Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Compensa opinie

Ocena na podstawie 75 opinii

3.05 / 5

  • Oferta
    3.22
  • Obsługa klienta
    3.01
  • Cena/Jakość
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Darek / 2019-01-21 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 14.01.2019 zgłosiłem szkodę z AC. Miałem pecha i moja szyba dostała kamieniem, sprawcy nie udało się ustalić, niestety szyba jest do wymiany. Na początku było całkiem sprawnie, zgłoszenie przez internet, telefon od konsultanta z infolinii, że mogę skorzystać z szybkiej wyceny. Dostałem sms z linkiem do aplikacji, zamieściłem zdjęcia, opis i po godzinie przyszła pierwsza wycena, 1000PLN. Nadmienię, że moja polisa AC obejmuje zniesienie amortyzacji i naprawę na częściach oryginalnych. Szyba w ASO Peugeot kosztuje 2016PLN + wymiana. Decyzja mogła być tylko jedna, odrzuciłem ofertę informując Compensę o powodzie braku akceptacji. Dwa dni później telefon z infolinii, propozycja 1400PLN. Szanowni Państwo, to nie są negocjacje cenowe, szyba ma konkretną cenę i żadne ASO nie da rabatu 50%!!! Oczywiście odrzuciłem ofertę. Zgodnie z ustaleniami miałem czekać na wizytę rzeczoznawcy, który miał przygotować kolejną wycenę. W sumie nie wiem po co, uszkodzenia się nie zmieniły, polisa się nie zmieniła ale skoro się upierają... Jakież było moje zdziwienie gdy dwa dni później otrzymałem kolejną wycenę mailem na kwotę 662PLN!!! Pan rzeczoznawca nie pofatygował się z wizytą a wycenę oczywiście przygotował na podstawie mojego wcześniejszego zgłoszenia, przyjmując do wyceny chyba używaną szybę z Allegro. Na infolinii konsultanci nie byli w stanie podać mi telefonu do likwidatora, który zajmuje się moją szkodą, otrzymałem trzy telefony i trzy różne nazwiska, niestety żadna z tych osób nie zajmowała się moją sprawą. Poziom obsługi to nieporozumienie. Rzeczoznawca,który przygotowywał wycenę, założył że szyba (co najwyżej chiński zamiennik albo używana) kosztuje 300PLN, podał nawet nazwę firmy, w której to podobno sprawdził. Po zweryfikowaniu tej informacji, w tej samej firmie, okazuje się, że zamiennik kosztuje 1095PLN a pan rzeczoznawca dokonał "urealnienia" ceny. Dobre, dawno się tak nie uśmiałem, będę musiał ten tekst zastosować przy kolejnych zakupach, np. nowego samochodu :) Dla mnie takie działanie to jawne oszustwo i działanie na szkodę klienta. Podejrzewam, że jak tak dalej pójdzie to sprawa niestety skończy się w sądzie. Pewnie będzie trwało, ale nie lubię jak ktoś próbuje ze mnie robić idiotę. Jeżeli ktoś zastanawia się nad polisą w Compensie to moja rada jest jedna: uciekajcie i zapomnijcie że taka firma istnieje.
    Zaletybrak
    Wady- niekompetentni pracownicy
    - jawnie zaniżają kwotę odszkodowania
  • ~Malgorzata / 2019-01-03 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ubezpieczeniowa jaka istnieje! Oddałam somochod do serwisu po kolizji z OC sprawcy (rozliczenie bezgotówkowe) koszty naprawy wyliczone na 22tys według nich koszt naprawy to 3080zl jakiś żart. Nie miałam czym dojeżdżać do pracy, wnioskowałam o auto zastępcze, mój samochód został rozebrany w celu wykonania napraw blacharsko lakierniczych, a pan z infolini powiedział ze nie otrzymam auta dopóki nie zweryfikują kosztorysu przesłanego przez serwis i ze mam zadzwonic do serwisu aby złożyli mi auto do tego czasu bo koszt złożenia auta jest mniejszy niż koszt wynajęcia auta zastępczego.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe, brak słów
  • ~Czesiu / 2018-12-27 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia tej firmy to jest jakiś śmiech na sali. Konsultant mnie totalnie zlał i rozłączył rozmowę bo musiał czekać na podanie numeru PESEL. Zadzwoniłem jeszcze raz - kolejny pan nie potrafił z kolei podać konkretnej daty ale uwaga! ODPOWIEDZI na zadane pytanie :)
    Pytanie było czy w konkretnym czasie (chodziło o okres 10 dni) firma jest w stanie znaleźć mi placówkę w której będę mógł wykonać badania. "Może dzisiaj, może w przyszłym tygodniu - proszę czekać na telefon". Co za totalna amatorka i piorunujące tempo. Nadmienię że samemu zajęło mi to telefonicznie 5 minut. 3 placówki były wstanie rozwiązać mój problem w interesującym mnie terminie. PORAŻKA. Omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza infolinia świata. Pretensjonalni, niemili konsultanci. Ślamazarne tempo.
