Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 518 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robeet / 2020-02-23 10:17
    Ocena: 4.00 / 5
    Uważam że interfejs jest ok ,
    Kontakt przez niego ok ,
    Mam wrażenie że opinie opierają się na braku kontaktu z konsultantami ale wystarczy czytać ze zrozumieniem !!!
    ZaletyJasna obsługa interfejsu
    WadyNa razie nie ma
  • ~M / 2023-08-18 16:17
    Ocena: 3.67 / 5
    Bezczelność infolinii ,stos dokumentów dla zwiększenia limit ROR ,Staly klient nie ma żadnych profitów ,nagabywanie i inwigilacja konta prywatnego ,
  • ~Daniel / 2022-05-03 09:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem nowym klientem od paru dni banku i bardzo mnie zszokowało, że przelew zrobiony około godziny 21 a z konta nie zeszło trzeba czekać do następnego dnia roboczego. Tak więc robiąc kilka przelewów trzeba siedzieć z kalkulatorem i liczyć ile pieniędzy zostało bo tylko do godziny 20 tego samego dnia z konta zejdzie... Bardzo nie miło nie rozumiem tego jak na razie Santander jest góra nad tym bankiem.
    ZaletyOdnośnie tej opcji żadnych.
    WadyJak wyżej tragedia w godzinach wieczornych. I barak w aplikacji wybrania opcji przelewu czy natychmiastowy czy zwykły. Wybierany jest automatycznie .
  • ~Wroclawianka / 2021-09-27 10:47
    Ocena: 3.33 / 5
    Zgadzam się z opiniami tutaj zamieszczonymi. Też mam problemem z odblokowanie konta.zablokowane już od 18 dni. Jedyna odpowiedź z banku,że trzeba czekać w kolejce, gdyż duża jest liczba oczekujących na potwierdzenie danych osobowych. Jakiś absurd! Przychodzi się do banku z dowodem tożsamości, żeby potwierdzić dane osobowe i okazuje się, że to nie wystarczy ?! Ale przy zakładaniu konta, to dowód już wystarczy i nie trzeba czekać tygodniami. Konto zablokowane i nie wiadomo kiedy odblokują, a człowiek ma zamrożone środki i nie może zrobić opłat. Nie każdy przecież ma gotówkę w domu. Jutro założę konto w innym banku a w BGŻ złożę wymówienie. Żenada...
    ZaletyMiła obsługa w banku stacjonarnym.
    WadyBlokowanie konta
  • ~Jarek / 2025-01-17 11:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Kiedyś Bank z Najlepszą ofertą dla konta za 0,obecnie aby nie placic za konto trzeba logowac sie raz w miesiącu przez internet.Dla osob starszych ktore nie sa internetowe,przenosimy w rodzinie konta do PKO BP.Osobiscie tez uciekłem z BNP do PKO BP gdzie mam dodatkowo blika zbliżeniowego bez opłat,i bezpłatne wypłaty blik ze wszystkich bankomatów w Polsce.
    ZaletyObsluga w Placówkach banku
    WadyBez dostepu do internetu trzeba placic za konto,brak blika zbliżeniowego,platne wypłaty blik z innych bankomatów,PKo BP wygrywa bezdyskusyjnie
  • ~klient / 2023-08-24 10:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie życiowy, nie przyjazny, tragedia bank. Zmieniłem pracę i chciałem zmienić datę spłaty raty kredytu konsumenckiego, w 2023 roku w tym banku nie da się tego zrobić bez "pakietu usług bankowych". Okej - w Milenium trzeba 50 zł z poziomu aplikacji zapłacić za to samo, spoko, nie ma problemu. A tutaj? Tutaj trzeba wliczyć to do raty kredytu, co jest śmiechem na sali i mistrzowską lichwą.

    Uciekać jak najdalej, ostatni kredyt u tych Państwa.
  • ~Strix / 2024-06-03 17:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Jesteśmy z żoną juz od kilkunastu lat posiadaczami konta w BNP, jednak obsługa klienta to jest jakiś żart. Po przybyciu do banku i checi zalozenia dodatkowych rachunkow zostalismy zaproszeni do pokoju gdzie czekalismy ponad pół godziny, aż pracownik się pojawił, przy próbie dodzwonienia się do doradcy który jest niby opiekunem i wysyła smsami propozycje kredytów i żeby sie z nim kontaktować, pół dnia odrzuca połączenia telefoniczne gdy chcemy sie umówić na spotkanie - i nie umówiliśmy się.
    ZaletyBrak problemów z płatnościami czy aplikacją mobilną / stroną internetową
    WadyZero poszanowania czasu klientów, nie odbieranie połączeń telefonicznych.
