Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 609 opinii

3.42 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.99
  • Dostawa
    3.53
  • Poziom cen
    3.47
  • Łatwość zamawiania
    3.72
  • Asortyment
    3.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 31
  • ~Piotr / 2024-02-28 19:42
    Ocena: 2.80 / 5
    kupiłem w sklepie Komputronik Poznań Plaza laptopa dla nauczyciela. Poszedłem do sklepu stacjonarnego aby wszystko załatwić dobrze. Znalazłem w internecie na stronie komputronika ofertę lenowo yoga6 za 3799zł Pracownik powiedział że jest na miejscu i dokonałem zakupu i o dziwo po kilku godzinach zauważyłem że na fakturze jest 3999zł Pojechałem do sklepu wyjaśnić sprawę i dowiedziałem się że ten sam towar może kosztować w sklepie stacjonarnym inną cenę i że obsługa sklepu nie ma obowiązku o tym informować klienta. Czuję się oszukany i zastanawiam się nad zwrotem.
    Wadyobsługa mnie oszukała
  • ~Agata / 2024-01-13 14:13
    Ocena: 3.80 / 5
    Miła i kompetentna obsługa. Wszystko działa jak należy.
  • ~Pigus / 2023-11-01 18:27
    Ocena: 1.40 / 5
    Sklep kłamie, manipuluje i sprzedaje towar, którego nie posiada. Pomimo zawarcia umowy sprzedaży, sklep stwierdził że dostawca nie posiada zamówionego telefonu w swoich zasobach. Po dwóch tygodniach ten sam telefon pojawia się w sprzedaży za 200 zł więcej, ale moje zamówienie (z niższą ceną) już zdążyli anulować i nic ich nie obchodzi. Zdecydowanie nie polecam!!!
  • ~Jarosław / 2023-10-05 11:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Dostawa telefonu do salonu Warszawa Arkadia szybka. Na miejscu serwis pomógł uruchomić mi telefon.
    ZaletyŁatwe zamówienie, szybka dostawa, pomoc serwisu.
  • ~Adam / 2023-10-05 07:45
    Ocena: 3.80 / 5
    Na stronie widnieje informacja, że odbiór osobisty w punkcie firmy jest darmowy. Później się okazuje, że owszem odbiór jest darmowy, ale dostawa towaru z centrali do siedziby firmy gdzie chcemy odebrać już jest płatna i tym samym odbiór jest darmowy, ale trzeba zapłacić 89zł. Jednym słowem robią z ludzi wała.
    Zaletymiła obsługa
    WadyOdbiór osobisty niby darmowy ale w rzeczywistości płatny
  • ~Tomasz / 2023-09-24 10:46
    Ocena: 1.40 / 5
    Cięążko napisać jakąś opinię o sprzęcie, który wystawiają, a którego nie posiadają, nie wiem jak na wiodącym portalu do opiniowania załatwili sobie same 5* komentarze :) Fatalna obsługa, chamstwo, brak jakichkolwiek propozycji rozwiązania problemu, nie polecam.
    Zaletyżadne
  • ~KedatI / 2023-09-20 09:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam zakupów w sklepie stacjonarnym w Jarosławiu w galerii "Stara Ujeżdżalnia" z powodu braku znajomości tematu i niekompetencji sprzedawców. Pokazałem Pani na zdjęciu w telefonie rzecz którą chciałem kupić. Po przyjściu do domu stwierdziłem, że dano mi niewłaściwy konwerter. Potrzebowałem VGA na HDMI a dano mi HDMI na VGA. Na następny dzień chciałem zamienić na