Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Bank Pocztowy opinie

Ocena na podstawie 139 opinii

1.74 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~misiek / 2022-02-03 20:36
    Ocena: 1.67 / 5
    porazka porażka porażk porazka i pierd... ten bank
    Zaletybrak
    Wadybardzo kurła wiele
  • ~Noname / 2021-01-27 00:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank tragedia! Odblokowanie bankowości internetowej graniczy z cudem. 4 miesiące temu zamknęłam konto, a do tej pory rosną na nim prowizje... ŻARTY PO PROSTU! Mało kompetentni pracownicy i sama idea baku chyba najkorzystniejsza jest dla emerytów. Nie polecam!
  • ~npnk / 2023-02-19 19:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Już po. Wiele lat miałem tam konto, nie tyle z zadowolenia, co z przyzwyczajenia. Jednak 2 tygodnie temu przerośli sami siebie gdy znienacka zablokowali mi kartę płatniczą i środki na rachunku firmowym, gdyż (jak się dzięki życzliwej osoby, a nie pracowników infolinii, bo ci są do przegnania na 4 wiatry) nie podałem numeru nowego dowodu osobistego. Tyle, że zmiana dokumentu była równo 10 miesięcy wcześniej i tyle czasu brak danych nikomu nie przeszkadzał. Jeszcze gorzej, powiedziano mi, że ktoś do mnie dzwonił w tej sprawie, raz, ale nie odebrałem telefonu czyli odmówiłem rozmowy. Tyle, że oni z info dzwonią jedynie po to by próbować wlepić kredyt. Dezinfolinia traktowała mnie nie jak petenta ale jak pętaka. Aby coś się wywiedzieć trzeba było prowadzić pracownika za rękę, podpowiadać mu co ma zrobić. Pełna niekompetencja. Gorzej - telefony do placówki terenowej okazały się nieaktualne. Wszystko robione na odczepne. Niszowy bank demonstracyjnie niedbający o klientów.
    Zaletyjedyna to ewentualna możliwość załatwienia czegoś na wytypowanych pocztach
    WadyDezinfolinia, dezinfolinia, dezinfolinia, bo infolinii tam brak.
  • ~Robert / 2023-10-15 21:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszukują klientów na realizacji przelewów. W tej chwili to chyba jedyny bank w którym realizacja przelewu trwa 24 godz. I robią to specjalnie, przy okazji pewnie zarabiają na tym. Mało intuicyjne menu.
    ZaletyCiężko znaleźć.
    WadySpecjalnie przedłużają realizacje przelewów, mało intuicyjne menu
  • ~Adam / 2021-12-15 23:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Poprzednia strona była faktycznie b. słaba ale nowa(może oprócz historii) jest jeszcze gorsza. Ostatnio nawet podatku nie mogłem zapłacić bo REGON nie pasowała który od 20 lat się nie zmienił
  • ~Agnieszka / 2021-11-08 19:05
    Ocena: 1.33 / 5
    zablokowałam sobie konto - infolinia - po 20 minutach czekania na rozmowę z konsultantem zrezygnowałam .