  • ~Zadwiedziony / 2021-10-10 21:36
    Ocena: 3.00 / 5
    A może oni stracili płynność i upadają ?! Też mam zablokowane konto od 3 tygodni i te same gadki słyszę na infolini … że kolejka, że dane wprowadzają itp …. Chyba trzeba stąd uciekać jak najszybciej ! Jutro idę do banku i kończę przygodę . Kiedyś u Raiffeisen to zupełnie inny standard był !!!
  • ~Andrzej / 2022-07-17 01:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Zrobiłem błąd przenosząc 3 lata temu konto do BNP Paribas. Przekonałem się o tym w ubiegłym tygodniu, kiedy zablokowano nam bez uprzedzenia konto firmowe. Ni z tąd ni z owąd wymyślono jakąś aktualizację danych do konta. Nic się nie zmieniło, ale chcieli mieć wszystko nie starsze jak 3 m-ce. Poza tym, że stawiliśmy się w pełnym składzie zarządu i uzupełniliśmy żądane dokumenty ale okazało się, że jeszcze jakiegoś zabrakło. To było powodem zablokowania konta i to na początku miesiąca, gdzie są terminowe płatności. Kilkakrotnie wprowadzane przelewy były odrzucane. Zglosiłem się do banku o wyjaśnienie tej sytuacji, otrzymałem odpowiedź, że to Centrala banku bez wiedzy Oddziału tak zrobiła. Pomimo pisemnego zapewnienia, że żądany dokument zostanie w najbliższych dniach dostarczony, bezduszni pracownicy banku nie wyrazili zgody na wykonanie terminowych przelewów, które naraziły nas na odsetki karne i utratę wiarygodności u kontrachetów. Nie rozumiem jak można bez ograniczeń obracać nioprocentowanymi pieniędzmi klienta i jednocześnie narażać go na koszty w postaci karnych odsetek i utratę wiarygodności z tak błachego powodu. Czy kierownictwo Centrali banku nie widzi tego, że przy tak restrykcyjnej procedurze nie pozyska nowych klientów a także może stracić obecnych?. M mojej sytuacji nie wykluczam zmiany banku.
    ZaletyBrak
    WadyRestrykcyjne procedury
  • ~ANNA / 2021-11-30 18:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Założyłam konto otwarte na Ciebie, nie byłam w stanie spełnić wymagań, które gwarantują otrzymanie premii ponieważ bank nie przesłał mi karty do bankomatu. Pomimo mojej interwencji i oczekiwania na kartę kolejnych dwóch tygodni, nadal jej nie otrzymałam. Nie wiem po co się reklamują jeżeli potem ignorują klientów. Straciłam tylko czas na założenie konta i rozmowę z panią na chacie a teraz jeszcze muszę stracić czas na likwidację tego nieudanego konta. Nie wiem dlaczego piszą, że są bankiem najlepszym, według mnie najgorszym.
    Anna
    ZaletyFajna promocja konta
    WadyNie mogłam z niej skorzystać z winy banku, po co zachęcać i nie spełniać obietnic????
  • ~Anna / 2022-05-24 17:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank który nie ma numeru telefonu stacjonarnego do oddziału tylko trzeba dzwonić za pośrednictwem infolinii do Warszawy! Przecież to jest chore żeby do oddziału w Dębicy dzwonić za pośrednictwem Warszawy! W dodatku nie ma szans na rozmowę z konsultantem z infolinii. Najpierw wysłuchasz komunikaty co masz nacisnąć i to wszystko w wersji polsko-angielsko-ukrainskiej.Straciłam cierpliwość po kilkunastu próbach!!!! Współczuję osobom zatrudnionym w oddziale w banku bo nie mają na to wplywu to centrala tak zadecydowała.
  • ~GG / 2023-03-20 16:17
    Ocena: 2.67 / 5
    OBSŁUGA KLIIENTA MASAKRA PANIE JAKBY PRACOWAŁY ZA KARE W TYM BANKU , BANK NIE PRZYJMUJE BILONU W EURO ŻENADA A KIEDYS ŚWIETNY BANK
  • ~MirR / 2021-07-05 16:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Mamy (m.in.) w BNP Paribas konto firmowe dla którego bankowość online i/lub aplikacja online średnio raz na dwa tygodnie nie działa, uniemożliwiając płynne działanie firmy. Opiekun BNP rozkłada ręcę - wie, że są problemy, ale nie może nic zrobić. W żadnym innym banku, gdzie mamy konta, nie ma tak częstych awarii.
    WadyBankowość internetowa i aplikacja mają awarie średnio raz na dwa tygodnie.
