strona 1 z 31
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~fakty / 2024-11-29 11:43
nie wartte swieczki + reklamami spamuja wszedzie i w najbardziej prostacki sposob. HA TFU! -
-
~Grim Reaper / 2024-09-11 22:14
Korzystałem z komputronika od lat bez większych problemów. Pisząc to nie wierze, że coś takiego mogło się wydarzyć.
Zacznijmy jednak od początku.
Zamówiłem dysk hdd przez stronę, płatność blikiem, odbiór w salonie, nic nadzwyczajnego.
Dysk odebrałem w salonie, zapakowany tylko w folię antystatyczną, tak teraz pakują producenci niestety.
Dysk rozpakowałem dopiero w domu, folia jak folia, nie była rozdarta, poprzecinana, wyglądała normalnie.
Wypakowałem dysk, nie przyglądałem się za bardzo, dysk jak dysk.
Podłączyłem, odpalam kompa, BIOS wykrywa dysk, odpaliłem sobie HdTune żeby zobaczyć SMART, wszystko wygląda dobrze.
Zrobiłem sobie partycje, zacząłem kopiować pliki bo miałem na celu przejść z 3 dysków na 2.
Wtedy okazało się, że dysk dość głośno pracuje, szczególnie przy kopiowaniu plików, nawet jak na dysk talerzowy to chodził jak traktor. Przy odczycie danych nie było tak źle ale też rewelacyjnie nie było.
Przespałem się z tematem i na drugi dzień(niedziela) dzwonię na infolinię, że dysk głośno pracuje i chciałbym go oddać. Konsultantka stwierdziła, że nie ma problemu. Dysk wyczyściłem pousuwałem partycje, etc. odłączyłem i zapakowałem w oryginalną folię.
Kolejnego dnia(poniedziałek) pojechałem do salonu i mówię po raz kolejny, dysk głośno pracuje, więc chce go oddać. Pracownik salonu, że on nie wie nic o tych dyskach ale nie ma sprawy, wypełnił zgłoszenie, wziął dysk i tyle.
Dysk odebrałem w sobotę i oddałem w poniedziałek.
Jakoś tydzień później dostaję maila z protokołem badania technicznego od salonu, gdzie zwróciłem dysk. W mailu jest, że zwrot jest nieuznany bo dysk jest uszkodzony mechanicznie. W mailu są zdjęcia i faktycznie jest mała wgniotka na wierzchniej osłonie metalowej przy rogu o długości 3 mm.
Ogólnie jestem w szoku bo sam nic takiego nie zauważyłem, natomiast kiedy miałem dysk no to mnie nie upadł, więc jestem na 100% pewien, że ja żadnego uszkodzenia nie zrobiłem.
Odpisuję więc na maila, że ja tego nie zrobiłem i jak cały ten czas przebiegł gdy dysk był u mnie. Dostaje odpowiedź od salonu na poziomie Chat GPT, że zwrotu nie uznają i jeszcze mam 3 dni na to żeby po raz kolejny zapłacić za ten dysk.
Jadę do salonu, pracownik mówi, że on nic nie może i nic nie wie. Po chwili idzie do kanciapy pogadać z przełożonym. Po jakimś czasie wychodzi i stwierdza, że to jest coś w systemie i jak zapłacę drugi raz za ten dysk to oni mi to zwrócą. Z dyskiem mogę złożyć reklamację ale to też nie u nich tylko na stronie. Oni tylko kasę mogą ode mnie przyjąć.
Kolejnego dnia dzwonię na infolinię. Opowiadam całe zajście konsultantce. Ona na to, że nie muszę za nic płacić i ona nie wie o co im chodzi pod tym względem. Kolejna sprawa to dysk, ona, że nic nie może zrobić bo uszkodzenie jest mechaniczne, a ja nic nie zgłaszałem. Tłumaczę, że to wgniecenie jest na tyle małe, że nie jest dobrze widoczne na tle oryginalnych wyżłobień i perforacji jakie dysk ma na tej osłonie. Oczywiście nic to nie dało, powiedziała, że mogę złożyć reklamację ale to też nie u niej tylko mam pisać na maila.
