Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ASTER CITY opinie

Ocena na podstawie 168 opinii

2.00 / 5

  • Niezawodność
    2.22
  • Obsługa klienta
    1.59
  • Cena
    1.80
  • Parametry
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pretend / 2010-03-13 00:17
    Ocena: 2.00 / 5
    przy najgorszej ofercie
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyDrogi, słaba oferta
    Od początku istnienia Aster:(
  • ~Wiktoria / 2011-06-29 09:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Do listy oszustow ktorzy sa przedstawicielami Aster, albo do listy przedstawicieli Aster ktorzy sa oszustami prosze dopisac nazwisko Monika Żebrowska. Wcisnela mi "bezplatna" karte SIM i podala cene pakietu na nizsza niz 150 zl. Po 2 miesiacach zaczely przychodzic jednak faktury na trzysta kilkadzsiesiat zlotych. Teraz mam klopot zeby sie z tego wyplatac. Chyba poprosze o pomoc Urzęd Ochrony Konsumentów!
  • ~Berta / 2009-03-31 11:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Znowu zostały wycofane niektóre ciekawe programy, a zastapione amerykańską "sieczką" filmową. Mam tego dosyć !!! TO SĄ EWIDENTNIE KPINY ZE STAŁEGO KLIENTA !!!! Ciekawe w jaki sposób są przeprowadzane sondaże odnośnie najchętniej oglądanych programów, bo jakoś do mnie, po ładnych parunastu latach kiedy jestem abonentem AC, nikt nie zadzwonił i nie prosił o wyrażenie takiej opinni. Zauważyłam dzisiaj rano, że nie ma kanału "Romantica", który był chętnie oglądany przez wielu moich znajomych. W rozmowie telefonicznej z BOK pan mi odpowiedział, że cieszył się małą popularnością. TO CHYBA JEST JAKIES KOMPLETNE NIEPOROZUMIENIE !!! Napisałabym dobitniej, ale nie chcę się wyrażać. Tak samo zostały wycofane programy niemiecko-języczne, Planete, Discovery Travel, różne programy podróżnicze, ale zostały np. dodane trzy czy cztery programy o tematyce religijnej. OK, zgadzam się, takie programy też powinny być, ale bez przesady, bardzo proszę. I nie na zasadzie zastępowania tego typu programami innych, bardzo ciekawych. Poważnie zastanawiam się nad rezygnacją z usług AC. Od ładnych paru lat twierdzę, że to najgorsza firma oferująca takie typu usługi na rynku i niestety tylko utwierdzam się coraz bardziej w tym przekonaniu.
    Zaletyżadnych
    Wadycena, niepoważne trkatowanie klienta, ciągła zmiana programów, zmniejczająca się iilość programów.
    paręnaście lat
  • ~jjj / 2011-08-09 11:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma zainteresowana wyłącznie jednorazowym (czas umowy) wyciągnięciem kasy od klienta, a nie na utrzymaniu stałego dopływu gotówki na swoje konta. Raz skorzystałem. Nigdy więcej. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadynaciąganie, brak dbania o klienta
    2 lata
  • ~lemo / 2010-05-19 13:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Podpisalem umowe na 2 lata- internet, tv, telefo. Placilem za wszystko ok 136 zl. Minal termin umowy, dostaje fakture na 186 zl. Na szczescie przenioslem sie juz do vectry i to byla ostatnia faktura z aster. W vectrze mam 8 razy szybszy internet, tv z wieksza iloscia programow, bez telefonu i place przez pierwszy rok 69, przez kolejny 110, umowa na dwa lata. Jak rozumie podniesienie oplat mialo mnie zachecic do pozostania w aster. Ja dziekuje, niech szukaja frajerow gdzie indziej.
    Zaletybrak
    Wadydrogo, wolny internet, nie rozwijaja sie, nie modernizuja sieci, nie sa konkurencyjni wobec innych operatorow, mysla ze klienci beda z nimi zwiazani sila przyzwyczajenia
    2 lata kupilem za 136/186? wczesniej mialem 8, teraz jest mozliwosc przejscia do vectry. PaPa aster
  • ~Lora / 2010-05-07 15:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadziejni, tyle mam do powiedzenia. Mają zawyżone ceny pozapropmocyjne względem rynkowych o ponad 100 zł. Sugerują podpisanie umowy na 2 lata z czasem nieokreslonym, po czym po 2 latach przychodzą 2 razy wyższe rachunki. Nie chcą korygować faktur, ktore przyszły po cenaach "cennikowych", ale nie dzwonią wczesniej do lienta, by poinformowac klienta o kończącej się umowe 2 letniej. po czym przychpodzą rachunki z kosmosu, gdzie ceny są wogóle nieadekwatne do rynkowych. Popaprańcy i tyle. Nigdy z nimi juz nie podpiszę umowy. Przy pytaniu o nowe warunki dostałam dużo droższą ofertę niż nowy klient, bo traktują kogoś kto ma z nimi umowę jak stałkę, kogoś komu mozna wcisnąć wszystko. Chamska firma.
