Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Compensa opinie

Ocena na podstawie 196 opinii

1.89 / 5

  • Oferta
    1.97
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena/Jakość
    1.85

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kat / 2021-10-06 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem mało powiedziane. Po smierci taty już prawie2 miesiące nie wypalcone ubezpieczenia. Kazano dostarczyć sekcje zwlok ojca a gdzie ochrona danych osobowych. Teraz poinformowano nas ze jeśli nie przyślemy wyniku sekcji nic nie dostaniemy. Niestety chyba ci ludzie nie wiedzą że na wyniki czeka sie dlugo. Ale to ubezpieczyciel decyduje o wszystkim. Sprawa trafi do sadu a znajomych poinformowałam o tym co robi ta firma mowia ze zrezygnują również jedno wielkie oszustwo!!!!!!!!!
  • ~Magdalena / 2021-10-05 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Nie polecam. Odradzam . Nie miło , ciężko się dodzwonić , odmawiają wypłat . Tragedia
  • ~Stefan / 2021-09-21 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu i stawianie winy poszkodowanemu. Brak organizacji samochodu zastepczego a telefonowanie na jeden nr to 2 godziny i nikt nie odbiera normalnie amatorka. I wez sie tam ubezpiecz.
    ZaletyBrak
    WadyNieporozumienie
  • ~kacura / 2021-09-20 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje czasu i pieniędzy, zero kontaktu, odpowiedzi zero, rzeczoznawcy co jeden to lepszy, druga wycena niższa od pieerwszej , to jest jakaś paranoja. odradzam jednymi słowy ale nie dam im spokoju, zapłacą mi i za ten czas stracony na tego posta. Sąd zweryfikuje to austriackie gówno
  • ~A / 2021-09-17 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu, brak jakiejkolwiek informacji. Opiekun sprawy nie odbiera telefon, nie można zostawić wiadomości głosowej. Panie na infolinii nie maja dostępu do szczegółów sprawy, kilkakrotnie zostawiałam informacje z prośbą o kontakt - zero odzewu, nikt nie oddzwonił. Rozpatrzenie sprawy trwało 90 dni, bez żadnej informacji o statusie, po czym dostałam odmowe wypłaty odszkodowania z powodu braku dokumentu (nadal nie wiem jakiego) - mimo, ze wcześniej wysyłałam maila z pytaniem czy czegoś brakuje.
    ODRADZAM!
    ZaletyBRAK
    Wadybrak kontaktu, informacji o statusie sprawy, nie traktują klientów poważnie.
  • ~wiola / 2021-08-24 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiegokolwiek kontaktu w zakresie wyrządzonej szkody. Odwołania nie przynoszą żadnego efektu. Odpowiedzialność ubezpieczyciela zerowa. Brak słow. Szczerze odradzam
    Zaletybrak
    Wadybrak odpowiedzialności po stronie ubezpieczyciela, zero kontaktu
  • ~Mądry po szkodzie / 2021-08-23 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Compensa to Bankrut

    Nasza firma została okradziona w marcu 2021 roku. Na nasze nieszczęście mieliśmy wykupioną polisę w firmie Compensa. Pomimo dostarczenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz rozwiania wszystkich wątpliwości przed upływem 30 dni do dzisiaj nie dostaliśmy ani grosza odszkodowania. Nie wierzę w to, że ta firma nie wywiązuje się z umów ubezpieczeniowych ot tak dla sportu. Wynika to moim zdaniem z utraty przez nich płynności finansowej. A jeśli oszukują ludzi dla powiększenia swoich zysków - to tym bardziej nie warto zawierać z nimi umów ubezpieczenia.
