Odradzam współpracę z tą firmą. Moja mama stara się o wypłatę świadczenia po zmarłej swojej matce. Sprawa ciągnie się niebywale długo, a pracownicy są niekulturalni, niekompetentni, nieprofesjonalni i wyraźnie widać, że nie znają się na wykonywanej pracy. Ciągle wysyłali nowe dokumenty do wypełniana. Mama podała wszystkie dane z dowodu osobistego, po czym otrzymała osobny list z dokumentem, w którym musiała podać wszystkie dane ponownie. Po rozmowie telefonicznej z przedstawicielką Compensy mama dowiedziała się, że żadnego listu nie otrzymali i musi wysłać zdjęcia dowodu osobistego na adres email przedstawicielki, z którą rozmawiała. Przy każdej rozmowie telefonicznej mamę pytano o to, kto prowadzi jej sprawę, ale przedstawicielka niekoniecznie maiła ochotę się przedstawić. Ponadto przy jednej z rozmów telefonicznych mama została odesłana do próby kontaktu z przedstawicielką, o którą pytała w późniejszej godzinie, ponieważ o tej godzinie miała przyjść do pracy. Po telefonie o wyznaczonej godzinie mama dowiedziała się, że tej przedstawicielki nie będzie, ponieważ ma wolne i będzie w pracy kolejnego dnia. W końcu mamie udało się porozmawiać z osobą, która prowadzi jej sprawę, jednak nie uzyskała żadnych informacji, ponieważ Pani powiedziała, że sprawa jest rozpatrzona i musi oczekiwać na list z decyzją.
Do mnie również dzwoniła przedstawicielka tej firmy. Nie mogłem jednak odebrać telefonu, ponieważ byłem w pracy. W wolnej chwili oddzwoniłem, a Pani z którą mnie połączono (ponieważ to ona do mnie dzwoniła) była zdziwiona, że do niej dzwonię, ponieważ ona nie wie, czy dzwoniła do mnie, czy nie, ponieważ dzwoniła do różnych osób i sama nie wie. Zapytała mnie o numer PESEL i o to, czy jestem pewien, że to ona do mnie dzwoniła. Jednym słowem totalny brak profesjonalizmu.ZaletyNie widzę żadnej, choćby najmniejszej zalety
WadyNie kulturalni, niekompetentni i nieprofesjonalni pracownicy, bardzo długi czas oczekiwania i rozpatrywania spraw, zbywania klientów. Ogólnie mógłbym tu wyliczać bardzo dużo