Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Compensa opinie

Ocena na podstawie 76 opinii

2.99 / 5

  • Oferta
    3.08
  • Obsługa klienta
    2.93
  • Cena/Jakość
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~Baca / 2019-06-18 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez mBank zostałem namówiony na coś na kształt polisolokaty w Compensie. Pieniądze miały być bezpieczne lokowane w obligacje, przez 5 lat opłata stała. Potem okazało się, że nie można się wycofać - przy wycofaniu pobierają karę w wysokości 6 miesięcznych opłat. Przy próbie reklamacji i przy prośbie odsłuchu rozmowy z mBankiem w sprawie założenia tej polisolokaty napotkałem na odmowę (podobno rozmowa zaginęła). No teraz po ponad 50 miesiącach oszczędzania mam cały czas mniej niż włożyłem.
    Podsumowując - dla mnie to firmy "kant i oszust". Jedna (mBank) jak i druga (Compensa).
  • ~Daniel / 2019-06-11 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać i tyle. Szkoda zgłoszona. Pytanie aplikacja czy doradca czy jak go tam zwał. Więc było aplikacja wyślij to tamto i będzie odpowiedź. Wycenil 950zl do 3dni wypłaca. Dwa dni mija dzwoni doradca a piac na nowo wycenil 821zl. A na aplikacji daj ocenę dane 5 a jak to cofnąć?
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie
  • ~Szymon / 2019-06-11 09:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałem kolizję gdzie byłem poszkodowanym a sprawca miał OC w Compensa. Po zgłoszeniu szkody przez internet już następnego dnia o 8 rano otrzymałem telefon z Compensy, po zaproponowaniu przeze mnie bezgotówkowej naprawy auta firma przystała na propozycję. Już po 30 minutach otrzymałem kolejny telefon tym razem z warsztatu partnerskiego, polecono mi przyjechać tego samego dnia. Po przyjechaniu do warsztatu wykonano krótkie oględziny, zaproponowano auto zastępcze. Moje auto było już gotowe w ciągu 3 dni od kolizji. Bardzo profesjonalne podejście firmy ubezpieczeniowej! Polecam
  • ~Stanisław / 2019-05-26 11:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Trafiłem na dwie szkody z OC likwidowane właśnie przez Compense.Nigdy nie uczestniczyłem w kolizji,byłem nieobeznany w zakresie całego procesu. 1 szkodę zgłosiłem w Marcu,zgłoszenie przyjął Pan. Już na początku poinformowałem że pierwszy raz mam takie zdarzenie i proszę o pomoc. Pan był niemiły w całej rozmowie,jakby miał pretensję o to że musi ze mną rozmawiać,zbywając moje pytania.Sytuacja spowodowała że chciałem jak najszybciej zakończyć rozmowę,przystałem na aplikacje mobilną i było po sprawie.Przyszedł czas na 2 szkodę,świadomość że znów miałem rozmawiać z niekompetentną osobą zniechęcała.Zadzwoniłem.I teraz naprawdę przyznaję że byłem miło zaskoczony.Odebrała Pani chyba Patrycja,tak spokojny i miły głos w rozmowie,dokładnie zapytała o każdy szczegół kolizji,pierwszy raz ktoś odpowiedział na wszystkie moje pytania. Byłem miło zaskoczony,zważając jak zostałem potraktowany za pierwszym razem,nie dowierzając sprawdziłem czy dobry numer wybrałem.W końcu człowiek człowiekowi człowiekiem.
    Zaletywybór rozliczenia szkody
    jedna rozmowa z Panią nie zmieni tego jako zostałem potraktowany za pierwszym razem
    Wadyobsługa klienta.Idziecie na ilość,a jakość kuleję.