  • ~srompensa / 2021-08-20 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to nieporozumienie. Szkoda całkowita z oc sprawcy, kolejny likwidator, kolejny nr szkody bo poprzedni anulowany. Nie informują o niczym. Jedyne gdzie odbierają to na infolinii po 30 minutach i nie mogą nic zrobić bo likwidator tylko może załatwić auto zastępcze. Mija ponad 30 dni a wrak stoi. Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wady-zero kontaktu
    -długo trwa likwidacja
    -brak auta zastępczego
  • ~Sun / 2021-08-15 00:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Proszę nie usuwać tego komentarza jak poprzedniego. Patologia i tyle. Zaniżanie wartości samochodu, a zawyżanie wartości wraku celem narażenia osoby poszkodowanej (z OC sprawcy) na dodatkowe straty. Chodzi o jedno szkodę całkowitą ma niekorzyść poszkodowanego. Stosowanie zniżek 20% w kosztorysie naprawy (z czego w sądzie się nie wytłumaczą). Stosowanie czasu technologicznego w naprawie (oderwanego od rzeczywistości), a nie czasu naprawy warsztatowej. Ponadto ich wyceny zawierają pozycje zabronione wytycznymi KNF a mające swoje uzasadnienie w stanowisku Sądu Najwyższego zawarte w uchwale z dnia 12 kwietnia 2012 r. (III CZP 80/11) poprzez stosowanie amortyzacji i urealnienia cen (co jest stosowane przez towarzystwa ubezpieczeniowe, aby zaniżyć wartość odszkodowania i jest niedopuszczalne) Pracownicy bez uprawnień - można przejrzeć ich ogłoszenia o pracę i kogo szukają (brak uprawnień też wpisanych na ich dokumentach). Każdorazowe uwzględnienie wartości części o niższej jakości (Q lub P) od części zakwalifikowanej do wymiany (O lub Q) powinno zostać przez zakład ubezpieczeń należycie uzasadnione. Uzasadnienie powinno mieć charakter zindywidualizowany. W ich uzasadnieniu są tylko lakoniczne stwierdzenia bez poparcia dowodami i nie mające charakteru indywidualnego. Na poparcie powyższego posiadam opinie niezależnego rzeczoznawcy i dokumenty inne. Ja szykuje się z pozwem do sądu.
  • ~Michał / 2021-08-13 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Compensa jest nieuczciwą 5 razy robiłem odwołanie o moje odszkodowanie.Dodzwonic się do nich to porażka na emaile odpowiadają albo i nie chcą jakby łaskę robili nie polecam tej firmy nikomu.Nadal mam zanizone odszkodowanie czekam po 5 wysłanych mailach na kosztorys wypłaconego całkowicie odszkodowania i nie mogę się doczekać weźmie firma która zajmuje się założonymi odszkodowania.Ludzie uciekajcie zdala od tych oszustów.
    ZaletyBrak
    WadyZlosliowosc zanizanie kwot odszkodowan
  • ~Mila / 2021-08-12 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam NAJWIĘKSZEMU WROGOWI, to jak ta firma jest niekompetentna to brakuje słów! Likwidacja szkody trwa miesiącami, kontaktu nie ma żadnego! Telefony powyłączane, maile przepełnione, auto zastępcze ich przerasta, HORROR I DRAMAT!!!!!!!!!!!!!!UCIEKAĆ
    ZaletyBRAK!!!
    Wadybrak kontaktu, maile przepełnione, brak samochodów zastępczych, brak kompetencji likwidatorów, brak kontaktu
  • ~Artur / 2021-08-05 16:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeśli myślicie o AC w Compensa, zapomnijcie.
    Jestem idiotą namówionym na droższe ubezpieczenie w "pewnej" "poważnej" firmie.
    W skrócie:
    AC na 18100, kontynuacja na 17000, dzień przed zakończeniem pierwszej plisy dzwon.
    Szkoda całkowita, wywaliło poduszki.
    Compensa ubezpieczyła mnie na 17 000, wczoraj.
    Propozycja po tygodniu15 000.
    Ta firma to tragedia, żaden mechanik w moim mieście nie chciał realizować naprawy bo "90% spraw kończy się w sądzie".
