Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ASTER CITY opinie

Ocena na podstawie 168 opinii

2.00 / 5

  • Niezawodność
    2.22
  • Obsługa klienta
    1.59
  • Cena
    1.80
  • Parametry
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~yackoo / 2010-05-25 22:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Aster z miesiąca na miesiąc staje się najgorszą siecią kablową w Polsce. Korzystam z ich usług od ponad 5 lat i tak beznadziejnie, jak aktualnie, nie było nigdy wcześniej.
    Ceny usług są makabrycznie wysokie, o ile nie wymusi się jakiejś promocji. To też nie rozwiązuje problemu, bo cena spada, ale pozostaje kiepska jakość usług - zwłaszcza tragiczna oferta telewizyjna.
    Od dłuższego czasu Aster wiedzie prym w kasowaniu kanałów tv, nie dając nic w zamian. Dotyczy to nie tylko oferty analogowej, ale i cyfrowej, która i tak jest wyjątkowo słaba. W tv cyfrowej Aster do tej pory nie ma wszystkich kanałów dostępnych analogowo, zaś z pojedynczych kanałów HD co jakiś czas są tworzone osobno płatne pakiety.
    Aster wymusza kupowanie usług w pakietach, jednocześnie uniemożliwiając rezygnację z pakietu usług gdy radykalnie zmienia się sposób świadczenia jednej z usług. Czyli: chcąc oglądać kanały HD trzeba kupić nie tylko tv cyfrową, ale i analogową - jednocześnie po likwidacji jakiegoś kanału HD nie można zrezygnować ze wszystkich usług tv, a tylko pakietu HD. Stawia to klienta na przegranej pozycji.
    Jakość obsługi klienta jest beznadziejna - konsultanci nie wiedzą, o czym mówią, przyjęcie zgłoszenia problemu często wymaga najpierw wytłumaczenia istoty problemu czy wręcz przeprowadzenia szkolenia informatycznego. Zgłoszenia telefoniczne potrafią zniknąć w systemie, zaś papierowe... zaginąć.
    Po ostatnim przyspieszeniu internetu sieć Aster zdestabilizowała się i w różnych miejscach miasta losowo potrafią zdarzać się cuda. Oczywiście na infolinii jedna odpowiedź: "wszystko jest ok".
    Zalety- stosunkowo mała awaryjność
    Wady- koszmarnie wysokie ceny usług
    - beznadziejna obsługa klientów
    - znikające z miesiąca na miesiąc kanały w ofercie tv
    - sprzedaż wiązana usług bez możliwości rezygnacji z pakietu przy zmianie zasad świadczenia jednej z usług
    - olewanie stałych klientów
    - wciskanie na siłę kart SIM (warunek promocji)
    ponad 5 lat
  • ~21pszczolka / 2009-12-03 12:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Problemy z aster zaczęły się już przed podpisaniem umowy. Zależało mi na jak najszybszym podłączeniu internetu, ale niestety trochę musiałam na to czekać. Kilka razy trzeba było się umawiać, żeby ktoś łaskawie przyszedł na wyznaczony termin.
    Jak już ktoś przyszedł, to się okazało, że nie ta osoba, z którą wcześniej rozmawiałam, tylko ktoś na zastępstwo. Po podpisaniu umowy był wyznaczony termin na podłączenie internetu, ale niestety nikt nie pofatygował się przybyć, ani powiadomić, że instalowania nie będzie. Wieczorem zadzwoniłam, aby się zapytać czemu nikt nie przyszedł i powiedziano mi, że monter nie zastał nikogo w domu (a ja specjalnie wzięłam wolne i siedziałam cały dzień w domu!!!).
    W takim razie umówiłam się na następny termin, gdzie musiałam czekać prawie 2 tygodnie, żeby ktoś w ogóle przyszedł. Na początku internet chodził masakrycznie, a miałam mieć 6Mb. No i kolejne telefony do aster i okazało się, że monter zainstalował nie tą prędkość co powinien-musieli to zmieniać.
    Dopiero po 2 dwóch miesiącach przyszła jakaś faktura do zapłaty. Ku mojemu zdziwieniu zamiast 72zł+72zł jakaś suma z kosmosu w wysokości ok.130zł.+130zł. No i trzeba było dzwonić do aster i znów wyjaśniać tę sprawę. No i oni oczywiście "przepraszamy, zaszła pomyłka".