  • ~Tom / 2019-05-21 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Mam polisę na życie i w trakcie trwania polisy skrecilem staw skokowy prawy . Złożyłem po leczeniu dokumenty o wypłatę odszkodowania i okazało się że nic mi się nie należy. Już na mnie nie zarobią dziadoska firma
  • ~Adriana / 2019-05-14 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Duże NIE dla firmy. Likwidacja szkody z OC sparwcy to droga przez mękę... ciągłe maile, prośby, żadania zapłaty. Firma, która dla nich likwiduje szkody VIG ekspert i ich likwidatorka to przykład jak oszukać klienta i go upokorzyć. Nie odpisują na maile, nie odbierją telefonów a jak juz likwidatorka odebrała to zaczęła krzyczeć. Tak, krzyczeć. Na klienta, któremy wypłata odszkodowania się nalezy. Wnioski o zmianę likwidatora nie pomogły. Po długim czasie dostaliśmy pieniądze za szkodę ale już wyrówniania za wrak auta nie. Za holowanie nie. Za parking, na którym z ich winy auto stało dwa miesiąc też nie. Nie rozumiem: przed sądem i tak przegrają i zapłacą jeszcze więcej więc dlaczego to unikanie kontaktu, obrażanie klienta i brak wypłaty tego, co się nalezy?
  • ~pit / 2019-04-24 14:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Skandaliczna osiagalnosc infolinii, skandaliczneformularze kontaktowe na stronie, przez ktory nie mozna zadac pytan odnosnie wszytskich rodzajow ubezpieczen.
    Nieprzyjemne, za zwyczaj nic nie wiedzace i nie mogace pomoc osoby pracujace na infolinii.
    Totalny bajzel w dziale ksiegowym.
    ZaletyNiestety juz brak - kilka lat temu jeszcze by sie znalazly.
    WadyDenna obsluga klienta i osiagalnosc. Zero kompetyncji u "doradcow", jesli juz wogole mamy szczescie z ktoryms z nich porozmawiac i w dostatecznym stopniu wladaja jezykiem polskim.
  • ~Piotr / 2019-04-22 10:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Od kilkunastu lat korzystam z ubezpieczeń komunikacyjnych w ompensie zawsze wszystkie szkody miałem w pełni pokryte łącznie ostatnią za kradziez samochodu jeśli ktoś narzeka to nie dotrzymuje warunków umowy-albo nie wczytuje się w jej treść to przykre jak tzw trolle (konkurencja)szagrają opinie firmy Ale to właśnie dowód ze compensa jest konkurencyjna i solidna i dlatego chcą ją zdezawuowac -powodzenia tak trzymać!!!
    WadySxe
  • ~poszkodowany / 2019-04-12 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez 3 lata opłacałem składkę. Jak zdarzył się poważny wypadek (rok trwało leczenie) odmówili wypłaty odszkodowania. Okazało się iż gdy podpisywałem umowę 3 lata temu wszystko w OWU było ok, natomiast przy kontynuacji ubezpieczenia zmienili OWU (nie informując o tym mojego agenta)tak że zakres ubezpieczenia NNW obejmuję w przypadku mojego kolana jedynie amputację. Przeszedłem 2 operacje, uszkodzony MCL,ACL, usunięte 2 łąkotki, zerwany mięsień czworogłowy i nie dostałem nawet 1 zł zadośćuczynienia bo moje ubezpieczenie NNW obejmuje jedynie amputację. Żart, po prostu żart. Omijąć szerokim łukiem tych naciągaczy.
    ZaletyBRAK
    WadyCałe ubezpieczenie
  • ~Michał / 2019-04-09 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś smutny żart! Poziom obsługi klienta jest poniżej jakiejkolwiek krytyki! Agenci i ich przełożeni są niesłowni i niekompetentni. Pomimo obietnic składanych wielokrotnie od nikogo nie doczekałem się załatwienia mojej sprawy. Przez 4 dni usiłowałem ubezpieczyć u nich zabytkowy samochód na który wyliczono mi wstępnie składkę między 700 a 800 złotych ( bo mają taką niby fajną zniżkę dla weteranów). Po czterech dniach się dowiedziałem, że składka niestety wyniesie 1900 zł a że mam kartę pz mot to obniżą mi ją na 1620 zł przy czym w innych firmach składki te okazały się o 1000 zł niższe... ODRADZAM!
