Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ASTER CITY opinie

Ocena na podstawie 168 opinii

2.00 / 5

  • Niezawodność
    2.22
  • Obsługa klienta
    1.59
  • Cena
    1.80
  • Parametry
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Misza / 2010-10-22 17:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta w firmie Aster to naprawdę coś niezwykłego. Miałem kontakt z BOK-em w różnych firmach, także w sprawach spornych ale z czymś takim się dotąd nie spotkałem (po 1989 roku). Przysłali mi wezwanie do zapłaty (rzeczywiście zapłaciłem z opóźnieniem) ale wystawione z datą 2 dni późniejszą niż wpłata została zaksięgowana w ich systemie (taka widnieje w panelu użytkownika w internetowym serwisie abonenckim). W tym panelu, przeznaczonym m.in do kontroli opłat numery faktur i należności były inne niż te wyszczególnione na wezwaniu. W skrócie pisząc spędziłem ze 30 minut zanim doszedłem co i jak. Aby ostatecznie wyjaśnić sprawę dzwonie do działu windykacji. 2 próby 10 - 15 minut czekania na telefonie,bez rezultatu. Piszę więc maila (jest podany specjalny do kontaktu z windykacją) odpisują po 2 dniach: proszę napisać na innego maila w tej sprawie. Piszę na drugiego (rano), następnego dnia po południu odpowiedź: "spraw dotyczących rozliczeń nie załatwiamy ta drogą, proszę zadzwonić lub udać się osobiście do bok-u".
    Szlag mnie trafił. Po kilku dniach znowu próbuję się dodzwonić. Udaje mi się za 3-cim razem (łącznie po 20 minutach). Próbuję się dowiedzieć skąd te nieścisłości (tak naprawdę burdel) pomiędzy te co mam w wezwaniu a rozliczeniami widocznymi w ich panelu. Kobieta co chwilę mi przerywa i poucza: "że jak nie bedę płacił w terminie to zawsze będą wysyłane wezwania", "że ją nie obchodzi co ja mam w jakimś tam panelu (ich panelu) i że wezwanie wbrew temu co tam jest odznaczone zostało wysłane po zaksięgowaniu wpłaty", "Że to iż niezapłacone faktury w panelu są inne niż te w wezwaniu i inne niż w rzeczywistości (czyli te, które ona ma) to jest moja wina, bo nie płacę w terminie". Aby coś powiedzieć, dowiedzieć się jak to jest w ostateczności, np. dlaczego fakturę w całości skorygowaną powinienem mimo wszystko zapłacić muszę stanowczym tonem jej przerwać. Kobieta mnie strofuje, abym nie podnosił głosu (sama prawie krzyczy). Owszem jestem poirytowany ale do granicy przyzwoitości jeszcze sporo brakuje. Gdy pytam o te korekty, kobieta mówi abym sobie poczytał co jest napisane fakturze korygującej (nie mam takiej możliwości tego zrobić w tym momencie rozmowy), "to że jest zapisane,że rozlicza ona jedną z faktur to jeszcze nie wszystko... " W końcu wyrzuca z siebie, że nie ma ze mną juz o czym rozmawiać i rzuca słuchawką! Próbuję się znów dodzwonić aby się dowiedzieć z kim rozmawiałem (aby złożyć skargę) - nikt nie odbiera...
    WadyObługa klienta poniżej wszelkich norm!
    4 lata
  • ~mt2000 / 2012-01-02 22:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Firma Aster nie poczuwa się do odpowiedzialności za krzywdy jakie wyrządza swoim klientom. Podczas podpisywania umowy za pośrednictwem przedstawicieli handlowych (zatrudnionych na umowę zlecenie przez firmę zewnętrzną) ukrywa faktyczne koszty przyłączenia się do Świata Aster. Klienci podpisują jedynie umowę poznając koszty świadczenia usług abonamentowych natomiast bardzo wysokie opłaty początkowe na których prezesi ASTER (obecnie UPC) zbijają kokosy zostają zatajone. Kolejnym powodem jest zatajanie przed klientami informacji o rozwiązanych umowach ze stacjami telewizyjnymi przez co portfel świadczonych usług jest coraz biedniejszy i gorszy jakościowo, klienci dowiadują się o możliwości rozwiązania umowy po czasie gdy JEST JUŻ ZA PÓŹNO. Sprawą być niedługo zainteresuje się polska prokuratura. Zostałeś oszukany? napisz: tobull@wp.pl
    2 miesiace
  • ~Yackoo / 2009-01-18 01:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Z usług Aster korzystam od wielu lat. Z każdym kolejnym rokiem czuję się abonentem drugiej kategorii. Sieć Aster kompletnie zlewa stałych klientów, nie oferując im praktycznie nic. Fatalna obsługa klienta - zgodnie z umowami i regulaminami, klient nie ma prawa do niczego, a Aster może wszystko. Kiepska oferta programowa w tv kablowej, absurdalnie drogie ceny za tv cyfrową, podział na pakiety i pakieciki - aby cokolwiek ciekawego móc oglądać, trzeba kupić wszystko - dostęp do tv cyfrowej wyłącznie wraz z analogową. Ogólnie kiepsko. Aster czuje się zbyt pewnie na rynku i daje to odczuć.
    Zalety- dosyć dobra jakość internetu
    - szybkie usuwanie awarii
    Wady- olewanie starych klientów
    - wysokie ceny usług
    - nieatrakcyjne i niekonkurencyjne promocje
    - zmiany w ofercie programowej tv bez uprzedzenia
  • ~zaker / 2011-05-24 13:40
    Ocena: 3.00 / 5
    trzeba uważać na to co podpisujemy faktycznie, bo ONI jak i inne firmy żerują na "niedoinformowanym" kliencie, ale podobnie i w tv N - niestety, a wogóle najlepiej tam gdzie nas niema....nieprawdwdaż?
    Zalety"agenci Aster... 000 bez 7" spore ich grono... wypisujących sobie pochlebne opinie
    Wadytyle co plusów)))
    6 mc
  • ~anon / 2010-08-23 16:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Podstawa to traktować handlowca jak zawodowego łgarza i oszusta, i tak samo firmę. Od tego tzreba wyjść, aby było choć trochę lepiej po podpisaniu umowy.

