Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 614 opinii

3.41 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.98
  • Dostawa
    3.52
  • Poziom cen
    3.46
  • Łatwość zamawiania
    3.70
  • Asortyment
    3.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 31
  • ~Zdzislaw / 2024-07-16 11:38
    Ocena: 3.20 / 5
    jeśli chodzi o zakup sprzętu bez zarzutu, dostawa po dwóch dniach ( choć dziwię się że troszkę zniechęca się klienta do wybranego sprzętu zachęcając do kupna innego ) natomiast na pomoc nawet taka drobną w sprawie zakupionego sprzętu na infolinii juz po zakupie nie ma co liczyć odstraszają, osobiście dzięki pani konsultantce poszedłem zakupic sprzęt do konkurencji tam całkiem normalnie to wyglada
    Wadynie kompetentna obsługa pomocy
  • ~Jarek / 2024-07-01 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiony laptop okazał się niesprawny, nie wyświetla prawidłowo obrazu. Poziom obsługi, pomocy i zrozumienia problemu ze strony firmy zerowy. Sprzęt opłacony, to już ich nic nie obchodzi. . Nie uznają zwrotu, mimo zakupu internetowego. Sprawę utrudnia jeszcze fakt, że zakup na JDG za pośrednictwem firmy leasingowej LeaseLink, która też umywa ręce. Szczerze nie polecam zakupu w tym sklepie. Nie wiem jak się ta historia zakończy. Kupujcie u konkurencji, gdy cena jest tylko niewiele niższa niż gdzie indziej.
  • ~Eliza / 2024-06-19 23:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Na stronie sklepu internetowego była informacja o dostępności interesujących mnie laptopów w sklepie stacjonarnym (nie w magazynie, co jest istotne), więc pojechałam 50 km, aby go kupić na miejscu, bo zbyt wiele negatywnych komentarzy przeczytałam o dostawach do domu. Chciałam także obejrzeć towar na miejscu, ale nie był wystawiony, więc poprosiłam o pokazanie, aby sprawdzić jakość matrycy, klawiatury i obudowy. Dowiedziałam się, że aby to zobaczyć, muszę najpierw laptop kupić.... przez internet. Dawno nie spotkałam się z większym nonsensem. Laptop i to nie najtańszy model, a nowy na rynku (Samsung), jest towarem, jak każdy inny i podlega takim samym zasadom sprzedaży- czyli najpierw oglądam i jak spełnia oczekiwania , to kupuję. Tak jest w normalnym świecie. Komputronik chyba przeniósł się do świata równoległego, gdzie brak zdrowego rozsądku, a zwłaszcza poszanowania klienta. Usłyszałam od sprzedawcy, że jak otworzą karton i ja tego laptopa nie kupię, to oni będą mieć problem z używanym towarem. Jesli zamówię przez internet, to otworzą opakowanie i będę mogła obejrzeć...Ciekawe tylko, czy już po wydrukowaniu paragonu? Chyba tak, bo odbiór jest na innej ladzie. Następnie będę mogła zrezygnować, bo zakup był przecież na odległość... A kiedy oddadzą mi kasę? Inne sklepy jakoś nie mają tego typu problemów, nawet można towar przymierzyć (np,sukienkę czy buty) i nie robi się od tego używany. Nie miałam już ochoty oglądać telewizorów, bo pewnie z nimi jest to samo- nie ma na wystawce, to są tajne... Może ktoś z zarządzających tym kramikiem się obudzi i postawi na zdrowy rozsądek, bo na razie to chyba sodowa Wam uderzyła.
