Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Bank Pocztowy opinie

Ocena na podstawie 139 opinii

1.74 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2022-01-24 17:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Kontakt z obsługą klienta to jakiś żart. Linia jest cały czas zajęta.
    ZaletyPanie pracujące na infolinii mają pojęcie o tym co robią :-) Tyle dobrze
    WadyBardzo ciężko dodzwonić się na infolinię
  • ~Pablo321 / 2021-05-17 21:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam konto w banku Pocztowym, ponieważ chciałem mieć pieniądze w polskim banku. Jest jak u Kramera, podnoszą opłaty za prowadzenie konta i nawet o tej złodziejskiej praktyce nie informują. Jeśli ktokolwiek chce tam założyć konto to proszę zabezpieczcie w miarę możliwości opłaty za prowadzenie, bo niedługo pewnie będą szły w tysiącach PLN jak poczują się bezkarnie.
    ZaletyProsta i łatwa w obsłudze strona internetowa. Dużo placówek.
    WadyPodnoszą opłaty za prowadzenie konta bez informowania klienta. Częste awarie strony internetowej.
  • ~Artur Karpiński / 2024-04-30 16:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank Pocztowy to jest dno i wodorosty ludzie skrajnie niekompetentni w temacie działalności internetowej i informatycznej kompletne zero
    , najprostszych spraw nie można załatwić, czysta patologia kategorycznie odradzam.
    Karpiński Artur
















    WadyPracują kompletni ignoranci
  • ~Darek / 2022-06-20 19:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Wraz z żoną posiadaliśmy kredyt hipoteczny w tym banku.
    Oferta była jak najbardziej atrakcyjna, więc tu plus.
    Niestety obsługa to już inna sprawa.
    Brak profesjonalizmu to najdelikatniejsze co można o nich napisać.
    Aż człowieka nerwy biorą na wspomnienie tej "współpracy"
    Obecnie mam kredyt z głowy ( udało się spłacić całość) i jestem na etapie reklamacji kosztów.
    Przy okazji również trwa postępowanie zgłoszone przez rzecznika konsumenta które dotyczy nieautoryzowanego spamu, jaki to Bank Pocztowy rozsyła pomimo braku zgód.
    Podsumowując, omijajcie z daleka. Jest tyle cywilizowanych banków.
    ZaletyCiężko znaleźć, może trafiają się atrakcyjne oferty.
    WadyObsługa,brak profesjonalizmu.
  • ~funnykimchi / 2024-01-12 14:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam. Zmiana hasła jest tak skomplikowana, że człowiekowi łatwiej udałoby się zamieszkać na Księżycu.
  • ~Grzegorz / 2022-08-02 11:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam wszystkim zainteresowanym konto firmowe. Każda płatność nawet z zaznaczeniem Sorbnet/Elixir powyżej kilku tys. pln jest wstrzymywana "do dalszej weryfikacji". Informują, że nastapi kontakt Konsultanta w celu weryfikacji. Można czekać godzinami. Szkoda czasu, nerwów. Oferta absolutnie nie dla firm.
  • ~haro / 2022-03-11 08:03
    Ocena: 2.33 / 5
    28 stycznia 2022 złożyłem wniosek o zamknięciu rachunku. Kilkakrotnie interweniowałem ponieważ rachunek wciąż nie jest zamknięty. Ostatnio otrzymałem zapewnienie że rachunek zostanie zamknięty 10 marca. Niestety rachunek dalej jest aktywny a opłaty lecą bo to jest rachunek firmowy. Nie polecam. To jest jakieś naciągacz.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Inka / 2023-05-05 15:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Pani na poczcie bez mojej wiedzy i zgody założyła mi 3 konto- oczywiscie płatne. Chciałam tylko oszczednosciowe, bo zwykly rachunek już miałam w pocztowym, to mi w umowie do oszczednosciowego podczepila jeszcze jedno konto. Po 2 miesiacach tylko dzieki temu, że korzystam z aplikacji zorientowałam się, że mam u nich jakieś 3 konto- zaczeło mi się świecić, że mam coś na minusie. Wchodzę a tam prowizja, prowizja, prowizja. Oczywiscie ja musiałam zaplacić a Pani obslugujaca rachunki w mojej placowce chwali sie na fejsie dyplomem i nagrodą...za najwieksza liczbę otwartych kont w wojewodztwie. Kpina. Obsluga w trakcie zakladania konta tez tragiczna- co chwile odbieranie prywatnych telefonów.
    WadyOszuści.
  • ~Kasia / 2021-12-07 15:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Dodzwonić się na infolinię nie ma szans. No nie dodzwonisz się.
  • ~Mart / 2020-08-31 10:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Jest to chyba pierwszy bank, w którym przy wypłacie swoich środków z konta na poczcie trzeba zapłacić 5 zł.Porażka. Bankomaty wszystkie z prowizją. Pora się przenosić.
  • ~olpus / 2023-02-11 17:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank średnio działający. Słaba aplikacja mobilna, bankowość internetowa również.
    Podczas łączenia z infolinią długotrwały okres czekania, przed godziną 18:00 w sobotę (dzwoniłam o 17:40, a do 18:00 działa infolinia), niestety nie da się już dodzwonić. Widocznie konsultanci nie chcą nie daj boże spóźnić się do domu. ŻENADA.
  • ~Paweł / 2023-10-16 18:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Zrobiłem przelew na 2000 tys zł (dwa tysiace.) Konto zablokował mi wydział bezpieczeństwa i zpobieganiu prania brudnych pieniędzy tego banku. Od 24 godzin nie mam dostępu do konta na ,którym zostało mi 700 zł.Brak słów.
  • ~TOLO / 2023-11-29 19:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Kolejne problemy techniczne, czy oni są poważni?!
    ZaletyBrak
  • ~Tomkwa / 2024-02-10 08:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Porażka żeby wpłacić na swoje konto pieniądze na poczcie która jest oddziałem banku płacisz 6 pln
  • ~Aneta / 2022-03-25 00:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Złożyłam wniosek o zamknięcie konta. Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Na email dostałam informację opobieraniu opłat.
    Muszą wyczyścić mi konto. Banda złodzieji i oszustów!!!!!
  • ~Iwona / 2022-02-03 10:52
    Ocena: 2.00 / 5
    BP Odział STALOWA WOLA Obsługa klienta, podejście pracownic oraz ich aroganckie zachowanie, nigdy i nigdzie się z takim nie spotkałam, tym bardziej byłam z moją starszą mamą, która wielu zagadnień bakowych nie rozumiała. Dziewczyna obsługująca nas od okna była bardzo niemiła, widać było że się śpieszyła i chciała się nas jak najszybciej pozbyć. Oferta banku była bardzo dobra ale ze względu na obsługę i arogancje, zrezygnowałam z tej opcji i mamy kredyt w innym banku z miłą i szybką obsługą.
    Nie polecam oddziału BP w Stalowej Woli!!!!
    Może inne placówki tego banku mają lepszą obsługę ale ze względu na dojazd i wiek mamy, już nie sprawdzałam.....

