Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 531 opinii

3.62 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    3.24
  • Dostawa
    3.78
  • Poziom cen
    3.62
  • Łatwość zamawiania
    3.87
  • Asortyment
    3.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 27
  • ~Rafał / 2020-08-06 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej !!! W maju 2020 kupiłem Lanberg Displayport [adapter Lanberg Displayport - HDMI M/F na kablu] Urządzenie po zakupie nie było sprawne. Podłączałem do dwóch różnych monitorów - efekt ten sam, nie działa. Przez trzy miesiące składałęm reklamacje. Za każdym razem odsyłali mi niesprawne, to samo urządzenie. Czyli zabawa, ja wysyłam, oni odsyłają nic z tym nie robiąc. Na początek sierpnia były już trzy reklamacje !!!
    To był mój pierwszy zakup w komputroniku i gwarantuję, że ostatni. Przestrzegam wszystkich przed tą nieuczciwą firmą, ponieważ po trzech miesiącach odkąd im zapłaciłem wciąż mam niesprawny produkt.
    Zaletybrak
    Wadywyrzucone pieniądze w błoto i stracony czas
  • ~Berni / 2020-06-30 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zakupami w sklepie komputronik. 11 marca 2019 roku kupiłam tam laptop DELL Inspiron. Prawie bezpośrednio po zakupie trafił dwukrotnie do naprawy, ponieważ samoczynnie się wyłączał. Teraz tzn. 30 maja trafił do naprawy po raz trzeci. Okazuje się, że przed wysłaniem do serwisu był przez tydzień przetrzymywany w sklepie w Zielonej Górze. Obecnie nawet nie wiem gdzie jest. W serwisie komputronika twierdzą, że w serwisie DELLA. natomiast w serwisie DELLA twierdzą, że nigdy do nich nie trafił. Ponieważ pracuję zdalnie z domu mam z tego powodu coraz więcej problemów. Jeszcze nigdy mnie tak nie potraktowano. Kupiłam sprzęt do pracy, a on coraz więcej czasu spędza w naprawach. Nie sądziłam, że w profesjonalnym sklepie można tak nie szanować klienta. Pandemia jest dla firmy Komputronik pretekstem do okłamywania klientów. Sprzęt, który kupiłam u nich był od samego początku uszkodzony. Obecnie nie mam innego wyjścia tylko wejść na drogę sądową. Żałuję, że nie czytałam opinii innych - ponieważ moja "przygoda" z firmą Komputronik potrwa jeszcze wiele miesięcy. Nie dajcie się tak zrobić na szaro.
    ZaletyBrak
    WadyZamiast wiarygodnych informacji podawane są same kłamstwa, które zmieniają się w zależności od tego na kogo się trafi.
  • ~MR / 2020-06-02 17:31
    Ocena: 1.60 / 5
    Przestrzegam przed zakupami w komputronik, jeśli sprzęt działa jest-dobrze. W przypadku reklamacji zaczynają się schody. Brak kompetentnej obsługi i odpowiedź kontakt z działem RMA.
    Laptop kupiony 27.03 posiadał wadę fabryczną, nie ma możliwości zwrotu odp. bo nie.
    Serwis zew. wydał opinię o nie naprawialność. Od 27.03.2020 brak sprzętu, zwrotu pieniędzy , zwodzenie i okłamywanie. Posiadam całą korespondencje i dokumenty od początku usterki 27.03.