    Kolejne rozczarowanie, gdy dowiedziałam się, że kończąc umowę trzeba przyjść co najmniej 45 dni wcześniej ( a ja byłam niecały miesiąc). No i zamiast 72zł musiałam zapłacić 146!!! jakiś absurd. Pan z obsługi bardzo niemiły i miałam wrażenie, że nabijał się z zaistniałej sytuacji.
    Ogólnie byłam zadowolona z samego internetu, ale przez olewanie klienta i robienie go w balona NIGDY WIĘCEJ ASTER!!!
  • ~azjass / 2012-03-08 11:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma Aster teraz Aster/UPC dba tylko o złapanie nowego jelenia, potem niestety już klienta olewa. UPC nie ponosi odpowiedzialmości za klientów Aster a Astera już nie ma. W grudniu 2011 przedłużając umowę na rok, pani poinformowała mnie że dekodery z nagrywarką będą dostępne po nowym roku i teraz dostanę zwykły a potem mi wymienią, po nowym roku dowiedziałem się że jeszcze nie są dostępne, a teraz dowiedziałem się że owszem mogę dostać dekoder z nagrywarką za jedyne 200 zł i po przejściu do UPC. Klientem Aster byłem od wielu lat, a przełóżyć umowę zdecydowałem się tylko po zapewnieniu że będę miał dekoder z nagrywarką, - inaczej poszedł bym gdzieś indziej, gdzie jest to w standarcie dla nowego klienta. Zostałem zwyczajnie zrobiony w konia.
    Wniosek: arogancja firmy Aster/UPC, zwykłe oszukiwanie byle tylko złapać klienta a potem to już olać, brak jakiej kolwiek dbałości o wielo letnich klientów, obecnie słaba jakość. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ.
    ZaletyJAKOŚ NIE WIDZĘ
    WadyCAŁA "...KUPA..."
  • ~KANIA / 2008-05-15 17:18
    Ocena: 2.25 / 5
    BIURO OBSŁUGI KLIENTA NIE ODBIERA TELEFONÓW, KŁAMIĄ W ZWIĄZKU Z USŁUGĄ - OFERUJĄ COŚ INNEGO A DOSTAJEMY CO INNEGO, PRZEDSTAWICIELE KTÓRZY PRZYCHODZĄ DO DOMU RÓWNIEŻ KŁAMIĄ I WCISKAJĄ KITY, JEDYNY PLUS W TEJ FIRMIE TO JAKOŚĆ USŁUGI ALE W PORÓWNANIU DO UPC TO JEST BARDZO NIEODPOWIEDZIALNA FIRMA
  • ~Klaudiusz / 2010-09-03 15:10
    Ocena: 2.25 / 5
    Podpisując umowę z Aster City nie dostrzegłem zapisu o tym, iż po 2 latach (okres promocji), o ile sam nie będę pamiętał o tym, by na miesiąc przed pisemnie wypowiedzieć umowę, to przedlużą mi ją na ZUPEŁNIE INNYCH WARUNKACH bezterminowo.
    Oczywiście informacji od nich, ani przypominajki nie otrzymałem, a AsterCity zwlekało z poinformowaniem mnie o zaległościach kilka miesięcy (w międzyczasie wyłączyli mi radio, podobno niezależnie od umowy, potem Internet).
    Jak tylko się dowiedziałem, złożyłem reklamację, że chcę podpisać nową umowę, na promocyjnych warunkach na kolejne 2 lata, ale... AC najpierw zażądało tego, co już wyłudziło w umowie małym druczkiem.
    Ponieważ nie lubię naciągaczy i oszustów, to odmówiłem i czym prędzej wypowiedziałem umowę, zdałem sprzęt.
    PODKREŚLĘ, iż wielokrotnie odwoływałem się od tej decyzji, a w dniu wczorajszym otrzymałem pismo z odpowiedzią określoną jako "ostateczna".
    Wg mnie jest to typowe naciągactwo - więcej porządnych firm obdzwania lub pisze choćby SMSy z przypominajką, ze "kończy się okres promocyjny". Choćby dlatego, że obawiają się, że konkurencja wejdzie na ich miejsce.
    Niestety AC ma to w nosie.