Piszę tego maila, opisuję co się stało tak jak wyżej. Zaznaczam, że dysk miałem niecałe dwa dni, do tego mam 20 lat doświadczenia z podzespołami komputerowymi i wyższe wykształcenie elektroniczne, więc wiem jak się obchodzić z dyskami.
Odpowiedź dostałem tydzień później. Oczywiście reklamacja nie uznana, gdyż nie ma do tego podstaw i jeszcze poinformowano mnie, że uszkodzenia mechaniczne mają wpływ na działanie dysków talerzowych, a dysk zostanie do mnie odesłany. Na dodatek ich eksperckim okiem wgniecenie jest dobrze widoczne.
Teraz twist, dysk przyszedł do mnie zapakowany chyba w 10 m foli bąbelkowej, pewnie żeby go nie uszkodzić. Rozwijam dysk i pierwsze co widzę to oryginalna folia jest podarta i poprzecinana na dole w rogach, w miejscu gdzie ponoć ten dysk ma wgniecenie.
Wyjmuje dysk no i faktycznie ma to wgniecenie ale na podstawie zniszczeń w foli wychodzi na to, że był uderzony jeszcze z drugiej strony. Patrzę, więc na dysk i faktycznie z drugiej strony jest pęknięty bo to jest plastikowa obudowa złącza SATA.
Co ciekawe gdy oddawałem dysk to folia nie była uszkodzona.
Mając teraz ten dysk w dłoni i wiedząc gdzie jest to wgniecenie dalej twierdzę, że nie jest ono dobrze widoczne i trzeba się przyjrzeć oraz zależy jak światło się załamie. Do tego dam sobie rękę uciąć, że plastikowa obudowa przy złączu SATA była cała kiedy ten dysk odebrałem za pierwszym razem.
Podłączam teraz ten dysk i okazuje się, że BIOS go nie wykrywa, dysk mieli jak głupi i stuka cały czas. Ergo nie działa.
Kiedy go oddawałem do zwrotu to folia była nienaruszona, dysk działał tylko głośno chodził przy zapisie danych.
Zmierzam do tego, że oddałem sprawny, nieuszkodzony dysk do salonu, później ktoś go upuścił chyba więcej niż raz, stwierdził, żadna strata, w końcu klient już zapłacił.
Cała ich hierarchia to płotki co nic nie mogą. Pracownicy salonów to gloryfikowani kasjerzy, a ci co coś mogą mają głęboko gdzieś i uważają się przy tym za Bóg wie kogo. Klienta tratują jak idiotę.
Różne sytuację mnie spotkały i zazwyczaj dało się je jakoś rozwiązać. W tym przypadku nie dość, że spotkałem się z totalnym olaniem mojej osoby to dodatkowo takie hamstwo, dziadostwo, partactwo oraz bezczelność to tylko u co niektórych handlarzy samochodów używanych można było spotkać.
Ja osobiście już nigdy nie skorzystam bo nie mam zamiaru nabijać im kasy. Resztę przestrzegam bo jak coś się popsuje i na gwarancję trzeba będzie oddać to komputronik ma swój serwis, a tam to dopiero są jazdy. Do tego bardziej ufam kurierowi, że mu z łap nic nie wypadnie niż ich pracownikom.
