podróż Flixbusem.Czułam się tak jakby panowie zrobili mi wielką przysługę, że w ogóle mnie dowieźli do celu.
  • / 2025-06-02 07:35
    Ocena: 3.25 / 5
    Mimo rezerwacji kilka tygodni przed wyjazdem, nie wyjechałem z powodu odwołania kursu, później tłumaczono podstawionym mniejszym środkiem transportu. Nie polecam,nie masz rzadnej pewności że podjedziesz nawet jak kupisz dużo wcześniej bilet
  • / 2025-06-01 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kusi komentarzem do komentarza
    PAN Państwowa Akademia Nauk
    Niektorych życie może bedzie jeszcze 40 lat.Zaletą samą w sobie nie jest fajna dupa lub punktualny zegarek.Zaletą jest rozumienie filozofii życia dla której komuś nigdy nie zarzucisz tyle a komuś innemu znajdziesz to jako zalete.Drugi raz spotkałem się, ze sprzataniem w bialej koszuli i czarnym krawacie ale najpierw przy sprawdzeniu biletu z aż odwroceniem twarzy ( ze strachu) w strone autokaru.Nie zapomne tego.Wszystko ma swoj czas.Podróż też.Możma przyjąć wyciągnięcie wszystkich kursów o 119 minut - jako traktowanie ich jako punktualne gdy wlasciwie nie kosztuje to nic a anulowac za bezcenny bilet gdy ktos i tak nie zdąży w tej siatce bezcelowych i nieskoordynowanych z centrami przesiadkowymi lokalnych komunikacji rozkladow jazdy
    ZaletyDobra kawa..a to nie ma.
    Moze to lepiej bo Ewa nie oparzysz sie.A najlepsza kliniczna oparzeniowka jest w Pradze.
    WadyGorące lato bez klimatyzacji.
strona 1 z 160

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5167
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3186
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 881
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 719
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.98, ilość opinii: 348
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4671
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3020