    Swoje przygody z AC opiszę na oddzielnej stronie, ale podsumowując Obslugę Klienta - dramat. Od pewnego momentu zacząłem nagrywać rozmowy (np.z p.Marcinem Klejm? zapis fonetyczny), niestety nawet personel menedżerski wykazuje się również braku zrozumienia wpółczesnej gospodarki i faktu, iż nie powinno się Klienta celowo takimi zapisami wprowadzać w błąd, a jeśłi już tak się stało, to czym prędzej anulować różnicę i kontynuować umowę, utrzymać Klienta u siebie. A jak mówi stare powiedzenie - ryba psuje się od głowy.
    ZaletyW miarę rozsądna oferta telewizyjna
    WadyFATALNA obsługa, zarówno na poziomie bezczelnych obsługujących
    2,5 roku
  • ~kolo7 / 2011-07-16 22:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Od pewnego czasu mam kilkuminutowe przerwy w dostawie internetu, są to zdarzenia losowe. Ponieważ skończyła mi się roczna umowa (promocja), zadzwoniła do mnie konsultantka z firmy Aster z propozycją przedłużenia promocji. Zapytałem, czy mogę zgłosić reklamację, konsultantka powiedziała, że tylko osobiście. W takim razie podziękowałem za rozmowę i postanowiłem zrezygnować z usługi.
    W oddziale przy ulicy Marynarskiej wymówiłem umowę. Tam też zapytałem o możliwość złożenia reklamacji. Tym razem konsultant stwierdził, że mogłem ją zgłosić telefonicznie, ale mogę też u niego. Pan przekonywał mnie, że z pewnością z sygnałem wszystko jest ok, zauważyli by problem, bo monitorują sygnał. Ja zapytałem czy monitorują ciągle, czy co jakiś czas (próbkowanie) - kazało się, że próbkują. Zapytałem co ile próbkują, Pan najpierw stwierdził, że co kilkadziesiąt minut, później już "skrócił" ten czas do minut kilkunastu.
    Zapytałem konsultanta na jakiej podstawie ma pewność, że wszystko jest ok, skoro ich system jest ślepy pomiędzy "próbkami". Pan stwierdził, że na pewno by coś zauważyli, ale w końcu przyznał, że mogli by nie zauważyć problemów.
    Powiedział, że mogą przysłać serwisanta, ale jak wszystko będzie ok, to mnie obciążą za nieuzasadnione wezwanie. W tym momencie odechciało mi sie usług Aster przynajmniej na kilka najbliższych lat. Skoro nie są w stanie ustalić, że jest jakiś problem "sftware-owy", a taki by występował w rzeczywistości, to serwisant nie stwierdzi usterki na miejscu i każą mi płacić.
    Na dzień dzisiejszy przechodzę do innego operatora, jak znam życie będzie podobnie, ale za te same pieniądze które płacę w Aster dostanę dużo lepszą ofertę - tak przynajmniej wygląda ich reklama, życie pewnie zweryfikuje wszystkie niedopowiedzenia. Tak naprawdę, to wolałbym dostęp do internetu WI-FI dostępny na osiedlu, gdzie płaciłbym za każdy miesiąc - jakby była lipa to bym błyskawicznie rezygnował :-).
    Generalnie na dzień dzisiejszy Astera nie polecam, ze względu na gigantyczną kolejkę w jakiej musiałem stać w dziale obsługi i na niezawodność połączenia oraz idącą za tym pomoc operatora.
    Zaletygeneralnie mam tą szybkość, na jaką mam umowę
    Wadyzawodność, trudność dodzwonienia się do konsultanta, kolejki w biurze obsługi (byłem tylko raz i czekałem 1,5 godziny)
    13 miesięcy
  • ~niezadowolony / 2012-04-13 16:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Parametry dstaraczanego inetrnetu są niezłe, ale obsługa to farsa. Firma od kilku miesięcy nie jest w stanie poprawić błędów w swoich bazach danych i ciągle przychodza rachunki z błedami.
    Wadyobsług aklienta
    długo,
  • ~nikt ważny / 2010-09-21 17:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Metody przypominania o minionym wczoraj terminie płatności są po prostu skandaliczne. Na numer telefonu, który praktycznie ode mnie wyłudzono ( nie było potrzeby podawania go) przyszło dziś już 12 smsów." Firma Aster informuje, że minął termin płatności faktury. Jeśli wpłata została dokonana wiadomość jest nieaktualna." Co za kurtuazja! A jeśli zapłaciłam wczoraj, to przysyłanie tylu smsów jest w porządku? A tym numerem już nie dysponuję, oddałam go komuś. Obsługa klienta to żart. Ani to obsługa, ani my klienci.
