Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 466 opinii

1.77 / 5

  • Obsługa klienta
    1.75
  • Oferta
    1.86
  • Prostota obsługi
    1.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Teresa / 2023-03-24 09:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta reklamowa niezgodna z warunkami przyznania kredytu. Obsługa grzeczna w trakcie zawarcia umowy. Póżniej było tylko gorzej. Dzisiaj otrzymałam informację, że na zwrot mojej składki ubezpieczeniowej mają 30 dni od daty złożenia wniosku. Spłaciłam mój kredyt pod koniec lutego a rozliczenie kredytu trwało dwa tygodnie. Zwrot mojej pozostałej części składki zgodnie z dzisiejszą informacją może trwać do świąt wielkanocnych albo i po.
    Nie polecam tego banku.
    Zaletybrak
    Wadynierzetelna reklama i informacja
  • ~Tomasz / 2022-02-08 19:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Na codzień pracuje w Anglii w Polsce pojawiam się sporadycznie co kilka miesięcy natomiast z konta znika co miesiąc 6zl prowizji niby za obsługę tylko co oni tam mają obsługiwać jak ja nie robię żadnych operacji na koncie. W skali roku znika 72zl to jest czysta komedia. Mam dwa konta w Anglii TSB i Barclays przez 4 lata zanotowałem tylko procentowe podwyżki za trzymanie pieniędzy w tych bankach nic to nie kosztuje. W Polsce to koszt 72zl w Alior Bank
    ZaletyNie widzę żadnych nadzwyczajnych zalet na tle innych banków i tego co proponują
    WadyZbyt dużo blokad zawiłe hasła dodatkowe pytania których nie pamiętam na infolinii po kilku latach
  • ~Wiciorek / 2024-01-04 12:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Od momentu wymiany tel.nie mogę sciągnąć aplikacji mobilnej,po kilku nieudanych próbach dzwonię na infolinię i po odsłuchania automatu co trwa około 4 min czekam na połączenie z doradcą, po kolejnych 5 min ktoś odbiera tel.ale udaje że mnie nie słyszy i każe dzwonić ponownie czyli znowu automat ,4 min wysluchiwania informacji które mnie kpl nie interesują i znowu czekanie aź ktoś łaskawie odbierze tel. Po 5 min dałem sobie spokój. Ogólnie beznadzieja
    WadyAutomat infolini- tragedia
  • ~AAndrzej / 2022-05-07 21:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Tak fajny ten bank że dzwonią w weekend z weryfikacją wniosku kredytowego i zamiast powiedzieć z góry w czym tkwi problem to zadawają specjalnie pytania jak człowiek ma dość przechodzenia i mówi im nerwowo to wtedy odpowiadają o co chodzi drugi raz zostałem przez nich weryfikowany nie otrzymałem nawet informacji na maila że mam spodziewać się telefonu
    WadySystem weryfikacji banku (zamiast od razu mówić w czym problem)
    Telefon w weekend bez uprzedzenia na mailu
    Ciągłe problemy przy formularzu ratalnym podczas pobrania nagle formularz wywala błąd
    Spędzenie czasu na odpowiedzi weryfikacyjne
  • ~Asia / 2023-06-06 16:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia...w Toruniu ul. Garbary...Pani oświadczyła, że mnie nie obsłuży bo jest prawie minuta po 16.30....wstyd
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Barbara / 2022-07-15 14:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo długie kolejki w oddziale w Rzeszowie przy ul Rejtana gdzie jest duża placówka. Jedna kasa a lydzi kilkanaścioro. Kasjerki bardzo powolne. Mają klientów za nic. Nie polecam o samą się z tego banku wypiszę. Trzeba brać dzień urlopu hy załatwić prostą sprawę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku do klienta jego pieniędzy i czasu
  • ~Brydzia / 2023-09-26 19:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank oferuje założenie konta przez aplikację mobilną (selfie) która nie działa, po oczekiwaniu na połączenie z infolinią ponad 15min.dowiedziałam się że bank ma zgłoszony ten problem przez użytkowników od 19.09 ale póki co nie udało się go rozwiązać, brak tej informacji na stronie banku!
