Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 466 opinii

1.77 / 5

  • Obsługa klienta
    1.75
  • Oferta
    1.86
  • Prostota obsługi
    1.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mat / 2022-10-04 09:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo nieprzyjazny bank. Bezduszny / odhumanizowany. Za najdrobniejszą czynność pobierają opłaty. W ogóle nie ma dyskusji, partnerskiego podejścia. Tylko płać i płać …
  • ~PanBialostoczanin / 2022-05-14 18:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Mogą kazać zamknąć konto bez wcześniejszego informowania i rozmowy. Dotyczy jdg.
    A dyrektor oddziału w Białymstoku ds klienta biznesowego Pan W. nawet nie zachował się profesjonalnie.
    Pani U. Doradca - przestała odbierać telefony.
    „Niestety temat wypowiedzenia jest zakończony po stronie Banku”…. Brak słów

    Pełen profesjonalizm.
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Roman102 / 2023-12-01 15:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Alior to masakra. Mam konto osobiste. Założyłem firmowe i kantor. Aplikacja firmowa to istne dno nic nie działa. Kantor to kolejna aplikacja. Jeden bank a 3 aplikacje…. W PKO BP mam 3 firmy + konta osobiste + kantor i to wszystko w jednej aplikacji. A tutaj dramat. Zupełnie nie rozumiem jak w tej wyższej kulturze banoowosci nie działa podstawowa apka. Apka ma zresztą ocenę 1 w App Store więc widać że to nie tylko moja subiektywna opinia. Porażka. Jutro zamykam wszystkie konta które dziś otworzyłem
    ZaletyBrak
    WadyNie działa podstawowa aplikacja
  • ~Sławomir / 2022-07-15 10:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Złożyłem wniosek o otwarcie konta . Bank odrzucił mój wniosek bez podania konkretnych przyczyn. Czuję się oszukany ponieważ wyłudzono ode mnie zgody marketingowe i zasypują moja skrzynkę pocztową reklamami . Nie polecam
  • ~,k, / 2024-01-21 18:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie przesłali mi kodu do rahunku. I byli nie mili

  • ~Andrzej / 2022-12-11 22:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo złe warunki kredytu odnawialnego . Wysokie oprocentowanie oraz duzo opłat dodatkowych .
  • ~Antoni / 2023-11-16 11:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Dodzwonić się do konsultanta graniczy z cudem!!!
    ZaletyBrak
    WadySkandaliczny kontakt,ciężko cokolwiek zmienić w limitach.
  • ~ARtur / 2023-01-18 17:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwsza wizyta w banku była rewelacyjna. Pracownik opowiedział o wielu promocjach, z których mogę skorzystać.
    Na koncie oszczędnościowym były w listopadzie wpływy 11tys. Nie uznali ich do promocji, ale wpływy w grudniu już tak. Dlaczego?
    Kolejny pracownik w banku nie przyjął reklamacji, odesłał do domu.

    Żeby zmienić limity przelewów, potrzebujesz numeru CIF. Ja dostałem go na infolinii, a narzeczona musi iść osobiście do oddziału, bo system sobie decyduje komu można pokazać, a komu nie.

    Aplikacja nieintuicyjna. Żeby wypłacić z oszczędnościowego, muszę wejść w osobiste, kliknąć z niego przelew i zmienić konto. I wiele innych rzeczy, których sam nie znajdziesz.
    Powiadomienia przychodzą z opóźnieniem nawet kilkudniowym.

    Na infolinii najpierw krozmawiasz kilka minut z robotem, dopiero potem konsultant.

    Regulaminy tak zapisane, żebys nie pamiętał wszystkiego. Nawet doradca w placówce musi je czytać, żeby Ci wszystkie warunki wytłumaczyć.
    A gdy masz pytania, dlaczego nie dostałeś promocji, każe Ci pisać reklamację w aplikacji, na której odpowiedź czekasz klika, a może nawet kilkanaście dni. Nie da się w odpowiedzi zadać kolejnego pytania, czyli prowadzić korespondencji, musisz zakładać nową reklamację.

    Wszystko skomplikowane i ładne tylko w reklamie.
    Porażka...
    ZaletyDobry pracownik na obsłudze
    WadyAplikacja nieintuicyjna, kontakt słaby, regulaminy skomplikowane, zasady wybiórcze, kontakt z obsługą ograniczony
  • ~Cris / 2023-02-13 14:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank, który ma daleko w poszanowaniu klienta .
    Robi sobie co chce i kiedy chce
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Iwona / 2024-05-10 16:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem zawiedziona procedurami banku. Mam kredyt. Chciałam się zalogować w aplikacji, aby ułatwić sobie dostęp do spłat i okazało się, że nie mogę, bo jest tam numer telefonu inny od mojego posiadanego. Miałam kilka lat temu kredyt w banku i pomimo spłacenia kredytu moje stare dane zostały i są ważniejsze od nowych. Jestem zniesmaczona.
    WadyStare dane sprzed 4-5 lat są przechowywane i są ważniejsze od nowych.
  • ~Julia / 2023-03-30 19:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta to termin nieznany pracownikom Alior banku.
    Kolejka klientów czeka, na 10 stanowisk otwarte 4.
    Pracownicy banku przechadzają się po oddziale, lecz najwyraźniej są do wyższych celów stworzeni niż zajmowanie się klientami.
    W końcu i taknie potrafią rozwiązać problemu zasłaniając się procedurami i centralą.
    Sprawa była rzeczywiście nader skomplikowana. Prosiłam o nieprzesyłanie do mnie listów do zmarłego 6 lat temu lokatora.
    Gdzie troska o przyrodę (papier), pieniądze właścicieli banku (niepotrzebne koszty) i klientów (moja frustracja sięgnęła zenitu i na pewno nigdy więcej nie skorzystam z usług tego banku)?
    Wydają krocie na reklamy, a j z kim już mają klienta w oddziale to go odstraszają. Gdzie logika biznesowa?
    ZaletyŁadne meble i wystrój oddziału
    WadyFatalna obsługa klienta
    Brak troski o biznes i zyski właścicieli
  • ~Kriss / 2022-12-05 17:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem tego banku bardzo długo. Do niedawna wszystko było ok. Ale od pewnego czasu bank tak księguje przelewy wpływające tak późno na konto żeby nie było (lub prawie nie było) możliwości przelewu do innego banku w ten sam dzień. Dzięki temu przelew wychodzi w kolejnym dniu roboczym a bank może korzystać ze środków przez cały dzień a klient środki ma dostępne na innym koncie w dniu następnym.
  • ~Mariusz / 2023-08-17 22:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Kantor alior jedna operacja wybrania pieniędzy z bankomatu za granicą za darmo=mit i w Hiszpani i na Słowacji opłata.
    Blokada karty wielowalutowej bo chciałem synowi na jego koncie w Walmart USA zapłacić zakupy mimo kontaktu z infolinią potwierdzeniu danych brak możliwości odblokowania trzeba wyrobić nową a przelew na konto do Belgii na Forex (przekręt) nic nikt nie blokował mimo kilku reklamacji zero możliwości odzyskania straconych pieniędzy.
    Kantor dla mnie wygodne urządzenie ale po takich perypetiach przechodzę na Revolut.Czekam na telefon w sprawie pożyczki który jest raz miesięcznie to sobię użyję konsultanta.
    ZaletyBrak
  • ~Marlena / 2023-04-19 12:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety niekompetentni pracownicy na linii, którzy ewidentnie mają w nosie klienta.

    Wykonałam przelew z banku przed ponad godziną od sesji wychodzącej, niestety na niewłaściwy nr konta. Pracownica przełączyła mnie do działu, który się zajmuje nieudanymi transakcjami, po czym ten dział mnie odesłał z powrotem na nr infolinii. Dodatkowo poinformowano mnie, że przelew już wyszedł, co było wprowadzeniem w błąd.

    Zadzwoniłam jeszcze raz na infolinię i inna pani poinformowała mnie, że nie ma możliwości odzyskania pieniędzy, chociaż do sesji było jeszcze ponad pół godziny!

