Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7628 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katarzyna / 2024-08-19 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że nie można dać zera gwiazdek. Korzystanie z usług DHL to jedna wielka pomyłka. Jedną paczkę kurier dostarczył do sąsiadów dwa domy dalej - uczynny sąsiad ją dostarczył pod prawidłowy adres. Kolejna paczka (28138331970) trafiła nie wiadomo gdzie (pewnie też do sąsiadów). Rozumiem, że błędy mogą się zdarzyć każdemu, ALE kurier w ogóle nie raczy odebrać telefonu ani zadzwonić, że ma przesyłkę. Sam DHL też nie lepszy. Od 12.08.2024 próbuję z nimi wyjaśnić, co się stało z moją przesyłką (mail wysłany wieczorem), we wtorek i w środę (13 i 14) dzwoniłam do nich i uwaga Pani z obsługi NIE MOŻE SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z KURIEREM, BO TEN NIE ODBIERA. W piątek (16.08.2024) telefon od nich, że zajmą się sprawą. Oczywiście Pan nic nie wie o tym, gdzie jest moja przesyłka, bo niby ZGŁOSZENIE DOSTAŁ W ŚRODĘ A JEST DŁUGI WEEKEND, A KURIERA NIE MA W PRACY... A mogę przedstawić zarówno potwierdzenie wysłania maila jak i wykaz rozmów. A dzisiaj jeszcze lepiej - W OGÓLE NIE MOŻNA DODZWONIĆ SIĘ NA ICH INFOLINIĘ I POROZMAWIAĆ Z CZŁOWIEKIEM, MOŻNA TYLKO ODSŁUCHAĆ AUTOMATYCZNE KOMINIKATY. Ja za takie podejście (nie sam błąd, ale za olanie całej sprawy i nie wyjaśnienie jej wciągu 24 godzin) wyleciałabym z pracy.
    ZaletyŻadnych
    WadyNieterminowość, brak kontaktu, obsługa klienta nie działa,
  • ~Hanna / 2024-08-16 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka powinna być dostarczona we wtorek.Minął tydzień,paczki nie ma. Wnioskuje ze zostala zgubiona. Kurier nie odbiera,dzwonie po kilkanaście razy.Na infolini nie da sie połączyć z żadnym konsultantem.
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~Piotr / 2024-08-14 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL Polska obsługuje paczki z Niemiec i standardowo nie przypisuje im numeru telefonu z niemieckiego listu przewozowego. Oznacza to, że odbiorca musi odebrać paczkę osobiście w domu w godzinach 8:00-15:00, bo ta durna firma zlikwidowała punkty awizo! Trzeba więc brać wolne w pracy w nadziei, że pojawi się kurier. Tak też ostatnio uczyniłem. Niestety DHL Polska poszło o krok dalej i ostatnio zawróciło moją paczkę do nadawcy w Niemczech bez jakiejkolwiek próby jej dostarczenia. Czekałem na paczkę przez 3 dni w domu, wydzwaniając na infolinię, bo ci oszuści wpisali, że odmówiłem jej odbioru o godzinie 00:00. Mimo wielokrotnych prób z mojej strony i zapewnień od DHL, że ktoś zajmuje się moją sprawą, nie dało się tego odkręcić. Duża, opłacona z góry 21 kg paczka wróciła do nadawcy w Niemczech po równo miesięcznej tułaczce, a w ramach reklamacji dostałem odpowiedź, że DHL przeprasza za opóźnienie w "dostawie". Chora, żałosna firma oszukująca ludzi!!!
    ZaletyBrak
  • ~K. / 2024-08-14 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety przesyłka nie została dostarczona w terminie, pomimo deklaracji i podania konkretnej godziny.
    Kurier nie odbierał telefonu, a dzwoniłam wielokrotnie.

    Infolinia to jakaś POMYŁKA, absolutnie nie ma żadnej możliwości połączyć się z żywym konsultantem. Odnoszą od numeru do numeru i tylko zmuszają do kontaktu przez aplikację.