  • ~Madlena / 2018-11-06 15:02
    Ocena: 4.33 / 5
    Co prawda kontakt mailowy pozostawia trochę do życzenia, ale finalnie rozliczenie OC pojazdu wyłączonego z ruchu i zezłomowanego wpłynęło na konto, także nie jest źle. Polecam.
  • ~MK / 2018-11-04 22:38
    Ocena: 3.67 / 5
    dot.mojego wpisu z 23-10-2018.Złożyłam reklamację do Compensy i została załatwiona pozytywnie .Wypłacone mi 31-10-br odszkodowanie(dopłata do wcześniej wypłaconych 931zł) z OC sprawcy (klienta Compensy) .Zostało 200zł na naprawę wgiętego błotnika i zaczepów zderzaka.Jeszcze nie otrzymałam rozliczenia na piśmie ,więc nie wiem co zostało uwzględnione w wypłaconym odszkodowaniu. Dziękuję.
    Wadyduża strata czasu na załatwienie sprawy.
  • ~Zofia / 2018-10-30 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM! Prosze trzymac sie z daleka od tej firmy. Przez trzy lata wykupowalam od nich ubezpieczenie na wakacje do USA. Za pierwszym razem nic sie nie stalo, za drugim dostalam goraczki i zapalenia gardla, musialam zaplacic z wlasnej kieszeni, wyslalam wszystkie dokumenty, oni wymyslali sobie ciagle, ze czegos brakuje!

    Nastepnie w kolejnym roku, rowniez w USA, przewrocilam sie na lodowisku i stluklam nasgarstek, pogotowie wynioslo mnie 600 dolarow i nie chcieli w ogole przyjac zgloszenia, po czym sie okazalo, ze dopiero teraz po takim czasie wyslali zawiadomienie na domowy adres z Polski, ze zgloszenie zostalo odmowione.

    Firma jest okropna, brak szacunku do klienta, myslalabys, ze jak placisz takie pieniadze, to jakos sie da sprawe zalatwic, a tu nic.

    NIE POLECAM!
    Zalety - zadnych zalet nie ma
    Wady - wszystko
  • ~MK / 2018-10-23 17:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Wystąpiłam o odszkodowanie z OC sprawcy kolizji z 11-09-2018 .Tragedia.Przysłali 931zł (na wymianę wahacza,amortyzatora,robociznę ,naprawa blacharska i lakiernicza zderzaka i błotnika oraz wynajęcie samochodu. Zapłaciłam 2500 (bez naprawy blach).Wysłałam fakturę i dostałam odmowę.Wszystkie naprawy wyliczyli na 529zł Czekam jeszcze 7 dni na odp Compensy i składam pozew do sądu.Kontakt z firmą beznadziejny.
  • ~zbig / 2018-10-15 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    26 września wysłałem drogą elektroniczną na Compensa kontakt druk wypowiedzenia umowy ubezpieczeniowej OC oraz fakturę VAT zakupu samochodu. Mineło 2 tygodnie i zero odpowiedzi jak długo trzeba czekać na załatwienie sprawy? Rozmowy z konsultantami nic nie dają łączą z następnymi konsultantami i tak w koło Macieju.Zastanawiam się czy to jest poważna firma czy firma "KRZAK" mam nadzieję że to pierwsze i sprawa zostanie załatwiona szybko i pozytywnie i wtedy dodam więcej gwiazdek.