    Prawdę mówić przegapiłam faktury i mam do zapłacenia teraz ponad 500 zł więcej niz się płaci obecnie u innych operatowów (za 5 miesięcy).
    I jeszcze: po 2 letniej promocji proponują za każdym razem inną cenę usługi, nie wiem od czego ona zależy, chyba od kaprysu pana/pani konsultanta. Zachowują się jak święte krowy, którym wolno wszystko. Przysłali podobno w trakcie trwania umowy pismo o zmianie regulaminu, w którym podobno jest zapis o wydłużeniu czasu wypowiedzenia z miesiąca na 45 dni. A pan konsultant informował mnie o tym wielce zadowolonym głosem... Kto czyta regulaminy do cholery. nie robiłabym nic więcej chyba: regulaminy z banku, od dwóch operatorów, od stoenu, od wspólnoty, od... etc.
    Zaletynie ma
    Wadyfatalna oferta, fatalna obsługa
    2,5 roku, w pakiecie z tv i tel. 128 zł, teraz 234 zł
  • ~ragazza / 2012-08-07 10:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Miejcie świadomość, że ASTER to już nie ASTER tylko UPC. Wszystko się zmieniło, teraz UPC ma władzę i to oni o wszytskim decydują
  • ~trezbouchez / 2010-06-16 13:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Absolutnie unikac. Ceny koszmarne, nie zalezy im na kliencie.
    Do wszystkich, ktorych Aster probuje oszukac zmieniajac regulamin w trakcie trwania umowy, wysylajac jego nowa tresc (jak twierdza) listem zwyklym: Nie dajcie sie zalatwic. Zawiadomienie wystosowane ta droga nie jest prawnie skuteczne. To Aster musi udowodnic, ze list otrzymaliscie i, co wiecej, odczytaliscie, a nie np. wyrzuciliscie do kosza, co jest niewykonalne. Kazdy sad przyzna Wam racje. Co wiecej - jesli probuja wrobic Was w cos takiego, zdradze Wam sposob, by ich za to ukarac, co zapewne poprawi Wam humor. Oto opis mojej sytuacji, ktora moze spotkac i Was:
    Dostarczenie tresci nowego regulaminu listem zwyklym jest nieskuteczne, zreszta listu nie widzieliscie na oczy, o zmianie regulaminu dowiadujecie sie po raz pierwszy, gdy przy probie rozwiazania umowy pani z infolinii milym glosem powiadamia Was, ze musicie pozostac jeszcze klientem jeszcze przez 3 miesiace a nie przez 1 jak sadziliscie na podstawie regulaminu, ktory przedstawiono Wam przy podpisywaniu umowy. Pytacie pani, kiedy byla zmiana i jak o niej powiadomili. Pani odpowiada, ze kiedys tam wyslali listem zwyklym. Na tym konczycie rozmowe, zeby wiecej nie psuc sobie nerwow. Otwieracie oryginalny regulamin, ktory byl zalaczony do umowy. Jest w nim napisane, ze moze on ulec zmianie, ale musicie zostac o tej zmianie powiadomieni a nowa jego tresc musi zostac wam dostarczona. Od chwili poznania tresci nowego regulaminu macie prawo przez dwa tygodnie wypowiedziec umowe ze skutkiem natychmiastowym. Idziecie wiec szybko do biura obslugi, kazecie przedstawic sobie nowy regulamin, ktorego nie znacie. Patrzycie w jego tresci i ... skladacie przygotowane wczesniej pismo, ktorym rozwiazujecie umowe - oczywiscie ze skutkiem natychmiastowym, bo macie do tego prawo, skoro dopiero teraz dowiedzieliscie sie o nowej jego tresci. W ten sposob nie tylko nie bedziecie z tymi oszustami przez kolejne trzy miesiace, ale nawet przez jeden dzien dluzej.
  • PablosWawa / 2011-02-16 21:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Czas oczekiwania na połączenie się z konsultantem to czas od 15 minut do 45 minut, nie mam za złe konsultantom, ale ich przełożeni są osobami tak popier....... że szkoda słów, uważam że powinni jak najszybciej zrezygnować z pracy i poszukać czegoś innego, to jest maksymalne sponiewieranie klienta i dlatego nie polecam nikomu aster, jeżeli chodzi o szybkość i niezawodność to jest w miarę ok, modemy sa stare i po jakimś czasie na pewno się zawieszą, ceny są zdecydowanie za wysokie, jeszcze raz napomnę o przełożonym lub przełożonych biura obsługi klienta, JESTEŚCIE BEZNADZIEJNI I NIE UMIECIE OBSŁUŻYĆ KLIENTA , BANDA POJE... DO ZWOLNIENIA .