  • ~Katarzyna z Krakowa / 2019-03-24 20:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam serdecznie , dziś o godzinie 12:00 dzwoniłam na infolinię Luxmed i z rozmowy dowiedziałam się ( po zweryfikowaniu moich danych osobowych) , że mam się udać na ulicę Opolską 114 i tam otrzymam pomoc lekarza internisty . Od rana mam problem z okiem , odczuwam silny ból ,mam światłowstręt oraz uczucie ciała obcego w oku , omówiona wizyta na następny dzień tj .25.03.2019 jest dla mnie zbyt odległa ponieważ dziś tj.24.03 .2019 źle się czuje. Pojechałam pod wskazany adres Opolska 114 i dowiedziałam się że mam zapłacić za wizytę 130 złoty.
    Czuję się przez Państwa firmę Compensa oszukana , infolinia kieruje mnie do lekarza , gdzie mam zapłacić . Moje pytanie brzmi ,to po co mam płacić abonament w Państwa firmie.
    Od ponad półtora roku płacę abonament i wogule nie korzystam , ponieważ jestem osobą zdrową , a jeśli potrzebuję pomocy nie otrzymuje jej , jestem fałszywie informowana przez infolinię ( tracę czas i pieniądze na transport aby dojechać na ulicę Opolską).
    Wykonuje kolejny telefon na Infolinię Compensa i dowiaduje się od pani :
    " Mam sobie robić w domu okłady z herbaty" , przepraszam bardzo ale to jest farsa i sprawa do nagłośnienia w jaki sposób Państwo traktują klientów .
    Na koniec całej historii udaję się do placówki NFZ przy ulicy Armii Krajowej 5 , jest mi tutaj udzielona pomoc lekarska, otrzymuje antybiotyk
    WadyLekceważenie pacjenta
  • ~lordix / 2019-03-22 14:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Czas oczekiwania na rzeczoznawcę bardzo długi. Konsultant chamski, opryskliwy i bez jakiejkolwiek wiedzy na temat polisy.
    Zaletybrak
    Wadyczas oczekiwania na rozpatrzenie zgłoszenia
    czas oczekiwania na rzeczoznawcę
    obsługa klienta
  • ~Rafi / 2019-02-20 09:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam
    Rowniez moge powierdzic ze dostac odszkodowanie z oc sprawcy w tej firmie to droga przez mękę. Chociaz po miesiacu mi sie to udalo to problem pojawil sie gdzie indziej a mianowicie zwrot pienuedzy za scholowanie auta.kasa miala byc wyplacona razem z odszkodowaniem ale firna liczyla pewnie ze klient sie nie odezwie i troche zarobią. Po moim tel czemu nie wyplacili to nawet nie potrafili powiedziec czemu kazali poczekać 3 dni, minal tydzien kasy brak. Po kolejnym tel znowu kazali czekac 3 dni kasa na kącie byla ale pomniejszona i polowe. Zeby dowiedziwc sie czemu wyplacono mi polowe dodzwonilem sie dopiero po 2dniach a na dodatek pani z pretensja ze gdybym czytal @ to bym wiedzial, pomijajac fakt ze nie wyrazilem zgody na informowanie o postepach w sprawie drogą @. Z @ dowiedzialem ze chca specyfikacje z pomocy drogowej a z tej takiej nie dostane, Kontakt utrudniony blbo nikt nie odbiera albo połączą z osoba która niewiele wie w sprawie i trzeba dzwonic kolejny raz.szkoda nerwow i czasu na szarpanie sie o swoje z ta firma w mom pdzypadku sprawa skonczy sie raczej w sadzie
    Zalety-brak
    WadySlaby kontakt z konsultantami
    -problem z wyplatami odszkodowan
    -brak informacji o postepach sprawy
