Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 462 opinii

1.77 / 5

  • Obsługa klienta
    1.74
  • Oferta
    1.85
  • Prostota obsługi
    1.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2023-08-21 12:10
    Ocena: 4.00 / 5
    Byłam zadowolona z oferty kredytu ,czekałam tylko na przelew pieniędzy,i okazało się że kredytu nie dostaniemy z niewiadomych przyczyn, mimo że podpisaliśmy wszystkie dokumenty i system potwierdził pozytywnie, więc jestem bardzo zawiedziona.
  • ~Urszula / 2023-10-17 15:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Bstdzo sympatyczna, pomocna szefowa oddzialu. Wyjasniala mi wszystkie watpliwoscib, odpowiedzialla na pytania nawet porownujac pridukty. Jestem zadowolona. Zastanaeiam sie nad zalozeniem rachunku.
    ZaletyProfesjonaluzm, cierpliwosc
    WadyNie zauwazylam
  • ~Jozef / 2022-11-09 19:29
    Ocena: 3.67 / 5
    Doradca osobisty w oddziale Olsztyn Lanca profesjonalny i bardzo pomocny i kompetentny . Po umówieniu wizyty wszystko perfekcyjne załatwione i wytłumaczone . Problemy miałem wyłącznie z aplikacją na telefon którą
    Próbowałem uruchomić na telefon w domu . Mimo wielokrotnych prób nie udało się . W banku tego nie załatwiłem bo nie pamiętałem hasła na telefon.
    ZaletyMożliwość bezpośredniego spotkania z doradcą
    WadyKrótko otwarte kasy
  • ~Manson / 2023-11-10 00:52
    Ocena: 3.67 / 5
    W Kruszwicy (placówka) panie są miłe i przyjazne. Zawszę uśmiechnięte. Tyle o paniach,a co się dzieje na infolinii to dramat. Siedzą na słuchawkach sepleniący młodziki z arogancją w głosie.
  • ~Marek / 2023-11-22 23:45
    Ocena: 3.67 / 5
    Przy przelewach zagranicznych każdorazowo blokują przelew, potem telefony, weryfikację, w słuchawce ludzie niemający pojęcia o powodach blokady... szkoda gadać.
    ZaletyProstota obsługi.
    WadyLudzie w obsłudze klienta, blokowanie przelewów.
  • ~tom / 2023-01-05 12:53
    Ocena: 3.50 / 5
    Jak na razie reklamacje te proste są szybko rozpatrywane. Chodzi o promocje z założeniem konta.
    Jednak czeba to kontrolować i sprawdzać i to jest negatywne. Znowu musiałem złożyć kojejną reklamację
    zaczyna mnie to nudzić. z Banków zwalnia się fachmanów a zostawia robotów bez urazy. Zasada łapanki uda się to uda

    A co do tych którzy mają problemy w bankach korzystać z wykfalifikowanych zewnętrznych doradców
    Zostało ich nie wielu ale jeszcze są.
    Zaletymobilna fajnie się sprawdza
    Wadymało czytelna informacja z banku
  • ~Bolo / 2023-04-06 18:25
    Ocena: 3.33 / 5
    Zawsze się spazniaja z wypłatami!
    Jak np PKO robią przelewy 9 każdego miesiąca to na nich trzeba czekać co najmniej 24 godziny dłużej
    Nie polecam, żałuję że prznioslem kato do tego banku!