Osobiście mam też sugestie do firmy żeby zmieniła nazwę na Syfotronik. Bardziej pasuje do tego co sprzedają i jakości ich usług, a raczej ich braku.ZaletyCeny mają w miarę przyzwoite
Bogaty asortyment, przynajmniej na stronieWadySalony to praktycznie paczkomaty
Pracownicy nic nie mogą i nic nie wiedzą
Wszystko się załatwia przez infolnię albo maila
Klient to szkodnik z którego wyciąga się kasę
Obsługę oceniłem na 1 bo niżej się nie da -
~Mariusz / 2024-08-06 23:22
Paczka z kartą wartą 5000zł została przesłana tylko w oryginalnym opakowaniu i worku foliowym. W trakcie transportu został wygięty śledź montażowy. Wysłałem kartę na rękojmię i wybrałem opcję wymiany, firma wyprostowała zgięty element i odesłała kartę która jest niepełnowartościowa. Po zgłoszeniu do firmy InPost otrzymałem informację, że paczka została zapakowana niezgodnie z regulaminem kuriera (zero zabezpieczenia dodatkowego). Zapłaciłem pełną kwotę za kartę, która została uszkodzona z winy firmy Komputronik, nie otrzymałem żadnej rekompensaty i mam produkt OUTLETOWY. Nie polecam, tak duża firma, a zachowała się jak mały sklep, który musi naprawić kartę "młotkiem". Dodatkowo z-ca Kierownika Sklepu Internetowego próbował mi wmówić, że firma nie odpowiada za zniszczenie przesyłki w chwili jej przekazania odbiorcy, co jest niezgodne z art. 559 KC "sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyn tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili". Jak widać konsultanci, a nawet zastępca kierownika nie zna prawa i okłamuje klientów wprowadzając ich w błąd. Zero profesjonalizmu. -
~Zdzislaw / 2024-07-16 11:38
jeśli chodzi o zakup sprzętu bez zarzutu, dostawa po dwóch dniach ( choć dziwię się że troszkę zniechęca się klienta do wybranego sprzętu zachęcając do kupna innego ) natomiast na pomoc nawet taka drobną w sprawie zakupionego sprzętu na infolinii juz po zakupie nie ma co liczyć odstraszają, osobiście dzięki pani konsultantce poszedłem zakupic sprzęt do konkurencji tam całkiem normalnie to wyglada Wadynie kompetentna obsługa pomocy -
~Jarek / 2024-07-01 23:26
Zakupiony laptop okazał się niesprawny, nie wyświetla prawidłowo obrazu. Poziom obsługi, pomocy i zrozumienia problemu ze strony firmy zerowy. Sprzęt opłacony, to już ich nic nie obchodzi. . Nie uznają zwrotu, mimo zakupu internetowego. Sprawę utrudnia jeszcze fakt, że zakup na JDG za pośrednictwem firmy leasingowej LeaseLink, która też umywa ręce. Szczerze nie polecam zakupu w tym sklepie. Nie wiem jak się ta historia zakończy. Kupujcie u konkurencji, gdy cena jest tylko niewiele niższa niż gdzie indziej. -
~Eliza / 2024-06-19 23:21
Na stronie sklepu internetowego była informacja o dostępności interesujących mnie laptopów w sklepie stacjonarnym (nie w magazynie, co jest istotne), więc pojechałam 50 km, aby go kupić na miejscu, bo zbyt wiele negatywnych komentarzy przeczytałam o dostawach do domu. Chciałam także obejrzeć towar na miejscu, ale nie był wystawiony, więc poprosiłam o pokazanie, aby sprawdzić jakość matrycy, klawiatury i obudowy. Dowiedziałam się, że aby to zobaczyć, muszę najpierw laptop kupić.... przez internet. Dawno nie spotkałam się z większym nonsensem. Laptop i to nie najtańszy model, a nowy na rynku (Samsung), jest towarem, jak każdy inny i podlega takim samym zasadom sprzedaży- czyli najpierw oglądam i jak spełnia oczekiwania , to kupuję. Tak jest w normalnym świecie. Komputronik chyba przeniósł się do świata równoległego, gdzie brak zdrowego rozsądku, a zwłaszcza poszanowania