    Bardzo dziękuję i pozdrawiam Paweł
    Zaletynie znalazłem
    Wadytelefoniczna obsługa klienta
    1 rok
  • ~barbara44 / 2009-04-02 16:52
    Ocena: 1.50 / 5
    wszystko ładnie pięknie gdy chcą komuś wcisnąć swoje usługi ale o swoich klientów już później nie dbają.
  • ~IWCIA / 2007-08-21 12:42
    Ocena: 1.50 / 5
    CZĘSTO WPROWADZAJĄ KLIENTA W BŁĄD
    KIEPSKA INSTALACJA
    POBIERAJĄ CI PIĘNIĄDZE NAWET JESLI NIE DZIAŁA
    - TRUDNO DODZWONIĆ DO OBSŁUGI KLIENTA
    - DŁUGO SIĘ CZEKA
    - NIE PRZYCHODZĄ NA UMÓWIONY TERMIN
  • ~iza / 2010-08-09 11:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna obsluga, dodzwonienie sie graniczy z cudem...
  • ~kris1111 / 2008-12-20 17:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Dekodery reklamowane o jakości dvd,nie mają jakości nawet anten zbiorczych.
  • ~lasz / 2009-04-23 11:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Bylem dlugo klientem aster.
    Poczatkowo tylko mialem ich internet. Gdy na rynku ceny spadaly oni przysylali informacje. ze zwiekszaja parametry transmisji. Dlugo to tolerowalem - niestety
    Postanowilem wypowiedziec umowe i ponownie ja podpisalem.
    Pojawil sie u mnie akwizytor i wcisnal mi dodatkowo telefon. Mial byc to lepsza oferta posiadanej TPSA (darmowe weekendy). Zostalem okalamany przez goscia, który mi to wcisnal i przez strone internetowa firmy aster. Efekt byl taki ze zaplacilem pare tysiecy za 3 miesiace uzytkowania telefonu. Nie byl to bowiem darmowe rozmowy tylko darmowe minuty. Dodatkowo nie bylo mozliwosci sprawdzania stanu zuzycia tych minut, wiec cala suluga byla bez sensu. Ograniczylem rozmowy przez tel stacjonarny. Gdy juz moglem - wypowiedzialem umowe. Niestety spoznilem sie 4 miesiace z oddaniem modemu. Dowalili kare nie wspolmierna do wartosci urzadzenia i 500 stow w plecy. Ciekwe, ze zawiadomienie przyslali na adres zameldowania a nie na (podany im) adres korespondencyjny.
    Osiem lat placilem im prawie sporo kasy miesiecznie
    ...dalem sie oszukiwac, naciagac i na koncu ... tak bez mydla
    Nibi slepi w karty nie graja....
    Teraz wszystkim odradzam i sam unikam tej mafijnej firmy.

    Dodam tylko ze klamastwa które zamieszczali na swoich strona zniknely gdy zabronila tego nowa ustawa. Gwiazdek przy cenniku jest pewnie nadal sporo.

    Dla tych co sa skazani na umowe z aster...
    Czytajcie dokladnie co podpisujecie (koniecznie cennik).
    URZEDNICY, AKWIZYTORZY, INSTALATORZY z aster K L A M I Ą !!! nie wonlno im wierzyc.
    Zaletybrak
  • ~master / 2010-09-01 21:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Wybrałem sie do astera o przedłużenie kończącej sie umowy. Pracownik zaproponował mi taki sam internet tylko droższy nic nie wspominając że to jest promocja.
    Gdy pojawił sie u mnie internet Vectra chciałem zrezygnować i okazało sie ze nie moge bo zapłace kare 615zl bez namysłu zrezygnowałem i nie żałuje.
  • ~No more aster / 2008-11-30 22:23
    Ocena: 1.50 / 5
    zrezygnowałem z tego czegoś i wreszcie nie muszę się denerwować.
    "obsługa klienta" w przypadku tej firmy to kpina - obrzydliwe typy nielubiące innych ludzi
    ceny - absolutna masakra. co kiekawe jak przyszedłem aby zrezygnować cena zaczęła raptownie opadać. Więc jeżeli ktoś chce płacić w Aster mniej niech przyjdzie i powie że rezygnuje. Ma szansę na 20-40 % upustu. ja już miałem dość i żadne pieniądze tego nie zmieniły.
    kolejny przyklad co to znaczy monopol analogiczny do tepsy. Z kolejnym zetkniemy się niedługo przy okazji wzrostu cen energii. Tam już nie będzie można zrezygnować.
    Wadyobsługa
    ceny
    miałem 4-5 lat
  • ~oktawiusz / 2010-03-29 16:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałem tam prawie pełny pakiet - telewizja łącznie z cyfrową, telefon, HBO, C+ (na szczęście internet nie)

