Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ASTER CITY opinie

Ocena na podstawie 168 opinii

2.00 / 5

  • Niezawodność
    2.22
  • Obsługa klienta
    1.59
  • Cena
    1.80
  • Parametry
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 9
  • ~Magda / 2008-07-24 16:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja polecam Aster City, ponieważ jak byłam młodsza miałam Aster i byłam z niego zadowolona i tera też jestem zadowolona. Pozdrawiam!:*
    ZaletyMa dobrą rozdzielczość
    WadyNie ma
  • ~nmnm / 2010-08-12 22:41
    Ocena: 5.00 / 5
    fdgd
  • ~klysu / 2008-02-22 14:13
    Ocena: 4.50 / 5
    Polecam aster i szczerze nie mogę uwierzyć w te negatywne komentarze. Ja jeszcze ani razu się na nich niezawiodłem, nigdy nie miałem sytuacji by przestał mi działąć net.
    Powiem więc osiągi są takie jakie piszą, a sprawdzić to można na www.speedtest.pl i przeokazji poczytać o opiniach dużej liczby urzydkowników różnych sieci i sprawdzić, że regionalnie Aster tam rządzi.
    Jedynie moze cena, rzeczywiście jest duża.
    ZaletyWszystko
    WadyCena troszkę za wysoka
    dłuugo
  • ~KOCHAM ASTER / 2011-04-14 11:06
    Ocena: 4.25 / 5
    jak czytałem te zalosne posty to mi sie nie dobrze robiskoro tak zle i tak klamia to po co tam szliscie a tak na prawde to podejrzewam ze zadne z was nie czytalo umowy a potem narzekania ze was oszukali
    umowy sa po to aby je czytac a najczesciej pisza o tej firmie dorobkiewicze po 30 ktorzy mysla ze im sie cos nalezy tak zgodze sie troche wiecej oleju w glowie. jest taka zasada nie pisana na chamstwo chamstwem
    Zaletyplusem sa klienci hehe
    Wadybrak
    4 lata
  • ~xxxxx / 2011-08-10 15:17
    Ocena: 4.25 / 5
    Podpisałem umowę w 2005 r.
    Od tamtego czasu NIGDY nie miałem prawie żadnego problemu z Asterem, ani z żadnymi notorycznymi przerwami dostępu do sieci..

    W ciągu okresu 2005-2011, przerwy w dostępie do sieci miały miejsce trzy razy i nie dłużej niż na kilkanaście minut.

    Jeżeli chodzi o obsługę klienta, to mało z niej korzystam bo po prostu NIE MUSZĘ.
    Obsługa telefoniczna oraz emailowa ZAWSZE podchodziła rzetelnie do danego zagadnienia!

    A raz jak miałem przypadek że zapomniałem zapłacić faktury i ktoś w księgowości zgubił dowód wpłaty, to po wyjaśnieniu sytuacji reakcja z włączeniem sieci była NATYCHMIASTOWA... i w ułamku sekund!

    Fakt faktem, znajduje się bardzo blisko skrzynki astera, a to zapewne zmienia warunki techniczne..

    ALE NIGDY nie zdarzyła mi się taka sytuacja którą opisuje większość opinii tutaj.


    Moja opinia o Asterze jest taka:
    Jeżeli chodzi o TV cyfrową, lub analogową to nie wiem i nie posiadam.

    Jeżeli chodzi o sam internet, to cena przy obecnej jakości usługi mogła by być odrobinę niższa.

    NIGDY nie miałem żadnego problemu z jakąkolwiek usługą dotyczącą samego internetu, odnośnie jej włączania, wyłączania, lub ustawiania czegokolwiek, z jednym wyjątkiem który dotyczył usunięcia konta pocztowego z systemu.

    I jest to pierwszy operator, co do którego właściwie jestem skłonny zaznaczyć prawie same plusy..

    ZaletyElastyczny. Konfigurowalny. Pełnowartościowy dostęp do sieci.
    WadyCena mogła by być jeszcze odrobinę niższa.
    6 lat.
  • ~lennyn / 2009-01-15 21:01
    Ocena: 4.00 / 5
    Aster mam od dawna, generalnie nie narzekam.

