Ceny usług są makabrycznie wysokie, o ile nie wymusi się jakiejś promocji. To też nie rozwiązuje problemu, bo cena spada, ale pozostaje kiepska jakość usług - zwłaszcza tragiczna oferta telewizyjna.
Od dłuższego czasu Aster wiedzie prym w kasowaniu kanałów tv, nie dając nic w zamian. Dotyczy to nie tylko oferty analogowej, ale i cyfrowej, która i tak jest wyjątkowo słaba. W tv cyfrowej Aster do tej pory nie ma wszystkich kanałów dostępnych analogowo, zaś z pojedynczych kanałów HD co jakiś czas są tworzone osobno płatne pakiety.
Aster wymusza kupowanie usług w pakietach, jednocześnie uniemożliwiając rezygnację z pakietu usług gdy radykalnie zmienia się sposób świadczenia jednej z usług. Czyli: chcąc oglądać kanały HD trzeba kupić nie tylko tv cyfrową, ale i analogową - jednocześnie po likwidacji jakiegoś kanału HD nie można zrezygnować ze wszystkich usług tv, a tylko pakietu HD. Stawia to klienta na przegranej pozycji.
Jakość obsługi klienta jest beznadziejna - konsultanci nie wiedzą, o czym mówią, przyjęcie zgłoszenia problemu często wymaga najpierw wytłumaczenia istoty problemu czy wręcz przeprowadzenia szkolenia informatycznego. Zgłoszenia telefoniczne potrafią zniknąć w systemie, zaś papierowe... zaginąć.
Po ostatnim przyspieszeniu internetu sieć Aster zdestabilizowała się i w różnych miejscach miasta losowo potrafią zdarzać się cuda. Oczywiście na infolinii jedna odpowiedź: "wszystko jest ok".
Zalety- stosunkowo mała awaryjność
Wady- koszmarnie wysokie ceny usług
- beznadziejna obsługa klientów
- znikające z miesiąca na miesiąc kanały w ofercie tv
- sprzedaż wiązana usług bez możliwości rezygnacji z pakietu przy zmianie zasad świadczenia jednej z usług
- olewanie stałych klientów
- wciskanie na siłę kart SIM (warunek promocji)
- beznadziejna obsługa klientów
- znikające z miesiąca na miesiąc kanały w ofercie tv
- sprzedaż wiązana usług bez możliwości rezygnacji z pakietu przy zmianie zasad świadczenia jednej z usług
- olewanie stałych klientów
- wciskanie na siłę kart SIM (warunek promocji)
ponad 5 lat