    ZaletyNie ma anteny na dachu. Wielkim plusem jest to, ze mogą być w domu 2 telewizory i w każdym można oglądać inny program za te same pieniądze.
    WadyUsuwanie kanałów, które polubiłam.
    Oj, bardzo długo. Chyba 15 lat.
  • ~paweł / 2011-08-09 19:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Odnosząc się w kolejności do ocenianych kryteriów:

    1. Parametry - użytkowałem tylko i wyłącznie stałe łącze internetowe 5/10 Mbit. Ogólnie nie mogę powiedzieć złego słowa, nie było problemów ze spadkami prędkości, parę razy przez 2 lata zdarzyły się przerwy w dostawie.

    2. Paranoja, kilka razy musiałem się wybrać osobiście do biura na ulicy Wrocławskiej w Krakowie. Obojętne o której się przyjdzie trzeba odstać w kolejce jak za komuny, minimum to godzina... Po dotarciu do osoby obsługującej (zazwyczaj młodej) można spotkać się ze znikomym poziomem kompetencji, wiedzy o sprzedawanych usługach i ZEROWYM podejściem pro-sprzedażowym do klienta. Przykład: będąc 2 lata ich abonentem płaciłem 44zł miesięcznie, przegapiłem termin wygaśnięcia "promocji" oczywiście umowa nie rozwiązała się automatycznie, natomiast abonament wzrósł do 146 zł / miesiąc. Przy "kasie" zaoferowano mi super promocję za to samo łącze 75 zł/miesiąc lub jeszcze lepsze rozwiązanie: dokupienie karty SIM za jedyne 20 żł co spowoduje obniżenie abonamentu do 64 zł. (Tylko po co mi ta karta?) Oczywiście na decyzję miałem czas do kolejnego dnia.
    Prosto mówiąc takie traktowanie to karygodne stawianie klienta pod ścianą i zmuszanie do wybrania po szybkim zastanowieniu "super promocji", bo co mamy w perspektywie, powrót do domu a kolejnego dnia kolejne 2 godziny stracone w kolejce. Pewnie wielu petentów tą metodą mniejszego zła "zmusili" (oczywiście wszystko zgodnie z prawem - wolny rynek) do podpisania umowy.
    Po zapoznaniu się z warunkami jakie mi przedstawiono oczywiście wypowiedziałem umowę. Okres wypowiedzenia 45 dni, abonament 146 zł / miesiąc...
    Uzupełniając radzę zwrócić szczególna uwagę na warunki dotyczące rezygnacji z usługi / wypowiedzenia umowy w terminie wcześniejszym niż określony w umowie. Z tego co powiedziała pani w siedzibie firmy w przypadku zerwania trzeba zapłacić karę + kwotę abonamentu bez promocji za daną usługę do końca przewidzianego w umowie okresu promocji - absurd.

    Niezawodność - ok. sporadyczne przerwy - każdemu się zdarza.

    Cena. Już znalazłem łącze tańsze o 10 zł, szybsze dwa razy 10/20 Mbit. a umowa na okres 1 roku a nie 2 lata. Firma z Krakowa - wystarczy poszukać.
    Zaletydobre parametry
    WadyCena, obsługa, warunki umowy
    2 lata 44 zł / miesiąc
  • ~yackoo / 2009-07-15 16:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Aster ma takie same podejście do klienta, jak TP S.A. czy PKP. Sprzedać usługę i wypiąć się, ewentualnie robić łaskę, że się dostarcza mniej więcej to, co ktoś kupił.
    Oferta telewizyjna kiepska, konieczność kupna pakietu cyfrowego i analogowego na raz, brak wszystkich kanałów analogowych w pakiecie cyfrowym.
    Oferta internetowa przeciętna, w porównaniu z UPC wręcz tragiczna.
    VoD z kiepskim wyborem filmów.
    Do tego absurdalnie wysokie ceny, zwłaszcza w lokalizacjach, gdzie nie ma konkurencji.
    Beznadziejna praca BOA, brak obiegu informacji, niemożność usunięcia awarii przez 4 miesiące przy absolutnym olewaniu kolejnych zgłoszeń (przyślemy serwisanta, serwisant nie pomógł? przyślemy kolejnego...). Absolutna porażka!