    Handlowiec w moim przypadku, podczas podpisania umowy, łgał, czyli albo jawnie kłamał, np. w kwestii możliwości wypowiedzenia umowy po 1 roku, bez konsekwencji kar, nawet jeśli jest umowa na 2 lata. Ponadto nie informował o dodatkowych opłatach za usługi. Skalkulowana miesięczna opłata przez handlowca była wyższa o około 25%.

    Na skuteczną pomoc z psychologiem z BOK nie ma co liczyć. Handlowiec olewa klienta po podpisaniu umowy.

    Jedynie co warto robić to pisać reklamacje i mieć dowody nadania. Wszystko archiwizować i zbierać potwierdzenia zapłaty.

    Po podpisaniu umowy warto jeszcze kilka razy wszystko dokładnie pzreanalizować w Umowie i jak coś nie gra rozwiązać ją. Mozna rozwiązać Umowę po podpisaniu jej poza siedziba Aster (czyli np. siebie w domu) w terminie do 10 dni. To jest przywilej i warto z tego korzystać nawet jak się podpisze umowe! Zero skępowania - nie pasuje wypowiadam Umowę!

    ZaletyInternet działa dobrze. TV tez ok.
    WadyZastawiane pułapki w regulaminie i umowach. Brak możliwości sortowania kanałów w dekoderze wg własnych potrzeb. Dekoder to istny piecyk elektryczny, nawet jak jest w stanie czuwania.
    3 miesiące
  • ~Eviva / 2009-03-27 09:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Aster City włącza i wyłącza różne programy, nie przeprowadzając żadnych badań wśród użytkowników. Wyłączywszy np bardzo lubiany przez dzieci Jetix w zamian włączył nudny i bez wyrazu kanał Nickelodeon, który już raz padł z powodu niemal zerowej oglądalności. Obecnie na miejsce kanału Romantica ma dać Universal, adresowany do zupełnie innego widza. Znika też dobry kanał Zone Reality na rzecz jakiegoś chłamu. Reasumując - gdyby alternatywą nie było wpakowanie dużych pieniędzy w sprzęt do odbioru którejś z platform cyfrowych,dawno bym zrezygnowała.
    ZaletyMiłaobsługa w punktach obsługi klienta
    WadyCała reszta
    Ponad piętnaście lat
  • ~fujisan / 2011-08-09 20:57
    Ocena: 2.75 / 5
    Mieliście mi naliczać ok 115zł w tym najprostsza tv i internet,a tymczasem na rachunku przychodzi tv+tv hd + internet,rachunki miały być przysyłane na inny adres,były o wiele większe niż ustalone telefonicznie, wynosiły ponad 200zł i na dodatek dostałem błędne faktury dopiero po 2 miesiącach .Żądam weryfikacji faktur na sumy które były umawiane między mną a waszym pracownikiem oraz natychmiastowego przysłania pracownika w celu odłączenia internetu i tv .Moją rezygnację opiewam tym że jesteście nie słowni i nie tak się umawialiśmy " za takie usługi to ja dziękuję " .Rozmowa telefoniczna z wami dużo mnie kosztowała zdrowia i tak sie nie można było z wami dogadać.I nie można zmuszać kogokolwiek do czegoś tak jak wy tłumaczycie że nie można zerwać umowy, jesteście nie rzetelni i to jest jeden z powodów do zerwania z wami umowy ,a każdą umowę można zerwać( w umowie jest zaznaczone że na czas nieokreślony,a miało być na 2 lata ) więc umowa jest błędna!!!!