    Pracownicy infolinii nie kompetentni , każdy mówi co innego i żadnej odpowiedzialności
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu - infolinia to jakiś ,,żart "
  • ~Tadeusz / 2020-05-21 18:55
    Ocena: 3.00 / 5
    23 kwietnia 2019 roku kupiłem nawigację MIO Spirit 7500 LM, od samego początku nie działała jak powinna, ponieważ były problemy z ustawieniem godziny, złożyłem reklamacje. To było w lutym 2020 roku. Okazało się, że nawigacja gubi drogę, zawiesza się na 10 do 15 sekund. 4 marca złożyłem rezygnację z zakupu wadliwego towaru i odesłałem nawigację do sprzedawcy. Przez miesiąc nie mogłem korzystać z urządzenia, odmówiono zwrotu gotówki. Przysłano urządzenie niby naprawione. W dalszym ciągu nawigacja nie spełnia moich oczekiwań, zawiesza się po 10, 15 sekund, a przy wprowadzeniu nazwy ulicy w Warszawie pojawia się informacja o braku mapy /nie pierwszy raz/ . Kolejny raz składam odstąpienie od umowy zakupu i proszę zwrot gotówki.
    Wadynawigacja zawiesza się na 10, 15 sekund, brak map
  • ~Tomasz / 2020-05-16 00:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupilem outletową deskorolke. Po podlaczeniu do ladowania zero odzewu. Kilka godzin ladowania i nic. Zgłoszenie 8 h od odebrania. Miesiac czekania na naprawe. I co ? Uszkodzenie mechaniczne. Naprawa 1300 zl lub oddadzą zepsutą.
    ZaletySmieszna obsługa
    WadyZbyt wiele
  • ~Piotr / 2020-05-03 00:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno syf kiła i metr mułu.
    Oszuści i złodzieje.
    Kupowałem sprzęt kompletny I za taki zapłaciłem.
    dostałem zdezelowany złom i zdekompletowany zero możliwości zwrotu infolinia i pani kierowniczka od reklamacji chamstwo i buractwo jakich mało śmieją się z klienta prosto w twarz na zasadzie co mi zrobisz jak mnie złapiesz jeśli cenicie sobie własne pieniądze i święty spokój omijać szerokim łukiem tą pseudo firankę która już i tak upadła
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadySame wady strata pieniędzy nerwów zdrowia i czasu
  • ~Natalia / 2020-04-16 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego sklepu! Lepiej unikać zakupów w tym sklepie
  • ~jam jest / 2020-04-15 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje. oszuści i złodzieje. zwroty płatne towar uszkodzony
  • ~Did / 2020-04-07 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Komputrinik sprzedaje używany towar jako nowy. Pracownicy infolinii rozmawiają z klientem jak ze śmieciem.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Wiola / 2020-04-03 12:45
    Ocena: 2.80 / 5
    Odradzam. Przyslali zepsuty telewizor a po 2 tygodniach musze się prosić o zwrot pieniędzy. Uwazajcie.Transport Dhl do mnie szedł 3 dni a zwrot 6 dni. A za zmiane opinii proponują voucher 20 zl. Może japierw niech zwroca kwote glowna 1900 zl
  • ~Bimbo / 2020-03-26 19:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak doradztwa . Nie potrafia doradzic konkretnego roZwiazania . Klasyczni Sprzedawcy
    WadyBrak doradztwa . Klasyczni sprzedawcy Sprzedawcy
  • ~Sebytr / 2020-03-25 14:14
    Ocena: 3.40 / 5
    Komputronik nie potrafi naprawiać sprzętu, oferują usługi serwisowe pogwarancyjne ale gdy wysyłasz sprzęt odpowiedź to: nie podejmujemy się naprawy, sprzęt uszkodzony. Odsylaja wtedy do innego serwisu gdzie za samą ocenę sytuacji trzeba zapłacić 100zl. Nie spróbujcie ich serwisu pogwarancyjnego, niestety chłopcy nie znają się na temacie.
    WadyBrak umiejętności naprawy sprzętu
  • ~Anna / 2020-03-23 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zwrotów dla firm. Nie polecam ryzykować. Ceny często wyższe niż u konkurencji, a obsługa klienta i tak na niższym poziomie.
  • ~Klient / 2020-03-19 20:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Komputronik i #koronawirus. Monitor ASUS 32" 4k - tydzien temu 4049, wczoraj jeszcze 4149 a dzsiaj juz 4249. Rozumiem ze dolar rosnie czy euro, ale do ch... to z zasobów magazynowych wiec nie mozna tak spekulowac.