  • ~Piotr / 2022-09-20 16:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Żenujące. Spłaciłem kredyt przed czasem. Zamknęli kredyt w aplikacji i naliczyli sobie 28 groszy nie wiadomo za co. Nie wiadomo też, gdzie te pieniądze wpłacić.

    Zrobili beż żadnej konsultacji negatywny wpis w BIK.

    Wyjaśnię sprawę i zamykam tam konto, bo to jest poziom komuchów.
  • ~Piotr / 2023-10-24 11:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Ścigali mnie za brak opłaty za zrezygnowanie z karty kredytowej, 25 zł. Trochę takie średniowieczne podejście do klienta, brać kasę za takie coś. Na pewno nie będę polecał tego banku ludziom, może jeszcze wydoję ich na jakieś promocje...
  • ~Jacek Tomasz / 2024-10-05 18:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Wyprowadzono z mojego konta pieniądze systemem Token, o którego istnieniu nie miałem pojęcia. Wystarczyło że ktoś zobaczył obie strony karty w Euro i założono coś co nazywa się TOKEN i z konta bez mojej wiedzy czy jakiegokolwiek z mojej strony potwierdzenia wyprowadzono pieniądze. Bank odmówił podania na czyje konto pieniądze zostały przelane i proponując żebym poszedł na policję a wtedy obiecują kooperację. Cała korespondencja z bankiem była na infantylnym z ich strony poziomie.
    GORĄCO ODRADZAM TRZYMANIA PIENIĘDZY W TYM BANKU!!!!
    Podczas rutynowego sprawdzania konta biznesowego, po potwierdzeniu pisemnie, że wszystkie żądane dokumenty zostały im dostarczone, konto biznesowe zostało zamknięte na dwa tygodnie. Po awanturach telefonicznych bez słowa przepraszam konto zaczęło wreszcie działać. Miesiąc temu przelew większej sumy z konta okazał się niemożliwy bo pracownik nie miał uprawnień a poza tym było po 12 w południ (HIC!!!!). TAK SIĘ PROWADZI INTERESY W TYM BANKU. To nie bank to katastrofa.
  • ~19 wiek / 2022-07-04 17:37
    Ocena: 2.33 / 5
    BNP Paribas zachęca do założenia konta atrakcyjną ofertą promocyjną. Wszystko poszłoby gładko gdyby nie parę drobnych niedociągnięć:
    -Link, który bank wysyła na adres email w celu otwarcia konta nie działa w przeglądarce firefox
    -Podczas otwierania konta przez aplikację, w dwóch momentach wymagany jest kod sms, który bank wysyła w celu weryfikacji - za pierwszy razem, na samym początku składania wniosku, kod zaczytuje się sam bez problemu; Za drugim razem, kiedy trzeba wpisać kod w celu sfinalizowania umowy, kod się nie zaczytuje do aplikacji z nieznanego mi powodu, a po wyjściu do wiadomości aplikacja resetuje się i cały proces trzeba zacząć od początku
    Oferta bardzo atrakcyjna, ale wykonanie i zaplecze techniczne - dramat. Szczerze polecam osobom z dużą cierpliwością, najlepiej po wypiciu naparu z melisy :)
  • ~Aga / 2022-04-07 23:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Wieloletni klient

    Mieszkam za granica i moj dowod wygasl.
    Bank nie uznaje paszportu, masakra -dokument wydany przez urzad Polski jako dowod tozsamosci!
    Natomiast uznaje paszport jak jestes obcokrwajowcem, czyli DUSKRYMINUJE!
    Wady-paszport jest dowodem tozsamosci! jak mozna nie uznac cos co rzad uznaje!
    -mega niskie oprocentowanie kont oszczednosciowych
    -obsluga telefoniczna nie chce polaczyc z managerstwem
  • ~Alfredo / 2018-04-26 20:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Pani w oddziale maksymalnie niezorientowana. Na jedno proste zapytanie czekałam długo na dpowiedź, ktora zresztą niczego nie wyjaśniła. Wymagało to 3 wizyt w banku. Sprawa wyjaśniła się sama (podwójnie naliczone odsetki) po miesiącu bank sam dokonał zwrotu. Sama strona już bardziej zagmatwana nie mogła być. Itd....
    ZaletyNa razie nie ma.
    WadyFatalna obsługa, wysokie koszty np. przelewów z kredytówki, nie czytelna strona Pl@net, inne koszty kredytu na miejscu niż te z reklam. Długi czas oczekiwania na połączenie z płatną infolinią.
  • ~ANDRZEJ / 2022-03-06 16:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Prowadza kreatywna ksiegowosc,jak zwrocisz sie do oddzialu to ucza cie jak zalatwic to w aplikacji.a nie daj boze coos reklamować. katastrofa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1528
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 835
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971