klienta. Usłyszałam od sprzedawcy, że jak otworzą karton i ja tego laptopa nie kupię, to oni będą mieć problem z używanym towarem. Jesli zamówię przez internet, to otworzą opakowanie i będę mogła obejrzeć...Ciekawe tylko, czy już po wydrukowaniu paragonu? Chyba tak, bo odbiór jest na innej ladzie. Następnie będę mogła zrezygnować, bo zakup był przecież na odległość... A kiedy oddadzą mi kasę? Inne sklepy jakoś nie mają tego typu problemów, nawet można towar przymierzyć (np,sukienkę czy buty) i nie robi się od tego używany. Nie miałam już ochoty oglądać telewizorów, bo pewnie z nimi jest to samo- nie ma na wystawce, to są tajne... Może ktoś z zarządzających tym kramikiem się obudzi i postawi na zdrowy rozsądek, bo na razie to chyba sodowa Wam uderzyła. -
~Cezary / 2024-04-10 18:04
Sklep bardzo chętnie sprzedaje swój asortyment, niestety nie poczuwa się do wykonywania napraw gwarancyjnych, podpisał umowę na naprawy z najgorszym serwisem w Polsce, cieszącym się mnóstwem negatywnych opinii. Doświadczyłem tego na własnej skórze, serwis wypisuje bzdury, przerzucając odpowiedzialność za powstanie usterki na użytkownika w każdy możliwy sposób, natomiast Komputronik z dumą przekazuje te informacje klientowi, jeszcze się pod tym podpisując. Obecnie sprzęt został wysłany przeze mnie do producenta w celu uzyskania rzetelnej ekspertyzy, myślę, że po uzyskaniu opinii producenta skieruję sprawę przeciwko Komputronikowi do Rzecznika Praw Konsumenta. Szanowny Komputroniku jak coś sprzedajesz i udzielasz gwarancji to wywiązuj się z tego rzetelnie. osobiście w tej firmie już nic nie kupię. NIE POLECAM KUPWANIA W TEJ FIRMIE NICZEGO CO MOŻE SIĘ POSPSUĆ BO GWARANCJA U NICH TO MIT. ZaletyNIE MAWadyNIE WYWIĄZYWANIE SIĘ Z WARUNKÓW GWARANCJI -
~Karol / 2024-03-15 14:28
Co pójdę do sklepu po jakiś produkt zawsze są z towarem jakieś problemy. Ostatnio poszedłem po tusze do HP 4100 . Sprzedawca stwierdził że orginalnych nie ma i zaproponował zamienniki. Po przyjściu do domu stwierdziłem że drukarka nie widzi tuszy, więc wróciłem do sklepu i oznajmiłem o tym sprzedawcy. On stwierdził że tak czasami się zdarza ale tego przy sprzedaży nie powiedział. Poprosiłem o zwrot pieniędzy bo od kupna do ponownego pojawienia się w sklepie minęło 20 minut. Sprzedawca stwierdził że morze towar tylko zareklamować, nie dał mi wyboru odczekałem 30 dni i poszedłem po reklamowany towar zwłaszcza że w przeddzień dostałem powiadomienie na komórkę że reklamowany towar jest do odebrania. Jakież było moje zdziwienie gdy sprzedawca stwierdził że jest tylko tusz kolorowy . Zapytałem jak mam zrównoważyć kolory w drukarce, i jak się ma to do europejskiego nakazu spełnienia reklamacji w ciągu 30 dni, odpowiedzi nie uzyskałem oprócz słowa przykro mi. Firmy nie polecam nie dba o klienta. -
-
~Piotr / 2024-02-28 19:42
kupiłem w sklepie Komputronik Poznań Plaza laptopa dla nauczyciela. Poszedłem do sklepu stacjonarnego aby wszystko załatwić dobrze. Znalazłem w internecie na stronie komputronika ofertę lenowo yoga6 za 3799zł Pracownik powiedział że jest na miejscu i dokonałem zakupu i o dziwo po kilku godzinach zauważyłem że na fakturze jest 3999zł Pojechałem do sklepu wyjaśnić sprawę i dowiedziałem się że ten sam towar może kosztować w sklepie stacjonarnym inną cenę i że obsługa sklepu nie ma obowiązku o tym informować klienta. Czuję się oszukany i zastanawiam się nad zwrotem. Wadyobsługa mnie oszukała -
~Agata / 2024-01-13 14:13
Miła i kompetentna obsługa. Wszystko działa jak należy. -