    Zalety- niezawodność
    - szybkość (taka, jak obiecują)
    Wady- drogo
    ok. 7-8 lat
  • ~Mundek z ZG / 2011-01-10 17:50
    Ocena: 4.00 / 5
    mieszkam na osiedlu blokowym w Zielonej Górze, jestem z asterem od kilku dobrych lat, ponieważ:
    1) posiadam w domu 2x TV + 1x tuner w komputerze. płacąc jeden abonament dostaję sygnał na każdy odbiornik. Do tej pory był to sygnał analogowy, ale nie przeszkadza mi oglądanie szitu serwowanego przez polskie stacje w analogu. od roku mam sygnał 1x SD cyfrowy, który jest taki sam jak analogowy + 2x analog. Żadna platforma TVSAT nie zaoferuje mi w tej cenie 3 abonamentów. Nawet nie ma szans na 2 abonamenty. w zamian dostaję na SD wszystkie kanały poza C+, HBO, Filmszitami, HD, których poza C+ nie potrzebuję. mam discovery, nationala, podstawowe, sporty, itd. Kto mi w takiej cenie da więcej? NIKT
    2) posiadam internet kablowy. Kablowy, bo cenię sobie niskie pingi i komfort z tym związany. od roku jest to 2mb w dzień / 4mbit w nocy. nie jest to wiele szczególnie dla mnie, bo tylko przestrzeń dyskowa mnie tak właściwie ogranicza. Dziś w podobnej cenie miałbym 20mbit w nocy lub nawet 60mbit. za rok konczy sie umowa i pewnie bede sie nad tym zastanawiac. dzis mam 4mbit co przez noc pozwala mi scignac rownowartosc plyty DVD 9GB. Wystarczy. Stabilność świetna. w roku, może z 2x miałem problem, ale jakoś to przebolałem. Poza tym nie robią HALO na rozdzielenie neta przy pomocy rutera.
    3) promocję telefonu na kartę przemilczę, bo poza nędzą polskiej telewizji tylko jednej rzeczy mniej potrzebuję - telefonu. tutaj więc się nie wypowiem
    4) umowa. rok temu kończyliśmy umowę. tak sie zlozylo, ze byla jakas promocja "pozostan z aster". no i pani w biurze wcisnela nam nową ofertę, która była tansza o kilkanascie zlotych, dawala ten dekoder SD (gruchot jak w cyfrowym polsacie 5 lat temu), kartę do telefonu, no i 2x szybszy net. Przez rok cen nie podniesli, dopiero teraz od stycznia poinformowali mnie mejlowo o wzroscie abonamentu o ~10zl w zwiazku z tym ze mam zewnetrzne IP. stwierdzili, ze jest to opcja, która nie byla płatna, ale teraz mozna z niej zrezygnowac lub placic. poki co platnicy nie są przeciwni, a ja jednak wole miec publiczne niz 192.168.x.x. Reasumując - dostałem taniej, a więcej tylko po to, by z nimi pozostać. Była inna opcja? raczej nie. mogłem zerwać i podpisać ponownie, moze bym zaoszczędził, ale pisanie wypowiedzen itd. to tylko marnowanie czasu. zaoferowali cos i chwala im za to.
    5) obsługa - kontakt sprowadza sie do podpisania umowy w firmie, rozwiazania/przedluzenia umowy w firmie, pytania na mail. odpuszczam telefoniczna infolinię bo wiem, ze te kilka osob ma nad sobą kilkadziesiat tysiecy ludzi. nie widzi mi sie czekanie na połączenie, wiec wysyłam mail. po to mam przeciez neta. Dostaję odpowiedź w ciagu max 1h i mi to wystarcza.
    6) rachunki - mam zlecenie stałe. trzeba będzie je tylko trochę zmienic w zwiazku ze zmianą stawki. nie robię sobie zaległości, nie płacę na poczcie.