    Najgorsza z firm kurierskich z jaką miałam kontakt
  • ~Paweł / 2024-08-13 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałem cudzą przesyłkę, przekierowaną przez DHL z Lęborka do Nowego Sącza. Oryginalny nr przesyłki to 261310366010. Tym samym ktoś nie dostał swojej. DHL powinien się samopodpalić i samozaorać. Nie wiem kto tam pracuje!
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Hanka / 2024-08-13 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL krótka historia braku humanizmu.
    Paczka przesyłana drogą lądową z Chin – długo. Koszty dostarczenia i zwrotu ponosi nadawca, więc DHL nie martw się i idzie po najmniejszej linii oporu. Liczą się tylko zyski. Nie liczy się odbiorca, nie liczy się ślad węglowy, nie liczy się nadawca. System, system i tylko system, a system to zysk przy najmniejszej linii oporu.
    Paczka została nadana do POP Lidl w lipcu, z końcem lipca Lidl rozwiązał umowę z DHL. W piątek 9 sierpnia (po rozwiązaniu umowy) otrzymałam SMS, że paczka jest dostarczana, notabene do Lidla. W poniedziałek nie mogę odebrać paczki, bo wraca do Chin i nie mogę jej przekierować z powrotem (SYSTEM)
    Bardzo mi zależy na tej paczce, nie z mojej winy, nie z winy nadawcy, ale z winy DHL jej nie otrzymam. Zamówię ją jeszcze raz, i z winy DHL powiększę ślad węglowy.
    Brak empatii, brak informacji, LEKCEWAŻENIE
    Ponad utrudniony kontakt w sprawie reklamacji, brak jasnych informacji na stronie, a na infolinii o przesyłce jest tylko automatyczna informacja (zwrot do nadawcy), i w drugim dniu roboczym nie można zawrócić przesyłki!!!!!!
    LEKCEWAŻE, LEKCEWAŻENIE, LEKCEWAŻENIE, LEKCEWAŻENIE, LEKCEWAŻENIE
    Proszę o kontakt telefoniczny 519 122 630
    Jest to moje drugie negatywne doświadczenie z DHL dotyczące SYSTEMU, bo ludzie z którymi miałam kontakt są bardzo mili.
    Zlekceważona

    ZaletyLudzie
  • ~Graża / 2024-08-09 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka którą zamówiłam powinna dotrzeć do mnie w środę, dziś kurier znów jej nie dostarczył z niewiadomych przyczyn. Zero kontaktu z kurierem jak i z obsługą klienta. Nie polecam z korzystania sama z resztą pierwszy i ostatni raz z niej skorzystałam.
    ZaletyBrak
    WadyOszukaństwo
  • ~Przemek / 2024-08-08 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier sobie porzuca paczki w punkcie, nawet nie myśli, żeby przywieść pod adres dostawy. Telefon kuriera wyłączony, z samą firmą nie ma możliwości kontaktu. Banda złodziei i oszustów. Płacisz za dostawę na adres ale nie dostarczą. Tych leniwych kurierów powinno się zwalniać dyscyplinarnie.