  • ~Magda / 2018-06-14 13:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka oraz bezproblemowa wyplata odszkodowania z oc sprawcy.zalatwienie formalnosci przebieglo bez przeszkod.W 3 dni robocze zalatwiona sprawa z odszkodowaniem.dobry kontakt z ludzmi
    ZaletyRzetelna,konkretna,szybkie terminy
  • ~Paweł / 2018-06-12 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniłem dwa razy na infolinię w celu zawarcia umowy OC dla praktykanta. Za pierwszym razem obiecano mi że w trybie pilnym do godziny skontaktuje się ze mną agent. Podałem wszystkie potrzebne dane. Nie skontaktował się. Nazajutrz zadzwoniłem i znowu poprosiłem o kontakt z agentem. Przekierowano mnie do złego agenta, który kazał mi poczekać na kontakt wlasciwego. Dodał że sprawa ma najwyższy priorytet. Nie zadzwonił. To jakaś kpina. 3 raz nie zadzwonię...
    WadyLekceważące podejście do klienta
  • ~Redblut / 2018-05-26 07:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam moj syn za trzy zlamania z przemieszczeniem srodstopia czwarte bez po dwoch opeeacjich po r4miesiacach leczenia dostal 625zl odszkodowania masakra gdzie sduby ma na stale nie polecam Na jakiej podstawie to wyliczyli
    ZaletyBrak
    WadyMnostwo
  • ~M.A. / 2018-04-06 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem samochód używany, wypowiedziałem ubezpieczenie firmie "Compensa".
    Nagle i nie oczekiwanie po trzech miesiącach dostałem pismo z firmy windykacyjnej w sprawie nie opłacenia ubezpieczenia. Nie podoba mi się sposób załatwienia sprawy przez firmę, najpierw powinienem zostać jakieś wezwanie, a nie od razu trzeba straszyć komornikiem.Udało mi się ustalić
    że nie przysługuję mi prawo do ubezpieczenia zakupionego samochodu w czasie do jego przerejestrowania w związku z czym firma "Compensa" żąda ode mnie pokrycia kosztów za okres ok 20dni. Nie spotkałem się z taką sytuacją i praktyką w żadnej firmie ubezpieczeniowej, a dodam że jest to mój 40 samochód używany. Podsumowując jest to firma która działa na zasadzie wyciągnięcia jak najwięcej z jak największej liczby swoich klientów i biorąc pod uwagę inne komentarze z jakimi się tutaj spotkałem na dobre odszkodowanie też niema szans.
  • ~Lukasz / 2018-01-22 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Szkoda z OC sprawcy, 4 miesiące i nie dostałem pieniędzy pomimo ze wysłali pismo o wypłacie. Warsztat jaki wskazali nie naprawił w ogóle auta, na pismo czy zgłosili sprawę oszustwa i narażenia życia i zdrowia bo warsztat spartolił sprawę brak odpowiedzi... żenada....
    WadyWszystko od a do z....
  • ~Aleksandra / 2017-10-24 14:42
    Tragedia, wyliczone odszkodowanie to 1/3 kosztu naprawy, kontakt tragiczny, wmawianie, że coś wysłali oczywiście nie ma. Niestety szkoda z OC sprawcy więc nie mam wyboru
    ZaletyBRAK
    Wadycałokształt współpracy
    Rzeszów
  • ~Damian / 2017-10-17 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaniżają koszta, banda niekompetentych osob. Nie potrafią się poprawnie wysłowić. Całkowity brak szacunku do klienta.
    ZaletyBrak.
    WadyZaniżają koszta oraz chca naprawić na najtańszych częściach. Zmienne decyzja. Długi okres oczekiwania na jakakolwiek odpowiedz.
    Za długo korzystam z ich usług, ponieważ nie są warci nawet złotówki.
  • ~Łukasz / 2017-09-11 10:44
    Ocena: 4.67 / 5
    Po dwóch stłuczkach oceniam współpracę z Compensa na bardzo dobrą.