    Podam tylko kilka największych wad:

    1. Zawyżane ceny usług na fakturach - promocje często nie są uwzględnione, zawyżone kwoty etc
    2. Fatalny system reklamacji - mają standardowe odpowiedzi i nawet nie chce im się sprawdzić faktów;
    3. Gigantyczne kolejki w biurze obsługi - niestety w związku z częstymi problemami wizyty tam są konieczne;
    4. Obsługa przez telefon jest tragiczna - każdy konsultant mówi co innego, żeby klient się odczepił, żadnej odpowiedzialności za podawane informacje;
    5. Znikające programy telewizyjne - miałem tv przez 8 lat i z roku na rok było coraz mniej programów (cena oczywiście nigdy nie spadała), na końcu zostało ok 50 programów tv analogowej;
    6. Faktury przysyłali po terminie płatności.

    Generalnie zdecydowanie odradzam...
    ZaletyBrak
    WadyPełno (przy czym w tym wypadku dwa minusy nie dają plusa)
    miałem ten produkt 8 lat
  • ~Pawcio22 / 2011-04-21 18:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Człowiek który podpisuje umowę z ASTER musi naprawdę uważać. Przede wszystkim musi pamiętać, że w tej firmie nie ma naprawdę nic za darmo. Kiedy tzw. przedstawiciele będą wam proponować np. HBO za 1 na trzy miesiące z możliwością darmowego i bezproblemowego wycofania się z tego chociażby telefonicznie, to radzę wziąć o takiego przedstawiciela pisemne oświadczenie, poza podpisaną umową. Ja po prostu byłem głupi i w to uwierzyłem bez czytania tej części umowy /ale to jeszcze będę wyjaśniał z tą firmą krzak, kiedy uda mi się wreszcie z nimi zerwać/. Pamiętajcie, że kiedy będziecie rezygnować to możecie się np. wtedy dowiedzieć, że macie tzw. niedopłatę. Bo okazuje się nagle, że HBO mieliście na 1 rok, czy tego chcecie po trzech miesiącach czy nie. i dlatego zapłacicie np dodatkowe 63 zł,celem wyrównania tej niedopłaty. Ale to nie koniec niespodzianek. Kiedy już wyjdziecie uśmiechnięci, że macie kontakty z ASTER i jego pracownikami poza sobą, wtedy nagle dostaniecie do domu rachunki, oczywiście za okres trzech miesięcy, bo ASTER rozlicza swoje ofiary kwartalnie, nawet za okres kiedy umowa z tą wspaniałą firmą już nie obowiązuje. O tak zwany darmowych usług telefonicznych już nie wspomnę. No cóż nie zamierzam tych rachunków płacić, zobaczę co zrobi ta wspaniała firma - może spróbuje mnie z windykować ale wtedy na prawdę się wk... .
    Zaletynie ma żadnych
    WadyObejmują całość działalności tej firmy
    2 lata - ponad
  • ~Pawel / 2013-02-18 19:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Aster to jedno wielkie nieporozumienie.
    Księgowość to chyba u nich nie istnieje, starają się nabić ludzi w butelkę durnymi sms. Kolejka żeby się dopchać do okienka jest kosmiczna,podejście do klienta typu "zapłać i spadaj". Żenada w każdym calu, firma zaciąga komuną ZEROWE ZAINTERESOWANIE KLIENTEM! ODRADZAM!
  • ~Pretend / 2009-05-16 13:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałem wszystkie usługi Aster, oprócz telefonu. Z Internetu zrezygnowałem, jak się zrobili najdrożsi w Polsce. Z dekodera cyfrowego zrezygnowałem po roku korzystania, jak się umowa skończyła. Dość miałem wiecznych technicznych kłopotów nie do pokonania przez Aster - dekoder nigdy nie działał tak jak powinien. Godzinę musiałem stać w kolejce z tymi, którzy też chcieli się pozsbyć ich dekodera. W dodatku w Aster za dekoder trzeba płacić dwa abonamenty - tv analogowa i cyfrowa - też najdrożej w Polsce przy bardzo skromnej ofercie - w porównaniu choćby z Cyfrą +. I ciągle ją ograniczają - znikają kolejne kanały z ich oferty. No i te wiecznie tańczące kanały - dzisiaj kanał jest na tej częstotliwości, jutro może być na zupełnie innej - jakby to była dla Aster jakaś różnica. Dla mnie jest, bo ciągle muszę przeprogramowywać telewizor.
    Obsługa klienta - szkoda gadać. Zero profesjonalizmu.
    WadySame minusy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2805
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1948
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179