~Pigus / 2023-11-01 18:27
Sklep kłamie, manipuluje i sprzedaje towar, którego nie posiada. Pomimo zawarcia umowy sprzedaży, sklep stwierdził że dostawca nie posiada zamówionego telefonu w swoich zasobach. Po dwóch tygodniach ten sam telefon pojawia się w sprzedaży za 200 zł więcej, ale moje zamówienie (z niższą ceną) już zdążyli anulować i nic ich nie obchodzi. Zdecydowanie nie polecam!!! -
~Jarosław / 2023-10-05 11:04
Dostawa telefonu do salonu Warszawa Arkadia szybka. Na miejscu serwis pomógł uruchomić mi telefon. ZaletyŁatwe zamówienie, szybka dostawa, pomoc serwisu. -
~Adam / 2023-10-05 07:45
Na stronie widnieje informacja, że odbiór osobisty w punkcie firmy jest darmowy. Później się okazuje, że owszem odbiór jest darmowy, ale dostawa towaru z centrali do siedziby firmy gdzie chcemy odebrać już jest płatna i tym samym odbiór jest darmowy, ale trzeba zapłacić 89zł. Jednym słowem robią z ludzi wała. Zaletymiła obsługaWadyOdbiór osobisty niby darmowy ale w rzeczywistości płatny -
~Tomasz / 2023-09-24 10:46
Cięążko napisać jakąś opinię o sprzęcie, który wystawiają, a którego nie posiadają, nie wiem jak na wiodącym portalu do opiniowania załatwili sobie same 5* komentarze :) Fatalna obsługa, chamstwo, brak jakichkolwiek propozycji rozwiązania problemu, nie polecam. Zaletyżadne -
~KedatI / 2023-09-20 09:23
Nie polecam zakupów w sklepie stacjonarnym w Jarosławiu w galerii "Stara Ujeżdżalnia" z powodu braku znajomości tematu i niekompetencji sprzedawców. Pokazałem Pani na zdjęciu w telefonie rzecz którą chciałem kupić. Po przyjściu do domu stwierdziłem, że dano mi niewłaściwy konwerter. Potrzebowałem VGA na HDMI a dano mi HDMI na VGA. Na następny dzień chciałem zamienić na właściwy lub zwrócić towar oryginalnie zapakowany. Pan sprzedawca stwierdził, że nie mają tego co chcę i nie przyjmie zwrotu "bo nie", tak jest zapisane w regulaminie i powinienem wiedzieć co kupuję i znać regulamin (oni zaś powinni wiedzieć co podają klientowi). Klienta traktuje się jako głupi podmiot, któremu można wcisnąć wszystko. Zalecam dokonywać zakupów w innych sklepach elektronicznych nie Komputronik, które traktują klienta ze zrozumieniem i szacunkiem oraz podają towar zgodnie z zamówieniem. -
~Robak / 2023-09-05 16:51
Kupiłem dwa zestawy części do złożenia identycznych PC. Już po miesiącu w jednym padła płyta glowna Asusa. Chciałem złożyć reklamację przez stronę Asus ale się okazało że obu plyt asus nie honoruje. Zgłosiłem do Komputronik, przyjęli. Po czym napisali ze płyta uszkodzona mechanicznie. A nie była, starannie wyjąłem, oryginalnie zapakowałem, mam zdjęcia. Wykpili się. Po 2 miesiącach padła druga płyta. Również gwarancję odrzucili. Po 4 miesiącach padł dysk. Mam wrażenie że dostałem jakieś używane komponenty po przejściach. Po sprzedaży miły kontakt ze sklepem się urywa. Odrzucają każda reklamację. -
-
~Małgorzata / 2023-08-30 22:21
Zamówiłam w sklepie on line planszówkę. Wybrałam sklep Komputronik biorąc pod uwagę dotychczasowe dobre doświadczenia z lokalnym sklepem w Kielcach. Niestety spotkało mnie gorzkie rozczarowanie. Po pierwsze otrzymałam wiadomość że towaru nie ma w sklepie - czyli na jakiej podstawie był wystawiony na stronie internetowej jako dostępny? (widzę że najgorsze chińskie wzory - czyli towar będzie kiedy dotrze - znajdują dobrych naśladowców). Następnie po kontakcie z lokalnym sklepem otrzymałam zapewnienie że termin 5 dni będzie dotrzymany. Dziś zgłosiłam sie do sklepu i dowiedziałam sie że paczka nawet nie wyszła.