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje, lenie
  • ~Dawid / 2024-08-08 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem przesyłkę na adres, od razu wystawiłem dyspozycje na automat przez mój DHL. W statusach paczki informacja “klient odmówił przyjęcia dostawy”. 0 kontaktu ze strony DHL. Po kilku telefonach do kontakt center otrzymałem informację, że przesyłka była zbyt duża aby umieścić ją w automacie. Dlaczego nikt się ze mną nie skontaktował? Przesyłka była na tyle ważna, że przyjechałbym chociażby do kuriera na rejon, aby ją odebrać osobiście. Kolejny telefon Pani z CC podaje alternatywny adres i Pani zapewnia mnie, że paczka zostanie doręczona w dniu kolejnym. Kolejnego dnia otrzymuje informację od nadawcy, że paczka wraca do nadawcy, ponieważ odmówiłem przyjęcia. Jedno nieskuteczne doręczenie, brak jakiegokolwiek kontaktu z Państwa strony. To jest skandal, podejście do klienta na tragicznym poziomie. Jedno jest pewne, był to mój ostatni raz kiedy skorzystałem z Państwa usług, postaram się również wystawic Państwu negatywne oceny wszędzie gdzie to możliwe. Rozumiem procesy logistyczne w branży kurierskiej, jestem świadomy dynamiki, skali działania, bieżących problemów, ale braku kontaktu ze strony kuriera wydającego paczkę oraz tylko jednej próby doręczenia (bez próby kontaktu z odbiorcą) już nie.
  • ~wiola / 2024-08-08 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Zamówiłam paczkę i otrzymałam info że nie było mnie w domu, bo kurierowi nie chciało się wysiąść z samochodu. Nie polecam
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySAME WADY
  • ~Klient / 2024-08-07 16:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybko, rzetelnie, terminowo. Przesyłka, zgodnie ze wskazaniami na stronie internetowej, wczoraj nadana, dziś odebrana. Dokładne informowanie za pomocą SMSów i bez problemów odbiór w punkcie. A nie jak w "konkurencji" (dpd) gdzie taki Kubuś dzwoni albo nie dzwoni, telefonów nie odbiera, przyjeżdża albo nie przyjeżdża a najlepiej, żeby go szukać po całym mieście.
  • ~Tomek / 2024-08-02 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier wpisuje że odbiorcy nie było w domu, bo nie chce mu się dostarczyć paczki? Żenada. Nie ma normalnej infolinii żeby przypadkiem ludzie nie zjedli obsługi za te skandale
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Wojtek / 2024-08-01 07:05
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie firma kurierska, to jakaś porażka. Kurierowi nie chce się zajechać na rewir, to wypisuje, że odbiorcy nie było w domu. Od jednego z kurierów w tej firmie usłyszałem, że to standardowa procedura. Poza tym dowiedziałem się, że jak jest jedna paczka w tej okolicy, to im się nie opłaci zajeżdżać i czekają, aż będzie więcej paczek. Nie rozumiem, czemu ktoś jeszcze wysyła cokolwiek tą firmą. W tym roku tylko 2 na 12 przesyłek dostarczyli mi na czas i bez problemów.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowe dostawy, lekceważenie klienta
  • ~Dariusz / 2024-07-30 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet się nie pofatyguje, aby podjechać pod wskazany adres. Od razu ładuje przesyłkę do paczkomatu lub punktu odbioru. Pisze SMS, że będzie o danym czasie a i tak się nie pojawia! Robicie z ludzi idiotów! Zostałem tak potraktowany już kilka razy.
  • ~Renata / 2024-07-30 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM dostałam smsa o godz 10.04 że kurier będzie w godzinach 12.15-14.15 cały czas w domu i czekam.
    kurier nie próbował się skontaktować,i nie odbiera telefonu . Okazuje się że paczka zamiast na adres trafiła do paczkomatu .Nie po to podałam adres żeby odbierać w paczkomacie .PORAŻKA
  • ~Katarzyna / 2024-07-30 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!! Firma która nie potrafi zająć się Klinetem. Gubi paczki. Przeciąga reklamację. Konsultanci za każdym razem udzielają błędnych informacji odnośnie Regulaminu. To jest jakaś farsa. FIRMA WIELKIE DNO I SZAMBO. Moja sprawa trafią do Rzecznika Praw Konsumenta. Duże pieniądz zamrożone. DHL nic sobie nie robi. Nie szuka paczki.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko co najgorsze. FIRMA DNO I WODOROSTY.
