Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 306 opinii

2.10 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.53
  • Dostawa
    2.11
  • Poziom cen
    2.28
  • Łatwość zamawiania
    2.70
  • Asortyment
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2023-02-10 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando za buty, które rozwarstwiły się pierwszego dnia oddało mi ok 65 zł po złożeniu reklamacji poprzez stronę.

    Za buty zapłaciłam ponad 400! Próbowałam się odwoływać bez skutku.
    Nie chcieli przesłać etykiety zwrotu, utrudniali na każdym kroku.

    Wtedy napisałam do UOKIK a oni przekierowali mnie do Europejskiego Centrum Konsumenckiego
    https://konsument.gov.pl/

    Tam po opisaniu całej sytuacji i przedstawieniu dowodów zakupu i korespondencji zostałam poproszona o udzielenie ECK pełnomocnictwa do reprezentowania mnie przez niemieckim odpowiednikiem UOKIK.

    W tym tygodniu dostałam zwrot całej kwoty, wcześniej dostałam etykietę do zwrotu na ich koszt i odsesłałam buty.

    WARTO WALCZYĆ! Piszcie do ECK i nie pozwólcie się okradać
    Wadyutrudnianie zwrotów, utrudnianie reklamacji
  • ~Kfk / 2023-02-06 22:18
    Ocena: 4.20 / 5
    Super polecam sklep. Zero problemów z reklamacjami, zawsze zwracają pieniądze. Ze zwrotem towaru i później pieniędzy nie ma problemu. Dział obsługi klienta szybko reaguje na @.
    ZaletyReklamacje
    WadyCzasami ceny są wyższe niż u konkurencji
  • ~Maria / 2023-01-30 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,nie polecam zakupów w Zalando oszuści!. Zwróciłam towar na trzech ich naklejkach które były dołączone do do zamówienia i nie chcą mi oddać pieniędzy !.Pisałam dzwoniłam każda Pani mówi co innego i też pisze odpowiedzi na e-maila .Mam potwierdzenie że paczki zostały odebrane w Zalando 5.01.2023 r i za każdym razem się wymigują ponieważ nie mam numeru zamówienia ale mam dowód z firmy DHL że paczki są odebrane przez pracownika Zalando.Sprawe zgłaszam do UOKiK panie na infolinii odkładają słuchawkę gdy zapytałam czy to jest zgodne z Polskim prawem.Ostrzegam wszystkich nie kupujcie na tej stronie.
    ZaletyBrak
  • ~Mariola / 2023-01-21 04:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotyczy zamówienia 10904087619088 (powodu zwrotu towaru i reklamacji): dostarczona kurtka XL, zakupiona dla syna miała wadliwie krótkie rękawy o dł 65 cm (zdjęcie), gdzie dla rozmiaru M podawana jest przez producenta dł. 68, miałam porównanie, bo miesiąc temu kupiłam mężowi w sklepie stacjonarnym za kwotę 550 zł też rozmiar XL i dł rękawa to 69 cm! W związku z tą wadą - krótkich rękawów -65 cm zwróciłam kurtkę i zakupiłam kolejną z nadzieją, że ten egzemplarz będzie miał dł rękawa 68-69 jak podaje producent. Dzisiaj otrzymaliście zwrot pierwszego zamówienia i złośliwie anulowaliście kolejny zakup tego samego rozmiaru dot nr zamówienia 10904087619088, mając cały czas w ofercie ten model i ten rozmiar! W momencie składania obydwu zamówień kurtki były w ofercie promocyjnej więc nie rozumiem Państwa złośliwego działania i proszę o podanie mi informacji gdzie do osoby decyzyjnej mam zgłosić zażalenie na działalność firmy i niegodne traktowanie klienta. Widzę, że momentalnie uruchomiliście zwrot pieniędzy za anulowany zakup, choć pakowanie go i w konsekwencji niespakowanie i anulowanie zajęło wam aż 4 dni! TO JEST SKANDALICZNE PODEJSCIE DO KLIENTA GDYŻ TOWAR BYŁ DOSTĘPNY I JEST DOSTĘPNY NADAL, A WY ANULOWALISCIE ZAKUP, MIMO ŻE PIERWSZĄ KURTKĘ OTRZYMAŁAM Z NIETYPOWO KRÓTKIMI RĘKAWAMI - WADLIWĄ. Złączam zdjęcie dwóch kurtek XL - tej zakupionej w sklepie stacjonarnym i tej XL zakupionej u Was - jest różnica całego mankietu ? Jest ! Właśnie dlatego ją zwróciłam co ujęłam w reklamacji i zakupiłam kolejną, a że akurat w tym momencie była oferowana w cenie niższej to co? Taka była Wasza oferta! To jest prawdziwy powód, aby po zapłacie jej nie spakować i nie wysłać, tylko robić zwrot pieniędzy klientowi w ciagu niecałej minuty od anulowania zakupu?!!! Załączam