    ZaletyBrak
    WadyMnustwo
  • ~Oliwia / 2022-09-27 13:36
    Ocena: 3.33 / 5
    Wzięłam sprzęt RTV na raty, sklep ma umowę z alior bankiem więc to im co miesiąc płaciłam ratę. Mała kwota, nigdy się nie spóźniałam. Raz umknęło mi że rata w danym miesiącu jest o 2 zł wyższa i opłaciłam tyle co zawsze. Przez 2 zł przekazali sprawę firmie windykacyjnej... naprawdę, w dodatku takiej bardzo nachalnej i nieprofesjonalnej
  • ~UczulonyNaKonsultantów / 2023-10-06 17:33
    Ocena: 3.33 / 5
    To czego dzisiaj doświadczyłem w rozmowie z Konsultantką przechodzi wszelkie granice bezczelności. Dodzwoniłem się w sprawie swojej karty. Najpierw czekałem na połączenie z konsultantką ponad dziesięć minut. Kiedy udało się w końcu połączyć natychmiast wyjaśniłem w czym problem. Konsultantka zweryfikowała moje dane i od razu przystąpiła do weryfikacji mojego problemu z kartą. Poprosiła o cierpliwość i ucichła na kilka minut. W końcu zaczęła mówić mw. co mogło się wydarzyć, ale nie poinformowała w żaden sposób o tym, co w związku z tym jest konieczne, tylko znowu poprosiła bym poczekał, bo ona wciąż coś weryfikuje. Mając pewność, że ona ciągle musi coś weryfikować, W tym czasie zalogowałem się do Alior Online. Przeszedłem w Alior Online na podstronę z danymi mojej karty i jak się okazało, informacja, która ona weryfikowała już spokojnie ok. 10 minut ja miałem przed sobą na monitorze jako pewną po kilku kliknięciach myszką. Ona wciąż mówiła, że musi coś weryfikować i że musze poczekać, więc mając świadomość tego, że faktycznie wydarzyło się coś o czym ona mówiła mi kilka minut wcześniej, a co dalej jakoby weryfikowała, chciałem przyspieszyć całą procedura i powiedziałem jej, że to, co mam na monitorze przed sobą potwierdza jej przypuszczenia sprzed wielu minut. Moje zapewniania w żaden sposób jej nie wystarczały i wciąż mówiła, że musze poczekać. Kiedy wspomniałem tylko, że ta jej weryfikacja trwa już długi czas, a poza tym przed chwilą ja sam potwierdziłem jej, że to co przypuszczała od samego początku rozmowy jest zgodne z prawdą, nagle usłyszałem, że wszystko musiało tak długo trwać - jej weryfikacja- bo ja "cały czas" z nią rozmawiałem sugerując, że nie mogło to być wykonane szybciej, bo ja jej to utrudniałem. Oczywiście od tego momentu rozmowa przeszła na "wysokie tony". Nagle okazało się, że ona musi w tej sprawie skontaktować się z działem technicznym i żeby to zrobić musi rozmowa być na jakiś czas zawieszona i że mam czekać na jej wznowienie, by otrzymać informację. Czyli po prawie dwudziestu minutach, po doprowadzeniu do sytuacji, w której wyprowadziła człowieka z równowagi z powodu czego musiała rozmowa zejść na temat prostowania jej manipulacji, w końcu powiedziała o procedurze, o której powinna poinformować mnie już na samym początku naszej rozmowy. Kiedy doszło już do zawieszenia rozmowy i oczekiwania na ponowne połaczenie, znowu przez kilkanaście minut musiałem słuchać meldoyjki w słuchawce. Miałem już tego dość więc się rozłączyłem i zadzwoniłem jeszcze raz na numer kontaktowy Alior. I tu prosze państwa cuda. Nagle okazało się, że nie trzeba czekać dziesięciu minut na połączenie z konsultantką, tylko od razu po kilkunastu sekundach ktoś się odezwał, a co jeszcze bardziej zaskakujące, słuchawka została od razu przekazana osobie, z która przed chwilą rozmowe rozłączyłem. Sprawa od samego początku była jasna i od razu jasne było, że w tej sprawie musi skontaktować się z działem technicznym, ale z jakiegoś powodu pomimo tego, że była świadoma sytuacji, przedłużała niepotrzebnie naszą rozmowę do nie wiadomo jakiej długości i cały czas zapewniała, że cały czas musi weryfikować cos, o czym wiedziała od samego początku, a co ja nawet zdążyłem po wielu minutach oczekiwania zweryfikować sam w Alior Online. Przez ponad dziesięć minut unikała procedury nawiązywania kontaktu z działem technicznym, pomimo tego, że od samego praktycznie początku wiedziała, że jest to wymagane. Na koniec dodam, że problem jaki wyniknął po mojej stronie podchodził pod łamanie regulaminu. Otóż w regulaminie zakazana jest konkretna operacja, a pomimo tego kiedy człowiek po zalogowaniu się do systemu bankowości wejdzie na podstronę karty debetowej, to ta operacja jest możliwa do wykonania. Dlaczego zatem wykonałem niedozwolona operację? Bo w systemie bankowości na liście moich kart, widniała nie karta, która za chwile traci ważność, a karta, która bank - jak powiedziała konsultantka w naszej rozmowie - nie została jeszcze d mnie wysłana. Nie miałem na podstronie z kartami na liście dwóch kart (aktualnej i tej która mieli do mnie zaraz wyslać), a jedną. Myślałem, ze operacje z karta wykonuje na mojej karcie, którą posiadam, a okazało się, że wykonywałem operację na karcie, którą jeszcze nikt do mnie nie wysłał. Tak o to wygląda geniusz systemu bankowego Alior Banku. Ale proszę pamiętać. To wszystko nasza wina, bo na przekraczające wszelkie granice absurdu sytuacje reagujemy wzburzeniem.