    Jestem zażenowana jakością świadczonych usług przez bank Alior
  • ~nick / 2023-01-10 10:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo długo przechodzą przelewy z banku do banku np. przelew wykonany wczoraj o 21.00 nie przeszedł a dziś jest juz 11.00
  • ~Paweł / 2023-09-09 05:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak możliwości rozwiazania waznej dla mnie sprawy. Kredyt dostać łatwo ale jeśli chce się coś wyjaśnić już po spłacie to jest problem. Od dwóch lat status otwarty mimo że jest spłacony. Nikt nie potrafi wyjasnic dlaczego. Nie kompetentna obsługa telefoniczna i niedostateczna obsługa e-mailowa. Jeśli ktos przebywa zagranicą to na odległość nie jest w stanie w tym banku załatwić nic.
  • ~Prezes / 2022-04-07 08:48
    Ocena: 2.00 / 5
    miasto 40 tyś. brak placówki banku tylko jakieś partnerskie które obsługują własne potrzeby.
    Brak kontaktu telefonicznego z opiekunem firmowym , brak odpowiedzi na pytania zadane w aplikacji banku.
    W jednostce banku najpierw płatnie obsługują klienta następnie informują jak można uniknąć opłat.
    LIPA
    Zaletybrak
  • ~Przemek / 2023-11-17 22:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiem krótko ! Nie polecam Alior bank , dlaczego ? Otóż Żona miała kredyt w innym banku ja również miałem kredyt w innym banku płaciliśmy raty regularnie. Po kilku latach stwierdziliśmy że jest możliwość dobrać następnego kredytu ( musieliśmy ponieważ nadążył się wypadek losowy ) Pani z alior bank zaproponowała że mam szanse dobrać kredyt ale dosłownie delikatnie brakuje mi abym miał pozytywną zdolność abym wziął kredyt ( ponieważ miałem dość dużo rat tak samo jak moja żona ) Pani zaproponowała aby wziąść kredyt konsolidacyjny wraz z Żoną , wysłaliśmy mnóstwo pism papierów umów kredytowych itp i co się okazało ?? Ku mojemu zdziwieniu jak wzięliśmy kredyt konsolidacyjny to spłacili wszytko ale mojej Żonie ????????‍♂️ a mi nawet raty nie opłacili banda naciągaczy i złodziei w dodatku po tym jak wzięliśmy kredyt konsolidacyjny gdzie sam wnioskowałem o zwykły kredyt na 6 tys zł to finalnie gdzie płaciliśmy ratę 1300 zł na 7 lat w innym banku plus moje zobowiązania +|- całość 1800 zł to teraz za sam alior płacimy 1500 zł ale nie na 7 lat a 10 lat ????????‍♂️???? a kontakt z aliorem jest megaa utrudniony!! Tak że wtopa na całego. Życie uczy człowieka całe życie ale już nigdy kredytów ????
    ZaletyMiła obsługa
    WadyWprowadzanie ludzi w błąd i podpisanie kredytu na nie twoją korzyść
  • ~Sebastian / 2022-05-17 09:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawarty kredyt konsolidacyjny przez instytucję poza bankową, która znalazła mi ofertę przez alior bank, (bank który odmówił mi kredytu) dokumentów pożyczkowych nie otrzymałem do dnia dzisiejszego, rozumiem że pracownik banku musiał dodatkowo zarobić
    Zaletybrak
    Wadybrak profesionalizmu
    daja monit w BIK po jednym dniu spóźnienia ze spłatą kredytu!
  • ~Sebo / 2022-04-26 19:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat.....
    Jeśli raz na miesiąc nie zaliczę jakiegoś 'wkurwa' z tym bankiem to jest święto. Idiotka na infolinii blokuje bez mojej wiedzy jeszcze nie aktywowaną kartę. Już kilka tygodni za bułki, masło itp. płacę firmową.
    ZaletyCzasami udaje się zrobić jakieś przelewy.
    WadyKontakt z infolinią....DRAMAT
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1440
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 792
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4153
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808