zdjęcie za krótkich rękawów i załączam zdjęcie skrinu waszej strony , gdzie rozmiar i model jest non stop w ofercie! Proszę mi podać prawdziwą przyczynę anulowania zamówienia i proszę podać prawdziwą przyczynę tak szybkiego zwrotu pieniędzy, po minucie od informacji o anulacji? Czy firma robi promocje tylko na pozór, wytrzymuje klienta 4 dni w oczekiwaniu na dostawę, a potem anuluje zamówienie? Tak traktujecie wszystkich, czy tylko klientów z Polski? Mam gdzieś to wasze 10 procent rabatu, to ironia po tak obrzydliwej akcji i tak obrzydliwym potraktowaniu! Dzisiaj miałam urodziny syna i ta kurtka miała dzisiaj dojść. Taka była informacja w dniu zakupu 17 stycznia . Co za skandal! Jeszcze raz: w pierwszym zamówieniu przysłaliście mi wadliwą kurtkę, niezgodną z rozmiarem, to nie jest XL mimo wszywki, tylko coś ułomnego, zakupiłam więc drugą bo miałam urodziny dziecka i co ? Za to że zwróciłam, a zakupiłam drugą w tym samym rozmiarze anulowaliście mi zamówienie, taka jest prawda!!! Co za świństwo, mam gdzieś Wasze dziesięć procent, bo to cyniczna kpina z klienta! Nigdy już nic u Was nie kupię, ani moja rodzina, a całą sytuację opiszę w mediach społecznościowych, aby Polacy zobaczyli jak się ich traktuje, jako klientów, jak śmieci! Co za skandal! Nie mogę użyć innych słów, a szkoda!
  • ~Zibi / 2023-01-19 13:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie kupujcie w zalando, to oszuści, zamówiłem kurtkę ze skury a przyslali jakieś badziewie ze szmaty
  • ~Magda / 2023-01-17 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando 2 razy nie zwróciło należności za odesłany towar!
    nie można w żaden sposób wyegzekwować należności a nie są to małe kwoty;
    twierdzą, że dokonali zwrotu ale nie podają żadnego potwierdzenia transakcji tylko email z informacją o dokonaniu przelewu, ale gdzie i do kogo to już nie wiadomo
    zdecydowanie NIE polecam
    Zaletybrak
    Wadystrata pieniędzy
  • ~Monika / 2023-01-17 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep musi mieć problem z negatywnymi opiniami, bo bardzo trudno jest je zamieścić na ich stronie. Napisałam dwie negatywne opinie na temat produktów, które ostatecznie nie zostały opublikowane. Na infolinii nie potrafią odpowiedzieć na pytanie dlaczego tak się dzieje.
  • ~Monika / 2023-01-17 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo zakupu z natychmiastową zapłatą nigdy nie otrzymałam przesyłki od Zalando. Nie otrzymałam także powiadomienia o wysłaniu do mnie towaru ani o tym, kiedy mija termin jego odbioru. Gdy zaniepokojona brakiem informacji ze strony sklepu zadzwoniłam do Zalando. usłyszałam, że moja paczka jest w drodze powrotnej do Zalando i nigdy nie otrzymam towaru. Zwrot pieniędzy będzie w ciągu 14 dni i jedyne co mogę zrobić, to złożyć rekalamację, która oczywiście nic mi nie da. Przesyłka została  wysłana za pośrednictwem DHL i nie powiadomiono mnie o tym fakcie ani mailowo ani sms em. Nie zrobiło to ani Zalando ani wynajęty przez sklep pośrednik. Zalando każe mi składać reklamacje w DHL,  pomimo tego, że do momentu otrzymania przesyłki jest jej właścicielem.
    Gwiazdka za obsługę to za dużo, ale daję ją, bo obawiam się, że bez niej moja opinia w ogóle się nie wyświetli.
  • ~Sylwia / 2023-01-06 16:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówione markowe botki za ponad 500 zł, towar wprawdzie dotarł bez uszkodzeń, nowy, ale bez oryginalnego, firmowego pudełka, zapakowany w szary, zastępczy. Przed wysyłką asortymentu Zalando powinno o tym poinformować klienta, ponieważ opakowanie fabryczne jest nierozłącznym elementem produktu. Jednak o tym nie informują, Pani z infolinii powiedziała, że nie mają obowiązku wysyłać towaru w oryginalnych opakowaniach, ale na pytanie, gdzie to jest napisane w regulaminie sklepu zaczęła się miotać, zapytała o nr zamówienia - podałam. Znalazła, coś powiedziała, natomiast ciężko było ją zrozumieć. Poprosiłam, żeby powtórzyła, rozłączyła rozmowę bez słowa. Po prostu odłożyła słuchawkę (!)