  • ~Andrzej / 2020-03-17 10:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Nie kupujcie elektroniki w sklepach Komputronika, mają samą chińszczyznę. MediaBox X900 Pro TESLA,Sieciowy odtwarzacz multimedialny zakupiłem 23 stycznia 2020 roku,już tego samego dnia się zacinał i trzeszczał,po wielu restartach oddałem go do salonu komputronika 15 lutego 2020 roku,do dnia dzisiejszego nie mam sprzętu naprawionego ani pieniędzy.
    Sprzęt był dość drogi(549 zł) plus dodatkowe ubezpieczenie (71 zł) na nic się nie przydało.Pisze to żeby uświadomić potencjalnych klientów co ich czeka kupują w tym sklepie.
    ZaletyŻADNA
    WadySAME
  • ~Sówka / 2020-02-25 20:49
    Ocena: 3.40 / 5
    Syn chciał router, który wybrał cena 330 zł. Pojechałem przy Centrum Jupiter Warszawa z 18 km bo tam były 2 szt a sprzedawca oświadczył, ze cena 399 zł. Bo 330 kosztuje internetowo. ? Gdzie sens i logika. Zamówiłem w innym sklepie
    Porażka.
    ZaletyCeny
    WadyTak
  • ~Sławek / 2020-02-13 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj około godziny 14:00 złożyłem zamówienie na monitor. Dzisiaj około 15:30 dostałem e-maila, że dystrybutor nie posiada tego monitora. Ja się pytam jakim prawem wystawiacie na sprzedaż towar, którego nie posiadacie na stanie i marnujecie mój czas! Nie polecam nikomu!
  • ~Sanoczanin / 2020-02-07 14:08
    Ocena: 2.40 / 5
    Komputronik Sanok Czerwona Torebka to porażka nie sklep! Załoga w większości nie ma pojęcia o tym co sprzedaje! Czyżby zatrudnieni po znajomości? Chcesz się nabrać to skorzystaj! Omijać z daleka!
    ZaletyŁadny wygląd wnętrza nic pozatym!
    WadyKompletna niefachowosc wręcz ignorancja klienta przez większość zalogi!
  • ~os / 2020-01-29 21:00
    Ocena: 3.00 / 5
    videorejestrator vdr 140 zakupiłam jakis czas temu. nie polecam. wiecej jest w naprawie niz słuzy. chodzi o to ze producent zapenia system nocny który jest wyszczególniony na opkowaniu i nie chodzi tu o sytem wdr. zdecydowałam sie na zakup kamery bo posiadam taka sama i ten system nocny tamta posiada. w tej okazuje sie jak to serwis odpisuje ze sytem nocny to własnie wdr. nie zgadzam sie. wysłałam opkaowanie na którym czarne na biały jest napisane tryb nocny. sytem dwr nic noca nie daje. zero widocznosci, nie polecam. do tego problem z odzyskanie od pieniedzy,nowej kamery i robienia ze mnie ...wariata. firma wiecej pieniedzy juz wydała na kureirów niz ja wydałam na kamere
  • ~Kajka / 2020-01-20 11:47
    Ocena: 2.60 / 5
    Szczerze nie polecam. polityka zwrotu prowadzona przez firmę sprawia, że produkt traci na wartości (naliczanie dodatkowych opłat - w moim przypadku połowa ceny produktu). Przy konkurencji na obecnym rynku polecam wybrać inną firmę, która proponuje więcej i nie naciąga klientów.
    WadyRegulamin zwrotu
strona 1 z 27
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.19, ilość opinii: 1641
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.72, ilość opinii: 1268
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.91, ilość opinii: 798
Komputronik.pl
Ocena: 3.62, ilość opinii: 531
Empik.com
Ocena: 2.33, ilość opinii: 399
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.68, ilość opinii: 329
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2493
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2199
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1846
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 918