    Reasumując - nie mam wyboru, bo w Zielonej Górze nic taniej nie znajdę. Poza tym odpadają mi kwestie naprawy dekoderów, płakania, że kabel miedziany TPSA nie udzwignie 4mbit, plakanie, ze ktos mi cos wciska z akwizycji. Idę do BOKu i podpisuję to na co mam ochotę i nikt nie robi mnie w balona. Jesli wasze kontakty z Asterem to domokrążca, wy nie wiecie z kim macie do czynienia, to potem za to płacicie.
    Zaletymam za co placę, stosunek zawartosci do ceny i oferty konkurencji na lokalnym rynku, znikoma awaryjnosc w porownaniu do dekoderow cp/c+/n, ktore jako sprzet psuja sie szybciej niz rzadko uzywany SD w asterze, czy tym bardziej analog,
    stabilny internet, a do tego ciągle przyspieszany i pozbawiony limitow, ktore oferuje mobilna konkurencja
    Wadyto co zwykle - chcialoby sie nie wiadomo czego, za nie wiadomo jak tanio. O ile z "żałosnej" ramówki polskich stacji TV moge zrezygnowac, o tyle internet w kwestii uploadu chcialbym miec szybszy
    obecna oferta 1 rok, poprzednia wiecej niz 2 lata - cena duzo mniejsza niz u konkurencji
  • ~olian3 / 2011-12-07 14:14
    Ocena: 4.00 / 5
    Od wielu lat jestem w Aster. Zero problemów.
    ZaletyOFERTA
    WadyOGROMNE KOLEJKI W BOK
    BARDZO DŁUGO ( od czasu okablowania budynku ) wiele lat
  • ~gofee1 / 2012-03-23 09:27
    Ocena: 3.75 / 5
    Mam Aster/teraz UPS od ponad roku. Przez ten czas raz zepsuł się zasilacz do dekodera. Zadzwoniłem - umówiłem się z serwisantem - przyjechał następnego dnia - wymienił na nowy. Od tej pory wszystko działa tak jak powinno. Przerwy w dostępie do netu nigdy nie było, zakres programów zgodny z ofertą. Ostatnio dołożyli, tak po prostu EURO2 HD
  • ~Nihil / 2008-10-14 20:21
    Ocena: 3.75 / 5
    Od momentu założenia (pakiet twój dom) początkowo wysoka cena właściwie ani drgnęła za to ostro przyspieszyli od tamtej pory z 128kb/s zrobiło się 3mbit/s.
    Przez te wszystkie lata może łącznie przez 3 dni nie miałem netu. Czasem sam zaczynał działać. czasem trza było dzwonić do obsługi, gdzie raz stwierdzili "Pana komputer zniknął nam z sieci" !
    Poza tym spoko, w nocy przyspiesza dwukrotnie :D
    ZaletySzybki
    Względnie niezawodny
    WadyTrudno coś tu nazwać minusem
    5 lat
  • ~nik1974 / 2009-02-08 18:09
    Ocena: 3.75 / 5
    Internet w Aster mam juz od 5 ciu lat.nie narzekam jestem bardzo zadowolony,prędkosc w sam raz jak na moje potrzeby,jedyny mankament to trochę za drogi,mógłby byc trochę tańszy.
    Zaletyniezawodny bez zarzutów
    5 lat w promocji za 80 pln.
  • ~jerzyk12 / 2011-02-07 10:42
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem w Aster od początku ich istnienia.Osobiście od strony technicznej nie mam nic do zarzucenia Rok temu aby nie płacić około 200zł,za poradą konsultanta zawarłem 2-letnią umowę promocyjną na usługi.Cena ok 160zł. m-c. Jakież było moje zdumienie,gdy po jakimś czasie na necie zobaczyłem iż usługi takie jak nabyłem oferowane są w cenie 119zł.Jak może się poczuć klient,który ma prawie 8-mio letni staż , gdy widzi że wszyscy nowi płacą mniej o 40zł m-c.I nie ma wyjścia.Podpisałeś umowę promocyjną,która w gruncie rzeczy jest złodziejstwem.Gdybym chciał ją zerwać to zostanie naliczona kara ok.700zł.Przestrzegam przed takimi błędami bo Aster to firma,która ma gdzieś klienta a kasa jest dla nich najważniejsza.W moim przypadku muszę zapłacić w skali roku 500 zł więcej od nowego abonenta.
  • ~Kolos / 2009-03-04 00:57
    Ocena: 3.50 / 5
    Mam jedno duże ale w pakiecie Moj dom jest oszustwo.
    W nocy transfer ma być wyższy nawet trochę wyższy a jest ten sam!!!!
    Jest 0:55 w nocy kiedy to piszę
    Przykre ale jak podpisywałem umowę to tak było .
    Mamy marzec 2009 i już tak nie ma.
    Wstyd i zagrywka handlowa.
    Zaletystały dostep bez przerw
    WadyTransfer
    90 dni ,w pakiecie z telewizją
  • ~lukasz3355 / 2010-01-09 20:33
    Ocena: 3.25 / 5