  • ~niezadowoleni / 2019-02-06 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorsze TU z jakim mieliśmy styczność - na nasze nieszczęście kilka razy. Likwidacja szkody z OC sprawcy to nie tylko droga przez mękę, ale też zwykłe oszustwo. Firma zatrudnia skrajnie niekompetentnych ludzi, którzy lekceważą swoje podstawowe obowiązki. Przykłady można można i mnożyć np. zwykłe przepisanie oc ze zbywcy na nabywcę trwało u nas kilka miesięcy (nieprawidłowe przeksięgowanie składek, niesłuszne pisma windykacyjne) i kosztowało nas masę nerwów i czasu. A już skrajną bezczelnością wykazała się Compensa, gdy złożyliśmy odwołanie do sprawy osobiście w jednym z oddziałów na kilka dni przed upływem terminu. Firma odrzuciła odwołanie powołując się nie na datę wpływu do jednostki, a na termin wysłania dokumentów pocztą z oddziału do centrali...śmieszne. Poza tym wysyłając odp. na nasze odwołanie sami przekroczyli ustawowy termin - w takiej sytuacji (zgodnie z prawem) odwołanie uznaje się rozpatrzone na korzyść osoby odwołującej się. Wysłaliśmy na to stosowną odpowiedź, a firma nas olała - odpisali że nic więcej się nie należy i tylko w jednym zdaniu stwierdzili, że faktycznie był błąd w datach. Kolejny błąd z ich strony - nie dość, że nie przeprosili, to wręcz olali ustawę i udają głupa... Dobrze wiedzą, że spora cześć ludzi nie zdecyduje się na drogę sądową i tak oszukują ludzi... żałosna firma, która myśli, że jest ponad prawem.
    Zaletybrak
    Wadyoszukują na każdym kroku
  • ~Darek / 2019-01-21 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 14.01.2019 zgłosiłem szkodę z AC. Miałem pecha i moja szyba dostała kamieniem, sprawcy nie udało się ustalić, niestety szyba jest do wymiany. Na początku było całkiem sprawnie, zgłoszenie przez internet, telefon od konsultanta z infolinii, że mogę skorzystać z szybkiej wyceny. Dostałem sms z linkiem do aplikacji, zamieściłem zdjęcia, opis i po godzinie przyszła pierwsza wycena, 1000PLN. Nadmienię, że moja polisa AC obejmuje zniesienie amortyzacji i naprawę na częściach oryginalnych. Szyba w ASO Peugeot kosztuje 2016PLN + wymiana. Decyzja mogła być tylko jedna, odrzuciłem ofertę informując Compensę o powodzie braku akceptacji. Dwa dni później telefon z infolinii, propozycja 1400PLN. Szanowni Państwo, to nie są negocjacje cenowe, szyba ma konkretną cenę i żadne ASO nie da rabatu 50%!!! Oczywiście odrzuciłem ofertę. Zgodnie z ustaleniami miałem czekać na wizytę rzeczoznawcy, który miał przygotować kolejną wycenę. W sumie nie wiem po co, uszkodzenia się nie zmieniły, polisa się nie zmieniła ale skoro się upierają... Jakież było moje zdziwienie gdy dwa dni później otrzymałem kolejną wycenę mailem na kwotę 662PLN!!! Pan rzeczoznawca nie pofatygował się z wizytą a wycenę oczywiście przygotował na podstawie mojego wcześniejszego zgłoszenia, przyjmując do wyceny chyba używaną szybę z Allegro. Na infolinii konsultanci nie byli w stanie podać mi telefonu do likwidatora, który zajmuje się moją szkodą, otrzymałem trzy telefony i trzy różne nazwiska, niestety żadna z tych osób nie zajmowała się moją sprawą. Poziom obsługi to nieporozumienie. Rzeczoznawca,który przygotowywał wycenę, założył że szyba (co najwyżej chiński zamiennik albo używana) kosztuje 300PLN, podał nawet nazwę firmy, w której to podobno sprawdził. Po zweryfikowaniu tej informacji, w tej samej firmie, okazuje się, że zamiennik kosztuje 1095PLN a pan rzeczoznawca dokonał "urealnienia" ceny. Dobre, dawno się tak nie uśmiałem, będę musiał ten tekst zastosować przy kolejnych zakupach, np. nowego samochodu :) Dla mnie takie działanie to jawne oszustwo i działanie na szkodę klienta. Podejrzewam, że jak tak dalej pójdzie to sprawa niestety skończy się w sądzie. Pewnie będzie trwało, ale nie lubię jak ktoś próbuje ze mnie robić idiotę. Jeżeli ktoś zastanawia się nad polisą w Compensie to moja rada jest jedna: uciekajcie i zapomnijcie że taka firma istnieje.