    Rozczarowanie obsługą ogromne!
    ZaletyDobre oferty bankowe
    WadyObsługa klienta
  • ~aplikacja bankructwa / 2021-12-30 12:45
    Ocena: 1.67 / 5
    18tys zniknęło z konta po tym jak przestępca wbił się na konto korzystając z aplikacji mobilnej - wyciągnął na blik gotówkę z bankomatu i płacił za bitcoiny blikiem, nie dostałem żadnych wiadomości autoryzacyjnych tych transakcji, gdyby nie to ze operacje zaczęły się pojawiać w historii po 12h to bym nie zauważył i więcej by zostało zabrane. nie trzymajcie tam żadnej dużej gotówki, bezpieczeństwo aplikacji jest na b niskim poziomie i przestępcy wchodzą na konta jak w masło!! nawet jeśli nie używacie aplikacji ktoś inny może ja użyć za was i zrobić przelewy! limity w aplikacji są ustawiane przez przestępcę nie przez nas! bank nie uznał reklamacji sprawa idzie do sądu.
    Wadyaplikacja mobilna
  • ~Jakub / 2020-10-17 09:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Karta bankomatowa banku pocztowego mastercard nie działa przy próbie opłaty abonamentu usługi HBO GO ( HBO GO odsyła do Banku twierdząc, że to problem z kartą a nie z ich serwisem). Karta mastercard innego banku temat załatwia od ręki. Dodam, że inne zakupy przez internet działają bez zarzutu. Infolinia przyjęła "zgłoszenie usterki" po 18 dniach dostałem info żebym kontaktował się z HBO albo wymienią mi kartę albo przyjmą reklamację. Brak jakiegokolwiek wyjaśnienia. Zgłosiłem reklamację. Pewnie następne tygodnie czekania na odpowiedź.
    Zaletypodoba mi się że można skorzystać z poczty jak z okienka bankowego
    Wadybrak wiedzy banku na temat nieprawidłowego działania karty ich mastercard
  • ~kowal / 2023-10-07 09:24
    Ocena: 1.67 / 5
    zaproponowano mi w banku zdeponowanie na lokate gotówki z oprocentowaniem a po minięciu oferty okazało sie ze na lokacie nic nie przybyło,obsługa poinformowała mnie ze nie wie dlaczego tak sie stało -nie polecam likwiduje konto bo ten bank to jakas porażka
  • ~Mateusz / 2022-08-05 07:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Nakładanie wysokich opłat związanych z pobieraniem własnych pieniędzy z konta dla osoby będącej klientem tego banku to dla mnie kpina i żerowanie na klientach. Rozumiem opłaty pobierane za wypłatę pieniędzy przez klientów innych banków, ale nie swoich.
    WadyJakość, opłaty, koszty
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803