Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 533 opinii

3.62 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    3.23
  • Dostawa
    3.78
  • Poziom cen
    3.62
  • Łatwość zamawiania
    3.87
  • Asortyment
    3.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 27
  • ~Piotr / 2020-10-17 11:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Pojechałem do sklepu Galeria Młociny Warszawa kupić nowy dysk SDD, miałem ze sobą notebook Sony Vaio (VGNFW31J) - stary już dosyć wolno pracujący. Po rozmowie pracownik zaproponował wymianę dysku hdd na ssd (kington A400) i trochę się zdziwiłem bo wymienił gratis na miejscu !!! sprawdzając w BIOSie czy dysk jest czytany i jeszcze dodał w gratisie kilka ciekawych informacji na temat np.RAM i inne. Generalnie super, kupiłem w miarę tani dysk i nie musiałem jeździć, szukać serwisu itd. Poprawa wydajności notebooka oczywiście zauważalna.
  • ~Mariusz / 2020-10-14 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak przyszło do naprawy gwarancyjnej to rzekomo uszkodzenie mechaniczne chociaż brak oznak zewnętrznych uszkodzenia.
    Zdecydowanie nie polecam,
  • ~Rafał / 2020-08-06 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej !!! W maju 2020 kupiłem Lanberg Displayport [adapter Lanberg Displayport - HDMI M/F na kablu] Urządzenie po zakupie nie było sprawne. Podłączałem do dwóch różnych monitorów - efekt ten sam, nie działa. Przez trzy miesiące składałęm reklamacje. Za każdym razem odsyłali mi niesprawne, to samo urządzenie. Czyli zabawa, ja wysyłam, oni odsyłają nic z tym nie robiąc. Na początek sierpnia były już trzy reklamacje !!!
    To był mój pierwszy zakup w komputroniku i gwarantuję, że ostatni. Przestrzegam wszystkich przed tą nieuczciwą firmą, ponieważ po trzech miesiącach odkąd im zapłaciłem wciąż mam niesprawny produkt.
    Zaletybrak
    Wadywyrzucone pieniądze w błoto i stracony czas
  • ~Berni / 2020-06-30 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zakupami w sklepie komputronik. 11 marca 2019 roku kupiłam tam laptop DELL Inspiron. Prawie bezpośrednio po zakupie trafił dwukrotnie do naprawy, ponieważ samoczynnie się wyłączał. Teraz tzn. 30 maja trafił do naprawy po raz trzeci. Okazuje się, że przed wysłaniem do serwisu był przez tydzień przetrzymywany w sklepie w Zielonej Górze. Obecnie nawet nie wiem gdzie jest. W serwisie komputronika twierdzą, że w serwisie DELLA. natomiast w serwisie DELLA twierdzą, że nigdy do nich nie trafił. Ponieważ pracuję zdalnie z domu mam z tego powodu coraz więcej problemów. Jeszcze nigdy mnie tak nie potraktowano. Kupiłam sprzęt do pracy, a on coraz więcej czasu spędza w naprawach. Nie sądziłam, że w profesjonalnym sklepie można tak nie szanować klienta. Pandemia jest dla firmy Komputronik pretekstem do okłamywania klientów. Sprzęt, który kupiłam u nich był od samego początku uszkodzony. Obecnie nie mam innego wyjścia tylko wejść na drogę sądową. Żałuję, że nie czytałam opinii innych - ponieważ moja "przygoda" z firmą Komputronik potrwa jeszcze wiele miesięcy. Nie dajcie się tak zrobić na szaro.
    ZaletyBrak
    WadyZamiast wiarygodnych informacji podawane są same kłamstwa, które zmieniają się w zależności od tego na kogo się trafi.
  • ~MR / 2020-06-02 17:31
    Ocena: 1.60 / 5
    Przestrzegam przed zakupami w komputronik, jeśli sprzęt działa jest-dobrze. W przypadku reklamacji zaczynają się schody. Brak kompetentnej obsługi i odpowiedź kontakt z działem RMA.
    Laptop kupiony 27.03 posiadał wadę fabryczną, nie ma możliwości zwrotu odp. bo nie.
    Serwis zew. wydał opinię o nie naprawialność. Od 27.03.2020 brak sprzętu, zwrotu pieniędzy , zwodzenie i okłamywanie. Posiadam całą korespondencje i dokumenty od początku usterki 27.03.
    Pracownicy infolinii nie kompetentni , każdy mówi co innego i żadnej odpowiedzialności
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu - infolinia to jakiś ,,żart "
  • ~Tadeusz / 2020-05-21 18:55
    Ocena: 3.00 / 5
    23 kwietnia 2019 roku kupiłem nawigację MIO Spirit 7500 LM, od samego początku nie działała jak powinna, ponieważ były problemy z ustawieniem godziny, złożyłem reklamacje. To było w lutym 2020 roku. Okazało się, że nawigacja gubi drogę, zawiesza się na 10 do 15 sekund. 4 marca złożyłem rezygnację z zakupu wadliwego towaru i odesłałem nawigację do sprzedawcy. Przez miesiąc nie mogłem korzystać z urządzenia, odmówiono zwrotu gotówki. Przysłano urządzenie niby naprawione. W dalszym ciągu nawigacja nie spełnia moich oczekiwań, zawiesza się po 10, 15 sekund, a przy wprowadzeniu nazwy ulicy w Warszawie pojawia się informacja o braku mapy /nie pierwszy raz/ . Kolejny raz składam odstąpienie od umowy zakupu i proszę zwrot gotówki.