  • ~Cezary / 2024-04-10 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep bardzo chętnie sprzedaje swój asortyment, niestety nie poczuwa się do wykonywania napraw gwarancyjnych, podpisał umowę na naprawy z najgorszym serwisem w Polsce, cieszącym się mnóstwem negatywnych opinii. Doświadczyłem tego na własnej skórze, serwis wypisuje bzdury, przerzucając odpowiedzialność za powstanie usterki na użytkownika w każdy możliwy sposób, natomiast Komputronik z dumą przekazuje te informacje klientowi, jeszcze się pod tym podpisując. Obecnie sprzęt został wysłany przeze mnie do producenta w celu uzyskania rzetelnej ekspertyzy, myślę, że po uzyskaniu opinii producenta skieruję sprawę przeciwko Komputronikowi do Rzecznika Praw Konsumenta. Szanowny Komputroniku jak coś sprzedajesz i udzielasz gwarancji to wywiązuj się z tego rzetelnie. osobiście w tej firmie już nic nie kupię. NIE POLECAM KUPWANIA W TEJ FIRMIE NICZEGO CO MOŻE SIĘ POSPSUĆ BO GWARANCJA U NICH TO MIT.
    ZaletyNIE MA
    WadyNIE WYWIĄZYWANIE SIĘ Z WARUNKÓW GWARANCJI
  • ~Karol / 2024-03-15 14:28
    Ocena: 3.50 / 5
    Co pójdę do sklepu po jakiś produkt zawsze są z towarem jakieś problemy. Ostatnio poszedłem po tusze do HP 4100 . Sprzedawca stwierdził że orginalnych nie ma i zaproponował zamienniki. Po przyjściu do domu stwierdziłem że drukarka nie widzi tuszy, więc wróciłem do sklepu i oznajmiłem o tym sprzedawcy. On stwierdził że tak czasami się zdarza ale tego przy sprzedaży nie powiedział. Poprosiłem o zwrot pieniędzy bo od kupna do ponownego pojawienia się w sklepie minęło 20 minut. Sprzedawca stwierdził że morze towar tylko zareklamować, nie dał mi wyboru odczekałem 30 dni i poszedłem po reklamowany towar zwłaszcza że w przeddzień dostałem powiadomienie na komórkę że reklamowany towar jest do odebrania. Jakież było moje zdziwienie gdy sprzedawca stwierdził że jest tylko tusz kolorowy . Zapytałem jak mam zrównoważyć kolory w drukarce, i jak się ma to do europejskiego nakazu spełnienia reklamacji w ciągu 30 dni, odpowiedzi nie uzyskałem oprócz słowa przykro mi. Firmy nie polecam nie dba o klienta.
  • ~Piotr / 2024-02-28 19:42
    Ocena: 2.80 / 5
    kupiłem w sklepie Komputronik Poznań Plaza laptopa dla nauczyciela. Poszedłem do sklepu stacjonarnego aby wszystko załatwić dobrze. Znalazłem w internecie na stronie komputronika ofertę lenowo yoga6 za 3799zł Pracownik powiedział że jest na miejscu i dokonałem zakupu i o dziwo po kilku godzinach zauważyłem że na fakturze jest 3999zł Pojechałem do sklepu wyjaśnić sprawę i dowiedziałem się że ten sam towar może kosztować w sklepie stacjonarnym inną cenę i że obsługa sklepu nie ma obowiązku o tym informować klienta. Czuję się oszukany i zastanawiam się nad zwrotem.
    Wadyobsługa mnie oszukała
  • ~Agata / 2024-01-13 14:13
    Ocena: 3.80 / 5
    Miła i kompetentna obsługa. Wszystko działa jak należy.
  • ~Pigus / 2023-11-01 18:27
    Ocena: 1.40 / 5
    Sklep kłamie, manipuluje i sprzedaje towar, którego nie posiada. Pomimo zawarcia umowy sprzedaży, sklep stwierdził że dostawca nie posiada zamówionego telefonu w swoich zasobach. Po dwóch tygodniach ten sam telefon pojawia się w sprzedaży za 200 zł więcej, ale moje zamówienie (z niższą ceną) już zdążyli anulować i nic ich nie obchodzi. Zdecydowanie nie polecam!!!
  • ~Jarosław / 2023-10-05 11:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Dostawa telefonu do salonu Warszawa Arkadia szybka. Na miejscu serwis pomógł uruchomić mi telefon.
    ZaletyŁatwe zamówienie, szybka dostawa, pomoc serwisu.