    Zadzwoniłam jeszcze raz, tym razem trafiłam na bardziej kompetentnego i miłego pracownika. Finał jest taki, że mogę oddać buty z adnotacją, że towar dotarł do mnie bez oryginalnego opakowania. Odpada, bo wyjeżdżam i potrzebuję cieplejszych butów na już. Cała sytuacja to nie jest wina pana z infolinii, ale polityki firmy. Zero informacji, firma traktuje klienta jak się im podoba. Słabo, Zalando.
    A może komuś chcę te buty podarować albo za jakiś czas zareklamować. Co mi powiecie, że nie ma pudełka firmowego?

    Sytuacja nr 2 - kurtka. Kupiłam w cenie niższej od zasadniczej, zamówienie zostało opłacone, otrzymałam powiadomienie na mail i potwierdzenie. Po dwóch dniach od zamówienia sprawdziłam status, ponieważ nie było żadnych informacji o wysyłce. I co się okazało? Zalando anulowało zakup. Bez informacji, bez podania przyczyny. Pan z infolinii powiedział, że to może być wina przeciążonego systemu i finalnie wycofało mi zamówienie. Pieniądze oddane, ale niesmak jak po starym bigosie.

    Daję sobie już spokój z tą firmą, coś się tam zmieniło. Na gorsze niestety. Raczej oszczędzę sobie stresu ruletki zamówień i zalandowych niedopatrzeń.
    ZaletyRÓŻNIE TO BYWA
    Wadyjak wyżej
  • ~Katarzyna / 2023-01-03 13:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam!!! O zwrot pieniędzy za odesłany towar dopominam się bez skutku. Ponoć przez wiadomość czat podałam nie swój numer konta i zwrot poszedł na nie znany mi rachunek bankowy. Jednak to nie wszystko! Prawdopodobnie wysłałam tą wiadomość dzień wcześniej niż dokonałam zwrotu. Masakra! W dniu poprzedzającym sama nie wiedziałam, że będę cokolwiek zwracać. Ponoć pisałam też, że w paczce nie było towaru. To skąd znalazł się u nich z powrotem? Jedno wielkie oszustwo! Przestrzegam przed zwrotami i transakcjami z tym sklepem internetowym! Obsługa telefoniczna również w niczym nie pomaga! Informują mnie, że sama powinnam to zgłosić na Policję. Oni wywiązali się z transakcji zwrotu nie analizując formularza zwrotu, jedynie weryfikują przez wiadomość czat, z której nie korzystałam. Porażająca sytuacja!
    WadyBrak profesjonalnego zaangażowania się w transakcje płatnicze
  • ~Marta / 2023-01-02 19:28
    Ocena: 2.60 / 5
    To jakaś kpina ostrzegam wszystkich !!!!! Nikt nas tak nigdy nie oszukał kupiliśmy zegarek hugo bosa przyszla totalna podróbka nic się nie zgadzało nr ogolny wygląd brak napisów pudełko z chin .od razu telefon kazali zrobic zdjęcia i to zglosci odeslalismy towar A oni pow że nam nie oddadzą pieniędzy ponieważ paczka od nas przyszła pusta tylko jest opakowaie od zegarka masakra zgłaszamy sprawę na policję bo to kpiny jeśli kupujecie coś z tej firmy nagrywajcie filmiki pod paczkomatem czy przy kurierze I jak odsylacie też to to banda zlodzieji
    ZaletyBrak
    WadyOszusci
  • ~Aga / 2022-12-31 00:10
    Ocena: 2.40 / 5