    ZaletyZERO WIELKIE ZERO 0000000000000000000000000000000000000 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    WadyNIEPROFESJONALNA FIRMA
    2 ,5 MIESIĄCA
  • ~gazza / 2009-01-08 15:05
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet mocny i niezawodny ale obsługa klienta taka że chce się płakać. Stałych klientów traktują jak śmieci. Internet po kablu aster śmiga dużo lepiej niż na kablu telefonicznym (tp, netia) nie wspominając już o operatorach mobilnych(plus,era,sferia itp.) Opłaca się tylko nowym klientom dla których są jeszcze jako takie promocje, mnie po 5 latach traktują jak śmiecia i zero promocji. Brakuje czegoś takiego jak w innych firmach - dział utrzymania klienta. Podsumowując - dobry internet ale ceny i podejście do klienta - dyskwalifikacja!
    Zaletyszybkie, stabilne i niezawodne łącze
    Wadycena, obsługa klienta, brak promocji dla stałych klientów
    5 lat
  • ~marek / 2009-02-09 15:45
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet naprawde niezawodny lecz strasznie drogi, kiepskie promocje i cyrografy na 2 lata, dodatkowo trzeba wziasc inna isluge np. telewizje, ktora tez jest strasznie droga: 67zl za pakiet podstawowy! W dodatku podpisanej umowy nie mozna zmieniac, nawet chcac zwiekszyc parametry łacza, trzeba zerwac umowe i placic kary. A obsluga klienta to koszmar, zeby dodzwonic sie do BOK trzeba miec szczescie...
    Zaletyszybkosc i niezawodnosc
    Wadycena, obsluga i umowy
    rok, 140zl internet 768kb/s i telewizja podstawowa
  • ~opsid / 2024-02-28 15:27
    Ocena: 2.75 / 5
    Oglądałem sobie lnstagram:znieprawiona w konkretnym celu jak się każdy 18+ domyśla - no i wywaliło internet!!! ze to wielki minus!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~piotru / 2012-02-09 12:48
    Ocena: 2.75 / 5
    Trudno mi ocenić obiektywnie parametry, bo nie mam porównania - zasadniczo jestem zadowolony, ale faktem jest, że wszelkie "promocje" są tylko wtedy, kiedy trzeba utrzymać klienta przy sobie (zakończenie umowy) lub złapac nowego. Coś co przy podpisywaniu umowy na 2 lata wydaje się być atrakcyjne, po kilku miesiącach przestaje - konkurencja wyprzedza szybko. W efekcie przez 1,5 roku przepłaca się (np. za mobilny net). Niektóre promocje to kłamstwo. Przedłużałem umowę pół roku temu. Teść dopiero teraz ma podłaczony internet. jakoby w promocji płaci prawie 50% więcej, niż ja za... 2 razy wolniejsze łącze.
    Obsługa klienta skandaliczna, po prostu totalne lekceważenie. Oczekiwanie na rozmowę w infolinii dochodzi do 30-40 minut, za które się płaci, nawet przy dzwonieniu z telefony Aster! Obsługa techniczna standardowo stara się wmawiać winę klientowi. Niedawno podłączałem tesciowi internet. Komputer bezproblemowo w tej samej sieci na takim samym modemie pracował blisko 5 lat. Po zmianie lokalu internet wysiadł po kilkudziesięciu minutach po restarcie komputera. Przez 2 dni bezskutecznie prosiłem o pomoc. Oczekuję na technika, który zapewne będzie mi wmawiał, że modem jest ok.