    mam ich od dwóch lat, nie powiem jak tylko zadzwoniłem do ich przedstawiciela, przyjechał na drugi dzień, całkiem miły pan tylko trochę zapominalski bo "zapomniał" powiedzieć że ta kwota o której była mowa to tylko na dwa lata a potem firma nie pytając mnie o zdanie wyznaczy nową kwotę , w umowie też tego się nie doczytałem choć wertowałem ją dokładnie. Od momentu podpisania umowy do montażu ok tygodnia - więc też nie narzekam. nie jestem zbyt wymagającym widzem więc z jakości odbioru jestem zadowolony z internetem też nie miałem problemów. Jakież było moje zdumienie gdy zobaczyłem ostatnie rachunki, okazało się że firma w zamian za to że zamierzałem korzystać dalej z jej usług postanowiła odwdzięczyć mi się podnosząc moje rachunki o ponad 60 zł, myślałem że mnie szlag trafi. Postanowiłem dowiedzieć się co da się z tym zrobić i zadzwoniłem na nr podany na fakturze, okazało się że firma jest solidna a i owszem dzwonić do siebie pozwala co nie oznacza że z drugiej strony ktoś się odezwie. Po kilku minutach wysłuchiwania na przemian reklam i muzyczki stwierdziłem że nie stać mnie na podwyższone opłaty za telefon i się rozłączyłem . Próba skontaktowania się z nimi przez internet też się nie powiodła,więc postanowiłem wybrać się osobiście do ich biura, więc po odstaniu ponad półtorej godziny w kolejce mogłem wreszcie stanąć twarzą w twarz z ich pracownikiem który w trakcie rozmowy delikatnie zasugerował mi że jestem cienias skoro nie stać mnie na rachunki za kablówkę. Złożyłem rezygnację z ich usług ale nie wiem czy nie będę zmuszony do nich wrócić na naszym osiedlu nie mają innej konkurencji telewizje wziął bym może inną ale chce mieć internet na kablu więc jestem zmuszony do korzystania dalej z ich usług ale jak tylko pojawi się jakaś alternatywa to daję od nich nogę.
    Wadyolewczy stosunek do ludzi
  • ~pytkrzys / 2010-09-09 22:31
    Ocena: 3.25 / 5
    Ponownie po kilku latach mam do czynienia z Aster.kiedyś mieszkałem w innym miejscu i korzystałem z TV.Nie będę się rozpisywał, ale zrezygnowałem z usług i przeszedłem na satelitę. Obecnie od prawie dwóch lat korzystam z internetu.Blok jest okablowany przez Aster. Ogólnie OK. Czasami tylko pasmo niższe niż w umowie, ale bez problemów śmiga.Jako że kończy się umowa, to wysłałem maila z pytaniem, czy są w stanie zaproponować mi coś atrakcyjnego.Teraz płacę 69 zł. a od pazdziernika 107 , to trochę za drogo biorąc pod uwagę konkurencję. Pomyślicie sobie, naiwniak.Ale dałem szansę. Po przeczytaniu zawartych na tej stronie opinii utwierdzam się w przekonaniu, że trzeba rozglądać się za innym dostawcą. Może jakieś propozycje? Obiecuję, że napiszę czy odezwali się do mnie.
    ZaletyBezawaryjność
    WadyBrak kontaktu w związku z końcem umowy- Obsługa
    Obecnie 2 lata
  • ~AsterUser / 2009-04-24 20:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli chodzi o internet to fajnie. Nie ma awarii, wsio działa. Gorzej z TV. Po wprowadzeniu programów 16:9, przestali na nich nadawać sygnał WSS, przez co telewizor się automagicznie nie dostosowuje.
    Oczywiście twierdzą, że to wina nadawcy i nic nie mogą zrobić.
    ZaletyFajnie działający internet.
    WadyBrak sygnału WSS na kanałach 16:9
    ok rok
  • ~Czytelnik / 2009-04-10 11:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak można, bez minimalnych konsultacji z abonentami, dowolnie wyłączać kanały?
    To, co zrobiono z SuperStacją i Reality jest skandaliczne.
    Co z tego, że skończyła się umowa? Przedłużenie umowy to 5 minut pracy. Chyba, że ktoś żąda za dużo. Ale kto?
  • ~gunnew / 2009-01-06 17:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Powiem tak, aster city kablówkę mam od 10 lat, internet od 3 lat, nie pamiętam dokładnie. Uważam że jest za drogo, a starym klientom nie oferuje się nic w zamian, to mnie frapuje, i szczerze gdyby w okolicy był lepsze dostawca, to bym zmienił.

    Wiem że ważna jest kasa ale bez przesady.
    Zalety+ niezawodność
    + dostępność
    Wady-cena
    -brak bonusów dla starych klientów
    10 lat może więcej.
  • ~kolegaster / 2009-06-07 14:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Ogólnie super wypas
  • ~matik / 2008-12-18 13:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Poztym tak się nie robi że Klijentowi sie wyłacza Abonament .......

    .
    Z faktura trzeba grzecznie czekać

    Bo mi jest potzebny Internet do zarabiania PLN .......
    ZaletyMiła jest Pni kirownik Pani kKonsutantka
    Wady_____________-
    99pln
strona 1 z 9
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3755
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2792
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1943
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179