    klient od lat. Pierwszy był problem z reklamacją rozpatrzoną niezgodnie z przepisami. Już wtedy należało dać sobie spokój z Zalando. Tym razem sklep odmawia uznania zwrotu - „zauważyliśmy ślady użytkowania. Z tego względu zwrot nie może zostać zaakceptowany”. Zero dodatkowych informacji, wyjaśnień, zdjęć. Na dodatek to obuwie, więc ślady użytkowania byłyby raczej oczywiste i nikt zdrowy na umyśle (pomijając uczciwość) nie próbowałby zwrócić takich butów!!! Towar odesłany w takim stanie w jakim do mnie dotarł. Drugi nawet nie był wyjęty z pudełka, nie przyszło mi do głowy sprawdzać jego stan. Jak widać to był błąd i trzeba było zrobić dokumentację foto przed odesłaniem. Wniosek - jeśli towar był niepełnowartościowy, to taki został wysłany przez Zalando a to już nie jest w porządku. Teraz problem ma klient. I to za grubą kasę.
    Zaletyfajne rzeczy
    Wadyobsługa, serwis, reklamacje, zwroty
  • ~Witek / 2022-12-29 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczna obsługa klienta. Na moje pytanie niejaki Łukasz z czatu odpisał mi tak: "sprawdziłem uważnie i wychodzi na to że na stronie google można znaleźć wszystkie odpowiedzi. Na jego łaskawą odpowiedź musiałem czekać 10 minut, oczywiście wcześniej przeszukiwałem google, gdzie nie znalazłem odpowiedzi.
  • ~Wojciech / 2022-12-29 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno przesyłki z chin szybciej dostarczają niż z Zalando !!!
  • ~Ktos / 2022-12-21 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina. Zalando anulowało zamówienie nawet nie racząc mnie o tym poinformować przez co zostałem bez prezentów na święta dla Bliskich. Dziękuję.
  • ~Ralf / 2022-12-17 07:55
    Ocena: 3.40 / 5
    Na zdjeciu inny produkt niz dostalem... a dwa razy zamawialem i dwa razy dostalem co innego !
    Normalnie KPINA! Ceny zawyżaja przed promocją A następnie niby okazja 15 %. Co do otrzymywania i oddawania produktów to zastrzeżeń nie mam.
    Ale czas zmienić sztab ludzi wywodzących bo strasze bajzelllooo tam chyba panuje !
  • ~Amanda Lew / 2022-12-14 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam kurtkę marki the north face w rozmiarze S. Kurtka przyszła w rozmiarze M wiec zgłosiłam ten fakt. Po otrzymaniu zwrotu dostałam informacje ze ich zdaniem kurtka jest podrobiona i nie mogą mi zwrócić pieniędzy(a przecież właśnie ta kurtkę od nich dostałam). Pomimo dużej ilości prób kontaktu i wyjaśnienia sprawy zostałam po prostu zlana. Jutro wybieram sie w tej sprawie do rzecznika praw konsumenta. Każdemu odradzam jakiegokolwiek kontaktu z tą firma
  • ~Kasia / 2022-12-12 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam buty.....dostałam kurtkę ....masakra...szkoda pieniędzy i zachodu ...jestem ciekawa ile zajmie wyprostowanie ....a buty były potrzebne na juz ....a teraz niemam.butow. Ani pieniędzy
  • ~Agnieszka / 2022-12-11 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa Zalando jeśli chodzi o zwrot nie polecam.
    Bardzo źle zostałam potraktowana, napisano mi, że odzież śmierdziała potem. Zwrot nie został rozpatrzony pozytywnie.
    Na dodatek pytali czy mają zutylizować czy wysłać. Miałabym płacić za zniszczenie rzeczy, które okazały się za małe. Żenada.
    WadyObsługa
  • ~Grzegorz / 2022-12-09 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Totalnie nie wiedzą jakie produkty są do nich zwracane. Chaos na magazynie zwrotów. Brak umiejętności pomocy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 912
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2797