Infolinia zgłasza się jako nie ma takiego numeru. Nie wiem co się dzieje z tą firmą?, Myślę że opinie ratują im profesjonaliści z lokalnych sklepów. On Linę radzę unikać.Wadybrak kontaktu
chaos i bałagan w zamówieniach -
~Mikusia / 2023-07-25 15:29
Obsługa 10/10 jest wszystko na czas. Doradztwo jest na ja wyższym poziomie. -
~Bartosz / 2023-06-24 23:23
1.5 roku temu zakupiłem komputer z opcją składania PC z wybranych części. Początkowo, wszystko ślicznie, odzywali się jak jakiejś części nie było, proponowali zamienne, obsługa mimo dużego zamówienia (ponad 20k) dość szybko w ciąku 10-14 dni miałem gotowy komputer w domu. Wg. osoby zajmującej się osprzętęm temperatury nie przekraczały 33 stopni na CPU w trakcie testów, no i byłem pod wrażeniem bo się nie spodziewałem, liczyłem na coś w granicach 50. Proponowałem nawet żeby użyć jako pasty chłodzącej ciekłego metaly bo słyszałem że potrafi obniżyć temperatury. Dostałem info że Panie nie trzeba temp nie przekraczają 33 stopni.
No i tutaj zaczeły się górki. Osoba zajmująca się mną, dostała odemnie informacje że nie działa wyświetlacz od chłodzenia CPU, oraz mam uszkodzoną "owiewkę" od okna. Tutaj okazało się że łatwy fix LCD, czyli super. Z owiewką "mieli się dowiedzieć". Po miesiącu/dwóch odezwałem się z przypomieniem o owiewce i poinformowałem o tym że temperatury nie są taki jak obieali bo te 30 stopni to jest 5 min po odpaleniu kompa i jak się przegląda internet w Chromie.
W sprawie owiewki wciąż brak odpowiedzi, z przegrzewającym sie CPU gdzie po gfodzinie grania czy obróbki zdjęć dostaje komunikat o przegrzewaniu CPU, i odcina mi moc nic się nie działo. Odzywałem się jeszcze raz, niestety wciąż nic nie zostało rozwiązane. Napomknę że dostałem 2 latawsparcia technicznego do zamówienia :)
Jako że nie jestem super biednym człowiekiem to sobie sam wymieniłem chłodzenie i jest git, ale ze strony Komp-utronika jak dla mnie Komp-romitacja. -
~Kacper / 2023-06-15 18:02
Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Obsługa jest na najwyższym poziomie-kompetentna, pomocna, uprzejma. Zakupiony sprzęt jest strzałem w 10. Gorąco polecam!!! Zaletymega szybko, sprawnie, bezproblemowoWadynie znajdziecie
strona 1 z 31
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »