Na stronie przechwałki że decyzja kredytowa szybka i przyjemna tymczasem realia są takie że już tydzień czekam na decyzję , co chwilę trzeba dosyłać jakieś dokumenty nie polecam
ZaletyBrak
WadySkomplikowana procedura
~Lukasz / 2023-01-13 22:28
Ocena: 2.00 / 5
Posiadam kredyt hipoteczny - najgorszy bank w jakim miałem kredyt. Warunki przy zawarciu umowy dobre, ale co z tego, jeśli raty pobierają wg własnego widzi mi się, a nie wg harmonogramu. Sprawa będzie zgłaszana do KNF i UKOIK
ZaletyNiskie oprocentowanie
WadyNie dotrzymywanie umowy
Niekompetencja obsługi
Głupota pracowników (ekspert od hipoteki na infolinii twierdzi, gdy oprocentowanie spada ton logigcznym jest, że rata rośnie...)
~MAŁGORZATA / 2021-10-04 15:24
Ocena: 2.00 / 5
Ten bank jest olbrzymim nieporozumieniem !!!!!!!!!!!!!!!!! ZABLOKOWANIE KONTA bo walczą z terroryzmem ! ŻADNEJ INFORMACJI O ZABLOKOWANIU,wpłaty do kontrahentów nie docierają, zdziwienie,ponowne płatności, nic nie dochodzi,telefon na infolinie - tak konto zablokowane, bo trzeba zaktualizować dane, aktualizacja była w roku ubiegłym w czerwcu ! cały Zarzad do banku, jedngo z członków brak,wszytko stoi i czeka ....a po wizycie nie wiadomo kiedy konto odlokują ! PO ,,CUDOWNEJ''OBSŁUDZE ŻEGNAM SIĘ Z TYM WSPANIAŁYM BANKIEM !
ZaletyBRAK !
~Mariusz / 2024-05-13 14:39
Ocena: 2.00 / 5
Polecono mi ten bank że ma dobro produkty głownie chodziło mi o Leasing na auto. Dwukrotnie rozmawiałem i prosiłem o przedstawienie ofert minął tydzień zero kontaktu. Jeśli to jest zaangażowanie i już na wstępie dbają tak o swych klientów to nie są godni polecenia i uwagi.
~Michał / 2021-05-28 17:08
Ocena: 2.00 / 5
Procedury w BNP Paribas to porażka... Reklamujecie się jako "bank zmieniającego się świata" a procedury i możliwość załatwienia czegokolwiek to średniowiecze jak nie gorzej. Nie mam nic osobiście do pracowników placówek we Wrocławiu czy pracowników infolinii jednej i drugiej, którzy są wyrozumiali i pomocni. Natomiast osoby które wymyśliły i odpowiadają za procedury pomiędzy komórkami, a zwłaszcza ze swoim produktem "Limit Odnawialny Allegro" powinna otrzymać antynobla albo być skierowana na jakieś doszkolenie z dbania o klientów i kontaktu posprzedażowego. Z BNP mam wspólne tylko to, że poprzez Allegro została mi założona karta kredytowa Limitu Odnawialnego. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie trudności stawiane przed klientem podczas wypowiadania umowy. Dla mnie abstrakcją jest, żeby pracownicy banku nie mogli nic wskórać ani tym bardziej wystawić dokumentu na dosłownie dwa zdania potwierdzającego widoczny dla każdego z pracowników status zamkniętego rachunku. A już chorym jest aby miesiąc po zamknięciu konta nie móc otrzymać jakiegokolwiek potwierdzenia albo chociaż kontaktu ze strony osób odpowiedzialnych za produkt Limit Odnawialny Allegro. Totalne zero - nikt nie dzwoni, nie pisze. Wciąż odbijam się od informacji, że są każdorazowo w placówce czy na infolinii głównej oraz Limitu Allegro wysyłane monity z ponagleniem w sprawie, ponieważ jestem związany terminem kredytu hipotecznego w innym banku. Z pewnością NIGDY nie skorzystam z jakichkolwiek produktów tego banku, skoro są problemy z przekazywaniem informacji i wyjściu na przeciw potrzebom klienta, tłumacząc się , że nie ma na niego (produkt czyt. Limit Allegro) wpływu, to co musi być z jakąkolwiek inną sprawą. Inne banki są w stanie od ręki podać klientowi potrzebne informacje lub pomóc, Limit Allegro rządzi się własnymi prawami. To może czas coś z tym zrobić? Przez dwa tygodnie od złożenia wniosku ze sztywnym okresem dwóch tygodni, nie odezwał się do mnie nikt, ciągle ja inicjuję kontakt na infolinii główniej czy limitu allegro. Porażka i średniowiecze, a mamy XXI wiek...
WadyUtrudnione wydłużone procedury, brak kontaktu, olewanie klientów
~mka / 2023-07-20 15:11
Ocena: 2.00 / 5
Zamknięty rachunek. Karta spłacona z nadwyżką, bo plus 10 zł za wpłatę gotówki w banku. Pracownik najpierw informuje, że zapłacę odsetki jeszcze za mc wypowiedzenia. Kiedy pytam od kiedy pobiera się odsetki za spłaconą kwotę, skoro okres rozliczeniowy się skończył, nowy już nie wejdzie bo splata, to nie rozumie co się do niego mówi. Przed samym wyjściem dowiaduje się ze faktycznie nie będzie żadnych odsetek. Umowa wypowiedziana 30 czerwca a bank pobiera opłatę za ubezpieczenie 20 lipca! do karty której nie ma, jest zlikwidowana nawet fizycznie i nie daje gwarancji ze się cos nie naliczy za lipiec? Każe mi się dzwonić i sprawdzać? To szczyt żeby klient nie mógł przyjść i pozbyć się koszmarnie niekorzystnego produktu tego banku. NIE POLECAM!!
~Olcia / 2023-08-15 09:15
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam tego banku non stop problemy z przelewami nawet wewnętrznymi.Jak dla mnie jeden z najgorsxych banków !!!
ZaletyŻanej
~Rufii / 2025-07-23 10:42
Ocena: 2.00 / 5
Porażka z założeniem konta " Konto otwarte dla Ciebie" przez aplikacje GO mobile, bardzo długo
Wyłudzanie danych
po czym przychodzi mail o negatywnej weryfikacji
Porażka i wyłudzanie danych !!!!!
~Słąwek / 2024-06-04 12:44
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia nie idzie dodzwonić sie na infolinie 30 minut czekania
Zaletyzero
Wadysame
~Syn / 2021-10-04 14:06
Ocena: 2.00 / 5
Paribas zablokował konto schorowanej emerytce, nie może wypłacić emerytury
za granicą gdzie się leczy. A reklamuje się jako przyjazny dla starszych osób.
Wadynieprzyjazny dla emerytów i seniorów
~ADAM / 2024-10-23 23:14
Ocena: 1.67 / 5
BANK ŚREDNIOWIECZNEGO ŚWIATA, CIĄGŁE AWARIE I PROBLEMY ŻEBY SIĘ ZALOGOWAĆ, BIUROKRACJA, STANOWCZO ODRADZAM
ZaletyOBSŁUGA STARA SIĘ BYĆ MIŁA
WadyCIĄGŁE AWARIE, ŻEBY WYDRUKOWAC KARTKĘ PAPIERU 3 PANIE MYŚLAŁY JAK OSZUKAC SYSTEM, PRACOWNICY BANKU WIDZĄ TO I UCIEKAJĄ JEST DUŻA ROTACJA, ŻENADA
~Alojzy Mucha / 2022-05-12 16:13
Ocena: 1.67 / 5
Oszukują klientów, nie mówią prawdy, nie potrafią rozwiązać prostych rzeczy. Mydlą oczy, że wszystko jest w porządku i już za chwilę będzie można korzystać z konta i środków (po blokadzie) a nic się oczywiście nie dzieje, konto dalej zablokowane. W Polsce to już standard, że zatrudniają ludzi niekompetentnych na wysokie i odpowiedzialne stanowiska a człowiek nie ma za co żyć i nikogo to nie obchodzi. Zero konkretów, terminów, a nawet jak jakiś termin obiecują, nie dotrzymują słowa. Żenada.
Zaletybrak
Wadyoszukiwanie ludzi
~Ama / 2024-03-04 11:09
Ocena: 1.67 / 5
Obsługa klienta w Toruniu to kpina. Kolejka do kasy 9 osób, otwarte jedno stanowisko. Tak jest bardzo często.
ZaletyBrak
WadyChyba klienci przeszkadzają pracownikom w pracy
~Darek / 2023-12-09 12:04
Ocena: 1.67 / 5
Porażka! Chciałem wziąć mały kredyt. Zadzwonili z propozycją, poinformowali, jakie dokumenty będą potrzebne. Umówiłem się w oddziale banku z dokumentami. Okazało się, ze to za mało i potrzebują następnych. Dostarczyłem. Okazało się, ze jest ich za dużo i nie dają rady ich skopiować! Cyrk! Po kilkugodzinnym oczekiwaniu decyzja odmowna! Zmarnowany czas i paliwo! Odradzam!!!
ZaletyMiła obsługa - jak wszędzie.
WadyBrak poszanowania dla czasu klienta i wątpliwa wiarygodność oferty.
~darom / 2023-10-18 14:41
Ocena: 1.67 / 5
Totalna biurokracja. Otwarcie konta przez aplikację to porażka. Po dwóch dniach zrezygnowałem z otwarcia konta.
ZaletyBrak
~DM / 2025-08-14 14:12
Ocena: 1.67 / 5
Obsluga kredytu hipotecznego to jest dramat.
Odbijanie sie od konsultanta do konsultanta bo zrezygnowali z opiekuna kredytu
Nie ma placowek obslugujacych kredyty hipoteczne a na spotkanie online oczekuje sie ponad tydzien…
Zalatwienie prostej sprawy trwa tygodniami
ZaletyZadnych
WadyBrak opiekuna kredytu
Brak odpowiedzi infolinii
Dlugi czas oczekiwania na spotkanie online
Brak planowek obslugujacych kredyt hipoteczny
~Dorota / 2024-08-08 21:41
Ocena: 1.67 / 5
Jestem wieloletnią klientką banku. Ostatnio poświęciłam cały urlop na spłatę całkowitą kredytu hipotecznego. Na początku 2 tygodnie temu, spawili mojego męża z banku aby załatwił to sobie przez bankowość elektroniczną. Obecnie po raz drugi odrzucili mój wniosek. Nie informują o niczym klienta. Jak czegoś nie wiedzą na czacie, to się odlączają. Zero dobrej woli. Uciekam z tego miejsca.
ZaletyKultura rozmowy.
WadyIgnorancja rozpoznawana po czynach, czyli nie załatwionej sprawy.
~eldor397 / 2023-07-04 11:45
Ocena: 1.67 / 5
chciałem złożyć reklamacje przez bankowość internetową- odesłali do oddziału, w oddziale doradca na urlopie i nikt go nie zastepuje
Zaletybrak
Wadyjakość obsługi na dnie, nawet nie mozna zlozyc reklamacji
~Eliza / 2023-05-31 15:52
Ocena: 1.67 / 5
Totalna porażka! Mój rachunek został zablokowany przez nieuaktualnienie danych osobowych, już zaczął się trzeci miesiąc jak konto zablokowane mimo, że odrazu poszłam do oddziału z kompletem potrzebnych dokumentów. Półtorej miesiąca czekania były stracone, ponieważ po tym czasie dostałam telefon z informacją, że ankieta na odblokowanie konta powinna była inaczej wyglądać, o czym pracownicy nie wiedzieli!!! Jestem w szoku, przychodzę z małym dzieckiem do banku co tydzień, bo tylko wtedy jak przychodzę zaczynają coś robić. Obsługa to totalna porażka, pan Jakub Tucner, który za każdym razem mówi, że zadzwoni i nigdy nie dzwonił. Pani Wioletta Gutowska która jest menedżerem do spraw jakości i relacji z klientami, mówiła że osobiście będzie pilnować tej sprawy, a tak naprawdę nikt nic w tek sprawie nie robi. Gdybym nie przychodziłam to ciekawe ile dłużej to by się ciągnęło. Nikt nic nie może zrobić, zostałam odcięta od swoich środków na ponad dwa miesiąca przez taki powód i wciąż jest ząbkowane, mam niezapłacone rachunki i małe dziecko. Wstyd!!!!!!
ZaletyNie ma
WadyObsługa, oszustwo
~Henio / 2024-07-02 11:04
Ocena: 1.67 / 5
Aplikacja mobilna nie działa poprawnie, oferta śmiechu warta