    WadyOferowanie klientom czegoś co nie jest możliwe do wykonania, brak informacji o nie działającej aplikacji banku
  • ~Bulek23 / 2023-10-03 19:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam banku, po 11 latach prowadzenia działalności gospodarczej bank z dnia na dzień wypiął się na mnie bez podania przyczyny. Oczywiście nikt nic nie może zrobić, a odsetki naliczać to potrafią bardzo szybko. Dziadostwo i tyle!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyTragiczna aplikacja
  • ~CL123 / 2023-06-13 14:26
    Ocena: 1.67 / 5
    konto zablokowane ja już komornik wysłał 2 tyg temu , że mają odblokować po uregulowaniu.
    Złodzieje bo zatrzymują dalej pieniądze a jak pisze do obsługi klienta to piszą , że nie dostali pisma.

    REZYGNUJE Z TEGO BANKU !
    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Cowgirls / 2023-02-10 06:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Ja jestem bardzo zawiedziona ich usługami. Bywało że trzy, cztery razy w miesiącu nie działała mi karta. Przestarzały system. Bardzo nieuprzejma obsługa w banku. I oględnie mówiąc odczułam złośliwe manipulująca. Apka ????Z całego serca nie polecam.
    ZaletyZero
    WadyW/w Za dużo by pisać
  • ~Devil / 2022-05-24 10:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia. Mam kredyt w tym banku na jeden ze sprzętów AGD. Chciałem sobie płacić co miesiąc po 2 raty co by szybciej spłacić. Jednak przyszedł miesiąc w którym wydałem za dużo gotówki i pomyślałem, że sobie odpuszczę ratę bo byłem do przodu co najmniej 2 raty. Okazało się, że jak wpłacałem po dwie raty miesięcznie, to jedna szła na poczet aktualnego miesiąca, druga na ostatnią ratę. Przy wypisywaniu umowy, nie otrzymałem w ogóle takiej informacji, ani nie ma zawartego tego w umowie. Ogólnie jest informacja, że można spłacić szybciej.
    Jak już się dowiedziałem o tym, próbowałem wyjaśnić na infolinii. Nie dość, że ciężko w ogóle z kimś tam porozmawiać, to jeszcze bot który obsługuje przed konsultacją z pracownikiem, w ogóle nie rozumie co się do niego mówi choć powtarzam krótko zwięźle i głośno. Non stop problem był z tym botem. Jak już udało mi się dodzwonić i porozmawiać z pracownikiem to niestety ma on wadę wymowy. Współczuje Panu, bo to nie łatwe ale w kwestii pracy na call center powinni jednak pracować osoby, które płynie i wyraźnie mówią.
    Jak już udało mi się ogarnąć informację, że muszę raty i tak co miesiąc wpłacać, to wpłaciłem z opóźnieniem dwóch dni. Niestety przez to zabrało mi odsetki grosze o których nie wiedziałem. Gdy przyszedł następny miesiąc, wpłaciłem sobie od razu ratę co by mieć spokój. Jednak przyszedł mi sms, że kwota nie została uregulowana, więc postanowiłem się zalogować na stronę Alior Banku. Jak się okazało, nie mogłem w ogóle się zalogować, a reset hasła to istna magia walki z botem. Próbowałem z telefonu, jak otrzymałem kod, to nagle mnie wylogowało i jak próbowałem się zalogować z kodem to okazał się błędny... Postanowiłem zalogować się przez laptopa. Dalej weryfikacja urządzenia, sms, rozmowa z botem i po godzinie próbowania udało się. Tam się okazało, że brakuje groszy do pełnej raty..
    Uregulowałem i myślę, mam spokój. Przyszło dzisiaj, chce się zalogować, błędne hasło i w kółko to samo...

    TRAGEDIA! NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA, OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, logowanie do konta przez stronę, rozmowa z pracownikiem, botem.
  • ~Dominika / 2022-12-28 12:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nieuprzejma pani dzisiaj mam nadzieje ze te ich nagrywane rozmowy beda odtworzone. Ja w tym banku NIGDY nic muec nie chce. Omijac!!!