    ZaletyBrak plusów o ile w pobliżu jest jakakolwiek konkurencja
    WadyWysokie ceny, niewspółmierne do jakości usług, niedopracowana oferta
    Kilka lat
  • ~ada2815 / 2012-04-07 14:52
    Ocena: 2.00 / 5
    witam
    wypożyczyłam dzisiaj film pt"NIEZNANI" niestety włączył się film pt "KRZYK 4", ta sytuacja ma miejsce drugi raz z tym samym filmem pierwszy raz 25.03.2012, proszę o zwrot kosztów za film.
    pozdrawiam
  • ~Andy / 2011-01-25 11:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam! Korzystałem z internetu Aster przez ok. 6 lat, ale dosyć.
    Kolejki w Punkcie Aster na 2 godziny. Nie ma możliwości cokolwiek załatwić przez telefon czy internet. Żeby zwrócić modem muszę czekać kolejne 2 godziny (ŻADNEJ PRZESADY -TRAKTUJĄ LUDZI JAK BYDŁO).
    Sami w trakcie umowy zwiększyli okres wypowiedzenia do 45(!!) dni. Zgłaszam się do nich po 2 godzinach stania w kolejce, a Pani mi mówi, że będę jeszcze dodatkowo płacił 2,5 raza więcej przez 15 dni, bo okres wypowiedzenia to już nie 30, a 45 dni. A DLACZEGO NIE 60 ALBO 120 DNI. Może od razu podpisując umowę na 2 lata dawać wypowiedzenie, żeby się zabezpieczyć przed zmianami w trakcie umowy?
    Podsumowanie;
    PRZECHODZĘ DO DUŻOOO TAŃSZEGO, MOBILNEGO INTERNETU PLAY (SPRAWDZIŁEM-BARDZO DOBRY) I NIGDYYYY WIĘCEJ ASTER.
    PS. Stosują praktyki blokowania kamienic przed dostępem konkurencji - w Krakowie dzwoniłem do innych firm, ale nie ma możliwości podłączenia, bo mój blok opanował Aster i nie dopuszcza konkurencji.
  • ~BYŁY KLIENT / 2010-01-20 16:48
    Ocena: 2.00 / 5
    NIGDY NIKOMU NIE POLECĘ TEJ NIEUCZCIWEJ FIRMY!!! Rozpocząłem "przygodę" życia dwa lata temu. Agent, który mnie odwiedził przedstawił ofertę, która nie pokryła się z rzeczywistością
    (promocyjne bezpłatne włączenie kanałów C+ i HBO miało być na 3 miesiące, a trwało 14dni). Później nastąpiła seria awarii z TV cyfrową. Po kilku reklamacjach w końcu zjawił się pracownik ASTER i wywalił dziurę w ścianie twierdząc, że innej możliwości nie ma (ufff ale w końcu coś mogłem oglądać). Przed upływem dwóch lat współpracy (po 23 miesiącach) zdecydowałem się zmienić (za namową ASTER) dekoder na HD. Oczywiście opłaty miały nie ulegać zmianie przez kolejne 12 miesięcy (na czas trwania umowy korzystania z dekodera HD).
    I tu wyszła cała prawda o uczciwości firmy. Po upływie 24 miesięcy przyszedł mi rachunek 3-krotnie wyższy od ostatniego (prawie 300 zł!). Oczywiście zadzwoniłem do konsultanta z reklamacją. Na co otrzymałem odpowiedź, że niestety okres dwóch lat promocji na internet i TV się skończył i muszę płacić 100% ceny według złodziejskich stawek ASTER. Po kilku próbach wyjaśnienia skierowano mnie do salonu ASTER... gdzie spotkałem około 50 osób stojących w kolejce z prawie identycznym problemem!
    Po odstaniu około trzech godzin w kolejce usłuszałem, że w ramach programu lojalnościowego mogą mi zmniejszyć opłaty o około 30 złotych (jawne kpiny). Wypowiedziałaem więc umowę (dopłacając do interesu 450 zł za przedwczesne zakończenie umowy korzystania z dekodera HD).
    Po dwóch latach współpracy, regularnego płacenia rachunków zostałem potraktowany jak śmieć (jak widziałem w salonie i czytałem pozostałe opinie nie tylko ja).

    Zaletyhehe
    WadySKRAJNA NIEUCZCIWOŚĆ
  • ~erty / 2009-02-16 18:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Wolny i ma zachcianki do cenzurowania. Przesył zależy od pory, jak sieć bardziej obciążona to np allegro sie nie chce ładować. Poza tym wybija się w szeregu firm gotowych do ocenzurowania swoich klientów. Zalecam innych dostawców, nawet jak trochę drożej, szkoda nerwów.