  • ~Antoś / 2022-02-23 09:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu trzymać swoich oszczędności w tej instytucji zero zabezpieczeń okradają ludzi a bank nie robi sobie z tym nic kompletnie w banku pracują konfidenci którzy podpowiadają złodzieją kiedy i komu kończą się lokaty tak jak w moim przypadku okradają nawet podsycając linka w weekendy w mionencie prac serwisowych my jako klienci nie jesteśmy w stanie zrobić nic dopiero po upływie czasu serwisowego jesteśmy w stanie zareagować ale już jest za puzno po złożeniu reklamacji zostajemy odesłani z kwitkiem a bank nie reaguje wcale nie blokuje nic jak w innych bankach tak w skrócie opisuje mój przypadek zostałem okradziony a bank nie zrobił nic to jest przypadek nie pierwszy skąd dobre opinie nie wiem pozdrawiam pomagam wszystkim podjąć dobrą decyzje i zastanowić się nad. Wyborem banku w pocztowym nie trzymał bym nawet złotówki na szczęście nie zdążyli wyczyścić mi do zera konta nie spałem o godzinie końcowej serwisu 24 w niedziele a w tym czasie przez moje konto były robione wpłaty z dziwnych kont przelewy i wyplaty blikiem ostrzegam wszystkich i nie chodzi o linki podesłane w takich przypadkach banki innych instytucji blokują konta bezpośrednio i dopiero po zgłoszeniu na policję można swobodnie wejść na swoje konto i zalogować się w tym przypadku nie stało się nic a z banku zadzwonili do mnie dopiero po upływie czterech dni jak było już po wszystkim jak będziecie mieli taki przypadek dzwońcie nagrywacie się i blokujecie wpływy i wypływy z tegoż banku a nie karty to i tak nie działa bank pozwala złodzieją operować na waszych kontach bez waszej zgody czy esemesach potwierdzających wpłaty lub wyplaty z waszych kąt pozdrawiam Antoś
    ZaletyBrak
    WadyDużo by wymieniał
  • ~Bombli69 / 2022-08-22 10:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie można się dodzwonić na infolinię. Od 9 rano przez godzinę słuchałam komunikatu "wszystkie linie są zajęte". Na czacie odsyłają na infolinię lub odpowiadają ogólnikowo.
    Pismo dotyczące zamknięcia konta wysłane ponad 1.5 miesiąca temu. Nic się nie zmieniło poza tym, że już dwukrotnie ściągnięto z konta opłatę za zamknięcie konta.
    Aplikacja mobilna nieintuicyjna za to opcja wzięcia kredytu na pół ekranu.
    Kompetencje osób w placówkach pocztowych dotyczące operacji bankowych na nikłym poziomie. Za trzecim podejściem udało mi się założyć profil zaufany. W dwóch poprzednich niby Pani ma taką możliwość ale nie wie jak i poleca podejść do innej najbliższej placówki.

    Nic tylko uciekać do konkurencji :)
    ZaletyBRAK
    WadyJ.W.
  • ~Czarna / 2021-07-24 00:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank to kompletne DNO!!! nie polecam, karta przyszła mi po prawie miesiącu i potem osobno jeszcze pin. Odblokowanie konta internetowego to dramat!!! Infolinia porażka!!!
    Zrezygnowałam bardzo szybko. Teraz tylko mi przesyłają co rusz jakieś ulotki o banku i kredytach żeby wziąć. Ale nigdy w życiu!!!
    Ponadto na poczcie też z obsługi osoby mało wyszkolone i nie umiały mi doradzić co mam zrobić i jak odblokować!!!
    Inna kwestia- to brak prywatności przy zakładaniu konta na poczcie, stałem z dobre pół godz. A w banku normalnie człowiek siedzi i wszystko odbywa się dyskretnie.NIE POLECAM.

    Zaletybrak
    WadyBylejakosc obsługi ( przy okienku pocztowym na stojąco z 30min conajmniej trzeba odczekac)
    Brak dyskrecji i prywatności
    Duże prowizję (wcale nie jest darmowe)

  • ~Danuta / 2022-05-20 16:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Przy przelewie do innego banku ,poza SMS i potwierdzenie codem, połączono sie ze mną telefonicznie,po wielu pytaniach, powinnam podac PIN telefoniczny, ktorego niem ,pouczono mnie ,ze go dastane, potem muszę utworzyc haslo ,potem otrzymym znow PIn itd, miałam już tego dosyc, w sumie nie wykonano mojego pilnego przelewu,KOSZMAR, Zlikwiduje to konto w Banku Pocztowym, tego nie w żadnym banku, to są szykany. Wuumie nie załatwiam pilnej transakcji.
    Nigdy wiecej BANK POCZTOWY, nie chca wykonać przelewów na większą sumę.
    ZaletyJakie "ZALETY" to KOSZMAR i SZYKANY
    WadySame wady, ,trudnosci w realizacji przlewow, konto darmowe to klamstwo, biorą za kartętrzeba co miesiac płacić 300,00 zl kartą inaczj darmowe nie jest darmowe, a infolinia, to dla robienie z ludzi idiotow.,
  • ~Janmach / 2023-12-13 11:20
    Ocena: 1.33 / 5
    ..... cóż teraz widzę ,że przed założeniem konta w pocztowy24 mogłem przyjść tu poczytać komentarze.
    Jestem ofiarą dokładnie takich samych praktyk jak tu są opisane.
    Wczoraj przelew Elixir do rodziców, przelewu nie ma do dziś, pieniędzy na moim koncie też.
    Wczoraj drugi przelew, przelew blik na telefon , tak jak elixir powinien być natychmiast u odbiorcy. Nie ma do dziś. :(
    Nie mam tych przelewów nawet w historii.
    Nie ma ich w zaplanowanych a więc świadczy to ,że ten bank to prawdopodobnie mafia finansowa.