  • ~Aga / 2023-09-08 23:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo często mam problem z potwierdzeniem wykonanych przelewów. Nie dochodzą do mnie wiadomości w celu zatwierdzenia operacji. Po kilku próbach rezygnuje i robię przelew w innym banku.
  • ~Agnes / 2023-04-22 18:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsluga klienta w odzialach z reguły nie potrafi udzielić odpowiedzi. Braki szkoleniowe? Czas oczekiwania na rozprzestrzenie różnych wniosków b długi .blokady na koncie beż wcześniejszego poinformowania klienta. Zdecydowanie nie polecam
  • ~Andrzej / 2023-04-05 15:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Zawieszenie kredytu - COVID - 2021
    Mieliśmy jako firma kredyt 7000zł/mc z terminem spłaty 30.09.2021. Skorzystaliśmy z covidowskiego zawieszenia kredytu od 04 do 06.2021r. Bank dał nam aneks bez nowego harmonogramu z wysokością rat ale z z wydłużonym o 1 m-c terminem spłaty. Czyli przesunęli sobie termin spłaty o 4 miesiące z ta samą jak się okazało ratą. Czy dali nam w sumie kredyt w wysokości 3 rat = około 21 tys. zł za dodatkowe odsetki 7 tys zł na 1,5 roku. Najwyższy kredyt w tamtym czasie w ramach pomocy dla firm z powodu COVIDU. KNF po roku czasu, od grudnia 2022 do 01.2023 odpowiedziął że w sumie to możemy iść do sądu ale nie polecają, bo będą dodatkowe koszty. Opiekun w Aliorbanku, który nas wówczas wspierał, po fakcie skomentował to że takiego wsparcia to by nie chciał. A sam z dyr, Oddziału się podpisał na umowie. Smutek i żal. Polska, polski rząd, polski premier, polski bank, polska w sumie mała firma skorzystała z pomocy w trudnym czasie na warunkach drogiego kredytu zamiast darmowego wsparcia tak reklamowanego w tamtym czasie. O postawie samego Aliorbanku nawet nie ma co wspominać. Sumaryczna kwota spłacanego kapitału się nie zmieniła, podwyższyli odsetki za pozostały czas spłaty po zawieszeniu tak że wyszła dokładnie jedna rata, drobne 7tys. więcej. Smutek i żal..... W tym banku uważajcie ...
    Zaletybankowość internetowa
    Wadyj.w.
  • ~Anna / 2022-07-04 15:09
    Ocena: 3.00 / 5
    A czy może ma ktoś lokatę w tym banku? Nigdy jeszcze nie miałam z nim doczynienia.
    ZaletyNie wiem
    WadyNie wiem
  • ~hedrh / 2023-01-20 09:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Dyskryminacja w Alior Banku. Od kilku lat korzystam z aplikacji mobilnej alior bank w swoim smartfonie (z wersją android 6). Wczoraj po uruchomieniu aplikacja wymusiła aktualizację (nie otwierała się, tylko przekierowanie do sklepu play aktywne). W sklepie natomiast brak aplikacji na moje urządzenie - są natomiast dostępne aplikacje kilkunastu innych banków, które w dalszym ciągu działają na starszych urządzeniach. Alior dyskryminuje starszych ludzi (mam ponad 70 lat), którzy nie wymieniają co chwilę swoich telefonów. Inne banki lepiej dbają o swoich klientów.