    W BOK nie lepiej, w kolejce do "specjalisty" oczekuje się minimum pół godziny.
    Na stronie internetowej porady nieuaktuwlnione od lat. W dziale dot. ustawień programów antywirusowych zrzuty ekranowe z... programów z 2002 roku!
    ZaletyNie widzę niczego, co odrózniałoby wybitnie in plus od konkurencji.
    WadySkandaliczna obsługa klienta - no, chyba że klient płaci dodatkowo
    ponad 5 lat
  • ~pytkrzys / 2010-09-18 21:20
    Ocena: 2.75 / 5
    Obiecałem się odezwać, co też robię.Wysłałem maila do Aster i to dwukrotnie.I otrzymałem odpowiedź po trzech dniach.Dostałem propozycję przedłużenia umowy na rożnych warunkach do wyboru. Trochę droższe niż w promocji dla zaczynających "przygodę" z Aster, ale do przyjęcia.Przysłali też,po ponownym kontakcie, umowę do zapoznania się i ewentualnego podpisu. Jak do tej pory, to wszystko przebiega OK, jak podczas innych kontaktów drogą elektroniczną.
    Dzięki ostrzeżeniom na forum nie wybierałem się do biura obsługi i dałem sobie spokój z telefonowaniem. Mam przykre doświadczenia z poprzednich lat.
    RADA DLA INNYCH - gdy kończy się umowa zawarta na promocyjnych warunkach, złożyć wypowiedzenie.Następnie przed upływem wypowiedzenia i rozłączeniem sygnału złożyć wniosek o podpisanie umowy na promocyjnych warunkach. Wszystko zgodne z regulaminem Aster.
    Po prostu trzeba samemu pamiętać i nie liczyć, że ktoś się odezwie, im zależy na tym abyśmy płacili jak najwięcej.Tak jak pisali inni,nic nie dostaniemy za darmo.
    ZaletyPrzez 2 lata internet działał bezawaryjnie
    WadyObsługa klienta, Mało stabilne warunki dostarczania sygnału (prędkości) MYŚLENIE O PRZYSZŁOŚCI
    Obecnie 2 lata
  • ~Zbych / 2009-02-04 15:45
    Ocena: 2.75 / 5
    Jakościowo przekaz dobry, jak na moje wymagania internet szybki Trochę gorzej z telefonem stacjonarnym ( nie zawsze dobry odbiór). Nie do przyjęcia natomiast jest kontakt z info Aster lub z serwisem technicznym.gdy czasami coś nie gra, po 3 dniach dzwonienia do serwisu ( ciągle wszystkie linie są zajęte- a może nikt nie chce tych telefonów odbierać) , udałem się do punktu obsługi klienta pl. Hallera gdzie po odstaniu w kolejce 3 godzin wypowiedziałem zdanie" nie działa internet i telefon". Może powinien być osobny numer serwisowy i dodatkowy punkt obsługi klienta, skoro w obecnych punktach firma nie nadąża z obsługą klienta, bardzo skutecznie zniechęcając go do korzystania z jej usług.
    Zaletydobry odbiór TV, duża ilość programów
    Wadykontakt z BOK i serwisem
    5 lat
  • ~W.B. Ursynów / 2009-09-07 08:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Reklamacje zbywają że wszystko jest w porządku i mam płacić za to co jes podłącznone, mimo że nie zamawiałem takich usług.