    Kurier zostawia paczkę nie wiadomo gdzie bez kontaktu z klientem. Bez zadnej informacji. Paczka za kilkaset zlotych. Szukają paczki już 2 miesiące. Porażka.
  • ~Jarosław / 2024-07-29 20:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Olewactwo klienta, zdecydowanie nie polecam nikomu tej firmy, któraś już paczka wraca do nadawcy
    ZaletyCzasami paczka dochodzi
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Krzysztof / 2024-07-28 11:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Rozpatrzenie reklamacji szablonowe!
    Towar który odsyłałem do sprzedawcy w ramach reklamacji została uszkodzona w transporcie.
    Sprzedawca który otrzymał produkt 28.III złożył protokół szkody do DHL w dniu 04.IV
    Z DHL dostałem odpowiedź, że został przekroczony termin 7 dni na zgłoszenie.
    Kiedy się odwołałem od decyzji DHL i zwróciłem uwagę, że źle liczą dni to dostałem informację, że DHL podtrzymuje swoją decyzję i kompletnie nie ustosunkowali się do tego, że termin 7 dni nie został przekroczony.
    Napisali że swoich praw mogę dochodzić w sądzie ....ble ble.
    Kompletnie mnie "olali"
    SKANDAL
  • ~Patryk / 2024-07-26 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Brak szacunku do klienta! Adres doręczenia podany poprawnie a kurier przybija status błędny adres żeby celowo nie zajechać na rewir i nie dostarczyć paczki! Mowa tu o kurierze obsługującym ul. Kolejową w Koszalinie. Zero kontaktu. Cały dzień nie odbiera telefonu i nie oddzwania, sytuacja powtarza się dwa razy w trakcie jednego tygodnia.
    Jeśli chodzi o wcześniejsze doręczenie, przesyłka miała być w godzinach 13 – 15 a ostatecznie została dostarczona o 19 bez żadnej wcześniejszej zapowiedzi. Brawo! Żona w ciąży, dwa dni w środku sezonu spędziła w domu czekając na pana kuriera i nawet nie wyszła na spacer. Wstyd dla całej waszej placówki na Szarych Szeregów w Koszalinie i całego DHL. Żeby nie oddzwonić i nie podać chociaż przybliżonych godzin doręczenia, nie mówiąc już o celowym niedostarczeniu paczki! Normalny człowiek dzwoni i mówi, że np. nie ma czasu, w takim przypadku ja jako klient przyjechałbym osobiście i odebrał paczkę na mieście ale nie miałem nawet takiej możliwości.
    Dodatkowo przez waszego kuriera straciłem pieniądze ponieważ przesyłka była mi potrzebna do pracy na jutro - bez niej nie jestem w stanie wykonać zlecenia dla swojego klienta. Brak słów! Ostatni raz korzystałem z waszych usług. Brak szacunku do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyCelowe niedostarczenie przesyłki
  • ~Aleksandra / 2024-07-25 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL nie spełnia swojej podstawowej funkcji. Pomimo podania na 100% prawidłowego adresu i tego, że osoba która miała w moim imieniu odebrać przesyłkę (czekała na nią cały dzień) - przesyłki po prostu nie dostarczono, po czym od razu ją odesłano stwierdzając, że "nie zastano odbiorcy" co jest kompletną bzdurą i oczywistą nieprawdą; nie było nawet jednego zadzwonienia do drzwi. Kurier widocznie nie był wystarczająco inteligentny żeby zrozumieć, że to, że moje nazwisko nie widnieje bezpośrednio na drzwiach nie oznacza, że nie ma mnie pod tym adresem (Niemcy). Żenada i jedna wielka pomyłka. Wygląda na to, że żeby otrzymać swoją przesyłkę to trzeba niemal "polować" na kuriera a to chyba jednak powinno być raczej na odwrót. Nigdy więcej nie skorzystam już z usług tej firmy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12466
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7992
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7628
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4102
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4077
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2411
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4508
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4422
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3901
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2935