    Zaletybrak
    Wady- niekompetentni pracownicy
    - jawnie zaniżają kwotę odszkodowania
  • ~Judyta / 2019-01-20 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Kosztorys szkody śmieszny, ceny części zaniżone, oszuści i tyle!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Malgorzata / 2019-01-03 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ubezpieczeniowa jaka istnieje! Oddałam somochod do serwisu po kolizji z OC sprawcy (rozliczenie bezgotówkowe) koszty naprawy wyliczone na 22tys według nich koszt naprawy to 3080zl jakiś żart. Nie miałam czym dojeżdżać do pracy, wnioskowałam o auto zastępcze, mój samochód został rozebrany w celu wykonania napraw blacharsko lakierniczych, a pan z infolini powiedział ze nie otrzymam auta dopóki nie zweryfikują kosztorysu przesłanego przez serwis i ze mam zadzwonic do serwisu aby złożyli mi auto do tego czasu bo koszt złożenia auta jest mniejszy niż koszt wynajęcia auta zastępczego.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe, brak słów
  • ~Czesiu / 2018-12-27 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia tej firmy to jest jakiś śmiech na sali. Konsultant mnie totalnie zlał i rozłączył rozmowę bo musiał czekać na podanie numeru PESEL. Zadzwoniłem jeszcze raz - kolejny pan nie potrafił z kolei podać konkretnej daty ale uwaga! ODPOWIEDZI na zadane pytanie :)
    Pytanie było czy w konkretnym czasie (chodziło o okres 10 dni) firma jest w stanie znaleźć mi placówkę w której będę mógł wykonać badania. "Może dzisiaj, może w przyszłym tygodniu - proszę czekać na telefon". Co za totalna amatorka i piorunujące tempo. Nadmienię że samemu zajęło mi to telefonicznie 5 minut. 3 placówki były wstanie rozwiązać mój problem w interesującym mnie terminie. PORAŻKA. Omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza infolinia świata. Pretensjonalni, niemili konsultanci. Ślamazarne tempo.
  • ~Madlena / 2018-11-06 15:02
    Ocena: 4.33 / 5
    Co prawda kontakt mailowy pozostawia trochę do życzenia, ale finalnie rozliczenie OC pojazdu wyłączonego z ruchu i zezłomowanego wpłynęło na konto, także nie jest źle. Polecam.
  • ~MK / 2018-11-04 22:38
    Ocena: 3.67 / 5
    dot.mojego wpisu z 23-10-2018.Złożyłam reklamację do Compensy i została załatwiona pozytywnie .Wypłacone mi 31-10-br odszkodowanie(dopłata do wcześniej wypłaconych 931zł) z OC sprawcy (klienta Compensy) .Zostało 200zł na naprawę wgiętego błotnika i zaczepów zderzaka.Jeszcze nie otrzymałam rozliczenia na piśmie ,więc nie wiem co zostało uwzględnione w wypłaconym odszkodowaniu. Dziękuję.
    Wadyduża strata czasu na załatwienie sprawy.
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.65, ilość opinii: 309
Hestia
Ocena: 1.50, ilość opinii: 282
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 270
Generali
Ocena: 1.83, ilość opinii: 160
MTU
Ocena: 1.67, ilość opinii: 125
AXA
Ocena: 1.51, ilość opinii: 109
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 457
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 423
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 202
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 120
nju mobile
Ocena: 3.20, ilość opinii: 117
Virgin Mobile
Ocena: 2.55, ilość opinii: 78