Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Bank Pocztowy opinie

Ocena na podstawie 139 opinii

1.74 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AmKA / 2023-10-11 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pocztowy robi sobie już po raz kolejny ŻARTY!
    Loguję się, wpisuję wszystko poprawnie, a system zamiast mnie połączyć i zalogować : wpisałeś niepoprawne dane, ponów.... wpisuję ponownie - to samo - po 3 razie konto się blokuje. Czyżby mieli problemy z wypłatą pieniędzy?! A może mają jakąś awarię, czy przerwę techniczną?! To żenujące, to już 3 raz od kiedy mam konto w tym BEZNADZIEJNYM BANKU! W dodatku podwyższyli opłaty i konto zawsze darmowe jest droższe przy wypłacie niż w innych bankach. Rezygnuję z tego banku już wkrótce!
    NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadywszystko, co tylko możliwe, w tym wycofywanie produktów (np. konto zawsze darmowe) i inne, co chwilę podwyżki...
  • ~aneta / 2023-01-18 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka ściema. Kontakt z nimi trudny. Od kilku miesięcy próbuję rozwiązać konto, oczywiście nie da się online ani skanem, więc biegam na pocztę wysyłając papiery, a oni non stop odpisuję, że mój podpis jest niezgodny z tym na umowie - dodam, że na koniec dodaję podpisy czytelny oraz nieczytelni, tak czy inaczej odpisują to samo. To już jest nękanie. Mam ogromną ochotę podać ich do sądu, ale niestety na to też trzeba mieć czas. Jedna wielka beznadzieja.
    WadySame.
  • ~Anna / 2022-07-27 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta telefoniczna trwa latami - zwykłe sprawdzenie i odblokowanie karty trwało 30min. telefon w każdej sprawie urasta do rangi wielkiego skomplikowanego problemu.

    Aplikacja internetowa - totalnie nieintuicyjna, wielokrotnie się zacina.