  • ~Adam / 2023-10-05 07:45
    Ocena: 3.80 / 5
    Na stronie widnieje informacja, że odbiór osobisty w punkcie firmy jest darmowy. Później się okazuje, że owszem odbiór jest darmowy, ale dostawa towaru z centrali do siedziby firmy gdzie chcemy odebrać już jest płatna i tym samym odbiór jest darmowy, ale trzeba zapłacić 89zł. Jednym słowem robią z ludzi wała.
    Zaletymiła obsługa
    WadyOdbiór osobisty niby darmowy ale w rzeczywistości płatny
  • ~Tomasz / 2023-09-24 10:46
    Ocena: 1.40 / 5
    Cięążko napisać jakąś opinię o sprzęcie, który wystawiają, a którego nie posiadają, nie wiem jak na wiodącym portalu do opiniowania załatwili sobie same 5* komentarze :) Fatalna obsługa, chamstwo, brak jakichkolwiek propozycji rozwiązania problemu, nie polecam.
    Zaletyżadne
  • ~KedatI / 2023-09-20 09:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam zakupów w sklepie stacjonarnym w Jarosławiu w galerii "Stara Ujeżdżalnia" z powodu braku znajomości tematu i niekompetencji sprzedawców. Pokazałem Pani na zdjęciu w telefonie rzecz którą chciałem kupić. Po przyjściu do domu stwierdziłem, że dano mi niewłaściwy konwerter. Potrzebowałem VGA na HDMI a dano mi HDMI na VGA. Na następny dzień chciałem zamienić na właściwy lub zwrócić towar oryginalnie zapakowany. Pan sprzedawca stwierdził, że nie mają tego co chcę i nie przyjmie zwrotu "bo nie", tak jest zapisane w regulaminie i powinienem wiedzieć co kupuję i znać regulamin (oni zaś powinni wiedzieć co podają klientowi). Klienta traktuje się jako głupi podmiot, któremu można wcisnąć wszystko. Zalecam dokonywać zakupów w innych sklepach elektronicznych nie Komputronik, które traktują klienta ze zrozumieniem i szacunkiem oraz podają towar zgodnie z zamówieniem.
  • ~Robak / 2023-09-05 16:51
    Ocena: 1.80 / 5
    Kupiłem dwa zestawy części do złożenia identycznych PC. Już po miesiącu w jednym padła płyta glowna Asusa. Chciałem złożyć reklamację przez stronę Asus ale się okazało że obu plyt asus nie honoruje. Zgłosiłem do Komputronik, przyjęli. Po czym napisali ze płyta uszkodzona mechanicznie. A nie była, starannie wyjąłem, oryginalnie zapakowałem, mam zdjęcia. Wykpili się. Po 2 miesiącach padła druga płyta. Również gwarancję odrzucili. Po 4 miesiącach padł dysk. Mam wrażenie że dostałem jakieś używane komponenty po przejściach. Po sprzedaży miły kontakt ze sklepem się urywa. Odrzucają każda reklamację.
  • ~Małgorzata / 2023-08-30 22:21
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamówiłam w sklepie on line planszówkę. Wybrałam sklep Komputronik biorąc pod uwagę dotychczasowe dobre doświadczenia z lokalnym sklepem w Kielcach. Niestety spotkało mnie gorzkie rozczarowanie. Po pierwsze otrzymałam wiadomość że towaru nie ma w sklepie - czyli na jakiej podstawie był wystawiony na stronie internetowej jako dostępny? (widzę że najgorsze chińskie wzory - czyli towar będzie kiedy dotrze - znajdują dobrych naśladowców). Następnie po kontakcie z lokalnym sklepem otrzymałam zapewnienie że termin 5 dni będzie dotrzymany. Dziś zgłosiłam sie do sklepu i dowiedziałam sie że paczka nawet nie wyszła.
    Infolinia zgłasza się jako nie ma takiego numeru. Nie wiem co się dzieje z tą firmą?, Myślę że opinie ratują im profesjonaliści z lokalnych sklepów. On Linę radzę unikać.
    Wadybrak kontaktu
    chaos i bałagan w zamówieniach
  • ~Mikusia / 2023-07-25 15:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa 10/10 jest wszystko na czas. Doradztwo jest na ja wyższym poziomie.