właściwy lub zwrócić towar oryginalnie zapakowany. Pan sprzedawca stwierdził, że nie mają tego co chcę i nie przyjmie zwrotu "bo nie", tak jest zapisane w regulaminie i powinienem wiedzieć co kupuję i znać regulamin (oni zaś powinni wiedzieć co podają klientowi). Klienta traktuje się jako głupi podmiot, któremu można wcisnąć wszystko. Zalecam dokonywać zakupów w innych sklepach elektronicznych nie Komputronik, które traktują klienta ze zrozumieniem i szacunkiem oraz podają towar zgodnie z zamówieniem.
  • ~Robak / 2023-09-05 16:51
    Ocena: 1.80 / 5
    Kupiłem dwa zestawy części do złożenia identycznych PC. Już po miesiącu w jednym padła płyta glowna Asusa. Chciałem złożyć reklamację przez stronę Asus ale się okazało że obu plyt asus nie honoruje. Zgłosiłem do Komputronik, przyjęli. Po czym napisali ze płyta uszkodzona mechanicznie. A nie była, starannie wyjąłem, oryginalnie zapakowałem, mam zdjęcia. Wykpili się. Po 2 miesiącach padła druga płyta. Również gwarancję odrzucili. Po 4 miesiącach padł dysk. Mam wrażenie że dostałem jakieś używane komponenty po przejściach. Po sprzedaży miły kontakt ze sklepem się urywa. Odrzucają każda reklamację.
  • ~Małgorzata / 2023-08-30 22:21
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamówiłam w sklepie on line planszówkę. Wybrałam sklep Komputronik biorąc pod uwagę dotychczasowe dobre doświadczenia z lokalnym sklepem w Kielcach. Niestety spotkało mnie gorzkie rozczarowanie. Po pierwsze otrzymałam wiadomość że towaru nie ma w sklepie - czyli na jakiej podstawie był wystawiony na stronie internetowej jako dostępny? (widzę że najgorsze chińskie wzory - czyli towar będzie kiedy dotrze - znajdują dobrych naśladowców). Następnie po kontakcie z lokalnym sklepem otrzymałam zapewnienie że termin 5 dni będzie dotrzymany. Dziś zgłosiłam sie do sklepu i dowiedziałam sie że paczka nawet nie wyszła.
    Infolinia zgłasza się jako nie ma takiego numeru. Nie wiem co się dzieje z tą firmą?, Myślę że opinie ratują im profesjonaliści z lokalnych sklepów. On Linę radzę unikać.
    Wadybrak kontaktu
    chaos i bałagan w zamówieniach
  • ~Mikusia / 2023-07-25 15:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa 10/10 jest wszystko na czas. Doradztwo jest na ja wyższym poziomie.
  • ~Bartosz / 2023-06-24 23:23
    Ocena: 3.80 / 5
    1.5 roku temu zakupiłem komputer z opcją składania PC z wybranych części. Początkowo, wszystko ślicznie, odzywali się jak jakiejś części nie było, proponowali zamienne, obsługa mimo dużego zamówienia (ponad 20k) dość szybko w ciąku 10-14 dni miałem gotowy komputer w domu. Wg. osoby zajmującej się osprzętęm temperatury nie przekraczały 33 stopni na CPU w trakcie testów, no i byłem pod wrażeniem bo się nie spodziewałem, liczyłem na coś w granicach 50. Proponowałem nawet żeby użyć jako pasty chłodzącej ciekłego metaly bo słyszałem że potrafi obniżyć temperatury. Dostałem info że Panie nie trzeba temp nie przekraczają 33 stopni.