  • ~asa / 2021-11-06 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY SYF Z JAKIM MIAŁAM DOCZYNIENIA. WCHODZĘ DZIŚ NA SWÓJ RACHUNEK, A TAM W HISTORII WIDZĘ ŻE BANK POBRAŁ Z MOJEGO RACHUNKU PIENIĄDZE NA SPŁATĘ CZYJEJŚ KARTY KREDYTOWEJ- W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI....DZIŚ NIE MAM SZANS NA WYJAŚNIENI SPRAWY-SOBOTA WIECZÓR. W PONIEDZIAŁEK REZYGNUJE Z USŁUG TEGO PSEUDO BANKU
    ZaletyBRAK
    WadyTOTALNY PIE.....K
  • ~Benek / 2022-04-06 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia służy do tego by uniemożliwić kontakt z klientem. Nikt nie odbiera, wiszę po kilkanaście minut! :/ Mogliby dać "Jesteś... 14... w kolejce oczekujących" to choć widziałbym ile mam czekać. Albo wprost z aplikacji połączenie zdefiniowane już pode mnie jako określonego klienta. Ale gdzie! Czego ja chcę? Tu jest wciąż miniona epoka!
  • ~BK / 2023-08-18 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Po otrzymaniu przelewu 40 tys, zablokowali konto, że zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz terroryzmu, konto zablokowane od 48 godzin, i cały czas telefony o wyjaśnienia. Jedna wielka porażka. Nikomu nie polecę. Jak tylko odzyskam pieniądze, napewno zrezygnuję z tego banku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~córka possiadacza konta bankowego / 2023-09-13 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed założeniem konta w Banku Pocztowym. Moja mama założyła konto kilkanaście lat temu, obecnie ma 96 lat, przebywa w domu pomocy społecznej i już trzy razy wysyłałam mamie pismo o zamknięcie konta. Niestety bank za każdym razem odmawia zamknięcia konta twierdząc, że podpis mamy się zmienił i nie jest identyczny jak przy zakładaniu konta. Wiadomo, że wraz z wiekiem stan zdrowia się pogarsza to i zmienia się podpis. Bank jednak jest nie ugięty, konto mamy jest puste a ja muszę opłacać co miesiąc 18,68 zł. za prowadzenie konta. Ostatnio mama (na trzeci już wysłany wniosek o zamknięcie konta) otrzymała pismo z banku, że powinna udać się do banku i tam osobiście zamknąć konto (mama jest w DPS i nie wychodzi) lub wystąpić do sądu z powództwa cywilnego.
    Zaletybrak
    Wadybrak empatii, nastawienie banku na zysk
  • ~daniel / 2022-05-31 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank ever. aplikacja po 10 latach za innymi. weszław 2021 r !!! gdzie reszta banków miała już w 2000 r
    aplikacja dalej nie ma płatności blik na nr telefonu w 2022 r !
    obsługa - rosjanki i ukrainki gdzie czekasz 30 min na połączenie a potem ona cie nie rozumie... tragedia.
    wypłata z kazdego bankomatu bez względu na rodzaj konta płatne.
    obsługa - rodem z PKO i poczty polskiej - siedzą baby 100 lat do emerytury i możesz tłumaczyć, a oni swoje. NIE POLECAM !!!!!!
    Zaletynie ma zalet
    Wadynajgorszy bank ever. aplikacja po 10 latach za innymi. weszław 2021 r !!! gdzie reszta banków miała już w 2000 r
    aplikacja dalej nie ma płatności blik na nr telefonu w 2022 r !
    obsługa - rosjanki i ukrainki gdzie czekasz 30 min na połączenie a potem ona cie nie rozumie... tragedia.
    wypłata z kazdego bankomatu bez względu na rodzaj konta płatne.
    obsługa - rodem z PKO i poczty polskiej - siedzą baby 100 lat do emerytury i możesz tłumaczyć, a oni swoje. NIE POLECAM !!!!!!
  • ~Dawid / 2023-10-14 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam co uszytkownicy piszą blokują blik i konto i blokują środki na koncie że nie można nikomu robić przelewu uwaga uważać na konto pocztowe nawet nie zakładać konta to oszuści złodzieje ludzkiej krzywdy lepiej wybrac inny bank co nie ma tak z głową jak bank pocztowy nie polecam nawet na jedną gwiazdkę nie zasługuje
    ZaletyMinus
    WadyMinus
  • ~Dorota / 2023-07-26 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś byłam zadowolona. Teraz niestety jest po prostu źle. Proste sprawy, które w innych bankach (sprawdzałam) można załatwić online - u nich trzeba osobiście w placówce, których mało co zostało. Teraz straszą blokadą konta, bo w systemie nie mają daty wydania dokumentu tożsamości - czyli rozumiem, że ktoś nie wpisałam, a teraz ja mam to "odkręcać" - oczywiście osobiście. Nie polecam. Mnie zachęcili do zmiany y banku.
  • ~Ed / 2023-05-09 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank w jakim byłemTo jest masakra!..... Jak najdalej stąd.
  • ~EM / 2024-03-08 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Bardzo nieuprzejmą obsługa infolinii. W placówkach pocztowych w ogóle się nie znają i nie potrafią nawet wygenerować hasła do aplikacji. Odsylaja na infolinię. Tam bardzo nieprzychylną obsługa dla starszych osób, nierozumiejaca że osoba 80 letnia potrzebuje wsparcia kogoś młodszego z rodziny, tylko się upierali ze mama ma rozmawiac sama- w rezultacie niewiele zrozumiała.
  • ~Emil / 2023-08-02 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Tragedia aaa. Same wady. Niech was szlag.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Emilia / 2023-07-13 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim się spotkałam. Założyć konto jest bardzo łatwo, ale je zamknąć - graniczy z cudem. Panie z poczty nie wiedzą dlaczego konto jest nadal czynne i odsyłają na infolinię, a Ci z infolinii odsyłają na pocztę, bo nie mają uprawnień żeby cokolwiek sprawdzić. I koło się zamyka. Wysyłam już czwarty wniosek o zamknięcie konta, a odpowiedzi zwrotnej brak. Za to bank pobiera prowizję 8 zł co miesiąc. Czysty zysk…
    (Daję jedną gwiazdkę bo mniej się nie da )
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie z możliwych
  • ~Emilian / 2023-07-13 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ten to tragedia. Właśnie tydzień temu US zwrócił mi pieniądze a to coś mnie z nich okradło. Tak, mam komornika. Przez 3 miesiące nie było żadnych uznań. Nie uwzględnił kwoty wolnej od zajęć. Sprawa u Rzecznika finansowego. O reszcie koszmaru jaki przeszedłem z tym bankiem nie wspomnę. Umowa wypowiedziana. Trzymajcie się z daleka od oszustów. Kompletny brak kompetencji na infolinii.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo pisania.
  • ~Enzo / 2023-05-17 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to wielkie nieporozumienie dodzwonić się na dzieło obsługi graniczy z cudem w ciągu miesiąca blokują dwa razy aplikacje mobilną a żeby odblokować trzeba spędzić na telefonie około półtorej godziny
    ZaletyPotrafi zdenerwować Bank
    WadyPotrafi podnieść ciśnienie
  • ~Er Jot / 2023-04-29 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak reakcji banku na kilkakrotne zgłaszanie awarii jednej z funkcji (wniosek o kredyt) zarówno w aplikacji jak i w logowaniu intenetowym . Awaria trwa od listopada 2022,zgłaszana od 13.02.2023 , do dziś cisza-11.04.2023. To jest chyba jedyny bank, któremu nie zależy na zysku ale też na kliencie.
    Edit: 29.04.2023 nadal brak reakcji banku
    1
    WadyKompletny brak kontaktu z bankiem
  • ~Eva / 2020-11-16 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pocztowy to jest chyba najgorszy Bank Jaki moze byc,nie da sie opisac!Ile czasu i nerwow kosztuje odblokowanie konta internetowej bankowosci to jest horror.Absolutnie nie polecam!!!
    Zaletyewajanek92@gmail.com
    Wadyewajanek92@gmail.com
  • ~Ewa / 2021-07-28 08:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki istniał. Aplikacja bardzo trudna, logowanie bardzo trudne. 3 razy źle wpiszesz haslo to ci blokują konto xd I trzeba osobiście się stawiać żeby je odblokować. Spóźnisz się kilka dni że spłata raty to odzywają się do Ciebie jak do śmiecia, wulgarne. Straszą że nalicza odsetki (2zl :D). Szkoda czasu
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by pisać
  • ~ewa / 2023-06-20 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Marzena Kur doradca z BP chamska baba nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803