  • ~Bartosz / 2023-06-24 23:23
    Ocena: 3.80 / 5
    1.5 roku temu zakupiłem komputer z opcją składania PC z wybranych części. Początkowo, wszystko ślicznie, odzywali się jak jakiejś części nie było, proponowali zamienne, obsługa mimo dużego zamówienia (ponad 20k) dość szybko w ciąku 10-14 dni miałem gotowy komputer w domu. Wg. osoby zajmującej się osprzętęm temperatury nie przekraczały 33 stopni na CPU w trakcie testów, no i byłem pod wrażeniem bo się nie spodziewałem, liczyłem na coś w granicach 50. Proponowałem nawet żeby użyć jako pasty chłodzącej ciekłego metaly bo słyszałem że potrafi obniżyć temperatury. Dostałem info że Panie nie trzeba temp nie przekraczają 33 stopni.


    No i tutaj zaczeły się górki. Osoba zajmująca się mną, dostała odemnie informacje że nie działa wyświetlacz od chłodzenia CPU, oraz mam uszkodzoną "owiewkę" od okna. Tutaj okazało się że łatwy fix LCD, czyli super. Z owiewką "mieli się dowiedzieć". Po miesiącu/dwóch odezwałem się z przypomieniem o owiewce i poinformowałem o tym że temperatury nie są taki jak obieali bo te 30 stopni to jest 5 min po odpaleniu kompa i jak się przegląda internet w Chromie.

    W sprawie owiewki wciąż brak odpowiedzi, z przegrzewającym sie CPU gdzie po gfodzinie grania czy obróbki zdjęć dostaje komunikat o przegrzewaniu CPU, i odcina mi moc nic się nie działo. Odzywałem się jeszcze raz, niestety wciąż nic nie zostało rozwiązane. Napomknę że dostałem 2 latawsparcia technicznego do zamówienia :)

    Jako że nie jestem super biednym człowiekiem to sobie sam wymieniłem chłodzenie i jest git, ale ze strony Komp-utronika jak dla mnie Komp-romitacja.
  • ~Kacper / 2023-06-15 18:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Obsługa jest na najwyższym poziomie-kompetentna, pomocna, uprzejma. Zakupiony sprzęt jest strzałem w 10. Gorąco polecam!!!
    Zaletymega szybko, sprawnie, bezproblemowo
    Wadynie znajdziecie
  • ~twoj stary / 2023-05-28 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    kupilem komputer za 5 tysiecy 1 karta internetu zepsuta 2 oszukali mnie z pojemnacia mb mowili ze jest 500 mb a jest 7mb 3 menu jak windows 7 doslownie po prostu gowno
    ZaletyDOBRE DLA CHINCZYKOW
    WadySAME GOWNA
  • ~już nigdy nie kupie nic w komputronik / 2023-05-13 08:47
    Ocena: 1.80 / 5
    Reklamowane urządzenie odesłali w tym samym stanie którym w którym wysłalem do reklamacji dron nie działa ma te same objawy ,bateria rozładowana i nie naładowywuje sie mimo ze wyświetla się że ładowanie poprawne.Szajs a serwis to sobie jaja robi,jak mzna odeslać nie sprawne urządzenie do są kpiny.Nie polecam robić zakupów w komputronik
    Zaletybrak
    Wadysame wady,
  • ~Klient który nie wróci / 2023-05-09 15:18
    Ocena: 2.20 / 5
    Kupiłem drona który był zepsuty brak ładowania baterii ,prawdopodobnie przeterminowana nie wzbudzała ładowania,na poczatku informowano że gwarancja sklepu i po 14 dniach bedzie decyzja czy zwrot gotówki czy też nowy produkt,łaskawie po 18 dniach sam musiałem zadzwonic co z tym dronem i otrzymałem odpowiedz że poszedł do servisu i czas na naprawe to 28dni ,Podsumowujac nie warto tam nic kupować bo wrazie usterki grają na czas zamiast szybko naprawić lu b wymienic towar na nowy ewntualnie zwrócić pieniadze.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
strona 1 z 31
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1682
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1653
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 951
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 689
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 614
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4268
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3806
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3477
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2851