    Firme lepiej omijać z daleka. Kosztuje dużo nerwów. Nie słyszałem od znajomych żadnej dobrej opini o ich podejściu do klienta.

    Łącze internetowe działa w miare, TV chodzi. Usługi jako takie - ale omijać za podejście do klienta i jawne naciąganie.
    Zaletydziała w miare
    WadyNaciąganie na niezamawiane usługi, podejście do klienta.
    kilka miesięcy
  • ~Agapio / 2012-07-02 14:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeśli chodzi o usługę czyli sygnał TV + internet nie mam zastrzeżeń.
    Natomiast obsługa klienta jest fatalna.Nic nie można normalnie z nimi załatwić, każda jakakolwiek zmiana w umowie czy cesja pociągają za sobą lawinę błędów i sporych kłopotów dla klienta. Nic nie można załatwić zdalnie tylko z każdą głupotą trzeba jechać do salonu a i to nie jest gwarancją poprawności załatwienia sprawy. Mieszają w fakturach, trzeba ich stale kontrolować. Generalnie z lenistwa nie zmieniamy na innego operatora ale to nie jest dobry wybór. Szczerze nie polecam nikomu, kto myśli o podpisaniu z nimi umowy.
    Wadyobsługa klienta, brak kompetencji u obsługi infolinii, duża liczba pomyłek przy fakturach. Opieszałość w działaniu. Np na korekty faktur czekaliśmy kiedyś pół roku!!!!!!!!!!!!!!
    od 6 lat
  • ~as / 2010-09-08 10:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Od kilku dni jestem po wypowiedzeniu umowy
    Przed zakończeniem umowy promocyjnej przez infolinię dowiedziałem się że za mój pakiet będę płacił ok 190 zł (HD, C+, internet Twoj Dom, telefon). Po przyjściu do salonu i 2 godz czekaniu otrzymałem promocyjną cenę ok 210 zł, na informację że znajomi za podobny pakiet płacą 165 zł usłyszałem że to miemożliwe. Gdy podałem adresy to wyjasnienie było że w bloku są konkurencyjni dostawcy i cena ta dotyczy tylko niektórych bloków. Potem dowiedziałem się że w moim bloku także niektórzy mają niższe stawki niż zaproponowane dla mnie.
    Aster czując że za parę miesięcy bedzie naziemna tv cyfrowa a internet będzie cotaz szybszy i tańszy korzysta z pozycji monopolisty i proponuje warunki paskarskie, dodatkowo wiążąc umową na 24 miesiące. Skandal
    as
    Zaletyniewiele
    Wadycena, jakość obsługi
    5 lat
  • ~Były klient Aster / 2011-08-03 16:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Korzystałem z usług Aster od 2007 roku. Obecnie wypowiedziałem umowę, ponieważ pomimo tego, że są bardzo drodzy jakość świadczonych usług delikatnie mówiąc pozostawia wiele do życzenia. W moim przypadku problemem byli konsultanci, którzy przekazywali rozbieżne sprzeczne informacje, np.: w ciągu jednego dnia trzech konsultantów udzieliło mi trzy różne odpowiedzi. Spotkałem się również z przekazywaniem nieprawdziwych informacji przez przedstawiciela handlowego firmy, efektem czego było naliczenie opłat za usługi, których nie zamawiałem.
    ZaletyDo samych usłg internetu i telewizji zastrzeżeń nie mam
    WadyFatalna obsługa przez pracowników infolinii, brak wiedzy lub celowe wprowadzanie w błąd. Długi czas oczekiwania na konsultanta infolinii oraz długi czas oczekiwania na obsłgę w biurze obsługi klienta na ul. Jana Pawła II. Aster sprawia wrażenie, że kompletnie na klientach mu nie zależy!!!
    4 lata
  • ~litti / 2009-01-04 02:06
    Ocena: 2.50 / 5
    Korzystam z internetu który działa rewelacyjnie, łącze dużo lepsze od TPSA. Telewizja też niezła ale telefon do kitu (cicha słyszalność). Net tak jak wspomniałem wcześniej super ale cena...żenada. Chyba najdroższy na rynku. Aster daje dobrą jakość netu ale za najwyższą cenę... Biuro obsługi - pomyłka. Olewają klienta na każdym kroku. Na połączenie czeka się kilka minut, konsultanci niemili i niekompetentni, technicy też. Jak rezygnowałem z umowy oleli mnie i nie proponują nic co by mnie skłoniło do przedłużenia. Zachowują się jak za PRL. Ale net mają najlepszy (porównywałem z UPC, neo i iplus(tragedia)). Jak zależy wam na szybkim łączu to bierzcie u nich net ale odradzam TV i telefon. Ja, dla obnirzenia koszów wziąłem u nich net 3/6 mb za 88 zł (umowa na 2 lata) a do tego cyfrę i telefon w tlenofonie (przy tak mocnym necie dobrze działa). Firma byle jaka ale net mają niezły.
    Zaletydobre, szybkie i niezawodne łącze internetowe
    Wadycena!!!, obsługa klienta ((żenada), CENA !!!, CENA!!!, CENA!!!
    2 lata
  • ~tejobar / 2010-10-19 23:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Agent (P. Julian Sobanski), kiedy sprzedawal mi uslugi, przekonywal mnie:

    1. Po pierwsze, ze dzieki zakupowi 3 uslug, a nie jednej, ogolem internet wyjdzie mi taniej. Co, oczywiscie, bylo klamstwem.

    2. Po drugie, na moje wyrazne pytania, gdzie sa zawarte warunki rozwiazania umowy, wskazal mi paragraf, w ktorym nie ma mowy o zadnych roszczeniach odszkodowawczych, a firma sciga mnie teraz z jakas kara za wczesniejsza rezygnacje z uslug.

    Do tego zapewnial mnie, ze Aster zgadza sie na odlaczenie uslug w szybkim terminie. O 45-dniowym terminie nic nie wspominal. Zapewnial, ze nie musze czytac calej umowy tym okropnym maczkiem, i ze zrezygnowac z uslug moge w kazdej chwili. Ani mru mru o zadnych karach.

    3. W trakcie mojego rezygnowania z uslug, tez nikt nie wspomnial o wysokosci ewentualnej kary.

    SZCZERZE ODRADZAM USLUGI TEJ FIRMY.
    dr Katarzyna Kacprzak
  • ~Xun Vixx / 2012-03-21 12:05
    Ocena: 2.50 / 5
    Od ponad tygodnia nie odpowiadaja na mejle, od dobrych 2 tygodni internet ledwo zipie (zamiast obiecywanych 6mb down, 1mb up jest tylko rwanie polaczenia co kilkanascie sekund nawet na kilka minut). Dzwonienie do BOK mija sie z celem (prosze ruter wylaczyc, jak juz sie do "serwisanta" dodzwoni po godzinie sluchania melodyjek i reklam, jesli w ogole)... Warszawa Srodmiescie. Do czasu "gratisowego" przyspieszenia lacza z 4mb do 6mb bylo niezle, ale teraz - czas na zmiane opertora, skoro nawet nie mozna doczekac sie potwierdzenia dostarczenia mejla a i zdarzaly sie automatyczne odpowiedzi w stylu "Your message was deleted without being read on "...
    ZaletyCzasami dziala bez problemow
    WadyNie odpowiadaja ne mejle, godzina sluchania reklam na platnej infolinii, jedyna rada na zle funkcjonowanie lacza to "restart modemu" lub "bezposrednie podpiecie komputera do modemu"...
    kilka lat z siecia, obecnie niecale 60 zeta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2805
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1948
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179