    ZaletyBrak
    WadyWredne babska przez telefon
  • ~Jarek / 2022-03-25 10:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam bank doradcą I weryfikacją beż porozumienie co do kwoty kredytu
    ZaletyZadne
    WadyDuzo
  • ~Jarek / 2022-10-07 17:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra...odchodzę od nich bo to jest nieporozumienie. Zawsze czekam na połączenie po 10min. Aplikacja Aliora jest niezrozumiała. A ludzie pracujący w placówkach Alior banku jest nieżyczliwa...po prostu uciekam choćby do PKO
    ZaletyNie znalazłem...
    WadyNie do policzenia...
  • ~Jerzy / 2023-11-28 19:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Lata wstecz, kiedy zakładałem konto w Alior , melonik, atrybut Banku, Banku wyzszej kultury bankowosci, był resztka zanikajacego symbolu. Po połączeniu z BKO atrybutem powinien byc dziurawy kask, relikt prostoty i braku uprzejmosci.Prosta reklamacja a jednak utrudniajaca zycie, zaraz po jej zlozeniu - zostaje uznana za nie do przyjecia a dopiero pozniej Bank zaczyna wysylac pisma z prosba o podanie szczegolow , ktore sila rzeczy , po miesiacu sie juz nie pamieta. Prosty sposob na pozbycie sie natreta , jakim w chwili obecnej jest dla Banku klient. W trosce o dobro klienta , podaja całą ścieżke drogi urzedowej do wykorzystania. Ja , klient jeszcze przez kilka dni, znam inny sposob na impertynencje i tupet : prosty i skuteczny - zmienic Bank.
    ZaletyNie widze.
    WadyBrak jaki8ej kolwiek kultury bankowosci.
  • ~Kacper / 2022-09-07 14:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam kredyt firmowy w tym banku, chcę nadpłacić ratę kredytu w wysokości 1000,- a bank wymyślił, że muszę zapłacić prowizję 1500,- Chora prowizje, a nikt mnie nie zapytał czy godzę się na ratę wyższą o 2500,-
  • ~klient alior banku / 2022-04-23 01:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam kredytów czy tez pozyczek gotówkowych. Kredyt niby niskie oprocentowanie, ale prowizja kilkanaście procent od kredytu, wliczona oczywiście w całość kredytu, od której tez są pobierane odsetki. Decyzja kredytowa w 30 minut, kredyt dostępny był następnego dnia, ale... no właśnie ale zamknięcie kredytu to droga przez mękę. 15 telefonów na infolinię, oczekiwanie az ktoś oddzwoni. Pózniej oczekiwanie na sms od banku, pózniej znowu infolinia kilkukrotnie, pózniej znów oczekiwanie na sms od banku i znowu infolinia z dyspozycją zwrotu prowizji, pózniej oczekiwanie na zwrot....dramat. Sprawa bedzie zapewne zgłoszona do uokik, choć sam nic nie ugram, ale x tysięcy osób pewnie juz tak.
    ZaletyFajna czytelna apka.
    WadyInfolinia to zenua zasłaniająca się procedurami które trwają wieki, ale tylko w jedną stronę. W stronę klienta.
  • ~Klijent / 2024-02-21 01:59
    Ocena: 1.67 / 5
    To jakaś żenada ten bank żeby zamykać kartę kredytową na 1000 zł.dwa miesiące jeszcze zapewnić środki do spłaty nawet jak się tej karty nie uzywa żenada????????
    ZaletyBrak
    WadyCały bank
  • ~KM / 2023-10-11 15:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Siedzę właśnie od 20 minut w kolejce do kasy. Na sali jeden pracownik obsługujący cały czas jednego klienta, za to osób czekających do kasy jest aż 4. Jest godzina 15:30, Kraków, ul. Wielicka. Właśnie wszedł kolejny klient...
  • ~Marek / 2022-05-06 11:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Oddział Alior Bank Poznań Chrobrego 24 Nieporozumienie. Wieczna kolejka.Mało sympatyczni opryskliwi ludzie.Szkoda słów. Zmieniam bank bo ta wyższa kultura bankowości mnie przerosła
    WadyBrak kultury bankowosci
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1959
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1441
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 792
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4155
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808