    Na pytanie do pani z likwidacji, dlaczego wzięliście składkę za 17 000 zł a po tygodniu chcecie mi dać 15 000 odpisała, że to pytanie do agenta.
    Wiadomo, to agent jest ubezpieczycielem, nie Compensa. ????
    Podsumowując, jeśli chcecie mieć gówniane ubezpieczenie nie warto płacić 1500, wystarczy 1000, tak samo będziecie oszukani. ????
    Zaletyszybka reakcja po zgłoszeniu
    Wadyzaniżenie odszkodowania
    brak warsztatu który chce z nimi współpracować
  • ~Miła / 2021-07-30 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Żal i dno! Od ponad miesiąca nie można się doprosić o auto zastępcze! Notoryczny BRAK KONTAKTU. Uciekać i jeszcze raz uciekać!
    WadyBrak kontaktu, brak nawet maila do osoby zajmującej się sprawą, wielogodzinne oczekiwanie na infolini, nikt nic nie wie, władną jest jedynie osoba z którą nie ma szans na kontakt bo jest @tak zapracowana” że nie wolno jej przeszkadzać! Horror i dramat!
  • ~Asia / 2021-07-29 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja sprawa toczy sie od 7 tygodni. W tym czasie zaliczylam godziny wiszenia na telefonie (ludzac sie ze czegos sie dowiem lub zostane polaczona z kims kompetentnym), kilka uwlaczajacych maili z prosba o kontakt lub informacje na jakim jestesmy etapie, 3 roznych likwidatorow z czego 2 wyslalo identycznego pdf proszac o dokumenty ktore zostaly juz do nich wyslane zalaczajac numer telefonu do kontaktu, ktory wiadomo - nie odpowiada. Po 7 tyg jakas w miare inteligentna jednostka wyslala mi maila, ze poniewaz zglosilam sprawe do mojego zagranicznego ubezpieczyciela to oni beda prowadzili postepowanie - pragne zaznaczyc ze prosilam ich o to juz w pierwszym mailu, a moja ubezpieczalnia nie miala pojecia ze Compensa sie ze mna kontaktowala. Poprosili o wymiane maili, mam nadzieje ze dobiora im sie do tylkow.
    ZaletyBrak
  • ~Opiekun / 2021-07-24 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu Compensa. Dziecko niepełnosprawne które miało nogę w gipsie przez dwa miesiące i nosi ortezę dostało śmieszne 80zl.
  • ~Agnieszka Mi / 2021-07-06 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba najgorsza firma z jaką miałam doczynienia, chciałam zrezygnować z ubezpieczenia na życie, przez telefon dostałam info że muszę jechać do przedstawiciela, a tam i to w Elblągu potraktowali mnie jak najgorsze zło, jakbym przyszła po ich pieniądze. Bardzo nieprofesjonalnie, pani obsługująca jakby miała kij w dupie, obrażona, że przyszłam, ordynarna i nie miła, i brwi spreyem od szablonu na czarno, porażka.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Niezadowolony / 2021-06-29 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam współpracę z tą firmą. Moja mama stara się o wypłatę świadczenia po zmarłej swojej matce. Sprawa ciągnie się niebywale długo, a pracownicy są niekulturalni, niekompetentni, nieprofesjonalni i wyraźnie widać, że nie znają się na wykonywanej pracy. Ciągle wysyłali nowe dokumenty do wypełniana. Mama podała wszystkie dane z dowodu osobistego, po czym otrzymała osobny list z dokumentem, w którym musiała podać wszystkie dane ponownie. Po rozmowie telefonicznej z przedstawicielką Compensy mama dowiedziała się, że żadnego listu nie otrzymali i musi wysłać zdjęcia dowodu osobistego na adres email przedstawicielki, z którą rozmawiała. Przy każdej rozmowie telefonicznej mamę pytano o to, kto prowadzi jej sprawę, ale przedstawicielka niekoniecznie maiła ochotę się przedstawić. Ponadto przy jednej z rozmów telefonicznych mama została odesłana do próby kontaktu z przedstawicielką, o którą pytała w późniejszej godzinie, ponieważ o tej godzinie miała przyjść do pracy. Po telefonie o wyznaczonej godzinie mama dowiedziała się, że tej przedstawicielki nie będzie, ponieważ ma wolne i będzie w pracy kolejnego dnia. W końcu mamie udało się porozmawiać z osobą, która prowadzi jej sprawę, jednak nie uzyskała żadnych informacji, ponieważ Pani powiedziała, że sprawa jest rozpatrzona i musi oczekiwać na list z decyzją.