  • ~filll / 2009-02-18 13:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Według mnie jest to najgorsza firma z jaką miałem doczynienia, Kupić usługi Aster jest bardzo łatwo przyjadą , podłączą wszystko i to z uśmiechem na twarzy (+). Schody zaczynają się gdy np. trzeba zadzwonić na infolinię (czas oczekiwania do jednej godziny albo bez skutku) gdy puszczą nerwy i pójdzie się do Biura Obsługi osobiście, następna niespodzianka - trzeba odstać w kolejce co najmniej dwie godziny (Warszawa Al. Jana Pawła II).
    Dekoder Cyfrowy (ten,który miałem) to tak naprawdę namiastka dekodera cyfrowego - nie ma wyjść do odbioru sygnału cyfrowego (po co usługa cyfrowa jeśli dekoder można podłączyć jedynie za pomocą kabla euro scart tzw. grzebienia).
    Wiążąc się z Aster City jest się też narażonym na cytuje: "czyjś błąd" , i otrzymuje się po roku fakturę korygującą z której wynika, że mamy do dopłaty np. 60 zł (okazało się, że w ciągu roku zmienił się cennik i oczywiście nikt mnie o tym nie powiadomił nie mówiąc już o zapytaniu czy zgadzam się na przedłużenie umowy). Coś takiego zdarzyło mi się już dwa razy!
    O miłej obsłudze na infolinii radzę zapomnieć!!!
    Aster City miało ułatwić dostęp do TV i być przyjemnością - napewno przyjemnością nie jest- NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!!
  • ~Karol / 2012-05-06 19:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Z braku laku wzięliśmy internet z Astera - innej opcji nie było. 60zł za 10Mb w dzień, 20Mb w nocy. No cóż, bagno i tyle. Ostatnio nastąpiła przerwa na (jak do tej pory) 2 tygodnie, technik przyjdzie dopiero za 4. Nie polecam.
    Zalety...
    WadyPowolne łącze mimo wysokiej prędkości maksymalnej, częste przerwy w dostawach internetu
    6 miesięcy, nie było innego
  • ~kilo / 2008-09-08 19:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Aster to stado oszustów - popatrzcie jaki dekoder promują na necie , a jaki chłam technicy targają nam do domów !!! tłumaczą , że tylko obudowa jest stara , ale bebechy ma wymienione ha ha ha
    Panu technikowi kazałem razem z tym dekoderem zamknąć drzwi z drugiej strony .
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
    5 lat
  • ~lili / 2009-02-03 08:48
    Ocena: 2.00 / 5
    TV mam od 6 lat - co kilka miesięcu zdarzają się nawet kilkugodzinne przerwy w nadawaniu programu, a nie do przyjęcia są częste zmiany oferty programowej, bez żadnej informacji, o uprzedzeniu nawet nie śmiem wspominać. Przy tej jakości obsługi - drogo.
  • ~Marek279 / 2010-09-09 11:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety po prawie 2 latach z Astrą nie mogę powiedzieć nic pozytywnego. Jeżeli zdecyduję sie na przedłużenie umowy to będę płacił więcej a na dodatek sam pracownik ASTER doradził mi zakonczenie umowy z dostawcą. Tak zrobię .....
    Zaletyjest bo jest....
    Wadysa bo zalet nie ma
    2
  • ~opiniowacz / 2010-09-30 13:57
    Ocena: 2.00 / 5
    1. Handlowiec opowiada głupoty i oszukuje, mówi że będę płacił miesięcznie x, a faktycznie wychodzi na umowie +35%. Oszustwo handlowaca to standard.
    2. Aster zawyża faktury regularnie, trzeba pisać stałe reklamacje do każdej faktury, przy tym nęka wiadomościami systemowymi pojawiającymi się na telewizorze o nie zapłaconej w pełni kwocie faktury (nawet za to co nie przewiduje umowa)
    3. Odpowiedzi na reklamacje po ok 45 dniach, czyli max czas regulaminowy
    4. Skomplikowany regulami z haczykami i masa załączników cenowych i promocyjnych - wszystko po to aby sie pogubić.

    Dla mnie to organizacja oszukańcza. Jak ktoś ma inny wybór niech od nich spada.
    Zaletyw miarę działaja usługi
    Wadyprawie same minusy za obsługę i podejście do klienta
    6msc
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2805
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1948
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179