  • ~ada / 2017-09-04 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze TU jakie znam. Jeśli nic się nie przydarzyło to jesteś szczęśliwy. Likwidacja szkody to jakieś żarty z ludzi. Dobrze ze jest coś takiego jak Nadzór Finansowy i sądy. Ludzie omijajcie Compensa dobrze Wam radzę.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko o czym można pomyśleć
  • ~artur / 2017-06-07 06:19
    Ocena: 1.33 / 5
    widzę że pozytywne opinie pisane są na podstawie ceny polis i obietnic ubezpieczyciela. Bo rzeczywiście cena jest atrakcyjna. Gorzej jeśli przyjdzie skorzystać z przysługujących praw. We wrześniu skoczyła mi na drogę sarna, więc musiałem skorzystać z ubezpieczenia AC. Już w połowie maja, po kilku ostrych pismach, dowiedziałem się że Compensa zaakceptowała kosztorys otrzymany z autoryzowanego serwisu i pojazd będę mógł odebrać po otrzymaniu zapłaty przez serwis! Wielka radość, bo przecież nawet rok nie minął.
    W zasadzie sprawa przyspieszyła dopiero wtedy, gdy napisałem pismo z prośbą o zwrot niewykorzystanej części składki, jako że od września Compensa uniemożliwiała mi jazdę. A zatem logiczne, że polisa AC nie działała w tym czasie.
    Sposób komunikacji budzi zastrzeżenia - formalne pisma odsyłane średnio po 2 tygodniach, serwis narzekał, że musieli długo czekać na rzeczoznawcę, więc też warsztat mieli zablokowany całymi tygodniami. W końcu naprawili bez zatwierdzenia kosztorysu i przez kilka miesięcy czekali na jego zaakceptowanie.
    Oprócz tego Compensa odrzucała wszelkie wnioski o zwrot kosztów za lawetę, uszkodzone rzeczy osobiste - drobny druczek w OWU, niestety polisa wykupiona w salonie wraz z nowym sprzętem, więc nie porównywałem dokładnie. Nie przypuszczałem że ubezpieczenie może nie obejmować tak podstawowej rzeczy jak holowanie.
    Dobrze że wybrałem naprawę bezgotówkową, inaczej pewno bym dopłacił połowę.
    Wracam do PZU
    Zaletytania polisa - wielka radość jeśli nic się nie przydarzy
    Wady- niesamowicie długi czas naprawy (wrzesień - maj)
    - komunikacja jak w czasach PRL - 2 tygodnie oczekiwania na list z odpowiedzią
    - zaniżanie wyceny przez odrzucanie wszelkich kosztów poza samą naprawą
    polisa kupiona w salonie wraz z nowym pojazdem
  • ~Tadeusz / 2016-12-05 13:05
    Przeszedłem do Compensy z PZU i za identyczną polisę zpłaciłem ok. 700 zł mniej. Na razie jestem zadowolony, ale jak jest naprawdę okaże się w razie szkody. Przy braniu składki wszyscy są mili
  • ~Kamyk / 2016-10-06 13:51
    Ocena: 2.67 / 5
    Miałem u nich tylko OC co zostało po poprzednim właścicielu, cena składki przy odnowieniu w innym towarzystwie dużo atrakcyjniejsza. Ale z tego co zauważyłem opinię mają najlepszą ze wszystkich tu towarzystw, także z chęcią bym zastanowił się nad wykupieniem u nich AC, ale zastanawia mnie trochę fakt czemu tylko jedna firma ma same pochwały?
    Wadycena polisy oc
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.64, ilość opinii: 330
Hestia
Ocena: 1.51, ilość opinii: 301
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 294
Generali
Ocena: 1.81, ilość opinii: 170
MTU
Ocena: 1.66, ilość opinii: 127
AXA
Ocena: 1.47, ilość opinii: 117
Flixbus
Ocena: 2.22, ilość opinii: 560
mBank
Ocena: 2.05, ilość opinii: 512
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 245
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 134
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 124
Virgin Mobile
Ocena: 2.57, ilość opinii: 86