    Do mnie również dzwoniła przedstawicielka tej firmy. Nie mogłem jednak odebrać telefonu, ponieważ byłem w pracy. W wolnej chwili oddzwoniłem, a Pani z którą mnie połączono (ponieważ to ona do mnie dzwoniła) była zdziwiona, że do niej dzwonię, ponieważ ona nie wie, czy dzwoniła do mnie, czy nie, ponieważ dzwoniła do różnych osób i sama nie wie. Zapytała mnie o numer PESEL i o to, czy jestem pewien, że to ona do mnie dzwoniła. Jednym słowem totalny brak profesjonalizmu.
    ZaletyNie widzę żadnej, choćby najmniejszej zalety
    WadyNie kulturalni, niekompetentni i nieprofesjonalni pracownicy, bardzo długi czas oczekiwania i rozpatrywania spraw, zbywania klientów. Ogólnie mógłbym tu wyliczać bardzo dużo
  • ~chessork / 2021-04-18 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Facet mi na wstecznym wjechal w auto, to bylo w bytomiu. Polski Rzeczoznawca wycenil szkody na 8000 zl. Ja jestem z niemiec i tam mi wycenili na 2.000 euro do 3.000 euro. Kompensa zaproponowala mi 900 zloty... oni mysla ze ja to bede kleic klejem za zlotowke, czy co ? zbywali mnie przez telefon chyba z pare miesiecy, broniac sie Corona Virusem i tlumaczac ze sprawa miedzynarodowa jest skomplikowana. Teraz sie wszystko odbywa droga sadowa. Naszczescie mieszkam w niemczech, biedna polska ...
    Zaletybrak
    Wadyzbywanie klienta,
  • ~GABRIELA / 2021-03-31 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    PIERWSZY RAZ ZGŁOSIŁAM SZKODĘ .ODMOWA ODSZKODOWANIA. SKŁADKI płacę kilkanaście lat.ZŁOŻYŁAM REKLAMACJĘ. CZEKAM JAK BĘDZIE ODMOWA TO OĎDAJĘ SPRAWĘ DO SĄDU.
    ZaletyBrak
    WadyLikwidator szkody nie odbiera telefonu.
  • ~Poszkodowany / 2021-02-04 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    2021-02-04 21:37 czwartek ~Mati
    Witam Panstw serdecznie taką firma jak compensa powinien zająć się prokurator poniewaz okradaja ludzi w bialy dzień!! zona miała wypadek wpadła w poslizg udezyla w drzewo Compensa zaliczyła szkodę jaka całkowitą po czym wyceni wrak auta na blisko 80 tys gdzie jak ktoś go kupi za 15 tys to będzie cud czekamy na decyzję juz 4 miesiące nie odpisują na meile nie odbierają telefonu Pani Monika.k z Warszawy bardzo arogancka nie uprzejma właśnie kieruje sprawę na drogę sądową bo inaczej nie można moje auto było warte 150 tys ta firme trzeba naświetlić w telewizji aby uprzedzić następnych ludzi przez takim oszustem
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co najgorsze
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 815
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 705
Link4
Ocena: 1.50, ilość opinii: 603
Uniqua
Ocena: 2.12, ilość opinii: 435
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 406
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 279
VECTRA
Ocena: 1.62, ilość opinii: 4166
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4009
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3710
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3438
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3168
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2720