    No i tutaj zaczeły się górki. Osoba zajmująca się mną, dostała odemnie informacje że nie działa wyświetlacz od chłodzenia CPU, oraz mam uszkodzoną "owiewkę" od okna. Tutaj okazało się że łatwy fix LCD, czyli super. Z owiewką "mieli się dowiedzieć". Po miesiącu/dwóch odezwałem się z przypomieniem o owiewce i poinformowałem o tym że temperatury nie są taki jak obieali bo te 30 stopni to jest 5 min po odpaleniu kompa i jak się przegląda internet w Chromie.

    W sprawie owiewki wciąż brak odpowiedzi, z przegrzewającym sie CPU gdzie po gfodzinie grania czy obróbki zdjęć dostaje komunikat o przegrzewaniu CPU, i odcina mi moc nic się nie działo. Odzywałem się jeszcze raz, niestety wciąż nic nie zostało rozwiązane. Napomknę że dostałem 2 latawsparcia technicznego do zamówienia :)

    Jako że nie jestem super biednym człowiekiem to sobie sam wymieniłem chłodzenie i jest git, ale ze strony Komp-utronika jak dla mnie Komp-romitacja.
  • ~Kacper / 2023-06-15 18:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Obsługa jest na najwyższym poziomie-kompetentna, pomocna, uprzejma. Zakupiony sprzęt jest strzałem w 10. Gorąco polecam!!!
    Zaletymega szybko, sprawnie, bezproblemowo
    Wadynie znajdziecie
  • ~twoj stary / 2023-05-28 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    kupilem komputer za 5 tysiecy 1 karta internetu zepsuta 2 oszukali mnie z pojemnacia mb mowili ze jest 500 mb a jest 7mb 3 menu jak windows 7 doslownie po prostu gowno
    ZaletyDOBRE DLA CHINCZYKOW
    WadySAME GOWNA
  • ~już nigdy nie kupie nic w komputronik / 2023-05-13 08:47
    Ocena: 1.80 / 5
    Reklamowane urządzenie odesłali w tym samym stanie którym w którym wysłalem do reklamacji dron nie działa ma te same objawy ,bateria rozładowana i nie naładowywuje sie mimo ze wyświetla się że ładowanie poprawne.Szajs a serwis to sobie jaja robi,jak mzna odeslać nie sprawne urządzenie do są kpiny.Nie polecam robić zakupów w komputronik
    Zaletybrak
    Wadysame wady,
  • ~Klient który nie wróci / 2023-05-09 15:18
    Ocena: 2.20 / 5
    Kupiłem drona który był zepsuty brak ładowania baterii ,prawdopodobnie przeterminowana nie wzbudzała ładowania,na poczatku informowano że gwarancja sklepu i po 14 dniach bedzie decyzja czy zwrot gotówki czy też nowy produkt,łaskawie po 18 dniach sam musiałem zadzwonic co z tym dronem i otrzymałem odpowiedz że poszedł do servisu i czas na naprawe to 28dni ,Podsumowujac nie warto tam nic kupować bo wrazie usterki grają na czas zamiast szybko naprawić lu b wymienic towar na nowy ewntualnie zwrócić pieniadze.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
  • ~Ra / 2023-04-04 03:35
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiłem nowe gpu kurier przywiózł kartonik ładnie zapakowany , dobrze zabespieczony pianeczki,steropiany i tp. Odpakowałem kartonik wycìągnołem pudełeczko z kartą i odrazu zauważyłem coś niepokojqcego. Naklejka łącząca opakowanie gpu była podwinięta i naklejona nie w te miejsce co powinna .
    Widoczne ślady użytkowania tak jakby ktoś kupił tą grafike i z jakiś przyczyn zwrucił
    spowrotem na sklep a ja jestem kolejnym nieszczęśliwym uzytkownikiem tego felernego sprzętu .Migoczące swiatła i plamki w trakcie grania i tp artefakty. Obecnie czekam już piąty tydzień po oddaniu gpu do serwisu przez sklep komputronik i nie dostałem jeszcze żadnej wiadomości.



    Zaletyszybka dostawa długo nie czekałem
    Wadybrak wiadomowci na temat serwisowanego sprzętu
  • ~ZS / 2023-03-26 12:33
    Ocena: 2.20 / 5
    Źle zapakowany towar. W moim przypadku dysk SSD dodatkowo przesyłka była lekko uszkodzona z zewnątrz . Nie przypuszczałam że dysk będzie wygięty. Pani na infolinii Komputronik skierowała mnie na stronę InPost w celu złożenia protokołu szkody. In post stwierdził że dysk był źle zapakowany Minęło zbyt duzo czasu żeby zwrócić towar. Zostałam z uszkodzonym dyskiem. Nie polecam. To był ostatni zakup w tym sklepie. Brak profesjonalizmu i w obsłudze klienta a przede wszystkim źle zabezpieczona przesyłka. Odradzam korzystanie z tego sklepu
  • ~Pawel / 2023-01-23 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam niepolecam
    Zaletynie polecam
    Wadyniepolecam
  • ~rf3r / 2023-01-20 19:36
    Ocena: 2.00 / 5
    nie wiem co mnie podkusilo aby zakupic sprzet rzekomej dobrej jakosci w komutronik.
  • ~Leszek / 2023-01-19 19:17
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamówiłem w Komputronik Intel Core i7-10700F z odbiorem w sklepie. Dobra cena, do dziś jeden z najlepszych sklepów.
    Po otrzymaniu sms i telefonu ze sklepu wczoraj, dziś po pracy poszedłem odebrać zamówiony procesor. Niestety awaria systemu trwająca od rana uniemożliwiła odbiór zakupu. Strona sklepu działa cały czas. Firma nie powiadomiła klientów o problemie i przesunięciu terminu odbioru. W rozmowie z konsultantem dostałem informację że nie informują klientów o awariach sytemu bo nikt tak nie robi, bo to szkodzi wizerunkowi. Jutro tj 20.01.2023 ma już wszystko działać.
    Nie wiem czy nie anuluję zamówienia, mam poczucie niesmaku, transakcji z dalekiego wschodu gdzie wszystkiego można się spodziewać.
    Ważne dla mnie jest to że sklep wyłączył opinie na Ceneo, na swoim portalu zaś cenzuruje. Szkoda że kiedyś super firma dziś sprzedawca bez etyki.
strona 1 z 31
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1664
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1637
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.67, ilość opinii: 1295
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 888
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 670
Komputronik.pl
Ocena: 3.42, ilość opinii: 609
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4181
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4020
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3715
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3441
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3170
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2728