    Wadynawigacja zawiesza się na 10, 15 sekund, brak map
  • ~Tomasz / 2020-05-16 00:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupilem outletową deskorolke. Po podlaczeniu do ladowania zero odzewu. Kilka godzin ladowania i nic. Zgłoszenie 8 h od odebrania. Miesiac czekania na naprawe. I co ? Uszkodzenie mechaniczne. Naprawa 1300 zl lub oddadzą zepsutą.
    ZaletySmieszna obsługa
    WadyZbyt wiele
  • ~Piotr / 2020-05-03 00:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno syf kiła i metr mułu.
    Oszuści i złodzieje.
    Kupowałem sprzęt kompletny I za taki zapłaciłem.
    dostałem zdezelowany złom i zdekompletowany zero możliwości zwrotu infolinia i pani kierowniczka od reklamacji chamstwo i buractwo jakich mało śmieją się z klienta prosto w twarz na zasadzie co mi zrobisz jak mnie złapiesz jeśli cenicie sobie własne pieniądze i święty spokój omijać szerokim łukiem tą pseudo firankę która już i tak upadła
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadySame wady strata pieniędzy nerwów zdrowia i czasu
  • ~Natalia / 2020-04-16 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego sklepu! Lepiej unikać zakupów w tym sklepie
  • ~jam jest / 2020-04-15 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje. oszuści i złodzieje. zwroty płatne towar uszkodzony
  • ~Did / 2020-04-07 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Komputrinik sprzedaje używany towar jako nowy. Pracownicy infolinii rozmawiają z klientem jak ze śmieciem.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Wiola / 2020-04-03 12:45
    Ocena: 2.80 / 5
    Odradzam. Przyslali zepsuty telewizor a po 2 tygodniach musze się prosić o zwrot pieniędzy. Uwazajcie.Transport Dhl do mnie szedł 3 dni a zwrot 6 dni. A za zmiane opinii proponują voucher 20 zl. Może japierw niech zwroca kwote glowna 1900 zl
  • ~Bimbo / 2020-03-26 19:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak doradztwa . Nie potrafia doradzic konkretnego roZwiazania . Klasyczni Sprzedawcy
    WadyBrak doradztwa . Klasyczni sprzedawcy Sprzedawcy
  • ~Sebytr / 2020-03-25 14:14
    Ocena: 3.40 / 5
    Komputronik nie potrafi naprawiać sprzętu, oferują usługi serwisowe pogwarancyjne ale gdy wysyłasz sprzęt odpowiedź to: nie podejmujemy się naprawy, sprzęt uszkodzony. Odsylaja wtedy do innego serwisu gdzie za samą ocenę sytuacji trzeba zapłacić 100zl. Nie spróbujcie ich serwisu pogwarancyjnego, niestety chłopcy nie znają się na temacie.
    WadyBrak umiejętności naprawy sprzętu
  • ~Anna / 2020-03-23 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zwrotów dla firm. Nie polecam ryzykować. Ceny często wyższe niż u konkurencji, a obsługa klienta i tak na niższym poziomie.
  • ~Klient / 2020-03-19 20:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Komputronik i #koronawirus. Monitor ASUS 32" 4k - tydzien temu 4049, wczoraj jeszcze 4149 a dzsiaj juz 4249. Rozumiem ze dolar rosnie czy euro, ale do ch... to z zasobów magazynowych wiec nie mozna tak spekulowac.
  • ~Andrzej / 2020-03-17 10:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Nie kupujcie elektroniki w sklepach Komputronika, mają samą chińszczyznę. MediaBox X900 Pro TESLA,Sieciowy odtwarzacz multimedialny zakupiłem 23 stycznia 2020 roku,już tego samego dnia się zacinał i trzeszczał,po wielu restartach oddałem go do salonu komputronika 15 lutego 2020 roku,do dnia dzisiejszego nie mam sprzętu naprawionego ani pieniędzy.
    Sprzęt był dość drogi(549 zł) plus dodatkowe ubezpieczenie (71 zł) na nic się nie przydało.Pisze to żeby uświadomić potencjalnych klientów co ich czeka kupują w tym sklepie.
    ZaletyŻADNA
    WadySAME
  • ~Sówka / 2020-02-25 20:49
    Ocena: 3.40 / 5
    Syn chciał router, który wybrał cena 330 zł. Pojechałem przy Centrum Jupiter Warszawa z 18 km bo tam były 2 szt a sprzedawca oświadczył, ze cena 399 zł. Bo 330 kosztuje internetowo. ? Gdzie sens i logika. Zamówiłem w innym sklepie
    Porażka.
    ZaletyCeny
    WadyTak
  • ~Sławek / 2020-02-13 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj około godziny 14:00 złożyłem zamówienie na monitor. Dzisiaj około 15:30 dostałem e-maila, że dystrybutor nie posiada tego monitora. Ja się pytam jakim prawem wystawiacie na sprzedaż towar, którego nie posiadacie na stanie i marnujecie mój czas! Nie polecam nikomu!
  • ~Sanoczanin / 2020-02-07 14:08
    Ocena: 2.40 / 5
    Komputronik Sanok Czerwona Torebka to porażka nie sklep! Załoga w większości nie ma pojęcia o tym co sprzedaje! Czyżby zatrudnieni po znajomości? Chcesz się nabrać to skorzystaj! Omijać z daleka!
    ZaletyŁadny wygląd wnętrza nic pozatym!
    WadyKompletna niefachowosc wręcz ignorancja klienta przez większość zalogi!
strona 1 z 27
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.18, ilość opinii: 1646
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.73, ilość opinii: 1267
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.92, ilość opinii: 824
Komputronik.pl
Ocena: 3.62, ilość opinii: 533
Empik.com
Ocena: 2.28, ilość opinii: 449
Gaja Poczta Kwiatowa www.wyslijkwiaty.com
Ocena: 2.65, ilość opinii: 195
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2506
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2226
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2085
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1872
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1045
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 879