    :/

    Jak tylko moje przelewy dojdą do odbiorców, zamykam to konto.
    ZaletyŻadnych nie odczułem niestety....
    WadyPrzelewy natychmiastowe elixir nie dochodzą do odbiorców. Przelewy blik na telefon też nie dochodzą. Ale pieniądze z konta znikają. Niespotykana dotąd dla mnie praktyka
  • ~klientka / 2021-02-27 13:59
    Ocena: 1.33 / 5
    parodia banku,z byle sprawą trzeba biegać do oddziału bo telefoniczna obsługa to porażka niekompetencja konsultantów a w oddziałach też nie lepiej, najgorszy "bank"przez który straciłam czas i pieniądze nie polecam tego badziewia pocztowego
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetentni konsultanci,problematyczne korzystanie z tzw usług internetowych
  • ~Ludwig / 2022-07-21 10:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Jakakolwiek sprawa dotycząca Banku Pocztowego jest NIE DO ZAŁATWIENIA w placówkach tejże Poczty. Panie NIC nie wiedzą, NIC nie mogą i odsyłają do Centrali, na infolinię it.d., it.p.
    W żadnej aplikacji nie ma zakładki Kontakt by móc wysłać swoję zapytania elektronicznie.
    ZaletyStandardowo jak w każdym Banku.
    WadyAplikacja - brak zakładki Kontakt. W palcówkach Poczty Polskiej NIKT NIC nie wie i nie umie w temacie Banku Pocztowego. Para poszła w gwizdek. Duże zadęcie i nic więcej.
  • ~NN / 2021-11-29 19:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Zablokowalam konto. Ponad tydzien temu zamowilam kod dostepu do bankowosci telefonicznej. Nistety nie przyszedl. Na infolinie dodzwonic sie nie mozna- czekam juz 44 minuty i nic.
    Najgorszy bank jaki znam. Zeruja na emerytach z malych miejscowosci gdzie nie ma mozliwosci zalozenia konta w innym banku.
    Zaletynie posiada
    Wadyprzeciazona infolinia
  • ~Wkurzony klient który likwiduje konto w / 2022-10-26 23:14
    Ocena: 1.33 / 5
    nie polecam dla osób z zajęciami komorniczymi. Bank blokuje kwotę wolną od zajęcia i nie odblokowuje całej kwoty wolnej a sumuje z śladem dostępnych środków z poprzedniego miesiąca, mimo że na konto dostaje zawsze te same pieniądze. Tam pracują jakieś konowały które na niczym się nie znają. Przez kilka miesięcy wstecz nie było problemu, dziś mnie tak wkurzyli że musiałam ta opinie napisać. bo z pensji minimalnej dostępnych srodkow zwrócili mi jedną czwartą pensji.
  • ~Zniesmaczony / 2022-06-28 20:18
    Ocena: 1.33 / 5
    To jakiś kabaret. Co innego na infolinii, co innego w oddziale a co innego w regulaminie.
    Na szczęście dość szybko zakończyłem współpracę z tym tworem banko-podobnym.

    ZaletyTrudno znaleźć
    WadyBrak profesjonalizmu, nękanie spamem, celowe wprowadzanie w błąd.
  • ~....... / 2022-05-11 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Popieprzony bank żeby czekać za przelewami dwa trzy dni najgorszy bank jaki może być !!!!!
  • ~Aga / 2022-05-23 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zamknięciu konta i wypłaceniu pieniędzy dostałam rachunek z dodatkowymi kosztami za zamknięcie konta... Do wpłacenia na zamknięte konto...

    Czyli szulernia czy niedorozwój umysłowy...
    ZaletyZadne
    WadySama egzystencja tego podmiotu
  • ~Aga / 2022-08-05 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank zupełnie nie dba o klientów. tragedia. Oczekiwanie na infolinii nieskończoność.
    Zaletybrak
    Wadywszystko.
  • ~Agnieszka / 2023-11-29 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna awaria, brak dostępu do własnych pieniędzy przez kilka godzin,
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803