  • ~Janusz Tradingu / 2022-11-25 15:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta profesjonalna, choć z akcentem ukraińskim. Próbowałem od 3 dni bezskutecznie założyć konto maklerskie. Cztery razy wniosek został odrzucony, sprawdzałem już nawet małe litery. Przelew autoryzacyjny udało się wykonać z banku ING, z banku PKO i Millenium bezskutecznie. Infolinia działa sprawnie. Pracownik po odrzuceniu przelewu zadzwonił w ciągu kilkunastu minut, lecz podał tylko możliwe przyczyny a nie konkretnie dla mojej sytuacji.Idę dalej - Pojawiam się za 4h w placówce. Pusto, stoi tylko człowiek przy bankomacie. Niestety dowiaduję się ze osoba która zajmuje się rachunkami maklerskimi ma urlop i będzie w nast. tygodniu. Szczerze, to strach wpłacać jakiekolwiek tam pieniądze. Zostaję z niczym, tylko z infolinią. Działanie z odrzuceniem wniosku jest celowe, chodzi o to, żebyś poszedł do oddziału, a tam będą próbować wcisnąć Tobie produkty których nie chcesz. Temat techniczny. Platforma w opiniach użytkowników na forach to dramat, ciągłe rozłączenia, handluję na interwałach 1-5M, więc ryzyko utraty pieniędzy jest bardzo wysokie. Nie miałem, ale boję się wpłacać cokolwiek.
    Wszystkie tu użyte informacje są zgodne z prawdą i nie boję się ich opublikować, są potwierdzone rejestracją rozmów z infolinią. Konta przez internet nie ma możliwości założyć z tego co widzę po opiniach innych użytkowników.
    ZaletyMoim zdaniem profesjonalna obsługa - uzyskałem odp. na wszystkie zapytania.
    ECN - to duży plus, ale technicznie ten bank ma duże problemy z systemem informatycznym.
    WadyWady jak w opisie tej krótkiej kilkudniowej próby założenia konta.
  • ~kams / 2023-11-02 15:41
    Ocena: 3.00 / 5
    45 minut czekania i zostałem zbyty bo się pomyliłem przy weryfikacji .
  • ~Malkontent / 2023-02-23 15:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem w Alior Banku od kilkunastu lat. Bank ma całą moją historię w której nie było miesiąca bez dochodu, nie mam zaległości finansowych, mam umowę o pracę i kilka zleceń. Bez problemów w BIK. Kwota, którą chciałem otrzymać na 12 miesięcy to trochę ponad 1/3 moich miesięcznych dochodów. Odmowa. Moja córka miała podobnie. Dopiero jak dostała kredyt w innym banku, to Alior się obudził. Z następnym nie było problemu. Dają w ciemno. Ja jestem starej daty. Zaufał mi inny bank, to innemu dałem zarobić, a w Aliorze trzymam pieniądze, bo się przyzwyczaiłem. Szkoda tylko tego braku zaufania.
    ZaletyDobra obsługa bieżąca
    WadyŻeby dostać kredyt trzeba być co najmniej Onasisem
  • ~Martiin / 2023-07-31 22:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Jako klient, ósmy raz nie mogę doprosić się o historię spłat kredytu! Żenada
    WadyNiekompetencja doradców online.
  • ~Rinces / 2023-09-21 20:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Bedac za granica nie jedtrm w stanie skontaktowac sie z kantorze Alior Banku.
    Infolinia to pulapka dla klikentow
    Podchwytliwe pytania weryfikacyjne sluza tylko do zamkniecia konta.Nie ma spsobu by Konto odblkowac innaczej jak niz wizyte w placowce.
    ZaletyProsta wymiana walut.
    WadyOplata 9 zl za wszystkie oprocz pierwszej transakcje w miesiecu.
    Brake kontaktu mailowego I platna infolinia nastawiona nanegatywna weryfikacyjne klienta.


  • ~Andzia F / 2023-02-23 15:47
    Ocena: 2.67 / 5
    Dość wysokie opłaty za prowadzenie konta osobistego nawet gdy jest tam tylko troszkę albo wcale.
    ZaletyTrudno powiedzieć
    WadySzybko i niespodzianie można popaść zadłużenie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 903
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2797